Moj kućni masakr...



Večeras je prvi u mjesecu a to je dan kada obavljam "mali" kozmetički tretman u svome domu, tzv čišćenje lica. Sve mi bez obzira na dob i vrstu tena imamo pokoji  miteser, začepljenu poru ili male bijele komedone pa svaka od nas ima neki sistem kako ih se riješavamo.
Danas ću Vam predstaviti kako ja to radim.


Ono što mi je potrebno :

S lijeva na desno:

- piling , ja u tu svrhu koristim Kiehls pineapple papaya piling koji je jako nježan a opet sadrži voćne enzime koje mi otvaraju pore. Doduše, večeras sam isprobala Caudalie piling za dubinsko čišćenje jer mi je draga Anaviglam nesebično otpustila malo svojeg da probam i on je još bolje odradio pripremu:)

- suho ulje, ja koristim Lierac-ovo, ali može poslužiti bilo koje ( Nuxe ili bilo koje imam momentalno)
prije sam parila lice ali kako sam sklona pucanju kapilara morala sam prestati,ovaj način mi je otkrila prijateljica Zrinka iz Splita i neizmjerno sam joj zahvalna . Ulje služi ako imate suhe mitesere koji teško izlaze van pa ih ono omekša i olakšava pražnjenje pora

- zatim, krečem u napad :D  u tome mi pomaže mala spravica koju vidite na slici a zove se  Tweezerman No Slip Skin Care Comedo Blackhead and Whitehead Remover



Ovo je spravica za istiskivanje mitesera, imam ju jedno 6 godina i ne dam ju za ništa na svijetu. Ona izvuče apsolutno sve mitesere i komedone a da ne ostavlja tragove noktiju . Ja sam ju naručivala s neta ali nedavno sam vidjela sličnu stvar u Kozmu.
Nije nešto što je neophodno ali meni je nezamjenjiva. Kako radi pogledajte filmiće na YT samo ako imate dobar želudac :D  Prije i poslije , uvijek ju dezinficiram s alkoholom.

- nakon "posla" koji obično radim navečer prije spavanja, dobro se umijem i obrišem lice blazinicom natopljenom Octanisept-om koji dezinficira kožu i smiruje crvenilo bez pečenja i isušivanja.

- tada nastupa moj Bog i spasioc dobro nam znan svima, njegovo veličanstvo Sudocrem. Krema na bazi cinka za koju svi znamo i koja je meni najbolja od svih na tu foru.
Namažem njom cijelo lice onako u tanjem sloju jer je gusta i bijela pa da se uspije upiti prije odlaska u krevet.

- Ujutro je lice čisto i smireno.

P.S. Napominjem da nisam nikada bila kodkozmetičarke ili dermatologa na čišćenju pa ne znam kako se to stručno radi ali vjerujem da si ovim načinom uštedim dobrih 200-300 kn za jednaki učinak u kozmetičkom salonu.

Kako Vam se čini moj kućni masakr i koje su Vaše metode?

82 komentari

  1. vrlo koristan post! sutra bas odoh izviditi "spravicu" u kozmo :D i meni bi dobro dosao jedan masakr,a takodjer se kozmeticarima ne dam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da je dobru kozmetičarku teško naći pa si mislim bolje da se sama "sredim" nego da za to još platim:)))

      Spravica ti stoji tamo gdje su škarice zanokte, uvijači za trepavice i slično

      Izbriši
  2. Gledala sam to da naručim al' sve se bojim ... kontam baš ću tako izmaltretirati lice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja, sjećam se kada mi je stigla da nisam mogla prestati čistiti njome nos :D
      totalna zaraza:)
      S time ne možeš napraviti ožiljke kao s noktima ,gledala sam na YT da i kozmetičarke to koriste

      Izbriši
  3. sudocrem se moze nabaviti u ljekarni ili? :D
    i ako imaš kakav video za preporuciti da vidim kako se tocno rukuje s tom spravicom bilo bi dobro :D al da nije gnjusan kao onaj što su stavljali na forum s onim tipom koji si je zumirao lice dok to radi brrrrr :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A gle, teško je vidjeti na filmićima kako to funkcionira a da nije zumirano, recimo ova cura dobro pokazuje iako ja ne čistim cijelo lice kao ona već samo nos i bradu, obrazi su mi ok
      http://www.youtube.com/watch?v=7sT2nLRow00

