Moje prvo darivanje

Posted by Dear Skin at 22:27




Eto, drage moje, u mali znak zahvalnosti što me pratite , odlučila sam organizirati darivanje kako sam i najavila u jednom od prethodnih postova.

Nagrade će biti po Vašem izboru ali postoji par uvjeta:

Nagrade:

1. Dnevni preparat 

Uvjet najmanje spf 15 pa na više, u obzir dolaze i BB kreme, koje također služe kao dnevne kreme, prirodna i organska kozmetika

2. Noćni preparat

Nema uvjeta osim da je namijenjeno hidrataciji, krema ne mora biti isključivo "noćna" , jer sve kreme koje nemaju spf su više-manje namijenjene za noć.

3. 10 čitateljica ću nagraditi testerima omiljenih preparata

KAKO DO NAGRADE:

Ostavite komentar na ovaj post, napišite koji dnevni a koji noćni preparat bi htjele dobiti i zašto.

U komentaru, upišite svoje ime i prezime, te svoju email adresu

PRAVILA:

- Komentirati možete do nedjelje 17.03.2013. do 23.59h GMT+1

- Sudjelovati mogu svi bez obzira na prebivalište

- Jedna osoba- jedan komentar

- Molim da se pridržavate pravila , u slučaju kršenja , slijedi diskvalifikacija

- Dobitnice ću izabrati slučajnim odabirom a obavijestiti ju javno putem FB stranice i na ovom blogu  te putem maila.

- Dobitnice se moraju javiti u roku 48 sati, u suprotnom biram ponovo.


Sretno svima !

P.S. U slučaju da dobivene nagrade ne budu mogle biti dobavljive unutar Hrvatske ili će se raditi po narudžbi  ( tu mislim na prirodnu kozmetiku ), unaprijed molim za strpljenje dok ne stignu Vaše nagrade.

P.S. II- Neću odgovarati na komentare iz tehničkih razloga, za sva dodatna pitanja, možete me kontaktirati na eyedetoxx@gmail.com

107 komentari:

  1. dz.cosovic@live.com - Dženana Ćosović

    eh sad što se tiče ovih nagradica ja bih se tu konstatovala s tobom jer nisam baš neki ekspert što se tiče njege kože dok je sa dekorativom druga priča jel :D al eto da ne budem parti puper za dan može Misha Perfect BB krema a noćna - APIVITA hidratantna krema (u nju se kunem pa ne bi bilo loše da obnovim zalihe :P)

    OdgovoriIzbriši
  2. ashtray.child@gmail.com
    Zorana Stašina

    1. Dnevni preparat - Catrice BB krema, iščekujem s nestrpljenjem. Volim Catrice, sve njihove stvarčice su mi do sada bile odlične, vjerujem da će i ova kremica.

    2. Noćni preparat - Sensi Shea krema za lice (Miyu prirodna kozmetika), zato što zvuči kao idealna njega za osjetljivu/suhu kožu kakva je moja.

    OdgovoriIzbriši
  3. saciram96@hotmail.com
    Šaćira Mujić
    uhh, pa ja bi bila najsreatnija kada bih osvojila BB kremu, a što se tiče noćne kreme hmmm, ja je zapravo ni ne koristim, pa evo prilike :)

    OdgovoriIzbriši
  4. anchy773@gmail.com
    Ana Tesovic
    Za dnevnu bih volela dobiti Estee Lauder DayWear BB kremu, jer se vec dugo premisljam da li vredi dati pare ze nju ili ne, a za nocnu Avene Rich Compensating kremu posto mi je T zona prilicno masna, pa mislim da bi mi ova bila ok za vece, ako imas neku bolju ideju slobodno predlozi ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. lana.cicek@gmail.com - Lana Čiček

    Kao dnevnu i noćnu njegu bih voljela dobiti aroma mješavine, kremu za dan, ulje za noć. Prije par mjeseci sam ih kupila od Merline na forumu (aromazen.hr) i oduševila sam se učinkom! Lice mi više nije bilo dehidrirano, ožiljci su mi se počeli povlačiti, a pore su bile manje. Još i dalje koristim prirodnu kozmetiku, tj. ulje avokada i sezama za navečer), ali mi je nažalost individualan pristup mojoj koži postao preskup, i sada čeka bolja vremena. (ili osvajanje ove nagrade :D )

    OdgovoriIzbriši
  6. Dnevna krema: Vichy Mattyfing Dry touch, iako bih voljela probati i BB kremu koja ima visoki spf, nije agresivna za kožu, a dostupna je u svjetloj nijansi (s obzirom na moju prozino bijelu kožu sa rozim podtonom). Ako itko ima neki prijedlog? :)

    Noćna krema: Bioderma Sensibio AR

    mirna.klobucar@gmail.com
    Mirna Klobučar

    OdgovoriIzbriši
  7. Dnevna krema: Dermalogica Dynamic skin recovery spf 30- krema sve u jednom: zaštitni faktor,hidratacija, antioksidansi
    Noćna krema: Avene vrlo bogata hranjiva krema- moje otkriće, tek nedavno je stigla u ljekarne, savršena za moju suhu kožu zimi

    dragamoric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam ime i prezime: Draga Morić :)

      Izbriši
  8. anela.baresic@hotmail.com
    Anela Barešić

    Voljela bih isprobati eucerin sun fluid spf 30,a kao nocnu avene ystheal.zato sto sam cula nebrojeno puno pohvala za ove kreme,a meni nisu dostupne,s obzirom da zivim u malom mjestu.
    hvala!

