Easy Eye Instant Tuck - recenzija

Posted by Dear Skin at 18:45
Recenzija Easy eye tuck tretmana za podočnjake...




Drage moje,kako sam obećala, danas ću Vam pokušati predstaviti ovaj tretman za podočnjake kojeg koristim već treću godinu za redom.

Easy Eye Tuck je instant tretman namijenjen podočnjacima koji su pufasti , znači, ovo nije nešto što će Vas riješiti podočnjaka već nešto što će dati instant učinak i trajat će dok ga ne uklonite nekim sredstvom za uklanjanje šminke.

Bočica s proizvodom dolazi u standardnih 15 ml, na vrhu je pumpica koja omogućuje doziranje proizvoda.


NAČIN PRIMJENE:

- Okoloočno područje prije primjene treba obavezno namazati hidratantnom kremom. Bitno je da krema nije premasna i preteška.

- Zatim se istisne jako mala količina , otprilike jedna kap Tuck-a, i nanese na oba polumjeseca  podočnjaka prstom ili četkicom.
Ja koristim četkicu za korektor te razmažem duž cijelog polumjeseca.

- Nakon nanošenja, pričeka se 10 minuta da se osuši i za to vrijeme ne rade se nikakve grimase licem

- Kada se osuši, osjeti se lagano zatezanje ali taj osjećaj brzo prođe i na suhu površinu ne stavlja se nikakav korektor ili tekući puder već se lagano utapka malo pudera u prahu, najbolje mineralnog

- Vrlo je bitno pridržavati se uputstva jer bi u suprotnom efekt mogao izostati, naime, ako se pretjera s količinom proizvoda ono će se trusiti i neće biti efekta, znači- manje je više.

- Zašto se ne stavlja korektor, prvo iz razloga što Vam on neće trebati :D , drugi razlog je što EES ostavlja tanki film koji će nestati upotrijebimo li išta tekuće na njemu




A sada učinak, taman sam se jutros probudila posebno pufasta pa je idealan dan za demonstraciju :D

Moji podočnjaci jutros , namazani Biotherm okoloočnom kremom koju koristim ujutro.


I nakon apliciranja EES Tuck-a i poprašeni mineralnim Art deco puderom u prahu:


EES Tuck naručujem direktno s njihove stranice ,

cijena je 66,63 $ za 15 ml. Sad vidim da je dosta pojeftinio u odnosu na prije tri godine kada sam ga plaćala preko 85 $ :D

Bočica je dovoljna za 300 korištenja, pa mi traje cijelu godinu i stoga je po meni cijena totalno opravdana.

Koja su Vaša rješenja za podočnjake i jeste li probali EES Tuck?

66 komentari:

  1. WOW...to ja zovem instant efekt...hvala ti za ovaj post i info ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu draga, ne moram ni spominjati da tebi tako nešto ne treba:)

      Izbriši
  2. Kako ovo čudo dobro radi, baš ti se puno manje vide podočnjaci.... savršeno.... da mi treba ne bih se dvoumila niti jednu sekundu da ovo nabavim....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je čudo za mene koja se rodila s podočnjacima do koljena XD

      Izbriši
  3. Eh meni bi to trebalo. Mada nije jeftino opste. Iako traje dugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije jeftino uopće ali s obzirom koliko traje i koliko mi znači-neprocijenjivo :)

      Izbriši
  4. Ovaj sam post čekala. :) Super je efekt!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:D

      Nadam se da je post ispunio očekivanja, s obzirom na moje skromno umijeće fotografiranja :)

      Izbriši
  5. trebali bi ti platit za reklamu :D! a slike ti cak i nisu fotoshopirane XD. ovo je stvarno vidljivo dejstvo :D. drago mi je da si nasla nesto sto zaista djeluje.
    ja ne koristim nista jer ih bas i nemam... unatoc teskom zivotu i povecim prsima (jerbo cili zivot sve kupim u prsi XD). budem malo 'baby' natecena, znaju nekad bit malo tamniji od ostatka lica ali nista sto puder i korektor ne moze prekrit. nekad sam znala stavit zlicu dvi, tri minute u zamrzivac pa stavit na oko ali vec to odavno ne radim jer mi nije bas funkcioniralo. od krema za to podrucje koristim uglavnom testere koje dobijem, neki mi uopce ne odgovaraju jer peku oci iako je poanta ne nanosit ih u oko ali ja to i ne radim XD. nedavno sam skuzila da kad se nasmijem, imam male bore ne sa strane oka nego na sredini, ispod zjenica. ali cak mi je to simpa, iza mene su godine smijeha...i koji misec placa :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      naravno da nisu fotošopirane jer ja sam tuka za bilo kakve kompjuterske majstorije, jedva da sam naučila obrezati sliku da ne vidite moj ogroman nos i to je moj domet glede obrade fotografija ;D

      Meni su podočnjaci zaštitni znak ali i vrlo frustrirajući, pogotovo kad su naotečeni, i nema čuda kojeg nisam probala.
      Ovo je definitivno nešto što poželim osigurati na milion dolara :D

