Shiseido Sun compact SPF 30

Posted by Dear Skin at 11:57



Kada sam prije 7 godina tražila zamjenu svom tadašnjem puderu Avene Couvrance spf 50 , slučajno sam probala ovaj Shiseido puder koji me ostavio bez teksta.

Koliko ga volim pokazuje i ovo groblje praznih ambalaža :D


Sigurno se pitate zašto čuvam prazne kutijice, razlog je što se za njega može kupiti refil pakiranje,što je dosta povoljnije nego kad kupujete puder s kompletnom ambalažom, naravno, ne kod nas već preko neta a izgleda ovako

Po čemu mi je toliko poseban:

1. nanosi se mokrom ili suhom spužvicom, ovisi kakvo želite prekrivanje,ja koja imam dosta za prekriti koristim suhu, onda znajte kako dobro prekriva, kao tekući puder.
2. Zaštitni faktor 30, iako uvijek koristim kremu, ovaj puder odlično služi kao dodatna zaštita ili obnavljanje iste tokom dana. Ovdje me jedino zbunjuje , kada ga naručujem s neta dolazi s natpisom SPF 34 dok isti kad kupim kod nas piše SPF 30, koristila sam puno puta obje verzije i jednake su u kvaliteti.
3. Nanošenje je brzo i začas se našminkam. Inače, ne koristim priložene spužvice i četkice uz proizvode, no ova spužvica je fenomenalna i s njom najbolje nanesem ovaj puder. Probala sam raznim četkicama ali spužvica je najbolja.

Nijanse:
Dolazi u slijedećim nijansama:
SP10, SP20, SP30, SP40,SP50, SP60 i SP70


Kod nas su dostupne samo dvije SP40 i SP60 i obje su žučkaste što meni savršeno odgovara. SP40 je recimo za žene koje su svijetlijeg žutog tona dok SP60 za one koje dobiju bar malo boje.
Ja sam imala apsolutno sve nijanse i najviše mi odgovara SP40. Super je kod ovog pudera što nijedan nije pretaman kako god Vam izgledalo na slikama. I natamniji izgleda skroz prirodno na licu.


Ambalaža samog pudera nije neka fancy ali jako praktična i čvrsta. Nikad mi se nije dogodio nikakav incident po torbicama ili slično:)



Struktura pudera kao što možete vidjeti je polusuha, polu-kremasta. Jako ugodna za nanošenje i ne ostavlja brašnasti dojam. Ali..svejedno preporučujem dobru podlogu jer bi mogao istaknuti suhe dijelove .

Godinama sam mu pokušala naći dostojnu zamjenu među jeftinijim ili skupljim brendovima, međutim nisam našla, najsličniji njemu je po meni  Manhattan clearface compact powder


Kako je moja koža mješovita, moram napomenuti kako Shiseido SUN puder koristim ljeti jer me u suprotnom isušuje i količina od 12 grama mi izdrži 3 mjeseca.
Cijena kod nas mu je 250 kn ali može se naći na netu povoljnije .
Iz te linije postoje još neki proizvodi:

Shiseido sun protection liquid foundation


Imala sam nijansu SP40, misleći kako se nijansa poklapa s kompaktnim puderom SP40, međutim, puno je svijetliji. Ovaj tekući puder je zaista vodootporan kako i kažu, testiran na mojim izljevima znoja:))
Definitivno je za masnu kožu, jako matira pa je mene stoga jako zatezao. Odličan puder pogotovo za svijetlopute jer su nijanse jako svijetle i kako sam već napisala, masnokošce.


Shiseido sun protection stick foundation


Zaštitni stick u boji, jako me podsjeća na Max Factor Pan stick ali...nikako ga ne preporučujem, ja sam ga koristila kao korektor ispod očiju i kao all over za lice. Jako je mastan, nepostojan i curi s lica.

Dakle, iz Shiseido SUN kolekcije , moj definitivan favoridt je kompaktni puder  i svakako Vam preporučam da isprobate ovaj puder ako još niste.

Nadam se da Vam je moja recenzija uspjela bar malo dočarati moje oduševljenje ovim puderom :))


P.S. Ovaj novi primjerak kojeg vidite je poklon mog dragog koji zna koliko ga volim i često mi ga kupi kako bih mogla uživati u njemu <3





63 komentari:

  1. Nisam znala da tecna verzija toliko matira i zateze. Mislila sam da je mnogo blaze. A sta mislis, da li odgovarao mesovitoj kozi sa izrazito masnom t-zonom ali isto tako jako suvim ostatkom lica? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo takva je i moja koža. Za ljeto, definitivno bi nam odgovarao, u ostalim mjesecima bi previše zatezao jer je jako matira i baš se zalijepi za kožu i ne mrda nigdje:)

