Green Girl Simply the best serum i For yoiur eyes only krema

Posted by Dear Skin at 12:30

Recenzija seruma za lice Simply the best i kreme za oko očiju For your eyes only...



Kako sam pisala, već neko vrijeme koristim proizvode Green Girl  koji su moram priznati moj prvi pravi pokušaj korištenja prirodne aromakozmetike.

Naime, moram napomenuti da nisam nikad bila fan prirodne , organske, aromakozmetike itd.
Nekoliko mojih pokušaja završili su zaista katastrofalnim posljedicama i stoga sam bila jako skeptična prema takvim mazalicama.
Čitajući oduševljenje drugih žena koje su se okrenule ovakvoj kozmetici i ja sam poželila isprobati aromakozmetiku i tu sam povjerenje poklonila Green Girl iz razloga što mi je prije par godina napravila tonik za lice i uljnu mješavinu koje mi jedine nisu naškodile od svih mojih doticaja s prirodnom kozmetikom.

Green Girl radi individualno, što znači, prvo se konzultirala sa mnom o potrebama moje kože, što ja očekujem od preparata, vrsti kože i problema.
Moji odgovori su : mješovita koža, momentalno najveći problem dehidriranost , sklona stvaranju prištiča, posebno ako išta stavim pogrešno, automatski izlaze potkožne akne kojih se ne mogu riješiti tjednima.
Okoloočno područje: dehidrirano , najveći problem naotećenost i podbuhlost.

Green Girl se bacila na posao i evo što je za mene napravila:

Simply the best - serum za lice


Serumi u mojoj svakodnevnoj njezi su nezaobilazan preparat, koristim ih jako puno i za mene su važniji od krema za lice. Od seruma zaista jako puno očekujem i vrlo sam kritična prema njima.

Simply the best dolazi u preslatkoj  bočici s airless pumpicom i sama ambalaža je tako simpatična da sam se odmah osjećala nekako girly- mlađe :D

Ovakva ambalaža čuva proizvod od kontaminiranja prstima i vrlo je higijenska.
Najviše što mi se dopalo je čep koji ima mogućnost zatvaranja seruma u desno i otvaranja u lijevo.
Moram priznati da taj sistem nisam dugo vidjela niti kod HE proizvoda :)




Moj tip seruma su kremasti, fluidni. Ne volim "vodenaste" serume jer do sada nisam naišla ni na jedan koji je nešto posebno "radio" na mojoj koži.
Simply the best je serum koji je više kremica nego serum. Čak i po ovoj groznoj hladnoći puno puta mi nije trebala nikakva krema iza njega i to je ono što me oduševilo.



Struktura je kremasta, blago žučkaste boje, prilikom pritiska na pumpicu,  izlazi proizvoda točno koliko želim, ne događa se da štrca previše i odlično mogu dozirati njegovu upotrebu. Za mene su u jednom korištenju dovoljna tri stiska za cijelo lice i vrat.



Na slikama možete vidjeti  strukturu i boju seruma, to je vrlo hidratantan serum/fluid koji nije mastan, turbo je hidratantan i hranjiv.
Mirisa skoro uopće nema ,zapravo osjeti se tek blagi trag nečeg osvježavajućeg, čini mi se aloe vere.
 Iako upozorena da bi mogao biti malo ljepljiv, apsolutno nije!
Kod mene nema osjećaja ljepljivosti, koristim ga dva puta dnevno, ujutro prije SPF zaštite i popodne kada očistim lice.

I ono najvažnije: serum mi puno pomaže kod dehidriranosti, lice je predivno nahranjeno bez nepotrebne masnoće i ono čega sam se najviše bojala, nisam dobila niti jedan prištič niti ikakvu drugu posljedicu osim lijepe , nahranjene kože  :)

Po meni, ovaj serum s pravom nosi naziv Simply the best jer je zaista najbolje što sam probala u posljednje vrijeme, ja mu ne mogu naći zamjerku i preporučila bih ga svima ko ima problema s dehidriranošću i traži proizvod koji će mu uvelike u tome pomoći.

