Kombiniranje SPF preparata


Kako kombinirati SPF preparate...



S obzirom da me puno žena pita za kombinacije krema i pudera , kako i što sa čime koristiti, danas ću Vam pokušati objasniti:

Dakle, da moramo koristiti SPF zaštitu to nam je svima jasno, ali kako ju koristiti s našim uobičajenim makeup-om?

Prvo, moramo znati da postoje kreme s

1. fizičkom zaštitom ( mineralne kreme - titanium dioxide i cink oxide )

-takve kreme nas štite tako da "stoje" na koži i na taj način reflektiraju i raspršuju sunčeve zrake.

- pogodne su za osjetljivu a pogotovo dječju kožu

-nažalost, često su jako masne i ostavljaju bijeli trag radi svojih svojstava , stoga često nisu dobra podloga

 za makeup a često i začepljuju pore pa ih žene izbjegavaju u svakodnevnoj rutini

2. kemijskom zaštitom

- takve kreme sadrže kemijske filtere ( oxybenzone, avobenzone, octinoxate, meroxyl sx..)

- takve kreme se upijaju u kožu i poništavaju djelovanje sunčevih zraka u kontaktu s kožom

- puno su nam draže radi svojih svojstva pa ih više volimo kao pologu za makeup

3. kreme s kombinacijom mineralnih i kemijskih filtera

4. Preporučljivo je ne kombinirati azijske i europske preparate jer nisu isti standardi

KAKO KOMBINIRATI SASTOJKE:

S obzirom da se dva kemijska filtera destabiliziraju, ne smijemo ih koristiti zajedno, jer onda naša zaštita pada u vodu.

Prvi je Avobenzon koji se još zove:

1-(4-methoxyphenyl)-3-(4-tert-butylphenyl)propane-1,
3-dione,
Butyl methoxy dibenzoylmethane,
BMDBM,
Parsol 1789,
Eusolex 9020

Drugi je Octinoxate koji se još zove


octyl methoxycinnamate

EMC,
OMC,
Ethylmethoxycinnamate,
Escalol 557,
2-ethylhexyl-paramethoxycinnamate,
Parsol MCX

Dakle, ako Vam krema ima jedan od ovih sastojaka, a puder ili BB krema drugi, oni se međusobno poništavaju.


S druge strane, mineralne kreme odgovaraju na sve pudere/BB kreme, znači njih možete koristitiu kombinaciji s bilo kojim puderom.

PRIMJERI:


-SPF krema sa avobenzonom : puder samo sa mineralnim filterima koji još u sastavu imaju silikone


- Puder sa avobenzonom: puder za matiranje u prahu ne smije imati mineralne filtere, bolje onda bilo koji puder bez filtera. 


- Avobenzon i mineralni filteri koji nisu u silikonima se ne slažu.


- SPF krema sa octinoxate: puder sa octinoxate ili sa mineralnim filterima, puder za matiranje može imati isto octinoxate ili mineralne filtere jer se octinoxate slaže sa mineralnim filterima.


- SPF krema mineralna: može bilo koji puder sa mineralnim filterima ili sa octinoxate, puder za matiranje sa mineralnim filterima ili sa octinoxate.


- Postoje kreme koje u sastavu imaju oba filtera , u njih su dodani stabilizatori tako da se ne poništavaju zajedno.


Izvor: by Estee Lauder


Dobro bi bilo i pročitati slijedeći link 


http://www.futurederm.com/2012/10/12/how-does-octinoxate-degrade-avobenzone/



S obzirom da muku mučimo s ovim kombinacijama, i kako smo primjetile, većina krema sadrži avobenzon a većina pudera octinoxate, predlažem ponovo malo glasanje:


- napišite u komentaru naziv Vaše najbolje SPF kreme


- koja nije masna ili isušujuća


-odlična podloga za makeup


- SPF oznaka najmanje 30


- u obzir dolaze i tonirane verzije i BB kreme

110 komentari

  1. Ja sam dugo koristila Ducray kremu 50 spf ispod svih mojih bb krema. Bila mi je odlična, ali isto bi povratila već prije ljeta svoje flekice. Prošlu godinu sam izbacila spf kremu i oslonila se samo na bb kremu i mogu vam reći da mi se po prvi put flekice nisu vratile, ono najminimalnije koliko je moguće. Samo stalno gledam da bude spf preko 30, za ljeto mi se izvrsna pokazala Tony Moly triple bb 47 spf. Baš bi je dobro namackala po licu, ali bez podloge.
    Sad je ubrzo ponovo naručujem jer mi je mrvicu tamnija od zimskih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična informacija !
      Nadam se da Tony Moly ima nijansu za mene :-)

      Izbriši
  2. Koristim samo Estee Lauder DayWear BB kremu, spf 35, eventualno ispod serum za hidrataciju bez spf. Evo popisa sastojaka kod EL BB kreme: http://www.bellachique.be/wp-content/uploads/2013/01/estee-lauder-daywear-bb-cream-ingredients.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nevejerojatno da si to napisala, upravo sam danas dobila probicu od Anaviglam i jako mi se sviđa :))

      Izbriši
    2. Ma savršena je, ja se više ne odvajam od te bb kreme! Neki dan sam kupila novu, prva mi je trajala sigurno 5-6 mjeseci a svaki dan sam ju koristila. Pričala sam s Anaviglam o toj kremi na Clinique eventu, znam da je i ona jako zadovoljna. Obavezno stavi na WL. :)

      Izbriši
    3. Definitivno je na WL a uskoro i u mojoj torbici :))