    OdgovoriIzbriši
  9. stergema.mail@gmail.com
    Lidija Velenik

    Krasno darivanje :)
    Kao dnevni preparat voljela bih koristiti Ducray Melascreen emulziju spf50 jer, citajuci komentare o njoj, vidim da bi odlicno pasala mojoj mjesovitoj i malo zrelijoj kozi, a da ne pricamo da je spf dusu dao za koristenje :))
    Kao nocni preparat bi voljela koristiti Nuxe Suho ulje, probala sam ga i koza mi je preko noci odlicno reagirala, svidja mi se sto je multiiskoristivo i predivno mirise :)
    eto, necu se potpisivati nickom jer mi je malo bed :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super darivanje.Nisam jos vidjela darivanje u kojem sami biramo nagradu :D
    1.Holika-Holika BB krema
    2.Vichy Normaderm
    lovestoriii@gmail.com
    Mihaela Kolic

    OdgovoriIzbriši
  11. narcisa89@hotmail.com
    Narcisa Semić
    Voljela bih probati Holika Holika Petit BB kremu, i nešto od La Roche Posay npr Effeclar Duo Matt :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hehe, evo da se i ja ukljucim: (suncica.babaja@gmail.com)
    Dnevna- Dior BB krema, prija mi je ima i lice joj blista, s tim da ima spf 30!
    Nocna- Eucerin smirujuća noćna krema protiv crvenila koja hidratizira kozu.
    Hvalaaa na prilici za sudjelovanjem.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vesna Mateljak
    vesna.mateljak@gmail.com

    odlična ideja za darivanje :top:
    evo mojih kandidata:
    za dan Eucerin Korigirajuća dnevna krema protiv crvenila, jer u zadnje vrijeme imam sve više preoblema sa crvenilom koje mi puder ne može dovoljno prekriti pa me baš zanima kako ovo funkcionira, bed je što je spf samo 15, ali bar se slaže sa spf-om iz pudera :zubo:
    a za noć Bioderma Sebium Hydra :)

    OdgovoriIzbriši
  14. makeupmyday0@gmail.com
    Sara Deković

    Za dnevnu kremu - no.1. na mojoj WL je Estee Lauder Daywear BB krema - imala sam tester i ta krema mi je pravo savršenstvo, divno se stopila s mojim svijetlim tonom :)
    Što se tiče noćne kreme,tu uopće nisam ekspert - još sam uvijek u potrazi za njom. Bližim se 30.-oj što znači da tražim kremicu koja je anti-age, a koja je ujedno hidratantna za moju dehidriranu kožu.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lutajuci bespucima interneta ovaj vikend, naisla sam na izvrsne recenzije za kremu Obagi Nu Derm Sun Shield SPF50. I prema svemu sudeci, mogla bi me ovo ljeto spasiti horora sa flekicama kakve sam imala prošlo ljeto. Krema navodno ne masti lice, što mi je gotovo nevjerojatno uz visoki faktor.
    A noćna, hm, Filorga Meso White, opet protiv flekica ;-)
    Koristila sam ju, pomogla mi je puno i sigurno cu ju koristiti opet.

    OdgovoriIzbriši
  16. joliebeauty@hotmail.com
    Jovana Livaja Savic

    Za dnevnu bih volela Avene - Hidrance Optimale SPF 25 Hydrating a za nocnu bih volela Decleor Aroma White C+ Recovery Brightening Night Cream.

    OdgovoriIzbriši
  17. mstarcevic10@gmail.com

    Za dnevnu kremu voljela bih dobiti: Loccitane Immortelle Zaštitna dragocjena krema SPF 20 i noćnu iz iste linije Immortelle Noćna dragocjena krema.

    Koristim već tu liniju i odlična je.

    OdgovoriIzbriši
  18. kaizen.kibela@yahoo.com
    Miljana Stanovic
    Dnevna krema - Eucerin® Intenzivno hidratantna dnevna krema za njegu s 5% ureje i karnitinom
    Nocna krema - Eucerin® noćna krema za lice s 5% ureje
    Do sada nisam imala priliku, volela bih probati eucerin prozivode za negu suve koze

    OdgovoriIzbriši
  19. Joj kako lijepo darivanje. :)
    Ja bih kao dnevnu njegu voljela dobiti što drugo nego omiljenu Estee Lauder DayWear kremu, jer ju koristim svaki dan, jer ima viskok spf, odlično njeguje, super ujednačuje ten i uz nju mi nije potreban niti jedan drugi proizvod. Vjerujem da ću ju koristiti dok je bude bilo!
    Za noćnu njegu jako bih voljela isprobati Caudalie Vinoperfect Cell Renewal Night Cream jer ima eksfolirajući efekt, smanjuje hiperpigmentacije i posvjetljuje kožu, a uz to obećava suženje pora i dobru hidrataciju, sve što ja tražim! :)
    Ira Sanja Burojević
    ira_sanja@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Osim sto je tvoj blog osjezenje na blogerskoj sceni i meni je postao omiljeni jer pises o preparativi, sada jos i nagradna igra :)
    Hmmm...tesko pitanje, recimo da bi za dnevnu njegu htjela Chanel UV ESSENTIEL spf 50 jer ide ljeto pa mislim (tocnije ti kazes) da mi SPF 30 koji sada koristim nece biti dovoljan, a za nocnu njegu....jos teze pitanje...Clinique Moisture surge mozda (anaviglam ga hvali)
    Marija Srakić
    marijasrakic@gmail.com

    Sretno svima

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlično darivanje imaš! Baš lipo od tebe i sritno svima! :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlično i originalno darivanje :)
    Teško pitanje što bi voljela isprobati, previše toga :D
    Prvo što mi pada na pamet je definitivno Eucerin matirajući fluid spf 50, jer bliži se ljeto i velike vrućine kada mi se lice puno znoji i više masti, te mi se po po preporukama s foruma čini da bi to mogao biti proizvod koji će odgovarati mojoj koži kao dnevna krema i podloga za make-up, a da ne oprištavim od nje :P
    A kao noćnu njegu voljela bih isprobati Caudalie Pulpe Vitaminee kremu protiv bora, čisto jer mi je zapela za oko kao zanimljiva kombinacija hidratacije i antioksidansa za kožu od 20-40 godina.
    Nathalie Dijoux
    nath.dijoux@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Za dnevnnu njegu željela bih BB kremu sa srednjim prekrivanjem i kontrolom sebuma, jer imam masnu kožu. No, trebala bi biti nekomedogena jer imam i jako osjetljivu kožu. Lucky me :D Vođena time, pretpostavljam da bi mi Skin79 Intense classic najbolje odgovarala.
    A za noćnu, hidratantnu i nekomedogenu kremu koja se brzo upija, možda Bioderma Sebium Hydra ili neka slična.
    Ivana Parlain
    ivanna_1295@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Dnevna njega: Vodila sam se idejom da ne bih trebala tražiti jako skupe poklone (negdje do 200 kn maksimalno), a kako sam za noćnu njegu izabrala skupu Hauschku, za dnevnu njegu htjela bih dobiti Holika Holika Petit Clearing BB kremu jer sam na bezbroj blogova čitala super recenzije (a nije na odmet ni činjenica da košta 35 kn). Holika Holika BB-ica savršeno matira uz falwless završetak tako da bih je koristila u proljeće ili ljeto kad zatopli i moje lice se počne sjajiti.

