Biotherm Skin Ergetic Eyes

Posted by Dear Skin at 22:16
S obzirom da sam slaba na ovu rutinu dnevne njege, eto moram napisati i koju riječ za ovu divnu kremu, jer nakon skoro 5 mjeseci korištenja definitivno je to zaslužila.



Krema dolazi u čvrdtom plastičnom pakiranju u obliku tube, klasičnih 15 ml , dugačka je poput olovke i svako jutro me razveseli svojim elegantnim izgledom.
Aplikator je koso rezan i omogućuje jednim laganim pritiskom izlazak proizvoda koji zatim nanesem na okoloočno područje i to ispod svakog oka dve točkice te laganim tapkanjem razmažem.

Moram napomenuti kako ne volim lagane i vodenaste strukture ovog najzahtjevnijeg kozmetičkog preparata jer imam osjćej da mi još dodatno isušuje ionako dehidrirano područje oko očiju.
Ova krema je strukturom čvrsta, ne pregusta i vrlose lijepo razmazuje i dobro upija. Samim tim tvori odličnu bazu za korektor.
Kako je nježno bež žučkaste boje tako optički smanjuje izgled podočnjaka, i na taj način pridonosi svježem jutarnjem izgledu.
Naravno, sigurno se pitate da li je to sve što ta krema pruža s obzirom što obećava :
- smanjenje podočnjaka
- ublažene sitne linije
- odmorniji izgled kapaka
S sigurnošću mogu reći da. Kumulativno, ova krema popunjava borice, smanjuje podočnjake te oni splašnjavaju svremenom. Na primjer, prije korištenja moji podočnjaci su znali biti ekstremno duboki, baš onako kao da ste plakali tri dana. Otkako koristim ovu kremu puno su manji, ali ipak su tu.
Znači, čuda se ne događaju ni s jednom kremom ali da djeluje to je sigurno.
Cijena kod nas kreće se oko 290 kn .Nije jeftina ali svakako nije ni skupa s obzirom da opravdava tu cijenu i koliko traje.
Pogodna je za osjetljive oči i paraben free :))

Hvala Ana što si mi ju otkrila!


Koje su vaše jutarnje okoloočne kremice? I kak ovam djeluju?

10 komentari:

  1. Kod mene sve po starom još, na večer EL ANR a ujutro Lancome Genifique a po potrebi Givenchy Vax'In serum.

    Hm, ova zvući dobro a inaće meni sve od Biotherma odgovara :)....no dok dođe na red :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Koliko sam skužila ti imaš serum iz ove linije koji ću svakako probati. Kod mene obratno, rijetko što mi odgovara od Biotherma, osim jedne po meni najbolje kreme koju su izbacili a nije joj bilo ravne i naravno, ove okoloočne:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovu kremicu, i osim što me osvježava i pomalo hladi, nisam primjetila ništa spektakularno-nažalost, jer sam velike nade polagala u nju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da si razočarana, definitivno spektakularne rezultate ne treba očekivati.
      Za mene je uspijeh da mi drži preduboke podočnjake pod kontrolom te hidratizira okoloočno područje cijelo radno vrijeme

      Izbriši
  4. "... i svako jutro me razveseli svojim elegantnim izgledom." hej, med si! hahahaha :D Zanimljiv proizvod! Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, mene sam pogled u kozmetičke preparate može oraspoložiti:)
      ovisnica i toćka:))

      Izbriši
  5. Jedno vrijeme sam koristila upravo tu okolocnu i godila mi je, koza mi je bila fino hidratizirana.E, sad kako nemam ni podocnjake, ni bore, niti sam sklona oticanju, vrlo sam nepodobna da primjetim koliko je zaista dobra.A skupa jeste, i nazalost sa sadasnjim poslom je ne mogu priustiti niti ostale Biotherm mazalice ukljucujuci i one za tijelo koje sam nekad koristila.Koristila sam aquasource kremu i skin vivo serum.Hmm, tek kad dobro skreses budžet shvatis koliko je puno bilo nekad istresati po oko 600 i vise kuna samo na primjerice dvije kremice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ja nikad nisam preferirala Biotherm iz revolta nisam kupila ništa zadnje 2 godine do ove, jer su izbacili jednu savršenu kremu i nikad nisu ponovili ništa slično.
      Blago tebi što nemaš podočnjake ni oticanja jer onda puno lakše nađeš odgovarajući proizvod i spuno prihvatljivijom cijenom.

      Izbriši
  6. FILORGA Time-filler krema je čudo za okoloočnu njegu :-) Toplo preporučujem... :-D
    Iako nije isključivo okoloočna krema, mogu se tretirati svi tipovi bora !

    OdgovoriIzbriši