Uputstva za korištenje AHA kiselina

Posted by Dear Skin at 01:11

Nastavno na post o AHA kiselinama, Estee Lauder nam je napisala detaljna uputstva o korištenju AHA kiselina kod kuće..


  
  1. Dobro oprati lice da se uklone sve nečistoće. Najbolje sa nekom blagom pjenom za umivanje. Obrisati lice i sušiti ga jedno 10-tak minuta.

  1. Uzeti neki mali prozirni čisti čep i u to dodati određenu militražu destilirane vode, a potom i kiseline ako se razrjeđujete 80% kiselina.

2ml vode + 1 ml kiseline - 25 % kiselina

1ml vode + 1 ml kiseline – 40 % kiselina

1ml vode + 2 ml kiseline – 55 % kiselina

Sami određujete jakost, najbolje početi sa najnižom, pa povećavati iz tretmana u tretman. Ne forsirati visoku koncentraciju ako to lice ne podnosi.

  1. Uzeti jedan čisti higijenski štapić i promiješati otopinu, namočenim  
štapićem premazati cijelo lice, u tankom sloju, sve osim područja oko očiju i usni. Pustiti 5 minuta da upije. S tim slojem ste zakiselile lice i sada stavljate novi malo obilniji sloj. Sa novim čistim štapićem. Ako imate kakve kraste ili oštećenja na licu ili raskopane prištiće, ne mažite ta mjesta, jer će ih kiselina nagristi pa će te dobiti još veće kraste.
Promatrajte lice u ogledalu i pratite da li se crvenite na nekom dijelu. Malo crvenjenje je normalno i prolazi nakon tretmana, ali ako je burno odmah prekidajte. Ako dobro podnosite kielinu držite je max do 20 minuta.

     4. Uzeti malu zdjelicu i nju staviti  1 žličicu od kave sode bikarbone i uliti 2     
dcl hladne obične vode i dobro izmješati. Uzeti pamučne blaznice i jednu po jednu umakati u sodu i nagnut nad umivaonikom zatvorenih očiju prelaziti preko svakog dijela lica da se kiselina neutralizira. Ja umočim jednu blaznicu u sodu, pa pređem čelu, umočim novu pa neutraliziram jednu stranu obraza, pa drugu i na kraju bradu. Bitno je uvijek umakati čistu blaznicu. Prilikom neutralizacije osjetit će te stvaranje pjene na licu, što je dobar znak.

       5. Nakon neutralizacije slijedi duže umivanje u hladnijoj vodi. Kad se
lice osuši ručnikom namazati ga hidratantnom kremom. Ako su neka mjesta ostala crvena, namažite ih nekom umirujućom kremom. Recimo Bepanthenom ili dječjom kremom.
Nakon ovoga tretmana se ne preporučuje šminkanje, pa je najbolje to raditi navečer kad znate da više nigdje ne izlazite.

Kožu nije dobro pretjerano hidratizirati nakon tretmana, jer je cilj da se ona isuši, da nakon 2-3 dana uslijedi perutanje kože. Najbolje je i malo pripomoći, tako da smočite lice, ne brišite ga, i onako mokro istrljajte čistim prstima.  To neće biti ljuštenje da se otkidaju komadi kože, nego sitno tzv. mikroljuštenje.
Tretmane je najbolje raditi jednom tjedno, ali ako vam tjedan nije bio dovoljan za oporavak, rađe pričekajte koji dan i nastavite sa tretmanima.
Ako ste recimo na bradi osjetljiviji nego na ostalim djelovima, tu idite sa nižom koncentracijom.



Eto drage moje, puno hvala Estee na detaljnim uputstvima, ja se definitivno bacam na posao :)

38 komentari:

  1. Super je ovo, ali meni imak nekako strah da to probam sama kod kuce, mislim da cu ovo zadovoljstvo ipak da prepustim kozmeticaru. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je najbolje za one koji imaju strah, odi prvi put kod profesionalaca, pa prati što sve rade i kad dobiješ hrabrost odvaži se to doma napraviti. Ne samo da je ušteda u novcu, nego i u vremenu. Ti radiš onda kada tebi odgovara.

