Lancôme Teint Visionnaire- recenzija

Posted by Dear Skin at 11:59




Neki dan naletila sam slučajno u moju omiljenu parfumeriju pogledati što ima novoga.
Prvo što mi je upalo u okoto je novi puder koji je stigao kod nas nedavno Lancome Teint Visionnaire i kako sam čitala o njemu u Ogledalu  i kod Beauty&Mess , nisam  nimalo dvoumila kupiti ga ili ne.



Teint Visionnaire je vrlo inovativan što se tiče pakiranja a i samog pudera.

 Dolazi u standardnih 30 ml
dok se u raskošnom poklopcu krije i posuda koja sadrži 2,8 grama ultra pigmentiranog korektora u identičnoj nijansi.


Za mene je to bio veliki plus jer često imam problema u odabiru korektora koji će odgovarati mom tekućem puderu i lijepo se stopiti s njim. Ovako, jednim udarcem imam dva proizvoda :D
Drugi plus kod mene je dobio i spf faktorom koji iznosi čak SPF 20. :-)


Puder je lagane, fluidne teksture, čitala sam kako lijepo izjednačuje ten,  pa stoga nisam očekivala neko ultra prekrivanje, međutim, iznenadilo me kako odlično prekriva :)
Prekrio je sve moje nedostatke na licu da mi čak nije ni trebao korektor :D

Kažu u Lancome, kako je puder obogaćen vitaminom CG i inovativnim sastojkom LR2412 s kojim se ponose.  Zaista ne znam o tim sastojcima ništa ali ovaj puder je definitivno najbolji njihov puder do sada a probala sam ih sve :-)

Prvi korak je nanošenje korektora koji je prilično gust i treba ga malo otopiti među prstima i nanijeti na mjesta koja želimo posebno sakriti.
Nikako ga ne bih preporučila za podočnjake iako piše da je namijenjen i za to područje jer je jako težak i mogao bi isušiti to osjetljivo područje.
Ako ste probali Art Deco kamuflažu onda znate o čemu pričam.

Drugi korak je nanošenje pudera, i kada ga nanesem, lice dobije predivan sjaj, koža je skoro savršena .

Puder nekako ozari i obasja lice ali ima i mat finiš tako da se ne morate bojati kako će te se s njim sjajiti .
Priznajem, pore se zaista manje primjećuju s njim a čak i ublaži bore iako ih ne sakrije specijalno.

 Ipak, ovaj puder ne bih preporučila ženama s jako masnom kožom jer je vrlo hidratantan,  pa mislim da se ne bi najsretnije ponašao na masnoj koži,  ali to ću provjeriti na sestri koja ima ultra masnu kožu :D

Na mojoj mješovitoj koži je postojan punih 6 sati bez ikakvog popravka i nisam imala potrebu ga ničim popravljati niti matirati.

Evo ako izgleda struktura pudera:


Izblendano :


Usporedno, puder lijevo  i korektor desno, mislim da se tu vidi kako je korektor gust :

S puderom sam prezadovoljna, ALI.... evo i jednog velikog nedostatka:

Dragi Lancome, zašto nisi napravio nijanse istim kao kod ostalih pudera???

Naime, ja sam ušla u parfumeriju, kupila svoju nijansu 03 BEIGE DIAPHNE koja mi savršeno odgovara u puderima Miracle i Teint Idole ultra 24 h, i onda kad sam došla doma : ŠOK

Teint Visionnaire 03 je tamniji od Teint Idole ultra 24 h u istoj nijansi 03 !

Na slijedećim slikama pogledajte usporedbu ta dva pudera u istoj nijansi 03 BEIGE DIAPHNE



Zašto Lancom-e  ???

Strašno sam bila ljuta radi ovog propusta i skoro sam ga išla vratiti u parfumeriju, ali s obzirom da se bliži proljeće, ipak sam ga odlučila zadržati jer će tamnija nijansa ipak doći na red :D

Zato, pripazite prilikom odabira da ne pogriješite kao ja !

