Beautifying Nail Kit Dead Sea

Posted by Dear Skin at 22:27




Došao je moj dan ( nedjelja ) kad sređujem noktiće i stoga Vam donosim čak dvije recenzije.
Prvi na redu je ovaj set za nokte punog naziva Beautifying nail kit dead sea.




Ako ste šetale zagrebačkim šoping centrima, sigurno ste primjetile štandove na sredini s nekom čudnovatom kozmetikom i vjerojatno su vas zgodne djelatnice zaustavljale da bi Vam demostrirale svoje proizvode.

E pa to je Dead Sea Cosmetics, dolaze iz Izraela i imaju puno proizvoda u svojoj ponudi.

Tako prilikom jednog posjeta šoping centru, ljubazna i mlada promotorica, ispilingirala mi je ruke, izrašpala nokte i nahranila kožu njihovom kremicom.
Bila sam oduševljena učinkom proivoda i već spremno viknula: "dajte mi" ali pogled na cijenu od 290 kn primorao me da ipak još malo razmislim i kažem promotorici: "spakirajte mi, idem samo na bankomat" i tako pobjegla na drugi izlaz van.

No, taj događaj mi se duboko urezao u pamćenje i skoro sam pala s stolca kada mi je jedno jutro došao mai lod Kolektive s ponudom za baš ovaj set za 100 kn!!
I tako je napokon došao u moje ruke.:))


Pogled u unutrašnjost

S lijeva na desno:
- Buffing block- svi znamo što je to i iako ih imam masu ovoj nijedna nije ravna, tomi je i ujedno najbolji proizvod iz seta i šteta što se ne može samo on kupiti posebno

- Body and Hand lotion- losion za ruke i tijelo od 125 ml, miris je ugodan iako ništa posebno, iako losion nije jako tekuć, vrlo hidratantan i odlično njeguje kožu

- Nail file- rašpa za nokte- ok rašpica ali opet ništa posebno, odlično radi svoj posao ali i druge koje imam  rade isto

- Cuticle oil- ulje za kožicu oko noktiju, 20 ml. Eee, ovo je već dobro. Ne volim masna ulja koja se nikako upiti pa takva odem u krevet ( jer ih obično stavljam prije spavanja ), ovo je suhonjavo i brzoupijajuće.
Odlična stvarčica.

Inaće, jako volim lakove i manikure, iako sam antitalenat i samo gledam blogove mojih dragih blogerica koje rasturaju manikurama ,ipak ću Vam pokušati dočarati rezultat. Dakle, ovdje su moji jadni i napačeni nokti nakon skidanja tamnog laka. Ploče noktiju su jadne, žute a koža suha i jadna.



I nakon obrade kitom:



Mislim da se vidi kako su nokti sjajni a koža u puno boljem stanju.


Ovaj kit je fenomenalna stvarčica i ako naletite na njega po kakvoj povoljnoj cijeni nećete pogriješiti:)

14 komentari:

  1. NICE :D...iako ih ja izbjegavam u velikom krugu mislim da bi drugi put i mogla zastati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Ja ih ne izbjegavam, neka me lijepo ispilingiraju i namackaju:))

      Izbriši
  2. Hej, te kozmetike je bilo i kod nas ali ne znam da li je jos uvijek ima. Zapravo ne znam ni gdje joj je bilo 'sjediste' ali su se reklamirali kao:" Mrtvo more je izvor zivota". Svi su se tome smijali :D Uglavnom, odlicnu manikuru si napravila, izgleda izuzetno impresivno :) P.S. ja ne znam sta je buffing block :shy: Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas funkcioniraju po principu "navlačenje za rukav" u šoping centrima. :)
      Isprobala sam dosta proizvoda i puno toga mi se dopalo, samo su cijene malo visoke ali super je stvar što se možeš s njima cjenjkat:)

      buffing je specijalna rašpa za nokte koja ima 4 strane, jedna služi za piling noktiju, druga za poliranje a dvije obično bijele strane služe za visoki sjaj.
      Kod ove buffing rašpice, sjaj je nevjerojatan i traje 10 dana na noktima!

      Izbriši
    2. Eto, taman da napravis post o njihovim proizvodima koje si isprobala :) btw. znam da su reklamirali neku masku/glinu za lice?! jesi li to slucajno imala? i da, kako mislis da se mozes cjenjkati? na koji nacin? :D

      Izbriši
    3. Masku nisam isprobala, trackale su me na svom štandu pilinzima za ruke, maslacima za tijelo i stavile mi neki divan serum za vrat, ostalo mi je bilo nezgodno za isprobati jer ipak prolaznici bulje pa nije baš zgodno..
      Otkrila mi je prijateljica da promotorice uvijek kažu redovnu cijenu, npr piling za ruke 250 kn ali može spustiti za 40%, samo im treba reći kako ste taj proizvod već kupovale jeftinije i odmah snize cijenu i to drastično:D
      Očito im je tih 40% provizija za prodani proizvod

      Izbriši
    4. auuuu :))) dobro za znati :D thx

      Izbriši
  3. Imala sam jedan njihov set, samo je malo drugačije izgledao. Poklonila mi ga je teta nakon što su ga njoj uvalili u nekom šoping centru :D Blok rašpica je, slažem se s tobom, daleko najbolji dio tog seta. Meni je trajala jaaaako dugo prij nego je postala neupoitrebljiva, stvarno sam ju full puno koristila i žao mi je da ju nemam gdje nabaviti jer mi ne pada na pamet za ovakav set iskeširati cca 300 kn :D malo pretjeruju :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, baš sam objasnila u odgovoru iznad kako se cjenjkati na štandu i dobiti proizvod za duplo manju cijenu, iako sam ja svoj primjerak kupila preko Kolektive po super povoljnih 100 kn:)

      Izbriši
  4. Jel piješ ti nešto u obliku nekih dodataka za nokte? Merz specijal ili Solgar B-kompleks? Mislim da bi možda trebala da ti se nokti obnavljaju jer očito da imaš neki nedostatak vitamina. Meni je Merz jako pomogao i zaista sam zadovoljna. Fin mi je ovaj setić, ali ja već imam toliko toga čime njegujem nokte tako da će ovo pričekati dok ne potrošim zalihe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pijem periodično i Solgar su jedine tablete kojima skidam kapu. Od njih se stvarno vidi pomak, međutim, mana im je što mi jako potiču apetit, hahaha

      Izbriši
    2. Joj, da, sve što sadrži taj B kopleks potiče apetiti. Ali očito da funkcioniraju pa ako je za zdravlje, onda moraš. :)

      Izbriši