Bore, bore i dosadne borice..

Posted by Dear Skin at 00:03


" Žena nikada nije dovoljno bogata, mršava i mlada.." :D


Drage moje, mislim da sve već znate što su bore i sigurno primjenjujete neku od taktika kako bi ublažile postojeće i spriječile nove bore.
E pa samo da znate vi mlade cure kako bore nisu samo posljedica strenja već i utjecaj vanjskih faktora,mimike lica te nasljednost.

Često u zadnje vrijeme viđam mlade cure nešto malo preko 20 godina a da izgledaju ovako


lice mlado ( a kakvo bi i bilo s 20  inešt godina ), ali bore oko očiju. Naravno, to mogu biti razni čimbenici u igri ali u razgovoru dolazim do zaključka da se cure premalo brinu oko tog problema.
Zato i želim podijeliti s Vama svoje mišljenje, kako poraditi na prevenciji.

1. Spf preparati- nikada za dan ne stavljajte na sebe ništa što nema UV zaštitu, znam, znam, kreme s Spf -om su užasne: začepljuju pore, loša su podloga za puder i svijetlite na slikama kao duhovi.

Ali vjerujte, ako usvojite naviku stavljanja spf-a na sebe, riješili ste puno problema kada dođete u moje godine. Ja sam isprobala jako puno krema i preparata s Spf-om i uskoro objavljujem moju top listu primjerenu za svaku kožu i đep.

2. Hidratacija- zaboga,koristite kremice za lice i oko očiju, ako su vam oči osjetljive kao moje i u jednom trenutku pomislite : ma šta će to meni, samo me iritira. Ne odustajte,ima super proizvoda namjenjenih za svaku dob. Već iznad 25-e, ne branite se od anti-age proizvoda jer će te imati velike koristi kasnije od toga

3.Sunčane naočale- srećom svi ih volimo a one u odlična zaštita, ja ih nosim uvijek, čak i kad je oblačno i kišno vani. Ne samo da će Vam štititi zjenice već i dragocjenu kožu oko njih.

4. Gimnastika lica- znam, i ja sam se smijala tome i kad mi je draga Mirella s Ogledala  poslala mailom knjigicu za vježbanje lica blijedo sam gledala ali i pokušala. Sada eto gimnasticiram facu već 8 mjeseci i mogu reći da to stvarno djeluje i da mi lice puno bolje izgleda


Mi , starije koke preko 30 i kusur godina već imamo ozbiljnih problema:)



Osim navedenih točaka, mi  posežemo za konkretnijim stvarima :

- retinoidi- najjače oružje protiv bora , mislim da nema boljeg
- c vitamin i ostali antioxidani- ne zamislivo u svakodnevnoj njezi
- AHA kiseline- super, ali rezultati prestaju kada se i one prestanu koristiti.


Ja konkretno ne vjerujem u nekakve supstance protiv bora kao što su razne čudotvorne gljive, kavijar, zlato,  neke xy biljke, puževe sluzi, zmijski otrovi i šta ja znam što sve nije proglašeno super za bore.
Pravilom njegom, jako dugo možemo  odgoditi izdajice žeskog roda , i sama imam puno primjera i dokaza u okolini.

Na kraju, ako ništa ne pomogne uvijek nam preostaje : XD



Kako se Vi borite s ženskim izdajicama i opterećujete li se s borama?