Ako tko ima kakvu preporuku kako ga malo posvijetliti dok ne dobijem boje u licu, pozorno čitam <3

Cijena:  439,00 kn za 30 ml pudera +2,80 g korektora, preko neta značajno jeftinije, oko 30 funti ( manje od 300 kn )

SASTOJCI:
Aqua/water, dimthicione, phenyl trimethicione, ethylhexyl methoxycinnamate, propanediol, butylene glycol, alcohol denate, cetyl peg/ppg-18/18 dimethicione, sodium tetrahydrojasmonate, syntetic fluorphlogaapite, dipropylene glycol, polygliceryl-4 isostearate, peg-18/18 dimethicione, sorbitol, dimethicione/peg-10/15 crosspolymer, dimethicione/polyglycerin-3, crosspolymer, aluminium hydroxide, adenosine, magnesium sulfate, disodiumstearol glutamate, acrylates copolymer, phonexyethanol, +/- may contain, CI 77163/bismuth oxychloride, CI 77491, CI 7749/iron oxides, CI 7510/ferric amonium ferrocyanide, CI 77891/Titanium dioxide

SASTOJCI KOREKTORA:
disostearyl malate, hydrogenated polysobutene, synthetic beeswax, polybutene, hydrogenated castor oil, copernicia cerifere cera, shea butter, dimethicione, ascorbyl glucoside, acrylates copolymer, tocopheryl acetate, titanium dioxid

Na zahtjev mel10, evo kako puder izgleda na meni :)




Jeste li probali ovaj puder ili tek namjeravate?

86 komentari:

  1. Upravo isprobavam mini verziju ovog pudera, jako mi se sviđa. Mislim da bih mogla kupiti i full size, pogotovo zbog kombinacije korektor/tekući puder, jako prakično. Super recenzija! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče kombinacije puder-korektor, priznajem, ovo im je zaista pun pogodak a i sami puder je zaista divan :)

      Izbriši
  2. Baš sam gledala swatch na ruci kako je taman :/ Stvarno, kakav je to blesav potez zaboga?? Sigurno žele da se svi zeznu i kupe jedan, pa skuže da nijansa ne odgovara, pa onda kupe još jedan :D
    Šalu na stranu, pakiranje je prekrasno, i ideja s korektorom je odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strašan propust, uopće nisam imala ni primisli da se nijanse neće poklapati i kupila puder bez prethodne provjere.
      I meni je palo napamet kupiti još jedan svijetliji pa ih miješati ali zaista nema smisla :D

      Izbriši
  3. U ne mogu da verujem koja razlika u boji! Ali veliki je plus pakovanje sa korektorom, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inovacija puder + korektor je zaista sjajna ali propust im je zaista veliki, osjećam se prevarenom zbog toga :-(

      Izbriši
  4. Bas sam nedavno dobila tester ovog pudera i korektra i jako mi se svideo. Izgledao mi je jako taman ali kada sam ga stavila bio je ok. Bas mi se svidja mada ja imam mesovitu kozu pa se stalno bojim da mi ne bude previse masan neku puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja koža je jako mješovita ali zaista nije premastan. Možda na početku ali kada sjedne nekako se lagano zamatira i prilagodi koži.
      Svakako prije isprobaj :-)

      Izbriši
  5. Valjda mozes dodati malo hidratantne kreme i tako ublaziti nijansu. Inace puder super zvuci, pogtovo sto traje 6 sati bez dodatnog matiranja. Ovo za nijansu mi je neverovatno! -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, propust je velika zamjerka, probat ću s hidratantnom kremom ali nekako se bojim da ću ga razrijediti i to više neće biti to.

      Izbriši
    2. To sam i ja mislila, jer ce svakako izgubiti na moci prekrivenosti.

