Najbolji ne komedogeni preparati po našem izboru

Posted by Dear Skin at 18:49



Rezultati našeg glasanja za naj proizvod koji nam ne uzrokuje probleme...




Evo drage moje, nakon 7 dana glasanja, 36 osoba, izbrojila sam podatke i evo rezultata:

1. Od 36 osoba koje su ostavile svoj komentar

-  6 osoba ima suhu kožu
- 4 osobe masnu
- 26 osoba mješovitu

* one osobe koje nisu napisale kakvu kožu imaju stavila sam prema tipu krema koje koriste u odgovarajuću skupinu

2. Od 36 osoba koje su glasale

- 29 osoba je u dobi između 20 i 30 godina
- 7 osoba je starije od 30 godina

* Ja sam izgleda najstarija ! :D :D

3. Dnevni preparati od najviše glasova prema najniže:

- mješovita koža:

1. Avene Hydrance optimale legere.......4 glasa
2. Avene cleanance fluid spf 50.............3 glasa
3. Organska kozmetika i prirodne  mješavine by Starleta i Diva GG

ostale kremice su dobile po jedan glas pa mislim da ih je nepotrebno ponavljati.

- suha koža:

1 .Loccitane ultra bogata krema....2 glasa
2.Greenline Karite krema
3. Vichy Aqualia Thermal
4. La Roche Posay Hydraphase Intense Riche spf 15

- masna koža:

1. Uriage Hyseac
2. Eveline pure SOS

4. Noćni preparati s najviše glasova:

- mješovita i masna koža :

1. Bioderma Sebium serum................5 glasa
2. Vichy Normaderm.........................3 glasa
3..LRP Effeclar duo                   .........2 glasa
4. Organska i prirodna  kozmetika.......................2 glasa
* osali preparati po jedan glas

- suha koža:

1. Organska kozmetika, uljne mješavine
2. Green line Hydroactive krema
3. Elizabeth Arden Visible Difference
4. Avene Akerat

5. Puderi ili BB kreme s najviše glasova:

- mješovita/masna koža:

1. Garnier BB krema.................5 glasova
2. Lancome Teint Idole Ultra.....4 glasa
3. Holika-Holika BB krema.......4 glasa
4.Givenchy Photo Perfection......2 glasa

- suha koža:

1. Chanel Perfect Lumiere
2. Dior Nude
3. Holika-Holika BB krema za suhu kožu

Koliko sam primjetila, najčešće spominjani brend što se tiče nekomedogenosti je svakako Avene i općenito izgleda da više vjerujemo ljekarničkim brendovima.

Ono što me je najviše iznenadilo je Garnier BB krema koja je dobila najviše Vaših glasova, ne znam ni sama zašto joj nisam nikad vjerovala ali nakon ovoga ću svakako isprobati. :D

Puno žena koristi i prirodnu ili organsku kozmetiku s kojom se preporodila, svakako moram i to isprobati iako su moja dosadašnja iskustva završavala neslavno :-(

Nadalje, iznenađuje me i činjenica koliko cura ne koristi preko dana nikakav SPF , i blažene BB kreme koje su ušle u naše ormariće jer svaka ima bar nekakav SPF.

Eto, ovo bi bilo naše malo glasanje, i za kraj najavljujem nagradnu igru, u kojoj ću pokloniti 3 preparata ( dnevna krema, noćna krema, puder/BB krema ili organski preparat) po izboru dobitnica.
Pravila očekujte uskoro !


P.S. Hvala svima što su glasali, nadam se da će nekome biti od koristi, meni svakako hoće <3

39 komentari:

  1. Bas mi se svidja sto si sprovela ovu anketicu, stvarno se iskristalizuje sve malo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško je baš reći ovo je najbolje ili ono je najgore, meni je ova anketa bila vrlo poučna jer sam vidjela da mogu vjerovati jednom Garnieru za kojeg sam imala velikih predrasuda.
      Hvala cure !

