Maske za lice

Posted by Dear Skin at 00:53




Nakon pilinga, na redu su maske. Kao i kod ostalih kozmetičkih proizvoda, i u ovom slučaju slušam potrebe svoje kože, zato se u mojoj kolekciji mogu naći od maski za masnu kožu do onih za suhu.
Jako volim maske i često ih koristim , njima se može lijepo održavati koža, nahraniti, očistiti i dati onaj udarni touch njegovanog izgleda.



Evo moje trenutne postave:
S lijeva na desno :

Caudalie Vinoperfect maska: ovo je zapravo enzimatska maska, koja služi i kao blagi piling, no nije joj to primarna zadaća već služi za transformaciju kože, smanjene pore i zategnutu kožu. Ovo mi je druga tuba i sve što mogu reći da potpisujem sve navedeno. Koristim ju prije nekih važnih izlazaka ili kad želim da mi koža bude posebno lijepa. Namažem u tankom sloju, pustim 15 minuta i nakon ispiranja uživam u njenom učinku

Lierac confort mask: hidratna intezivna  maska za sve tipove kože. Ova maska je najnovija prinova u mojoj kući i koristila sam ju nekih 10 puta otkako je zahladilo i koža se počela sušiti od zagrijanih prostorija.
Koristim ju otprlike dva-tri puta tjedno u bogatom sloju, ostavim djelovati 10 minuta te višak ( iako ga nema previše jer mi je koža očito jako žedna ) jednostavno umasiram i ne odstranjujem,dakle služi mi kao noćna hranjiva krema. Ujutro je lice preporođeno.

Art deco SOS calming maska:samo ime joj kaže, ovo je umirujuća maska u SOS slučajevima. Dio je Pure minerals linije pa stoga obiluje mineralima neophodnim za kožu, kaolin,cink te ulje jojobe čine čuda za kožu pod stresom i često posežem za njom kada me koža peče ili svrbi. Struktura maske nije nimalo kremasta kao prethodna već je vrlo kompaktna, brzo se suši na koži, nanosi se po potrebi u normalnom sloju te ispire za 10 minuta. Pogodna je i za suhu i masnu kožu i sve što mogu reći o njoj da zaista služi svrsi te umiruje iritiranu i osjetljivu kožu. Koristim ju od kolovoza prošle godine i sad sam možda otprilike na pola, tih 75 ml bi moglo dosta potrajati

New Zeland Volcanic clay: ovo je zapravo maska za nos, tj za čišćenje mitesera s nosa.
Tekstura je gusta te kad se namaže njome nos treba dosta čekati da se proizvod osuši. Nakon toga kreče peel of potez i na ostatku maske možete vidjeti sve nečistoće koje je izvukla iz vaših pora.
Zaista odličan proizvod iako one dublja začepljenja , naravno, ne može izvući ali vrlo sam zadovoljna učinkom

Planet spa maska od mrtvog mora Avon: također maska na bazi minerala koja služi za detoksikaciju kože. Sadrži glinu pa stoga dosta suši kožu i nju bih preporučila masnokošcima te mješovitim tu i tamo .
Ja ju najčešće koristim tokom ljeta kada lice jako divlja

Essence pure skin: ovu masku sam dobila na poklon od prijateljice iz BIH i moram priznati da me pozitivno iznenadila. Također radi na principu peel-of : namažeš, kad se osuši, oguliš s lica. I zaista funkcionira ali s njom moram oprezno jer zaista dere kožu. Traje mi dosta dugo baš iz razloga što ju ne smijem prečesto koristiti ali svakakoje za svaku preporuku.


Nadalje, tu su one maske koje kupim usput kako bih isprobala, u zadnje vrijeme sam se dosta orijentirala na Apivitu i njihove proizvode pa tako i maske. Od svih na slici, jedino bih preporučila Apivitinu masku s naranđom koja je revitalizirajuća i čini kožu blistavom. Ova je zaista sjajna.

Volite li vi maske i koje koristite, možda neki recept za home made masku?

