Kako uspješno tražiti kozmetičke testere

Posted by Dear Skin at 23:48


Naslov sve govori, primjetila sam kako  mnoge žene imaju problema doći do testera kozmetičkog proizvoda kojeg žele isprobati i stoga sam osjetila potrebu podijeliti s Vama neke od svojih trikova.
Kozmetika može jako opteretiti naš kućni budžet pogotovo ako pogriješimo u kupnji i samoj mi se to događalo da kupim kreme, šampone, losione, pudere bez prethodne probe i nakon određenog vremena shvatila kako mi taj proizvod uopće ne odgovara. I tako.. ti bi proizvodi završavali u prodaji za više od duplo nižoj cijeni ili bih mazala stopala samo da potrošim kremu za lice koja mi ne odgovara.
Sjećam se jednom kako dvije godine nisam kupila kremu za stopala ili ruke jer sam imala puno fulanih kremica za oko očiju i lice.
Naravno, svrha probica je upravo to: isprobati proizvod prije odluke o kupovini, ali nažalost, kod nas na Balkanu kozmetički testeri služe kao nagrada za kupnju tj potrošeni novac, ( a često niti tada ) dok na zapadu žene dobijaju samplove i mini size proizvode šakom i kapom , potrebno je samo pitati što Vas zanima a da uopće ne moraju ništa kupiti.
Ja sam odlučila stati na kraj bezobraznim tetama i ne želim više slušati : "recesija je pa ništa ne dobivamo", e pa nije tako, kako god , kozmetičke kompanije se bore za svoje kupce i redovito opskrbljuju svoje partnere probicama.





E pa krenimo:

1. imajte u torbi uvijek male plastične kutijice koje se mogu kupiti u specijaliziranim dućanima od 10 ili 20 grama, ja uvijek u jednom pretincu imam barem dvije-tri a pogotovo ako ciljano idem po neki uzorak.
Ja ih kupujem u Kemigu u Zagrebu i koštaju 1,13 kn što nije neka investicija a uvijek dobro dođu.
Naravno, u tu svrhu možete upotrijebiti i neke posudice koje imate kod kuće, npr od okoloočnih krema, raznoraznih balzama za usne ili slično.
Time će te doskočiti onim forama kao nemamo testere ali možete probati na ruku :P
to Vam se sigurno dogodilo puno puta da vam nude serum ili kremu za lice da probate na ruku i na temelju toga kupite proizvod.
Ovako lijepo zamolite promotoricu ili djelatnicu neka vam l stavi malo tog proizvoda u vašu posudicu pa će te probati  doma na licu. Često sam znala naići da promotorice već imaju takve male posudice pa se i same ponude da vam to naprave.

2. Kako tražiti tester u parfumeriji :




prvo pravilo je da nikada ne šarate po različitim parfumerijama osim ako nisu neki super popusti pa vas to odnese u drugu parfumeriju. Ja na primjer kupujem u samo u dvije parfumerije u Zagrebu, ako i ne kupujem , često dolazim u njih malo u izvidnicu.
Time će te uspostaviti prisniji kontakt s djelatnicama, malo porazgovarati o kozmetici , o životu, o djeci i samim time postižete da osoblje često vidi vašu pojavu i nekako s vremenom , bez obzira koliko kupovale počnu vas smatrati "stalnom mušterijom".
Ja sam došla do faze da me već zovu "susjeda" iako živim dosta daleko od njih:)
Ali prije te faze, dođite u parfumeriju obavezno našminkane, time će te spriječiti da vam nude proizvod da probate tamo na licu.
Neke od mojih rečenica:
- " joj vjerujem vam da je ovaj Diorov puder super ali ne mogu ga probati sad jer sam već našminkana pa neću dobro procijeniti kakav je"
i onda zaneseno gledajte prema njemu ne skidajući pogleda s njega, 90% da će odmah izvaditi tester negdje ispod pulta.
- " Jao, čula sam da je ova Sisley krema mrakkk ali jednostavno ne mogu odvojiti 1000 kn a da nešto nisam probala, puno puta sam tako pogriješila"
ovdje zauzmite stav kao "baš me briga" i jednostavno skrenite pogled negdje drugdje, 90 % da će djelatnica otići negdje iza i donijeti vam željeni tester.
- Često puta uđem onako kao samouvjereno u parfumeriju i priđem djelatnici kao da mi treba važna informacija: " Oprostite, koji serum od Estee Lauder biste meni preporučile, čula sam da je ovaj Pore minimazer odličan"
u ovakvoj situaciji pustite ju da priča o serumu koliko god želi a vi razogračite oči i zaintersirano slušajte ( iako ste danima čitali o tom serumu i znate bolje od nje ). Kada završi obično se same ponude dati vam tester jer ste im postale simpatične što ste ih tako zainteresirano i dječje naivno slušale, ako ne, sama upitam:  ajme, divno zvuči sve što ste rekle ali jednostavno moram probati "
  Nikada nemojte odavati dojam da vam je nešto preskupo , ponašajte se kao da ste ušle u dućan po kruh i mlijeko. Ako počnete spominjati cijene, to će ostavljati dojam da ne mislite nikada ništa kupiti već eto tako samo ste došle malo sliniti.

