Moja zaštita od sunca

Posted by Dear Skin at 21:55







Ovo je moja trenutna postava, na slici nedostaje Avene emulzija koja je u ovom trenutku u ladici mog ureda.
S lijeva na desno:

Eucerin Sun fluid- namijenjen mješovitoj koži, jako lagana i ugodna tekstura, ne ostavlja bijeli trag i super podloga za šminku. Iako ga preferiram više ljeti zbog lagane strukture, volim ga i zimi staviti preko nekog dobrog seruma ili hidratantnog fluida.
Potrošila sam 5 bočica i kupovat ću ga uvijek, po strukturi mu je jako slična Nuxe fluid spf 30 ali on ne štiti tako dobro kao Eucerin s kojim nikad nisam dobila ni jednu pjegu.

Vichy Capital Solei spf 30- ova krema je bila poklon u nekoj od čestih Vichy akcija, malo mi je premasna za lice i treba joj dugo da upije pa ju više koristim za ruke kojima također treba dobra zaštita.

Vichy Mattyfing Dry touch, spf 50- ovu kremu mi je nedavno prepustila Ana s Ogledala tako dasam teku fazi isprobavanja, čini mi se da bi bila preodlična za proljeće i ljeto jer ludo matira i uopće ju ne osjećam na koži.

Avene Reflexe solare spf 50- ovo je fluid koji je predobar, totalno kozmetički prihvatljiv, tj ne ostavlja bijeli trag, brzo se upija i puder ne oksidira na njemu. Samo, u o ovim zimskim mjesecima, mrvicu je preslab po pitanju hidratacije stoga ga ostavljam za toplije vrijeme

Daylong stick spf 25 - uvijek imam neki multifunkcionalan stick s visokim spf-om. On mi služi za obnovu Spf-a tokom dana, ovaj je proziran, ne ostavlja bijeli trag, nanosim ga čak i ispod očiju ali mana mu je što je dosta mastan, tako da je moj favorit među stickovima i dalje Vichy-ev a isprobala sam skoro sve koji se nude na tržištu.

Murad Oil Control spf 15- iako niskog faktora, ove kreme se ne želim odreći, nanosim je isključivo na T zonu i kada se upije preko još neku s višim spf-om. Murad mi drži masne dijelove pod konrolom cijeli dan i zaista je presuper

Sa Spf-om koristim čak i baze za lice :D





Ispričavam se što je slika ovako u krivo, ali pokušavam ju okrenuti svim mogućim programima ali neće :(

Edit: slika uspješno okrenuta kako treba zahvaljujući dragoj mell :)))

Uglavnom, baza za usne Kanebo spf  15 te baza za lice Dermalogica spf 30.

Puderi...



I svi moji puderi imaju nekakav Spf, s lijeva na desno

- Lancome spf 15
-Rimmel spf 15
-Dior Hydralife spf 20
- Shiseido Sun compact spf 30-ovaj puder toliko obožavam da ću uskoro napisati poštenu recenziju samo za njega
- Dior puder u kamenu spf 25

Kao što vidite, zaista sam opsjednuta zaštitom, i nikada ne stavljam na sebe za dan a da nema nekakav faktor. Što mislite o mojoj postavi i kakva je vaša vojska obrane?

53 komentari:

  1. Shiseido Sun compact - jedva čekam recenziju, jedva čekam...kod mene taj puder nikako da dođe na red a toliko sam dobrog čula...jedva čekam.

    ...usputno...par kremica ide na moju WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga, jako brzo ću vam ga predstaviti, ti znaš da ja rijetko nešto kupim dva put a ovaj puder mi je valjda deseti po redu onda znaš koliko mi je dobar:)

      Izbriši
  2. evo, okrenuh ti ja sliku haha :D http://i.imgur.com/zEtjEJP.jpg

    ont- moram priznati da zaista nisam puno pozornosti pridavala spfu i zastiti od sunca, no morat cu pocet!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mell :)) evo slika okrenuta zahvaljujući tebi, šta ćeš...nije žvaka za seljaka, hahahha.

