Sve o podočnjacima

Posted by Dear Skin at 23:27

Post posvećen svim vrstama podočnjaka...



Došlo je vrijeme da otvorim Pandorinu kutiju i pokrenem temu o onome što mene najviše smeta kada je u pitanju izgled a to su podočnjaci

Svi znamo što su podočnjaci i pretpostavljam da je vrlo malo sretnica koje nemaju s njima problema. Ja sam jedna od onih koja se bori s svim vrstama podočnjaka. : O

Podočnjake dijelimo na :

1. TAMNE PODOČNJAKE 



-Plavičasti kolutovi ispod očiju

- Uglavnom su posljedica nedovoljnog sna, loše prehrane, nasljednost ali mogu ukazivati na anemiju ili probleme s jetrom ili bubrezima

-Nažalost, kreme ne pomažu. Ne vjerujte reklamama i obećanjima ( kao ja :D ) jer ni jedna krema ne može ukloniti podočnjake, može ih jedino ublažiti

- Dosta pomaže i C vitamin kako oralno tako i na podočnjacima i navodno su neka istraživanja otkrila kako za tamne podočnjake pomaže koliko -toliko kreme s vitaminom K koji ima veliku važnost u zgrušaavanju krvi i dokazano sprečava modrice

- Naravno, pijenje puno vode, ne buljenje u kompjuter ili tv, ne pušenje, dovoljno spavanje itd može puno pomoći, nadam ste da ste tu discipliniranije od mene :-)

2. VREČICE ISPOD OČIJU



- Podbuhlost ispod očiju također uzrokuje nasljednost, može ukazivati na probleme s organizmom ali najveći neprijatelj ovakvih podočnjaka je spavanje na totalno ravnom jastuku, sol i razne alergije.

- Kreme također ne pomažu ali navodno postoje čak dva riješenja za ovu vrstu podočnjaka:-)

- Prvi je tekući lecitin


Znači, ne u prahu, ne u kapsulama već baš tekući. To je gusta, smeđa tekućina , potpuno podsjeća na med.
On sporo ali sigurno otapa masne naslage pod očima .
Koristi se kao maska 1-2 puta tjedno i kako je jako gusto samo se potapka ispod očiju prije spavanja i ne ispire. Također se može koristiti i kao maska na cijelo lice i navodno je čudotvorno.

Evo kako izgleda tekući lecitin

Ako ga želite isprobati, naravno, morati će te ga naručiti preko interneta jer ga kod nas nema u ovakvom obliku. Ja sam svoj naručila s ove stranice i ispao je oko 10 $ s poštarinom http://www.bulkactives.com/lecithin.htm

- Ako vam ne djeluje lecitin, druga opcija je Stevia u prahu



Stevie, srećom ima kod nas i upotrebljava se za prirodna zaslađivanje hrane.
Dakle, napravi se maska slična onoj s glinom, pomiješa se stevia s malo vode, hidrolata ili jogurtom te nanese kao maska 10-15 minuta, samo nemojte jako blizu oka jer kada se maska počne sušiti zna zatezati kožu.
Također, možete upotrebljavati ovu masku i za cijelo lice.

Ja sam probala tj. koristila samo tekući lecitin. Nažalost, nisam bila previše dosljedna jer u vrijeme kada sam ga nabavila uhvatila me alergija i oči su mi strašno suzile pa sam izbjegavala išta stavljati oko njih ali svakako planiram ponovo naručiti i ovaj puta ažurnije koristiti.

3. UDUBLJENI PODOČNJACI


Ovo su moji podočnjaci i moj zaštitni znak XD

- Najgora su vrsta jer ih se ne može ničime sakriti, tu ne pomaže korektor, eventualno neki osvjetljivač .

- U mom slučaju je uzrok nasljednost, identične rupe pod očima ima moja mama i nažalost, pojavili su se i kod mene : -(

- Također kreme ne pomažu, vjerujte mi , radi tih ružnih rupa nema koju nisam probala:)

- S vremenom sam shvatila kako mi najviše pomaže dobra hidratantna okoloočna krema i c serum kojeg svako jutro malo utapkam na podočnjake.
Probala sam i narodne lijekove, tipa žlica u hladnjaku-nikako ne preporučam jer možete zaraditi samo upalu oka, vrečice čaja na očima, aloa vera gel, razno razni oblozi ali jednostavno ništa nije napravilo spektakularan rezutat.

Da ne kažem koliko sam daleko išla pa čak i mazala kremu za hemeroide pod oči jer sam čitala da tako rade fotomodeli. Hahaha, naravno, ni to nije pomoglo i ne preporučam ovakvu ludost.

KAKO IH SE RIJEŠITI:

Osim, naravno zdravstvenih savjeta

1 . Sunčane naočale -Alfa i omega, ne samo što ih sakriju već štite od UV zraka



2. KVALITETNI KOREKTORI I HIDRATANTNE KREME

Za tamne podočnjake mi je odličan Avene Couverance, izgleda jako žut ali fenomenalno sakriva tamne kolutove i ima spf 20 što je fenomenalno !