2. Kako dobiti tester u ljekarnama i specijaliziranim trgovinama:

Pravila su slična kao kod parfumerije, samo što je ovdje puno lakše.
Također, sve što mi treba iz ljekarne, kupujem u dvije do tri u cijelom gradu. Makar bili samo flasteri ali nikad ne mijenjam ljekarne, opet iz razloga da se osoblje navikne na mene da sam "stalna" i onda sve ide lakše.


U ljekarnama se obično vadim na mamu, sestru, prijateljicu...

-" dobar dan, moja mama ima jako osjetljivu kožu, što biste joj preporučili?"
Uglavnom se farmaceute vole raspričati, izvaditi će vam 10 krema na pult i najčešće hvaliti onu najskuplju.
Vi: " uhhh, izbor je veliki, najbolje da mi date neke testere pa neka mama odluči"
- " Molim vas, moja prijateljica ima problematičan ten i nema što nije probala, molim vas dajte mi koji tester od Murada jer ako joj to ne pomogne onda ništa neće"
pri tome mi očaj viri iz zjenica i uvijek dobijem i to više vrsta testera.
- " dobar dan, kako ste? Evo dolazi proljeće i moram kupiti neku kremu s visokim spf, prošle godine mi je Vichy-eva napravila teški nered na licu, dajte mi da probam Avene ili Eucerin"
- još jedan savjet, nikad neidite u Gradske ljekarne ili one ljekarne gdje ljudi najviše dolaze po lijekove, jer u takvim ljekarnama rade nervozne tete koje moraju slušati o raznim bolestima 8 sati dnevno i nemaju živaa za vas i vašu kožu. Ili je jednostavno prevelika gužva s ljudima koji čekaju lijekove pa vas na brzinu otpile.
Birajte mjesta gdje rade koliko - toliko mlađe osobe

Moram priznati da u specijaliziranim prodavaonicama kao Dermalogica, Loccitane , Bio i Bio nemam nikakvih problema. Dapače, iznenađuje me kako se tamo bore za kupce, nude i guraju probice a čak su i prilično stručne po pitanju njege kože.

Ako baš ništa ne upali, uvijek postoje razni forumi, FB i slično gdje se može doći do probica preko osoba koje ih imaju a ne trebaju im.
I velikodušno mi  pomažu moje drage prijateljice koje mi nesebično šalju/daju svojih proizvoda za probu i ovim putem im JAKO zahvaljujem jer su me time ili spasile od besmislene kupnje ili otkrile nešto fantastično.

P.S. u žicanje povedite i svog muža/dečka, koliko sam ja proučavala kada muškarac pita za testere uvijek dobije pune šake, dok žena najčešće izlazi kratkih rukava.

Kako Vam se sviđaju moji trikovi i imate li vi koji savjet plus?




76 komentari:

  1. super tekst, u skladu s mojim iskustvom od jučer :)
    i stvarno u L'Occitane i Bio i Bio nikad nema problema oko testera, oni znaju cijeniti svoje (potencijalne) kupce

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, moram priznati da me taj tvoj slučaj inspirirao iako često slušam i čitam o ovom problemu nas kozmetoholičarki:)

      Izbriši
    2. dam nažalost je moj slučaj više pravilo nego iznimka :(

      Izbriši
    3. Slažem se potpuno, stoga i želim reći kako se ne smijemo pokolebati i padati pod utjecaj njihovih pogleda.
      U krajnjem slučaju, testeri su tamo za nas a ne da si djelatnice nose doma ili dijele familiji

      Izbriši
  2. hahahhahahhahah.. koja si ti kraljica! :D :D
    neke od tvojih fora i sama radim, ali ove u ljekarni nikako.. :D :D
    uvik se volim dobro informirat kad krenem u osobno istraživanje proizvoda, pa se isto tako volim raspričat sa djelatnicama, pogotovo sa onima koje nešto znaju, ali te su zaista rijetkost. A i rijetko kad pitam za tester, jer mi je draže kupit ga na internetu nego gledat njihove poglede koji mi nekad stvarno idu na živce. Čast iznimkama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije sve tako crno, evo u zadnje vrijeme sam čak dva puta naletila na farmaceutkinje koje znaju što je PH kože ili koja je razlika između UVA i UVB zraka. Mene su njihovi pogledi prestali "dirati", jednostavno prilikom ulaska u radnju duboko udahni i utuvi u glavu: ne izlazim bez probice i ne dam vam novac a da prethodno ne probam

