Noviteti...part 2

Posted by Dear Skin at 01:22
Što sam šopingirala zadnja dva tjedna..



Ovaj post uopće nisam planirala još napisati ali kako se kod mene kozmetički šopinzi  odvijaju brzinom munje, bojim se da ću nešto zaboraviti:D

Pa evo mojih noviteta posljednja dva tjedna:


Prvo je mama došla jedan dan doma s ovim paketićem kojeg je kupila u lokalnoj ljekarni, doduše kupila je pogrešnu kremu jer sam htjela Hydreane optimale legere ali nema veze, nadam se da će i ova emulzija namijenjena crvenilu biti dobra.
Uz emulziju sam dobila neseser, malu termalnu vodu i par testera iz linije namijenjene crvenilu lica.


Zatim je i meni stigao fantastični ulov s Hq hair-a, 90 ml Murad kreme sa spf 30 za samo 6 funti :))
Naravno, i ja sam dobila britvicu za brijanje,  ali je već u upotrebi pa nisam htjela slikati :D

A onda su stigla i ova dva seruma za oko očiju namijenjeni upravo mojim podočnjacima - Lancome Genifique Yeux, light-pearl.


Nenadano  je vijest o kuponima s 30 % popusta na Sisley djelovala na mene kao da me netko polio s hladnom vodom i rezultat je Creme Reparatrice, moja treća teglica u životu :)

Naravno, kad se već koristi kupon, palo je i jedno predivno sjajilo iz nove linije u nijansi 1 NUDE :)

Zatim su se našle kod mene čak četiri olovke, Chanel black shimmer, inače nisam fan njihovih olovaka ali ova je bila jako povoljno pa ajd, zatim dvije gel olovke iz Avona super SCHOCK, iako je na slici jedna, druga je ostala na poslu, i mogu reći da sam oduševljena :))
I jedna olovka za usne iz Illamasque u nijansi Spell

Zatim je stigao i u moje ruke slavni MAC paint pot  Soft ochre ,zahvaljujući mojoj dragoj Tanji,
 hvala Tanja <3
Nisam mogla odoljeti sjenilu Illamasqua SEX jer sam vidjela da ga Mozgy hvali upravo za ono što ja tražim.
I na kraju poklon od prijateljice Clarins mono sjenilo vanilla beige u tester pakiranju. Tnx :)

Nisam nikako mogla preskočiti nokte: Orly Champagne i OPI Tasmanian devil made me do it:))


Iako ne volim pink i rozo ipak sam na preporuku moje čitateljice Petre kupila ovo zaista čudnovato rumenilo Dior Rosy Glow :) Hvala Petra :)

I za kraj dva kista

Illamasqua Highliter brush kojeg mi je uvalila teta u Illamasqui kada sam kupovala pigment Hollow kojeg sam btw  drugi dan prodala,  jer mi je nakon dva sata nošenja izazvao tri ogromne potkožne akne :-(

I danas stigla čuvena Real Techniques expert brush, toliko hvaljena da nisam mogla izdržati :)

Eto, ovo je bio update za ovaj mjesec, iako pripremam ovaj vikend dvije velike recenzije proizvoda za koje ste me pitale, voljela bih  čitati Vaše mišljenje, da li želite post o mojim favoritima ili o ne favoritima  ove zime. Liste su podugačke pa bih voljela znati što Vam je zanimljivije :)

Puno <3<3<3 Vam šaljem :)

80 komentari:

  1. Super noviteti :) Lakovi i Dior rumenilo posebno divni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepe stvari si kupila, i ja imam Lancome serum oko očiju.
    Ja bih čitala i o favoritima i o ne favoritima:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana :)

      Svakako, pisat ću i o jednom i o drugom ali ne znam koji bih prije :D

      Izbriši
  3. <3
    Ako ti jos treba onih kupona iz glorije za popust posaljem ti ja svoje :)
    Da ovaj kist RT je sjajan ... vidim izasao im novi set..a kao limitirano je.. za sada se jos ne moze kupiti u Europi :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da neće trebati, hvala ti <3

