DR HAUSCKA: DEAR EYES PALETA SJENILA

Posted by Dear Skin at 00:21


Danas sam Vam odlučila predstaviti dva proizvoda iz limitirane proljetno ljetne kolekcije Dr Hauscka pod nazivom Dear Eyes.


Možda će Vam se činiti smiješno ali ja sam ove proizvode kupila isključivo radi imena Dear Eyes jer me toliko podsjetilo na ime mog bloga s tim da je riječ Eyes moje drugo ime radi mog fetiša okoloočnih mazalica i sjenila  :D

Paleta dolazi u tri nijanse sjenila od kojih svako ima 1,8 grama i sve tri su totalno pogođene bojama koje volim nositi.

Vrlo su neutralne a opet s njima se mogu raditi jako uzbudljivi smookey eyes ili svakodnevni nježni izgled.

Bijanse su redom posložene s lijeva na desno :

sparkling nude, biserna  nude boja koju vjerujem svi imamo u našim kolekcijama i takve nijanse najviše koristim kao bazu za ostala sjenila a ponekad i za unutarnji kut oka.

pearly rose, biserna roskasta boja, koja inače nije moj izbor kad su sjenila u pitanju ali vrlo neutalno izgleda na kapku kad se izblenda , tako da ću ju itekako iskoristiti.

matt chocolate, tamno smeđa mat boja koja je savršena za definiranje izgleda.



Sva tri sjenila su jako pigmentirana što je kod mene veliki plus jer u jutarnjem spremanju ne moram gubiti previše vremena s nanošenjem.

Iako su prve dvije nijanse lagano šimeraste, prošle su moj test trusenja , ta nakon osam sati nošenja nisu se trusila ispod očiju niti po ostatku lica kako se zna dogoditi s mnogim sjenilima.

Testitrala sam ih bez baze, nažalost, ovdje su pale jer su se već za sat vremena počela uvlačiti u nabore kapka.

Tekstura sjenila je vrlo mekana i prozračna a kako sam čitala da su 100% mineralna jasno mi je zašto jer sam imala mnoga mineralna sjenila, osim minerala sadrže ekstrakte ljekovitih biljaka bjelodana, hamamelisa i crnog čaja.

U nastavku pogledajte pigmentiranost i swatcheve

sparkling nude



pearly rose


matt chocolate



Slijedeći proizvod koji sam kupila iz ove kolekcije je Eye definer brush, odnosno kist za nanošenje sjenila uz rub kapka


Nažalost, ovo moj prvi takav kist i ne mogu ga usporediti s nijednim. 
 Naime, kod nanošenja sjenila do sada sam koristila samo spužvaste aplikatore i kist za blendanje iz Ecotools seta.

Napravljen je od prirodne dlake, ultra nježan a opet dovoljno čvrst za precizno nanošenje sjenila,


Ono što me je jako oduševilo, pakiranje oba proizvoda u zlatno bakrenim ambalažama:)) 
Zaista izgledaju jako luksuzno i kvalitetno, pogotovo paleta koja ima ogledalo i dodatni dvostrani aplikator.

U kolekciji osim ova dva proizvoda nalaze se Eyeshadow blender brush, crna olovka za oči i maskara za volumen.

Cijena palete sjenila 196,00 kn a kista za sjenilo 154,30 kn, što je za mene i više nego fer s obzirom na veličinu sjenila , kvalitetu ambalaže a i samih proizvoda.

Jeste li Vi nešto pazarile iz ove kolekcije?

63 komentari:

  1. Nemam ništa iz ove kolekcije, mada ovo što si kupila izgleda krasno. Naziv me je odmah asocirao na tebe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da? Ja sam na naziv pala i nisam požalila :)

      Izbriši
    2. Totalno! Baš mi je drago da ti proizvodi odgovaraju. :)

      Izbriši
  2. Sviđa mi se paleta, sjenila su odlična za dnevne lookove !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja najviše volim neutralne nijanse a ova to definitivno ispunjava. Možda su trebali po meni napraviti sva mat ali šta je tu je :)

      Izbriši
  3. Bas su lepe senke i pakovanje je nekako luksuzno i mene je naziv asocirao na tebe! :D Nasli ste se :D Jel si koristila mozda nesto od njihove preparative?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ljubav na prvi zvuk o proizvodu XD

      Što se tiče preparative probala sam dosta proizvoda, nažalost nisu mi odgovarala :(

      Izbriši
    2. Steta, sve se prica kako im je preparativa kvalitetna, a ovamo uglavnom nailazim na negativna iskustva, steta :)

      Izbriši
  4. I mene je naziv odma asocira na tebe, pa sam ga dva puta pročitala u slučaju da nisan šta falila :D
    nisan ništa isprobala, u biti nisan ni znala da ima dekorativa od dr. Hauscka :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, baš kao da sam ih ja nazvala :D