Simply the best pomaže i kod hiperpigmenatcija, ja ih nemam puno i ne mogu u tom smislu puno reći ali s obzirom da znam što mu je u sastavu i činjenice što pomaže kod tog problema, sigurna sam da redovitim korištenjem ovog proizvoda može puno utjecati na hiperpigmenatacije.

I za kraj ,sastav ovog predivnog proizvoda koji ima čak 50 ml:

- hidrolat bušin
- hidrolat smilje
- biljno ulje argan
-biljno ulje avokado
- biljno ulje sjemenki grođžđa
- glukozamid
- niacinamid
-dekstaphtenol
- glicerol
- alantoin
- hijaluronska kiselina
- aloa vera gel
- emulgator
-ekstrakt sljeza
- ekstrakt krastavca
-ekstrakt cvijeta višnje
- alkohol
- ferulična kiselina
- ekstrakt šipka
- vitamin E ( d-alpha tokoferol)

Serumu je rok upotrebe 4 mjeseca i za to vrijeme se mora držati u hladnjaku.


For your eyes only- krema za njegu područja oko očiju 

Slijedeći proizvod kojeg sam isprobala je okoloočna kremica.

Krema je namijenjena intezivnom hranjenju i njezi ovog najzahtjevnijeg područja, djeluje protiv bora i podočnjaka, posebno otečenosti koja mene najviše muči .
Kod ove vrste proizvoda jako sam kritična i evo mog dojma:

Kremica dolazi ponovno u preslatkom pakiranju koje će Vam, sigurna sam izmamiti svaki put osmijeh na lice :-)
Lagano je sivkasto karamelaste boje , rekla bih taupe boja :-) i to dolazi zbog vinove loze i cvijeta maka.



Dok ovo pišem i gledam slike, priznajem, odmah sam posegnula za njom ponovno iako sam ju jutros već utapkala oko očiju :D
Struktura je lagana, kremica se brzo upije ali ne ostavlja dojam "kao da nisam ništa stavila" , što mi se vrlo često događa s mnogim kremama.
Green Girl je i zamislila ovaj proizvod kao jutarnju njegu i zaista je u tome pogodila moje potrebe.
Kremu utapkam ujutro, nakon 5-10 minuta ona se upija i eto dok ovo pišem, prelazim prstima po koži,koža je vrlo elastična, nije nestao efekt hidratizacije što se događa s mnogim kremama.
Lagano se napravio neki film koji je popunio borice i time stvorio odličnu podlogu za korektor.

Kako je moj primarni problem jutarnja naotečenost , posebno sam obratila pažnju na taj dio.
 Krema se drži u hladnjaku i neopisiv je osjećaj svježine ujutro kad ju utapkam.
Instant osvježenje: ))
i dok čekam uz svoju jutarnju kavu da se upije, osluškujem što kremica radi mojim podočnjacima :

- nakon trenutnog osvježenja, počinje se prilagođavati toplini moje kože i počinje proces hidratacije i popunjavanja borica bez ikakvog osjećaja masnoće ili težine

- vrećice pod očima zaista počinju splašnjavati,  doduše ne odmah ali kada dođem do posla one su uvelike umanjene :) Nažalost, moji podočnjaci nisu tamni već udubljeni pa ne mogu reći kako djeluje na tamne kolutove

- ono što sam primjetila, događa se čak i feeling liftinga jer moje sitne oči postaju otvorenije i spušteni kapci lagano se podižu.

- ovi učinci kod mene traju nekih 5-6 sati, i kada stignem kući ponovo posežem za njom kako bih ponovila učinke i nahranila kožu.

- napominjem i to da imam osjetljive oči i da me većina krema zna peči i izazivati suze ,ova to nijednom nije prouzročila a obilno sam ju mazala

Krema je zaista hvale vrijedna , ispunila je sva moja očekivanja, jedino što bih ja promijenila je ambalaža jer nisam pristaša teglica i guranja prstiju u proizvod i sigurna sam da će Green Girl poraditi na tome, bilo bi super da se nalazi u istoj bočici kao serum koji je vakuumiran i ne može oksidirati.