      Imaš i ti ovaj RT kist? Ja sam ga upravo oprala i jedva čekam da se osuši da ga isprobam :)

      Izbriši
    2. Imam.. Ja skoro sve RT kistove imam :D Ovaj mi je trenutno najbolji kad nanosim moj F&B Mac jer je on dosta vodenast,a taj kistic je dosta gust i ima kracu dlaku ... bolji mi je nego bockalica..od nje mi ostanu crte na licu :D

      Izbriši
    3. Odlično, to mi je onda još jedna potvrda da nisam pogriješila u kupnji ovog kista :)

      Izbriši
  4. Zašto ja nisam vidjela tu ponudu za Murad kremice :O
    Javi kakva ti je Avene emulzija protiv crvenila, mene u zadnje vrijeme to jako iritira, kao da se pojačalo na obrazima i ništa ne pomaže :( Čini mi se kao da je to borba s vjetrenjačama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I radije bih čitala o ne favoritima, previše mi je tvojih stvari na wish listi, dosta bi bilo :D

      Izbriši
    2. Ja sam slučajno nabasala na tu ponudu tražeći nešto drugo, izgleda da su se bili zeznuli u proračunu jer je ponuda 30 ml kreme za 2 funte bila svega par sati i opet su ju vratili na staru cijenu od čini mi se 8 funti.
      Definitivno, sumnjam da će nešto pomoći oko crvenila ali se nadam bar dobroj hidrataciji.

      Da, i ja najviše volim čitati i pisati o ne favotitima :))

      Izbriši
    3. Meni su poslali tu ponudu na mail, ali pisalo je da je kolicina 10 ml. Sad sam zbunjena skroz. :(

      Izbriši
  5. auuu, sve je tako prekrasno! cestitam na novitetima i uzivaj u njima, posebno lajkam Muradov super ulov, ulov godine :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco, slažem se za Murad, sad mi je žao da nisam više uzela :D

      Izbriši
  6. Super su noviteti!
    Dior rumenilo iman i ja, baš je odlično! Ža mi je šta san propustila Murad akciju, sve se rasprodalo dok san ja to vidila. :/
    Ne mogu virovat da ti je Hollow napravija tako nered na licu :/. Mene baš zanima recenzija Avon olovki. ;) Jel' Lancome sa ebaya stiga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Vidjela sam kod tebe to rumenilo i tako si ga dobro opisala da ja nemam što dodati:)

      Recenziju olovki ću svakako napraviti iako ne znam što bih prije :)

      Lancome nije s ebay-a:)

      Izbriši
  7. Extra .... sve mi se sviđa kao i uvijek ;D!

    ps-moram i ja probati tu avonovu olovku izgleda :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala anaviglam :)

      Definitivno probaj, znam da si u stalnoj potrazi za dobrim olovkama :)

      Izbriši
  8. Ulepsa mi jutro :D sve je divno, bila je to i vise nego dobra kupovina, bas me zanimaju utisci o toj avene kremi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana:)

      Avene kremu moram prvo dobro isprobati da bih išta napisala o njoj :)

      Izbriši
  9. Dior rumenilo imam i ja i obožavam ga, prekrasno je!

    I avon olovke su isto stvarno ok, iznenađujuće dobre, mada ja imam neke druge favorite....

    Uglavnom odlične kupovine ;-) Big like

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arena :)

      Lijepo je rumenilo , iako nije moj stil definitivno mi nije nimalo žao :)

      Izbriši
  10. Predivno sve :D Mene bi osobno jako zanimala Sisley reparatrice krema, već neko vrijeme je škicam pa bi molila tvoj savjet vezan za nju ;) Hvala !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Recenziju Reparatrice ću brzo napisati s obzirom da ju godinama koristim u intervalima i vrlo dobro znam kakva je :)

      Izbriši
  11. Predobar šoping! :D Tako i ja neplanirano svašta kupujem i imam tooooonu toga pripremljenog za recenziranje i pisanje postova i viruj mi da ne znam odakle bi prije krenila. Samo ti piši i novitete i recenzije i sve. Svi mi koji te čitamo veselimo se bilo kakvom tvom postu! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  12. A ovo za Avon Shocking olovke mi rodica stalno napominje da su joj najbolje i najpostojanije i da je njihova crna olovka nešto the best! A morat ću probat... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka:)