      Izbriši
  3. I ja koristim Eucerinovu kremu za lice, a i za telo! :) I jedva cekam recenziju o Shiseido puderu, jer sam cula mnooogo dobrih stvari o njemu, pogotovo o fluid verziji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin je meni stvarno super a recenzija Shiseida jako brzo jer želim s Vama podijeliti svoje oduševljenje:)

      Izbriši
  4. Koliko ti toga imaš....uspiješ li sve to potrošiti?

    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, na tim preparatima ne štedim nimalo..

      Izbriši
  5. o ovom Shiseidu čitam hvalospjeve već dugo, a nikako da ga kupim, mislim da ću s ljepšim danima ipak pokleknuti :)
    a
    Vichy Mattyfing Dry touch spf 50 me isto jako zanima, djeluje obećavajuće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro ću ga recenzirati i podijeliti svoje oduševljenje s vama ali svakako ako ga možeš, probaj.
      Vichy je jako obećavajuć, mislim da bi mogao zamijeniti Eucerin ovo ljeto iako , kažem, moram vidjeti kako se puder ponaša na njemu

      Izbriši
  6. I ja jedva čekam recenziju Shiseida :-D Znam da si ga već prije hvalila, i ja stavljala na wish listu, al eto nikad kupnju nisam realizirala. :-0
    Isprobala sam ove prve tri kreme sa tvog SPF popisa, Dior Hydralife sam isto imala, no meni nekako od svega prisutnog na nažem tržištu najviše odgovaraju Ducray Melascreen emulzija i Biodermine kreme. Imam još želju isprobati SVR, privlačan mi je brend. I ovaj Rimmel puder testiram uskoro :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, mislila sam nešto drugo al eto..nagovorile ste me. Shiseido puder je idući post:)
      Ducray nisam probala ali čula sam puuno pohvala a Bioderma je tata-mata, s njom se ne može fulati ako se želimo dobro zaštiti.
      SVR sam imala prošlo ljeto kremu za masnu kožu, sadrži dosta cinka pa je malo gušća ali bila sam zadovoljna.
      Dior Hydralife je ok ali on mi je opcija za zimu kada nisam puno vani

      Izbriši
  7. Jedva cekam recenziju Shiseido pudera :) Za kremu gledam da ima zastitni faktor , mada vec sam ti rekla nije bas neki visok... A za pudere ne trazim sa SPF-om. Moracu da pocnem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recenzija u tijeku !
      Draga Jolie gledaj da ti krema bude kvalitetna zaštita, puder više-manje nije nužno jer njega ionako stavljamo u tankom sloju.

      Izbriši
  8. Zahvaljujuci tebi, stekla sam svijest i naviku koristenja krema sa spf-om tokom cijele godine i hvala ti na tome :) Posebno jos kako koristim i retin-a kremu pa je spf neizbjezan. Ali ne trebamo samo misliti na kozu lica, vec i na dva najveca zenska neprijatelja...ruke (sake) i vrat!!! To izdaje zenu i otkriva njene prave godine, pa cak i dodaje koju godinu vise! Zato, i ti dijelovi dobiju svoju spf dozu, obicno to budu malo masnije/gusce kreme ili nesto sto mi nije najpogodnije za lice. A sto se tice pudera, danas skoro svi puderi imaju zastitni faktor. Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis na sve napisano!
      Drago mi je da si shvatila važnost Spf-a, zapravo ti zavidim jer ja u tvojim godinama nisam bila svjesna...kad se samo sjetim koliko sam se sunčala bez zaštite, brrr, i sad moram popravljati štetu:(

      Izbriši
  9. Ja jedva čekam recenziju Rimmel pudera sa sve slikama prije i poslije:)Jupiiiii kod nas u Bih ga ima kupiti.Mora da je dobar čim je kod Tebe.Postoji li ovaj eucerin fluid sa spf30.Nekako mi je puno 50 jer ja lako dobijem bojicu i nisam sklona flekama(još ni jednu nisam dobila)pa mi velika razlika lica i tijela ljeti.A spf 30 mi je baš taman.Ja koristim Avene Cleanance spf 30 ali mi se čelo užasno masti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj je i stigao iz BiH, zahvaljujući mojoj dragoj Sarajki<3