      Sudocrem-aima u ljekarnama, Kozmu,vjerojatno i u Dm-u, veće i manje pakiranje. Uzmi manje za početak jer vjeruj, veliko nećeš nikada potrošiti

      Izbriši
    2. kupila sam ovu spravicu radi tvog posta... ovaj video nisam mogla pogledati do kraja jer sam skoro počela povračati. :mama: :cry:
      a ja sam mislila da je moja koža problematična....

      Izbriši
  4. Meni iskreno nije jasno kako sa ovom spravicom očistiti baš mali sitni miteser, velik ko ova točka (.)? :-D Gledala sam neke YT klipove al ono su stvarno hard core slučajevi :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je miteser mali onda upotrijebiš onu stranu gdje je manja kukica. Namjestiš miteser na sredinu rupe i stisneš . Nema šanse da ne izađe van. Tu manju kukicu preporučam baš za takve slučajeve kad je miteser jako mali ili nedostupan, inače je veća kukica na dugoj strani bolja.

      Izbriši
    2. Ne znam, moji su baš sitni i totalna mi je apstrakcija kako ih uhvatiti i sa manjom kukicom :-D

      Izbriši
    3. Sitni su, nedaju se van ni kad ih stručna ruka čisti, al bome ih ima pa se vide :-D

      Izbriši
  5. imam i ja ovu spravicu i to je jedan od najboljih izuma na svijetu! ja sam svoju dobila 2005. ili 2006. iz Kanade. nemam nekih velikih problema sa licem, mitesere imam samo na nosu ali opet oni nisu većinu vremena nisu dovoljno veliki da ih istiskujem ovom spravicom. više mi služi za one dosadne bubuljice koje ponekad iskoče.
    btw imam predobar recept koji koristim za te sitne mitesere na nosu. stavljaš u omjeru 2 naprema 1, sodu bikarbonu, so i gel za umivanje koji koristiš, pola ide gel za umivanje a po četvrtinu soda bikarbona i so. kad to napravim onda stavim na taj dio nosa gdje imam mitesere i sačekam minutu ili manje i onda uradim piling. svi nestanu! i ja mirna najmanje 10 dana :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, spravica je pravi izum i otkako je imam jako rijetko koristim nokte, kako nisam baš disciplinirana , često čačkam i noktima i tada uglavnom uvijek napravim sr...e.

      Moram priznati da za ovaj recept prvi put čujem ali isprobavam ga odmah za par dana čim mi se opet napune pore pa javljam dojmove. Hvala ti od srca!

      Izbriši
  6. I ja sam ovu spravicu od Tweezermana kupila daaaavno na jagodici i znam da sam je nekad voljela.... a zašto sam je prestala koristiti to ne znam :-) uglavnom hvala ti na ovom postu i što si me podsjetila da je ponovo ubacim u upotrebu....

    Btw odličan post.... ja sam bila nekoliko puta kod kozmetičarke ali kako nisam bila zadovoljna, tj. nije ništa uradila što već i sama nisam mogla u ljepoti stana svog :-) Time sam uštedila novce za druge potrebne kozmetičke stvarčice :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arena, eto...to sam čula puno puta da se ne isplati davati novac kozmetičarkama i da navodno samo naprave veći kaos..

      Izbriši
  7. Ja se ne bih usudila da se igram sa ovom spravicom :D
    Super post, nsalov je da umreš od smeha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Malo Prase:)

      Spravica izgleda zastrašujuće ali u konačnici ispadne mala beba u odnosu čime sve čačakamo po licu:)

      Izbriši
  8. Ti draga redeš sve bolje postove...kao "blogerska tvornica" pa ih samo izbacuješ jedan za drugim :D:D:D.

    Sjajn post...imam sličnu stvarčicu ali ja to ne koristim, nekako kao da nastane još veći problem a kremicu ću svakko pogledati ;).

