Najbolji ne komedogeni preparati po našem izboru




Rezultati našeg glasanja za naj proizvod koji nam ne uzrokuje probleme...




Evo drage moje, nakon 7 dana glasanja, 36 osoba, izbrojila sam podatke i evo rezultata:

1. Od 36 osoba koje su ostavile svoj komentar

-  6 osoba ima suhu kožu
- 4 osobe masnu
- 26 osoba mješovitu

* one osobe koje nisu napisale kakvu kožu imaju stavila sam prema tipu krema koje koriste u odgovarajuću skupinu

2. Od 36 osoba koje su glasale

- 29 osoba je u dobi između 20 i 30 godina
- 7 osoba je starije od 30 godina

* Ja sam izgleda najstarija ! :D :D

3. Dnevni preparati od najviše glasova prema najniže:

- mješovita koža:

1. Avene Hydrance optimale legere.......4 glasa
2. Avene cleanance fluid spf 50.............3 glasa
3. Organska kozmetika i prirodne  mješavine by Starleta i Diva GG

ostale kremice su dobile po jedan glas pa mislim da ih je nepotrebno ponavljati.

- suha koža:

1 .Loccitane ultra bogata krema....2 glasa
2.Greenline Karite krema
3. Vichy Aqualia Thermal
4. La Roche Posay Hydraphase Intense Riche spf 15

- masna koža:

1. Uriage Hyseac
2. Eveline pure SOS

4. Noćni preparati s najviše glasova:

- mješovita i masna koža :

1. Bioderma Sebium serum................5 glasa
2. Vichy Normaderm.........................3 glasa
3..LRP Effeclar duo                   .........2 glasa
4. Organska i prirodna  kozmetika.......................2 glasa
* osali preparati po jedan glas

- suha koža:

1. Organska kozmetika, uljne mješavine
2. Green line Hydroactive krema
3. Elizabeth Arden Visible Difference
4. Avene Akerat

5. Puderi ili BB kreme s najviše glasova:

- mješovita/masna koža:

1. Garnier BB krema.................5 glasova
2. Lancome Teint Idole Ultra.....4 glasa
3. Holika-Holika BB krema.......4 glasa
4.Givenchy Photo Perfection......2 glasa

- suha koža:

1. Chanel Perfect Lumiere
2. Dior Nude
3. Holika-Holika BB krema za suhu kožu

Koliko sam primjetila, najčešće spominjani brend što se tiče nekomedogenosti je svakako Avene i općenito izgleda da više vjerujemo ljekarničkim brendovima.

Ono što me je najviše iznenadilo je Garnier BB krema koja je dobila najviše Vaših glasova, ne znam ni sama zašto joj nisam nikad vjerovala ali nakon ovoga ću svakako isprobati. :D

Puno žena koristi i prirodnu ili organsku kozmetiku s kojom se preporodila, svakako moram i to isprobati iako su moja dosadašnja iskustva završavala neslavno :-(

Nadalje, iznenađuje me i činjenica koliko cura ne koristi preko dana nikakav SPF , i blažene BB kreme koje su ušle u naše ormariće jer svaka ima bar nekakav SPF.

Eto, ovo bi bilo naše malo glasanje, i za kraj najavljujem nagradnu igru, u kojoj ću pokloniti 3 preparata ( dnevna krema, noćna krema, puder/BB krema ili organski preparat) po izboru dobitnica.
Pravila očekujte uskoro !


P.S. Hvala svima što su glasali, nadam se da će nekome biti od koristi, meni svakako hoće <3

Oznake: ,