Kako napredujem...

Posted by Dear Skin at 19:18

Bila sam danas vrijedna...





Drage moje, jedan dio nagrada je spreman,čekaju se još testeri azijskih BB krema i jedna od glavnih nagrada koju ne mogu nigdje naći, ali biti će uskoro!



I još samo da zapakiram i možete očekivati Vašeg poštara <3


Drage dobitnice, kako nisam mogla nabaviti testere Estee Lauder BB kreme jer ne postoje, tako sam kupila kremu da bi Vam dekantirala probice, isto vrijedi za Avene Hydreance legere spf 20, ostalo sam više-manje našla , nešto ćemo improvizirati i nadam se da će te sve biti zadovoljne <3

40 komentari:

  1. Svaka ti cast kada si vec skoro gotova sa svim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka čast,zao mi je sto nisam sudjelovala u darivanju! :(((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tina, biti će toga još pa onda stigneš sudjelovati :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala Em, uprotrijebila sam sve taktike opisane u jednom od mojih postova :D

      Izbriši
  4. Bravo :)

    ne mogu nigdi nać Biodermu Spot pa san probala od Avene spf50 emulziju. Odlična je na licu, još moram provjerit kakva je kao podloga za puder, iako mislin da će bit super jer je koža divna na dodir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj odlična je ta Avene emulzija, ja sam ne znam koliko tuba potrošila

      Izbriši
  5. Svaka cast :-)
    Reci mi samo gdje nabavis te koverte sa bubble wrapom(cini mi se da su te)?
    Ja sam za svoj prosli Giveaway morala improvizovati jer ih nisam uspjela naci :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih kupujem u knjižari iako ima i u poštama ali ove su mi bolje jer ima veličina taman kakvih mi treba

      Izbriši
  6. Drage dobitnice, kako nisam mogla nabaviti testere Estee Lauder BB kreme jer ne postoje, tako sam kupila kremu da bi Vam dekantirala probice, isto vrijedi za Avene Hydreance legere spf 20, ostalo sam više-manje našla , nešto ćemo improvizirati i nadam se da će te sve biti zadovoljne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja jedan tester Estee Lauder bb, one tamnije nijanse, pa ako netko želi, rado ću ga proslijediti.

      Izbriši
    2. Hvala flekice, možeš mi se javiti na moj mail kako bismo dogovorile da otkupim taj tester :)

      Izbriši
    3. Ajme, Eye, baš si :cerek: Možda da promijeniš naziv bloga u Dear Santa?:D

      Svaka čast na trudu, ljudi su prepoznali tvoju dobru vibru, zato ti je blog tako i čitan.:)

      LP,

      M

      Izbriši
    4. Hahahha, draga M, ionako sam se mučila s nazivom bloga :))

      Hvala ti <3

      Izbriši
  7. Joj Eye, ti si bas draga! :) Svaka cast!

    Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanjice, ti si također predobra djevojka <3 <3

      Izbriši
  8. Slatkis si samo takav!
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  9. Kad vidim ove Avene proizvode zao mi sto nisam sudjelovala :D
    BTW Ona gore Tanja nisam ja...ok mozda znas,ali eto da kazem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, ja sam bila sigurna da si ti , no mislim da nisam ništa pogrešno napisala :D

      Izbriši
    2. :D Ma nisi,ima vec par dana kako sam napravila ovaj account,ili sta li vec da te mogu lijepo pratiti :)

      Izbriši
  10. Ja još ne mogu vjerovati da postoji netko toliko velikog srca da je kupio cijelu Estee Lauder BB kremu da bi nam poslao uzorak da probamo :) E, svaka ti čast na tome!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istu stvar sam i ja pomislila...stvarno, svaka cast! :)

      Izbriši
  11. Nažalost, testere nisam mogla naći, pa mi je palo na pamet ova ideja. Nadam se da će Vam biti dobra <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo meni je stiglo!!! Taman si mi uljepsala dan koji je jako grozno poceo :) <3

    OdgovoriIzbriši
  13. pozz molim vas ako imate viska odjece i kozmetike za curu nema niceg javite 0996665534nadam se da ima netko kome netreba viska za poklonit hvala

    OdgovoriIzbriši