Sisley Eye Contour Mask recenzija

Posted by Dear Skin at 22:05
Recenzija okoloočne maske...



Kada me je prije par godina zamolila prijateljica da joj nabavim tester ove okoloočne maske, nisam mogla odoliti a da ju i ja ne probam.

Od tada je ova maska moj apsolutni HG što se tiče okoloočne njege a danas ću Vam pokušati opisati i zašto:

 Kako sam već pisala, imam grozno okoloočno područje: dehidrirano, podočnjaci do koljena, podbuhlost i još kad imate male oči kao ja onda je to stvarno frustrirajuće... bore ( ajd.. ipak su tu godine :D )

Proizvođač obećava smanjenje finih linija i naotečenost, kažu da maska pomaže osvježiti i pomladiti okoloočno područje.

Prvo, da se odmah zna, ova maska me nije pomladila :P, ali tako dobro riješava problem dehidriranosti da su se te dehidracijske borice vidljivo smanjile a nove se nisu stvarale.
Naravno, nije tako moćna da riješi problem bora uzrokovanih mimikom ili godinama ali one su redovitom upotrebom zaista ispoliranije.

Drugo, maska je zaista osvježavajuća, to nije tipična kremasta maska koja je masna i koja se upija 100 godina, ako me razumijete.
 Struktura joj je mliječno gelasta, zbog toga je u nemilosti kod mnogih žena , ali ja koja ne volim gelaste okoloočne mazalice ju obožavam :D

I šečer na kraju, ono zbog čega je ova maska moj HG proizvod je činjenica da ona zaista utječe na podbuhlost očiju :O
Kada ju navečer namažem ujutro se uvijek budim puno manje naotečena ili krafnasta bez obzira koliko spavala.

Naravno, podočnjake nije uklonila niti su oni nestali ali da ih ova maska drži pod kontrolom da izgledaju za bar 50 % bolje nego inače-činjenica je.

A sad malo o samoj maski:



- Dolazi u tubici svijetlozelene boje od čak 30 ml !
 Super mi je što je pakirana u tubicu jer je tako ipak higijenski koristiti proizvod nego umakat prste u teglicu.
Praktična je  za nositi u neseseru prilikom putovanja, a stane mi i u hladnjak uz ruževe ljeti, kada pola kozmetike držim u hladnjaku :D


Otvor maske je dobro zatvoren folijom kako biste bile sigurne da nitko prije Vas nije otvarao.



Struktura maske, kako sam i napisala mliječno gelasta, skoro prozirna.

Iako proizvođač sugerira korištenje  maske dva puta tjedno u debljem sloju, pa nakon 10 minuta obrisati višak maramicom, ja ju koristim kao svaku okoloočnu kremu , uglavnom kao noćnu.
Namažem navečer, nekad u normalnom sloju, nekad malo debljem, ovisi koliko mi je koža žedna i odem spavat. : D

Kod mene tog viška uopće nema, sve se upije, a koža predivno elastična i podatna ujutro da mi je žao umivati se :-)


I za kraj pogled na sastojke:



I na cijenu...XD


I još za kraj, preporučam ovu masku svima ko ima problema s naoticanjem i dehidriranošću, ali s obzirom na cijenu- probati prije kupnje !!
Nemojte da Vam je poslije Dear Skin kriva  :))

Jeste li već probali ovu masku ili tek planirate?

34 komentari:

  1. Čitam i čitam i planiram ju kupiti mami i onda - CIJENA! :eek:
    al ajd, dobra mi je mater, mogla bih ju počastiti.. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaaha, cijena vas je sigurno ohladila ali isplati se probati tester:)

      Izbriši
  2. Zahvaljujući tebi sam ju isprobala, zaljubila se u nju i kupila :D:D:D.

    Što reći sem hvala za info ;) i tester ;).

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, i drugi put :-)
      Drago mi je da ti odgovara i sigurna sam da će ti riješiti tih par dehidracijskih borica za kojima kukaš :D

      Izbriši
  3. Ova recenzija je kao skok u vodu sa velike visine - super se osecas, adrenalin te bije, mozes sve sto pozelis i onda PLJAS padnes pravo na stomak! Tako sam se osetila kada sam videla cenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš si me nasmijala, je skupa je ko vrag ali traje 8-9 mjeseci i za to vrijeme ne kupujem ništa drugo pa ajd...

      Izbriši
    2. Traje ti tako dugo iako koristis svako vece?

      Izbriši
    3. Uobičajena okoloočna krema koje su od 15 ml mi traju duže od 6 mjeseci onda mi ova maska od 30 ml najmanje traje 8-9 mjeseci, s tim da ju ja ne koristim kako piše: namazati debelo pa obrisati nego u normalnoj kolčini kao svaku drugu kremu.