I za kraj sastojci kreme For your eyes only, 15 ml

- hidrolat bušin
- biljno ulje argan
- biljno ulje marelice
- biljno ulje avokado
-biljno ulje pšenične klice
- emulgator
- hijaluronska kiselina
- glicerol
-niacinamid
-lecitin
-ekstrakt cvijeta višnje
-ekstrakt sljeza
-ekstrakt vinove loze
-Acmella oleracea ekstrakt ( alga )
-ekstrakt cvijeta maka
- coffein
- d-alfa tokoferol

Također kao i serumu, rok upotrebe je 4 mjeseca i mora se držati u hladnjaku.

Na kraju,  ja -veliki skeptik prirodne, organske i aroma kozmetike sam oduševljena i nastavit ću koristiti ove proizvode, te kupiti još puno toga od Green Girl: )

Molit ću autoricu kako ova dva proizvoda patentira i promijeni naziv u "Only for Dear Skin" :D
Šala, naravno <3

Proizvode možete osim na FB stranici naručiti i na mail green.girl.aromakozmetika@gmail.com

Jeste li Vi probali što od Green Girl i koji su Vaši dojmovi? Kakva su Vaša islustva s prirodnom aromakozmetikom?

89 komentari:

  1. Cula sam za GG, hvale je svi redom! Posebno mi se dopada sto pravi kozmetiku namenjenu specificnim potrebama pojedinca. Ne znam da li salje i izvan HR...mogla bih da proverim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neznam za tu pojedinost ali svakako preporučujem ova dva proizvoda :)

      Izbriši
    2. Ja tamam čekam par stvari od nje. :)
      Baš mi je drago da ti se sviđa..a ovu okoloočnu kremicu bi mogla i ja kupit. Viš, viš. :))

      Izbriši
    3. Okoloočna je za svaku preporuku, pogotovo za nas naotečene.

      Javi dojmove o isprobanim proizvodima :)

      Izbriši
  2. obožavam prirodnu kozmetiku!!! sad imam neke kreme koje koristim i moram potrošit i iako mi je u planu kupovina još nekih kremica, definitivno ću probat ovo! izgleda odlično i jedno i drugo!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvuči divno. Pratim Green girl na FB-u i nakon ove recenzije joj se definitivno javljam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista su odlični oba proizvoda , nisam puno toga isprobala ali ovo je za mene veliko pozitivno iznenađenje :)

      Izbriši
  4. Naručujem prvom prilikom! thanx.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogotovo tebi na sjeveru i u hladnim uvjetima, topla preporuka :)

      Izbriši
  5. Čula sam za baš nedavno i super mi je došla tvoja recenzija - pogotovo ovog seruma. U svakom slučaju ću se savjetovati s njom da vidim što će smućkati za mene :) Volim prirodnu kozmetiku, a i pakiranja su joj preslatka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Green girl radi svima individualno i baš za njegovu kožu, toplo preporučujem konzultacije i sigurna sam da će pronaći dobitnu kombinaciju za tebe :)

      Izbriši
    2. :) Već sam smislila što da joj napišem pa da vidimo što će smućkati za mene :D

      Izbriši
  6. Nakon ovog naručujem i ja, pala sam na ulje avokada, njega volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga probala samostalno iako sam čula puno lijepih riječi na njegov račun :)

      Izbriši
  7. Oduševila me tvoja recenzija okoloočne kremice i prvi put sam čula danas za Green girl. Malo sam guglala pa sam skužila koja cura ju radi. Javit ću joj se poslije Uskrsa da vidim dal bi i meni odgovarala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs :)

      Kad su u pitanju okoloočne kreme uvijek pokušavam biti što realnija i dočarati dojam i učinak :)

      Izbriši
    2. Sinoć sam se dogovorila s Starletom da mi složi kremicu za lice i jako sam sretna.
      ps.nisam mogla čekati da prođe Uskrs

      Izbriši
  8. Od prirodne kozmetike isprobala sam Dr.Hauschka proizvode i Alchemy kozmetiku i oba pokusaja su prosla uzasno...bas kao sto si napisala za sebe...isto tako...ta kozmetika mi je bila premasna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogi reagiraju na dr hauschka kozmetiku. Imaju dosta visoku koncentraciju eteričnih ulja, a i konzervansa.