49 komentari:

  1. Ja za sebe kažem da sam "ostarila preko noći" točnije, probudila sam se sa borama oko očiju prije možda niti 2 godine. Da sam bila pametnija, trebala sam koristiti kreme još prije desetak godina, a sad kad sam počela, onda se tješim da ću se uspit spasit...aha.. ajde, nadam se barem da ću ih uspit usporit, jer se popeglat neću sigurno sa botoxom :D
    inače, trenutno koristim emu oil kremu (jesi je i ti ono kupila?) za oko očiju i ne znan još šta bi rekla za nju :D čekam barem još 10 ak dana za konkretniji post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeee, da sam ja znal aprije deset godina ono što danas znam, imala bih lice ko bebina guza:)
      ali nije kasno, mišljenja sam da se šteta itekako može popraviti ( ne botox-om, to je bila šala) već dobrom i pravilnom njegom.
      A Emu oil kremica mi je super, ja sam zasad jako zadovoljna, daj Bože da tako i ostane:)

      Izbriši
    2. Reci nama Martinaa... da znamo :) hehe. Mada sumnjam da se to moze srocit u par rijeci :/

      Izbriši
  2. Jao ja imam 20 godina i bora ni u najavi, ali se zato trudiim da ih sto vise odgodim i mazem lice svako vece pred spavanje, pre nanosenja pudera i slicno... Mada moram priznati da ne koristim SPF kreme :/ Iskrena da budem prvi put cujem za tu gimnastiku lica, moracu da pogledam malo detaljnije na netu... :)
    Super blog, imas novog followera... ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ena, i čestitam ti što si tako mlada a tako savjesna. Zapamti, koža sve pamti i što se prije počnemo brinuti o njoj to će nam ona biti zahvalna kasnije.
      Počni s spf preparatima i sačuvaj ljepotu i mladost.
      Gimnastika lica je super stvar, ne samo da pomaže u tonusu kože već je odlična i protiv prištiča:)

      Izbriši
  3. Hvala ti na savjetima, nisam znala to za spf. Čekam tvoju listu najboljih preparata.
    Tnx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu:)
      I ja jedva čekam da ju objavim!

      Izbriši
  4. Sve sam radila kako si opisala jer me tako majka učila. :) Samo, ima nešto i u genima. Zato sada izgledam kao da imam 24, a zapravo imam 29. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast majci! Roditelji su , pogotovo majke jako odgovorne za kožu svoje djece.

      Izbriši
  5. E da znaš da mi je drago da si se odlučila pisati blog. Znam da te Ivana nagovarala i drago mi je da te nagovorila :-) Jer me zaista oduševljavaju tvoji postovi.... Svašta se novo kod tebe može naučiti....

    Btw gdje je ta knjiga? Želim je :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arenice:)

      knjigicu možeš dobiti mailom, ima je za kupiti ali je bez veze trošit pare. Poslat ću Ivani pa neka ti proslijedi:)

      Izbriši
  6. Hej draga ti si moj blog br 1 :D:D:D...opet ću ponoviti, veoma inovativni i kreativni postovi :D like it!!!!!

    Mene mući okoloočno naravno ali od isušenosti kojoj valjda nema spasa, kao da više ništa nije dovoljno ali sam se nekako pomirila već sa tim :( sad šta je tu je, ja ću se mackati i truditi u prevenciji daljnjih patnji a bit će kako bude...kako svi moramo umrijeti tako svi moramo i ostariti :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D

      tvoje okoloočno područje je lijepo i njegovano, to malo borica koje te muče- manje se smij, hahhaa, šalim se, to su mimičke bore po meni i tu se ne može puno utjecati

      Izbriši
  7. Odlican je post i sada me jako zanima koje okoloocne kreme preporucujes. Verujem da je kod bora ipak genetika presudna, moja majka, recimo, ima jako malo bora za svoje godine i divnu, glatku, mekanu kozu, a nije da je bas vodila racuna, tokom onih groznih devedesetih nije imala para za kremu i godinama nije ni namazala lice. Treba li da spomenem da sam ja, naravno, na oca koji ima kozu sklonu borama?? Grrrr...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Coxy:)

      svakako da je genetika veliki faktor ali, vjeruj možemo puno napraviti i same te spriječiti rapidno nastajanje bora.
      Joooj, kremica jako puno znam, ovisi koliko imaš godina, jesi li rodila itd ( da, i to je bitno za preporuku )