      Izbriši
  6. Šteta za nijansu. :/ Ali srića, iskoristit će se. Da ga probaš pomiješat sa malo kreme za lice? Nisan probala tu kombinaciju, ali sam čitala negdi da cure to rade.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat ću iako nisam nikad probala umiješati kremu, u svakom slučaju kad dobijem malo boje, iskoristit će se :D

      Izbriši
    2. Kako ćeš dobiti boju ako koristiš kremu SPF50? Ja rješenje vidim samo u kupovini svijetlijeg pudera, na žalost.

      Izbriši
    3. Totalna predrasuda da se s spf 50 ne može potamniti, ja sam puno na suncu radi prirode posla i itekako potamnim uz svu zaštitu .

      Izbriši
    4. Stvarno? Ja sam mislila da se potamni samo ako se krema skine znojenjem ili brisanjem.
      Evo nove teme za tvoj blog: predrasude o SPF kremama :-)

      Izbriši
    5. Dobra ideja, zapravo bi trebalo tako nešto napisati s obzirom da se još uvijek jako malo zna o zaštiti i suncu :)

      Izbriši
  7. Javi kad ga sestra isproba, baš me zanima kako ide na ultra masnu kožu kakva je i moja ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, odmah ću staviti update. Puder je predobar ali zaista nisam sigurna kako bi se ponašao na jako masnoj koži :-)

      Izbriši
  8. Jako mi se sviđa kombinacija pudera i korektora u pakiranju.
    I potpuno razumijem šok zbog raličite nijanse.
    I meni se to dogodilo prije pola godine kad sam kupovala vichy puder.Dan prije sam dobila tester aera teint pudera za masnu kožu, jako mi se dopao, pogotovo mi je odgovarala nijansa.
    Otišla sam u ljekarnu i tražila istu nijansu, ali za suhu kožu.
    I kad sam ga otvorila šok!
    Ja žuta, a puder lagano roskasti.
    Užas.
    Znam ga ponekad pomiješati sa clinique bb kremicom, koja je dosta tamnija od njega, pa ga tako po malo trošim, čisto da ne stoji i čeka da mu prođe rok trajanja.
    Probaj pomiješati sa ovim Lancome puderom koji ti je dobra nijansa, dok ne uloviš nešto boje na licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma užas, zaista nisam ovako nešto očekivala od Lancome-a, ali čula sam da su takve propuste imali mnogi proizvođaći :-(

      I meni je palo na pamet da malo pomiješam ova dva pudera iako se bojim pošto su različite strukture i namjene kako će se to ponašati na koži.

      Izbriši
  9. Puder postojan 6 sati??? :O :O Žeeeeelim!
    Korektor koji podseća na Artdeco kamuflažu??? :O Žeeeeelim! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Istina, na meni je besprijekoran 6 sati , da li je do samog pudera ili do podloge koju stavljam ispod njega, zaista ne znam, ali i činjenica da se još nisam počela znojiti u licu :-)

      Izbriši
  10. Mnogo mi se svidja kako izgleda, super recenzija!
    Hehe i ja sam se par puta presla sa nijansom, al se uvek tesim recenicom "dolazi leto" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ah...meni se jako često dogodi da pogriješim , to nam je valjda svima normalno :D

      Izbriši
  11. Ako je baš trenutno toliko pretaman za tvoju nijansu lica onda ga probaj izbalansirati sa malo svijetlijim puderom u prahu ili kamenu ili još bolje sa klasičnim bijelim transparentnim da ga utapkaš ;). Ne može škoditi da probaš ;).

    Čekam dojmeve za masnu kožu ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću isprobati staviti neki transparentni puder, moglo bi upaliti iako se bojim da se tada prejako ne zacementiram :D

      Izbriši
  12. misliš da će biti dobar i kad zatopli (ne mislim na one vrućine, nego sad, 4.-5. mj.)?
    Ovo s bojom je definitivno propust, nemam ideju kako ga posvjetliti osim hidratantnom kremom :(

    privlači me, morat ću ga isprobat kako prekriva.