    Noćna njega: Dr.Hauschka normalizirajuće dnevno ulje :)
    Huaschke se uvijek bojim jer sve što sam do sad kupila od njih me razočaralo pa nikad nisam ni htjela dati 160 kn za još jedno potencijalno razočaranje. Ipak, popis sastojaka je divan pa se nadam da će mojoj koži odgovarati i da će stvarno smanjiti moje proširene pore i lučenje masnoće.

    Mejl: iggy_pooh9@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I naravno da sam zaboravila upisati svoje ime: Ivana Živčić

      Izbriši
  25. Tatjana Sokovic
    sokabg@gmail.com
    Fenomenalno darivanje!
    Dnevna-Estee Lauder Day Wear BB,shade 2
    Nocna- Decleor Aroma Night Ylang Ylang
    Srdacan pozdrav, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  26. Predivno darivanje!!!
    Dnevna: Estee Lauder Daywear BB krema - medium
    Čitala sam mnogobrojne recenzije, sve redom oduševljenja...koliko god žudila za ovom ljepoticom moj skromni studentski đeparac mi ne dopušta da se družimo ;( al jednog dana...bit će moja...:D
    Noćna: Avalon Organics, Vitamin C Renewal krema
    Mislim da je nešto ovako organsko,lagano, bez ftalata,parabena te parfema (što mi je u noćnoj rutini jako bitno ),a s vitaminom C kao antioksidansom savršeno za noćnu njegu moje razmažene mješovite kože.

    Fanita Đivoje
    fanita.djivoje@gmail.com

    Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Odlicno ti je darovanje,jos nigdje nisam vidjela tako velikodusnu ponudu da dobitnica sama sebi odabira, sve pohvale :-)
    Ja bih se za dnevni preparat odlučila za Missha M Perfect BB kremu ( za nijanse se jos dvoumim izmedju br. 23 i 31 )ponajprije jer jedina imaju nijanse i za tamniji ten. Imala sam dosta testera azijskih krema ali ne i njen.
    Za nocni preparat Avene Ystheal+ krema protiv bora ( nju svakako uskoro planiram isprobati)
    Pratim te preko GFC kao Snow
    e-mail : snow81a@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila si ime i prezime

      Izbriši
    2. Poslala ime i prezime na mail :-)

      Izbriši
  28. Dnevna njega: Skin79 Intense Classic Balm. Recenzije kažu da ima umjereno pokrivanje i solidno matiranje što je upravo što tražim od BB-ica.

    Noćna njega: Bioderma Sebium Pore Refiner je krema koja mi treba za sužavanje pora koje su nedavno postale jako izražene pa se nadam da ću dobiti nešto što će ih reducirati.

    Nela Jantol
    n.jantol@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  29. mmm....mmmm
    želim..želim...
    1. Estee Lauder DayWear BB kremu-taman sam htjela promijeniti puder, a ovo mi je baš nekako primamljivo za proljeće
    2. L'occitane Iznimni serum- za večernju njegu inače koristim uljnu mješavinu i pojačavam serumima-ovaj mi se čini da je dobar za dehidriranu kožu i htjela bih ga probati

    pozz
    makoro
    Nikolina Renić (nik.ren007@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispravak:
      2.uljna mješavina za dehidriranu kožu od Starlete

      vidim da sam zaboravila točku u mail adresi...
      nik.ren.007@gmail.com

      Izbriši
  30. Zelje i pozdravi pocinju :) svaka cast na ovakvoj vrsti darivanja :)
    I ja razmisljam da cu bit party pooper ko prvi komentar ali najradije bih se s tobom posavjetovala. Htjela bih neku bb kremu sa zastitnim faktorom sto vecim i barem srednjim ako ne i jakim prekrivanjem. Nesto uglavnom da je nekomedogeno i da je moja povremeno problematicno aknasta koza moze podnijeti :)

    Melisa Kovacevic
    mekec88@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Jasmina Jančić
    jancicjas@gmail.com

    1) kao dnevnu bih htjela probati neku azijsku BB kremu s obzirom da sam papak bila i bit ću i nemam muda za on-line naručivanje
    2) kao noćnu njegu bih rado probala apivita zeleni serum-nikako doći do testera...

    OdgovoriIzbriši
  32. Wow, kakvo darivanje :) Svaka cast :)
    Dnevna krema: Avene emulzija spf 50, narancasta tuba- meni odlican i ne bi ga mijenjala :)
    Nocna krema: mozda onaj Topicrem koji si mi savjetovala ili nesto drugo po tvojoj preporuci :)
    Coco
    Vrcić Selma
    vrcicselma@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  33. Uh, teško pitanje, ali odličan poklon :)
    Iskreno, ne znam koju bi ni dnevnu ni noćnu njegu izabrala. Što sam do sad probala, nisam bila zadovoljna. Stoga, ako me slučajno izvučeš, voljela bih dobiti tvoj savjet i preporuku, jer mislim da ćeš ipak bolje od mene znati što izabrati :)

    Marina Biljak
    isollea at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  34. Baš lijepo darivanje, potpuno drugačije :).
    Evo, pokušat ću i ja možda uspijem.