      Izbriši
  3. Kako puno korisnih informacija na jednom mjestu, puno hvala za ovaj post ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja koristim Eucerin matirajuci fluid sa SPF-om 50. Za sada nisam imala problema, a kako slabo koristim pudere i bb kreme, zbog raznih reakcija moje koze, ne mogu reci kakva je podloga za sminku. :/ Ali zadovoljna sam svim Eucerin kremam za suncanje, pogotovo onom za telo, za kozu osetljivu na Sunce, sa SPF-om 25.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj fluid je fenomenalan, potrošila sam ne znam ni sama koliko bočica <3
      nije kompatibilan s mojim puderima ali ionako po ljeti malo stavljam puder

      Izbriši
    2. Pozdrav!
      Prvo pohvala za odličan i koristan blog:-)
      Ja trenutno "istražujem" kreme sa visokim faktorom, ali one koje su namijenjene koži sa hiperpigmentacijama, jer na žalost, visoki faktor mene nije zaštitio od pojave flekica prošlo ljeto.
      Inače imam pomalo suhu kožu,možda koju boricu (imam 33g).
      I probala sam u zadnje vrijeme Murad Essential-C Day Moisture SPF 30 i Uriage Depiderm spf50.
      Više mi se dopala Murad, nekako se bolje upije, moja clinique bb kremica ok sjedne na nju.
      Uriage se jako loše upije u moju kožu, strašno se zasjajim od nje.
      Probala sam još i eucerin antipigment fluid, spf 30, ali na žalost, nije mi baš pomogao, iako se lijepo upija i puder mi je gore dobro izgledao.

      Prije 2 godine imala sam Bioderminu kremicu sa faktorom 50, isto namijenjenu sprečavanju hiperpigmentacija, ali na žalost napravila mi je takav strašan nered na licu, kakav nisam imala niti u pubertetu.

      Eto, to su moja iskustva.
      Ako netko zna neku provjereno dobru kremicu sa faktorom, ali protiv hiperpigmentacija, neka mi napiše, jer više ne znam koju bi probala :-)

      Izbriši
    3. Draga flekica, nažalost, svi imamo problem s pojačavanjem hiperpigmentacija ljeti, zato sam napisala ovaj post kako ne bismo griješili u kombiniranju jer eto, sastojci se poništavaju i onda od naše SPF zaštite nemamo ništa :(
      Najvažnije je kloniti se sunca koliko je to moguće, obnavljati zaštitu i stavljati ju u dovoljnoj količini 1-1,5 ml za cijelo lice.

      Izbriši
    4. Hvala na odgovoru! Možda da probam ovo ljeto samo sa svojom clinique bb kremicom, ako ne nađem neku odgovarajuću. Ova ima faktor 50 i tri plusica. Što zapravo znače ti plusici? I zanima me ima li netko iskustva sa Peter Thomas Toth spd proizvodima, konkretno puder u prahu?

      Izbriši
    5. Ispravak:clinique bb kremica uma spd30

      Izbriši
    6. Probaj, trebalo bib iti ok ako nanosiš dovoljnu količinu, plusići su oznaka za UVA zaštitu

      Izbriši
    7. Već sam očajna u potrazi savršene kreme sa faktorom, a da je i protiv flekica. I post od Estee mi daje nadu da bi bb- ica mogla biti ok. Sad me zanima Tony Moly,koju spominje Estee. Ako netko ima tester, bila bih zahvalna, u zamjenu dajem tester estee lauder bb kreme nijansa 3.

      Seat Skinn, stavljas li tijekom ljeta nešto ciljano protiv hiperpigmentacija kao noćnu njegu?

      Izbriši
    8. Ispričavam se na greškama, tipkam s mobitel.

      Izbriši
    9. Sve kreme su protiv flekica, oni proizvođači koji to posebno naglašavaju, ubacuju još neke sastojke ali najvažnija ti je UVA zaštita, znači, moraš tražiti kreme s najvišom UVA zaštitom, pročitaj moj post o Zaštiti od sunca.
      A tester Tony Moly...molim cure koje ga imaju ili mogu malo dekantirati za flekicu neka se jave na eyedetoxx@gmail.com, nudim u zamjenu-sve živo od testera:))

      Izbriši
  5. Ovo si ja moram isprintati da imam sa sobom ;) hvala puno za ovaj post...hm, šta sam ja onda do sada kemijala :/.

    OdgovoriIzbriši
  6. super post! ja sam malo guglala ali nisam nasla koje sastojke imaju dvije bb kreme koje koristim skin79 vip gold super+ bb i sleek bb.
    ako neko slucajno zna koja bi krema sa spf bila kompaktibilna s njima bila bi mu jako zahvalna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obje ti imaju Ethylhexyl Methoxycinnamate , znači ispod njih ili mineralna spf krema ili krema koja ima isti taj sastojak, Ducray, Heliocare, pogledaj i naranđastu liniju od Avene-a, prije nisu stavljali avebenzone u njih ali provjeri u ljekarni ili drogerijama sastojke prije kupnje

      Izbriši
    2. super!! puno hvala, provjerit cu

      Izbriši
  7. I ja sam do sada kemijala, više ni sama ne znam što - pokazala mi se kao najbolja kombinacija za lice kremica od E'Lbolaria (mislim da je faktor 12) + Shiseido sun protection liquid puder koji ima SPF 40.
    Kada idem na plažu, idem bez šminke, samo neka jača kremica za lice, tipa Avene s većim zaštitnim faktorom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da od Lerbolaria nisam nikad probala kreme osim čuvene marmelade :D
      Morat ću ih istražiti, samo me strah da nisu premasne :(

      Izbriši
    2. Marmeladu kupujem uvijek u zalihama :)
      Ova krema za lice nije premasna, nije gusta i više je kao neka malo jača emulzija, ali je ne bih preporučila masnoj koži. Ona se naime upija u kožu, ali dosta dugo tu ostaje, ne znam kako da to objasnim - meni je za dehidriranu kožu lica odlična, puder se super nanosi preko nje i znam da je tu. Masnoj i mješovitoj koži bi vjerojatno bila too much, stvarala bi masni film...