      Odličnu recenziju za njega imaš ovdje http://anaviglam.blogspot.com/2013/01/rimmel-haul-d.html

      a i ja ću ga pokušati recenzirati:)

      Izbriši
  10. Eucerin je i meni presavršen, koristila sam ga zadnje dvije godine ljeti, no pretaman mi je za zimu. Već sam pisala Eucerinu da stave svjetliju varijantu no nikako.
    Ovu koristim cijelu zimu http://www.hawaiiantropic.com/SunProtection/GeneralSunProtection.aspx#8747 (iako je za tijelo)meni je super za na lice, ne masti (zna malo peckati no meni tako djeluje vitamin C i inače). Samo nju je bilo za kupiti kod nas. Uskoro planiram naručiti istu SPF50 pa javim dojmove. Na make up alley ih hvale. Ja sam se odlučila probati kad mi je jedna kolegica rekla kako je u drogeriji najbolje uzimati te brandove koji rade isključivo sunscreenove, jer ih više i istražuju. Zanimljiv mi je i ovaj http://www.hawaiiantropic.com/SunProtection/GeneralSunProtection.aspx#8868 no za taj ne piše non greasy. LP od memorysun ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti misliš na tonirani fluid od Eucerina. Imla sam i njega i slažem se da je odličan ali pretaman.
      Ovaj moj je bezbojni.

      A ove kremice koje koristiš odoh malo izguglat, ako tebi odgovaraju, velika vjerojatnost da će i meni:)

      Lp

      Izbriši
    2. Ajd čujemo se preko pm- a na forumu, nemoj ništa kupiti odvojiti ću ti da probaš

      Izbriši
  11. eucerin meni zna biti malo mastan, a vichy dry touch stvarno matira do ludila ali ta kolicina alkohola me nazalost isusuje. kad zatopli opet se vracam na avene cleanance spf 30. nju sam imala davno i ostala mi je u sjecanju kao dobra krema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, kada se nanosi daje malo dojam daje mastan ali jako brzo seupije i koža je kasije super. Nije matirana ali ionako stavljam puder u kamenu pa riješim taj problem. Super mi je kod njega što ga ne osjećam na koži i što me odlično štiti.

      Izbriši
  12. Pa fina ti je ova ekipa za zaštitu od sunca :-)

    Vidim i ti si oduševljena Murad kremom za matiranje? Ja je se ne bih odrekla i kad ne bi imala spf ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arena::)

      Murad je super krema, ali pripazi, sadrži salicalnu kiselinu koja ne ide na sunce jer može uzrokovati hiperpigmentacijske mrlje. Super da su ubacili i taj spf 15 ali kad grane jače sunce, svakako je premala zaštita.

      Izbriši
    2. Ja imam te hiperpigmentacijeske mrlje ali ih pripisujem svojoj prvoj trudnoći kada su mi se i javile... česta su pojava u trudnoći i nazivaju se u narodnom žargonu "trudnička maska"... Sreća je da je najveća ta mrlja koju ne mogu nikada skroz prikriti ni korektorom ni puderom na sljepočnici pa se ne vidi od kose. Probala sam svašta ne bi li ih se riješila ali nisam uspjela i odustala sam i naučila se živjeti s njima.... Ali eto s vremena na vrijeme isprobam nešto (neučinkovito) novo... Ali kako vidim ti si veliki znalac o koži pa ću rado prihvatiti i neki tvoj savjet ako znaš šta bi moglo pomoći u borbi protiv ovih mrlja??

      Izbriši
    3. Totalna zabluda da se te mrlje dobijaju radi trudnoće. Koža trudnica je podložna hiperpigmentacijama ( malasma ) i one se posebno dobro moraju štititi.
      Mrlje se mogu uspješno odstraniti a o tome ću pisati u nadolazećim postovima. Zasad samo pripazi na dobru i kvalitetnu SPF zaštitu jer si očito sklona hiperpigmentacijama.