      Izbriši
  2. Koristim taj puder već 2-3g i jako sam zadovoljna njime. Isto ga nanosim spužvicom iako bih htjela pronaći i neki dobar kist za njega...vjerojatno više psihološki jer se stalno govori kako je bolje nanositi puder kistom:)
    Zanima me koju kremu s SPF koristiš ispod ili preporučaš, s obzirom na ona nepodudaranja u sastavu..tnx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja koristim tu priloženu spužvicu jer mi je stvarno ok, pokušala sam raznim četkicama ali onda mi ne prekriva kako treba.
      A krema odgovara svaka koja nema Avebenzona u sastavu, ja koristim Avene fluid spf 50 a prošlo ljeto kremu od SVR-a, njihove također nemaju avenbenzon u sastavu.
      Odlična je i Heliocare

      Izbriši
  3. Iz te linije tu je još i moj dragi kremasti Tanning Compact Foundation, on mi je ubedljivo najdraži letnji puder, a planiram da ovog leta kupim i ovaj kompaktni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da li je to onaj u naranđastom pakiranju? Njega još nisam imala prilike probati ali ako kažeš da je i on super-morat ću!

      Izbriši
    2. Aha, sama plastična kutija u kojoj je puder je narandžasta. On je jedan od retkih pudera koje mogu da podnesem tokom leta, a koristila sam ga čak i u Alanji koja je poznata po ogromnoj vlažnosti vazduha.

      Izbriši
    3. Svakako ću kupiti i isprobati i taj puder. Često sam ga viđala no međutim nekako uvijek preskakala.

      Hvala ti na info:)

      Izbriši
  4. Super je ovaj puder, imala sam ga i ja ali u pretamnoj varijanti pa mi je bio super i za kontur između ostalog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si Malo Prase onda jako jako svjetloputa:)
      Ja sam srednje puti, ni presvjetla, ni pretamna pa mi nijedna nijansa nije bila pretamna.
      Probaj SP20 ili SP10 , nema šanse da ti ne odgovaraju

      Izbriši
  5. Ja sad znam šta kupujem u 6mj :D:D:D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      probaj i tekuću varijantu, mogao bi ti se svidjeti:)

      Izbriši
  6. Imam compact i slažem s napisanim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj puder zaista ima mnogo obožavateljica i to s razlogom :)

      Izbriši
  7. Ovaj Shiseido tekući mi je bio na WL ali ne baš pri vrhu liste, ali ova recenzija ga je definitivno pomjerila na sam vrh jer je moja koža baš masna i treba mi nešto poput njega :-)

    Hvala na ovoj recenziji ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu:)

      Tebi bi se tekući definitivno svidio, malo se teže skida s lica jer je vodootporan ali za masnu kožu dušu dao! I još ima visoki spf, šta ćeš bolje:))

      Izbriši
  8. Uh, definitivno na WL za ljeto! Mora da je prosto savrsen cim si mu tako dugo vjerna :) Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš bih voljela da ga probaš i doneseš svoj sud, pogotovo tekući, znam da si u vječnoj potrazi za postojanim puderom.

      Izbriši
    2. Uh, vjeruj mi da djeluje privlacno, samo je problem sto nemam masnu kozu, tako da pretpostavljam da bi me takodjer zatezalo kao i tebe :( Ma nikako spojiti dva dobra :D Ako nista, postoji rjesenje za zenske sa masnom kozom pa neka ga obavezno cekiraju :)

      Izbriši
    3. Slažem se, nemam ni ja potpuno masnu kožu već mješovitu i ovi puderi mi najviše odgovaraju u ljetnim mjesecima kada mikoža luči puno sebuma

      Izbriši
  9. jako bih volela da isprobam ovaj puder , koristi ga moja ujna i odlicno izgleda na njoj :)

    ti si mu bas fan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to vrlo lako možeš, zamoli ujnu koji puta da ti ga posudi da isprobaš:)

      Jesam, veliki sam mu fan i općenito Shiseidovih pudera

      Izbriši
  10. Mogu pitati zašto si odustala od slične Avene verzije? Zašto ti je ovaj puder bolji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam odustala, Avene kompaktni mi je bio super, međutim, on je previše kremast i kao takav jako se brzo troši, stoga sam morala naći dobar a isplativiji puder.