Kad su mi pufasti i naotečeni podočnjaci posežem za higliterima i tu nema do YSL Touch Eclata, probala sam i Art deco, Guerlain itd ali ovaj jedini ne isušuje. Cijena je visoka ali s obzirom koliko potrošim novaca na jeftinije alternative s kojima nisam zadovoljna, ovaj na kraju ispadne povoljan :-)

3. JEDINO INSTANT RIJEŠENJE:

Easy Eye Insant Solution- ovo je pravo čudo za nas koji imamo podočnjake do koljena.Njegovu recenziju sam pokušala već napraviti ali zbog lošeg fotoaparata nije bila uspješna stoga ću ju ubrzo ponoviti jer sam nabavila novi i bolji fotić:)


S godinama, nekako sam ih prihvatila, zapravo me ni ne smetaju toliko, koristim razne korektore i kremice a najvažnije mi je da mi je koža oko očiju opuštena i glatka bez zatezanja.
Pazim da su mi oči umjereno našminkane ,te da mi je kosa koliko toliko u skladu s bojom tena jer u suprotnom , još više naglašava podočnjake. Vjerovale ili ne,otkako sam malo posvijetlila kosu, i podočnjaci bolje izgledaju :-)



Imate li Vi problema s podočnjacima i znate li koji dobar lijek protiv njih, bila bih Vam vrlo zahvalna :D

132 komentari:

  1. Sister, hello. I ja sam ta s udubljenim podočnjacima. Čak i kad sakrijem korektorom, ta udubljena i dalje stvaraju sjenu. Što se može. Ja sam prihvatila, također pokušavam vlažit to područje i koristim korektor. Nema čudnotvornih rješenja nažalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E draga moja, baš smo "sretnice" :D Ovoj vrsti podočnjaka zaista ništa ne pomaže:-(

      Izbriši
  2. Ja inače nemam podočnjake, ali nekad se probudim s njima, osobito nakon neke slanije večere, stavim tekću steviju po cjelom licu i oko očju. I iznad i ispod. Tako držim sat vremena i nevjerovatno kako to sve brzo splasne. Inače ta maska mi je otkriće za lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš super da si se javila jer ja začudo nisam probala masku od stevije:D
      Kada ti kažeš da je dobra onda ću pod hitno probati, a s čim ju miješaš?

      Izbriši
    2. Nema miješanja, kupujem u steviju u tekućini. Onako iz boce nakapam po cijelom licu i oko očiju i držim jedan sat. Stavljam dva puta tjedno. Lice malo poslije maske zabljesne kao sa c vitaminom.

      Izbriši
    3. Odlično, sad znamo da može i tekuća stevia.
      Hvala Estee, kupujem prvom prilikom , ako imalo pomogne mojim podočnjacima, podižem ti spomenik !

      Izbriši
    4. a gdje ima kupiti tekuce stevije?

      Izbriši
  3. Ja imam tamne podočnjake, koliko košta ovaj Avene korektor? Jel može na ostala područja na licu?
    Hvala na postu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. On je jako žut i namijenjen je baš za tamna područja, probati ću na crvenim mrljicama da vidim kako tamo funkcionira. Kupila sam na jednoj Avene promociji za nekih 80-ak kuna

      Izbriši
  4. Kod mene je ova prva vrsta, i nasljedni su s oceve strane. Lijeka nemam, kao sto si i sama rekla kremice ne pomazu. Jedino sto ih malo smanji jeste da se doooobro ispljuskam hladnom vodom i onda se izgleda suze kapilarcici pa je manje tamno. Eto, samo to :) a recenziju za to jedino instant rjesenje cekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si onda bolje sreće, tamni podočnjaci se najlakše sakriju. Postoje danas divnih korektora a kažu i da za tu vrstu podočnjaka pomaže vitamin K.

      Recenzija EES uskoro :)

      Izbriši
  5. Ja imam podočnjake otkad znam za sebe. Slažem se, kreme protiv podočnjaka su bacanje novaca !!
    10 godina koristim YSL touch eclat i ne namjeravam ga mijenjati

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja imam tamne podočnjake koji najčešće vuku lagano na plavo i u posljednjih godinu dana vrlo vrlo vrlo lagano udubljenje ali ništa srečom (još) prestrašno i neka tako i ostane :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti se ne javljaj XD, te tvoje podočnjake koje spominješ ja sam imala u prvom osnovne :D

      Zaista nemaš razloga za brigu:)

      Izbriši
  7. Bas poucan post, ja sam onaj prvi tip podocnjaka, ali ja se tesim da se ne vide puno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi Angelsmiledoll, osim što se manje vide lako se sakriju :D

      Izbriši
  8. Saljem veliku podrsku svima vama koje se borite sa podocnjacima :) Nadam se da ce se jednog dana pojaviti neka magicna krema :) Kad je Bog dijelio podocnjake, mene je slucajno zaboravio, pa sam jedna od tih sretnica :) Kiss. Coco

    OdgovoriIzbriši
  9. ja sam kombinacija udubljenih i vrećica :)))

    najviše krivim internet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moji su takvi, ponekad samo udubljeni a ponekad i vrečice.
      Misliš da se to stvara od buljenja u internet najviše?

      Izbriši
  10. Moram priznati da sam se počela cerekati na kad sam ispod podnaslova 'Kako ih se riješiti' vidjela naočale, reko ovo je neki vic :-D Moji podočnjaci su tamni, al tješim se da opet nisu pretamni i da uvijek može gore. Reče mi nedavno poznanica dermatologica da je vjerojatno u pitanju loša mikrocirkulacija i genetika, da ima nekih vježbi koje mogu ublažiti efekt al zapravo tu pomoći nema :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, lijeka nema. Mogu se samo ublažiti a zar nisu naočale najbolje riješenje? Samo ih staviš i podočnjaka više nema:))

      Izbriši
  11. E makar su me podočnjaci zaobišli kad već nije masna koža i proširene pore i hiperpigmentacija, pa da ne nabrajam dalje ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Thank you God for not having them! Nema. Ali sam toliko svijetle puti da se vide žilice pa izgleda kao da ih malo imam. Lucky me! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako ima moja rodica, skroz svijetlu kožu pa žilice nalikuju na podočnjake ali to se super prekrije:)

      Sretnice !