      Izbriši
  2. super je sve objasnjeno.moram ovo probati.samo me zanima da li se aha kiseline koriste samo jedan period tokom godine,mozda zime,il konstantno cijelu godinu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovako, sve ovisi kakav vodite život i koliko provodite na suncu i koliko imate osjetljivu kožu.
    Mislim da o zaštiti od sunca nije potrebno ni govoriti. Tko drži do svoje kože ona mu je neophodna. Za početak najbolja tura je 8 tretmana, ako se može jednom tjedno. Onda napraviti pauzu 2 tjedna i nakon toga još 4 tretmana. To bi bilo dovoljno na godinu u periodu kad još nije jako vruće. Nije ni sad još kasno započeti. Pošto ja godinama to radim i poznam svoju kožu ja napravim dio tretmana prije Nove Godine i dio iza Uskrsa. Ali strogo izbjegavam sunce.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene isto strah ovo probat, kakve sam sriće sve bi naopako napravila. :D Možda se jednom odvažim, sad sam u fazi saniranja gamadi sa lica, pa ću o kiselinama samo čitati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridruzujem se ovima koji ne smiju smuckat :D najdalje sto sam ja sama muckala sebi jeste da sam napravila masku od zelene gline :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na ovako korisnim informacijama. Imam jednu veliku rasprsenu mrlju na čelu, uvijek 1-2 akne na donjoj čeljusti/prijelaz na vrat, molim te za savjet koju aha ili bha koristit tj gdje kupiti? 36 god, mjesovita koza

    Unaprijed zahvaljujem i lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. i ja muku mučim s pjegicama i diskoloracijom, baš bih htjela probati ali što kupiti? svaka informacija je dobrodošla:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cure, pogledajte prethodni post
    http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/sve-o-hiperpigmentaciji-licapart-2.html

    u komentarima je Estee ostavila link gdje kupuje kiseline:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Da...ne bih ja to smela sama... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala na ovome super postu. Djeluje jako privlacno i definitivno cu jednom probati a ako ispadne dobro, nastavljam! Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni sumnjala, ti moraš probati sve isto kao i ja :D

      Izbriši
    2. Slicna se slicnoj raduje :D
      Mozda se budem sa ovim igrala kada budem imala ozbiljne namjere za brak i osnivanje porodice jer tada cu se morati 'oprostiti' od retina :'(((
      Te kiseline su sigurne iako se planira trudnoca ili? :)

      Izbriši
    3. Kaže Estee da BHA kiseline nisu preporučljive za trudnoću a za AHA ćemo istražiti još ,nisam naišla na nikakve znanstvene činjenice

      Izbriši
    4. Da da, zanimaju me AHA kiseline :) Radujem se buducim informacijama :)

      Izbriši
  11. Na žalost i mene je još uvijek strah. Super post though.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Naravno, ako niste sigurne, ovo raditi u nekom stručnom dermatološkom salonu.

      Izbriši
  12. Probala bih s mliječnom, no da li mogu - imam kuperozu - crvenilo bez puknutih kapilara na obrazima i mjestimično na vratu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno bih na tvom mjestu radije probala s glikolnom, jer kako mi je Estee rekla, ona puno manje žari, mliječna žari i pali jako. I s tim , probaj prvo na dijeliću vrata i s slabijim koncetracijama kako bi vidjela kako ćeš reagirati .
      Ako nisi navikla na AHA kiseline mliječna je za prvi puta prejaka

      Izbriši
    2. Hvala na brzom odgovoru :))

      Izbriši
    3. Nema na čemu, za ovakve stvari uvijek se je dobro raspitati :)

      Izbriši
  13. Pozdrav,zanima me Vase misljenje od kombinaciji glikolne i mlijecne kiseline.htjela sam poruciti samo glikolnu pa na jesen poceti sa tretmanima,imam suhu kozu i jako osjetljivu,dugorocna borba sa hiperpigmentacijom,koza za ne pozelit ni najvecem neprijatelju,sklona boranju,pucanju,naidjem na netu na kombinaciju i glikolne i mlijecne ne znam tacno koji je postotat,sta mislite

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih ti savjetovala miješanje obje kiseline. Radije napravi tretman jednom s glikolnom a drugi put s mliječnom. I svakako isprobati i jednu i drugu na malom dijelu kože. Za početak, kreni s manjim koncetracijama, pa postupno pojačavati i puno hidratacije iza.

      I bolje, odgodite sve na jesen, zbog jakog sunca :)

      Izbriši
  14. hvala puno na odgovoru,jedva cekam da ljeto zavrsi da se bacim na posao :)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga,mozes li mi molim te ostaviti link,odakle narucujes glikolnu,ja sam nazalost preverena od strane jednog selera,prije dva mejseca porucila kiselinu,i nista ,navodno izgubljen paket,uglavnom bilo kako bilo,hjela sam ponovo porucit,i jos me zanima ako uzmem manju koncentraciju npr,30 ili 40 % da li se i ona razredjuje s vodom ,,hvala punooo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim te, pogledaj prethodni post
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/sve-o-hiperpigmentaciji-licapart-2.html

      u komentarima je Estee ostavila link gdje kupuje kiseline:)

      Izbriši
  16. ja bih odjednom rastvorila veću količinu jer bi mi tako bilo jednostavnije nego svaki put sipati, presipati itd :)
    valja li to uraditi, smije li se tako rastvorena kisjelina čuvati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje je svaki put svježe napraviti, znam da je malo tlaka, ali ipak..