    I kakve SPF filtere ima?

    Puna sam pitanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo, mislim da bi bio sad za proljeće najidealniji, jer je lagan na licu. I za zimu bi prošao, naravno na dobru hidratantnu kremu. Nažalost, kod mene ljeti rijetko koji tekući puder prolazi jer se strahovito znojim u licu :-(
      Ne mogu vjerovati da sam zaboravila na sastojke :P

      Evo,ubacila sam ih u post :)

      Izbriši
  13. Jako mi je privlačan. :D Hvala na upozorenju vezanim za nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :D
      Vrlo vrijedan pažnje i svaka preporuka :)

      Izbriši
  14. I meni se svidja..jakoooo ... morat cu sad kad odem dole za Hr u Irisu traziti tester ako ga imaju :D ..

    A tvoja nijansa mi je bas nekako tamna.. taman za mene .. ehhehe :P

    btw ja sam si obecala da necu kupovati pudere dok ne potrosim svoj F&B od Maca :/ koji mi je takodjer savrsen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako traži tester ali i isprobaj nijanse u parfumeriji jer se lako pod umjetnim svijetlima prevarimo :D

      I ja sam rekla da neću nijedan kupovati jer ih imam previše ali eto...ovisnica...:D

      Izbriši
  15. Mene zanima jel slicniji teint miracle ili idolu na licu? Naime,imam oba,medjutim,idole mi je puno ljepsi i barsunast na licu. I ja sam razocarana nijanasama.moja 01 koju imam i od ovog novog pudera su nebo i zemlja.>:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni je sličniji Miracle ali da budem preciznija, ovaj puder je po svojstvima baš između ta dva :)

      Izbriši
  16. Iz nekog razloga nisam ljubitelj Lancome pudera, ne znam ni sama zašto, ali sa ovom recenzijom si me bacila u razmišljanje...Stvarno je najbolji od svih koje si do sada koristila? Ima li alkohol visoko na listi sastojaka?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nisi ljubiteljica Lancome pudera, vjerojatno ti se neće ni ovaj dopasti.Miris, svojstva su vrlo slična kao kod ostalih, a sastojke saam ubacila u post jer sam ih zaboravila slikati :D
      Meni je on najbolji od svih Lancome pudera koje sam koristila ali ne i najbolji koji sam probala općenito :)

      Izbriši
  17. Hmmm, razlika u nijansi. Puder je odličan ali malo sačekati, ako ništa onda pomešati sa nekom kremom, onaj fazon 1/3 kreme, 2/3 pudera, e sad, to takođe sa rezervom da se koža ne iritira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si, puder kad nanesem i kad malo odstoji kao da je manje taman :)
      Ovo s kremom ću probati , iako se bojim da ću dobiti toniranu kremu a ne puder :))

      Izbriši
  18. http://store.vampirefreaks.com/products/dreamtonefoundationvirgin.jpg

    eto :D ovaj imam i ja i koristim ga za posvjetljivanje pudera i za highlight :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yeeeah, ovako nešto sam tražila, hitam na ebay :D

      Hvala ti draga Betmenka <3

      Izbriši
  19. Meni je u planu kad potrošim zalihe svuh pudera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si kao ja, onda je to za jedno dve godine :D

      Izbriši
  20. Odlicna recenzija!
    Kakav propust sa nijansama,neverovatno...
    Dopao mi se korektor u poklopcu:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Korektor u poklopcu im je pun pogodak ali zato su zasr*** s tim nijansama i tu su me baš jako zeznuli :-(

      Izbriši
  21. Mjerkamo se još...namigujemo si...možda se i upoznamo...ovdje je na akciji 25 eura. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isuse, ja ću se ubiti !!