      Izbriši
    4. uh kako sada dočekati taj post.... :-D

      MOLIM da ga pišeš što prije možeš :-) ja ih imam već 5 godina i odustala sam od borbe :-(

      Izbriši
    5. Nema problema, samo trebam malo uhvatiti više vremena jer je dosta opsežna tematika:)

      Izbriši
  13. Puna si SPF proizvoda :)

    Ovaj prvi Eucerin mi super zvuči. Što se tiče mene i zaštite, bolje da šutim jer je gotovo nikakve, no ove godine će se i to, nadam se promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Ti si mlada i lijepa, znat ćeš o čemu govorim za jedno 10 godina:))

      Izbriši
  14. Jao ja ne koristim nist od Spf proizvoda - mislim na pudere i slicno. Samo kad sam na moru tad se stalno mazem od glave do pete. Tek sad kad vidim ovu tvoju pozamasnu kolekciju shvatam da bih i ja trebalo malo da pocnem da koristim bar nesto od toga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ena, nažalost sunce ne zna da li si na moru ili u gradu, da li ležiš na plaži ili sjediš negdje na kavi...ono nas jednako zrači gdje god se nalazimo stoga nam je zaštita uvijek potrebna.
      Puderi i nisu toliko nužni da imaju spf, uvedi neku kremu s faktorom i sačuvaj svoju mladost:)

      Izbriši
  15. Meni se sebamed pokazao odlicnim i kso podloga za sminku. Ima li jos tko iskustva s nijm?
    nestrpljivo iscekujem clanak o hiperpig. mrljama:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Sebamed nažalost još nisam isprobala. Malo ću škicnut u Mulleru, da li je masna, bijela?

      A post o hiperpigmentacijama pripremam, malo je složena tematika

      Izbriši
    2. bijela je, hm ali da- moguce da bi ti bila masna. ja imam suhu kozu i meni se upije relativno brzo. ali moram reci i da ne ostavlja bijele tragove i vise je kao fluid. mislim da vrijedi probati svejedno. koristi je za ruke ako ne bude za lice:D

      Izbriši
  16. Totalni potpis na Vichy matirajući fluid spf50, HG za matiranje :) U mojoj postavi su trenutno zelena SVR Lysalpha spf50, Kao Biore Perfect Face Milk spf50 (ali malo me brinu japanski standardi nakon što sam naišla ne neke info da su bolje europske kreme) i Avon Solutions Beautiful Hydration spf15 (znam, premali spf, ali divna kremica!). Inače, Eucerin mi je na wish list, puno sam dobrog čitala o njemu i mogla bih ga isprobati kad dođu topliji dani umjesto Vichy-a kojeg sam potrošila!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ni ja baš ne vjerujem Japancima i Koreancima glede spf zaštite, nije bez veze da Koreanke naručuju naše Europske kreme jer znaju da su naši standardi puno stroži

    OdgovoriIzbriši
  18. Trenutno koristim Ducray emulziju spf 50 i grozno mi je masna :(. Sad sam se popalila na ovaj vichy dry touch, al ne znam mogu li nju koristiti u kombinaciji s Clarins Skin illusion tekucim i Clarins kompaktnim koji ima mineralnu zastitu? Jel su sve tvoje kremice, tj. njihov spf kompatibilne sa spf-om u puderima? Izludjuje me to. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ducray eulzija je masna? Uf dobro da znam, baš sam ju htjela isprobati za ljeto.
      Nisu, moje kreme nisu kompatibilne s puderima, konkretno ovaj Vichy sadrži avebenzon i ne kombinira se s mineralnim puderima. Ja ljeti rijetko stavljam pudere jer se užasno znojim, samo malo korektora. Ako baš želim staviti puder onda koristim kompatibilne kreme. Preporučam ti Heliocare gel kremu za masnu kožu, nema Avebenzon a jako matira ili neku mineralnu kremu koja nije masna samo ju treba naći, hahaha

      Izbriši
  19. Hvala na odgovoru!
    Meni je Ducray jako premasna, iako je emulzija, ostavlja mi težak i masan osjećaj na koži čak i sad po zimi i ni nakon pola sata mi se ne upije. Šteta, jer mi se čini da je kvalitetan proizvod, nema mirisa i niti najmanje me ne peče oko očiju (za razliku od Nuxea, koji me jako peče, al inače mi je super) vrijedi ju svakako probati.
    Heliocare ne mogu nigdje pronaći :/
    SVR mineralni mi nije bio loš, boja mi je perfect match, al malo ipak težak na koži.