    Za dnevnu kremu bih voljela dobiti Avene emulziju SPF 50, jer moja trenutna Avene umirujuća emulzija nema SPF, a bliže sve sunčaniji dani. Kao noćnu kremu bih voljela, također Avene, zaštitnu kremu za netolerantnu kožu.

    Hvala :) i sretno svima.
    Tea Šulina
    tea.sulina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  35. Dnevna : Missha M Perfect Cover BB krema jer ima odlican spf posto dolazi suncanije vrijeme,a nije teska poput pudera;

    Nocna: Avene Cleanance K krema sa vocnim kiselinama,za moju problematicnu kozu.

    Belma Begatovic
    belma_begatovic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  36. Ana Vukosavljevic
    angelsmiledoll@gmail.com

    Za dnevnu bih volela da probam neku Melvitinu kremu, svasta nesto lepo sam cula o njima, a kod nas ih nema, pa bi eto volela da probam nesto :)

    A nocna ce isto biti nedefinisana, nazalost :D Po mogucstvu da bude prirodna ili organska , da je pogodna za kozu sa nepravilnostima, da ih izbeljuje(fleke) i da ten bude lepsi od nje (deluje nemoguce? :D )

    Ako nekim cudom ja osvojim nagradu,ne sumnjam da cu dobiti fantasticne kreme! :D

    Pa, srecno mi bilo :D :)

    Hvalaaa :*

    OdgovoriIzbriši
  37. Zašto ne?! Svako darivanje je dobrodošlo.

    1.Holika-Holika BB krema
    2.Vichy Normaderm

    Marinela Draganović
    marinela005@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  38. Lea Pavic
    nikky_look@hotmail.com

    Pa htjela bih osvojiti popularnu Missha BB kremu jer eto, sve drogerijske kreme sam isprobala pa eto, da probamo te druge jel.. :DD
    A nocnu kremu hm... neku Melvitinu, bas sam se nekako navukla na prirodnu kozmetiku… :)

    OdgovoriIzbriši
  39. Wow koje darivanje...Prvi put vidim da pobjednica sama bira dar :D Jako lijepo od tebe...
    1.Već dugo mi na wish listi na ebayu stoji Missha M BB krema za koju sam pročitala brojne pozitivne recenzije i želim ju isprobati-pogotovo sad kad nam je sunce vec na pragu pošto joj je SPF jako jako visok, a krema sama po sebi lagana. Mislim da i crvenilo pokriva pa ju zato žarko želim.
    2.Kao noćnu kremu željela bi isprobati La Roche Posay Effaclar Duo-o njoj sam također čula samo pohvale i sviđa mi se činjenica da "otčepljuje" pore što me na mojoj koži najviše živcira (ok,osim mitesera:))

    Sara Zemljić
    velvet0eyes@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  40. super darivanje!!

    dnevna Tony Moly bb krema koja mi je sljedeca na popisu za isprobavanje pa eto super prilike :)
    za noc koristim uljnu mjesavinu od merline sa forum.hr-a i odlicna mi je, nebi bilo lose napraviti zalihu :)

    maja medic
    maja.medic2007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Za dnevnu kremu bi isprobala Bioderma Sebium Serum jer budući da nemam velikih nepravilnosti, mogla bi mi pomoći kod masne kože i prošerenih pora. Za noć bi htjela Mad Hippie Face Cream (all skin types, advanced skin care) jer je krcata antioksidansima za kojima žudi moja koža, a i pomogla bi u njezinoj regeneraciji :)

    Ivana Mišetić
    misetic.ivana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, da promijenim tj. ispravim, za dnevnu kremu bih Bioderma Photoderm MAX toniranu kremu (SPF 50+, UVA 38)jer mi baš treba nešto lagano i zaštitno za ljeto, a za navečer spomenutu Mad Hippie Face Cream.

      Izbriši
  42. nisam stručnjak uopce dobro bi mi došao savjet,za dnevnu bi voljela bilo koju bb kremu ,medium,a za noćnu po vašem izboru koža mi ja normalna. hvala

    Ana Pavelić
    annapavelic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Super darivanje. Htijela bih probati 2 Vichy poizvoda za koje sam čula dosta pohvala.
    1.VICHY NORMADERM ZA POTPUNU HIDRATANTNU NJEGU ZA KOŽU SKLONU NEPRAVILNOSTIMA.
    2.VICHY NORMADERM KRONOAKTIVNA NOĆNA NJEGA PROTIV NEPRAVILNOSTI

    Gordana Petretić
    gordana.petreti@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. Bok! :)
    Za dnevnu kremu bih htjela isprobati Misha M perfect cover BB kremu jer sam čula samo pohvale za nju, a za noćnu njegu La Roche Posay Effaclar Duo koja je i dnevna i noćna krema, a ja sam je do sada koristila kao noćnu jer lijepo hidratizira lice bez da začepi pore ili uzrokuje nove prištiće (raj za moju mješovitu kožu :) ). Taman je na izdisaju pa bi bilo divno da osvojim ovu nagradu i spremim se za proljeće! :)

    Anja Rajčević
    anja.zg.hr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  45. 1.Vec dugo merkam Estée Lauder BB kremu, ali zbog skromnog budzeta jos uvek je nisam isprobala..ima spf35, sto je sjajno, sadrzi vitamine C i E, antioksidanse i hijaluronsku kiselinu, i volela bih da je probam bas zbog toga-sastav sjajno zvuci...
    2.Clinique All About Eyes, takodje dugo na listi zelja, a skoro da nisam naisla na negativne recenzije..dugo trazim dobru okoloocnu kremu i ni jedna od ovih jeftinijih krema nije ispunila ocekivanja, pa cim budem bila u malo boljoj finansijskoj situaciji ulozicu u ovu Clinique i nadacu se da je dovoljno dobra da ne zalim pare...
    yasminna90@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  46. joj kako bi da mi netko daruje vichy micelarnu ili clinique pudere,ako baš treba biti kremica onda dnevne ili noćne clinique imaju divne lagane kreme za mješovitu kožu ili bebe dnevne ili njihove fine moćne kremice koje stvarno pašu mojoj koži.
    super darivanje i svaka ti čast!
    Josipa Lijović
    Babylovesfashion@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  47. Kao dnevnu kremu odabrala bi Holika Holika BB kremu, iz razloga što nažalost nemam mogućnost naručivanja proizvoda putem interneta, a čitajući recenzije i iskustva drugih djevojaka pokazalo se da bi bila idealna za moju mještovitu kožu :)
    Kao noćnu kremu pikirala sam Mad Hippie facecream jer također nemam prilike kupiti je a kroz recenzije i savjete zakljucila sam da bi mogla postati moja voljena :D Ako kremice dođu u moje ruke i ako se rodi ljubav, poduzet ću nešto po pitanju internet trgovine :))