      Izbriši
  3. Sve me boli od smijeha od ovih rečenica u upravnom govoru :-))) Dobri su ti savjeti, i sama sam počela postupati slično jer sam shvatila da nema drugog načina. Jedino često imam situaciju da mi prodavačice ili farmaceutkinje kažu da će donijeti tester, počnu pričati nešto drugo i zaborave, a ja stojim ko tutlek i mislim si 'Oćl to...'. Tad mi uvijek bude neugodno. Gradske ljekarne i ja izbjegavam iz istog razloga, osim ako ne vidim da radi netko tko me zna i kad nema nikoga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahha..zaborave. Eeee meni bi to davalo dojam da ju boli briga za mene kao za mušteriju:(
      Baš me zanima da li bi "zaboravila" da si došla kupiti kremu od 150 kn!
      Žicanje testera je znanost i umjetnost, borba gladijatora iz koje mi moramo izaći kao pobjednici

      Izbriši
    2. To sam čak par puta doživjela i od promotorica i to kad sam kupila neki proizvod. Kažu da nešto imaju ili će provjeriti, ja platim kupljeno, onda ignore i amnezija, a u pogledu piše 'sljedeći kupac'! :-D

      Izbriši
    3. Da, znam. I ja sam to često doživjela , ali sada kažem: dajte mi ovu kremu ali želim probati i noćnu iz te linije ili serum , svejedno. Bitno ih je staviti u situaciju da su svjesne da ne moram ovdje ostaviti svoj novac

      Izbriši
  4. Carica si :) Jedva cekam da vidim kako ces doci do testera u mom gradu hahaha :D Za to ces mozda napisati poseban clanak...za posebne situacije! :D Kiss najveci :* Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko zna, možda i pokušam svoje umijeće u tvojem gradu :D

      Izbriši
  5. Točno to radim i rezultati su tu a to znači da dobivam testere, u parfumeriji mogu sve isprobati sama bez da me slijede, uvijek popričamo o poslu pa onda o kozmetici, uvijek mi nudi tester samo moram imati kutijicu, a ukoliko mi negdje ne nude, ja sama zatražim. Nekako si uvijek uzmem pravo. Naravno, Melvita, Loccitane nude testere i jako su im stručne djelatnice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj način funkcionira i preporučam svima da pokušaju strategiju Mirne !

      Izbriši
  6. Super su ti savjeti i totalno istiniti, kad te negdje poznaju i znaju da ćeš vjerojatno proizvod kupiti kod njih ako ti se svidi onda će ti lakše dati tester... i uvijek treba pitati što te zanima, ne događa mi se baš često da one same nude ali kad zatražim nešto konkretno često i dobijem.

    Još jedna stvar koja kod mene pali: dobro je da skuže da znaš o čemu pričaš i što želiš. Da se postaviš kao da si došao po nešto konkretno što želiš probati i potencijalno kupiti. Važno je da im ne djeluješ kao netko tko redom žica testere uokolo i zapravo nikad ne namjerava ništa kupiti. Ima i takvih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, svakako se slažem i osobno znam dosta osoba koje samo žicaju po ljekarnama a nikad ništa ne kupe i zbog takvih, nas potencijalne kupce svrstavaju u isti koš.
      I slažem se, kada tete vide da znaš poprilično , rado ulaze u razgovor i otvaraju ladice ispod pultova:))

      Izbriši
  7. Draga Martina ja već dugo nisam pročitala ovako dobra post...ovo je za Cosmo čovjeće :D.

    Ja kako god da tražim ja ništa ne dobijem :/ ali znaš šta, baš me nekako i briga već više...ko što kažeš, hvala Bogu na par dobrih prijateljica koje su tu da uskoće ;).

    Mogu ja na instrukcije kod tebe, valjda mi fali taktike :D ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D

      svakako, taktika ti nije dobra: ti kupiš kremu umjesto da tražiš tester, hahaha

      ali vodit će tebe eyedetox "na praksu" XD

      Izbriši
  8. eye, umirem od smijeha kao i uvijek. bome ti ne fali testera, a vidim dosta i sisleye na slici :Slin:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:)

      da, ovim slikicama sam vam htjela pokazati kako nije nemoguće doći do testera i da uspješnom taktikom dobijemo sve što želimo jer nije istina da nema.