      Izbriši
  13. Hvala Bogu, muka sa podočnjacima me je zaobišla, barem za sada. Nisu nikad natečeni ni upali, ponekad su samo tamni, ali za to ne treba ovako teška artiljerija kao ova tvoja :) Moja muka sa tom regijom su (preuranjene) borice, u večnoj sam potrazi za dobrom kremom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti si još jedna sretnica, zamisli da imaš problema s boricama i još podočnjacima u kompletu?!

      Izbriši
  14. Imam problema, naravno. :)
    Pogotovo zbog neispavanosti :/ nekad se sama sebe pripadnem u ogledalu.
    Imam kombinaciju ovih sa prve i druge slike, ovisi valjda kako kad se koji pojavi. :D
    Nemam nekog posebnog lijeka, znam da mi pomogne kad se uspijem nekad naspavat, vidi se razlika. Inače posežem za posvjetljivačima i korektorima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Isto kao i ja, ponekad se ne volim pogledati u ogledalo:-)

      Meni nažalost spavanje ne pomaže, kada se dobro naspavam,podočnjaci su mi još tamniji:O

      Izbriši
  15. Osim kremica i kozmetike, pokusajte malo i promijeniti stil zivota. Vise sna, zdravija ishrana, vise na zraku i neki vid rekreacije, ako pusite-prestati sa tim. Ako pijete-takodjer... I tako, trebalo bi da bude nekih promjena na bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti s tobom, nažalost kod mene nema puno pomoći jer su nasljedni:-(

      Izbriši
  16. Imam crne podočnjake s popratnom žutom bojom okolo :S spavam i više nego dovoljno, dovoljno vode pijem, ne pušim, ali oni su i dalje tu.
    Ljeti su manje vidljivi, imam taman ten, tako da sam ljeti jako crna pa se stope dosta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li provjerila krvnu sliku? Rad bubrega, jetrene probe?
      Možda je kao kod mene - genetski

      Izbriši
    2. jesam i sve je u redu, majka priroda me valjda voli pa kad sam vec crna, neka imam i crne podocnjake :D

      Izbriši
    3. Onda nam je jednostavno takva sudbina :D

      Izbriši
  17. ja ne mogu da shvatim koji sam tip podocnjaka :( znam da sigurno nisam ovaj kesicasti :D nemam crne podocnjake ali zato imam sarene podocnjake-plavicasto,rozikasto zelenkaste nijanse preovladavaju tim podrucjem ali uspevam da ih sakrijem korektorom i ujednacim taj predeo sa ostatkom lica :)

    super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si onda prvi tip , samo što su ti podočnjaci šareni:-)

      Čim ih uspiješ sakriti korektorom-super !

      Hvala:-)

      Izbriši
  18. moji su udubljeni i tamni tj. cijelo podrucje oko ociju je tamnije od ostatka lica. tako je od rodjenja. posmatrala sam druge ljude sa takvim koloritom i zakljucila da se ta kombinacija javlja u paketu sa svijetlim ocima. o tome bas i ne razmisljam ali naravno korektor redovno koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam proučavala ali vjerojatno si u pravu. Ja imam tamne oči ali dosta svijetao ten pa možda i to ima veze iako , kažem, ja sam ih naslijedila od moje drage mamice :D

      Izbriši
  19. sigurno da ovo moje nije jedina kombinacija ali sam obracala paznju na slicne sebi da se utjesim da nisam jedina :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Utješila bi se isti tren da vidiš moje, hahhaha

      Izbriši
  20. Moji su tamni, ali se na svu sreću daju prekriti :9

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, to je sreća kod takve vrste podočnjaka

      Izbriši
  21. I još pale Merz maska, ti su ju otkrila na forumu, ako se dobro sjećam. :-) Onda Sisley maska, Givenchy Smile N Repair, Eucerin hijaluron filer i to je to kod mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Merz maskicu nam je otkrila 5rich i hvala joj na tome <3 a ja Sisley masku, btw, opskrbila sam se s dvaprimjerka te Sisley maske, što mogu kad sam ovisna o njoj.XD
      Ove tvoje nisam probala,što je to od Givenchy-a?

      Izbriši
  22. imam podočnjake, blago udubljene, nadam se da se neće uskoro produbiti :/
    koristim ili Maybelline FitMe korektor ili EL DW korektor
    i pomaže mi i merz maska ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Merz maska je pravo otkriće <3

      meni nažalost nema pomoći :-(

      Izbriši
  23. Ja određene dane u mjesecu imam natečene podočnjake i ja mislim da su ti najgori (valjda jer ih ja imam) a rješenje nisam pronašla. Dobila sam ih nakon druge trudnoće (tada mi se dosta toga promijenilo(čitaj poremetilo) u organizmu. Ali sva sreća postoje razni korektori. Sada ću svakako probati steviu i želim ti zahvaliti na tvojim člancima i ovom blogu jer mislim da je pravo otkriće. Baš svaka tema do sada mi je bila interesantna i sadržavala je sve podatke koji me zanimaju.lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mel10 :)

      I ja danas kupujem steviu, kažu žene da može i tekuća i da je efekt više nego odličan:))

      Što se tiče trudnoće i podočnjaka, ja sam primjetila da puno žena dobije podočnjake kad rodi ali to sam pripisivala probdjevenim noćima

      Izbriši
    2. Sigurno neprospavane noći pridonose podočnjacima, ali ja one dane u mjesecu imam vrećice ispod očiju, pa pretpostavljam da organizam zadržava vodu. To mi se počelo događati tek nakon druge trudnoće(blizanci).Prije nisam ni imala podočnjake. Kupila sam danas steviu u Muelleru (30 kuna). lp

      Izbriši
    3. Istina, kad bolje promislim i moje vrečice se povećavaju u onim danima...
      i ja kupila steviu danas, javi dojmove !