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga anaviglam :D

      Problem nastane kada cure krenu istiskivati crvene ili upaljene komedone. Čiste se samo crni i bijeli komedoni ali na način da ga se dobrooo izvuče van jer u suprotnom dolazi do upaljenja

      Izbriši
  9. Odakle si narucila tu spravicu mucilicu? :D I to radis svakog prvog u mjesecu? A ici kod kozmeticarke na ciscenje lica je cisto bacanje para. Postupak je isti kao i tvoj, samo sto ona ubaci 5 minuta parenja lica i 10-to minutnu masku poslije 'masakra' i na kraju neku kremicu :) Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Coco, spravicu sam naručila ili s ebay-a ili s jagode, davno je bilopa se ne sječam dobro. S obzirom da znam daimaš isti problem kao i ja, preporučam ti ovakav način čišćenja jer je puno manji rizik od ostajanja ožiljka ili upaljenja prištiča

      Izbriši
    2. Odlicno! Idem potraziti. To i retin ce biti super kombinacija :) :*

      Izbriši
  10. Ja imam presavrsenu kozmeticarku :)) inace zbog hormona sam dobila pristice vec u 3-4 osnovne, sada sam na faksu i tek sam ovo ljeto pristala otici kod kozmeticarke. Preporucila mi ju je frendica koja ima lice ko iz reklame pa eto, probah. Vidjela sam kako ona to radi i kasnije sam sama sebi istikivala jer mi je too much bilo 250kn davat pa makar mjesecno.
    Ocistim lice od sminke, napravim piling, blazinicu prepolovim na pola i natopim eritromicinom (moze se nabavit u ljekarni), stisnem par pristica, one koji su malo dublje njezno probusim dezinficiranom iglicom, nakon toga natapkam eritromicinom istisnuta podrucja i nakon 5 minuta laganu kremicu ili arganovo ulje u taaankom sloju jer E. jako isusuje lice a moje je lagano dehidrirano. Ujutro efekt odlican, mekano lice bez crvenila.

    Inace super blog, definitivno te pratim!
    Pozdravljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Luna, drago mi je da se javio netko ko ima dobra iskustva s kozmetičarkom i ako ti pomaže..k vragu i novci.
      Mene zanima kako izgleda eritromicin? Kao tekućina, krema,mast? Znam daje to antibiotik za kožu ali vidjela sam ga samo u obliku pilula.

      Hvala ti:))

      Izbriši
    2. Eritromicin koji ja uzimam je prozirni losion, dala mi ga je doktorica na recept za pristice... Na zalost, ono sto mi nije rekla jest to da treba staviti laganu kremu poslije toga... Tako da sam ja provela duuugo vremena isusujuci pristice pa tako i kozu. Meni najbolje funkcionira kada ga natapkam na istisnuti pristic, inace nisam nesto stekla dojam da ima utjecaj na neistisnute. Dobijes ga u ljekarni u poluprozirnoj bocici, na njemu je samo crvena naljepnica :)

      Izbriši
    3. Hvala Luna, pitati ću doktoricu za recept, nadam se da će mi dati. Ja uvijek imam doma nešto antibiotsko za kožu a baš bih probala i ovu tekućinu.

      Izbriši
    4. Losioni s klimicinom/klindamicinom ili s eritromcinom (oba iz skupine makrolidnih antibiotika) se mogu uzeti u ljekarnama, na recept. Postoji i verzija za prodaju, a to je Aknet (klindamicin) od JGL-a (također u ljekarnama). Sastav tih losiona (na 100ml) je sljedeći: losion s eritromicinom: Eritromicin-2g, propilenglikol-10-15g (sastav varira od ljekarne do ljekarne) i alkohol 70% do 100ml; losion s klindamicinom: klindamicin-600mg, propilenglikol-10-15g i alkohol 70% do 100ml. Obje tekućine su prozirne. Prije upotrebe ih promućkaj jer se klindamicin i eritromicin dobivaju iz kapsula, što znači da je u krajnjem proizvodu i nešto malo tvari netopivih u alkoholu. I obavezno lagana kremica nakon tretiranja.