      Izbriši
  9. Sjajan tekst,sjajan i tako istinit.Ovo sa kupovinom na istim mestima se nikad ne bih setila.Ja gde mi je usput svratim :)) Mora covek biti psiholog u svemu :))
    Ja se ni ne usudjujem da trazim tester vise,jedino kad nesto kupim,pa kao hajde potrosila sam nesto para kod njih pa se "ohrabrim." Nedavno sam i pored kupovine u toj radnji na jedvite jade dobila tester kreme za osetljivu kozu.Katastorofa..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      godine iskustva i puno bačenog novca natjerali su me da razvijem strategiju.
      Nedavno sam se jako iznenadila kada sam u jednoj ljekarni vidjela veliku plastičnu posudu u kojoj su stajali Avene testeri. I kada sam pitala farmaceutu kako to da su ti testeri dostupni kupcima, odgovor je bio: to su stari testeri kojih više nema u prodaji?

      Izbriši
  10. Odlične ideje :D mogla bih sutra otići do ljekarne i zatražiti testere jer još nikad nisam, ali naviknula sam na to da testere dobivam većinom na druge načine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ako imaš neki drugi način, najvažnije je da ne bacamo novac na neviđeno

      Izbriši
  11. Dobro ti ovo pravo :D u Amsterdamu i Beču testere dijele na ulici, a u Sarajevu bih poginula pedeset puta da pogledi apotekarki i prodavačica ubijaju... da ne pričam o tome da cura koja bi trebala da prodaje Chanel ne zna ni šta prodaje. užas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću ja navratiti u Sarajevo, sad si me izazvala.:)
      Nažalost, nije ni kod nas puno bolje , promotorice nemaju veze s vezom o onome što prezentiraju, ali nekako obožavam ih slušati i smijati se njihovim glupostima. Moram priznati da mi to uljepša dan

      Izbriši
  12. evo ja sam farmaceut ove godine završavam i počinjem raditi u apoteci i mene je stvarno bilo uvijek nekako sramota tražiti testere i zato sam završila s pogrešnim stvarima. A koliko nemaju pojma ni u parfumerijama ni u apotekama samo svi gledaju da ti uvale proizvod.Mislim mene komotno sa tri godine staža učenja s interneta o kozmetici i preparativi i dekorativi(čitanje blogova i gledanje youtuba i čitanje članaka :)) mogu odmah staviti da to prodajem i radila bih bolje od 90% njih. A na fakultetu se jednostavno ne uči dovoljno o tome izborni je bio kozmetologija osim toga ništa. Tako da znaju o tome samo oni koje zanima a ima i takvih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se slažem da farmaceutkinje nisu dermatologice kao što nisu ni doktorice. Sjećam se kao mala, tete u ljekarni su samo čitale recepte i eventualno smučkale neku kremu po receptu. Danas više to ne rade jer sve dolazi gotovo u ljekarne i one su nekako zanemarile kozmetologiju.
      Prilikom jednog ulizivanja farmaceuti, pitala sam ju koja je tajna njene mlade kože, odgovor je bio: " 2 kutije cigareta i obična plava Nivea, ne vjerujem ja u te Vichy i ostale",
      u drugoj ljekarni, pitala sam za neku kremu s spf i roku trajanja, odgovor je bio: " ja imam kremu za sunčanje sa spf 15 i traje mi 4 godine". Ono WTF???
      I onda ti traži preporuku u ljekarni??
      Drago mi je amy što se sama interesiraš oko kozmetike i sigurna sam da ćeš znati preporučiti prave proizvode, šteta da nema takvih više kao ti!
      p.s. i ne škrtari na testerima :))

      Izbriši
  13. Odlični savjeti, ali ja imam predugu jezičinu i preosjetljiv želudac za namatanja. Ne mogu slušati nebuloze koje često serviraju u parfumerijama,a često i ljekarnama. Žalosno je da treba izvesti mini dramu u tri čina da bi se dokopao pišljivog testera od par ml, i još im ostavio novce, kad su zapravo one te koje bi za tebe trebale izvoditi istu dramu, jer je njima više u interesu da ostaviš novce baš kod njih i vratiš se kod njih. Sve je naopako :D
    Iz nekog čudnog razloga, imam više pouzdanja u starije farmaceutkinje. Baš sam nedavno nabasala na jednu divnu koja zbilja zna o čemu priča (a njena koža je dokazivala to), ali kad sam nedavno došla opet, otkrila sam da tu ljekarnu renoviraju i nemam pojma kud su ju preselili. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, zaboravila sam napomenuti u postu kako se treba naoružati živcima i dobrim želucom jer če tese naslušati svakakvih antisavjeta i nebuloza.
      Drago mi je da si otkrila ženu koja zna i u koju imaš povjerenja, sigurna sam da ima takvih još. Nažalost, moja iskustva s starijim farmaceutkinjama nisu sjajna, jednom sam čekala iza žene s dvoje male djece koja im je kupovala kremu za plažu, gđa farmaceuta joj je prodala Daylong spf 15, kao dosta im je to. Pa ja ne bi s tim faktorom izašla na balkon na moru a kamoli dijete mazala na plaži. Isti tren sam se okrenula i izašla iz ljekarne jer mi je proradio želudac