    Znaš li neki puder koji uopće nema spf, da ne moram ovako kombinirati? Meni se čini da svi imaju....

    Inače, jedva čekam novi post, tvoj mi je blog postao jedno od omiljenih svakodnevnih internet "štiva".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro kreću muke po kremama s spf-om, nedavno sam otkrila kako su u moju omiljenu Avene kremu počeli stavljati Avebenzon i taman sam mislila uzeti Ducray za proljeće ali si me baš pokolebela. Avobenzon je dobar UVA filter , zato ga valjda forsiraju u svim kremama. Zapravo bi najbolje bilo stavljati neki puder bez spf-a, čula sam da su Bourjois puderi super i moram ih malo istražiti, također Art deco. Iako imaju u sastavu titanium dioxid a nemaju označen nikakav spf to je premala količina da bi puder prošao da mu se dodijeli spf, stavljaju ga samo radi boje.

      Hvala ti na čitanju:))

      Izbriši
  20. Hej, planiram kuptii Eucerinov Sun Fluid početkom sljedećeg mjeseca, ili možda čak krajem ovog. Znaš li u kojom ljekarni ili radnji u ZGu je najpovoljniji? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ti momentalno traje akcija na Eucerin Sun proizvode 20 %, konkretno, vidjela sam prije nekoliko dana u Gradskoj ljekarni u Draškovićevoj a vjerojatno ima i u drugima, samo što to loše reklamiraju pa sam vidjela tek na pultu kad sam preuzimala lijekove :)

      Izbriši
    2. Ajme zakon, budem vidila sljedeći tjedan onda. Hvala puno! (nadam se da traje akcija do kraja mjeseca)

      Izbriši
    3. Svakako zaviri u ljekarne, često se takve akcije rade a da nisu medijski i plakatima popraćene :)

      Izbriši
    4. Mislim da Eucerin ima akciju u farmaciji 20%, pa možeš i to iskoristiti

      Izbriši
  21. Bioderma Photoderm AKN MAT fluid spf 30 PREEEEEEEEEEEEEEDOBRA, preporučujem!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Iako sam bijela kao Snjeguljica ne koristim spf većeg zaštitnog broja iz prostog razloga što mi takvi proizvodi strašno zatvaraju pore i stvaraju grozne mitisere po cijelom licu i to najviše sastojak titanium dioksid kojeg sadrže većina spf preparata, a ima i drugih krivaca iz spf liste sastojaka koji su mi takođe komedogeni...
    Prije 10 godina imala sam kožu kao puter, koristila Oil of Olay kremu za osjetljivu kožu. I onda tu kremu povuku na jedno vrijeme sa tržišta. Kad sam je ponovo ugledala na policama prodavnica niko sretniji od mene. Nakon dva dana počnu prvi mitiseri. Obrni, okreni, čitaj šta je novo na etiketi - kad tamo negdje piše i "spf". Tad još nisam slutila da je to uzročnik mojih problema. A onda su počele da se gomilaju proizvodi na koji sam bacila novac samo zbog spf-a, počela sam potragu za komedogenim i alergenim sastojcima za svoju kožu i sad znam mnoge...

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam otkrila kako mogu da koristim ove kreme,( zalila sam se da ne mogu nikako ) barem dok nije skroz toplo. Obavezno stavim posle jedno pola sata nakon sto su se upile puder u prahu ili kamenu koji nema titanium dioksid ili neki spf. Sada sam uzela max factor u prahu i nema da mi smeta nista! :) ne osecam tezinu i masnocu, ne osecam uopste da imam ista na licu. :) Eto, savet za neke zene ( ako ih ima ) koje nista nisu koristile ni kreme sa spf ni puder :)

    OdgovoriIzbriši