      Da sam sad s tobom, kupila bih sigurno još jedan :D

      Samo ti njega mjerkaj i isprobaj :D

      Izbriši
  22. Odlicna recenzija! Puder djeluje jako privlacno. A kako rijesiti problem sa tamnom nijansom, nadjes puder sa svijetlijom nijanse pa mijesas ili fiksiras ga puderom u kamenu/prahu, koji je svjetliji i eto. Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco :)

      Problem je što ne volim miješati pudere koji nisu isti radi različitih svojstava i sastojaka, ovaj drugi način ću sutra probati ali bojim se da će me to previše matirati a to ne volim

      Izbriši
    2. A kuzim... mozda neka zenska kupi svijetli a zeli tamniji pa padne nema zamjena? Ili da uzmes jos jedan ali naravno dosta svijetliji pa mix...citam da je kod neke na akciji 25 eura, i bilo bi odlicno kad bi se ucinila neka uslugica :)

      Izbriši
  23. Stvarno izgleda prekrasno! Mislim ambalaža...
    Sviđa mi se sve napisano, samo na žalost moram pričekat još godinu,dvije da završim fax i zaposlim se jer majka neće dat 400 kn za puder,hehe :D Baš sam sretna što znam kamo se vratit po savjet za kupnju za godinicu,dvije :D
    Inace ja stalno imam problem s tim nijansama -.- Tipa RevlonCS na slikama je živa katastrofa, blijed,blijed a uživo ok...Moram sad tražit neki koji je fotogeničniji -.- Srećom još nisam fulala s pretamnim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš se nekako dokopati svog primjerka i prije, jer kako to obično biva s kozmetikom, otkriješ nešto što ti u potpunosti odgovara i za godinu-dvije , izbace s tržišta :-(

      Izbriši
  24. Definitivno kupujem, ali preko neta:) Volim paktične kombinacije- a 2u1 je svakako moj favorit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka, samo prije isprobaj nijanse kod nas :D

      Izbriši
  25. Par dana nema posta i onda tri u komadu! Ajde fino :-D
    Meni ovaj tvoj Lancome zaista djeluje jako tamno i čudne su mi njihove nijanse. Isprobavala sam Teint Miracle 02 i 03 i isto su mi bili tamni i prežuti. Stvarno sam baksuz za uloviti odgovarajuću nijansu pudera :-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, vremena je jako malo preko tjedna pa ispucam sve što sam mislila vikendom :D

      Slažem se, pogoditi savršenu nijansu, ponekad je nemoguća misija :)

      Izbriši
  26. eto, sad i ovoga moram kupiti :) puno ti hvala na recenziji, jedva sam je čekala. nisam koristila niti jedan lancomeov puder jer mi generalno ne paše lancome kozmetika (osim micelarne), pa se nikada nisam niti trudila oko nje. ali ovaj puder me zaintrigirao od prvog dana kada sam čula za njega. valjda ću naći pravu nijansu, to mi je uvijek problem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puder je zaista super ali svakako ga prije testiraj, ne samo zbog nijanse već i zbog samog pudera :)

      Izbriši
  27. Ja mislim da će ti nijansa savršeno odgovarati kada uhvatiš malo boje jer nam se bliži lijepo vrijeme :)
    Meni su Lancomovi puderi dobri, moram priznati da su mi puno draži od Chanelovih i Diorovih (osobno stajalište), a za ovaj sam se sve mislila kupiti ili ne kupiti - odluka je pala kada kažeš da je najbolji Lancomov koji si imala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis!

      Također meni nikada Chanel i Dior puderi nisu bili ispred Lancome-a i Shiseida.