      Izbriši
    5. Hvala ti puuno na ovom :)

      Samo još da nabavim recept za oboje :)

      Izbriši
  11. molim te pojasnjenje za suho ulje. namazes ga na lice nakon pilinga i koliko dugo treba cekati prije nego pocnes sa istiskanjem?
    probala bih tu metodu jer i meni pucaju kapilari na licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo ispilingiram lice, umijem ga i obrišem. Ztaim na suho lice nanesem par kapi ulja, najbolja su mi ta tzv "suha" ulja jer su ona manje masna, ako staviš neko masnije ulje onda stavi jako malo jer ako je koža premasna onda bi ti se nokti ili spravica mogli sklizati pretjerano a gamad ne bi izašla do kraja što je jako bitno. Ako komedon nije do kraja istisnut, velika je mogućnost da će se upaliti.
      Ulje nanesem samo na mjesta koja mislim obrađivati i pričekam možda minutu dvije prije istiskivanja,

      Izbriši
  12. I ja radim masakre često sama i sad si mislim da kupim ovu Sudocrem kremu, zar je tako dobra?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toplo ti preporučujem je Sudocrem osim što dezinficira, suši i umiruje kožu. Lice je ujutro kao da ništa nije bilo. Inače, ja ju ovako stavljam na cijelo lice samo iza čišćenja jer bi dugoročno mogla isušiti kožu

      Izbriši
  13. Kupila sam tu spravicu ali nikad nisam bila dovoljno hrabra da je koristim.
    Moram sada da probam pa sta bude :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne treba posebna hrabrost za nju, ona je bezazlenija od noktiju a i higijenskija. Probaj na nekom mjestu gdje imaš malo mitesera čisto da vidiš osjećaj i o čemu pričam. Kad se jednom navučeš teško da ćeš istiskivati s nečim drugim

      Izbriši
  14. Super post. Ja sam jednom bila kod kozmetičarke, umrla san :D
    bila crvena 3 dana i više u životu nisan otišla kod nje, nego sam sama tražila alternative koje mi pomažu. Srećom ima ih nešto malo po nosu, ali me živciraju. Pogledat ću tu "spravicu" u Kozmu ili potražit po ebayu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maya:)

      Za to malo mitesera po nosu, zaista ti nije potrebno proživljavat traume od 3 dana, sigurna sam da možeš i sama bolje odraditi čišćenje

      Izbriši
  15. opet ha anonimna od jučer...

    kao prvo čestitke na cijelom blogu a pogotovo na ovom postu.

    upravo se spremam mami na ručak ali vidim da ću zakasniti jer prvo idem do kozma ;)

    na cijelom nosu imam mitesere, a i na obrazima mi se u zadnje vrijeme dosta pune pore - sve se bojim da je to od kada idem kozmetičarki.

    navečer se dosta dugo tuširam vrlo toplom vodom pa pore jako omekšaju i dale bi se lako srediti, ali noktima je ipak malo prekrvnički i zato stoputa HVALA na ovom postu.

    Osim toga, kada parim lice i stavim masku od gline, gamad ostane na pola puta i traži dodatni tretman i zato ću ovo odmah isprobati.

    naše bake su navodno u tu svrhu koristile zlatni prsten.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haj Anonimna ( možeš prilikom objave staviti neko ime, nick, bilo što umjesto "anonimno" naravno, ako to želiš).

      Istina, i ja sam čitala kako su bake koristile prsten i to je to, samo što je recimo ovom spravicom puno preciznije.
      Kažem, nije ju neophodno imati ali meni zlata vrijedi.

      Hvala ti na čestitkama i čitanju!

      Lp:)

      Izbriši
  16. Što se tiče losiona od eritromicina...To su kapsule eritromicina otopljene u 40% etanolnog alkohola, pa stoga pažljivo po licu. Rade ga najčešće kao 2% ili 4% eritromicin..
    Meni je dermatologica preporučila 4% gel eritromicina koji sam, hvala Bogu, prvu večer stavila samo na jednu najveću aknu.Sutra mi je to mjesto bilo užasno crveno, a sada imam trajnu hiperpigmentaciju, kao veliki madež na licu,...nisam ga išla izbjeljivati..