      Izbriši
    3. Super je što u većim ljekarnama (koje drže E'Lbolariove proizvode) možeš naći njihove testere i probati kakva ti je neka njihova kremica - a ako naručuješ sa online ljekarni (poput online ljekarne Corner) uvijek ih možeš zamoliti da ti pošalju tester koji te zanima (prilikom narudžbe ispuniš formu obrasca) i zaista, uvijek mi pošalju one testere koje tražim - čak i do 10ak njih :)

      Izbriši
    4. E super, nisam nikad online naručivala ljekarničke brendove. Svakako ću isprobati :)

      Hvala ti puno na preporuci !

      Izbriši
  8. ne koristim kreme sa faktorom jer mi ih lice ne prihvaća..
    jedina zaštita koju imam jest ona koja se nalazi u bb kremi..znam,nije mnogo ali što je tu je..ali imam jednu drugu zaštitu, a to je suncobran :)) nigdje bez ženskog suncobrana ljeti, u ruci je svaki dan..a i sunčanje me nije vidjelo godinama..tako da nemam problema sa pigmetacijskim mrljicama..imam par pjegica na nosu još iz djetinjstva koje stoje..nakon bb kreme jedva da se i primijete..slabe su..prekriju se..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako se slažem ako te BB krema štiti , ne treba forsirati kreme, mene nažalost ne štite dovoljno.
      I slažem se, najbolja je zaštita skrivanje od sunca

      Izbriši
  9. upravo sam pri kraju sa svojim laganim kremama/fluidima sa spf za lice i taman sam htjela čitati o kombiniranju sa bb kremama/puderima! tako da je tvoj post došao kao naručen :D hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako sam ti pomogla da izabereš što učinkovitiju zaštitu za sebe :))

      Izbriši
    2. jesi :) jer sam se izgubila u svim onim temama i postovima na forumu ;) tako da sam odlučila, kad potrošim zalihe, uzeti jedan puder bez spf-a i riješiti se muka XD (bourjois sam planirala već neko vrijeme, a tražim i neki sa extra prekrivanjem tipa dermablend)
      čitala sam i druge tvoje postove o suncu i zanima me eucerin fluid i vichy matirajuci. no, ja moram naći nešto što ide ispod missha bb kreme i holika holika, tim cu se malo zabavljati kada stignem.
      full mi je žao što sam si našla 3 ekstra dobre kreme za dan a ni jedna nema spf :( tako da kada imam više vremena njih prvo stavim u tankom sloju, pa onda fluid sa spf i nakon cca pola sata malo bb kreme ili korektora.

      Izbriši
    3. Svakako i ja razmišljam ove godine da nabavim puder bez ikakvog spf-a , mada je vrlo teško i to pronaći :D

      I na moju žalost, pronađem ono što mi odgovara koži ali ne smije s puderom ili BB :-(

      Izbriši
  10. Zna li netko koji puder osim burjois nema spf, po mogucnosti da se moze nabaviti u hr? Prvenstveno me zanimaju kompaktni/u prahu (za matiranje). Najvise me buni ova mineralna komponenta, cini se da vecina ili svi kompaktni imaju na sebi oznaku "mineralni". Je li dovoljno da kompaktni puder nema titanium dioksid i zink oksid da ga recimo mogu koristiti s vichy dry touch? Ako sadrzi npr micu, talk (a svi sadrze) jel to isto znaci da je mineralni? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ovisi kako su mineralni sastojci posloženi u popisu sastojaka, ako su navedeni među prvim sastojcima , znači da prevladavaju, ako su pri kraju popisa, koncentracija je vrlo mala.
      Imaš stvarno dosta pudera u kamenu koji nemaju spf i nisu mineralni-Manhatan, Loreal, Chanel , Art Deco, itd

      Izbriši
  11. Hvala ti puno, pogledat cu. A mogu li se osloniti na to da ako na kutijici nema nikakve oznake spf-a, ocito aktivnih sastojaka nema dovoljno da bi ponistili ucinak avobenzona?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš, ako puder nema nikakvu spf oznaku a u sastojcima vidiš npr titanium dioxid, znači da ga ima toliko malo da puder nije prošao da bi dobio spf oznaku i u takvima služi uglavnom kao boja.

      Izbriši
    2. E super, sad je puno jasnije, jos jednom hvala. :)

      Izbriši
  12. Nakon što sam upravo provela sat vremena čitajući sastojke po svojim kutijicama buni me jedna stvar. Na MAC Mineralize skinfinish puderu koji koristim nema oznake SPF-a ali je zato među sastojcima, negdje na 10. mjestu naveden ethylhexyl methoxicinnamate. Dnevna krema koju koristim ima SPF 15 i to Avobenzon. I sad sam u banani. Da li se ovo dvoje poništavaju iako puder nema oznaku SPF-a? Help! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U principu se ta dva sastojka poništavaju ali mislim da nemaš brige jer je u MAC-ovom puderu pri kraju sastojaka i vjerojatno ne služi kao UV zaštita, zato puder nema oznaku SPF jer ju nije ni prošao.

