Amouage Haul

Posted by Dear Skin at 13:59

A sad malo luksuza...




Večeras sam odlučila predstaviti dio svoje mirisne kolekcije iz parfemske kuće Amouage  iz Omana.

Prvi je parfem pod punim nazivom Amouage OPUS I


Opus I spada u Amouage kolekciju The Library collection,  i u toj kolekciji nalaze se šest parfema označeni rimskim brojevima od I do VI.

Sama ambalaža podsjeća na knjigu ,  zamisao tvorca ove kolekcije je stvoriti posebne mirise zapakirane poput dnevnika u kojima čuvamo svoje najskrivenije osjećaje.


Bočica parfema koja se nalazi unutar bijele kutije u obliku knjige,položena je u utor od najfinijeg baršuna te  izrađena od najfinijeg Francuskog kristala s čepom od pozlate.



Kada kupite bilo koji Amouage parfem, uz njega dobijete i malu podsjetnicu s vlastoručnim potpisom osobe koja je pakirala Vaš primjerak, ovaj moj je dakle pakirao Khadija:-)




Nadam se da ste uživale u ovim slikama koje teško mogu dočarati ovaj luksuz od parfema :-)
Kada sam kupovala svoj prvi OPUS u pomoć sam pozvala svog dragog koji ima neprikosnoveni njuh i talenat za odabir mirisa, nakon detaljnog isprobavanja u parfumeriji i putem testera kod kuće, odlučili smo kupiti ovaj primjerak a zašto, donosim Vam njegovu recenziju s obzirom da sam ja anti talenat za opisivanje mirisa :D

"Jedini Amouage koji ne bih prepoznao da nisam znao da probavam Amouage.
Igrom slučaja sam imao priliku probati visoko kvalitetno ylang-ylang eterično ulje, a srce parfema je "ylang-ylang" koji je dominantan.
Nemoguće je ne diviti se kvaliteti samog uratka ali najveći je problem što je teško nosiv, nekako je "gust", intezivan na momente ali nije prodoran.
Uglavnom, jedan vrlo specifičan miris koji će naći mnoge obožavatelje .
Amouage ne može napraviti loš miris, to "loš" bi za mene značilo da ne ostavi nikakav dojam na mene.
Jako kompleksan miris...podsjeća me na "mliječni" tip mirisa sa toplim medom i limunom, osjeti se i neki citrusić u tragovima"


Cijena ove ljepote kreće se  od 247 do 345 $ za 100 ml.

Slijedeća divota iz Amouage kuće je losion za tijelo iz linije Jubilation 25


Losion za tijelo dolazi također u vrlo luksuznoj bijeloj kutiji.
Unutar kutije prekriven je finim papirom i zalijepljen hologramskim pečatom kao i svaki Amouage proizvod .


Osim prepoznatljivog Amouage Jubilation 25 mirisa u  kojem prevladava miris ruže, ylang-ylanga, citrusa i taragona, losion je obogaćen glicerinom, shea maslacem, aloe verom, bademovim uljem i silikonom .
Zahvaljujući tome, nakon nanošenja ovog losiona koža je jako svilenkasta, glatka i blistava.

Kako je moja koža tijela prilično normalna, losion nanosim u tankom sloju jer jako hrani kožu i taj osjećaj traje 24 sata bez pretjerivanja. :)
Savršeno za turbo suhu kožu, iako je dio kolekcije Jubilation 25, losion nije previše parfumiran, ostavlja miris ali vrlo umjereno te ako želite mirisati po Jubilation-u, ipak će te morati posegnuti za parfemom :-)
Ali što se tiče njege, vrhunska i nikad nisam probala nešto slično.


Cijena se kreče od 75 do 120 $ za 300 ml ovog luksuza.

I zadnji primjerak Amouage kuće ali ne i manje bitan je sapun za tijelo iz linije DIA for Woman




Linija DIA je meni najdraža linija, sapun je identičan mirisom na parfem i pranje ovim luksuznim sapunom je toliko dobro da jedva dočekam vrijeme za kupanje :D
Dolazi također u vrlo luksuznoj bijeloj kutiji s hologramskim pečatom


Ovo je moj drugi primjerak sapuna, prvi sam kupila na netu i platila oko 20 $.
150 grama sapuna potrajalo mi je 6 mjeseci, također i moj dragi koristi Amouage sapun iz linije Reflecton for man i uživa u trećem primjerku istog.