      Izbriši
  9. Sta da kazem-moj stav o prirodnoj kozmetici je identican tvom od ranije.Jedno vrijeme sam bas eksperimentisala sa prirodnom kozmetikom,od skupe do jeftine i rekla sebi-nikad vise.Mastili su mi lice, izlazio bi mi osip, oci me pekle, i onaj cudni osjecaj kad na sasvim normalnu i nimalo iritiranu kozu nanesem prirodnu kremu i krene me peci, uzas. Ja volim konzervanse i to stalno ponavljam :-) Kad sam procitala sastav meni je samo iskakalo pred ocima-ulje, ulje, ulje...neka hvala :-)
    Ali rado bih probala tu kremu za oci, oko ociju mi ulja ne smataju tu mi je pozeljno masnoce, posebno uvece kad mi nije bitno sve ni ako se sijam.
    Za GG sam prvi put cula ovdje kod tebe na blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A što si probala od prirodne kozmetike?
      Svaka krema ima ulje u sastavu (ili neku vrstu mineralnog, ili biljno ulje, ili nešto tome slično - lipide) jer se krema sastoji od vodene i masne faze.
      Ne znam koju si kremu probala, ali prirodna aromakrema je u većini slučajeva matirajuća i brzo se upija.

      Izbriši
    2. Draga Snow, ja sam najveći skeptik glede prirodne kozmetike jer sam posljedice korištenja dugo sanirala i odustala od nje.
      Starleti sam se predala u ruke jer zna što radi i koji sastojci mogu na moju kožu. Pogodila je itekako, nikakav brakeout niti ništa. Moraš naći jednostavno stručnu osobukao Green girl koja koristi kvalitetne sastojke i zna što radi.

      Izbriši
  10. Ni ja do sada nisam imala puno kontakata s prirodnom kozmetikom. Koristim trenutno jedan sapun od ugljena (Lilith) i to je zapravo to. Ali veselim se ko malo dijete GG serumu, pogotovo nakon ovakve recenzije ;) I meni je napravila jedan, jedva čekam da mi stigne <3 Nadam se da će mi biti upola dobar kao tebi tvoj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još ti nije stigao? :D
      I ja se nadam da će ti biti dobar, javi dojmove :)

      Izbriši
    2. Draga lee, sigurna sam da ćeš biti zadovoljna i s nestrpljenjem očekujem tvoju recenziju :)

      Izbriši
    3. nije još stigao jer je posrednik, khm, ja, zakazao. ovaj tjedan stiže :)

      ja također isprobavam par GG stvarčica i uživam u njima, već sam složila wish listu :D

      Izbriši
    4. samo polako, kad stigne, dobro će stići ;) :*
      al da se veselim, veselim se :cheer:

      Izbriši
  11. Drago mi je što nisam jedina koja je ovoliko zadovoljna Green Girl kozmetikom :)

    OdgovoriIzbriši
  12. jaoo koliko ovo dobro zvuci, nije normalno! Ja sam bas skeptik prema prirodnoj kozmetici, ali sve me vise privlaci da probam nesto i planiram da predjem na prirodnu kozmetiku, pa boze pomozi :D

    Malo je reci da je recenzija odlicna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana, nema većeg skeptika od mene.
      Toplo preporučam barem da se posavjetuješ s nekim stručnim :)

      Izbriši
  13. Hello, draga Dear Skin, super ti je blog i rado ga čitam. Puno znače tvoji savjeti i uvelike mi pomažu u odabiru proizvoda.
    Veseli me čitati dobre recenzije o prirodnoj kozmetici (i ne testiranoj kozmetici na životinjama) i sigurna sam da ću naručiti i ja nešto od njenih proizvoda. Već sam joj lajkala fan page na face-u.
    Samo piši, recenziraj i dalje :)
    ciao :)
    Lusy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hello lisy:)

      Drago mi je da te vidim i ovdje :))
      Hvala ti na pohvalama , recenzija će biti puno samo da bi bilo kako treba ,ipak moram malo duže koristiti taj proizvod kako bih mogla stajati iza svojih riječi :)