      Izbriši
  24. Ja imam tamno-žućkaste podočnjake zbog zdravstvenog stanja. :( Ovisno kako mi je izraženi su više ili manje, no nisam još našla korektor koji bi ih prekrio. Svijetla sam i roza tako da su ti podočnjaci stvarno vidljivi.

    Prije su me ful smetali, ali pomirila sam se s njima. Kad se šminkam namaljam ih breskvastim korektorom i mrvu se manje vide, ali i dalje su tu, žuti i tamni. Tješim se da mi oči izgledaju još plavije od silnog žutila i idem dalje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao i ja, potrošila sam pravo bogatstvo na okoloočne kreme dok ih nisam napokon prihvatila i nekako su postali moj zaštitni znak..

      Izbriši
  25. I ja sam osvojila podočnjake pod brojem 3 :D
    Ali ne žalim se, navikla sam se.

    Zahvalna sam na prilično čistom (PMS mi povremeno stvori nered) i nosjetljivom tenu.

    ne možemo imati sve..ili ipak možemo?
    čekam recenziju EESa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala maša :-)

      I ja sam se pomirila s podočnjacima. Postali su dio moje osobnosti :D

      Recenzija EES-a uskoro :)

      Izbriši
  26. Podočnjaci su i moj zaštitni znak, a nisam baš ni disciplirana što se tiče spavanja i buljenja u komp :)
    Slažem se što si napisala, godinama se borim protiv njih i ništa mi nije pomoglo. Hvala bogu na korektorima pa ih kako-tako sakrijem, no najgore od svega je ta udubljenost koju ne možeš skriti ničim :(
    Žene u mojoj obitelji izgledaju genetski mlađe nego što zapravo jesu (barem nešto) pa do sada nisam imala potrebe korisiti okoloočne kreme, a kako sam +25, svakako sam u potrazi za nekom koja je anti age, a da je ujedno i hidratantna. Imaš li kakvu preporuku ili planirap nekakav post u vezi toga? Ja bih bila izuzetno zahvalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene baš i nema previše veze spavanje, dogodi mi se da kad više spavam da su mi podočnjaci gori:D
      Hoću, večeras upravo pišem recenziju jedne okoloočne maske ali puno ću pisati o kremicama za svaku dob

      Izbriši
    2. Yes, yes, hvala ti :)
      Btw, i kod mene je genetika :)

      Izbriši
  27. Baš si me zainteresirala za ovaj EES. Jesi li to naručila preko službene stranice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, pripremam recenziju, no nikako da uhvatim danjeg svijetla kako bi recenzija bila što vjerodostojnija:)

      Izbriši
  28. Moji podocnjaci su udubljeni,tanka kozica bez tonusa..odjednom preko noci mi se stvorile borice..nisu u bojama,al vise do obraza...jel bi mi pomogao ovaj EES da ga narucim..i da molim link za pomenuti proizvod.
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga Sandra EES je instant riješenje koje sakriva podočnjake i bore, ne radi na umanjenju, već kad ga skineš sve je po starom. Kasnim srecenzijom jer nikako uhvatiti dnevnog svijetla pa da to bude kako treba.
      Za podočnjake nažalost ne postoji ni jedna krema a borice ćeš lako sanirati dobrom kremom koja dobro hidratizira.

      link za EES http://www.easyeyesolutions.com/instant-eye-tuck/

      Izbriši
  29. Aha,znaci nije trajno rjesenje:(
    Mackam se kremema,najvise mi pomaze obicna riblja mast;)Preko noci naravno.
    Pokusavam se registrirati da ne pisem kao anonimus,al mi ne ide.
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nije trajno riješenje, to je instant riješenje. Vidjet ćeš uskoro kako to na meni djeluje.
      Ne trebaš se registrirati, samo pod ime uneseš Sandra kako si sada napravila i super.
      Nisam stavila opciju za registraciju tako da svi mogu komentirati:)

      Izbriši
  30. http://2.bp.blogspot.com/-zANZUGAVDpU/USkiBgu9dzI/AAAAAAAAAqE/i3LOvvCGrOg/s1600/eye-region.jpg ovo si ti?
    koliko imas godina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam to ja, ova djevojka s slike je tipičan primjer moje vrste podočnjaka. Imam 36 godina, a u ovim postovima sam ja na slikama
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/nars-set-angelica-laguna.html

      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/the-konjac-sponge-with-pink-clay.html

      Izbriši
  31. Eee pa izgledas mladje :). Prelistavala sam neke tvoje postove imas zaista korisne savete. Nego nemoj da si toliko kriticna prema sebi, imas lepu kozu i podocnjaci su ti normalni. i ja imam takve poput tvojih a tek mi je 22 .