17 komentari:

  1. Ja koristim Avon masku, ali da me ubiješ sada ne znam koja je. Jako mi lice poslije nje bude mekano, sjajno i hidratizirano. U zadnje vrijeme jako puno gledam ovu Caudalie marku pa mislim da ću uskoro nešto njihovo probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta Avonovih maski sam isprobala i s svakom sam bila prilično zadovoljna. Što se tiće Caudalie svakako preporučam, sve su mi njihove maske odlične a najbolja Vinoperfect. Super je i Puryfing maska koju sam imala i potrošila, pročišćuje kožu a ne isušuje.

      Izbriši
  2. Ja nisam za home made varijante :D ali ove sve navedene djeluju vrlo interesantno i mislim da ću prvo posegnuti za Caudalie ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja , više volim gotove proizvode ali nikad se ne zna. Treba sve probati i izabrati ono što nam najbolje odgovara.:)

      Izbriši
  3. Ova Lierac maska mora biti moja! Vjerojatno bi mi odgovarala i New Zeland Volcanic clay jer je nos jedino mjesto na kojem imam nečistoće. Zapravo isprobavam svašta prema potrebi, od Balee, Schaebensa, Salthausea, Merza, Avona, L'occitanea, Uriagea... No jedina maska koju baš redovito koristim i koju obožavam je Payot Creme Masque Hydratant. To je bila ljubav na prvo mazanje <3. Uskoro mi treba stići isto neka ružičasta maska iz Avonove Planet Spa kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam draga miss burleska da voliš maske i puno ih kupuješ, koža ti je slična mojoj,na nosu i oko njega nečistoće a obrazi vape za hidratacijom. Ako si u prilici probaj Lierac vrlo je slična po učinku Payot-ovoj koju sam imala, doduše u starijoj verziji tako da ne znam kakva je ova nova osim što su joj smanjili militražu:(

      Izbriši
  4. Joj, zelim sve maske! :))) Sve idu na wish listu. Ovu od essenca sam potrosila nekoliko komada (vise ga nema za kupiti, koliko mi se cini) i jako brzo sam je trosila. Jest da dere ali mi se to jako svidjalo!- Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ovu masku uopće nisam nikad ni primjetila u Hrvatskoj, moguće je da je nikad nije ni bilo ali da je maska stvarno učinkovita-jest

      Izbriši
  5. Ja sam odnedavno opet počela s maskom, jer ludim sa svojom kožom. Od tvojih mi je nekakao Caudalie najzanimljivija, pa ide na WL. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja koža je odavno luda:))
      Caudalie je za svaku preporuku, probaj i njihovu Puryfing masku, također odlična

      Izbriši
  6. Ova Avonova s mineralima mrtvog mora i glinom je dušu dala za maščobu po licu! Ja se tek učim kombinirati proizvode po različitim godišnjim dobima -.- Pa me začudilo kako mi je ljetos bila savršena a ovu zimu me isušuje. Pa je pomno čuvam za ljeto, a sad ću se baciti na neke hidratantne maske. Šteta što po drogerijama nema hidr.maski u većim pakiranjima, bar ja nisam primjetila. Živciraju me ona mala pakiranja u kesicama! A po ljekarnama su baš skupe maske...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ni ja nisam primjetila neko veće pakiranje u drogerijama. Ja te u vrečicama presipam u neku plastičnu posudu pa mi je lakše nanositi

      Izbriši
  7. Volela bih isprobati neke Caudalie proizvode, setih se da si hvalila Caudalie Vinoperfect maska, i da si zadovoljna dubinskim pilingom koji si probala zahvaljujuci testeru.
    Sta mislis da li se Caudalie Vinoperfect maska moze koristiti sa 22 godine ili se preporucuje za neko kasnije doba? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Caudalie Vinoperfect enzimatska maska nema dobne granice. Ona služi da skine enzimima grožđa mrtve stanice, nešto kao piling i da koža izgleda svježije :)

      Dubinski piling im je sasvim drugačiji proizvod, grublja piling zrnca koja također nemaju veze s godinama, ovisi kakva ti je koža :)

      Izbriši
    2. Sjajno, hvala! :)
      Vinoperfect enzimatska maska mi se cini savrsenom! :)

      Izbriši
  8. gdje mogu naručiti ovu New Zeland Volcanic clay jer je nos jedino mjesto na kojem imam nečistoće.
    Hvala puno i pozdrav iz Istre,Mima

    OdgovoriIzbriši