Mali post ali veliko HVALA

Posted by Dear Skin at 23:36




Drage moje došao je trenutak da se zahvalim mnogima i zato krenimo od početka:

Za moju malu humanitarnu akciju zahvaljujem osobama koje su javile za nevolje svojih poznanica,

prijateljica i ostalih žena u nevolji a i same daruju i imaju veliko srce <3


Hvala od srca u ime svih tih žena i obitelji dragim donatoricama koje su se javile s donacijama svoje

 kozmetike i ostalih potrepština


  • Green Girl
  • Nic's Little Word
  • čitateljica pod nickom Ljubazna gospođa za koju je premalo reći ljubazna :)
  • čitateljica pod nickom scarfs koju sam jučer u euforiji zaboravila a donirala je prekrasne stvari, draga HVALA i OPROSTI

Od srca hvala predivnoj Meli s bloga Beauty is being comfortable in your own skin i njezinoj 

prijateljici Miss Burleska

koja je nesebično ponudila svoju pomoć u uređivanju mog bloga s obzirom da sam ja anti talenat za 

kompjuterske majstorije :D

Hvala ti <3


Veliko hvala mojoj kumi bloga, Ivani s bloga ANAVIGLAM koja me je ipak uspjela nagovoriti da 

otvorim i vlastiti , i time upoznam makar virtualno sve divne žene i zaljubljenice u kozmetiku širom 

svijeta .

Hvala ti draga <3

I za kraj jedno veliko HVALA svima Vama koje me pratite, čitate i komentirate. 

Danas sam shvatila da u ovom trenutku nakon tri mjeseca postojanja mog bloga , pogled na njega iznosi

 71.202 pogleda i zato Vam od srca HVALA <3<3<3


90 komentari:

  1. HVALA Tebi što nam pišeš!!!!
    Ja te rado čitam i s veseljem otvaram svaki post čim vidim obavijest na fejsu :D
    Samo tako nastavi :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nema vas ni ja ne bih imala inspiracijui sve skupa ne bi imalo smisla.

      Hvala velvet_eyes <3

      Izbriši
  2. zasluženo je toliko pogleda ;)
    i hvala tebi na korisnim postovima <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tebi što postojiš <3 :D
    Stvarno...mislim da nam je ovakav blog bio prijeko potreban i zaista mi je gušt čitati sve tvoje postove!
    A ovime si pokazala i da si divna osoba! <3
    Sve najbolje u daljnjem bloganju i još barem 100 puta ovoliko posjeta :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lee <3

      Tvoje preporuke su mi zlata vrijedne samo da znaš <3

      Izbriši
  4. Nema na čemu draga! Uvijek sam tu ako zapneš s blogerskim tehnikalijama :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Meli puno na velikoj pomoći <3

      PS bez brige, sigurno ću negdje zapeti :D

      Izbriši
  5. hvala tebi! ti si mi jedna od najdražih blogerica (ma i druge su meni drage, al ti si posebna) i nadam se da ćeš i dalje pisat ovako dobro i lipo! :D <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala tebi šta si podilila s nama svoje znanje i samo tako nastavi! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Missundaztood, kod mene imaš nadimak "raj za oči i smrt za moj novčanik":D

      Od tvojih postova samo je sve tanji :D

      Hvala <3

      Izbriši
  7. Hvala tebi što svoje znanje nesebično dijeliš s nama!
    p.s. odličan mi je novi header bloga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bellen što me čitaš <3, a za novo ruho bloga zaslužna je Meli :)

      Izbriši
  8. Sviđa mi se novi izgled bloga. :) Uvijek te rado čitam i samo tako nastavi. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Beauty Blogette<3

      i ti si jedno nesebično i divno biće koje želi pomoći <3

      Izbriši
  9. Hvala tebi što postojiš <3
    "Ljudi su kao školjke-moraš ih otvoriti na hiljade da bi pronašao biser"
    Ti si moj najblistaviji biser :* i zar ima potrebe da po koji put ponovim da bi te najradije nekako 'ukrala' ??? :D :*
    Samo nastaviti biti tako divna, pametna, lijepa, vrijedna :*
    P.S. lajkam novi izgled bloga :)
    Puno sreće u budućem radu!
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco <3

      Predivan komentar, moram priznati da sam se naježila <3

      Izbriši
  10. Ajme baš sam se iznenadila kad sam klinula! Već sam pomislila da sam negdje zalutala u ovim internetskim bespućima:-D Mell je odlično obavila posao, ja sam samo sugerirala jer si rekla da trebaš pomoć :-) Blog sad stvarno super vizualno izgleda, vrlo brzo prognoziram udvostručenje posjete čitatelja :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala miss burleska što si prepoznala moje nevolje <3

