Novo darivanje- akcija !

Posted by Dear Skin at 15:10

Moja mala humanitarna akcija...




Drage moje, kao kod svake kozmetičke ovisnice i kod mene se događaju ovakve slike :))


Kako ne volim da mi kozmetika stoji a bjesomučno kupujem nove stvari prije nego što potrošim, tako imam dosta kozmetike koju želim pokloniti.
Inače, prije nego sam imala blog, poklanjala sam zajedno s svojom prijateljicom Zrinkom Caritasu prepune pakete jer smo oboje luđakinje koje skupljaju kozmetiku dok netko nema ni osnovno.

Također poklanjala sam puno kozmetike i na forumu, međutim moja zamisao je da mi pomognete.

Tražim dakle isključivo osobe koje si ne mogu priuštiti kozmetiku, sigurna sam da znate takve žene, nezaposlene, u manjim mjestima, studentice itd.

Znači želim pokloniti u prave ruke , nije mi u cilju pokloniti nekome ko skuplja kozmetiku samo zato što je besplatna.
Molim Vas pomozite mi da nađem takve žene i na moj mail eyedetoxx@gmail.com pošaljete podatke takvih osoba te obrazloženje zašto i što ona treba od kozmetike, a sigurna sam da ih često susrećete u svojoj okolini.

Dakle, ne mislim na nekoga ko ima tri kreme za lice nego na nekoga ko nema ni jednu i slično.

Ovim putem pozivam i ostale kozmetoholičarke koje se žele pridružiti da se jave na moj mail kako bismo razveselile nekim lakom ili sjenilom ženu koja nema ništa a mi imamo na tone.

Puno hvala ! <3

34 komentari:

  1. Ti si jedno prekokrasno, milo i dobro stvorenje <3
    Love muchooo <3
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno! Nadam se da ćeš pronaći osobu kojoj je stvarno potrebno i koja će uživati u kozmetici koju dobije napoklon! Ja (srećom) ne poznajem nikoga tko je u takvoj situaciji.

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka ti čast, da je još više ovakvih! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista sam prestala vjerovati u ljudsku dobrotu, zbilja jesam.
    A onda sam procitala ovo.. Dobrota, ljubav i briga <3
    Drago mi je da te poznajem barem u ovom virtualnom svijetu :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lepo od tebe, verujem da ces ih usreciti puuuuno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Drago mi je da Vam se svidjela ova akcija i iskreno se nadam da će uroditi plodom.

    Osobe koje nisu u zavidnoj situaciji obično se srame išta tražiti i ne žele priznati da nemaju stoga i trebam Vašu pomoć <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to je istina, osobito žene se srame.. Ni ja ne znam nikoga (ili svi dobro sakrivaju ili moji bližnji imaju sreće), ali ako čujem za nekoga šaljem mail. I da, uistinu hvale vrijedna akcija. Sigurna sam da u Hrvatskoj postoji hrpa mladih djevojaka koje si ne mogu priuštiti ni olovku za oči!

      Izbriši
  7. Toliko si me zadivila sa ovom svojom gestom.... divna si.......

    OdgovoriIzbriši
  8. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 puta plus beskonačno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja!
    makoro

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna akcija, bravo <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je odlicna akcija! Svaka ti cast! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj post me baš dirnuo, divna si <3 Ni ja ne poznajem osobno nikoga, ali raspitat ću se, pa lako pošaljem mail. Još jednom, divna akcija!

    OdgovoriIzbriši
  13. DIvno od tebe, stvarno prelepa ideja! Meni trenutno ne pada niko na pamet :/
    Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja imam jednu prijateljicu koja ne radi,ni muz joj ne radi,imaju dvoje djece..Inace ja joj uvjek poklanjam svoju odjecu koju vise ne nosim,a koja je naravno dobro ocuvana... Kozmetike,tj preparative ni sama puno ne koristim pa i nemam da joj dam..a ti ako hoces mozes nesto odvojiti i njoj pokloniti,ako je sta ostalo mogu ti dati njezinu adresu :)
    Btw cura je radila,imala nesrecu udario je auto,nije mogla ici na posao i dobila otkaz a nisu joj dali placu 2 mj.. kako nije bila ni prijavljena to nece vise nikad ni dobiti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema problema draga, nas dvije ćemo se dogovoriti na mailu a tebi SVAKA ČAST na humanitarnosti i blago tvojoj prijateljici što te ima <3

      Izbriši
  15. Ti si stvarno jedno divno stvorenje! Vikend je pa ću malo pregledati svoju kozmetiku pa ti javim šta ti mogu poslati da proslijediš curi kojoj treba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, hvala ti scarfs <3

      Ja volim uveseljavati ljude a pogotovo one koji nemaju i zato u njihovo ime puno ti hvala <3

      Izbriši
  16. još jedna stvar zbog koje te volim :* oduševila si me ovime, nadam se da ćeš pronaći ženice kojima stvarno treba :* :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo ti je krasna ideja, sve si mislim da bih i ja mogla nešto slično složiti :) (ponoćna inspiracija lupa :Đ)

    OdgovoriIzbriši
  18. svaka čast za ovu akciju <3 baš sam se neki dan iznervirala čitajući na forumu nekoliko upisa različitih cura o tome kako im neki proizvod ne paše i kako su ga bacile u smeće isti tren. zasmetalo me to kako niti jednoj nije palo na pamet prošetati nekoliko tema dalje na poklanjam-tražim kozmetiku i umjesto da bace to poklone nekome tko nema. evo i sada sam se iznervirala kad se toga sjetim.
    uglavnom, ja isto ne poznajem nikoga kome treba. na žalost, ne mislim da će ti biti problem pronaći kome pokloniti.
    još jednom, svaka čast! svaki dan su mi ovaj blog i blogerica sve draži i draži <3

    OdgovoriIzbriši
  19. ovo je baš lijepo od tebe, bravo! :)

    OdgovoriIzbriši