    Blog mi je jako zanimljiv i pravo osvježenje!! :) pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auuuu, jako mi je žao što ti je prouzročio problem, ja sam jako često dobila hiperpigmentacija po licu uzrokovanih nepravilnim korištenjem proizvoda pa ću sei posvetiti toj temi u jednom od slijedećih postova.

      Hvala ti puno :)

      Izbriši
  17. Odlican post i stvarno "primamljivo" izgleda spravica za mitisere, moram da je nabavim!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Svakako ako si u prilici , toplo preporučam.

      Izbriši
  18. e, baš ti hvala za ovo uputstvo za masakr :) ja se grozim odlaska kozmetičarki jer su moja dosadašnja iskustva više horori nego tretmani ljepote :) idem sada u nabavku sudocrema i suhog ulja. a moram nabaviti i ovu spravicu koje se grozim od kad sam nepažnjom otvorila jedan klipić na yt :D

    btw, odličan blog. inače ne pratim pretjerano blogove i tvoj mi je drugi koji redovito pratim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala cosmo:)

      spravica izgleda zaista zastrašujuće na YT ali kad sam krenula s njom čistiti lice shvatila sam da je tako puno lakše i higijenskije.
      Hvala ti na čitanju : )

      Izbriši
  19. Zbog tebe sam pretražila grad za ovom pincetom i nisam ju pronašla buhuu :D jedva cekam da nabavim da se masakriram! i slucajno sam vidjela sudocrem i odmah se tebe sjetila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah šit...ja sam ju prije cca godinu dana vidjela u Kozmu u Zg, malo je četvrtastijeg oblika nego ova moja ali je slična. Stajale su tamo gdje im stoje umjetni nokti, uvijači za trepavice i ostale spravice

      Izbriši
  20. Ja sam spravicu kupila jutros za 10 kn u kozma,samo mi nije bas jasna kako funkcionira :)
    Imam sve potrebno,i bacam se na posao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš puno filmića na YT, samo ukucaš Tweezwerman blachead remover. Jednostavno namjestiš ovu kukicu na jraju na područje koje želiš čistiti, meni je to uglavnom nos. Lagano pritisneš i povlačiš po koži. Ne znam da li tvoja spravica ima na drugom kraju manju kukicu, nju baš ne preporučujem osim za jako sitne ili nedostupne mitesere. Javi kako je prošlo:)

      Izbriši
  21. Ovo je najkorisnije štivo što sam pročitala u posljednjih godinu dana :D Imam par pitanja naravno, nadam se da te neću previše ugnjaviti. Naime također imam osjetljivu kožu i sklona sam pucanju kapilara pa bolje da izbjegavam parenje. Čisto ako imaš vlastitog/tuđeg iskustva ili mišljenja o sljedećem: 1) Imaš li preporuku za neko jeftinije suho ulje? 2) Da li se može upotrijebiti nešto umjesto suhih ulja, neko obično hladno prešano ulje ili pak krema/serum/fluid? 3) Da li bi bilo dobro antibiotikom za lice (npr. Klindamicinom) preći preko područja koje će se 'obrađivati'. Ako da, kada? Prije tretmana ili na kraju? Vidim ti korstiš na kraju Octanisept, da li bi klindamicin mogao biti alternativa? 4) Može li umjesto Sudocrema Babylove sa cinkom ili Bioderma Cicabio?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga bubley, ovi kućni masakri su vrlo individualni, meni recimo odgovaraju navedeni preparati ali naravno da postoje alternative:
      1. možeš iskoristiti bilo koje ulje, bitno je ako imaš suhe mitesere da ih ono omekša i olakša izvlačenje, samo stavi vrlo malo da ti se nokti ne skližu prejako
      2.ulje je najbolje, ne znam kako bi funkcioniralo s serumom ili kremom, nisam probala.
      3. naravno, klindimicin je super ali ja stavljam Octanisept jer me ne isušuje, bitno je s nečim dezinficirati
      4. ako ti odgovara neka druga krema, zašto ne. Meni je Sudocrem recimo najbolji, tebi neka druga..to nije bitno