      Izbriši
  6. Wow, ovo je magija!!! Ma vrijedi i da kosta tri puta vise! Bas mi je drago sto si naletjela na takav proizvod i svoje odusevljenje nesebicno podijelila sa ostalima :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, koliko mi znači da košta i više vrijedilo bi.
      Najgore je kad kupiš nešto što je skupo a nimalo ne opravda tu cijenu.
      Hvala Coco <3

      Izbriši
  7. o.O Stvarno totalno vidljiv učinak :o A jel koristiš nešto da pokušaš smanjiti podočnjake? Ako se to uopće može :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ne može :-(

      Potrošila sam na kreme i sredstva za podočnjake za jedan dobar stan dok nisam shvatila da kreme ne pomažu, moji su nasljedni i tu nema pomoći, osim možda plastične operacije :D

      Izbriši
  8. Wooow !!!

    Ovo se zove učinak !

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je definitivno nešto što mi treba, naručujem idući mjesec! Za koliko stigne i jesi li platila carinu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stigne za nekih dva tjedna iz USA, nisam srećom platila carinu ni jednom :))

      U početku se treba malo istrenirati u nanošenju ali kasnije ide s lakoćom.
      Javi dojmove !

      Izbriši
  10. WOW pa to je kao instant lifting! Magija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je magija koja traje nažalost samo dok se ne skine make up :-(

      Izbriši
  11. Ne mogu virovat, pa ovo stvarno djeluje. :)
    Nisam probala, riješenje još tražim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Djeluje itekako, i jedino što djeluje od svega što sam probala a probala sam jako puno toga :D

      Izbriši
  12. Wooow, odlična recenzija i fotke. Stvarno ih kontaktiraj za reklamu jer je odlična. Ne treba mi i ne koristim, ali dobro je znati. I volim znati o što više brendova makar sama ne koristim čisto u nekom razgovoru da se mogu pohvaliti kako svašta znam. Hahhahha. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, hvala Mirna :-)

      Drago mi je da Vam mogu pokazati neke stvari kojima sam zadovoljna a samim tim što cijene nisu male

      Izbriši
  13. Gledam malo na njihovom sajtu, imaju i kremu za oko očiju i nekakav korektor.
    Jesi li probala možda?

    Btw, odlična recenzija, hvala ti na ovome !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      nisam probala, čitala sam da ostali proizvodi i nisu nešto vrijedni pažnje pa me nisu nikad zanimali :D

      Izbriši
  14. Draga, prije nego ostavim dojam za recenziju, zelim ti napisati da mi je iznimno drago sto svratis i kod mene na blog, barem na Fb stranicu. Narocito mi je srcu drago kada netko ciji blog i sama pratim onako spontano pruzi i meni koji lajk :)
    Ne mogu vjerovati da te nisam i zvanicno preko GFC-a do sada pratila ali ispravila sam i tu nepravdu :))
    Sto se tice ovog proizvoda, stvarno mi djeluje cudesno! Posto radim nocne smjene od 12h na poslu, suosjecam zbog podocnjaka, i sama ih imam. Ozbiljno cu razmisliti o ovom proizvodu.

    Veliki pozdrav iz Sarajeva <3

    Selma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Selma,

      hvala ti na lijepim riječima, ja redovito pratim i tvoj blog, no međutim iz tehničkih razloga ne stignem svuda ostaviti komentar ali zato redovito lajkam sve što mi se svidi a tvoje recenzije to svakako zaslužuju.

      Što se tiče ovog proizvoda, teško je preporučiti skupu stvar ali se nadam da sam barem svojom demonstracijom uspijela malo približiti odluku o kupnji.

      Također, veliki pozdrav iz Zagreba <3

      Izbriši
  15. Fenomenalan učinak i recenzija !

    Prosledila sam drugarici koja se ima problema s podočnjacima.

    Hvala !

    OdgovoriIzbriši
  16. Impresivno, nema šta! Srećom ne spada u proizvode koji su mi neophodni, ali dobro je znati za slučaj da jednom ipak zatreba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super da ti ne treba, meni su nažalost korektori preslabi tj još gore ističu vrečice pod očima :-(

      Izbriši
  17. Ovo je stvarno instant učinak.

    Zasada mi ne treba ali nikad se nezna..