      Izbriši
  8. Odlican post. Ja mislim da je za bore vazna genetika 90% i nega 10%. Moja mama ima 52 godine i svega par sitnih borica, ja imam 28 i jedna jedina bora koju primecujem je jedna mala izmedju obrva (zbog mrstenja na kompijuter). Sto se nege tice, akcent mi je na hidrataciji a pocela sam koristiti i Niveinu nocnu kremu protiv bora, medjutim mislim da mi je jos uvek prejaka tako da je sada koristim samo dva puta nedeljno. I naravno, gledam da se mrstim sto manje... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jolie:)
      Na kraju ispada da nam svima mame bolje izgledaju nego mi same:))
      Slažem se, genetika je važna ali ništa ne treba prepuštati slučaju, super što se brineš o hidrataciji, poradi na Spf zaštiti i ti si na konju, tj. velika vjerojatnost da ćeš izgledati kao mama u njenim godinama ako ne i bolje:)

      Izbriši
  9. haha, ja cu zbog tvog bloga morati ici na botox :D nego, sto se tice danasnje teme, jako rano sam pocela da se brinem o svom tenu. Cisto radi znatizelje i kao, ne moze odmoci. A sada, kako starim, sve me manje briga?! haha, nema smisla, zar ne?! :D Ali ipak, dobro se drzim, natjeram se. Mislim da je najteze naci dobru okoloocnu kremicu, posebno ko ima osjetljive okice koje suze :((( i da, sta cemo sa borama oko usta, da se vise ne smijemo? :D Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti sigurno ne trebaš misliti o botoxu, a o borama već možeš:)
      S obziron da si na Retin-u, ja ti zavidim jer ćeš u mojim godinama izgledati kao da ti je 25. Što se tiće okoloočnih, probaj one za turbo osjetljive okice npr Bioderma Sensibio eye

      A bore oko usta-da treba se što manje smijati ali i što manje plakati, plač jače rasteže kožu barem je kod mene tako:(

      Izbriši
  10. Mnogo dobar post!
    Ja nemam puno bora ali opet gazim tridesetu pa već polako počinje da mi smeta svaka, pa kolicka god da je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Malo Prase:)
      Eto taman ti je vrijeme za dobru precenciju!

      Izbriši
  11. Fenomenalan blog! Jučer sam ga otkrila i već sam pročitala skoro sve postove.Sve pohvale autorici! :) Veselim se postu o SPF preparatima, a voljela bih čitati i o AHA kiselinama, antioksidansima i sl. jer vidim da se u to razumiješ.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bellen:))
      Kako nisam vješta u swatchanju i slikanju, cilj mi je prenijeti što više iskustva o njezi kože i vlastitim iskustvima , tako da će ovaj blog vrviti savjetima:)

      Izbriši
  12. Mene najviše opterećuje dehidracija i tako već zadnjih par godina X-/ Ponekad pomislim da sam fenomen jer ni uz sav trud i razne preparate, ja to ne mogu iskorijeniti, nego tek povremeno sanirati i ublažiti. A sa dehidracijom su i bore vidljivije, pa i one male mimičke. Zasad mi je samo okoloočno područje problematično po tom pitanju al eto trudim se i ne odustajem tako lako :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam te zadnji put ( a i jedini, nažalost) vidjela, tvoje lice je bilo savršenstvo, mlada i očuvana koža kakva i treba biti za djevojku tvojih godina. Tada nisam primjetila nikakve bore, ako se stanje promijenilo i kažeš da se boriš s dehidracijom oko očiju , osim kremica i seruma za koje znam da koristiš, počni kapati neke kapi za vlaženje oka. Vjeruj, jako pomaže u dehidraciji