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala ti Bojana na komplimentu :)

    Mi žene smo uvijek kritične prema sebi i dobro da je tako jer onda se onda više njegujemo :D
    Tvoji i moji podočnjaci su očito nasljedni i tu nema previše pomoći :-(

    OdgovoriIzbriši
  33. Ja spadam u ovu prvu skupinu podočnjaka i imam ih od kad znam za sebe.Sad sam par minuta proučavala ovu prvu sliku i sebe i mislim da su moji puno manje izraženi.Mažem ih gelom za podočnjake od Lilith i nisu nestali ali mislim da su se popravili.Izgledaju ujutro i navečer jednako svijetlo sivo.Gdje ima za kupit tekuće stevije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme nažalost slabo pomažu. Pokušaj s stevijom iako je ona više za podbuhle podočnjake, ne za tamne. Imaš ju u Mulleru i ljekarnama.

      Izbriši
  34. a gdje ima kupiti tekuce stevije?

    OdgovoriIzbriši
  35. Imam 18 godina i imam izrazito tamne i izrazito udubljene podočnjake otkad znam za sebe. Kao što si rekla, tu nikakav korektor ne pomaže jer te udubine hvataju sjenu i uvijek izgledaju tamno. Kao najbolja solucija do sada pokazalo mi se njegovanje vampirsko-neispavanog look-a x)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična alternativa :D

      Nažalost, meni u mojim godinama vampir look nikako nije primjeren :))

      Izbriši
  36. Zanima me da li neko ima EES Serum, dobila sam ga i boja seruma je malo cudna, nije kao na gornjoj slici, vec je svjetlija. Probala sam i kod mene ne funkcionira, ne vidim nikakvu razliku prije i poslije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li ga naručila s njihove stranice?
      Inače, ja sam pola prve bočice potrošila dok nisam našla način kako mi najbolje funkcionira.
      Jako je zeznuto za nanošenje dok se ne ispraksiraš. Meni je najbolje četkicom razmazivat i što laganija krema ispod jer inače se EES nekako skupi i ne napravi učinak.

      Izbriši
    2. Da, narucila sa njihove stranice i upravo mi je Zach odgovorio:

      The serum is authentic. Why would we send you a product that was not the true serum? The color of the bottle you have will not match the picture we have on our site. The color on our site is enhanced in order to be seen on different browsers.

      Malo me zabrinulo to da stize nezapecetiran i bez kutije...na Amazonu sam procitala da je to ok.
      Na youtube-u sam, takodjer, opazila da je boja jaca nego kod mene.

      Kada ga stavim, ne osjetim nikakvo zatezanje kao npr. kada sam koristila Nuxe serum.
      Inace, imam takve podocnjake da je pod lijevim okom veci nego pod desnim i to negdje do jagodice na licu, tj. urezan podocnjak. Jagodica je malo natecena, tako da to itekako pojacava efekt. Pod desnim okom i nije tako strasno.

      Nije mi jasno zasto je tako tesko staviti serum, ja sam stavila kaplju na prst i polako umasirala.

      Izbriši
    3. Ne znam što bih ti rekla, ja sam tri godine za redom naručivala od Zacha i serum je uvijek izgledao kao na slici.
      Ne znam da li je nešto mijenjao u formuli ali svakako se on ne umasirava već se kapljica rasporedi na oba polumjeseca na podočnjacima i lagano razmaže prstom ili četkicom kako bi se stvorio film

      Izbriši
  37. Hvala za odgovor. Pokusacu ga tako staviti. Inace, kada se nesto dobije nezapakirano, vec stvara sumnju.
    Steta pa ovde ne mogu nikako da postavim sliku...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako hoćeš, pošalji ju na moj mail eyedetoxx@gmail.com

      Izbriši
    2. Poslala sam ti sliku...

      Izbriši
  38. Odlični savjeti. Moji su poočnjaci urezani, pa ne znam pomaže li stevija takvima? Što je to martz maska?
    Saša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saša :)

      Ne znam na što misliš, ja sam spominjala masku od tekućeg lecitina :)

      Izbriši
    2. Gde ste kupili tecni lecitin,ja ne mogu nigde da ga pronadjem?

      Izbriši
    3. Nažalost, naručujem ga s neta. Kod nas ga nema :/

      Izbriši
    4. Gdje narucujete, moze li link?
      Pitam da ne bih pogrijesila.
      Unaprijed hvala. :)

      Izbriši
  39. Moji su zasigurno najgori. Imam podočnjake odkad znam za sebe, muško sam, ali me to toliko frustrira jer izgledam tako nezdravo, odbojno i zatvara mi lice. No, na kraju sam otkrio da je to zapravo Periorbitalna hiperpigmentacija koja se "stvarala" do moje 5 godine života. Ovo je sigurno nešto najgore, jer to ide skroz do obraza i tamno plave je boje. No, otkrio sam da je akupunktura jako dobra stvar za genetske, a toliko-koliko za ove. Također u ovom slučaju slaba hidroquinon krema koja umanjuje stvaranje melanina s tim da se nosi krema za zaštitu od sunca sa visokim spf-om. Prehrana i tjelovježba isto igra veliku ulogu u ovome. JEDINI serum koji može riješiti sve vrste podočnjaka je MD KAPLAN Cellular Rejuvenating Concentrate. Košta oko 1750kn (300$). No ne zauvijek, nego otprilike godinu dana. Pa ako možete si priuštiti, svakako isprobajte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takođerje i kod mene tako. Posebno u zadnje vrijeme kad sam kronično neispavana.
      Guglala sam malo ovaj serum, ima super sastojke, skup je ali ako djeluje...gdje ga kupuješ?

