Sisley shopping

Posted by Dear Skin at 21:02

Što sam šopingirala u zadnje vrijeme...




Moram Vam priznati drage moje da sam veliki ljubitelj ove kozmetike, ne kupujem ju često, s vremena na vrijeme priuštim si nešto i to uglavnom iste stvari koje sam imala i dobro upoznala.

Kako je prošli tjedan objavljena akcija da za dva kupljena proizvoda dobijete okoloočnu masku, tako sam pohitala i iskoristila akciju čak tri puta XD

Da vidimo što sam pazarila:


Ovo sam kupila u istom danu stoga je sve na jednoj slici, s lijeva na desno:

- četkica za čišćenje lica

- Soapless gentle foaming cleanser- sapun za nježno čišćenje lica- imam već jedan sapun za mješovitu kožu s kojim sam prezadovoljna pa sam htjela ovaj put isprobati ovaj namijenjen nježnom čiščenju

- Botanical D-tox noćni tretman- ovo je nešto novo u ponudi, koristi se kroz 30 noći i služi za detoksiciranje kože , krećem s njim od 1.ožujka. pa očekujte recenziju oko 1.travnja s slikama prije i poslije

- 2 okoloočne maske koje su kako sam napisala, poklon

- Phyto Khol perfect smeđa olovka za oči


Zatim mi to nije bilo dosta pa sam otišla za par dana dok još traje akcija i vratila se s ovim:



S lijeva na desno:

- još jedna okoloočna maska kao poklon uz kupnju
- Express Flower gel maska- maska koja služi hidrataciji, učvršćivanju i sjaju tena , imala sam ju prije pa godina, i to mi je njihova najomiljenija maska za lice
-Phyto blush eclat- rumenilo u nijansi 5 pinky coral, ovo je prvi put da sam kupila Sisley rumenilo i baš sam uzbuđena radi toga :))


I naravno, odgovarajući poklončići od drage djelatnice:


Putni set s mini proizvodima, uglavnom za tijelo i mini mlijeko i tonik za mješovitu kožu.

Kako je Sisley eye countour mask kriva za sve ovo, večeras Vam donosim i njenu recenziju.

Jeste li Vi iskoristile ovu akciju i koji su Vam Sisley proizvodi posebno dragi?

36 komentari:

  1. Uhhh, lijepa zaliha Sisleya :) Nikad nisam ništa njihovo probala, ne znam jel fakat vrijedno tih novaca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Kao i kod svake kozmetike, neke stvari su vrijedne svakog novčića a neke su precijenjene :)

      Izbriši
  2. U svakom slučaju, kad pronađeš odgovarajući komad kozmetike nije skup ma kolko god da košta :) Samo teško je doći do takvih proizvoda. Godine i godine isprobavanja...

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesam jesam :D...nisam trebala ali tko bi odolio :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovoj akciji zaista nisam mogla odoliti jer su dijelili moj HG proizvod i to se nije moglo propustiti, dobro , ne baš tri puta kao ja..XD

      Izbriši
  4. Aaaa neka si se obezbjedila ;-) biće puuuuno recenzija :-)

    baš me zanima kakva li je ta četkica za lice? Ja sam neki dan naručila Clarisonic Mia2, joj nisam više mogla da izdržim a da ne kupim to čudo, dugo sam se borila heheh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezat? Ja obilazim oko tog Clarisonic ko mačak oko vruče kaše :D
      Jedva čekam da čujem dojmove, užasno sam slaba na čišćenje lica i spravice XD

      Izbriši
    2. Ja sam se stalno pitala vrijedi li toliko, pa kako već mjesecima ne mogu da ga izbacim iz glave, ali baš nikako :-) i odlučila sam da se počastim :-D

      jedva čekam da mi stigne i javiću ti odmah prve dojmove....

      btw nabavila sam sve sastojke za home made c serum, kada uhvatim malo vremena za miješanje pravim ga .... jedva čekam....

      Izbriši
    3. Juhuhuhu, jedva čekam da čujem dojmove o Clarisonic i C serumu !!

      pls. reci da ne valja ništa jer ja sam brza na novčaniku XD
      pa za dobrobit mog budžeta :))

      Izbriši
    4. hahahhaa mislim da ćeš morati podnijeti istinu ;-)

      novčanika će mi biti žao ako istina ne bude išla njemu u prilog :-p

      Izbriši
    5. Samo ti daj...realno kao i uvijek !

      Izbriši
  5. Kod nas to nije bilo, ili ja nisam bila obavestena. :/ No, lepo si se ponovila i jedva cekam recenziju! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala LeClaire, nadam se da će ovako dobra akcija doći i do vas i da ćeš i ti uspjeti doći do svojih omiljenih Sisley proizvoda :-)

      Izbriši
  6. Wow, sve djeluje jako privlacno :) Posebno rumenilo :)) Jedva cekam recenzije i nadam se da ces biti zadovoljna novim proizvodima :) Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco:D

      One proizvode koje sam jako dobro upoznala recenziram a ostale dok dobro isprobam, kod ovako skupog brenda, želim biti što realnija :)