      Izbriši
    2. Joj prošlo je dosta vremena otad :-D Ja sam negdje do 25. zaista imala ten ko iz reklame bez previše truda. Tu ulazi obično čišćenje lica (dodše tu sam baš bila redovita i u 3 ujutro nakon izlaska ako je trebalo) i drogerijska krema, nisam čak ni puder koristila dotad. A onda je došlo do raspada sistema - stres, sunce, fleke, alergije, dehidracija, prve mimičke bore i da ne nabrajam, uglavnom sve pomalo i uvijek nešto. Što sam bliže tridesetima, sve više vidim kako su neki preparati koje prije možda nisam koristila (npr. okoloočna) zapravo bitni i baš ni nemam živaca koristiti nešto što mi je samo prosječno :-D Ovaj savjet za kapi ću definitivno poslušati :-)

      Izbriši
  13. Ja sam neki dan napunila 32 i jos nemam bore, cak ne primjecujem ni oko ociju. Ali imam dobru genetiku,roditelji mi izgledaju dosta mladje, ja zivim dosta zdravo, ne pusim, ne pijem, spavam obavezno barem 8 sati itd. Na moju mamu je recimo najavise uticao stres, dugo je izgledala kao curica, a onda je u par godina sahranila moju baku i svog jedinog brata i poslije toga sam bas primjetila promjenu u vidu bora, mada i sad izgleda dobro i mlaodliko za svoej godine. Od takvih stvari nazalost ne mozemo pobjeci, a ja vjerujem da nas na kraju stres i nespavanje mozda i najvise dotuku :-(
    Rano sam i pocela sa kremicama,i uvijek nesto mackam. Mislim da cu najprije dobiti bore oko ociju, jer imam jake obraze i dignute jagodice, a sirok osmijeh, i kad se nasmijem sve to se podigne i oci mi se iskose kao u Kineskinje :-)Moram pogledati te vjezbe :-)
    Zadnje razocarenje protiv bora mi je Vichy liftactiv okoloocna ali ona obicna bez retinola. Kako losa krema, kao neki primer, suha, ukruti mi trepavice kao neki vosak.Dobra mi je Afrodita natural lift. Imas li ti neki prijedlog, ali da nije preskupa, do 10-15 evra?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo čestitke na ročkasu i na neimanju bora :)!
      Slažem se u potpunosti, stres je strahoviti okidač za kožu a pogotovo zdravlje. Nažalost, ne možemo utjecati na životne okolnosti, ali možemo puno poraditi na svojoj psihi i životnim navikama. A sve ostalo je popratno.
      Menisu Vichyeve okoločne redom sve loše, ta Afroditina je super i potrošila sam dva pakovanja, čula sam da nije loša i Hydra Thermal linija iz Afrodite, ali svakako što se tiće drogerijskog ranga moj broj 1 je Avon Anew Rejuvenate 24 h, ima onako dva dijela, kremasti dio ide ispod očiju a gelasti kao na kapke. Taj kremasti dio mi je bio savršen dok ovaj gelasti bi mi uvijek ostajao:)

      Izbriši
  14. da, i ja sam od onih mrziteljica spf-a, ali sam i mrziteljica bespotrebnog boravka na suncu pa me to spašava :p
    ali moj najveći problem je smijanje, imam te neke borice oko očiju i ne pomaže im baš ništa. a dok učim i tipkam puno se mrštim pa me lagano brine čelo :(
    ali mackam se redovito :)hidrataciju forsiram koliko god mogu, i ne brine me ako na proizvodu piše anti age ili 50+ :p dok mi ne čepi pore i ne masti kožu dobro je. koristim i aha pa me i to možda malo spašava... ma svašta koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, nikada ne treba gledati što piše na kremama jer to apsolutno nema veze. Ne postoje kreme za dobne skupine, kako kaže gazdarica, bitno je da nam krema odgovara u potpunosti.
      Bravo što bježiš od zločestog sunca;))

      Izbriši
  15. ja sam nedavno otkrila svoje prve bore. u biti, nisam ih tehnički otkrila nego zamijetila :D
    dvije duge bore oko nosa, od smijanja. :O
    a tek u 25oj godini...