      PS Nakon što je Meli obavila posao, kada sam došla, i ja sam mislila da sam zalutala na neki tuđi blog :D

      Izbriši
  11. Da se pridruzim ostalim curama...hvala tebi :) i zasluzila si sve pohvale i viewove na svijetu :))

    btw, ono humanitarno darivanje jos vrijedi? Nemam nikog bez sminke al bome imam puno toga viska. :/

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Em <3

      što me pratiš i što si tako divna osoba :)

      Naravno, za humanitarnost nikad nije gotovo ni kasno, ako imaš viška slobodno se javi na moj mail, proslijedit ćemo pravim osobama <3

      Izbriši
  12. hvala vama divnim devojkama na super recenzijama,savetima,poklonima i podrsci...
    Danas je sve to takva retkost, pogotovo kad je iz ljubavi a na iz koristi....
    Pozdrav L

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala tebi, zadovoljstvo je čitati te i družiti se pa makar i ovako virtuelno :)
    Sve najbolje i samo tako nastavi!

    P.S. divan je novi izgled bloga :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican je novi izgled bloga, jako mi se svidja. I meni tek predstoji uredjenje headera, nekako sam smotana za to :-)
    I cestitam za posjecenost, u potpunosti je zasluzeno jer nas je sve odusevilo sto konacno ima neki blog strogo tematski usmjeren ka licu i kozi,koji pise neko zreliji i iskusniji,a ko se dobro razumije i ko ce nam dati zbilja pametne i korisne savjete.
    Samo tako nastavi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snow :)

      Ja sam smottanija od svih i nema šanse da bih uspjela sama ovako lijepo srediti :)

      Izbriši
  15. Da nije tako interesantan i da se ti tako ne trudiš, ne bi bilo ni te brojke. Gušt te je čitati jer se osjeti jer tvoja ljubav prema kozmetici se osjeti na svakoj tvojoj ispisanoj riječi. Čestitam !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tebi draga Estee što si nesebična i dobra i pomažeš svojim savjetima i iskustvom, kako na mom blogu tako i na forumu <3<3

      Izbriši
  16. Čestitke tebi draga što imaš ovako divan blog koji je posječen i cijenjen i hvala tebi što pišeš divne i iskrene postove ;).

    ps - još kad namjestimo GA pa gdje će biti kraj ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana <3

      dobro znaš da nije bilo tebe, ne bi bilo ni svega ovoga :)

      A za GA joooj...:D

      Izbriši
  17. Hvala tebi, sto pises sve one informativn postove, sto nesebicno delis informacije i uvek otvoreno odgovoris na pitanja. Takodje, novi izgled je super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala LeClaire na podršci od početka, čitanju a također i na Tvojim odličnim postovima <3

      Izbriši
  18. Hvala tebi, i samo nastavi ovako - biti posebna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Marija na čitanju i podršci <3

      Izbriši
  19. Čestitke na lijepoj brojci, sigurno će još puno, puno rasti. :)
    Divan mi je novi header, a nove postove jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira na iskrenim čestitkama i praćenju <3<3

      Izbriši
  20. hvala tebi što pišeš jedan od najboljih blogova na ovim prostorima! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. U potpunosti si zaslužila svaki pregled i svaku pohvalu, tvoj blog je, bez dileme, najbolji novi blog u poslednje vreme :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Super je novi izgled, i sama sam mislila ponudit ti da ga malo 'ulickamo', ali mi bilo neugodno kad sam i na forumu samo lurkerica, pa da ne misliš 'koja se ovo sad tu meni petlja' :D :D
    Super je, bravo za Miss b., i potpisujem ovo gore 'najbolji novi blog u poslednje vreme', uvijek me razveseli ova sva pozitiva tu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti , kao da jesi <3

      Zapravo i meni je bio bed žicati pomoć a sama se ne snalazim :D

      Hvala ti što me pratiš i na pohvalama <3

      Izbriši
  23. Hvala i tebi, Dear Skin!
    Meni je tvoj blog kao desert na kraju dana.
    Kad konačno ulovim mrvicu vremena za sebe,
    najradije potrošim vrijeme čitajući tvoje recenzije i savjete.
    I posebno mi se sviđa tvoja pristupačnost i toplina i zato ovaj blog ima neku posebnu notu po čemu se izdvaja od većine!
    Samo tako nastavi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala flekice <3

      I ti si jedna predobra osoba koja voli pomoći i radujem se našem susretu :)