Sapun nimalo ne isušuje kožu, ostavlja ju nahranjenom i dugo mirisnom, za razliku od losiona za tijelo, nakon kupanja ovom divotom, uopće mi ne treba nikakav parfem :-))
Sapun je naprosto božanstven, kremast i mirisan !


Cijene se kreču od 20- 30 $ za 150 grama .

Jeste li Vi probali koji Amouage proizvod i  koji su Vaši favoriti  kuće Amouage?

59 komentari:

  1. Ovo je zaista impresivna kolekcija ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ali zapravo nimalo impresivno u odnosu na mog dragog i moje poznanice koji su totalno zaljubljeni u Amouage.
      Ja sam izabrala samo par stvari koje su mi božanstvene:)

      Izbriši
  2. Sve je divno! Nažalost, nisam probala ništa njihovo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će se to uskoro promijeniti i da ćeš probati barem nešto :-)

      Izbriši
  3. predivno! probala sam par amouage parfema u letu pa se niti ne racuna. kod nas ih nema. a sto reci nego da upravo krsim 10. bozju zapovijed :D. meni je ovo za sada jos uvijek nazalost nedostupno... :(
    pozz za dragoga :D. moj ne sljivi 2% moje parfeme, a ni svoje bas. kupim mu ali vecina skuplja prasinu. pa vi sklapajte brakove iz ljubavi... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala goldfinich :-)

      Moj toliko voli parfeme da ih ima preko 50 komada, više od bilo koje žene koju poznajem :D

      Što je super jer nikad ne moram razbijati glavu što mu pokloniti za neki događaj :)

      Izbriši
  4. Nikad čula! :o Ali sad jesam i hvala, ako vidim negdje u nekoj parfumeriji, svakako ću ponjuškati :) I svaka čast dragom! Meni moj bira lakove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :-)

      Amouage je nama uz ostale niche kuće prilično nepoznat ali lagano i sigurno dobija svoje obožavatelje :-)

      I meni moj osimparfema bira lakove i ruževe :))

      I nikad ne pogriješi-fascinantno :D

      Izbriši
  5. Impresivna kolekcija!
    Nisam do sada imala prilike da čujem za njih ali njihov koncept, pakovanje i tvoji opisi (kao i tvog dragog :D) su tako primamljivi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Malo Prase :-)
      Nažalost, koliko sam ja upućena, Amouage kao i ostale vrhunske parfemske kuće na ovom dijelu Europe dostupni su samo u Zagrebu tako da me ne čudi da mnogi ne znaju za njih, prvenstveno radi nedostupnosti

      Izbriši
  6. čisti luksuz :)
    divno da ti i dragi dijelite kozmetičku strast :)
    nisam nažalost probala ništa njihovo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ovo zaista spada u čisti luksuz:-)

      Zapravo ne dijelimo baš, on obožava parfeme a ja sve ostalo :D

      Izbriši
  7. Svi ti jako skupi i luksuzni parfemi mene razočaraju. Uvijek je riječ o teškim i zagušljivim mirisima, kao da si otvorio prababin ormar, odmah mi dođe zlo. Tu jedino imam sreću, za razliku od cipela i torbi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ovakva mišljenja sam vrlo često nailazila, ove parfeme zaista treba moći nositi.
      Svi koji očekuju da će osjetiti nešto poput D&G, Chloee, Lancome ili slično , moraju znati da su ovo parfemi koji su vrlo specifični, zapravo umjetnička dijela i svakako njihova snažnost te dominacija prirodnih sastojaka mogu biti odbojni osjetljivim na mirise.

      Izbriši
    2. Tako je, to treba znati i željeti nositi. Ako mi parfem izaziva mučninu i glavobolju nema para ni osobe za koga bi ga nosila. Ti niche parfemi meni ne odgovaraju, ja imam očito preloš želudac. A tako bi htjela neko umjetničko djelo.