      Izbriši
  40. ja imam 19 godina, i tamnoplave podočnjake od 14, a svake godine su sve gori i gori. muku mučim s njima. inače sam jako blijeda i kad sam bez šminke doslovno izgledam ko smrt. probala sam sve živo ali ništa ne pomaže. samopouzdanje mi je na nuli zbog tih prokletih podočnjaka. ljudi me često pitaju da li sam plakala i zašto sam neispavana. jednom me čak jedna osoba pitala da li me neko tuče ili se drogiram. jel mi možete reći gdje se može kupiti ovaj Easy Eye Insant Solution??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si provjerila krvnu sliku, rad bubrega i jetre, i ako je sve u redu, pretpostavljam da ti nedostaje željeza u krvi pa provjeri i to.
      Možda su nasljedni a vrlo vjerojatno je samo činjenica da ti se radi svijetle puti previše istiću.
      Preporučam ti neku okoloočnu kremu s vitaminom K ili C, jer jedino one donekle djeluju , iako ni jedna krema ne može izbrisati podočnjake.
      Easy Eye se naručuje s njihove službene stranice, ali on ne djeluje na tamne podočnjake , više je za naotečene i vrečice ispodočiju, pa radije te novce uloži u dobar i kvalitetan korektor :)

      Izbriši
    2. Hvala Vam na odgovoru. Provjerila sam i krvnu sliku, bubrege, jetru i željezo i sve štima. Pretpostavljam da jesu nasljedni jer ih ima i moja majka, ali ni blizu kao ja (a ona ima 50 godina). Možete li mi preporučiti neku konkretnu kremu s vitaminom K? Je li možda netko od vas razmišljao o korekciji?

      Izbriši
  41. imam 15 godina i imam velikee plave podočnjake,a več imam i bore oko očiju:( znate neku kremo za bore i podočnjake?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S 15 godina sigurno nisu bore :)

      Vjerojatno ti je koža lagano dehidrirana. Ni jedna krema ti neće ukloniti podočnjake.

      Štiti oči od sunca, premlada si za neke posebne kreme, samo pripazi da ne stavljaš oko očiju kremu koju koristiš za lice ukoliko imaš masnu kožu.

      I da, obavezno provjeri stanje organizma, posebno bubrege i željezo u krvi.

      Izbriši
  42. Moj problem je sljedeći: imam glaukom i godinu i pol sam zbog toga kapala ganfort kapi za oči. Dotada nisam imala podočnjake ali sada mi je jako potamnila koža vjeđa, čak na uputstvima za lijek stoji da je to trajno. Koristim Couverance od Avenea ali nije to to. Da li možda netko ima slična iskustva?

    OdgovoriIzbriši
  43. Moj problem je sljedeći: imam glaukom i godinu i pol sam zbog toga kapala ganfort kapi za oči. Dotada nisam imala podočnjake ali sada mi je jako potamnila koža vjeđa, čak na uputstvima za lijek stoji da je to trajno. Koristim Couverance od Avenea ali nije to to. Da li možda netko ima slična iskustva?

    OdgovoriIzbriši
  44. Pa odakle ste vi svi, ja do sada nikoga nikada nisam vidjela sa tamnim podočnjacima, osim mene. Mislila sam da ih samo ja imam. Tamni kolutovi oko očiju, sada već sa borama (40 godina), uglavnom su udubljeni. Draga moja braćo i sestre...i ja sam do sada isprobaval brdo tih kremica i korektora, ali bez velikog rezultata, upravu si Dear Skin, izgleda da se to ne može popraviti, čini mi se da će s godinama biti sve izraženije. Jedino što mi je do sada najbolje ublažilo to sivilo ispod očiju je Avonova krema za podočnjake sa iluminatorom. Da li je to iko od vas koristio. Jedne godine na moru sam koristila, jer nisam na plažu mogla ići sa brdom korektora i pudera na sebi, a opet nisam mogla ići ni prirodna, pa sam svakodnevno koristila navedenu kremicu i kao da su bili isvjetlili, ali samo dok je koristiš, kasnije se opet vrati na isto. Eto moje iskustvo, pozdrav za sve vas ...

    OdgovoriIzbriši
  45. Pohvale za jako dobar članak! :) Slučajno sam naletila na tvoj blog i stvarno sam zadovoljna sa onime što mogu pročitati. Detaljno, konkretno i razmljivo. :) Super. Od nedavno su mi se pojavili podočnjaci, prije nikad nisam imala problema sa njima (ili možda sam ih i imala,ali sigurno nisu bili toliko uočljivi). Moji se prosežu do polovice okoloočnog područja i to su crvenkasti u sredini, a na krajevima tamni. :/ Čitam i tražim neku dobru kremu koja bi mi pomogla da ih se riješim ili barem smanjim. Što se prekrivanja tiče ne mogu ih do kraja prekriti pa tražim neki dobar proizvod. Bi li mi mogla nešto preporučiti neku od krema da ih umanjim ili da ih se riješim (trenutno razmišljam o kremi Carita Ideal hidratation )te nešto za prekrivanje. Hvala ti puno :) Bilo kakav savjet je dobrodošao.

    OdgovoriIzbriši
  46. Hej svi vi što imate udubljene podočnjake :D Koji puder koristite i koji vam je najviše prekrio nepravilnosti i podočnjake ?