      Izbriši
  24. U tako malo vrijeme si postigla da imas najbolji blog na ovim nasim prostorima, sto znaci da se prepoznao kvalitet :)
    Hvala tebi sto dijelis savjete :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga Dear skin :)
    Tebe je posebno ugodno čitati i mislim da se na tvom blogu mogu pronaći
    tekstovi za svakog :)
    Spontana si, ugodna, bez previše nepotrebnih detalja i uvijek kažeš prave stvari :)

    I ono najvažnije, HVALA TEBI zato jer imaš tako veliko srce i što si pokrenula
    ovu akciju za one potrebite :)

    Preksrasan ti je novi dizajn, pohvala curama koje su ga radile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Starleta, hvala na pohvalama, a ne moram ni govoriti koliko je Tvoje srce veliko i dobro <3<3

      Izbriši
  26. Eye, brojke govore same za sebe! Čestitam! Već dugo pratim kozmetika forum, posebno volim tvoje postove, tako da me blog jako razveselio. Puno toga sam kupila po tvojim preporukama, mislim da smo blizanke po tipu kože, a i po godinama. Tako da mi sve što preporučiš jako odgovara, malo se švercam uz tebe, koja se itekako namučiš otkriti pravu stvar, pa eto ovim putem hvala ti! Iskreno tako štedim novac, ali prvenstveno vrijeme kojeg trenutno nemam (dvoje vrtičke djece i beba) za obilaženje, traženje, isprobavanje. Eto, ne bi vjerovala, ali već godinama si mi kozmetički guru, ha, ha....kako su prije kćeri pitale mame za beauty savjete tako ja tebe! U moru komentara, postova, blogova ti se ističeš toplinom i iskrenošću! Bravo, samo tako dalje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana hvala ti <3

      slab sam ja guru , hahahaha, samo imam puno iskustva i sve što pišem, pišem od srca i iz vlastitog iskustva. Nadam se da su ti proizvodi kupljeni na moju preporuku dobri jer teško je dati preporuku s obzirom da su nam svima kože različite .

      Puno pusa Tebi i Tvojoj dječici <3

      Izbriši
  27. Draga, čestitam i samo tako dalje!
    Nakon samo 3 mjeseca takav uspjeh, zamisli što će biti nakon 6 mjeseci ili nakon godinu dana?! Ne znam čim se baviš, ali predviđam ti promjenu karijere, odnosno sve mi se čini da će ti blogiging postati full time job :).
    Sretno i čitam te i dalje!
    Bliži nam se ljeto, rado bih čitala nešto o proizvodima za samotamnjenje i protiv celulita, vjerujem da imaš neke favorite pa ih slobodno podjeli s nama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala svenovamama :))

      Lijepa predviđanja,samo nažalost u našoj zemlji nema kruha od bloging-a već samo isključivo naša ljubav prema kozmetici ali da bi bilo lijepo -bi :)

      Svakako, odlične ideje, uskoro vadimo proljetnu i ljetnu opremu iz ormara i stoga će biti tema napretek :))

      Izbriši
  28. Hvala tebi na silnom trudu,nesebičnosti i ljubavi koja se osjeti u svakom postu.
    Dugo pratim kozmetičke blogove,gotovo nikad ne kometiram,ali evo ti da se javim da znas da imas jos jednu vjernu čitateljicu.

    OdgovoriIzbriši
  29. Mogla sam se i potpisat barem. MARINA P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala MARINA, za mene je ovo jako veliki kompliment <3<3

      Izbriši
  30. Hvala tebi draga na ovom predivnom blogu, radujem se svakom novom postu i puno sam naučila od tebe :grli: :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Julie, puno hvala na lijepim riječima i podršci:)

      Znam da si i sama zaljubljenica u kozmetiku i stoga mi je velika čast da me pratiš <3<3

      Izbriši
  31. Hvala TEBI što nesebično dijeliš svoje znanje o koži sa nama.... zaslužuješ još i puno više pregleda jer tvoj blog zlata vrijedi, i biće ih, sigurna sam u to!!! Samo tako nastavi.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arenice :))

      Ne moram ni govoriti koliko si ti divna osoba, spremna pomoći savjetom i svime ostalim.
      Puno toga sam i ja naučila od tebe i apsolutno me je sve na tvoju preporuku oduševilo <3

      Izbriši
  32. Hvala tebi sto postojis! Volim da citam tvoj blog i volim tvoje savete..Mislim da si jedan od retkih pravih Skin Gurua! Zelim ti da nam joos duuuuugo pises i poducavas malim trikovima za bolju kozu :)

    A novi izgled je odlican, mnogo mi se svidja.. Pozdrav :**

    OdgovoriIzbriši
  33. Stavila sam tvoj blog na pocetni zaslon mobitela a onda mozes mislit koliko znacis:) Zelim u avakom trenutku pogledati ima li novi post i prociati stare
    I moram reci hvala svim curama koje komentiraju pa se i od njih puno toga sazna:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nela, zaista si me dirnula i iznenadila <3