      Izbriši
  14. Hahahahahha odlično :D vidiš, nikad mi nije palo na pamet da ne mijenjam apoteku iako se, doduše, i ja držim dvije tri jer su mi blizu pa uvijek po nešto naletim ... Ja se trudim svoje Avene proizvode kupovati samo u jednoj ali džaba, kad god tražim nešto dobijem jedan ili nijendan tester i baš me to nervira jer što kaže moj momak, a one kod kuće mažu guzicu sa Avene kremama za koje ti štediš da kupiš i fkt jeste tako . Odličan post, odličaaaan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iz svog iskustva znam da Avene testera uvijek ima . Drugi put povedi momka, ti čekaj vani ispred a njega pošalji po testere, da vidiš kako će dobiti:)

      Izbriši
  15. E hvala ti na ovom postu, pošteno sam se ismejala :))))

    OdgovoriIzbriši
  16. Pa stvarno je potrebno da se borimo i laktamo za pokoji testerčić, a to bi trebalo biti sasvim normalno da ih dobijamo za svaki proizvod prije kupovine.... Žalosno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom, imamo jedne druge pa si pomažemo recenzijama i preporukama :)

      Izbriši
    2. Sve isto i ja radim, stime da ja imam još i foru pa kažem da već imam taj i taj proizvod i da ja sad želim isprobati još taj i taj da li bi bio bolji.
      Kraljice ! :)

      Izbriši
    3. Hahahah, e pa hvala ti na ovom savjetu, već zamišljam slijedeći čin: "Dobar dan, upravo sam potrošila dva ovakva seruma ali htjela bih probati i ova druga dva čisto da usporedim"

      Hvala ti <3

      Izbriši
  17. Čitam i nisam ništa pametnija...

    U parfumerijama jednostavno ne mogu zamisliti da dobijem tester. Ne znam jesu li mi gore one mlade cure koje osjećaju fizičku bol što moraju biti ljubazne ili starije tetke koje odmah računaju koliko ja NE mogu potrošiti.

    U ljekarnama isto uglavnom "nemaju" testera za mene, ali barem imam 2-3 u kojima sam bila jako ugodno iznenađena ljubaznošću, uključujući i neke gradske ljekarne, ali te mi baš i nisu najbliže. U ovih nekoliko u kojima sam se nastojala udomaćiti zbog kozmetike sam često završila na rubu ekscesa upravo zbog lijekova.

    Za neki rat za moja kozmetička prava nemam snage.

    Zato stvarno Dermalogica, Melvita i L'Occitane (iako ne uvijek) rules.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Djelatnice u parfumerijama jednostavno ne znaju prepoznati kupca,često prosuđuju na temelju odjeće, obuće, godina..ali to mi je bio poseban izazov. U pohod sam znala povesti svoju sestru tinejđerku ili sam znala doći u trenirci i tenisicama i tada bih redovito primjećivala njihove poglede :"ova n bude ništa kupila" ali ne treba odustajati nego dati do znanja da smo i takvi kupci

      Izbriši
  18. svaka čast, kupila si me ovim postom :D
    ja radim pola tih trikova, a nedavno sam čak dobila neki lijek bez recepta u ljekarni iako inače treba recept, a izvlačila sam se da je za baby sestru i njene bolesne oči. u biti trebale su mi Tobrex kapi za mačku no mogu misliti kako bi reagirala teta u ljekarni hahaha xD

    i da, bolje su mi mlađe ženske od "babetina" no nije uvijek tako, stvarno ovisi o lokaciji i očito plaćama dotičnih. u pravilu lakše dobijem testere u ljekarnama nego u parfumerijama. jednom sam tražila idealnu kremu za lice i obišla 5-6 ljekarni u centru Zagreba, došla doma sa 40-ak testera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, 40 testera?! Pa nadmašila si i mene, moj rekord je cca 20 u jednom danu, hahahha.
      A to za lijekove je posebna tema...tu sam posebni "majstor".
      Najbolje mi je kad me pita ime doktorice bake, mame, djeda na koje se izvlačim pa ja izmislim neko ime a one to upišu u kompjuter. Nije za neku pohvalu ali jbg. snađi se drže:))