      Izbriši
  11. Hvala na ovoj recenziji, nikako ga nisam uzimala jer znam da nijanse koje su kod nas dostupne su meni daleko pretamne :( sad kad si sve recenzirala, znam da moram nabaviti sa neta jer ljeti se jako znojim tako da preko dana onda niti ne stavljam puder jer dok dođem do recimo tram stanice, sve se otopi :(

    imaš li možda linkove neke gdje se može naći na netu? :) ja sam inače bourjois 51, iako sam neutralni pod ton, ali ako nema naginjem žućkastom prije nego rozom, koju nijansu bi mi preporučila? :) i po ljeti sam vrlo svijetla :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SP10 i SP20 nijanse su skoro identične, po meni odgovaraju NC20 podtonu, iako vuku na roskasto savršeno se prilagođavaju tenu.Mislim da ne bi ti odgovarao i SP30. Ja naručujem s ebay-a pogotovo refil pakiranja a zna se pojaviti i na Jagodi po povoljnoj cijeni.

      Izbriši
  12. Shiseido kompaktni nisam probala, ali Shiseido sun protection tekući koristim sigurno nekih 6 godina, ako ne i više. Ja imam dehidriranu kožu lica i ovaj puder mi je savršen. Probala sam i par Diorovih i Chanelovih pudera, ali ovaj je moj no.1. Ne isušuje mi kožu (pogotovo kada ga nanesem preko hidratantne kreme),divno se nanosi i blenda iako treba bit malo brži jer se brzo suši, može se nadograđivati, nijansa SP 40 taman je moja boja - iako je puder žućkasti, divno se prilagodi mom tenu kože - koža mi je lijepo mekana, zaglađena, nije isušena, ne ističe mi suhe djelove lica, pokriva sve - podočnjake, crvene mrlje od prolaznih prištića... Ja sam s njim oduševljena :) Pogotovo ljeti jer ima veliki SPF i vodootporan je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, uz dobru podlogu ovaj puder je vrh vrhova !

      Izbriši
    2. :) Da, pogotovo zimi kada nam ni vrijeme nije naklonjeno - što je podloga bolja i on bolje izgleda na koži. Primjetila sam da fantastično izgleda kada nanesem najobičniju bazu na lice (nakon kreme) :)

      Izbriši
    3. Izgleda da ću opet morati kupiti i tekuću verziju :)

      Izbriši
  13. Imaš preporuku nekog pouzdanog sellera kod kojega naručuješ online, ili sa neke stranice? Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam nekog određenog, kako naiđem na povoljnu ponudu od njega kupim.
      Često se nađe na Strawberrynet-u povoljno

      Izbriši
  14. Imam ovaj puder u nijansi 60 i odličan je. Prekrivanje mu je zaista savršeno, nema greške!

    OdgovoriIzbriši
  15. Naručiti ću si ovih dana puder s ebaya, samo nisam jos odlučila da li da uzmem samo refil ili komplet s kutijicom. Inače ne planiram nositi puder u torbi nego se doma nasminkati i gotovo, zato mislim uzeti samo refil, ako ima ima donekle ok tu prozirnu ambalažu. Što misliš eyedetoxx?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Refil je svakako povoljniji, ako ga ne nosiš sa sobom i nije ti važna ambalaža, zašto ne uštediti. Jednom kad kupiš s kutijicom, uvijek ćeš moći ubacivati u nju novi refil ali nije nužna, važniji je sadržaj :D

      Izbriši
  16. pokusavam cetvrti put napisati komentar, ali nikako...
    ugl. htjela bih znati kako najbolje odrediti odgovarajuc broj SP pudera posto se mora narucivati odokativno. zanima me i za tekuci (posto je spomenuto kako je nesto svjetliji od kompaktnoga) kao i za kompaktni. hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti reći ono iz mog iskustva, imala sam nijanse SP20,,30,40,50 I 60
      SP20- jako svijetli neutralno žučkasti,
      SP30- žučkasti podton
      SP40- neutralno do žučkasti
      SP50- dosta tamniji ali ne pretaman recimo MAC 20-25, rozi podton
      SP60- neutralno žučkasti po meni MAC 25

      Od tekućeg sam imala samo SP40 i bio mi je dosta svijetli i neutralno žučkasti

      Za tekuću verziju imaš odličnu recenziju ovdje
      http://make-up-my-day0.blogspot.com/2013/04/shiseido-sun-protection-liquid.html?showComment=1366709181678

      Izbriši
  17. Dakle mogao bi i za moju normalnu do dehidruranu kozu... Jedna nam se ljekarna zatvara pa je na 20% popusta. Da ga ugrabim...ostao jos jedan a ja se sjetila
    jos jednom procitati tvoju recenziju da se ne zaletim...
    Mogla bi mu i rok trajanja provjeruti :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da ih ima u ljekarnama?? Koliko znam, kod nas se prodaju samo u parfumerijama.
      Svakako provjeri rok upotrebe

      Izbriši
  18. Moj HG puder za toplije dane,samo što ja koristim tekući.Savršen!!!!!! Prošlo ih je kroz moje ruke puno,ali ljeti je on n.1!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja uvijek imam i tekući, no moj favorit je ovaj kompaktni. Oba su stvarno super !