      Izbriši
  2. I meni se svidjela anketa. No, nikak se ne bih složila s Garnier BB kremom za mješovitu/masnu kožu. Užasan proizvod koji bazdi na alkohol na kilometre i masti kožu. Jedva sam ju potrošila skrivajući vidljive kapilare po nogama s njome :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, ajd da još netko troši kreme za lice na noge :D

      Teško je baš generalizirati, kako bismo rekli 100 žena-200 sisa. :D

      Izbriši
    2. I meni Garnierova BB krema za masnu kožu miriše (smrdi) na alkohol ali osim toga zadovoljna sam s njom i ne masti mi kožu.

      Izbriši
    3. Moja koža srećom voli alkohol ali nikako nije za preporučiti dugoročno

      Izbriši
  3. Avene ima stvarno kvalitetnih proizvoda po pristupacnoj cijeni. Drago mi je sto si obavila ovo istrazivanje i nadam se i buducnim slicnim poduhvatima :) Coco

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja nisam učestvovala u glasanju jer nisam baš bila sigurna koje bi proizvode izabrala.... :-(

    a kad već spominješ ovu Garnier bb kremu, ja sam je kupila prije 2 dana i šokirala sam se kad sam je prvi put nanijela.... jer ono kao da nije europska bb krema, ima tako dobru moć prekrivanja... ono je po meni jedan klasični tekući puder namijenjen masnoj koži... ali jedan jako dobar puder čini mi se, no ne smijem pretjerivati sa pohvalama jer sam je tek 2 puta nosila.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema veze, bit će još prilika za učestvovanje :)
      Nadamo se i tvojoj skoroj recenziji Garnier BB !

      Izbriši
  5. Garnier odlicno prekriva al isto tako je pun alkohola. I ja sam u pocetku bila prezadovoljna dok mi nakon duzeg vremena nije unistio kozu! Citava vjecnost mi je trebala da kozu uz pomoc kozmeticarke dovedem u red. Crvenilo koze, dehidracija, ljustenje-perutanje i slag na kraju upalni procesi. Cure, moj savjet ak vec koristite garnier posvetite paznju jako bogatoj njezi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetu i podijeljenom iskustvu !

      Izbriši
  6. oprosti mi na ispravljanju, no moram. :D sominješ "prirodnu, tj. organskuu kozmetiku i mješavine" kao one koje spravlja Starleta.. mislim da se radi samo o prirodnoj kozmetici. prirodna i organska kozmetika nisu ista stvar.
    prirodna = čisti nerafinirani sastojci i mješavine istih poput nerafiniranih ulja, maslaca, hidrolata, et. ulja itd. poput aromakrema i mojih DIY projekata (piling od kave). uvjet je svakako da ti sastojci nisu kemijski, termički ili na bilo koji drugi način obrađeni.
    organska = kozmetika u čijim proizvodima se kombiniraju prirodni sastojci iz prethodne skupine i sintetički spojevi poput SLS-a, parabena, sodium hydroxide, etc. takvi brendovi su LUSH, Melvita, Terra Naturi, Alverde itd. iako na njima piše "natur kosmetik" a nije prirodno.
    primjećujem da puno ljudi to miješa, pa sam samo željela razjasniti da znaš za inače, no hard feelings :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na razjašnjenju i što si ga podijelila s nama , ja zaista nisam znala za to. Moram priznati da je meni pojam "prirodno" ili "organski" do danas bio potpuno jednak ali eto sad znam više.:-)
      Ipak je to tvoja domena:-)

      Izbriši
    2. ma sve 5, znam da je zbunjujuće, pa evo da znaš posebno ako bi isprobavala neke stvarčice. p.s. Starletine mješavine i proizvodi su mrak <3

      Izbriši
    3. Nisam nikada proučavala razlike, hvala ti na objašnjenju, evo ispravila sam pogreške u postu :)
      Znam, mućkala je i meni Starleta i stvarno je za svaku preporuku !