      Izbriši
    2. ma ja sam malo lijena hihi :) praviću svježe, već 2 puta sam uradila tretman kod kuće i iskreno...pore su mnogo manje vidljive! hvala ti za ovaj post, svima preporučujem blog

      Izbriši
    3. Drago mi je da ima rezultata, samo oprezno i po pravilima.

      Hvala ti na čitanju <3

      Izbriši
  17. Da se pohvalim,kupila sam mlijecnu kiselinu i napravila sve po preporukama,odlazila sam prije kod dermatologice na tretmane aha kiselinama ali bilo je davno ne sjecam se koncentracije koju mi je stavljala.Nije me bilo strah sama napraviti,nekako si kontam da se nemoze desiti vece zlo ako se prati upute.Istina je da su tretmani kod dermatologa ili kozmeticarke preskupi a na kraju je rezultat isti i ono sto kaze Estee Lauder definitivno je usteda novaca i vremena.Za prvi put sam smiksala 40 postotnu kiselinu i lice je nekako sjajnije mada za prvi put nisam puno ocekivala,postoje dijelovi sa vise crvenim podrucjima ali tu cu slijedeci put staviti manju koncentraciju.Uglavnom jako sam sretna i zahvaljujem se puno puno Estee na svim savjetima i javim se s rezultatima za neko vrijeme!

    OdgovoriIzbriši
  18. Pitanje za Estee Lauder,procitala sam na internetu da se u tretmanima koristi cesto mix glikolne mlijecne i jos jedne mislim limunske kiseline.Zanima me sto mislis o tome dali je ta metoda efikasnija od samo jedne kiseline,i koriste neku umirujucu masku poslije,mozda znas sto je tokonkretno.....tnx

    OdgovoriIzbriši
  19. Vidim da niste bas aktivni na ovoj temi ali molila bih za odgovor jer se malcice brinem.Napravila sam si sama za sada dva peelinga mlijecnom kiselinom,prvi put sam stavila nekih 40 posto i koza se dosta zacrvenila,drugi put sam smanjila na 30 posto,problem je sto osim malih krastica koje su se stvorile i brzo prolaze pa nisu neki problem,ostatak lica mi se osuo sa malim piknjicama,nisu pristici nego kao pureca koza.Prije sam radila kod dermatologa tretmane i nikada nisam imala ovakvu reakciju.Lice mi izgleda kao smirgl papir cijelo ima male male piknjice kao osip.Zanima me jeli moguce biti aleergican na ovu kiselinu,ako je netko imao slicna iskustva please help....sve cekam kao proci ce i neznam dali da nastavim s peelinzima ili ne.Meni je dermatologica radila sa glikolnom,mozda zaista mlijecna meni osobno ne pase......pomozite please

    OdgovoriIzbriši
  20. super post... zanima me dali se neutralizacija radi kad je kiselina na licu ili se kiselina ispere pa se onda neutralizira?

    OdgovoriIzbriši
  21. Moram se ovdje ponovo javiti :) preprepresretna sam sto sam naisla na ovaj post, i uputstvo kako koristiti aha kiseline...meni je lice skoro pa savrseno!
    imam prijateljicu koja bi takodje htjela da se potrudi oko lica i prati vase savjete, a ja joj danas nisam umjela odgovorit na pitanje: pa sto da koristim, airol ili glikolnu kiselinu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna i da imaš rezultata, što se tiče prijateljice, mora se odlučiti: ILI JEDNO ILI DRUGO, nikako ne kombinirati.

      Izbriši
  22. DearSkin vec zna da redovno citam blog :) ovog puta imam pitanje za EsteeLauder, nadam se da ce odgovoriti. Jednostavno moram ponovo reci da sam toliko sretna jer je moja koza lica trenutno divna :D e sad, interesuje me kako Estee rjesava problem borica ispod ociju. Ja pijem mnogo vode preko dana tako da su mi u zadnje vrijeme i borice manje ali ih ipak ima i koji god korektor da koristim u neko doba se uvuce u borice. Znam da kisjelinu ne smijem stavljati direktno ispod ociju, pa molim za savjet sto raditi. Medjutim, probala sam sa Airolom i on me ne iritira ali perutanje traje dugo. Kod mlijecne mi se svidja sto perutanje traje mnogo krace.

    OdgovoriIzbriši
  23. Pozdrav! Svako koliko se smiju stavljati AHA kiseline na lice? I može neka informacija o samostalnom korištenju BHA kiselina? hVALA

    OdgovoriIzbriši