    OdgovoriIzbriši
  47. Gdje se moze kupiti Easy Eye Insant Solution? :)

    OdgovoriIzbriši
  48. Pozdrav svima, U više navrata preporučate za tamne podočnjake kremu s vitaminom C ili K,ali nikako da konkretno predložite neku kremu .eto jabih vas molila da konkretno prreporčite ktemu.pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlična od Bioline iz linije Reveillance Vit C plus DE-OX i LRP sa c vitaminom

      Izbriši
  49. Napokon super tema..
    Ja imam cijeli zivot problem sa tamnim podocnjacima..
    Ugl sam koristila korektore u stiku, koji isušuju kozu. Nisam navikla stavljati ove tekućine. I sad sam nakon , max factora,artdeco, pupe, loreala...itd. Kupila sam illamasqua..narancasti je, u pakiranju kao sjenilo.kosta 177kn u mulleru. Zena me nasminkala i super. Ovi prije korektori su se bas vidjeli..jer bi zabijelila podocnjake koliko bi ga stavila. Ovaj sad stavim sa četkicom ili natapkam prstima.
    Ok je skroz.
    A za kremu za područje ispod očiju sam počela koristiti od nuxe..kaze da smanjuje tamne podocnjake.. sad se i s tim trackam pa cemo vidit. Eh da..krema je nirvanesqe yeux.
    Nadam se da ce pomoc.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam same pohvale za tu Nuxe kremu, javi svakako dojmove, a taj korektor je super, imala sam ga!

      Izbriši
  50. ja imam podocnjake i bas me boli uvo za njih,postoje druge bitnije stvari u zivotu....

    OdgovoriIzbriši
  51. Imam 15 godina i mislim da sam kombinacija prvih i drugih. Genetski je, imam alergije kroz cijelu godinu i probleme sa štitnjacom :( je li bi i ja smjela koristiti te kreme, steviju i sl? Ako ne jel ima nesto drugo sto bi mi preporucili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi s 15 godina zaista ne treba ništa osim hidratacije. Tvoj problem ide "iznutra" i dok ne poradiš na njemu badava sve kreme :)

      Izbriši
    2. Ahh uzas :( hvala svejedno :)

      Izbriši
  52. Jel se smije koristiti vise razlicitih krema u jednom danu ili bi to samo pogorsalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa npr. Kremu za podocnjake i npr masku koja se drzi oko sat vremena ili kremu i obloge od krastavaca i sl

      Izbriši
    2. Ovisi o sastojcima, obloge je dobro staviti ujutro, potom nanijeti kremu.Masku možeš staviti navečer i višek nakon 10 minuta ukloniti maramicom. Samo ništa o toga preblizu očima i sluznici.

      Izbriši
    3. Razumijem hvala :)

      Izbriši
  53. Obdarena sam tamnim ljubicastim podocnjacima, imam ih od kad znam za sebe, sada su naravno gori jer je koza sve tanja a jos su ponekad i podbuhli. Zadnje sam kupila Art Deco iluminator po savjetu prodavacice rozi pod ton sto mi se bas ne cini najboljom idejom.
    Zanima me koja su zapravo pravila nanosenja jer je totalna zbrka u savjetima po netu i od vizazista, sto prvo sto poslije, da li i tekuci puder na podocnjake, koji tonovi za koje podocnjake?
    Upravo sam negdje procitala prvo tekuci pa korektor sto prvi put cujem i ne djeluje mi bas logicno...HELP!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo neka hidratantna krema, potom puder, ako nekome odgovara oko očiju, zašto ne, ali u pravilu se ne stavlja tamo,posebno ako je neki koji jako matira.Zatim ide korektor, naravno sve ovisi o podočnjacima i korektoru ali ako imaš taj posvjetljivač onda njega staviš na kraju i lagano utapkaš ispod podočnjaka pa prema gore. On inače ne prekriva već samo osvjetljava pa izgledaju svježije.

      Izbriši
  54. Hvala, tako inace i radim, bez tekuceg na podrucje ociju, koristim korektor, samo jos nisam naisla na savrseni :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Uskoro su napuniti16 godina.Imam veliki problem sa genetsko nasljeđenim udubljenim podočnjacima,dosad sam samo probala da ih ukolonim sa narodnim metodama, tipa da ih ublažim sa zamrznutom kašikom,ali to nije dalo napredne rezultate.Veoma mi smetaju jer i kad legnem ranije, ujutro izgledam kao da sam umorna,bolesna.itd, a to mi stvara velike brige..Ja bih samo željela da pitam da li postoji neko dugotrajnije ili stalno riješenje? Npr:operacija msm kirurški zahvat?(na sve sam spremna samo da se riješim tamnoljubičastih kolutova koji mi prave udubljenje na licu i ujedno mi lice izgleda staro i neravnomjerno iako sam mlada) Jer dosad nisam niti želim da koristim ikakve korektore,kozmetičke preparate,kreme..znam da od toga nema ništa! Ali i da su određene kreme malo učikovite,to je samo riješenje za kraći period i sa tim ništa nepostižem,jer ne želim svaki dan sa nečim da se trackam kako bi ovaj problem dao neke slabije rezultate...npr.idem na bazen sa prijateljima i ja moram neke vodootporne kreme(ako postoje uopšte) mazati kako ne bi izgledala kao panda i kako bi izbjegla čudne poglede ljudi prema ovom dijelu lica i zapitkivanje drugarica:,,Zašto su ti toliko veliki podočnjaci? Jel' ti spavaš uopšte? Jesi bolesna?itd..molim vas za neki dobar savjet i pomoć..Kako bi ih se riješila zauvijek,a ne da cijeli život budem pod pritiskom...:( :) Hvala unaprijed :)

    OdgovoriIzbriši
  56. bog, ja nosim naočale cijeli život velika dioptrija +, nedavno sam skinula dioptriju i više ih ne nosim, ali su mi ostali veliki udubljeni podočnjaci. imam 25.
    koje kreme za ublažavanju i prikrivanje biste mi preporučili?