    teuskica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  48. Razmisljala sam da li da se prijavim, s obzirom da pre svega ne bih znala sta da trazim. Ali vidim u novom postu da se moze posavetovati sa tobom, pa mi to odgovara i tu opciju biram. :) Iskreno, ne ocekujem da osvojim nesto, ali ajde... :)
    GFC: LeClaire
    mail: it.is.leclaire@gmail.com
    Ime saljem :)

    OdgovoriIzbriši
  49. daira nerlovic
    gingertea@net.hr
    iskreno, za dnevnu njegu stvarno ne znam sta bi izabrala, imam pigmentacijske pjege tako da mi je spf 15 premali a imam masnu kozu tako da su kreme za suncanje za mene pravi horor. mozda biodermina eventualno. za noc si vec jako dugo zelim idealistu, to je savrsenstvo u bocici!!

    OdgovoriIzbriši
  50. Neko ce dobiti jako lep poklon...volela bih da to budem ja!
    Ne znam sta bi odabrala jer sve sto sam probala nista me nije odusevilo,niti sam videla neku promenu na bolje.Tako da bih izbor prepustila Vama.Inace najskuplje sto sam si mogla priustiti je Eucerin. Imam 32godine,koza mi je mesovita sa flekama od akni na obrazima i povremeno sa bubuljicama oko usta i brade,ima i mitisera po nosu.Koza izgleda umorno i vidim da polako gubi cvrstinu!

    OdgovoriIzbriši
  51. Nakon dugog razmišljanja ipak odlučih sudjelovati u darivanju. Pomalo mi je bilo neugodno "zahtjevati" određen brend ili komad preparativne kozmetike,da budem iskrena.

    Što se tiče odabira dnevne kreme s SPF-om, voljela bih se konzultirati s tobom. Koža mi je mješovita, iznutra dehidrirana. Tvoja preporuka bi svakako dobro došla.

    Za noćnu njegu odabirem Avene uravnotežujuću hranjivu kremu, koju i sada koristim, pa bi osvojena bila za zalihu. :)

    veljacic1@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  52. Super, super darivanje! :)

    Za dnevnu kremu izabrala bi Avene hydrance optimale legere spf 20, a nocnu La Roche Posay Effaclar Duo, budući da ju svi hvale.

    antonelac1@hotmail.com
    Antonela Kerhoni

    OdgovoriIzbriši
  53. Po tvojoj preporuci :)
    Lako se dogovorimo, samo kad bih dobila, uh što bi sretna bila :))))

    nela_b@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  54. Divno darivanje, evo što bih ja voljela dobiti :

    1. Za dnevnu kremu : Bourjois bb kremu u nijansi 21 Vanilla, već godinama koristim njihove pudere (HM, HM serum) pa vjerujem da bi mi i bb krema odgovarala, iako je još nisam isprobala

    2. Kao noćnu Caudalie Pulpe Vitaminee kremu protiv bora.

    Marija Galić
    m10galic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  55. Zaista sve pohvale za darivanje i drago mi je sto si odlucila da mogu da ucestvuju svi, bez obzira na prebivaliste. <3

    Kao dnevnu kremu volela bih da probam Clarins UV Plus HP SPF 40 Day Screen (citala sam na Hr forumu dosta pohvala).
    Kao nocnu, Caudalie Vinoperfect Cell Renewal Night Cream.

    Jasmina Mavric
    jasminamav@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  56. Kako originalno darivanje, svaka čast.

    Kao dnevnu njegu najradije bih BB kremu Skin 79 intense classic balm, a noćnu Uriage Hyseac soin restructurant apaisant ili da ti ne bude preskupo Eucerin aquaporin rich.

    Ajme, kako bih bila sretna da dobijem ovo! Zakon si!

    Mail: darja.supljika@gmail.com,
    Ime: Darja Šupljika

    OdgovoriIzbriši
  57. dnevna: Eucerin® DermoPURIFYER Dopunska hidratantna dnevna krema SPF 30
    nocna: Eucerin® DermoPURIFYER Noćna krema

    Imam problema sa pristicima, masnom kozom, prosirenim porama i slicnim gadarijama...
    ..skicam vec neko vrijeme ovu kombinaciju...pa eto da si okusam srecu :-)
    ...super ti je blog, uzivam ga citati (p.s. malo konstruktivne kritike: ima poneki tipfeler, pa si prije objave teksta mozes malo pomoci tako da tekst ubacis ovdje: http://hascheck.tel.fer.hr/ )..

    ...veliki pozdrav i stvarno je nedostajao blog poput tvoga!

    lea.ivusa@gmail.com
    Lea Buljević

    OdgovoriIzbriši
  58. Pozdrav,

    Neobicno darivanje, jako mi se dopada.

    1. Volela bih da probam novu kremu DayWear
    Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme Oil-Free Broad Spectrum SPF 25. Drugarice ju je probala i jako je zadovoljna.

    2. Nocna / koristim Biotherm, Rides repair nuit intensive wrinkle reducer for normal or combination skin. Odlicna je krema i volela bih ponovo da je koristim

    Hvala,...

    velem3@gmail.com

    Vesna Mihajlovic

    OdgovoriIzbriši
  59. 1. Missha M Perfect Cover BB krema
    2. La Roche Posay Effaclar Duo

    Jelena Radinovic Lukic
    jelenaradinovic@yahoo.com


    Super nagradna igra!
    Pozz iz Beograda!