      Svakako, također hvala još jednom svima koji komentiraju jer se puno toga može dodatno saznati iz komentara. <3

      Tako sam ja na preporuku mojih čitateljica puno stvari kupila i isprobala :)

      Izbriši
  34. Blog ti je divaaan, piši nam još više i češće ;) Imaš krasno, njegovano lice i stavljaj nam svoje fotkice kad recenziraš dekorativnu kozmetiku :) I super je što tako brzo odgovaraš čak i kad komentiramo neke stare članke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3

      Trudim se što prije odgovoriti na sve komentare koliko mi god vrijeme dopušta .

      Kako sam slabo vična s fotografiranjem, trudit ću se što više postavljati fotografije kako bi što bolje približila proizvod čitateljicama :)

      Izbriši
  35. danas sam u komi pa nemam inspiracije za pisanje ali eto samo da znas da pratim (za sada ) tek dva cro bloga ;) (na tvoj sam sasvim slucajno dosla).
    nije da nema krasnih blogova i divnih cura ali nemam vremena vise manje redovno pratit, a i komp me sve vise umara u zadnje vrime.
    veselim se buducim postovima, a najvise novim ulovima i slikama :).
    i potajno zelim da pocmes koristit sve ono sto se meni ne sviđa XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga goldfinich ne mogu vjerovat da ovako vedra i pozitivna osoba može biti u komi :-(

      Hvala ti od srca što me pratiš i što nas uveseljavaš svojim komentarima <3<3

      PS molim popis proizvoda koji ti se ne sviđaju da te demantiram XD

      Izbriši
    2. i nas koji umiremo pjevajuci nekad zna uvatit koma :D.
      konkretno, sređujemo zivot (malo emotivno i 'fizicki' )i među ostalim uspomenama morala sam bacit svoje stare postere leonarda dicapria XD XD XD.
      samo ti nastavi sa dobrim postovima i pozz svim curama koje pisu i također pridonose blou svojim komentarima i super savjetima!

      Izbriši
  36. Bravo draga i samo tako nastavi. Predivno te je čitati i gledati.

    OdgovoriIzbriši
  37. Ja sam seljak pa ne znam napisati nick, Puno pusa od Lide.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme Lidice kako si me iznenadila <3<3<3

      Drago mi je da jedna velika zaljubljenica u kozmetiku i žena također s jako puno znanja i iskustva prati moj blog <3

      Btw , ja sam najveći seljak, vidiš da sam i ja morala prepustiti tehnikalije u stručne ruke :D

      Inače, kad komentiraš pod ono Odgovori kao: klikneš ime i tu upišeš svoj nick ako želiš, naravno.

      Velika pusa draga <3

      Izbriši
  38. bravo ženo, samo tako nastavi <3
    blog krasno izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  39. Omg, već je prošlo tri mjeseca?? Vrijeme mi leti, imam osjećaj da je bilo prije dva tjedna!
    Ustvari ti stalno želim napisati da je blog fantastičan, jako poučan, a najviše od svega mi se sviđa to što si kritična i realna u svojem pisanju!
    Pratim te puno prije bloga, preko foruma, jako cijenim tvoje mišljene i najdraža si mi forumašica, uz još 4-5 cool žena tamo!
    Molim te ostani kakva jesi, jer ženo ti si moj virtualni autoritet što se tiće kozmetike ;)
    E da, kad sam se već raspisala osim kozmetike, pozitivno si me iznenadila svojom iznimnom dobrotom, toplinom i humanošću, stvarno sam bila uvjerena da uopće ne postoje takvi ljudi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala astrid <3

      Zaista sam jako polaskana <3

      Ja sam zapravo i pristala pisati blog isključivo kao kritike pozitivne ili negativne na mnoge proizvode koje imam ili sam probala :-)

      Realno i objektivno.

      Izbriši
  40. bravo draga,i samo tako nastavi!

    OdgovoriIzbriši
  41. Draga Martina, u potpunosti je sve zasluženo :) Hvala tebi <3

    OdgovoriIzbriši
  42. Ova brojka je za tebe samo početak<3

    OdgovoriIzbriši
  43. Svaka čast svim ženama koje si i ti nabrojala, dižem nalakirani palac gore :) I slažem se s Maybe, ova brojka je samo početak i predviđam ti karijeru :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast još jednom dragim donatorivama <3<3<3

      A što se tiče karijere, znate i same moje drage kolegice, da od blogiranja slabe vajde, već samo naša ljubav prema kozmetici :)

      Izbriši