      Puder je stvarno super, žao mi je što su me prevarili s nijansom ali svakako će se iskoristiti :D

      Izbriši
  28. napisala komentar i opet ga nema... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, nešto si falila, nema ga nažalost ni u mailu kako bih ga copy/past-ala :-(

      Izbriši
  29. Neki dan sam u Muelleru dobila probiu ovog pudera i baš sam bila sretna jer sam dobila svoju boju 03 ali eto sad ovo čitam. Inače dugo nisam koristilaLancome pudere iako su mi odlični, ali ne bolji od Shiseidovih kojima se uvijek vraćam i koji su mi najbolji. Odlična recenzija pudera iako mi uvijek fali da vidim kakav je na licu. Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem, i meni su Shiseido puderi no1 pa onda Lancome itd.
      Super da si dobila probu da se ne zaletiš kao ja :D

      Mislila sam slikati puder na licu ali teško je po tome zaključiti jer je isti puder na različiim licima sasvim druga pjesma i najbolje je isprobati na sebi

      Izbriši
    2. Sigurno da je tako, ali ipak se vidi finiš, prekrivanje... Meni baš to fali u recenzijama općenito, ali to je možda samo meni važno. Opet te moram pohvaliti jer stalno uspjevaš biti zanimljiva i drugačija. Samo nastavi tako...

      Izbriši
    3. Hvala mel10 :)

      evo, postavila sam slikice kako puder izgleda na meni :D

      Izbriši
    4. Baš si me razveselila, hvala ti. Puder izgleda jako prirodno, baš kako volim. Sad jedva čekam da ga probam.

      Izbriši
    5. Nema na čemu, nadam se da je pomoglo :)

      Izbriši
  30. Mislim da ći i ja po jedan primjerak !

    OdgovoriIzbriši
  31. E ovo je na wishlisti, ali kako imam masnu t-zonu, ne kupujem prije testiranja testera kojeg naravno nemaju. Morat ću u akciju s posudicom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako akcija "posudica" pa isprobavanje :D

      Izbriši
  32. Jel bi možda mogla iskomentirati kakav je za isušenu, dehidriranu kombiniranu kožu - sklonu aknama? Naime, upravo sam bacila dosta novaca na Sisleyev phyto. Strašno naglašava suhe dijelove i borice! Ne mogu vjerovati, ne znam sad što ću s njim. Jel neko kupuje? :) Nekako se sad dvoumim između Visionnaire i Shiseido Dual balancing, imala sam ga davno - mada nije mi bio nešto extra. Brine me ovaj alkohol u Visionnaire! Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti i ja smo žrtve ne testiranja proizvoda prije kupnje :D

      Kada bih morala staviti u neku kategoriju ovaj puder, prije bih ga preporučila dehidriranoj nego masnoj koži. Definitivno je malo bogatiji puder ali opet ne pretežak.
      Koliko ja znam Shiseido Dual balancig se više ne proizvodi, barem ga više nema kod nas ali inače fenomenalan puder !

      Izbriši
  33. Ajoooj, no eto :-( Ma grozna je ta potraga za savršenim puderom! Mnogo njih se čini odličnima, al treba vidjeti na dulje staze... Trenutačno tražim nešto bez alkohola, jel imaš možda kakvu preporuku? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je. Uvijek nešto ne valja i definitivno treba duže isprobati proizvod.
      Momentalno jedini puder bez alkohola kojeg se mogu sjetiti je

      Estee Lauder Invisible fluid Makeup, ali nisam ga probala pa ne znam kakav je.
      I Chanel Perfection Lumiere ti ima jako nisko alkohol, pri kraju sastojaka

      Izbriši
  34. Hvala ti. Škicala sam već ovaj Invisible fluid, Chanel nikako. Al mislim da EL nema spf, ako se ne varam... jaooo, grozno li je to! Blago onim sretnicama koje kupe puder za 100 kn i sve paše, kraj priče! :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se.

      Ma neka te ne brine spf u puderu, barem se ne moraš mučiti kombiniranje. Dobra krema sa spf i mirna si. Jedino ne znam kakav je, baš bih mogla isprobati kad naletim na njega :)

      Izbriši
    2. Invisible, a meni ima što za pokrivati :/ Bacam se na čitanje recenzija. Ovaj Sisley me dotukao, baš mi je žao!