      Izbriši
  19. Maloprije sam se vratila iz ljekarne sa sterilnim posudicama i idem sutra u Muller napuniti par njih s nekim high-end proizvodima koje su mi na WL jer je i meni pun kufer činjenice da nisu u stanju dati tester. Postala sam pametniji kupac, dijelom zbog potpune nelikvidnosti, a dijelom zbog spoznaje da u biti imam sve što mi trenutno treba, i uopće mi neće biti ni krivo ni neugodno kad budem punila posudice.
    U Splitu je po tom pitanju najgori Iris (onaj u gradu). Ugodno me iznenadila gospođa s naočalama iz Limonia (Prima Grad) koja sad radi u Douglasu (Marmontova) i s kojom mi je uvijek gušt popričati, a i dat će vam tester bez problema (ukoliko ga imaju). Žena zna znanje i upoznata je s brandovima koji nisu dostupni kod nas. Ako ste iz Splita, toplo preporučam da odete u taj Douglas kupiti što vam treba, a Iris zaobiđete u širokom luku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Zagrebu je Muller prepun testera, i onih iz boce i onih u vrečicama, samo imaju sistem kao fol te vodi teta u crnom dok biraš proizvode, odnese na blagajnu i pozdravi se s tobom a tamo ti naplati teta u bijeloj kuti ala one iz Dm-a pa ti je nekako glupo pitati tu blagajnicu jer ona naplaćuje ko na svakoj traci u dućanu. Zato, odmah zaskoči te "crne pantere" i navali na testere.
      Douglas u Zagrebu je katastrofa i nikad se nisam dobro osjećala u tim parfumerijama

      Izbriši
  20. Odlican post. Kako zivim u realtivno manjem gradu, zbilja je prava umjetnost dobiti testere i zaista sam primjetila koliko procjenjuju po izgledu. Ako odem tip top sredjena dijele i sakom i kapom, a ako banem onako usput u sportskom izdanju sa treninga npr. vrlo su skepticne. A jos nisam srela strucnu radnicu u parfimeriji, sem jedne. Imala sam priliku da zele da mi uvale kremu koja nema veze sa mojim tipom koze i sl. da hoce da mi prodaju malter tezak puder iako ja fino naglasim da ne zelim takve podloge i sl.I ziva istina da momcima uvijek prije daju testere nego nama, jos ako je neki frajer :-) tako sam ja jednom poslala brata, dobio je sve sto sam ja htjela probati koji dan prije, a sto mi nisu dale, i to u apoteci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snow:)
      Živa istina, valjda im je to usađeno u psihu kada uđe napirlitana dama da će ta ostaviti puunoo para, i tako se razlete oko takvih što meni odgovara jer onda puste mene na miru da lijepo razgledavam.
      A ovo s muškarcima pali 100%,žene vole muškarce i tako se potrude dati im sve testere za koje pitaju:)

      Izbriši
  21. Odlican post! Super saveti! Ja sam skoro kupovala nesto u Sephori i nisam dobila ni jedan jedini tester! Dosla kuci, pokledala u kesu kad ono nista! A pre nekoliko je sestra u istoj Sephori kupila neku sitnicu i dobila brdo testera!
    Potpuno si u pravu ne trebamo se oslanjati na njihovu dobru volju vec lepo trziti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jolie:)

      Sephora iz mog grada je pobjegla glavom bez obzira , nisam bila čest kupac ali i ono što bih kupila nikad nisam ništa dobila,čak ni lijepu riječ ili pogled.

      Izbriši
  22. U moj dragoj zemlj bih, tocnije u Mostaru ne mogu ni na prste da izbrojim koliko sam testera dobila, jednostavno ih nikad ne daju...godinama kupujem u istoj ljekarni,ali nista....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi uvela kakvu taktiku ili samo čekaš da se same od sebe sjete?

      Izbriši
  23. Odlična si! Svaka ti čast na taktici! :D Mislim da je najvažnije što često ideš kod istih. Poznatim licima uvijek bez problema daju testere, a i tebi je lakše pitati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije tako uvijek bilo. Kad se samo sjetim koliko sam proizvoda kupila na slijepo, bilo mi je neugodno pitati i samo sam pokorno čekala kad će se netko sjetiti nešto ubaciti, dok mi nije puko film!
      Hvala ti :)

      Izbriši
  24. Odlican post i svaka cast na taktici!
    Ja se vise ne libim traziti testere, uvijek kazem da mi se ne da baciti lovu u vjetar vec hocu vidjeti da li mi to stvarno odgovara. Najcesce ih i dobijem,sve rjedje cujem da nemaju i sl.ak nemaju nesto,najcesce ispadne da zbilja nema u 90% prodajnih mjesta. i slazem se da trebaju dobiti dojam stalne musterije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Nažalost, moramo se služiti svim sredstvima.