      Izbriši
  7. Sad ću zvučati kao moja baka, ali draga moja, platila si ti tu masku masno koju si kao dobila na poklon. :) Hhahahah, morala sam. Zbilja impresivna kolekcija, nisam do sada ništa od njih kupila, malo su mi poskupi. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa...s obzirom da tu masku koristim više godina i da inače košta 739 kn, mislim da je to itekako isplativ poklon za mene

      Izbriši
  8. trenutno su mi too much za moj (nepostojeći) buđet :D
    probala sam onaj hvaljeni puder, no nije bio za moju kožu a i nije za prekrivanje kakvo ja volim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja sam probala sve njihove pudere osim u kamenu i slažem se, nisu baš vrijedni tih novaca

      Izbriši
  9. Ja obožavam kremu Sisleyu <3, parfem Soir de Lune , a ne volim njihove olovke za obrve, grozne su! Pozdrav od Kavice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Kavice, hvala ti na preporuci:)
      Koja krema ti je dobra?
      Olovku za obrve nisam probala, i dobro da si napomenula kako bih ju izbjegavala u budućnosti :)

      Izbriši
  10. Nisam nikada imala ništa od Sisleya, samo sam isprobavala njihove testeriće, ali si me sa svojom recenzijom okoloočne maske navukla na njih :) Moram priznati da su mi njihovi testeri uvijek bili zanimljivi i odlični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što te se najviše dojmilo? Tj što bi najviše preporučila od isprobanih stvarčica?

      Izbriši
  11. Super stvari si kupila, ali kako to da nisi uzela Black Rose masku?
    Voljela bih da si uslikala četkicu, jer nisam ni znala da postoji, a baš me zanima kako izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Black Rose sam tek sad dobila tester a kod ovako skupe kozmetike idem na sigurno :)

      Uslikat ću večeras četkicu pa ubaciti sliku u post :)

      Izbriši
  12. Napisala bih sad si mirna sa kupnjama do kraja godine, al znam da ništa od toga :-D Od Sisleya sam isprobala okoloočnu masku (nismo se našle, mene iritira), kremu sa krastavcem (bila mi je dobra al preskupa), Phyto Teint puder (ne sviđa mi se), imam dva ruža koji baš i nisu najtrajniji al dobila sam ih na poklon pa neću cendrati. Ok sad ispadam Sisley party pooper :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreća tvoja da ti se ne sviđa ništa :D

      Izbriši
  13. Hvala na postu, bio mi je stimulativan pa sad i ja imam sapun za lice za mješovitu kožu i smeđu olovku za oči.Sapun je izvrstan da sam prosto oduševljena s njim ali zato olovka nije nešto jer se razmazuje. Maska je izvrsna. Sad zelim još i ovaj drugi sapun za nježno čišćenje pa mi reci kakav je, i mislim se između hidratantne maske i hidratantnog tonika koji je prilično gust. Uostalom možda ima nešto dobro za mješovitu kožu, 36god, pa mi molimte preporuči jer teta u dućanu upire na ovaj detoksicirajući tretman ali ja nisam baš sigurna bez testera. Hvala, kanela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Kanela, taj sapun za mješovitu kožu je meni fenomenalan, čini mi se da mi se gadosti koje mi se javljaju po T zoni lagano od njega saniraju i nestaju. Ovaj za nježno čišćenje je isto dobar ali iskreno meni je taj koji si kupila puno bolji.
      Olovku još nisam probala, kupila sam jer je bio uvjet kupiti neki dekorativni proizvod pa sam odabrala olovku. Drago mi je da ti se maska oko očiju svidjela i nadam se da ćeš imati od nje koristi kao ja :)
      Botanical D-tox je novi proizvod i uopće nema nikakvih recenzija, ja od večeras počinjem koristiti 30 dana pa ću znati kad završim tretman da li vrijedi 1300 kn ili ne.

      Izbriši
    2. Molim te javi mi se na mail eyedetoxx@gmail.com kako bismo mogle prodiskutirati o ostalim proizvodima

      Izbriši
  14. Čekam tvoju ocjenu Botanical D-tox noćnog tretmana i detaljni opis svih promjena ili njihovog izostanka te slike. Nadam se da nećeš zaboraviti obećanje :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam zaboravila , jedva čekam da napišem recenziju :)

      Izbriši
  15. Evo moram i ja reci nesto za Sisley. Jedne godine sam imala alergiju na srebro, gdje se cijeli rezultat video na mojem licu, koje su osule gnojni pristici. Pritom mi je koza odbacila sve proizvode, da sam morala uzimati testere iz parfumerija, kreme i pudera i nositi na alergisko testiranje za moju kozu. Jedini puder koji je pokazao prirodnost i da nema nicega stetnog je SISLEY. Koristim ga vec 7 godina i stavljam ga jako malo (tako da mi bocica traje godinu dana). Mozda nekome ne prekriva previse, ali znam jedno da kad skinem navecer sminku lice mi izgleda cisto i njezno.
    Jos nesto ima ovo rumenilo i fantasticno je, imam i kremasti puder, olovku smedju za oci, puder u prahu i kamenu i za sve mogu reci da je odlicno.Jedino sto je cijena malo velika pa jedino tekuci puder i rumenilo stavljam svaki dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna i da si našla ono što ti odgovara.
      Ja sam mišljenja da ništa nije preskupo za našu kožu i zdravlje ako je djelotvorno i ako se vide rezultati :)

      Izbriši