      Ja zaista imam previše i ne znam što bih prije recenzirala :D

      Najveći nedostatak je u vremenu i suncu kako bi recenzija bila uspješna :)

      Izbriši
  13. Draga Sisley ovisnice, Avon olovke koristim godinama i imam ih mislim sve. Real Techniques također imam skoro sve četkice i nemam niti jedne druge i mislim da su to jedine četkice kojima vjerujem. Predivne su mi. Avene termalna voda me prati godinama, opet zasluga moje drage majke. I nemoj ni probavati druge jer nisu vrijedne. Mac je upisan na WL u mobitelu kad dođem u Douglas da samo pokažem popis. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš kako imamo isti ukus:)
      I ja imam puno RT kistova, Avene termalnu obožavam, iako isprobam poneku drugu uvijek se njoj vratim :D

      Avon olovke su zaista pozitivno iznenađenje :))

      Izbriši
  14. Murad kreme za 6 funti?? :O :O Žeeeeeelim! Piši o Lancome serumima, RT četki..ma piši o svemu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću draga, pišem o svemu samo da završim 5 postova koje sam započela :D

      Izbriši
  15. ajme uzas, opet noviteti... XD daj boze da mi iskljuce net! (i tebi XD)
    ja bi da pises o ne favoritima inace cu pocet kupovat sisley, a onda cu zivit iznad svojih mogucnosti-sto meni s vremena na vrijeme nije strano kad je o kozmetici ric.
    nego, di ima ta chanel olovka povoljno?
    rt su moja tiha patnja, ne znam kad cu i ocu li skoro narucivat ali su mi na wl otkad sam cula sam da su u procesu izrade (btw, je li vi to stvarno imate negdi napisanu wl ili vam je ona samo u glavi ka i moja s tim da svako malo trebam formatirat možđane jerbo jos malo pa nece bit mista na disku :D).
    rosy glow imam i mislim da je presvitlo za mene, a ja nisam nesto tamna (osim liti). iako mi nije zaj sta ga imam ali to minjanje boja u odnosu na ten bas i ne vidim, pa i neko drugo rumenilo kao npr malice ne izgleda na svima isto, na meni je virovali ili ne narancasto, a orchid rose baca na terakotu! &%#&%"($#
    murad nisam koristila nikad, a i zanimaju me sve recenzije o serumima jer jos nisam kupila serum, a tila bi idealist i anr od estee ali ne mogu nigdi nac tester.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj bože da isključe net i zatvore sve parfumerije :D

      Što se tiče WL, moja je u glavi, ne pišem nigdje i ponekad često skrenem mimo nje ali uglavnom stalno mi je nešto na njoj :D


      O Rosy glow još ne mogu puno reći, tek sam ga neki dan kupila i još nisam dobro isprobala. Čekam ijedan sunčani dan da lijepo vidim kakav je na licu.

      Izbriši
  16. Predivne stvarčice! Jako mi se sviđa Sisley sjajilo i OPI lakić! Jedva čekam i recenziju Dior rumenila jer inače obožavam Dior, ali ovo rumenilo me nikada nije privlačilo, što je čudno za mene. :D Djelovalo mi je previše svijetlo, ali možda ipak na licu izgleda puno ljepše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira:)

      Ni mene nije nikad privlačilo jer nije moja boja. Ipak sam ga kupila , usput i da testiram Diorovu kvalitetu rumenila :)

      Izbriši
  17. Rosy Glow - moja najveća ljubav... dobro imam puno rumenilni ljubavi ali rosy glow je unfuckable!!!
    i ja koristim ove avonove super shock, imam ih u svim nijasama, omiljena mi je plava a crnu trošim već treći put. a ova nudasta mi je fenomenalna za waterline ujutro hihihi :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Etooo, barem si me ti utješila da nisam pogriješila s Rosy Glow :)