      Izbriši
  13. moja dobitna kombinacioja je spf 20. znam koliko to zvuči malo ali sve poviše spf 20 meni je lice ko svinjska mast. imam avene testere sa spf 30 pa ću ih ponovo testirati kada dođu prave ljetne temperature ili kad zatopli pred kraj lipnja jer sad mi sve odgovara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najvažnije je pronaći dobitnu kombinaciju i odlično da si ju pronašla :)

      Izbriši
  14. Moram ti priznati da mi je ovo top korisnih blog postova ikada, svaka čast na trudu i razotkrivanju tako bitne stvari za koje nikada nisam pomislila pri kupnji. Zamolila bih te da mi pomogneš s odabirom nove sunblock kreme koju bih koristila prije pudera. Puder koji koristim je Revlon Colorstay za masnu/kombiniranu kožu, ovdje je popis sastojaka. S kojom kremom bih ga mogla kombinirati, gledala sam Eucerinov fluid 50+? Ako on ne ide, da li znaš možda koji bi mi fluid 50+ odgovarao? Hvala ti unaprijed :*

    Active Ingredients: Titanium Dioxide (7.3%) Inactive Ingredients: Aqua/Water (Water), Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, SD Alcohol 40B, PEG/PPG 18/18 Dimethicone, Nylon 12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica (Silk Powder), Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malva Sylvestris Flower Extract (Mallow), Lilium Candidum Bulb Extract (Lily), Lactobacillus/Eridictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandiflorum Flower Extract, Alumina, Polydimethylsiloxane/Polymethysilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, May Contain (+/-): Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Što se tiče ovog pudera, možeš ispod njega koristiti bilo koju mineralnu kremu, ima ih skoro svaki brend. Ako ti ne odgovaraju mineralne, Avene Hydrance optimale spf 20, kreme sa faktorima tvrtke SVR, imaju u ponudi više vrsta i sve su kompatibilne, Ducray krema ili emulzija, Heliocare krema ili gel. Ako se sjetim još koje napisat ću.
      Eucerin nažalost nije kompatibilan jer sadrži avebenzon iako možeš i preko njega koristiti ovaj puder jer sadrži dosta silikona iako to nije najpouzdanije :)

      Izbriši
  15. Znaš onu Ignorance is bliss? Sad moram provjeriti sve što imam, a bogme imam svega i više nego što mi treba, i skužiti što mi ide s čim. Skin znade posla da ti dade. :D
    Šalu na stranu, hvala na ovim informacijama i općenito hvala što si se bazirala na preparativu jer ipak je ona najbitnija. Bez pudera se može. Bez kvalitetne preparative se ne može i ne smije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, znam, kada smo došli do ove info svi smo se pitali što sad i što s čime.
      Užas, taman otkriješ dobru kremu i puder a ono neide zajedno. Ako zapne, slobodno pitaj :)

      Istina, bez njegovanog lica, badava sva šminka :D

      Izbriši
  16. Pozdrav! Tek sam neki dan otkrila ovaj članak i uopće nisam imala pojma da se neke kreme i puderi ne mogu kombinirati. Koristim već neko vrijeme Revlon Colorstay i savršen mi je i planiram kupiti Vichy Capital Soleil Dry Touch spf 50 kremu pa me zanima je li ta kombinacija u redu? Gledala sam sastojke ali nista mi nije jasno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam, Vichy stavlja avebenzon u svoje kreme što je ok ali nije kompatibilno s puderima koji imaju spf.
      Revlon ima i silikona u sebi koji koliko-toliko stabiliziraju.
      E sad, ako mene pitaš, nije najsretnija kombinacija ali može proći

      Izbriši
  17. Hej,

    koristim Eucerin sun fluid spf 30 i Max factorov puder spf 20 - koji faktor me štiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema dokaza da se faktori zbrajaju, uvijek se nekako gleda zadnji sloj na koži, ali s obzirom da puder tanko nanosimo, krema je najvažnija:)

      Izbriši
  18. Poštovana,

    može li se La Roche Posay Anthelios fluid i Avene emulzija SPF 50 kombinirati sa Diorskin Nude kompaktnim i novim Chanel Les Beiges? Ljeti preko kreme sa zaštitom samo nanesem kompaktni, pa ne znam jesu li ovo dobre kombinacije. Hvala unaprijed.

    Pozdrav: :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala bih vidjeti sastojke svih preparata, ako Vam se da, napište mi na mail eyedetoxx@gmail.com:)

      Izbriši
  19. Poštovana, može li se maybelline bb krema kombinirati sa Vichy dry touch fluid SPF 50? Hvala
    Pozdrav :)

    Maybelline bb krema
    Active: Titanium Dioxide 1.15%. Inactive: Water, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Octyldodecanol, Silica, Pentylene Glycol, Octyldodecyl Xyloside, Phenoxyethanol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Lecithin, Isohexadecane, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Sodium Dehydroacetate, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Citric Acid, Polysorbate 80, Potassium Sorbate, Propylene Glycol, Methylisothiazolinone, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides.


    Vichy dry touch fluid SPF 50

    Aqua, Homosalate, Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, C12-15 Alkyl Benzoate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Drometrizole Trisiloxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Aluminium Starch OctenylSuccinate, Octocrylene, Glycerin, Pentylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Parfum (Fragrance), Caprylyl Methicone, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Caprylyl Glycol, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Dimethicone, Disodium EDTA, Inulin Lauryl Carbamate, PEG-8 Laurate, Phenoxyethanol, Inulin Lauryl Carbamate, PEG-8 Laurate, Phenoxyethanol, Potarium Officinale Root Extract, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonuc Acid, Titanium DIoxide, Toicioherokn tromethamine, Xanthan Gum, Zingiber Officinale Root Extract/Ginger Extract

    OdgovoriIzbriši
  20. Vichy ima Buthyl Methoxydibenzoylmethane, dok Maybaline Titanium Dioxide i silikone pa mogu zajedno.

