Napomene vezane uz darivanje

Posted by Dear Skin at 21:36
Napomene u vezi mog darivanja od 03.03.2013.




Cure, molim da pročitate moje uvjete u vezi darivanja:

- poklanjam dnevni preparat s najmanjom spf oznakom 15 pa na više- u taj uvjet jedino ne ulazi ako netko koristi prirodne i organske mješavine

- ne poklanjam micelarne,serume , okoloočne kreme i tome slično, znači krema ili preparat koju koristite za noć

- oni koji nisu napisali javno svoje ime, molim da ga pošalju na moj mail eyedetoxx@gmail.com

- ako napišete na primjer da želite BB kremu, molim napišite točno koju, ako želite moju preporuku u slučaju dobitka, molim to napomenite

Oni komentari koji ne ispune uvjete, neću uzimati u obzir.

6 komentari:

  1. Zanimljivo kako svi odjednom žele Estee Lauder i Clinique ?!

    OdgovoriIzbriši
  2. A do jucer koristili Garnier :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo moje darivanje, bazira se na postovima o kojima sam pisala, znači koliko je važan spf i koliko je važna hidratacija. Zato su uvjeti takvi kakvi jesu, nije problem ako netko želi Estee Lauder, problem je ako netko želi serum s AHA kiselinama kao dnevnu njegu jer je čula da je dobar??

    OdgovoriIzbriši
  4. A da onda ponovo napisemo komentar ili? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napišite novi komentar koji je u skladu s pravilima a ja ću prethodni obrisati

      Izbriši