      Crnu olovku nisam uzela, kupila sam ovu nudastu i jednu taupe ali svakako ću uzeti još koju nijansu :)

      Izbriši
  18. Chanel Stylo Eyeliner mi je favorit jer stoji cijeli dan i noć, bez popravaka, bez micanja, odličan je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćemo kako će na meni funkcionirati...:D

      Izbriši
  19. divne stvarčice kod tebe :)))
    Murad je definitivno kupnja godine, i meni je žao što nisam više komada uzela :)
    jako me zanima Lancome Genifique Yeux, jedva čekam recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:)

      Naravno, recenzija ide nakon malo dužeg korištenja.:)

      Izbriši
  20. Predivni noviteti kod tebe draga :) Čekam recenziju Reparatrice kreme :D I obavezno javi kakav ti je Lancome Genifique Yeux na podočnjacima :)

    Rosy glow, ah - na mojoj WL za svibanj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      Naravno, recenzije i dojmovi slijede, nadam se da ću imati malo više vremena da to odradim kako treba :)

      Izbriši
  21. Dragi hrčku, nadam se da imaš gde da smestiš sve svoje nove stvarčice :). Stvarno imaš divnu kozmetiku, blago tebi ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hrčak je preblaga riječ za mene:)

      Ja sam luda a ne hrčak :))

      Hvala ti :)

      Izbriši
  22. Odlican shopping!
    Sto se tice Avene kreme protiv crvenila meni se nije bas posebno dopala ali ja imam staru verziju, znam da je sada preformulisana pa se radujem tvom sudu.
    Za Dior rumenilo mislim da ce ti biti divno, prilagodjava se tonu koze i djeluje jako prirodno na licu. Avonovi superSHOCK gel lineri su odlicni i sama imam dva i OPI lakic je krasan <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Selma,
      kako sam pisala u jednom postu, kreme protiv crvenila slabo djeluju. S obzirom da se mama zeznula i kupila mi krivo, nadam se bar dobroj hidrataciji.

      Izbriši
  23. Nadam se da će biti ost o favoritima ali i o ne favoritima! Meni su zanimljiva oba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su to najzanimljiviji postovi.

      Ne favoriti su već spremni, nabrojala sam ih u jednom dahu :)

      Izbriši
  24. Zaboravih napisati da jedva cekam recenziju Avonovih super shock kreona :) Ja imam crnu i nisam zadovoljna :( pa sad ne znam hocu li iskusati svoju srecu sa nekom drugom nijansom? Uglavnom, uopste mi nije postojana kao sto svi pricaju, zamrljam se, topi se, budem k'o rakun (a nemam masne oci/kapke pa ne znam u cemu je fazon?!) i jako se tesko cisti s ociju..budem sva crna :/
    I da, OPI lak je prekraaaasan <3 i sisley sjajilo...i ovo i ono, budem li nastavila nabrajati, sve cu nabrojtit :D
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam uzela crnu jer rijetko koristim crne olovke. Uzela sam neku nudastu i taupe boju, uf lijena sam ići pogledati nazive :D

      Izbriši
  25. Super stvarčice...Ja imam srebrnu Avonovu olovku, jednom sam je koristila i ne znam hoću li više. Skroz sam se zeznula s bojom, mislila sam da će biti više sivkasta... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je mana kupovanja preko kataloga, sve je nekako drugačije nego uživo. Srećom da imamo blogove pa cure fenomenalno swatchaju :)

      Izbriši
  26. Expert brush i Dior rumenilo <3
    Expert brush koristim praktički svaki dan i savršen je, a rumenilo mi izgleda prekrasno!
    Sve u svemu, super noviteti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad vidim i ja zašto ste ga toliko hvalile :))

      Stvarno je super :)

      Izbriši
  27. Prelepi noviteti, sve mi se svidja, a posebno crveni lak - savrsen jee :))

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne znam za druge, ali meni je zanimljivo o čemu god ti pisala - tako da navijam kako za favorite tako i za one proizvode koji to nisu. :)
    Baš me zanima i dojam o MAC paint pot Soft ochre.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bellen , kasnim s postovima užas :)