    OdgovoriIzbriši
  21. Molila bih te za pomoc . Kupila sam Eucerin fluid sa zast fakt 50 . Imam Pupa puder natural siLk sa sledecim sastavom
    Ingredients: Water, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Ethylhexyl, Methoxycinnamate, Cetyl Dimethicone, Glycine Soja Protein, Methicone, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Cyclohexasiloxane, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Propylene Carbonate, Silica, Triethoxycaprylylsilane, Disodium Edta, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, BHT. May contain: Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77499).
    Da li mogu da se koriste ova 2 proizvoda zajedno , pupin puder ima spf12
    unaprijed hvala na pomoci . Cijenim tvoj blog za veoma edukativno mjesto , sa mnostvom korisnih informacija za sve koji hoce znati vise o kozmetici . hvala ti sto pises i uveseljavas nas redovno

    OdgovoriIzbriši
  22. Poštovana, može li se ovo dvoje kombinirati

    La roche posay bb krema

    AQUA/WATER, C12-15 ALKYLBENZOATE, GLYCERIN, ISOHEXADECANE, OCTOCRYLENE, ISODECYL NEOPENTANOATE, ALCOHOL DENAT, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, ALUMINIUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID, DROMETRIZOLE TRISILOXANE, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, PEG-100 STEARATE, GLYCERYL STEARATE, TRIETHANOLAMINE, ZEA MAYS OIL / CORN OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL, PASSIFLORA EDULIS SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM HYALURONATE, PHENOXYETHANOL, STEARIC ACID, ARGILLA / MAGNESIUM ALUMINIUM SILICATE, PALMITIC ACID, SILICA, BENZYL BENZOATE, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM / FRAGRANCE, ACRYLATES/C10-30, ALKYLACRYLATECROSSPOLYMER, ACRYLATES COPOLYMER, DISODIUM EDTA, CETYL ALCOHOL, BHT, ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL (+/- MAY CONTAIN, CI77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI77491, CI77492, CI77499 / IRON OXIDES, MICA)

    I vichy dry touch

    Vichy dry touch spf 50
    Aqua, Homosalate, Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, C12-15 Alkyl Benzoate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Drometrizole Trisiloxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Aluminium Starch OctenylSuccinate, Octocrylene, Glycerin, Pentylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Parfum (Fragrance), Caprylyl Methicone, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Caprylyl Glycol, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Dimethicone, Disodium EDTA, Inulin Lauryl Carbamate, PEG-8 Laurate, Phenoxyethanol, Inulin Lauryl Carbamate, PEG-8 Laurate, Phenoxyethanol, Potarium Officinale Root Extract, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonuc Acid, Titanium DIoxide, Toicioherokn tromethamine, Xanthan Gum, Zingiber Officinale Root Extract/Ginger Extract

    OdgovoriIzbriši
  23. Oboje ima Butyl Methoxydibenzoylmethane, stoga mogu zajedno :)

    OdgovoriIzbriši
  24. napisah komentar, ali cini se da ga sustav nije prihvatio :(( enivej, moze mala pomoc oko kombinacija? gledam novi givenchy photoperfection puder (da se malo pocastim :)) i usporedujem sastojke. kao spf zastitu koristim avene narancastu cleanance spf 30 i krema i puder imaju methoxycinnamate. po tome se onda slazu, ako sam dobro shvatila? :) tnx na pomoci. Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, to je najbolja kombinacija kada oba proizvoda imaju isti sastojak :)

      Izbriši
    2. evo opet mene natrag s mojim ludim kombinacijama :) mislim da ti ova tema ima najvise komentara posebice sada u ljetno vrijeme. zanima me tvoje misljenje o L'ocitane immortelle brightening shield spf 40. sastojci su mu:

      Active Ingredient: Ci 77891/Titanium Dioxide 11.52%; Inactive Ingredients: Cyclomethicone, Aqua/Water, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Corn Starch Modified, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Peg-12 Dimethicone, Sodium Chloride, Helichrysum Italicum (Flower) Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Extract, Tropaeolum Majus Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Borago Officinalis Seed Oil, Biotin, Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Glycerin, Parfum/Fragrance, Tocopheryl Acetate, Peg-8, Sucrose Palmitate, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Ppg-1-Peg-9 Lauryl Glycol Ether, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Linoleate, Phytic Acid, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Potassium Sorbate, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal

      da li bi njega smatrala mineralnom zastitom na koju onda ide bilo koji puder? Ana

      Izbriši
    3. Mineralni zaštitni fluid. Možeš preko njega bilo koji puder, samo budi oprezna ukoliko imaš dehidriranu kožu, mene je ovaj fluid jako zatezao, naročito na obrazima:)

      Izbriši
    4. hvala Martina :)) nekako mi ne zateze previse, ali citala sam po netu da cure stave prije njega neku hidratantnu kremu.. Ana

      Izbriši
    5. Sve ovisi o koži, moja je mješovita pa su me obrazi jako stezali. Definitivno sam morala staviti neku hidrataciju ispod :)

      Izbriši
  25. Ja isto koristim Avene Cleanance spf 30 i ako gore recimo stavim mineralni puder u prahu (zinc oxide i titanium oxide)sa spf 20, da li zaštita dupla ili ostaje kolika? Zbunjuje me to... jer neka logika mi nalaže da ako kombiniram kemijsku i fizičku zaštitu da onda imam duplu zaštitu..?
    -Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, nema provjerenih studija da se faktori zbrajaju. Najbolje štiti krema nanesena u dovoljnoj količini a puder služi kao dodatno ali se ne treba pouzdati u njegovu zaštitu.

      Kemijska + fizička zaštita ne znače duplo, čak se u nekim slučajevima poništavaju , kao u tvom slučaju. Provjeri da li ti puder sadrži i silikone u sastavu, ako da-može proći, ako ne- bolje da stavljaš neki puder bez spf-a.