      Izbriši
  14. Kako se to sve naručuje, preko face-a? Koliko dođe ta okoloočna?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Estee, okoloočna krema je 120 kn, možeš naručiti preko FB-a ili na mail green.girl.aromakozmetika@gmail.com.
      Poznavajući tvoj ukus, mislim da bi mogla biti zadovoljna kao ja :)

      Izbriši
  15. Draga Dear skin,
    baš mi je drago da si zadovoljna kozmetikom :)
    malo sam se bojala tog krastavca jer može biti ljepljiv, ali eto, drago mi je da tebi nije bio :)
    Kod nas je jako velik problem sa ambalažom, a ja ne bi htjela da mi proizvodi budu pakirani u onu ljekarničku bijelu ambalažu. Volim dobar proizvod u lijepoj ambalaži. Nažalost nisam uspijela naći ariless bočicu (ili bilo kakvu bočicu sa pumpicom) od 15-20ml za okoloočnu kremicu, ali tražim i dalje. Morat ću naručiti izvana :)

    Cure koje se boje prirodne kozmetike, razumijem vas. I ja sam prije 7 godina imala isti problem. Tada u Hr i nije bilo toliko prirodne kozmetike i nije bila toliko razvikana, sve je bilo još u povojima. I moja prva iskustva nisu bila pozitivna, ali ako sam godinama davala šansu komercijalnoj i medicinskoj kozmetici među kojima isto nisam našla idealnu, niesam htjela odustati dok ne isprobam nekoliko kombinacija prirodne kozmetike.
    Probajte više toga od prirodne kozmetike i onda dignite ruke od nje. Ali probajte kvalitetne rpirodne kreme, sa napomenom da prava prirodna krema ne može koštati 50kn, ako je rađena od nerafiniranih ulja i kvalitetnih eteričnih ulja i hidrolata.
    Oprostite na dugom komentaru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Starleta,
      proizvodi su ti super, posebno serum koji me spašava od groznih vremenskih oscilacija. Jako sam sretna što sam otkrila serum jer mi je uvijek bio problem pronaći nešto dobro u prijelaznim razdobljima.
      Ova primjedbica za ambalažu okoloočne kreme zapravo nije nikakva mana jer i puno puno skuplje kreme od HE kozmetike dolaze u takvim pakiranjima. Ja uzmem špatulicu i sve super.

      Drago mi je da si me uspjela nagovoriti da isprobam jer sam odavno digla ruke od prirodne kozmetike :)

      Izbriši
    2. Ma hvala tebi što si imala povjerenja u mene :)
      I ja volim kad je pakirano u zatvoreni tip ambalaže, ali eto, nisam našla. Tražim dalje :)

      Izbriši
  16. Ovo stvarno zvuči predobro! Možeš li molim te teksturu seruma usporediti sa nekim od hrpe seruma koje si probala jer mi je teško zaključiti po slici? Taman sam pri kraju sa svojim i mislim da mi ovakvo nešto treba :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga miss burleska,

      zapravo ovakvu teksturu ne mogu s nijednim usporediti. Serumi koje jaimam su ili sluzavi, ili vodenasti ili uljasti a svi su tekući.
      Simply the best je zapravo gusta kremica koja se u dodiru s kožom pretvara u emulziju i upija kao serum. Jako teško opisati.
      S obzirom na tvoj problem dehidriranosti, toplo ti preporučujem :)

      Izbriši
    2. I mislila sam da je nešto specifično :-D I po ovom tvom opisu mi je otprilike jasno kakva je tekstura te da mi to treba :-D

      Izbriši
    3. Zaista se nisam do sada susrela s ovakvom teksturom i teško ju je opisati :)

      Izbriši
  17. Zvuči odlično! Morat ću isprobati nešto od Green Girl. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Druge proizvode nisam probala ali svakako preporučam :)

      Izbriši
  18. Zvuči super, javit ću joj se kako bih naručila nešto za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala LilMee:)

      Sigurna sam da ćeš pronaći nešto za sebe :)