      Izbriši
  29. aaaaa koja glorija i do kada vrijedi kupon s popustom?????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nova Glorija koja je izašla u četvrtak, nisam sigurna do kad traju kuponi, valjda 7 dana :)

      Izbriši
    2. onda još imam vremena :trk:

      Izbriši
    3. :D :D

      Tako sam i ja trčala :)

      Javi ulov:)

      Izbriši
  30. Dior rumenilo me totalno zainteresiralo i jedva čekam recenziju. Skicnula sam malo po netu i ako je zbilja takvo kao što piše, onda je savršeno i ja si želim isto takvo!
    I zanima me Lancome serum za oko očiju, zapravo rado bi vidjela različite recenzije okoloocnih kremica jer sam trenutno u potrazi.
    I ja bi radije listu ne favorita:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da već sada na mom blogu postoje 4 ili 5 recenzija okoloočnih krema :D
      Ponekad mi se čini da samo o njima pišem:)

      A rumenilo također recenziram, problem je smo u danjem svjetlu kojeg teško uhvatim :D

      Izbriši
  31. avon supershock olovke su predobre, na mojim premasnim kapcima izdrže najduže od svih što sam dosad probala. i ženo. piši o čemu god hoćeš, šta pitaš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno su veliko pozitivno iznenađenje :)

      Izbriši
  32. Odgovori
    1. sljedeci put kad budem u zg mozemo zajedno u shopping

      Izbriši
    2. Nema problema, samo moji šopinzi traju 5 minuta :D

      Izbriši
  33. ako smin nadodat sto se tice cetkica za sminku iman chanelovu petit pinceau i to meni ne vridi tih para. ona je dobra ali ne virujen da je nesto puno bolja od RT... zna joj tu i tamo otpast koja dlacica (to mi je veliki minus u odnosu na cijenu!), a kad sam je prvi put oprala, nekako se rasirila, mozda nisam smila stavit regenerator XD. oprala sam je u gelu za intimno pranje, srica pa se nije zaricala XD.
    i koristim je za stavljane meteorita i rumenila. a mozda nije za rumenilo dobra...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemam ni jedan fensi kist osim legendardnog Shiseida za tekući puder, koji uglavnom stoji nekorišten jer ja to u žurbi ujutro zaboravim koristiti:D

      RT kistovi su stvarno super, ja ih imam dosta i perem savki tjedan dva puta i još nijedna dlaka nije ispala niti su oni promijenili oblik.
      Topla preporuka :)

      Izbriši
  34. Ajme kako predivne stvarcice imas:) I hvala ti sto si spomenula moje ime uz Rosy Glow vjerujem da te nece razocarati, ja ga vec godinu dana kotistim i to samo njega, sva druga rumenila sam zapostavila otkad je on usao u moj zivot!:) Zvuci kao ljubavna ispovijest mog zivota,ali doista je bilo tako s Rosy Glowom:)btw, crveni lak je bas predivan, Avonove olovke kotistim i sama i same pohvale, i kistovi su odlicni,nadam se da cu i ja jednog dana nabavit rt kistove..:) Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto uspjela si me nagovoriti :)
      Teško žabu u vodu natjerati :D

      Nadam se da će i meni biti tako super kao i tebi :))

      Hvala još jednom na preporuci <3

      Izbriši
  35. I ti si napokon nabavila RT Expert face brush! Jeij! B-) Sve mi je divno al odvalila sam na ono sa britvicom jer ju je i Mell dobila i još neke forumašice čini mi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, i ja sam pokleknula pred RT :))

      Ja sam se jako iznenadila kad sam vidjela britvicu u paketu jer uopće nisam skužila da je ona poklon :D

      Izbriši
  36. Sto se tice Avene kreme protiv crvenila meni nije uopce pomogla.....Sestra mi je farmaceutkinja pa mi ju je donijela..Obe smo se razocarale kolikl je losa....Nadam se da si ti imala vise srece!?:) Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E dobro da si rekla, još ju nisam ni otvorila, nikako da dođe na red, ali mislim da ću proslijediti dalje :D

      Izbriši