      Izbriši
  7. Ja nisan sudjelovala u anketi jer sam uvik između proizvoda, nikako da nađen šta mi paše.
    Drago mi je da si je napravila. Sad se mislin da li da uzmen Bioderminu ili od Avene sa SPF-om? Bitno mi je da mi tekuća podloga dobro sidne na nju i da mi ne radi nered.

    Inače meni je Garnierova BB bila odlična krema, s obzirom da je europska, a do sad nisam imala sriće sa istim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po mom mišljenju nećeš pogriješiti niti s jednom, i Bioderma i Avene su se pokazale kao najmanje komedogene kreme. Valja u pohod na testere :)

      Izbriši
    2. Da. :D Nadan se da su se već opskrbili s tim testerima. ;)

      Izbriši
    3. A bilo bi vrijeme, ako zapne, samo se javi Dear Skin, nema da nema testera :D

      Izbriši
  8. Ja nisam ucestvovala u anketi jer se nikako nisam mogala odluciti.I ote mi rijec sa onim 100 zena, 200 sisa :-)Tako i sa kremama :-)
    I primjecujem da niko nije naveo da ima normalan tip koze. Ili je do samog naslova ankete, jer normalna koza manje brine da li je nesto komedogeno ili ne, kao neko masne ili mjesovite koze, o problematicnoj da ne pricam. Meni je iskreno malo koja krema bas posebno smetala i punila pore sad kad je normalna. Nevjerovatno ali cak i kad mi je koza bila masnija, nikad nisam imala siroke pore, niti su mi se mitiseri stvarali.Tad sam koristila Avene,a i sad posegnem za njim ako mi koza nesto poludi, bilo nekim bubuljicama,bilo da se isusi, tako da eto moze se reci da i ja dajem glas Avenu kao brendu,ali koristim razlicite kreme vec po potrebama. I jako vjerujem Afrodita kozmetici.Nedavno sam otkrila njihovu profesionalnu salonsku AHA liniju, sjajna je. Inace moja koza iz nekog razloga ne podnosi nista prirodno ili organsko, na to jedino poludi, i nerijetko rezultira osipom, onim sitnim kao vodenkastim bubuljicama sto je kako kazu simptom alergije na sastojke, tako da mene parabeni uopste ne odbijaju, sta vise, ako nesto nema parabene, vjerovatnije je da ce mi koza patiti pod takvom kremom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je u anketi žena koje su rekle da imaju normalnu kožu ali da naginje prema suhoj ili mješovitoj pa sam tako uvrstila.
      Zaista je ne moguće izabrati idealnu kremu za svakoga i otprilike svaka žena zna što joj odgovara a što ne.
      Čula sam za tu Afrodita AHA liniju same pohvale !

      Izbriši
    2. I zaboravih reci,imam Garnier BB kremu za normalnu kozu, a probala sam i onu za masnu/mjesovitu. Prva mi je neuporedivo bolja, ne samo sto meni za normalnu kozu vise odgovara,nego je druga imala grozan miris,tacno se odmah i po tome vidjelo da je puna alkohola, nijanse su svjetlije nego prvoj, i vise lici na puder nego na BB kremu.Meni je dobra, ali ko god proba vise BB krema i boljih, mislim da odmah otpise Garnier, tako da sam i ja.

      Izbriši
  9. Jooj baš odlična anketa, molim te daj još, sad više nisam u nedoumici koji ću brend kreme kupiti :Avene!

    I da, i ja mrzim šatro prirodnu i organsku kozmetiku , jednom sam takve lišajeve dobila i alergiju da sam završila na hitnoj !

    OdgovoriIzbriši
  10. Bila je ovo zanimljiva anketa i znam da ih nadolazi još ;).

    Stvarno svaka čast draga ;) ti si pravo osvježenje ;D.