    čine mi se ok ove vježbice za lice ;)
    i inače, kao i gazdarica, i ja izbjegavam sunce koliko mogu. prvenstveno jer sam lako potamnim, a sama sebi se ne sviđam tako tamna..:/ zato volim zimu i svoje zimsko bljedilo (ili blijedilo..ne znam) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oko 25 već počinju problemi s borama i tu je najvažniji početak prevencije. Svaka čast što se kloniš sunca ali nije ono najveći problem, ali o tome u idućem postu:)

      Izbriši
  16. Mene borice ne brinu toliko,mene brine tonus kože.Da li gimnastika lica utiče na tonus?Može li se ta knjižica skinuti sa interneta?Plizz postavi je ti pa da skidamo.Jedva dočekah neku blogericu mojih godina ovo sve piletina:)Ne rekoh da imam 38 godina.Radila sam Tanaka masažu pa nisam vidjela pomaka nikakvog ni nakon pola godine.Ona je mislim za mlađe ,dok još nisu nastupili vidljivi problemi.Super blog pratim te i jedva čekam novi post:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nataša, gimnastika lica je prirodno pomlađivanje, djeluje kao lifting, za tonus i kompletno zdravlje kože. Samo treba biti uporan i odvojiti 15 min dnevno.
      Rado ću ti proslijediti knjigu tebi i svima ko želi, samo se javite na moj mail pošto je veliki file i nemoguće ga je nakeljiti ovdje.
      Lp

      Izbriši
  17. Vec dugo koristim razne kreme za hidrataciju,sad mi je 25. Al kod mene su problem proširene pore i masno lice +/- prištići ovisi o fazi vec godinama pa mi lice uvijek izgleda umorno i masno još sad idem starija pa vidim da mi se koža mijenja kao, pogotovo na čelu nemam bora al nije tako napeta i ravna..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si pravi kandidat za AHA kiseline, jesi li ih koristila?

      Izbriši
  18. nisam ništa, imala sam 1 tester avene cleanance k, koliko se sjećam da me možda malo isušilo,smežuralo jer vjerojatno nisam stavljala nakon toga ništa..hvala na savjetu ,sljedeće zime bi mogla probati..

    mateja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mateja, svakako poradi na dobroj hidrataciji a za ostatak problema za tebe će biti savršene AHA kiseline o kojima ću pisati u idućim postovima

      Izbriši
  19. Počela sam čitati blogove, i nikako da se odvojim :) Pratila sam i forum, naravno. sve pohvale!
    Zanima me da li bi se i meni mogla proslijediti knjižica o gimnastici lica? Čitala sam nešto već o tome, mada me u jednu ruku i strah da se ne napravi i neka šteta. Sve ima svoje za i protiv...
    Napale su me bore doslovno preko noći, a još sam ispod 30. Ili je rano početi sa takvom nekakvom aktivnošću?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:)

      Naravno da nije rano, 30 godina je taman granica da se krene u boj s dosadnim borama. Što prije počneš, to bolje.
      Knjigicu rado proslijedim,možeš mi se javiti na mail
      eyedetoxx@gmail.com, i naravno svi koje zanima:)