      Izbriši
  22. Odličan post (kao i svaki dosad). Ja to još uvijek radim noktima ali ću se definitivno baciti u potragu za ovom spravicom! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Spravica je meni postala nezamjenjiva u masakru iako kako sam i napisala, nije nužna stvar

      Izbriši
  23. Post je super! Bas sam nedavno otkrila ovu spravicu, moram je nabavit. Inace mi je lice puuunoo mitisera, do sada sam se sluzila noktima i obicno bi jos vise ostetila lice. Kod kozmeticarke sam bila jednom i imam same pohvale, al nazalost nisam u mogucnosti odvajat 300kn za svako ciscenje. Zbog toga ti punooo hvala na ovom postu!! :))

    Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:)
      Ja nisam nikada bila kod kozmetičarke ali koliko sam čula iz svoje okoline da im one ne naprave ništa što ne možemo i same:)

      Izbriši
  24. Cure evo savjet svima koje traže ovu ili sličnu spravicu. Ja sam naručila svoju s ebaya za 10 kn i stigla je za točno 14 dana do mene. I to danas :) Već sam je isprobala na nosu i ajme meni, sve je izašlo van! Inače mi je nos krcat začepljenim porama, i samo sam dobro stisnula i klizila po njemu a sve je išlo van. Link na spravicu: http://www.ebay.com/itm/180979437742?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649. Malo je drugačija od ove, ja sam koristila ovaj dio koji izgleda kao malo sito. Uglavnom eto ako tražite dobrog buyera, to je taj.
    Hvala na ovom postu draga Dear Skin :) Inače, ako ti pucaju kapilare, dobro je staviti i topli ručnik preko lica, i to otvori pore.

    Što se tiče kozmetičarki, meni je jedna nestručna uništila lice. Imala sam neke manje probleme kao i većina tinejdžera, dok nisam otišla k njoj. Sitne prištiće na području čeljusti mi je tiskala bez da ih je prvo probušila iglicom. Tako ih je samo više potisnula u kožu, gdje su se upalili. Pa sam ih ja naravno išla tiskati, čime se upala još više proširila i dobila sam cijele lezije upaljene. Pa sam bila na antibioticima i išla na stručna čišćenja kod doktora, koja su bila jako bolna. Taj doktor mi je spasio lice jer vjerujem da bih sad imala puno veće ožiljke da nije bilo njega. To je bilo kad sam imala 19, sad imam 26 i male ožiljke na području čeljusti. :/
    No nisu sve kozmetičarke nestručne, ima ih i jako dobrih. Zato ako se već ide treba ići po preporuci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakvog modela nije bilo kada sam ja kupovala ali važno da radi svoj posao kako treba, evo naručih i ja ovaj s tvog linka, neka se nađe, meni su te spravice spas.
      I vrlo je važno gamad do kraja izvuči van inače se hoće upaliti.