      Izbriši
  26. Martina, može pitanjce? Imam kremu LRP Anthelios Dry Touch 50+ čiji je sastav ovaj: AQUA / WATER
    HOMOSALATE,ETHYLHEXYL SALICYLATE,SILICA,ETHYLHEXYL TRIAZONE,STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER,
    BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYLTRIAZINE,DROMETRIZOLETRISILOXANE,BUTYLMETHOXYDIBENZOYLMETHANE
    ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE
    OCTOCRYLENE
    C12-15 ALKYL BENZOATE
    GLYCERIN
    PENTYLENE GLYCOL
    POTASSIUM CETYL PHOSPHATE
    DIMETHICONE
    PERLITE
    PROPYLENE GLYCOL
    ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER
    ALUMINUM HYDROXIDE
    CAPRYLYL GLYCOL
    DISODIUM EDTA
    INULIN LAURYL CARBAMATE
    ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE
    PEG-8 LAURATE
    PHENOXYETHANOL
    STEARIC ACID
    STEARYL ALCOHOL
    TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID
    TITANIUM DIOXIDE [NANO] / TITANIUM DIOXIDE
    TOCOPHEROL
    TRIETHANOLAMINE
    XANTHAN GUM
    ZINC GLUCONATE

    a puder Shiseido Sun Protection Liquid Foundation Spf 42, sastav: INGREDIENTS: Active Ingredient: Titanium Dioxide, 4.1% as of 2013 (originally 13.9%). Inactive Ingredients remain the same: Cyclomethicone, Water, Trimethylsiloxysilicate, Talc, Dipropylene Glycol, Dimethicone Copolyol, Phytosteryl/Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Zinc Myristate, Tocopheryl Acetate, Stearyl Glycyrrhetinate, Thiotaurine, Octyl Methoxycinnamate, Isostearic Acid, Aluminum Distearate, Aluminum Hydroxide, Calcium Stearate, Triethoxycaprylylsilane, Glycerin, Polysilicone-2, Sodium Citrate, Palmitic Acid, Tocopherol, Distearyldimonium Chloride, Trisodium EDTA, Isopropyl Alcohol, BHT, Methylparaben, Fragrance, Iron Oxides. E sad, vidim da LRP ima Avobenzone, a Shiseido Octinoxate, ali oba imaju i Titanium Dioxide? Što sad, je li to ok kombinacija? A ovo Polysilicone-2, jesu li to silikoni? Koje su oznake za silikone? Eto, ko što rekoh -"pitanjce".

    OdgovoriIzbriši
  27. Po meni moze ako moras. Krema ima avebenzon koji se ponistava puderom , ali puder ima i silokone koji oblazu zastitni faktor, pa ajde...ako moras.
    Iako bi najbolje bilo ili jedno ili drugo.

    OdgovoriIzbriši
  28. Ok draga, puno ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
  29. Drage moje, mene muči obnavljanje spf zaštite. Ja stavim ispod pudera kremu s spf 50 i to je to. I šta nakon 2 sata nema više zaštite. neću valjda svako malo skidat šminku!! kako vi to riješavajte, ajd me molim vas prosvjetlite

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako je nezgodno skidati sve svakih 2 sata. Ja uvijek imam puder u kamenu sa spf. Kako radim u zatvorenom, ne obnavljam svaka 2 sata, ali kad idem s posla, prepudram novi sloj i to mi služi kao dodatna zaštita

      Izbriši
    2. A imaš li koji za preporučiti, koristim Vichijev Dermablend puder, on sadrži oxtinoxate. Hvala

      Izbriši
  30. Hvala na odgovoru, morat ću i ja početi tako iako ne volim taj osjećaj na licu, stavljam samo tekući puder

    OdgovoriIzbriši
  31. Članak je super.
    Kolko vidim, okej je koristit ovu kombinaciju?
    krema: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA) ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE OCTOCRYLENE BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE CYCLOMETHICONE ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE POLYMETHYL METHACRYLATE POTASSIUM CETYL PHOSPHATE BENZOIC ACID BETA-SITOSTEROL BHT CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE CARBOMER CHLORPHENESIN DISODIUM EDTA FRAGRANCE (PARFUM) GLYCERIN GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT (GLYCINE SOJA SEED EXTRACT) HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES LECITHIN PEG-32 PEG-400 PHENOXYETHANOL POLOXAMER 188 SODIUM CHONDROITIN SULFATE SODIUM HYDROXIDE TOCOPHERYL GLUCOSIDE XANTHAN GUM

    puder: Aqua, Cyclopentasiloxane, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenyl Trimethicone, Peg-10 Dimethicone, Squalane, BIS-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Sorbitol, Talc, Aluminium Hydroxide, Magnesium Sulfate, Nylon-12, Disodium Stearoyl Glutamate, Maltitol, (+/- May contain: CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77491, CI 77499)

    OdgovoriIzbriši
  32. Izvini da li se slažu ovaj puder i ova krema
    krema: Homosalate 7.5%, Octisalate 5%, Oxybenzone 5%, Avobenzone 3%

    Water (Aqua), Octyldodecyl Neopentanoate, Butylene Glycol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Pentylene Glycol, Steareth-10, Steareth-21, Silica, Polyester-8, Urea, Yeast Amino Acids, Trehalose, Inositol, Taurine, Betaine, Phospholipids, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Zinc Gluconate, Lactic Acid, Dicetyl Phosphate, Ceteth-10 Phosphate, Punica Granatum Extract, Magnesium Aluminium Silicate, Xanthan Gum, Aminomethyl Propanol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool, Fragrance (Parfum)

    puder:Aqua, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Isododecane, Alcohol Denat., Nylon-12, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Titanium Dioxide, Silica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Sulfate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Stearic Acid, Algae, Zinc PCA, Glycolic Acid, Parfum (Fragrance), Arginine PCA, Alumina, Aluminum Hydroxide, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Nylon-66, Tocopherol, Cooper PCA, Caprylyl Glycol, Disteardimonium Hectorite, Acrylates Copolymer.
    (+/- May Contain, Cl 77891/Titanium Dioxide, Cl 77499, Cl 77492, Cl 77491/Iron Oxides).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ok, nije najsretnija kombinacija , ali može:)