      Izbriši
    3. Samo ti dođi u Zagreb, pokazat ću ti prava umjetnička dijela a namijenjena za osjetljive želuce :D

      Btw ovaj parfem kada nosim, bježe na 100 metara dalje od mene koliko je snažan ;D

      Izbriši
  8. Pravi luksuz! Divni su mi opisi i baš je lijepo što toliko uživaš u ovim proizvodima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira :-)

      Želim da svaka žena ima bar ponešto luksuzno u svojoj kolekciji jer mislim da sve to zaslužujemo !

      Izbriši
  9. Luksuz u svom originalnom znacenju. Malo ti zavidim, nemoj da se ljutis, razumi me. ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D

      Hvala LeClaire, baš si me nasmijala.

      Pusa velika !

      Izbriši
  10. Wow, you smell like 1 million dollar baby :)))
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  11. Probala sam oko 10 Amouage parfema što muških što ženskih. I sama sam ponosna vlasnica Lyric for Woman . Što se tiče Opus-a nisam sve dobro istestirala, za sad mi se III-ka najviše svidjela.

    Hvala na postu, nisam znala za mazalicu za tijelo i sapun, znaš i možda da li postoji Lyric sapun za žene?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lyric sam davno probala, jedino što mi je ostalo u galavi je ruža :D

      Predivan miris, čestitam !

      Postoji Lyric sapun vidjela sam ga , čakima ružice na poklopcu :)

      Izbriši
  12. Nisam čula za ove parfeme, ali svakako izgledaju luksuzno i prelepo! Sadrže li alkohol? Mislim pošto su već iz Omana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sadrže naravno :-)

      Pretpostavka je da se neće popiti parfemi XD

      Izbriši
    2. Ma znam da ima brendova iz arapskih zemalja koji prave parfeme bez alhokola, to je valjda za one ultra konzervativne, a volela bih da probam i jedan takav, zato sam pitala :)

      Izbriši
    3. Moguće, ja sam do sada naišla samo na jedan brend koji ne upotrebljava alkohol a to je Le Labo a oni su iz USA, no njihovi parfemi se moraju potrošiti u roku godine dana

      Izbriši
  13. Prvi put da me recenzija nekog parfema zainteresirala, ali svi tvoji clanci su extra. Da li mozes staviti link gdje si narucila sapun pa da probamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tamara :)
      Svakako preporučam isprobati ovaj luksuz od sapuna, prvi primjerak sam naručila na Strawberry
      http://eu.strawberrynet.com/perfume/amouage/dia-perfumed-soap/142770/#DETAIL

      a drugi kupila u Zagrebu jer je stigao kod nas :)

      Btw, vidim da je poskupio u odnosu na prije godinu dana ali i dalje vrijedi svakog centa

      Izbriši
  14. Ja sam čula za Amouage ali nažalost nisam probala. Naručila sam upravo sapun:-)

    Kako mi nesretnici koji nismo iz Zagreba možemo probati ove parfeme ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, morala bi naručivati sempliće kao što sam i ja s luckyscent :-(

      Nadam se da ćeš biti zadovoljna sa sapunom, divan je <3

      Izbriši
  15. Kako je meni ovaj post promaka, nije mi jasno. :D Sve je predivno..
    Obožavam Amouage, barem one koje sam do sada imala priliku probati.. Niti jedan Opus još nisam nažalost... ali mi je za sad Honour definitivno #1.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, tebe sam čekala jer znam da obožavaš parfeme :)

      Honour je pored Die i meni najdraži u regularnoj Amouage ponudi:))

      Izbriši
  16. Jako sam ljubomorna, oprosti ;)

    Moj ne bi osjetio ni da mu govno staviš pod nos a kamoli da izabere parfem ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako sam ljubomorna, oprosti ;)

    Moj ne bi osjetio ni da mu kantu s ružama staviš pod nos a kamoli da izabere parfem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš si me nasmijala :D

      Moj dragi ima zaista nos za lijepe stvari i kad su parfemi u pitanju apsolutno mu prepuštam izbor

      Izbriši
  18. Ostala sam paf, probala sam puno Amouage parfema, sviđa mi se i Opus I , ali da imam novaca za njega, moj odabir bi pao ipak na III

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OPUS III je predivan i ne sumnjam da se mnogima najviše dopada jer je najblaži u kolekciji pa samim time i nosiviji