      Izbriši
  19. Ovo se čini zaista super. Ide također na WL, a GG pratim od početka. Divne proizvode ima, meni najviše vuče piling za usne od višnje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uf, sad ću i ja morati naručiti taj piling, nisam još nikad koristila posebno pilinge za usta pa eto prilike :))

      Izbriši
  20. Ja uopće nisam znala da Starleta stoji iza Green Girl :D.
    Odlična recenzija :)! U zadnje vrijeme manje više samo tvoj blog pratim :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Anonimna :D

      Da, Starleta nam je svima odavno poznata po svojim kvalitetnim preparatima i napokon je osnovala i svoju malu manufakturu :)

      Izbriši
  21. I mene si nagovorila na Green girl kozmetiku:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      s obzirom da znam kakvu imaš kožu, vjerujem da bi bila jako zadovoljna:)

      Izbriši
  22. Serum za dehidriranu kožu koji pomaže u borbi protiv hiperpigmentacija...zvuči kao stvoreno za moje probleme s kožom. Definitivno stavljam na svoju listu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam, ferulična kiselina, niacimid i glukozamin jako pomažu kod hiperpigmentacija i žene upravo te sastojke traže u borbi protiv flekica :)

      Izbriši
  23. I ja sam ponukana ovom recenzijom došla do facebook stranice Green Girl i jako mi se sviđaju proizvodi koje nudi. U stvari od svega najviše bi mi trebao serum i okoloočna krema koje si recenzirala. Čine mi se idealne za moju kožu i njene potrebe. Kad budem naručivala svakako ću naručiti i piling za usne. Pročitala sam da ga do sada nisi koristila, pa svakako probaj.Obožavam pilinge za usta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi već znaju koliko volim serume i okoloočne kreme i takve proizvode najviše volim isprobavati.
      S ova dva proizvoda sam jako zadovoljna , za mene je to pomak i veliko iznenađenje jer sam do sada prirodnu kozmetiku smatrala samo problematičnom za moju kožu.

      Definitivno u slijedećoj narudžbi ide piling za usta, do sada sam ih pilingirala jedino mikrofibra krpicom :)

      Izbriši
  24. Zanimljivi proizvodi. Mene zanima, osoba koja ih pravi, da li je farmaceut ili samouki zaljubljenik u prirodnu kozmetiku? :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Starletu godinama znamo kao stručnu osobu po pitanju aromakozmetike koja je učila novopečene aromaterapeute i nesebično dijelila svoje stručne savjete i recepte.
      Znam na desetke žena koje dugo uživaju u njezinim proizvodima a sad ih je napokon i zvanično počela raditi.
      Za njene neupitne kvalifikacije i certifikate morat ćeš joj se obratiti na gore spomenuti mail ili na FB.

      Izbriši
  25. Meni je krema za oko očiju jako privlačna, spominješ da ju koristiš preko dana, može li se koristiti za noć?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da može, ali kako sam u postu o svojoj rutini napisala, po noći volim masnije kreme iako bi ova odlično funkcionirala i za noć:)

      Izbriši
  26. Nisam čula za njih ali svakako da je lep osećaj kada je nešto pravljeno samo za tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fenomenalan osjećaj iz razloga što ponekad same ne znamo što bi koristile a što ne :)

      Izbriši
  27. Jako lepo zvuči i divni su i pakovanja i sama tekstura proizvoda, zapravo se uopšte ne bi reklo da ne pripadaju nekom poznatom brendu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, pakiranja su preslatka a tekstura pogotovo seruma je zaista nešto što nikada nisam probala do sada :)

      Izbriši
  28. diiiivnoooo.... ja sam već stavila na wish listu kremicu za lice od GG, a sad ću morati nadodati i ovaj serum :facepalm: Ubit će me forum i ovakvi, divni blogovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Potpuno te razumijem elly :))

      Kada ćeš tražiti serum, svakako uzmi u obzir i ovaj jer je zaista odličan pogotovo za kožu poput moje :)

      Izbriši
  29. Jako volim koristiti prirodnu kozmetiku, imala sam samo dobra iskustva. Baš bih voljela isprobati i oGreen Girl kozmetiku, mislim da ću ponešto naručiti čim potrošim kremice koje sada koristim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da je ovo moj prvi pravi doticaj s ovom vrstom kozmetike, mogu od srca preporučiti ovo što sam isprobala i svakako planiram još puno toga probati jer sam napokon prevladala predrasude koje sam imala :)