      Izbriši
  33. Šta mislis o ovoj kombinaciji
    krema:ab Chargennummer 540…: Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Alcohol Denat., Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Ethylhexyl Triazone, Methylpropanediol, Titanium Dioxide, Panthenol, C18-36 Acid Triglyceride, Ceteareth-20 | Diethylhexyl Butamido Triazone, Tocopheryl Acetate, VP/Hexadecene Copolymer, Caprylyl Glycol, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Trimethoxycaprylylsilane, BHT

    puder:Aqua, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Isododecane, Alcohol Denat., Nylon-12, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Titanium Dioxide, Silica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Sulfate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Stearic Acid, Algae, Zinc PCA, Glycolic Acid, Parfum (Fragrance), Arginine PCA, Alumina, Aluminum Hydroxide, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Nylon-66, Tocopherol, Cooper PCA, Caprylyl Glycol, Disteardimonium Hectorite, Acrylates Copolymer.
    (+/- May Contain, Cl 77891/Titanium Dioxide, Cl 77499, Cl 77492, Cl 77491/Iron Oxides)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu kompatibilni no radi silikona u puderu može proći

      Izbriši
  34. Možeš li mi reći koju ja u stvari imam zaštitu ako krema ima 30spf a puder 20spf i tim redom ih stavljam?Znam da se faktori ne zbrajaju ali koji se računa?I da li imam zaštitu ako posle pudera posle par sati nanesem kremu sa spf?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam naišla na ni jedno konkretno istraživanje glede tvog pitanja. Ali, uvijek se nekako računa onaj zadnji sloj na licu. S obzirom da puder nanosimo tanko, vrlo važno je imati i kremu sa spf.

      Kako stavljaš kremu preko pudera? Malo mi je nelogično ..

      Izbriši
  35. Znači faktički imam spf 20?Pa nakon dva sata samo namažem kremu sa zaštitom preko:)
    Ne vidim kako bih drugačije mogla da obnavljam zaštitu kad sam napolju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško je procijeniti i kako sam rekla, nema nekog konkretnog istraživačkog odgovora, ali super je što stavljaš spf 30 ispod pudera tako da si odlično zaštičena.

      Malo mi je neobično stavljati kremu na puder, ali ako ti tako odgovara, zašto ne?

      Izbriši
  36. Nisam najsrecnija zbog toga ali nemam drugi način da se zaštitim.Koza mi je bela i sklona pigmentacijama ,pritom je i masna i sklona mitiserima pa ne mogu da koristim kameni puder jer mi zapusava pore koje su i ovako prosirene.Koristim murad spf30 i vichy normateint puder i muka mi je sto moram da mazem svaka dva sata spf i nemam drugi način sem da mazem preko pudera.Zimi je ok ali leti smrt,jer mi je koza i ovako masna pa ovako zasijam vec posle prvog mazanja.Eto moja muka:(
    Jel mozda mozes da mi preporucis naku drugu kremu ili puder?

    OdgovoriIzbriši
  37. Ajme koji kvalitetan i poučan post ! Hvala na ovim informacijama, jer za ovo nisam znala, jer nikada prije nisam posebno obraćala pozornost na zaštitu od sunca, ali sada, sa 22 godine, došlo je do mozga da ipak trebam obraćati pozornost. Baš sam prije mjesec dana kupila Kiehl's ultra light daily UV defense ( SPF 50 ) i sad sam u potrazi za ljetnim puderom, i slučajno među ostalim blogovima i postovima dođem do ovoga , i da nisam našla ovaj post bog zna na šta bi to sve ličilo :D

    OdgovoriIzbriši
  38. koristim avene cleanance spf 30 narancasta linija ispod pudera..a puder koristim Make up for ever hd foundation on ne sadrzi spf.. da li je to u redu? i planiram na ljeto uzet spf 50 od bioderma ili Roc spf 50 2 u 1 posvjetljuje mrlje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je odlična kombinacija. Uvijek je najbolje kada puder nema nikakav spf. Meni su obje i Bioderma i Roc odlične, najbolje da uzmeš testre i vidiš koja ti najbolje odgovara:)

      Izbriši
  39. hvala puno :).. imam inace masniju kozu sklonu aknama pa se nadam da ce mi odgovarati jedna od te dvije sa spf 50 za ljeto.. :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Dakle :D

    Bioderma Photoderm akn mat spf30

    WATER (AQUA), DICAPRYLYL CARBONATE, OCTOCRYLENE, METHYLENE BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL, BUTYL METHO- XYDIBENZOYLMETHANE, PTFE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, C20-22 ALKYL PHOSPHATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, SILICA, TRIDECYL SALICYLATE, TOCOPHERYL ACETATE, ECTOIN, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCOLIC ACID, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT , CITRIC ACID, DODECYL GALLATE, C20-22 ALCOHOLS, DECYL GLUCOSIDE, PROPYLENE GLYCOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, XANTHAN GUM, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM).

    +

    Revlon Colorstay spf15 za masnu/mješovitu kožu

    Titanium Dioxide (7.3%) Inactive Ingredients: Aqua/Water (Water), Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, SD Alcohol 40B, PEG/PPG 18/18 Dimethicone, Nylon 12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica (Silk Powder), Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malva Sylvestris Flower Extract (Mallow), Lilium Candidum Bulb Extract (Lily), Lactobacillus/Eridictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandiflorum Flower Extract, Alumina, Polydimethylsiloxane/Polymethysilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, May Contain (+/-): Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499)

    OdgovoriIzbriši
  41. Molim preporuku za puder u prahu koji bih nanosila preko kreme na 2 sata i koji ima visoki SPF

    OdgovoriIzbriši
  42. Pozdrav!

    Odlican Blog!