    hvala

    OdgovoriIzbriši
  57. pozz. evo da se i jedan muskarac javi. sta bi i vi zene reporucile? naime, zivimo u povrsnom svijetu i vidim da zenskom spolu na meni smetaju ti podocnjaci, iako ih nemam uvijek, kad ih imam imam puno manje uspjeha nego kad ih nemam =) sta opcenito vi zene pomislite da kad bi vidjele zgodnog muskarca,a ima podocnjake? (nije da sam preoptentan sa ovim zgodni, nego me zanima hipotetski). lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su osobno podočnjaci i kod muškaraca i kod žena nekako sexy i dio osobnosti. Možda am subjektivna jer ih i sama imam ali nimalo me ne smetaju kod nijednog spola. Nažalost, doista živimo u površnom svijetu kada se očekuju savšenstva a moj savjet ti je da one koji ti išta kažu kod podočnjaka ili bilo kojeg "nedostatka" debelo zaobilaziš jer takve osobe nisu vrijedne pažnje.

      Izbriši
  58. hahhahah pa nisu podočnjaci tako strašni.. ja ih imam, čitava moja familija s mamine strane, ko podbule ko udubljene ko ucrtane, ja još imam hronične maksilarne sinuse pa to dovede nekada do nadutosti, u danima ciklusa naravno pojačano kao i kad se prespavam, ali bre meni je mnogo bitnije kakve neko ima oči, oblik i koliko su izražene, ne znam zašto ali ti umereni podočnjaci po mene kao da daju neku dubinu čoveku, ako nisu preterani nikako ne kvare lepotu, ja čak mi korektor ne stavljam, mnogo mi je vaćnije kod čoveka kako hoda, kako govori kako se drži kičma, i sve to.. volim kad neko zrači energijim i voljom.. to je lepota..
    I bre ovaj standard lepote prenaduvana usta i ogromne plastične sise pa peglana duga kosa, vala ja čim takvu vidim mislim da je prostitutka kao ideal da žena izgleda kao porno glumica..
    ali obožavam lepu i svetlu kožu...nikako one prekvarcovane...
    pozdrav iz Beograda

    OdgovoriIzbriši
  59. kašika maslinovog ulja i limunovog soka,svako jutro na prazan stomak i posle mesec dana moji podočnjaci su nestali!naime,ovaj eliksir pročišćava jetru i kod mene je rezultiralo nestankom tamnih kolutova oko očiju,za ostalo ne znam ali vredi pokušati,nažalost,efekti su kratkotrajni ukoliko se prestane sa konzumiranjem eliksira,tako da je neophodna trajna upotreba..

    OdgovoriIzbriši
  60. Nedavno sam otkrila ovaj blogi naravno, odusevila se! Ima puno odlicnih savjeta, a domaci serum mi je prvi na popisu nakon sto se docepam DM -a i prikupim preostale sastojke :) Spadam u onu grupu "sretnica" sa masnom kozom, punoj prosirenih pora i kratera od akni kojih i dalje ne nedostaje, te"sarenoj" od pigmentacijskih fleka razlicitih boja a o podocnjacima da i ne govorim! Udubljeni i jaaaaako tamni a ako lose spavam cak i crni! Najbolje mi je ljeti jer brzo potamnim pa se nista po licu ne vidi i budem sva sretna sto mogu bez tone sminke izac iz kuce!
    Imam pitanje: koji korektor za podocnjake da koristim kad su mi svi do sada doslovno zaplavili podocnjake i izgledaju jos gore, kao modrice!? Koristila sam pupin, max factor, diego dalla palma, chanel, manhattàn, clinique, bourjuis... YSL jos jedino nisam probala ali nemam nade niti za njega kad su mi svi do sada ili presvjetli ili takvog pigmenta da mi doslovno podocnjaci iz tamnih dodju u plavo-ljubicaste! Ako ima tko kakav savjet, bit cu sretna !

    Hvala!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. YSL je samo posvjetljivac, ne prekriva nista. Ne znam da li si probala catrice camuflazu? S tim da moras birati one korektore koji su dosta zuti jer najbolje prekrivaju plavetnilo

      Izbriši
  61. Nisam, hvala na savjetu! Odmah idem po catrice camuflazu!
    Hvala na blogu i svim savjetima!!!
    Samo tako nastavite. Savjeta za ljepotu nikad dosta :))))

    OdgovoriIzbriši
  62. Pozdrav, koliko cesto se moze koristiti tekuci lecitin? moze li svakodnevno?

    OdgovoriIzbriši
  63. Uspesno resenje udubljenih podocnjaka je ubacivanja hialurona kod plasticnog hirurga. Uradi se za 5 minuta, pod uslovom da je hijaluron za tu regiju podocnjaka i da je dobrog kvaliteta. Cena je oko 250EUR-a ali uspesan 100% i mirni ste oko 2 godine kada mozete da dopunite, ali to je individualno

    OdgovoriIzbriši
  64. Koliko se dugo drzi tekuca stevije pre nego se opere? Administratorka nije napisala svoje iskustvo sa tekucom stevijom posle kupovine. I koliko puta dnevno ili nedeljno stavljati?

    OdgovoriIzbriši
  65. Da znam kako vam je, ja imam tek 17 godina i imam tamne podocnjake također sam sve isporbala, ali mi nista ne pomaže i svakog dana se probudim misleci da su nestali, ali nisu. Malo me je sram jer ih nekad ne mogu pokriti i onda me svi ispituju 'zasto imam tako velike podocnjake?' ne znam sto bi im rekla postane me malo sram valjda cu se i ja jednog dana pomiriti s tim. :)

    OdgovoriIzbriši