    OdgovoriIzbriši
  18. Stvarno impresivan instant učinak! Bojim se da meni ne bi pomogao iz razloga što nemam pufaste, već udubljene podočnjake :( Probala sam sve i svašta da barem malo izblijede, ali rijetko šta pomaže, jednsotavno su tu. što zbog nasljeđa, što zbog slabokrvnosti, što zbog vida...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. EES je super i za udubljene podočnjake kakvi su moji najčešće , jedino na tamnim podočnjacima nije takav učinak ali oni se lako prekriju korektorom:)

      Izbriši
  19. WOW, pa ovo radi posao i vise nego odlicno :)
    meni ovo ne bi trebalo jer nikad nemam natecene podocnjake ali ovo stvarno zvuci a i izgleda superiska :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anibani :)

      Srećom da ti ne treba :D

      Izbriši
  20. super post i rezultati! Ali moram priznat da mi je to mrvu preskupo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Skupo je ali kada imaš podočnjake kao ja, vrijedi svakog centa :D

      Izbriši
  21. wooooooow stvarno ti trebaju platit reklamu! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      nemoraju platiti, neka pošalju jedan Tuck, hahaha

      Izbriši
  22. Kako dobar proizvod, razlika je ogromna, super ti izgleda podrucje oko ociju nakon nanosenja!
    Uh, ja podocnjake imam od kad sam bila beba, ima ih i moj trogodisnjak, tako da su kod mene ocito stvar genetike. Moji nikad nisu pufasti, nego plavo-crne rupe koje se produbljuju ako sam nenaspavana. Jako me mami sad ovaj Tuck, al nekako mi se cini da ucinak nije tako spektakularan u slucaju rupastih podocnjaka? Jesam li u pravu?
    Joj sto volim tvoj blog :), samo wl stalno raste zbog njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      I ja imam podočnjake otkad znam za sebe, iako proizvođač kaže da je za dark circles, ovaj proizvod najbolje radi na naotečenim podočnjacima. Na rupičastim također djeluje iako , kažem, najbolje djeluje na pufastim jer zategne okoloočno područje pa oni nestanu :D

      Izbriši
  23. wow, mogu samo ponoviti što su i drugi rekli. ovo je wow :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Super recenzija! Ovo je stvarno proizvod koji treba imati na umu kad dođe do naticanja podočnjaka. Nego koji je ovo kist za korektor? :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala miss burleska :)

      Ovaj proizvod je meni zlata vrijedan i dugo sam tražila način kako ga najbolje nanositi, i pokazalo se kistom za korektor, to je kist iz ovog Real Techniques seta

      http://avecmoidotnet.files.wordpress.com/2011/04/img_3230.jpg

      Izbriši
    2. Joj stalno obilazim oko RT kistova al nikako da dođu na red :-D

      Izbriši
    3. Ja sam prezadovoljna, samo mi fali još jedan kojeg jako hvale pa sad moram i njega naručiti XD

      Izbriši
  25. Uhh, ovo stvarno izgleda kao sjajan proizvod. Treba da ti plate za ovako sjajnu reklamu :-)Ja srecom nikad nemam problema sa podocnjacima i nadutoscu, ali da mi treba iz istih stopa bih poletila da to kupim, pa kostalo sta kostalo jer izgleda fenomenalno i ucinkovito. Proslijedicu najboljoj drugarici link sa ovim tekstom, mislim da cu joj uljepsati vece, nema sta ne pokusava,a znam da ne zna za ovaj proizvod,hvala u njeno ime :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ne moraju ništa platiti, neka me opskrbe ovim proizvodom, hahaha. Ali Zhack ( vlasnik firme je škrtica :D)

      Ovaj proizvod je zaista super, no treba se s njime dobro izvježbati, ja sam mjesecima isprobavala najbolje načine za korištenje i pronašla onaj koji meni najbolje funkcionira, u suprotnom, rezultati mogu biti razočaravajući

      Izbriši
  26. ajme! koji efekt! stvarno impresivno! odličan ti je blog, baš ga uživam pratiti!

    marcipanka

    OdgovoriIzbriši
  27. Odličan učinak !!

    Hvala ti na ovome !

    OdgovoriIzbriši
  28. woow! ovo je malo cudo u bočici,i ovo meni treba,ali cijena mi bas sad neide na ruku :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam vidjela tvoje slike na blogu i mislim da ti ovo ipak-ne treba :D

      Izbriši
  29. Molim te ako bi mi mogla preporuciti nesto za genetsko nasljedjene udubljene podocnjake,jer ne bih rizikovala sa ovim proizvodom iz razloga sto je namjenjen za natecene podocnjake... Inace blog ti je extra :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje što mi je do sada pokazalo koliko-toliko rezultata je Nuxe okoloočna krema ili neka polugelasta koja više osvježava. Za prekrivanje nemoj koristiti predebele slojeve korektora, bolje nekihighliter koji ćeposvjetliti. Nažalost kod udubljenih podočnjaka nema previše pomoći :/
      Hvala :)

      Izbriši
    2. Aha..a ta Nuxe okoloocna krema jel ima koliko-toliko zagarantovan jak ucinak? I koji je nacin nasosenja kreme? Je li dostupna na nasim prostorima i kolika je cijena u evrima? :)

      Izbriši
  30. Po tvom misljenju koji je najbolji proizvod za prikrivanje udubljenih podocnjaka?

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja imam iste ovakve podočnjake, ne znam šta nisam probala. Jedno vrijeme mi je pomagala Guerlain linija Orchidee Imperiale i Super Aqua Serum, no zadnjih par dana čudovišta su opet tu. Očaj...Jesi nešto sem ovog Tuck-a u međuvremenu probala da djeluje?

    OdgovoriIzbriši