    OdgovoriIzbriši
  60. Dr.Hauschka Dnevna krema od melise - za moju zahtjevnu mješovitu kožu

    Lierac Exclusive Intense nuit - noćna krema mora biti kvalitetna da nahradni našu kožu kako bi ujutro blistala

    Suzana Pižeta
    suz.pizeta@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  61. hanna012003@yahoo.com
    Ruža Matika
    Budući da koristim samo noćnu kremu, ta bi mi i dobro došla.

    OdgovoriIzbriši
  62. BB kremu bi zaista htjela osvojiti,zbog toga što ne koristim puder jer želim nešto lakše na mojoj koži a mislim da BB krema je upravo to. Iskreno koja je marka mi nije bitno pa to prepuštam Vama.Neznam,možda Nivea ili Avon...do sad sam isprobala samo Garnier pa ne mogu reći...
    karla.kulas@hotmail.com
    Karla Kulaš

    OdgovoriIzbriši
  63. Mateja Brlečić
    mateja.brlecic@gmail.com
    dnevna :SVR Chronolys 25+ krema (faktor 15)
    noćna: Aloedermal krema za njegu lica s ekstraktom irske mahovine

    OdgovoriIzbriši
  64. Volio bih isprobati Galenic Nectalys smoothing fluid SPF15. Imam mješovitu kožu pa mi se čini da bi ovaj proizvod bio dobar odabir. Sve kreme sa SPF koje sam do sada probao su mi uglavnom bile premasne i izazivale nered na licu pa bih volio isprobati neki malo kvalitetniji proizvod.

    Što se noćne njege tiče, čini mi se da bi MAC studio moisture cream mogla biti super stvar - dobra je za mješovitu kožu i krcata je hranjivim ekstraktima raznih biljaka pa jednostavno ne vjerujem da može biti loša krema :)

    Nebojša Mavrinac
    nmavrinac@gmail.com

    P.S. Stvarno je jako velikodušno ovo darivanje, svaka čast, tko god da nešto osvoji može biti jako sretan!

    OdgovoriIzbriši
  65. 1. Dnevni preparat: Nivea BB krema u nijansi light
    2. Noćni preparat: Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-free Moisturiser

    Trnutno koristim Garnierovu kremu za masnu kožu i ok mi je ali voljela bi probati i Niveinu. Za Neutrogenu sam se odlučila jer sam u jednoj od recenzija čitala da uz hidrataciju pomaže i u smanjenju prištića i raznih nepravilnosti s kojima se ja mučim već dugo, dugo i unatoč što sam ušla u 30-e prištića se nisam riješila! I šta god da probam, ne pomaže. :(

    Josipa Kristić
    josipa24@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  66. dnevna: Estee Lauder DayWear BB kremu...Zašto? Jednostavno ju želim probati, inače sam ljubiteljica pudera pa ajd' da probam...možda bi me ova BB kremica osvojila...:)
    noćna: -La Roche Posay Effaclar Duo Zašto? Zato jer je koristim već neko vrijeme i super mi je :) jednostavno se volimo ;)
    ingrid.gregorovic@gmail.com (ime i prezime isto, jedino c je ć)

    OdgovoriIzbriši
  67. Gordana Mandić Čotra
    gmcotra@gmail.com

    dnevna: Nivea BB ili Vichy BB
    noćna: Eucerin ili Nivea

    OdgovoriIzbriši
  68. Za dan bih željela ove godine ROC kremu sa spf 50

    a za noć Vichy Idealiu jer mi ne najbolja krema koju sam imala

    Nataša Bošnjak

    natasa.bos1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  69. Za dnevnu bi voljela probati Estee Lauder Daywear BB kremu u nijansi Medium SPF35.Čitala sam da savršeno prikriva crvenilo i prištiće.Bila bi mi idealna jer bi je cijeli dan mogla nositi s ponosom.
    Tomić Snježana
    sneza81@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  70. Što se tiče dnevne definitivno bih voljela isprobati BeYu BB kremu- nijansu 6. Čitala sam da je to breskvasta nijansa koja odgovara svim tipovima kože znači da je univerzalna. Kakao sam ja inače svijetla nijansa živo bi me zanimalo kako bi to izgledalo ;)
    Od hidratantnih krema želja mi je već dugo Shiseido Hydro Nourishing Softener - no stalno ostaje samo želja-> mislim da ne treba posebno objašnjavati zašto bih baš nju željela koristiti.
    Blanka Capić, blankapez@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  71. NOVI KOMENTAR (prema pravilima).

    Draga Eye,

    evo prilazem novi komentar, jer sam u nocne preparate stavila serum.

    Dnevna :
    - Avene hydrance optimal legere spf 20 ili neka po tvojoj preporuci, za normalnu, dehidriranu kozu, sa prvim boricama (a da nije LRP)

    Nocna :
    - molim tvoj rpijedlog, za normalnu,za normalnu, dehidriranu kozu, sa prvim boricama (a da nije LRP)

    Tanja Čolak
    aylour@gmail.com

    PS
    molim te prijasnji komentar izbrisi. :)

    OdgovoriIzbriši
  72. Marina90zg@yahoo.com
    Marina Paradžik

    Voljela bi isprobati
    1.VICHY NORMADERM ZA POTPUNU HIDRATANTNU NJEGU ZA KOŽU SKLONU NEPRAVILNOSTIMA.
    2.VICHY NORMADERM KRONOAKTIVNA NOĆNA NJEGA PROTIV NEPRAVILNOSTI

    čula sam da su jako dobri i voljela bi ih probati, a i moje kremice su pri kraju :)

    OdgovoriIzbriši
  73. 1. eucerin tonirana krema spf 50
    2. bioderma sebium akn krema

    eucerin jer sam trenutačno u potrazi za savršenom kremom sa visokim spf faktorom, a bioderma jer ju koristim već neko vrijeme i savršeno mi odgovara, pa ju ne mislim tako skoro mijenjati;)

    vedrana grbac
    vgrbac@yahoo.com

    ovaj prethodni komentar pliz obriši;)

    OdgovoriIzbriši
  74. Ines Čuljat: ines@pannonian.org

    1. dnevna- definitivno Dr. Haushenka od melise, svi ju hvale, a ja ju nisam isprobala..kako sam čitala, pogoduje mojoj koži, pa bih provjerila :)
    2. noćna- Aloedermal krema s ekstraktom irske mahovine, zvuči hranjivo za kožu, regenerativno, privlačno...