      Ovo je limitirana kolekcija ali čini mi se da sam viđala njihovu dekorativu

      Izbriši
  5. Sjene su mi lijepe i pakovanje mi se baš sviđa ali su mi za tu cijenu malo loše kvalitetom :/ kistić mi je baš zanimljiv, nemam ni jedan tako sa tom zlatnom drškom. baš lijepo izgleda :DD mada ja za nanošenje sjenila uz rub trepavica preferiram ravno sječeni kist, evo npr MAC 212 kojeg imam tri komada :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ne zaboravim da ti pohvalim novi izgled bloga, premeden je :D

      Izbriši
    2. Hvala Betmenka <3

      Slažem se, sjenila bi trebala biti malo postojanija ali s obzirom da se ne razumijem u prirodnu kozmetiku, ne znam da li im je to mana ili moraju biti takva.

      A kističi su mi slaba karika, imam nekoliko osnovnih i ne znam sve tajne i trikove dobrih kistova.:D

      Izbriši
  6. Ja obozavam Dr Hauschka kozmetiku, pogotovo maske za lice, ali nikada nisam probala nista od njihove sminke, sve me je strah da cu biti razocarana. ali po ovoj tvojoj recenziji, ova paleta deluje super, pa se mozda i usudim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vjerujem da ćeš biti razočarana, stvarno odlična pigmentiranost i prelijepa su ako voliš neutralne boje. A što se tiče postojanosti ionako više-manje svi koristimo baze za sjenila :)

      Izbriši
  7. Paleta nikad dosta, a ova je prelepa! Mnogo mi se svidjaju nijanse i super si ih uslikala...
    Naziv palete je savrsen za tvoj blog! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ena, da samo znaš koliko sam se dana mučila i čekala sunce da ju uslikam :D

      I da, naziv mi je kao da sam ga ja izmislila :D

      Izbriši
  8. Nemam nista iz ove kolekcije, cak ju nisam niti vidjela u živo. Prekrasna recenzija, padam na takve nijanse sjenila i kistovi su mi opsesija :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će brzo nestati pa ako ju želiš vidjeti požuri:)

      I moje boje su ovakve nijanse i nisam dugo razmišljala XD

      Izbriši
  9. bas su super boje a i pakovanje............

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam isprobala još ništa od Dr. Hauschke, makar me oduvijek privlače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče dekorativne kozmetike, ova paleta je prvo što sam probala :)

      Izbriši
  11. Jako liepa paleta, baš su boje i po mom ukusu... I kist mi se čini odličnim....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, gledajući tvoju kolekciju, svakako mislim da je po tvom ukusu :)

      Izbriši
  12. lijepe boje. ali preskupo za mene, nažalost. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, cijema nije baš najpovoljnija :(

      Izbriši
  13. Baš sam ti htjela napisati da me naziv podsjeća na tebe i blog, kad onda pročitam da si to ti isto pomislila :) Jako mi se dopadaju nijanse, baš su "moje" :) I kist mi je jako lijep!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto koja slučajnost :))

      Nijanse su totalno pogođene ko voli neutralne boje a kist je jako dobar :)

      Izbriši
  14. Paleta je divna, ne znam da li mi se više sviđa pakovanje ili boje :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Dobro da si recenzirala ova sjenila, meni izgledaju nekako prekompaktna, mislim da bi bila dobra samo za nekog tko se jako dobro zna šminkati - nisam ta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo suprotno, ja sam daleko od nekog ko se zna super našminkati i zato biram uvijek ovako neutalne boje s kojima ne možeš pogriješiti :)

      Izbriši
  16. Pakovanje prelepo i luksuzno izgleda! :) I nijanse su lepo slozene.

    OdgovoriIzbriši
  17. Paleta je slatka, ali nije bas od onih na koje bih pala, pre me oduseve drugacije zavrsnice, ali zato je cetkica....mmmmmmmmm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, za nekog poput tebe ko je veliki talenat za makeup, definitivno je paleta prejednostavna. Za nas obične smtnike koji se ne šminkamo kako treba-dušu dala :)

      Izbriši
  18. Lepa je paleta. Nisam nista od njih probala, da budem iskrena nisam nigde ni videla da ima nesto od njih da se kupi. Ja od kada sam presla na cetkice, vise i ne znam lepo da koristim te spuzvaste aplikatore i mrzim situacije kada sam prinudjena s njima da nesto improvizujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam već negdje napisala, nisam osobiti ekspert za makeup a i s obzirom da volim jednostavan makeup, aplikatori su me do sada u potpunosti zadovoljavali plus nezaobilazan kist za blendanje.
      Ali, već vidim da će se i kod mene to promijeniti :))

      Izbriši
  19. Hhaahha i mene je naziv odmah asocirao na tvoj blog i tebe :D
    Baš je zgodan izbor boja, savršen neutral look!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Ime kao izmišljeno za mene:)

      Istina, super za neutralan look kojeg najviše volim :)

      Izbriši
  20. Ova čokoladna smeđa je prekrasna! Ja se pak bojim jako pigmentiranih sjenila jer uvijek mislim da ću staviti previše na kapak pa neću moći izblendati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nešto u tome , ali definitivno poludim kada moram 10 puta preći po sjenilu da ostane nešto boje :D

      Izbriši
  21. Mislim da je ovo najzahvalnija kombinacija boja za svaki dan,
    za sve boje očiju i tena.
    Nisam još imala ništa od dr Hauschka dekorative, ali baš ću probati nešto.