      Izbriši
  25. Hmmm, ovo mi je jako poznato.. Imam tu grozno napasnu spravicu ali mi ne pomaže sa nakupinana (prištićima)na području čeljusti. Imam ogledalo u zatvorenoj osvijetljenoj terasi i ujutro tamo pijem kavu i znam se neplanirano izmasakrirati. Prije sam išla kod kozmetičarke kada sam imala česte upale. Iskreno, kozmetičarka nije neophodna ukoliko ima pristića i mitesera na T-zoni ali u ovoj situaciji u kojoj sam ja je. Nažalost ne idem više na čišćenja jer moja kozmetičarka više ne radi i najbolja je kod kojih sam bila, a prošla sam ih dosta. Ne da mi se više tražiti idealnu jer ih ima svakavih i previše košta njihov "rad" koji ja mogu sama napraviti. Volim biti svoj majstor skoro za sve ali poštena kozmetičarka stvarno može napraviti ono što ne mogu sama. Sama često pretjeram i nerijetko se upalim poslije masakra. Prije sam koristila akniktol za dezinfekciju (na prištić/aknu poslije tiskanja) i klindamicin prije njega. Moja kozmetičarka me je uvijek namazala akniktolom poslije tretmana i to mi je bilo super jer je antiseptičan i obojen kao puder pa nisam izgledala kao strašilo izlazeći iz salona. Jako isušuje pa se mora nanositi samo lokalno. Sad ih više ne koristim baš iako moram nabaviti neko sredstvo za definfekciju poslije tiskanja. Koliko košta Octanisept?
    Ideja za ulje mi je super i definitivno ću ju probati sa uljem lješnjaka ili jojobe, nadam se da će poslužiti u tu svrhu :) Često nanesem svoju home made masku od zelene gline na lice poslije tiskanja. stavljam u nju osim zelene gline, ulje jojobe i sjemenke grožđa, cinkovog oksida, par kapi palmarose i čajevca. Sudokrem potpisujem a koristim i Babylove jer nju još imam ali nikako da potrošim i uzmem veće pakiranje Sudokrema. Također poslije masakra ili kad je u pitanju upala, prije spavanja. Nekada navečer i samu glinu i vodu stavim na upalice koje se fino smire do jutra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja Achnitol ali stvarno previše isušuje a i boja je prereijetka pa ništa ne prekriva. Ja sam skužila da mi najbolje smiri lice kombinacija Octanisepta i Sudocrema, Octanisept je manje pakiranje oko 40 kn ali često kupujem veliko pakiranje jer me spašava u mnogim situacijama u domu .
      I ja često bez veze prčkam po licu i samo napravim sr***e ali sad se discipliniram da to radim samo jednom mjesečno

      Izbriši
    2. Da, isušuje previše pa ga ne korstim više. Našla sam bolje alternative koje i smire crvenilo i isušuju akne kao sudocrem, babylove i moja mješavina cinka, jojobe, čajevca i palmarose koju još pokušavam dovesti do ranga sudocrema tj. usavršiti :D javim kad uspijem ;)

      Izbriši
    3. Obavezno javi !! Ima nas puno koji muku mučimo s prištičima i ožiljcima :(

      Izbriši
  26. Hvala na jos jednom odlicnom postu, kad sam ga procitala odmah sam tu spravicu narucila i kad je stigla, bacila sam se na posao. Ali mi nije islo dobro pa sam dva dana crvena i upaljenog lica. Skuzila sam da je problem u ovom otveranju pora, ne znam kako ih bolje otvoriti jer nista nije islo dobro. Koristila sam sve po postu. Drugi put moram biti opreznija

    OdgovoriIzbriši
  27. Ovaj način otvaranja pora ( s uljem ) je meni najbolji jer su moji miteseri jako suhi i teško izlaze van. Ako tebi bolje odgovara parenje lica ili topli ručnik onda možeš na taj način. I bitno je nečim smiriti kožu nakon masakra, meni to najbolje radi Sudocrem ali svatko zna što njemu najbolje odgovara.
    I još je bitno ne krvnički stiskati spravicu, lagano pritiskati ali izvuči miteser do kraja kako se ne bi upalio

    OdgovoriIzbriši
  28. Nisam razmišljala kupiti ovu spravicu za mitesere jer sam čitala i pozitivne i negativne recenzije pa nisam htjela riskirati i bezveze kupovati, ali sad bih mogla. I drago mi je da sam našla još jednu namjenu za svoje Caudalie Huile Divine suho ulje za lice i tijelo, baš ću isprobati ovakav tretman!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ira, spravica kako sam napisala nije neophodna ali meni je nezamjenjiva. Ljudi je često pogrešno koriste i zato nastanu negativni komentari. Svakako da svaka od nas ima svoj način kućnog masakra, ovdje sam opisala svoj :)

      Izbriši
    2. Naravno, meni se svidjela baš zato jer ne volim noktima to raditi, spravica mi djeluje praktičnije i čišće. Budem proučila kako se pravilno koristi. :)

      Izbriši
  29. Ja sam sinoć napravila isto doma, ali sam onda na lice stavila Eucerin hijaluron filer i tako mi je fino ublažio crvenilo tako da mi lice izgleda kao da ništa nije bilo.