      Izbriši
  19. Kako predivno izgledaju ovako posloženi :) Nisam probala ništa do njih, ali baš ti se divim na kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      Moja kolekcija je zapravo jako mala u odnosu na mnoge Amouage obožavatelje koje poznajem :D

      Izbriši
  20. nisam nikada cula za ove proizvode ali deluju izuzetno zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako jako poznata i vrlo luksuzna kuća, nisu baš poznati na našim prostorima ali lagano nalaze svoje obožavatelje :)

      Izbriši
  21. Nikad čula! ali baš me zanima mirs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi mirisi su vrlo specifični i treba ih jako dobro istestirati prije kupovine. To nema veze s parfemima na koje smo navikli :)

      Izbriši
  22. Sram me što nikad nisam čula za Amouage ali si me ovim divnim člankom jako zainteresirala! Oduvijek sam željela imati neki vlastiti, signature parfem na koji ne miriše pola grada, pa ću se potruditi malo više istražiti niche parfeme ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mora te biti sram, to je vrlo luksuzna niche kuća koja je teško dostupna i ne čudi me da puno ljudi nije nikada čulo.
      Svakako, ako želiš autentičan parfem, istraži niche ponudu, sigurna sam da nitko neće mirisati u tvojoj blizini kao ti ;)

      Izbriši
  23. Eye, jedno banalno pitanje. U čemu držiš sapun? Nisam vidjela ništa lijepog, samo standardne zelene, ružičaste... plastične kutijice kakve se prodaju u Muller, a staviti Diu (već mi je dugo na wish listi) u takvo nešto za mene bi bilo kozmetičko svetogrđe.
    _lolly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično pitanje jer i sama muku mučim s tim.
      Nakon tuširanja, stavim ga na suhi ručnik da se posuši na zraku i spremam u ovu njegovu originalnu kutiju.
      I pazim da nije vlažan ili mokar kako se ne bi topio uzaludno :D

      Izbriši
  24. Gdje se u Zagrebu može probati ovaj brand?

    OdgovoriIzbriši
  25. Kakav praznik za oči. Nisam do sada čula za ovo, kao ni probala, ali želim ti da uživaš u ovim predivnim artiklima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana :)

      Nadam se da ćeš i ti uskoro barem probati nešto od Amouage :)

      Izbriši
  26. Draga Martina, malo da osvjezim ovu temu, od skoro ptarim tvoj blog, jako detaljno iscitavam..i divna si !! Imam pitanje vezano za Amouage.. nemam mogucnost probati, jedino do sada sam probala Memoir..a po opisima bih recimo za sebe pozeljela Epic, i sada Opus I po tvom dojmu i recenziji.. Imamo jako slican parfemsi ukus, i ja volim gurmanske, tople i slatkaste.. vecina tvojih omiljenih je i moja ( Angel, Ange ou Demon... ) pa da skratim, ako si probala Epic..koji je po tebi ljepsi ako se tako moze reci, tj.koji prvo treba da porucim = Epic ili Opus 1.. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, i Opus 1 i Epic nisu ništa slično našim omiljenim parfemima. Oba imaju dosta biljnog u sebi te ništa gurmanskog. Jedino što je na tragu Angela i Ange eu Demon je Opus 8 ali moraš svakako isprobati na svojoj koži.
      Hvala ti na čitanju i komplimentu <3

      Izbriši
  27. Draga Martina, malo da osvjezim ovu temu, od skoro pratim tvoj blog, jako detaljno iscitavam..i divna si !! Imam pitanje vezano za Amouage.. nisam u mogucnosti probati ih, osim kada budem negdje vani, a tada bas i nema se vremena, jedino do sada sam probala Memoir..a po opisima bih recimo za sebe pozeljela Epic, i sada Opus I po tvom dojmu i recenziji.. Imamo jako slican parfemsi ukus, i ja volim gurmanske, tople i slatkaste.. vecina tvojih omiljenih je i moja ( Angel, Ange ou Demon... ) pa da skratim, ako si probala Epic..koji je po tebi ljepsi ako se tako moze reci, tj.koji prvo treba da porucim = Epic ili Opus 1.. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši