NARS set ANGELICA - LAGUNA

Posted by Dear Skin at 23:26
Recenzija seta Nars Angelica-Laguna+ sjajilo Angelica




Evo drage moje da ne mislite kako se samo lickam i mažem kremicama, ja se i volim šminkati :D

Veliki sam NARS fan , pogotovo rumenila jer su trajna i jedina mi ne izazivaju prištiče.  Danas ću Vam pokušati recenzirati ovu divotu koja mi je nedavno stigla:)
Radi se o duo rumenilu i bronzeru Angelika- Laguna, uz njega dolazi i sjajilo Angelika :D



Ova paletica je tako prakična jer uvijek možete kreirati svoj izgled bez previše proizvoda na stolu, a i htjela sam isprobati obje nijanse pa je ovo bilo super rješenje.

Angelika je prekrasna pink bonbon boja s gliterom.
Iskreno, više sam fan mat rumenila i ovo ima dosta krupan srebrni gliter ali mi se jako sviđa :)
I što je fascinantno, taj gliter ne leti svuda po licu pa se onda sjajite kao disco kugla već stoji tamo gdje ste ga  nanijeli bez mrdanja.
Savršena proljetno-ljetna boja za mene :)


Laguna bronzer nam je svima dobro znan , prirodan bronzer s kojim nećete ispasti ni prljavo ni naranđasto.
Također vrlo postojan, mislim da bi više odgovarao žučkastom podtonu .
Ima lagani šimer u sebi ali vrlo diskretan. Kada sam ga nanijela na lice moje sestre koja ima izrazito masnu kožu izgledalo je super a inače se sve svjetlucave stvari na njenom licu pretjerano sjaje.




Ono što me najviše oduševilo je NARS Anglelika sjajilo za usne:))


Ne volim sjajila i mislila sam kako ću ga proslijediti dalje, no međutim on je naprosto DIVAN :)
Uopće nije mastan i ljepljiv, brrr..već tako ugodan i hidratantan. Boja za jedno sjajilo je vrlo pigmentirana i već vidim kako ću ga štediti :D
Naime, u ovom setu, sjajilo je nažalost veliko samo 3,7 g


A evo kako sve skupa izgleda na meni, s napomenom: na licu mi je novi puder YSL Le Teint Touch Eclat u nijansi B20 Beige koja nije najsretnija nijansa za mene ali puder je toliko divan da sam ga ostavila cijeli dan na licu. Odličnu recenziju za njega imate ovdje i ujedno se zahvaljujem Beauty Blogette što mi je ustupila malo svog da isprobam tu divotu :)


Kako Vam se sviđa ovaj set i kakva su Vam iskustva s NARS rumenilima i sjajilima?

P.S. Inače nemam ovako dugačak nos, ali kako sam tek početnik u slikanju još nisam skužila pravi kut XD

63 komentari:

  1. Ah, Laguna...mislim da je to najhvaljeniji bronzer! :) Divno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  2. Umrla sam od smijeha na ovaj dio o nosu :-)))
    Lijepo ti stoje te ružičaste nijanse, a iskustva sa Narsom nemam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, nisam navikla slikati svoju facu pa malo čudno ispadam XD

      Hvala ti :))

      Izbriši
  3. Ajme koji divan set! <3 Boje ti odlično stoje. Ovo bih si baš mogla naručiti.

    p.s. Nadam se da je puder i na tvojoj kožu uspio preživjeti dan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puder je savršeno odradio na mojoj mješovitoj koži, moj je :))

      Hvala ti, mislim da bi i tebi ove boje odlično stajale :)

      Izbriši
  4. Kako lijep set :) A ti si med moj najsladji :* P.S. ten ti je fantastican :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco, to je ovaj najnoviji puder id YSL:)

      Izbriši
    2. Eh, nije to do pudera vec do tvoje njegovane koze. P.S. nikad ne bi rekla da imas puder na toj slici. Isto kao da nemas ama bas nista. Jako prirodno izgleda :)

      Izbriši
    3. Jooj, daj šuti ionako sam već odlučila kupiti ga :D

      Izbriši
    4. Pa ja ti govorim da je do tvoje koze a ne do pudera :P
      Svakako se ne zalijeci vec testiraj ga neko vrijeme :)

      Izbriši
    5. Imala sam YSL pudere i nika me nisu razočarali

      Izbriši
  5. set je prekrasan ♥
    i divno ti stoji :)
    a dio s nosom me nasmijao :)
    gdje si uzela set?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!

      Uzela sam na ebay-u,evo link, nažalost ovaj moj seler ga više nema ali imaju drugi
      http://www.ebay.com/itm/221156991283?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Izbriši
    2. hvala ti, budem kontaktirala sellere koji nemaju naveden shipping, neki nabili shipping 40$

      Izbriši
  6. Ja kad radim konturing sa tako tamnijim i svijetljim rumenilom, izgledam puno starija i ozbiljnija. Tako da koristim samo svijetla pink rumenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne radim konturing nikada jer nisam baš vična,koristim bronzer kao i svako drugo rumenilo. Na slici sam ih malo izblendala zajedno ali planiram svako posebno nositi.
      Btw ti da izgledaš starije??! Hahaha, pričaj to nekom drugom, ti si prava bomba :)