      Izbriši
  25. Fantasticni saveti! Vidi se da si razvila taktiku. Ja odredjene stvari kupujem u odredjenim parfimerijama. Npr, u jednoj kupujem parfeme i edt i tu mi uvek ubace neki tester parfema. U apotekama su skrti na uzorcima, a u vecim kozmetickim radnjama kao sto su Sefora i Jasmin isto nisu voljni dati uzorke. Moracu da saljem brata na misiju! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ! Definitivno savjeti funkcioniraju, već dobijam povratne informacije od cura koje su poslušale da su uspjele nabaviti željene uzorke :D

      Izbriši
  26. Hahaha! :D
    Baš sam se ugodno nasmijala i oraspoložila!
    Imam iste trikove, a ovo s muškarcima definitivno pali! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E draga Chloee, nažalost jedino trikovima možemo doći do željene probice:)

      Izbriši
  27. Upravo sam otkrila ovaj blog, sjajan tekst. Zaista je postalo smešno i zalosno što kupci (zbog kojih inače i postoje proizvodi) moraju da smišljaju trikove i gluposti kako bi došli do željenog testera. Pa to je način da se više proda- a ne da prodavci uzimaju sve sebi!
    Slažem se bukvalno 100% sa svim stvarima koje su gore navedene, zato što verujem da će "upaliti" ali me nervira ta činjenica da će dati tester nekom ko je sređen ili našminkan, a ne nekom ko deluje prosečno, pogotovu što prodavci imaju prosečnu ili ispod prosečnu platu, ne želim nikoga da uvredim ali zaista nema potrebe da neko procenjuje nekoga i na osnovu toga mu da ili ne tester, radiš svoj posao i gotovo.Uh, izvinjavam se na ovolikom komentaru ali zaista sam pod utiskom (generalno). ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana :)

      Nažalost, u pravu si. Prodavačice ne rijetko i krivo procijenjuju mušterije prema izgledu. I sama sam provela jedan test, kada sam se uputila u trenirci i nenašminkana u parfumeriju, samo što me nisu ni pozdravile. A kada dođem koliko-toliko sređena, oblijeću me i pokušavaju mi uvaliti svašta. Tako je to kod nas na Balkanu :(

      Izbriši
  28. Predobar tekst, a neke od tih trikova i sama koristim! ;) Ali se uvijek nekako osjećam prevareno, neovisno o tome koliko sam testera dobila, jer mi je stvarno grozno koliko se moramo potruditi da bi dobile pišljivi tester koji nam može, ali i ne mora odgovarati. A i ne podnosim kad me prodavačica pogledom procjenjuje ili gleda poprijeko jer sam zatražila tester koji njoj realno gledajući ni iz džepa-ni u džep... Nisam za to da itko ikog ponižava ali me fasciniraju ljudi koji si ni sami ne mogu priuštiti stvari koje prodaju a ponižavajuće promatraju one koji bi mogli biti daleko obrazovaniji, ali i bogatiji od njih samih. Ja se osobno u neke parfumerije nikad nisam vraćala nakon negativnog iskustva sa prodavačicama. A i s obzirom na činjenicu koliki se broj ljudi žali na probleme sa testerima i neljubaznosti prodavačica, žalosno je što same uprave parfumerija ne reagiraju jer njihovi prihodi ovise o ne/zadovoljstvu kupaca, a kao što svi znamo biro je pun ljudi koji bi taj posao vjerojatno bolje odrađivali od dotičnih. Kod nas je očito sve naopako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam dugo vremena i godina radi njihovih krivih pogleda i neljubaznosti kupovala krive proizvode, dok nisam shvatila da za svoj novac imam pravo isprobati proizvod i odlučiti o njemu. Pa i odjeću kad kupujemo, dobro isprobavamo a kamoli nešto što ulazi u naš organizam.
      Nažalost, ovako je samo kod nas i zato moramo primjenjivati taktike :D

      Izbriši
  29. Potpis na ovo što si napisala, ponajviše na ovo s muškim članom društva. Također se slažem da se tester bez problema dobije u L'Occitane i Bio Bio trgovini. I slažem ti se i na ovo da ne mijenjam mjesta gdje kupujem previše. Imam sad tu u Zg svoju ljekarnu (farmacia), parfumeriju (douglas) i drogeriju (lokalna bipa, kozmo kraj posla, muller u cc1). Neki dan sam išla pogledat Dior BB kremu koju mi je natrackala na ruku. Oh how yes no. Imam još jednu taktiku, ako recimo dobijem samo jedan testerčić, što mi realno nije dosta da dobijem dojam o nečemu. Uglavnom odem do još jedne trgovine i tamo pitam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma najbolje su mi kad mi trackaju ruku kremom ili puderom...:D
      Svakako, kada dobijem jedan tester a želim više , obilazim druge parfumerije..to ja zovem "hodočašćenje" :D