      Izbriši
  4. Odlična recenzija! :top: Pozdrav od Kavice :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam probala jer kako sam već jednom spomenula nemam baš problema sa tim područjem, ali zagovaram kupovinu proizvoda koji pomažu bez obzira na cijenu ;-) pogotovo ako ti tako dugo traje....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arena, super da nemaš problema s tim područjem ! Nažalost ja godinama imam, i sretna sam da sam otkrila ovu masku i što sam napravila zalihe:-)

      Izbriši
  6. Ja sam za proizvod koji pomaže neovisno o cijeni. Kada vidimo cijenu većina nas pobjegne kao vrag od tamjana, ali se niti ne sjetimo koliko samo novaca potrošimo na raznorazne jeftinije stvari koje nam nisu dobre - polovicu niti ne iskoristimo, a druga polovica završi u nekom kutu za kozmetiku koja se ne koristi. Zato sam uvijek za proizvod koji pomaže, pa makar i koštao više - šta me briga, štedjet ću :)
    Vidjela sam da si već u komentarima spominjala ovu masku pa sam je stavila na WL čekajući tvoju recenziju :)
    Trenutno razmišljam o Sisley black rose maski za lice, čitam sve dobre recenzije za nju pa ju možda i probam preko ljeta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo kao da sam ja pisala:)
      Puno puta sam pokušala uštedjeti i kupovala po 3 jeftinije kremice mjesečno koje su na kraju završavale kao krema za stopala i na kraju sam shvatila da mi je isplativije kupiti ono za što znam da mi odgovara nego isprobavati druge alternative

      Izbriši
    2. Ha ha, ovo kao da sam ja napisala :) One kremice koje ne koristim za lice, uzmem za stopala ili ih utrapim baki za stopala :)

      Izbriši
  7. Odlicna recenzija. Jeste cijena 'auch!' ali smatram da je to isplatljiva investicija. 30 ml je zaista puno, ja jedva uspijem potrositi kremicu od 15 ml :D tako da, kod mene bi tih 30 ml trajalo i 2 god :D i zamisli da imas toliko dugo hidratizirano i njegovano okoloocno podrucje?! :) nego, koji je rok upotrebe? Odlicno sto je naletjela ona akcija i sad si dugoooo mirna :) Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco :)

      Rok upotrebe je dvije godine neotvorena, provjerila ja odmah kod u parfumeriji :)
      Tako da stignem potrošiti :D

      Izbriši
    2. Odlicno :D I taman kad potrosis, ide nova akcija :P :D

      Izbriši
  8. Jao, pa ja ću crći ako je ne nabavim bez obzira na cenu!
    Baš sam se sada ''primila''!
    Naravno, prvo tester ako uspem..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj prije svakako, ovu masku ili obožavaju ili mrze, da ne bi slučajno bila u ovoj drugoj skupini :D

      Izbriši
  9. Iako nisam isprobala Sisley preparativu (make-up jesam i nisam oduševljena, osim olovkama za oči koje su super) a i cijene su mi previsoke, ova maska za okoloočno područje me baš jako privlači. Ako traje toliko dugo, a vjerujem da traje, onda se stvarno isplati užožiti u nju. Mislim da ću ju sanjati koliko gledam slike. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mišljenja su podijeljena kao i kod svakog proizvoda, dok nekima ne valja drugome je savršeno, zato trebaprobati, datišansu neko vrijeme i odlučiti da li je vrijedno ili nije :)

      Izbriši
  10. koje bi jeftinije krema za okoloocno podrucje preporucila? za hidrataciju i prevenciju bora?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovisi u kakvom ti je stanju okoloočno područje, suho, normalno, dehidrirano..

      Izbriši
    2. zanima me koje su dobre za suho i za dehidrirano :)

      Izbriši
    3. Afrodita kamilica, Caudalie Pulpee vitamine, Afrodita Natural lift

      Izbriši
  11. Ja ju imam skoro uvijek u zalihama. Evo sad, sam trenutno bez nje, ali uvjek joj se vraćam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna kao i ja. Bome, ja sad imam zaliha za duugo :)

      Izbriši
  12. Bok,

    Nova sam ovdje i bas mi je super tvoja recenzija, no ako mi mozes pliz se malo vise osvrnuti na podocnjake, nemam bora jos i nemam tamne kolutove, ali podocnjaci su mi ogrrrooomni, kao da nisam sto godina spavala, oci mi izgledaju kao dvije krafne i podbuhlo...nisu mi do koljena, nego do stopala :(...jel' ovo stvarno djeluje i za to?

    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  13. budem probala sad opet, ali mi bas ne ide objava...

    Bok :)

    Nova sam ovdje, no kratko si se osvrnula na podocnjake, nemam bora jos, neamam tamne kolutove, ali oci su mi natekle kao dvije krafne i nisu mi podocnjaci do koljena nego do zglobova...jel' ovo stvarno djeluje i za to?

    Hvala puno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok gloves :)

      Što se tiče podočnjaka, moji su također ogromni, najčešće naotečeni, pisala sam o njima u ovom postu
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/sve-o-podocnjacima.html

      a što se tiče ove Sisley maske, uvelike mi pomaže da se ne budim s krafnama oko očiju, zaista odličan proizvod ali svakako , prije kupnje treba probati :)

      Izbriši
  14. hvala :)

    Sada sam pregledavala tvoj post s podocnjacima i u mene je uglavnom genetika i totalno sam ovaj drugi tip gdje su bas oteceni, ali pise da kremice bas ne pomazu, tako da sad imam oprecne informacije?..:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme ne pomažu u smislu da će ti podočnjaci nestati kako mnogi proizvođači obećavaju, ali pojedini proizvodi kao što je ova maska dosta pomažu da ublaže izgled podočnjaka:)

      Izbriši