    OdgovoriIzbriši
  22. dr hauschka sminka (sjenila, rumenila, olovke, ruzevi...) mi se uvik cinila kao da su je teleportirali iz devedesetih :D. ona je uglavnom mat i zemljanih boja, ostavlja dojam da je dobra za sjencanje, a to me asocira na make up brende, donne i kelly XD (90210 op.a.) bude tu koji neprimjetni shimmer i odskakanje od uobicajenih tonova ali nije me nikad privlacila + sto sam je cesto znala viđat na snizenjima u ducanima zdrave hrane ali mi ni tada nije nesto bila privlacna jer me bilo strah da je isteka rok trajanja, a nije mi ni lipo mirisala.
    nekako otkad sam postala majka ( pa i supruga :D), sve vise 'nastojim' potisnuti transvestita u sebi (ne)svjesno se okrecuci 'neutralnijem' make up-u i vise manje mat efektima. da ne dođe do zabune, nisam nikad bila disko kugla, cak ni u dvadesetima, samo sam uvik volila sitni shimmer i glowy efekt iako je silvestrovo bilo moja noc i tu sam si uvijek davala oduska ;). i tako sam se nedavno pocastila prvom svojom neutralnom clarins odyssey paletom i super sam odusevljena! iako sam je potajno kupila radi one glittery broncano/zlatne nijanse koju sam nosila samo po kuci ali ajde, nisu ni druge nijanse ostale neupotrebljene :P.
    odlicna recenzija! moram reci da mi se bas sviđa ova paleta samo mi trenutno nije bas dostupna, a ni prijeko potrebna :P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D

      Moram priznati da se potpuno slažem s tobom:)
      I ja sam često znala viđati Hausckinu dekorativu na sniženjima i nikad me nije privlačila , također radi upitnog roka upotrebe.
      Ova paleta je nova i limitirana kolekcija pa me toga nije strah.
      Također, nije da mi je neophodno trebala ali kako sam napisala, kupila sam ju isključivo radi imena :D

      Izbriši
  23. Jao, paleta i kist su san snova! Prelijepo! A sasvim se podrazumijeva da ce Dear Skin kupiti nesto sto se zove Dear Eyes ;) Tu nema dileme :D
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja sam jednostavan covek kojem uvek odgovara nude, tako da ti je ovo super investicija, ako mene pitas. Naziv mi je izmamio kez ogroman, da nemam usi oko glave bi mi obisao cele :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, moja kozmetika se uglavnom bazira na prirodnim tonovima ali ova i da je totalno kontra od mojih boja, kupila bih samo radi imena :D

      Izbriši
  25. kako dobro izgleda paletica, odrađena je kao HE.
    lepe su senkice, šteta što nisu malo postojanije
    na očima. nisam nikad koristila dr H dekorativu,
    iz nekog razloga me je nesto uvek sprecavalo da
    bilo sta probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno i mene je do sada odbijalo, ali tko bi ovome odolio ?:)

      Izbriši
  26. Ja sam kupila blender brush iz ove kolekcije, zbilja sam oduševljena kvalitetom ovog kista! Koristim ga ne samo za oči, pokazao mi se izuzetno dobar za konturiranje nosa i jagodica. Doduše jest malo skuplji, mislim da je cca 180,190kn ne mogu se točno sjetiti cijene, ali samo znam da mi nije žao ni kune potrošene na njega.
    Ova paletica sjenila mi se također svidjela jer su nijanse zaista poprilično pigmentirane, mislim da ću je dodati na svoju WL ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam baš iskusna s kistovima ali i meni se čine da su jako kvalitetni.
      Znaš da meni ne treba dva puta reći...mislim da ću i po taj drugi :D

      Izbriši
  27. Odlične fotke draga a i recenzija a i paletica :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Što se tiče fotkanja, dolazim kod tebe na tečaj :D

      Izbriši
  28. ajmeeee ime palete je totalno ti! :D i moram priznat da mi ova paletica djeluje skroz primamljujuće! inače nisam nikad koristila njihovu dekorativu, samo preparativu (koja mi je super). :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Držala sam tester kista u ruci u bio&bio i mogu reći da mi se baš svidio. Svi proizvodi iz ove kolekcije izgledaju lijepo i luksuzno, no moju pažnju nekako najviše privukoše kistovi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kistovi su super, kupila sam na kraju i kist za blendanje :D

      Izbriši
    2. :-)))
      Bome fino!

      Izbriši