      Izbriši
  30. Pa ovo je i meni potrebno :-D Idem odmah da pregledam šta sve ima u ponudi :-) pa da maltretiram Ivanu da mi to nabavi ;-)) Ubiće me :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ako se na išta odlučiš nećeš pogriješiti, naravno nakon konzultacija s Green Girl. Također ako ti ja mogu pomoći slobodno se javi <3

      Izbriši
  31. Jesenas sam prešla na Starletinu prirodnu kozmetiku i jako sam zadovoljna!
    Koristim hidrolat,aromakremu, uljnu mješavinu i okoloočnu...Sad je na redu serum!! Malo mi je tlaka što moram to čuvati u frižideru i stalno se prešetavati iz kupaonice u kuhinju, ali i tome sam odlučila doskočiti- na užas moje obitelji stavit ću ogledalo u kuhinju!! :)
    pozz
    makoro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga makoro, pomalo si i ti "kriva" što sam se odlučila isprobati, apsolutno ti vjerujem i zaista sam prezadovoljna.
      I mene je malo to bunilo držanje u frižideru i već sam pomislila kupiti neki mali hladnjakić za kupaonicu ali eto, jeftinije je kupiti ogledalo i staviti u kuhinju :D

      Izbriši
    2. A da vidite kako izgleda moj frižider :D

      Inače, ako je problem držanja kreme u frižideru može se dodati prirodni konzervans
      koji ih čuva, a ne iritira. Rok trajanja im je opet 4 mjeseca, ali ne moraju nužno u frižider :)

      Izbriši
    3. Odlična informacija Starleta :)

      Iako meni je baš super iz frižidera jer tako lijepo osvježava :)

      Izbriši
  32. Odgovori
    1. Hvala kanela, uskoro javno zahvaljujem osobi koja je nesebično pružila pomoć meni antitalentu za kompjutere :)))

      Izbriši
  33. Heheh, promijenila si skin bloga, puno je preglednije i baš mi se sviđa. :D
    I ja koristim prirodnu kozmetiku već pola godine i baš sam zadovoljna, hidrolat, krema, uljna mješavina i piling Diva by GG, s kemijom, bez obzira koliko kvalitetnu preparativu koristila, nisam dobila željeni rezultat, sve je to bilo dobro, ali nije bilo TO!
    Idem bacit pogled na Starletinu stranicu, morat ću i ja naručiti nešto jer sam postala aroma bitch! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha,

      ovaj izraz mi se sviđa aroma bitch !!
      Hahaha što neću sve naučiti od vas drage moje :))

      I hvala na pohvalama <3

      Izbriši
  34. I ja volim stvračice od Green Girl, također mi je ova okoloočna kremica super. A tek body butter od vanilije i naranče Perfect Flirt, samu sebe bih pojela nakon mazuckanja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoje preporuke su uvijek pun pogodak i više od toga.:)
      WL mi samo raste a bojim se da će GG imati opet posla samnom :D

      Izbriši
  35. Upravo naručila okoloočnu kremu radi ove recenzije a imam 3 tri otvorene :brukica:

    OdgovoriIzbriši
  36. nadam se da cu od njih nesto i imati :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Uh, predobro mi zvuče ti proizvodi pa mislim da ću ih i sama morati isprobati... :) I jakooo mi se sviđa što se pripremaju prema individualnim potrebama kože, to je stvarno super ideja! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, odlično je kad ti netko izradi kozmetiku po "tvojoj mjeri" :)

      Izbriši
  38. Odlicna recenzija kao i svaki post. Narucila sam ovaj serum od Green Girl pa me zanima postoji li nekakav pravilan nacin stavljanja seruma i kako ga ti stavljas? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ovaj serum nije klasičan serum, vodenast i koji se koristi u kapima. Ja sam ga osobno stavljala kao fluid/kremu, količinu veličine graška koliko mi je dovoljno za cijelo lice i vrat.

      Izbriši