    OdgovoriIzbriši
  30. netko je napisao u komentarima da je kupio tu spravu za mitesere u kozmu, ja pretražila skoro sve kozmo trgovine u zg-u i toga nigdje nema :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno je rasprodano :)

      Jučer sam naručivala prijateljici, stvarno se nađe za sitne novce na ebay-u

      Izbriši
  31. Ijeeeeeeeeeeee! Ja ne verujem!
    Prvo sam se divila toj alatkici koju imas, da bi posle 15 minuta gledanja provalila da ja imam istu takvu zlatnu u fijoci sa lakovima i da joj ne znam namenu pa sam s njome gurala zanoktice i sve vreme se cudila zasto mi ne odgovara :D Ahahahha smejem se vec duze vreme :D
    Zaista koristam post, hvala ti! Uz tebe sam otkrila namenu ovoj stvarcici iz moje fijoke :)
    Sudocrem krema je zakon! Ja je godinama dobijam od tetke iz Britanije, a sad sam sretna jer je stigla i u Srbiju, mada sam nepoverljiva prema kvalitetu u odnosu na britanski...
    Anyway, bas mi je drago da vidim da jos neko voli Sudocrem!
    Odlican ti je post! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sudocrem je Bog i batina za mene :)
      Ništa tako dobro ne umiri kopanje kao on :D

      I drago mi je da si shvatila namjenu svoje spravice, samo oprezno s njom jer je prava napast:)

      Izbriši
  32. kupila sam ovu spravicu radi tvog posta... ovaj video nisam mogla pogledati do kraja jer sam skoro počela povračati. :mama: :cry:
    a ja sam mislila da je moja koža problematična....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj filmici su koma , ali na njima se vidi kako se spravica koristi. Obavezno javi kako je prosao masakr i pazi u pocetku: zarazna je i stalno bi ju koristila :D

      Izbriši
    2. sramota me napisati, ali stvarno sam napravila masakar. nisam proučila kako se smije to točno koristiti pa sam puna elana sastrugala pola lica. sutra ujutro sam se probudila natečena bolnog lica, sa desetak potkožnih upala. toliko bolno i osjetljivo da sam se jedva umila. evo već treci dan ne koristim ni puder i kljukam se svim vitaminima koje imam u kući u nadi da će što prije proći. antibiotike nažalost nemam. sad se već nešto smirilo...tako mi i trba kad sam tako lakoma. :/

      Izbriši
    3. Jao snoopy ti si sigurno odmah navalila a o tome stalno pisem da treba paziti jer mi se isto dogodilo u pocetku.

      Spravica je jako zarazna i s njom treba paziti, spricaj se octaniseptom i nekom cink kremom da se sto prije oporavis !

      Izbriši
    4. eto neka moj slučaj bude pouka za druge. malo strpljena i prvo sve proučiti pa tek onda djelovati :o
      sigurna sam da u pravim ili opreznijim rukama ova spravica može biti od velike pomoći. :)

      Izbriši
  33. Moja preporuku umjesto Sudocreme je Cinkova pasta od galenskih labarotorija. Može se nabaviti samo u ljekarnama i košta cca 35 kuna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci , odlicna info!!

      Izbriši
  34. Odlicni savjeti, ja imam jos jedan vezano za Sudocream i ja ga volim ali on je isto tako odlican kod depilacije bikini zone a posebno ga volim jer vec 2 godine ga koristim umjesto antipespiranta,po zimi tanko namazem na pazuhe svaka dva do tri dana a po ljti svaki dan i nema neugodnih mirisa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu, ovo nisam probala i odmah cu veceras !

      Hvala ti puno na informciji <3

      Izbriši
  35. dear skin, ja na jagodici više ne mogu pronaći ovu spravicu! :( znaš li možda gdje je se drugo može nabaviti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih na ebay-u, samo upišeš u tražilicu Tweezerman Blackhead and Whitehead Remover

      Izbriši