      Izbriši
    3. I meni je žao, ja sam probala na desetke Sisley pudera međutim, nikad se nisam odlučila kupiti.
      Probaj staviti u oglase na forum hr kozmetika, vjerujem da će otići u dobre ruke :)

      Izbriši
    4. Da, budem. U međuvremenu čitam da Invisible fluid dosta naglašava suhe dijelove. Eto.
      Sve u svemu hvala, i pohvale za blog koji redovito čitam! Sretan Uskrs!

      Izbriši
    5. Hvala draga i također sretan Uskrs !

      Etooo, potraga se nastavlja...nažalost skoro svaki naglašava suhe dijelove. Morat ćeš poraditi na dobroj podlozi ispod pudera

      Izbriši
  35. Morat ću vas ispraviti. Kombinaciju tekući puder plus korektor ima već godinama La prairie u standardnoj ponudi. Razlika je samo u cijeni i to ne baš mala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na info. Nažalost nisam previše upoznata s La Praire asortimanom, morat ću to ispraviti i pogledati taj puder :)

      Izbriši
  36. Ja sam si kupila ovaj puder prošli mjesec u Londonu i platila sam ga 36 funti. Znatno je jeftiniji nego u Zagrebu i baš sam se zato suzdržala da ga tu ne kupim :). Izabrala sam najsvijetliju nijansu 005 koja je na žalost opet malo tamnija nego što meni treba, ali ako ga ne stavim puno ili ga pomiješam sa jednim Illamasqua puderom koji je jako svijetao onda je skroz ok. Na ljeto će mi potpuno odgovarati, nadam se :). Što se tiče korektora savršeno mi odgovara i prekrasno pokriva podočnjake. Ma puder je super, tako je lagan na licu, osvježava, baš je kvalitetan. Inače ne nosim puder svaki dan, tek ako mi je lice "lošije" tih dana ili na večer ako idem van. Prije pudera obavezno, ali i svako jutro redovito stavljam već zadnje dvije godine Estee Lauder Idealist serum, a kreme za lice i one za oko očiju mijenjam. Trenutno imam Lancome Genifique Nutrics koja mi jako odgovara kada mi je koža suha i Loreal Laser Renew za oko očiju koja me oduševila totalno, nisam očekivala da je tako dobra, iskreno. Baš lijepo vlaži podočnjake i dobra je podloga za korektor. Ajmeee, da još kažem, ako ne stavljam puder onda još na kremu stavim Clinique City Block Sheer Oil-Free Daily protector SPF 40 koji je lagano toniran. I onda na posao :D. Naravno, na poslu u neseseru imam uvijek mala pakiranja Dr.Hauschka kremu od ruže koja je stvarno dosta masna, ali ja ju volim, ne treba puno staviti, tek eto malo navlažiti dodatno kožu. Bolest :D. Što sve stavljam na svoje lice, sad kada sam napisala, uplašila sam se, a to čak ni nije sve :D. Uglavnom, ovaj puder je super, ali sam ljuta baš zašto ne rade malo više svijetlijih nijansi, kao da smo sve tamnopute, a nismo, znam puno cura koje muku muče dok ne pronađu neku svijelu da je dovoljno svijetla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je sve uvijek puno skuplje i stvarno se neke stvari isplate kupovati jedino vani.

      Ja sam jako zadovoljna s puderom i slažem se da su mogli u tih 11 ili 15 nijansi koliko su napravili ubaciti više svjetlijih. Ja sam zato kupila Manic Panic sredstvo za posvjetljivanje pudera kako bih uspjela dosta pudera koji su mi pretamni iskoristiti.

      Joj draga, ne stavljaš ti uopće puno proizvoda, kada bih ja počela nabrajati , mislim da bi se odmah utješila. Ako ti tako odgovara samo nastavi, bitno je da nam je koža zahvalna i da je njega primjerena njenim potrebama.

      Izbriši