      Izbriši
  19. Koji je najbolji za prikrivanje ožiljaka od akni??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jedan i drugi, ali ipak prednost dajem tekućem :)

      Izbriši
  20. Kako bi se kompaktni ponašao na dehidriranoj koži? Jel ističe borice? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj puder ima vrlo čudnovatu teksturu. Nije potpuno suh a nije ni potpuno kremast.

      Iskreno, ističe on borice ako se nanese na pogrešnu podlogu, moja koža je dehidrirana i imam bore.

      Nanesem ga priloženom spužvicom preko kreme i sve se lijepo prilagodi, ne ističe nikakve nedostatke već lice izgleda kao photoshopirano.
      Predlažem ti da ga isprobaš u parfumeriji :)

      Izbriši
  21. Hvala na odgovoru, isprobat ću!

    OdgovoriIzbriši
  22. Planiram si naručiti ovaj puder u kamenu preko jagode, no muči me nijansa.. moja teta ima sp70 i danas sam ga baš isprobala i nije mi toliko taman s tim da sam se baš vratila s ljetovanja i imam boje.. inače mi je rozi podton kože.. pudere sam dosad koristila samo tekuće, ali kad sam probala ovaj u kamenu vauu.. mogu reći samo savršen.. šta misliš oće mi više odgovarati sp 50 ili 60? jel velika razlika? jer brzo ću izgubiti boju tako da će mi sp 70 bit pretaman.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fora je kod ovog pudera da ni jedna nijansa nije pretamna osim za žene koje su jako svjetlopute a i z anjih ima odgovarajuća nijansa.

      SP70 nisam probala, ja upravo završavam s SP60, trajao mi je taman cijelo proljeće i ljeto.

      Po meni, SP50 i SP60 su jako male razlike, s tim da je nijansa SP 50 više roza, dok je SP 60 žučkasta.
      Kod nas postoje nijanse SP 40 i SP 60 pa možda da odeš probati, tako ćeš lakše odlučiti.

      Izbriši
  23. Ma problem je sto u mom gradu nema mullera i irisa.. Jel bi ti bio problem uslikat mi sp60?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije nikakav problem. Pliz ostavi mi mail da ti lakše pošaljem fotke :)

      Izbriši
  24. Srce si stvarno..menadzerica21@gmail.com..koliko ti traje otprilike taj puder na licu,jel postojan? I koliko ga cesto moras kupovat?Probala sam i tekucu verziju ovog,ali mi se lice brzo zasjaji..

    OdgovoriIzbriši
  25. Jesi li ikad ovaj puder naručivala s ebaya? ima ga kod dosta dobavljača no bojim se da su fake...na jagodi ga trenutno nema u svijetlim nijansama. pa neznam gdje da naručim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, posebno refil pakiranja. Koliko ja znam, ovaj puder ne fejkaju, ali ipak bolje kupiti od pouzdanog selera

      Izbriši
  26. jel imaš možda nekog sačuvanog sellera? hvala

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga Martina, molim za pomoć! Znam da su ti vjerojatno dosadila pitanja ovakvog tipa...Stvarno pokušavam sama odgonetnuti sve ove formule kad se i što s čim poništava, al nikako ne uspijevam...dakle, Eucerin sun fluid spf 30 koji u sastavu ima avobezon i titanium dioxide kao podloga i Shiseido sun protect compact spf 30 koji ima u sastavu titanium dioxide + Octinoxate su kombinacija kemijske i mineralne zaštite ali se poništavaju?! Tako sam bar ja skužila...Svaku večer aha, bha ili retinol ne trpi greške sa sun protect zaštitom jel da :D Hvala ti puno na pomoći :** Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Majo, nažlost ta dva proizvoda nisu najbolja kombincija.

      Izbriši
  28. Joj, da li to znači da mineralnu i kemijsku nije dobro kombinirati? Znam da sam negdje i kod tebe čitala ali ne mogu sada naći. Kupila sam ROC anti brow spot kremicu i ako sam dobro shvatila, filter je Octocrylene. Što bih s tim filterom smjela kombinirati? Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije recimo dobro staviti čisti mineralni puder (kao Jane Iredale) preko kreme s kemijskim spf ako je jedan od sastojaka avebenzon.S ROC možeš kombinirati što želiš,nemaš problema.

      Izbriši
    2. Ahaaa, e super, sad mi je jasno :). Puno ti hvala Martina :*

      Izbriši
  29. Martina a kakav je taj manhattan clear face compact puder?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko se sjećam nije loš, lijepo prekriva mada je malo brašnjav na licu

      Izbriši