    Pozdrav iz Osijeka! :)

    OdgovoriIzbriši
  75. Super darivanje! :)
    Voljela bih kao dnevnu njegu isprobati Dr.Jart+ Black Label Detox BB kremu jer ima SPF 25 što mi se jako sviđa jer mi zaštitni faktor postaje sve važniji, a uz to ima i pozitivan učinak na hiperpigmentacije i sudeći po recenzijama dovoljno dobro prekriva. Već dulje vrijeme lutam po bespućima interneta i istražujem BB kreme, a ova mi se čini kao najbolje rješenje za moju kožu.
    A za noćnu njegu bih izbor prepustila tebi jer nemam dovoljno iskustva sa kupnjom krema specijaliziranih za noćnu njegu. Voljela bih jedino da bogato hrani moju kožu koja je suha i osjetljiva i po mogućnosti da sadrži visoki postotak C vitamina koji povoljno djeluje na hiperpigmentacije pa mislim da bi mi se super složio sa odabranom dnevnom njegom.
    Kristina Kemešić
    kkemesic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši

  76. Silvija Milcic
    silvija.milcic@gmail.com

    Za dan bih izabrala LRP Rosaliac UV bogatu kremu protiv crvenila, cula sam sve pohvale za tu kremu, spf joj je 15, a velika prednost je što je posebno namijenjena za suhu kožu koju hrani.
    Za večer bih izabrala Avene Hydrance Optimale riche kremu za lice za dubinsku hidrataciju i hranjenje kože preko noći. Ova krema ne sadrži ni parabene i nekomedogena je.

    OdgovoriIzbriši
  77. Paulina Stankovic
    paula88love@gmail.com
    Nagrada po tvom izboru.
    Imam 26godina i suvu kozu lica :-)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  78. Jelena Hrkać
    jelena-1991@hotmail.com

    Dnevni preparat - Deborah BB krema sa SPF 20
    Voljela bih ju probati jer sam čula mnogo pohvala, kažu da je najbolja među drogerijskim BB kremama. Bilo bi lijepo kad bi istisnula gotovo svakodnevnu uporabu pudera...

    Noćni preparat - Melissina krema
    Nisam imala nikad ništa od organske kozmetike, a ova krema mi se duboko urezala u pamćenje kao želja i plan da je ostvarim što prije. Iako sam u ranim dvadesetim koža mi nije u nekom zavidnom stanju (stres, loša prehrana /studentica sam/, genetika). Vjerujem da bi ova prirodna, hranjiva krema popravila stanje i pružila potrebnu njegu mojoj koži...

    OdgovoriIzbriši
  79. Matija Milković
    matija.milkovic@gmail.com

    Dnevni preparat: Skin79 narančasta bb krema:D
    Noćni preparat: Prema tvojoj preporuci, dob 25 godina.

    OdgovoriIzbriši
  80. ivana turković
    ivanaturkovicp@gmail.com

    ja bih voljela dobiti neku kremu za mješovitu kožu, prešla sam tridesetu pa mi je redovita njega postala obavezna, a budžet mi je prilično škrt...

    OdgovoriIzbriši
  81. dnevna: MAC Prep + Prime BB Beauty Balm SPF 35

    noćna: Daylong Night Repair® (100ml)

    Elizabeta Grabar
    elizabeta.info@yahoo.com

    Pa pročitao sam da je vani jako hvaljena na stranim forumima, a kod nas nemogu naći nijednu koja mi paše bb krema.

    Ovu noćnu općenitno nemogu naći cijelu njihovu kolekciju kod mene u ljekarnama, a dermatologinja mi je prepisala da bi voljela da ju probam jer ima idealne sastojke za moje lice.

    Kisi kiss.

    OdgovoriIzbriši

  82. dnevna:budući da imam pomalo suhu i dehidriranu kožu, 24. godine, voljela bi probati neku kremicu apotekarskog ranga (Avene, Vichy, LRP - jer još nikad nisam probala ništa iz apoteke :)) - sa što većim SPF, da nahrani kožu i da nema matirajuće i isušujuće efekte (jer mi je koža već suha)

    noćna:Estee Lauder advanced night repair serum jer sam čula divne stvari o njemu i jako bi voljela probati (može biti i kremica iz te linije, ili neka druga fina hranjiva noćna :))

    (ako ti je problem nešto nabaviti, onda nešto po tvom izboru)
    btw baš mi je originalno ovo tvoje darivanje :)

    Marina Tomić
    marinica1989@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  83. Krasno darivanja :)

    1. Dnevni preparat: Uriage Hyseac spf 50, htjela bih ovu kremu jer mi savršano odgovara, ali mi je pri kraju, a uskoro će doći ljeto :)

    2. Noćni preparat: htjela bih probati Miyu AntiAc Intense kremu jer imam masnu kožu s aknama pa smatram da bi mi mogla odgovarati.

    Maja Tomšić
    majatomsi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  84. 1. Alchemy - Creme de la creme, dnevna krema
    2. Alchemy - Soiree, nocna krema

    Odlucila sam se za ovu prirodnu kozmetiku zbog toga sto, prvenstveno, veoma prija mom masnijem tipu koze, ali i zbog toga sto je ovo prirodna kozmetika, bez parabena i alkohola u svojim sastojcima!
    Ono sto je vrlo zanimljivo (bar meni :D) jeste to da sam oduvek mislila da ne treba da biram proizvode koji sadrze ulja jer imam masnu kozu. Naprotiv, uz Alchemy kozmetiku sam saznala da je upravo to veoma bitno, jer se tako stvara balans, i koza onda ne luci toliko sebuma.