    Imam jedno pitanje oko kobinacije spf-a, pokusala sam sama naci odgovor ali sad sam jos zbunjenija:

    MAC prep and prime spf 50
    Active: Avobenxone 3%, Homosalate 5%, Octisalate 5%, Oxybenzone 3% Other: Water, Butyloctyl Salicylate, Methyl Trimethicone, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Polyester-8, Aleurites Moluccana (Kukui) Seed Oil, Lauryl PEG-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, PEG-100 Stearate, Butylene Glycol, Glycol Stearate, Dipentaerythrityl Tri-polyhydroxystearate, Laminaria Ochroleuca Extract, Vitus Vinifera (Grape) Fruit Extract, Morus Nigra (Mulberry) Root Extract, Curcuma Longa (Tumeric) Root Extract, Yeast Extract, Whey Protein, Caprylic, Capric Triglyceride, Caffeine, Ethylhexylglycerin, Acetyl Glucosamine, Potassium Cetyl Phosphate, VP/Eicosene Copolymer, C30-38 Olefin/Isopropyl Maleate/MA Copolymer, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Dehydroxanthan Gum, Caprylyl Glycol, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Mica

    i Sleek BB cream
    Deionized Water, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Mineral Oil, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Stearic Acid, Dimethicone,Glycerin, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Oleate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Magnesium Aluminum Silicate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Polysorbate 80, Hydrogenated Lecithin,Triethanolamine, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, BHA, DMDM Hydantoin, Palmitoyl Hexapeptide, Algae Extract May Contain: CI 77891,CI 77491,CI 77492,CI 77499

    Unaprijed hvala na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  43. Nije baš najsjajnija kombinacija, može proći ali kod jakog sunca, odluči se za jedno. Btw ne sviđaju mi se sastojci ove BB kreme

    OdgovoriIzbriši
  44. Hej draga Martina, moram ti se obratit za pomoć u vezi ovoga, jersam se potpuno pogubila : ( Ja trenutno koristim avene faktor 50 za osjetljivu kožu, ali sad nisam sigurna dali to što vrijedi, s obzirom da mi i tekući i puder u kamenu imaju SPF, stvarno su dosadni što to tako rade. Ako sam dobro razumjela tekst mineralna krema sa spf je ok za sve podloge, što misliš da li u tu kategoriju spada i ona Avene mineralna SPF 50 (bijela tubica). Puno hvala : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da draga, ako koristiš mineralnu kremu, Avene bijela tuba, bezbrižno možeš koristiti bilo koji puder :)

      Izbriši
  45. To je onda super, zahvaljujem : )

    OdgovoriIzbriši
  46. Draga Martina, mogu li koristiti Revlon cs za masnu kozu i avene emulziju SPF 30 za problematicnu kozu? Avene ima avobenzon a za puder ne mogu skuzit . Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da Revlon ima mineralni SPF, nije najbolja kombinacija ali možeš koristiti jer puder ima silikone.

      Izbriši
    2. Hvala ti puno! U kom smislu nije naj kombinacija, da li puder umanjuje djelovanje kreme ili? Pitam jer koristim Triacneal, pa želim biti sigurna da mi je to dovoljna zaštita...

      Izbriši
    3. Uvijek je bolje koristiti samo kremu i to nanesenu u pravilnoj količini. Nema nekih stručnih studija o umanjenju djelovanja, uvijek se nekako gleda posljednji sloj na koži.

      Izbriši
  47. Veliki pozdrav!
    Treba mi savet. Pošto mi od sunca izlaze flekice od sunca moram da koristim kremu sa SPF. Imaš li preporuku za BB kremu sa faktorom, da imam i malo boje preko leta a da sam zaštićena od sunca?
    Inače imam mešovitu kožu, masniju T zonu i malo suvlje obraze i 36 godina.
    Noću koristim prirodna ulja a danju Clinique superdefence koju bih da promenim.
    Probala sam La roches posay Bb kremu ali ona nema SPF.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje mišljenje je da Bb kreme ne štite kao obične kreme sa spf, posebno ako si sklona flekicama. Preporuka za Bioderma BB i njihovu toniranu Photoderm AR spf 50. Lrp BB krema ima spf 20 ali to je premalo za ljeto.

      Izbriši
  48. Hvala puno, pogledaću Bioderminu bb kremu

    OdgovoriIzbriši
  49. Pozdrav! Koja se krema sa spf slaže sa puderom Shiseido sun protection foundation koji ima octinoxate in titanium dioxide? Hvala ti puno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo koja mineralna ili koja nema avebenzon ( Obagi, Heliocare, Ducray..)

      Izbriši
  50. Otkrila sam mineralne kreme sa SPF koje ne ostavljaju onaj grozan bijeli trag i koje ne začepljuju pore a to su Biosolis kreme. Ja sam svoju kupila u Bio&bio, kupila sam onu sa spf 30 i ona jest masnija, ali je ugodna na koži i ne radi probleme. Avene mineralna je čisto s*anje, ne znam za koga je to napravljeno, ali to je ne nosivo. Mislim da ću nju iskoristit kao boju za iduće maškare, idem kao vampir. Uglavnom, moja agonija potrage je završena i mogu biti bar donekle na miru, evo link o kremama http://www.ogledaloonline.hr/preparativa/biosolis-nova-generacija-krema-za-suncanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam ove kreme u članku Ogledala, ali nisam bila sigurna dok ne pročitam neko iskustvo. Draga Anči hvala ti od srca na ovoj informaciji. Obavezno kupujem ! A Avene mineralna je zaista prebijela, zapravo je kao tonirana krema. Iskoristi ju na plaži ili negdje gdje ti je svejedno kako izgledaš :D Tako j aradim s kremama kojima nisam sretna :))

      Izbriši
    2. Hej, baš mi je drago da sam pomogla : ) I da, za Avene ću već naći neki primjenu...iako sam nažalost već navikla da bacam pare kroz krive kreme i pudere , ali hebiga, to je metoda pokušaja i pogrešaka. Lijepi pozdrav : )

      Izbriši