      Izbriši
  7. Jako mi se, jako sviđa. Morat ću pogledati u Nars Corneru kad naiđem na njega. Što još imaš za preporučiti od njih?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baci oko i na popularan Orgasm, te na Multiple, to su stikovi koji služe kao ruž, rumenilo i sjenilo.
      Savršeno rumenilo koje odgovara uz svaki ruž Madley i Doucer

      Izbriši
  8. Sivan setic! Ja sam sebi zacrtala da se ove godine moram domoci nekog Nars proizvoda! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Imala sam solo Angelicu i prodala je - sad mi je žao :D
    Divno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Tako je i meni, prodam nešto pa ponovo kupim :D

      Izbriši
  10. Angelica mi se jaaaako sviđa.... Laguna mi nešto nije sjela, par puta sam je nanijela i vratila se svojim drugim voljenim bronzerima.... Orgasm mi je isto njaaa, ali zato rumenilo Gaiety obožavam....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi i tebi Angelika božanstveno stajala :)

      Izbriši
  11. opet ja s maskarom:)

    bi li mogla uskoro recenzija?:)


    OdgovoriIzbriši
  12. celo pakovanje je prelepo! mnogo bih volela da probam ovaj set i zbog rumenila i zbog bronzera i zbog sjaja naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivan set i kao i uvijek tebi te pinky nijanse daju toliku svježinu da blistaš ;)...nice :D.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš je dobar set a i tebi ove boje baš pristaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, to je mali odmor od breskvastih rumenila i ruževa:)

      Izbriši
  15. ovaj set sam vidjela negdje na netu ali pronaci cu ga vec ponovno,molim te da mi usporedis ovu angelicu sa chanel pink explosion i ultra rose (posto ih imam) ili s nekim drugim rumenilom (je li svjetliji,tamniji,hladnije,i sl). Oprosti ako te gnjavim ali bih zeljela izbjeci "duplice". Nars imam douceur i rumenilo je mrak

    Hvala na jos jednom odlicnom postu
    kanela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno mi se čini da je Pink Explosion malo svjetliji i topliji od Angelike i ima puno sitniji srebrni shimmer dok Angelika ima baš gliter što je puno uočljivije, Ultra rose mu je definitivno sličniji samo što također ima puno sitniji srebrni shimer od Angelike, iskreno, uz ova dva mislim da ti Angelika ne treba :D

      Izbriši
  16. Ti si veliko srce i prava savijest,

    HVALA,kanela

    OdgovoriIzbriši
  17. nisam jos uvek probala nista od narsa ali ovo je def. nesto od cega bih mogla da pocenem, i rumenilo i bronzer i sjaj deluju divno, plus sam slaba na te barbie pink nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, ako su tvoje boje preporučam, usput ćeš probati tri Narsova proizvoda:)

      Izbriši
  18. Mozes li napisati recenziju o ostalim NARS proizvodima koje posjedujes?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, samo da se malo ispraksiram u fotjanju :P

      Izbriši
  19. lepo izgleda na licu! čuvena laguna :)
    nisam probala, nešto ne volim bronzere :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena:)

      Ni ja ih nisam nikad voljela i odjednom se rodila ljubav i sad ih imam čak četiri :D

      Izbriši
  20. Stvarno imas predivan ten :) nego, kolika je prekrivna moc tog YSL pudera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Puder odlično prekriva , na skali od 1 do 5, dala bih mu četvorku:)

      Izbriši
  21. Hvala ti:)Predivne oči imaš,idem danas po maskaru i to smedju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na pogrešno recenziji sam,ovo se odnosi na maskaru:)

      Izbriši
  22. Sjejilo ti odlično stoji, totalno refreshing.

    OdgovoriIzbriši
  23. Divan set i recenzija !!
    Imam Lagunu, najbolji bronzer i ikada !

    OdgovoriIzbriši
  24. Ah, Anđelika i Laguna - moji favoriti među NARS proizvodima :) Super recenzija, baš si me sad natjerala da ih prebacim među prve na WL :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Laguna mi je visoko na WL i čini mi se da će ubrzo biti moja.
    P.S. Sretno sa slikanjem nosa, moj je ogroman na slikama i imam osjećaj da samo njega primjećujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ti želim da se dokopaš čim prije Lagune jer je prekrasan bronzer.
      A što se tiče nosa...učim se XD

      Izbriši
    2. Ako bude sreće, biti će moja kroz par tjedana.
      Držim fige da se što prije naučiš i onda slobodno podijeli koji savjet, jer ja još nisam naučila:-9

      Izbriši
    3. Bez brige, naučit će me drage kolegice iz kojeg kuta nos izgleda najmanji XD

      Izbriši
  26. Imam Angeliku i nisam ju dugo koristila, čak sam mislila i prodati jer ne volim da mi kozmetika stoji,a zadnjih godinu dana koristim samo neutralna, smeđe roza rumenila (Chanel Rose Dust uglavnom) ali odustala sam jer je prekrasna i stvarno da živost tenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja, cijelu zimu nosila neutralna i zagasita rumenila a baš mi se nose neke življe boje na proljeće. Mislim da bi mu trebala dati još koju šansu pa odlučiti

      Izbriši
    2. Čim dođe proljeće i malo se sunce pojavi, dajem mu još jedu priliku. :)

      Izbriši
  27. Da ne bi imala tako dugačak nos, udalji malo fotić od lica i zumiraj malo. Zum će smanjiti izobličenja :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Može preporuka za Nars rumenilo poput bourjois 48 cendre de rose brune-neka zagasito roza..

    OdgovoriIzbriši