      Izbriši
  20. što se tiče gimnastike lica, nikada neću zaboraviti gospođu koju sam prije par mjeseci "upoznala" u autobusu..gledam ženu, njeno divno lice, prozračno, meko, tek nešto malo površnih bora, u sebi joj dala pedesetak godina..vrag mi nije dao mira, morala sam ju pitati što koristi za lice jer je naprosto bilo divno..i tako, uđemo mi u razgovor, pita ona mene koliko godina bi joj dala, ja kažem, oko pedesetak, a ona meni- napunjenih 70 :eek:..osobno nemam problema sa borama, oko očiju ništa, oko usana ništa, u smislu smijalica ali imam one nazolabijalne bore..i one me baš rastužuju..dodatno me pogodilo i to što mi je kozmetičarka rekla da imam slabiji tonus kože, tako da će mi se lice brže "objesiti"..pijem puno c vit, q10, odlazim i na struju..vidjeti ćemo..na čelu sam jedno vrijeme imala vidljivu boru, glupa mimika, ali sam se uspjela na vrijeme odviknuti tika- dizanja obrva dok pričam, trackala sam čelo tonama krema i seruma i mogu reći da sam ju uspjela izbrisati..valjda sam sa tikom prestala u zadnji tren dok vrag nije uzeo šalu..čelo mi je sada glatko, čak me nekad znaju i pitati, pucam li ga botoksom :D..ako se ove nazolabijalne krenu pojačavati, ne gine mi kasnije posegnuti za injekcijom..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. promaknulo mi napisati ono najvažnije- gospođa iz autobusa zadnjih 20 godina radi gimnastiku lica :)

      Izbriši
    2. I ja imam dosta duboke nazolabijalne bore, mažem ih ciljano raznim preparatima ali gimnastika lica me je definitivno oduševila.Moj problem su spušteni kapci koji me ubijaju, sve manje ostaje prostora za sjenila :D
      Nakon 6 mjeseci vježbanja lica, itekako vidim pomake isvima bih preporučila !

      Izbriši
  21. nisam se prije opterećivala ali sam zato počela sada :P naravno u otrazi sam za dobrom kremicom protiv bora a da pritom ne bankrotiram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra krema upće ne mora biti skupa , veći je problem naći odgovarajuću :D

      Izbriši
  22. Zelim da znam vise o gimnastici lica :D Da li je to u formi videa, knjige, ko je autor i sl :)

    Inace, ja sve radim po protokolu, sunce me nije videlo preko 10 godina, pazim se, a opet ove bora kao na drugoj slici (samo ispod ociju) imam otkad znam za sebe :( Uz to imam i najtamnije podocnjake koje sam ikada videla, pa kad se jos i korektor uvuce u te borice (a mora se uvuci, preduboke su...)..tuga i jad :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Autor knjige je Seka Zebić, može se kupiti ali mogu ti ju i poslati mailom samo se javi na eyedetoxx@gmail.com

      Okoloočno područje je najzahtjevnije i ono nas prvo izda. Gimnastika, dobra njega i sunčane naočale mogu jako pomoći :)

      Izbriši
  23. You can easy acquire an magnitude is very easy, speedy and unforced.
    This agency that it would be in truth hard nerve-wracking to
    come up with some cash that the a depression, the chances of securing a loan may seem
    quite a slim so. Are you a pay grade individual who
    has a job and insolvency, late payment, skipped payment, time unit issues and so many other faults.
    Lender consider the postulation of all applicants whether you are troubled with many bad other task does not
    take much time to get polished. Whenever you find any trouble of financial problems, you have many options are at
    all times, whether you can yield it or not. Many online sites speech act applicants to equivalence loaner but
    how chop-chop holding have overupset side down.
    The loans are provided for 3 months, altho' you grade info and facts - stray away in constituent. Are you coming together with pressing expenses and you feel for bad for yourself upon. The absorbing state of affairs approximately this fast loans same day is that you no longest have to run mso-style-noshowyes mso-style-parent mso-padding-alt0in 5. You should choose this commendation aid towards eliminating your a person's informing
    on with job rank. Applicants like you can get cash purposes such as medical bills, market fees, car repairs,
    ceremony expenses and electrical energy bills etc. payday loansFrom-time-to-time, serviceing financial activity is very press for you
    to use flying magnitude of cash in hand varied from $100 to $1500.
    These are also far-famed as that makes life easy for citizenry of UK.

    OdgovoriIzbriši
  24. Jesi li čula za kremu Lefery Activ Cell Regeneration?

    OdgovoriIzbriši