    Biga Radmila
    bigaradmila@yahoo.fr

    :)

    OdgovoriIzbriši
  85. Matea Miloš
    mateica_1312@hotmail.com

    Kao dnevni preparat željela bih Vichy Aqualia Thermal UV jer ima spf 25, pruža cjelodnevnu hidrataciju i izvrsno je za osjetljivu kožu.
    Kao noćni preparat željela bih Vichy Roll-on za vrećice ispod očiju i podočnjake jer sam čula da daje izvrsne rezultate. :)

    OdgovoriIzbriši
  86. Slađana Sušilović
    sladana.susilovic@gmail.com
    Htjela bih probati:
    dnevna - Dr. Haushenka od melise jer me baš zanima kakva je
    noćna - Vichy Normaderm Nuit jer sam čula da je odlična i mislim da će mi pomoći.

    OdgovoriIzbriši
  87. Maja Horvat
    medeya09@gmail.com

    Prekrasno darivanje :)
    Dnevna: Skin79 Super+ triple functions BB cream orange jer zvuči kao nešto što bi mi odgovaralo. Imam vrlo blijedu, osjetljivu kožu koja je k tome i mješovita, sklona izbaciti pokoju aknu, ali i dehidrirana. Čitajući recenzije stekla sam dojam da je ovo proizvod kakav mi treba.
    Noćna: Ne znam, nemam iskustva s kremama za noćnu njegu pa bih radije neku preporuku nego da sama biram.

    OdgovoriIzbriši
  88. Sad tek vidim kako ti je darivanje super ;) pa ajde, da i ja okusam srecu :)
    Dnevna : Dior Hydra Life BB
    Nocna : E tu bih vec potrazila tvoj savjet, posto smo ja i mazalice jos uvijek na Vi.
    msmozgyscorner@gmail.com
    Tatjana Gere

    OdgovoriIzbriši
  89. Za pocetak, super blog - napokon sam se odlucila na kuru s C vitamin serumom (hvala ti puno na savjetima, koza mi je super) :)

    Sto se tice dnavnog preparata, buduci da su mi BB kreme broj 1 (napokon neka podloga za nas snjezno bijele), tako da bih voljela osvojiti Hanskin Caviar Gold BB kremu (nakon par sati istrazivanja koja BB krema je dostojna zamjene mog Elemonga) :)

    Nocni preparat? Definitivno Melvita Apicosma raskosna krema za lice - em obozavam med, em je stvarno raskosna, sta's bolje za moju ultra suhu kozu :)

    Ivana Bužić
    scarlett_buzy@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  90. Zanimljiv način darivanja, nekako mi je neobično sama odabirati poklon i moram priznati da mi se sviđa.

    Kao dnevni preparat odabrala bih Estee Lauder Daywear BB kremu, čula sam sve najbolje o njoj i voljela bih ju isprobati, mislim da će biti savršena sada za ovo proljetno vrijeme. Jedino nisam sigurna oko nijanse i tu bi mi trebala mala pomoć :)

    Kao noćni preparat odabrala bih Vichy Normaderm jer mi njihova kozmetika općenito odgovara, pa vjerujem da bi i ovaj, no tu bih sigurno trebala preporuku jer ne koristim noćne preparate.

    Katarina Brekalo
    pepe_@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  91. Kao dnevnu bih htjela Eucerin sun fluid spf 50
    a za noć Vichy Idealia kremu

    Marijana Davorin

    inega.marija@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  92. za dnevnu kremu bih htela avene hydrance legere sa spf-om s obzirom da je ta varijanta kreme bez spf-a za sad jedina koja odgovara mojoj (pre)osetljivoj kozi.
    sto se tice nocne volela bih da probam bioderma sebium serum jer sam procitala mnogo dobrih recenzija a i s obzirom da se trenutno opet mucim sa bubuljicama potrebno mi je ovako nesto, plus ima odlican sastav bez komedogenih sastojaka.
    cmicak3@gmail.com
    Ivana Stanic

    OdgovoriIzbriši
  93. Dosad najzanimljivije darivanje :)
    1. Jane Iredale BB krema za masnu kožu
    2. La roche posay effaclar duo
    Niti jednu ne koristim jer sam trenutno na prirodnoj ali želja mi je probati la roche posay i vidjeti može li pomoći mojim aknama. Moja bb krema mi je pri kraju pa bih voljela isprobati JI :)
    Helena Sertić
    nenica0204@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  94. dnevna: Eucerin sun fluid spf 50

    noćna: Clinique Redness Solutions Daily Relief Cream

    Dnevnu ne trebam posebno objašnjavati :), a noćnu tj clinique koristim trenutno i kao dnevnu ispod bb-ice s visokim spf-om i predivna mi je pa si želim još jednu, jer sam pri kraju s ovom

    Pohvale za blog i posebno za ovakav način darivanja :)

    Iva Rogić
    iva.rogich@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  95. dnevna: Chanel UV ESSENTIEL spf 50
    nocna: Bioderma sensibio light

    Zelim ih zbog svih pohvala koje sam procitala o njima. Inace blog ti je super, i darivanje takoder.
    Petra Vale
    petradicarbonia@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  96. Za dan želim Ducray kremu ili emulziju spf 50 jer sam naučila kako je bitno kombinirati kremu i puder, a za noć..trebat ću tvoju preporuku.

    Ana Đaković

    a.dakov@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  97. Presuper blog i darivanje...
    -dnevna krema-Clinique superdefense age moisturizer SPF25 dry combination
    -noćna krema-Nuxe-creme prodigieuse nuit
    Tamara Folja
    tamara.folja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  98. Drage moje, od ovog trenutka igranje je završeno.

    Molim za strpljenje da se svi komentari pregledaju da li je bilo kakvih nepravilnosti, te da se izvuku dobitnici.
    S obzirom da Vas je čak 106 ostavilo komentare, to neće biti nimalo lak posao, pa stoga još jednom molim za strpljenje i puno zahvaljujem na ovakvom odazivu <3

    Vaša Dear Skin

    OdgovoriIzbriši