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala anaviglam:)
      i hvala što si sudjelovala:)

      Izbriši
  11. Super mi je bila ova anketa, nadam se da će ih biti još, sviđa mi se ovo udruženje žena za dobrim proizvodima :) Inače i mene je iznenadilo ovo s Garnierom, osim što me inače preparativa razočarala (za problematičnu kožu sve mi je bilo prejako i isušivalo), njihova BB krema mi je bila užasna, prekrivanje nikakvo, a zamastila bi se u roku keks!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je super što se toliko žena odazvalo i nadam se da će u idućim glasanjima biti i više, jer mislim da nekako same sebi pomažemo s izmjenom iskustva, iako je sve vrlo individualno

      Izbriši
  12. bas dobro sto si napravila ovu anketu, bas je korisna... nisam ucestvovala jer ne znam sta da napisem, ima dosta proizvoda koji su mi dobri ali tesko bih se odlucila za jedan, tj. najbolji.
    dosta sam citala pozitivnih iskustava o sebium serumu, ali ga kod nas nema, iako imamo ostale bioderma proizvode... bezveze.
    i da, JA sam najstarija, tako da ne brini :)

    OdgovoriIzbriši
  13. nisam sudjelovala u anketi jer se nisam mogla odlučiti za najbolju dnevnu, no kako sam u onoj prevladavajućoj skupini (i dobnoj i po tipu kože), moram priznati da je i meni u dnevnoj bila konkurencija Avene, no drugi izbor mi je bila LRP Hydraphase Legere koja je nepravedno zanemarena po meni :)

    vidim da je nastala prava pomama za ovim bioderma serumom, morat ću ga i ja isprobati :)

    nego kako se kužiš u AHA, a upravo mi palo na pamet (nisam nikad to ni guglala)... znaš li možda mogu li se kiseline stavljati na kožu s vitiligom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LRP je zaista nepravedno zanemaren a imaju odlične kremice:)

      Što se tiče tvog pitanja, to bi se zaista trebalo konzultirati s dermatologom

      Izbriši
  14. Hvala na ovom postu, zaista je koristan. Nisam ucestvovala u anketi jer sam shvatila da zapravo ni za jedan proizvod ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim da nije komedogen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, i ja imam problem da teško otkrijem što mi je komedogeno a što nije stoga sam htjela pomoć:)

      Izbriši
  15. Ja imam love/hate odnos s Garnier BB kremom. Trenutno mi paše jer mi je koža u donekle dobrom stanju. Inače ne volim Garnier jer i to mi je jedina njihova stvar koju imam.
    Ni ja nisam sudjelovala u akneti jer trenutno koristim toliko krema, seruma, gelova i fluida za lice da više i ne znam što mi kako djeluje. Jedina dnevna krema u koju se kunem je Avonova Anew Rejuvenate 30+ (SPF 25), ali su je izbacili iz kataloga tako da sam ostala bez najdraže kreme i lagano šizim jer ju imam još samo malo. E, i Eucerinova Anti - Rose Trattamento (zelena korektivna krema; SPF 15+UVA) je izvrsna protiv rozaceje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja moram priznati nisam zadovoljna s Garnierom kao markom osim boja za kosu.
      Najviše me nervira što kad otkrijemo nešto odlično, nakon nekog vremena nestane iz ponude:(
      To mi se 100 puta dogodilo

      Izbriši
  16. Obavezno SPF faktor u kremicama i puderima, ma koliko mali bio jer u zadnje vrijeme samo slušamo o štetnom utjecaju sunca na našu kožu, a mnogi misle da ako je oblačno da zračenja nema.
    Što se tiče ove Garnier kremice, meni se pokazala kao totalni promašaj - zbog nje sam definitivno odustala od Garnierovih proizvoda jer mi je od svakog - BB krema, krema za lice, mlijeko za čišćenje, tonik... od svakog mi je izbacilo po licu, što se inače jako rijetko događa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je Garnier BB krema najkontroveznija krema na mom blogu:)
      Nisam ni ja nikada voljela Garnier pa sam tako ignorirala i njihovu BB iako me priznajem, iznenadilo što je toliko glasova dobila u našem malom glasanju

      Izbriši