      Izbriši
  30. jaooo,predobri savjeti! :D mene je uvijek nekako sram,i onda odem bez da i tražim tester :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema te šta biti sram,testeri služe da ih isprobamo :)

      Izbriši
  31. Naravno, slažem se da uzorci služe da se proizvod isproba, ali jako puno žena samo žica uzorke i maže se isključivo njima. Kao promotorica zaista mogu potvrditi da svaki mjesec dobivamo sve manje uzoraka i često se desi da krajem mjeseca zaista više nemamo. Ali uvijek postoji opcija da pošaljemo na kućnu adresu - koga stvarno zanima, strpit će se nekoliko dana i dobiti željene uzorke. Anegdota: jedna je žena tražila uzorke neke kreme jer ima jako osjetljivu kožu. Imala je jako upečatljve oči pa sam ju zapamtila. Nakon dva mjeseca sam ju srela u ljekarni, kad sam opet radila promociju, i pitala ju kako su joj kreme odgovarale. Rekla je da ih nije niti isprobala, ali bar se vidjelo da joj je neugodn. Eto, mogli su otići nekome koga je stvarno zanimao proizvod...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to je istina, i to sam imala prilike doživjeti kako žene isključivo hodaju po ljekarnama i žicaju probe.

      Nažalost, radi takvih , za nas potencijalne kupce nikad nema :(

      Izbriši
  32. Odlican clanak. Jer jednostavno pokaraj stanarine, rezija i opcenito zivota u gradu u dvoje s jednom placom, ne mogu si dopustit greske pri odabiru skupih kremica. Pa citam hrpe recenzija, trazim preporuke ittd, ali opet svaka je koza drugacija. Jos nisam pokusala trazit tester, al zasigurno hocu iako sumnjam da cu imat srece, jer u "nasem" dm-u prodavacice kao da netko nozem tjera da rade i za svaki upit prostrjele pogledom, nakon cega mi bude uzasno neugodno i mrzim samu sebe sto sam uopce pitala.

    OdgovoriIzbriši
  33. Testeri - misaona imenica :D

    Super su ti fore, kutijice i našminkano lice, baš sa ovim našminkanim licem smo rodica i ja dobile shiseido testere za koji sam konstatovala da me peče za oči i ubila bih nekoga da sam dala 200 KM za fluid, a da ga mogu baciti.

    I nadam se samo da tvoj blog ne čitaju žene koje rade tamo gdje trebaju da dijele testere, da se ne uobraze još više kad vide na koje fore ćemo ih "kupiti" :D

    OdgovoriIzbriši
  34. a sta da kazem..ja ga ne dobijem ni kad kupim nesto u mullera... pitam tester pa me pita jeste li platili to(to sta sam dosla kupiti), ja kazem da, pa onda izvadi testere muskih parfema.Jednom sam nagovorila momka da pita i tada sam dobila dosta dobrih testera. Dovedu me u neugodnu situaciju, kupim nesto i jos moram moliti za testere. A da je neka gospođa kupila sta i ja nakitili bi je testerima.

    OdgovoriIzbriši
  35. Evo i moj službeno prvi komentar. Nedavno sam počela pratiti razne beauty blogove i slučajno sinoć lutajući upravo po Dear Skin beauty blog naiđem na post o testerima. Danas sva odlučna odem u Farmaciu i čim sam ušla tražim testere Avnea i bBoderme bez da sam išta kupila. Djevojka počela otvarati ladice, vaditi testere i objašnjavati za što je koji namjenjen. Na svako svako moje pitanje imala je odgovor i trudila mi se stvarno pomoći a ne nešto nepotrebno uvaliti. Koji divan osjećaj. I tako, kupim ja tri nova ulja, termalnu Avene i na kraju mi ubaci još i testere LRP novog pudera. I to sve zahvaljujući jednom divnom postu. Hvala Dear Skin beauty blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, genijalno! Tako bi uvijek trebalo biti i drago mi je ako sam ti pomogla kojim savjetom :)

      Izbriši
  36. Odlicno!Veoma dobar nacin da se dobiju testeri i probacu !!!

    OdgovoriIzbriši
  37. Odličan članak i super savijeti! Moj savijet je da ubacite i koji kompliment prodavačici ako imate priliku. Tako sam jednom dobila 20% popusta plus još 15% popusta za studente (iako to nisam) na dioptrijske naočale. Sve zato jer sam rekla ženi da izgleda ful mlado i da nikad ne bih rekla da ima dijete! :D Lijepa riječ sva vrata otvara!

    OdgovoriIzbriši