REN Resurfacing AHA koncentrat-recenzija

Posted by Dear Skin at 00:47

REN AHA koncetrat recenzija...




Kada se pojavio Britanski brend REN kod nas , kupila sam dva proizvoda iz linije s AHA kiselinama.
Prva je maska za lice  o kojoj ću drugi put pisati i ovaj koncentrat s AHA kiselinama o kojem večeras pišem.



Radi se o serumu kojeg nazivaju koncetratom više vrsta kiselina ( voćna, glikolna, mliječna ) i s kojim obećavaju da će se koža obnoviti, pomladiti , zagladiti, blistati i bla, bla...

Dolazi u prozirnoj bočici od 30 ml s pipetom ( kapaljkom ) i uputstva su da se puna pipieta nanosi navečer na čisto lice prije noćne kreme.

Serum je jako vodenast i brzo se upija. Uopće ne pecka na koži što je običaj kod krema/seruma s AHA kiselinama i tu mi je odmah odavao neki loš dojam, jer nekako uvijek mislim, ako ne pecka onda ne djeluje što je možda pogrešno mišljenje.

Bilo kako bilo, ovaj serum sam pobožno nanosila 4 tjedna svaku večer kao noćnu rutinu.




Miris je strašno intezivan, podsjeća me na jabučni ocat :D a osjećaj kad se nanese prilično ljepljiv ali srećom, jako se brzo upije.


Čitjući po blogovima oduševljenje ovim proizvodom, zaista sam vjerovala da će i meni djelovati, međutim, ja apsolutno nikakvo poboljšanje nisam vidjela na svojoj koži.
Ništa od obećanja kod mene se nije ispunilo, osim što mi je ovaj koncentrat izvlačio prištiče koje sam konstantno morala prekrivati.
Doduše, na takve reakcije kože sam navikla i jasno mi je da AHA kiseline imaju tendenciju izvlačiti prištiče ali sve u svemu, zadnjih četiri tjedna je bilo što se tiče ovog proizvoda vrlo razočaravajuće. :(





S obzirom da moja koža nije previše zahtjevna glede pigmentacija i neujednačenog tona, ja zaista ne znam kome bih ovaj proizvod preporučila ?!
Nikome :))

 Pogotovo što je cijena od 369,00 kn zaista previše za ovako slabo učinkovit proizvod.

Za te novce sam mogla kupiti na litre mliječne kiseline koju je Estee nahvalila u ovom postu  i imala puno bolji učinak  :-(

I za kraj pogled na sastojke


REN kozmetika nije testirana na životinjama, te ne sadrži parabene i sintetičke sastojke.

Jeste li Vi što isprobali od kozmetike REN i kakva su Vaša iskustva?

48 komentari:

  1. nisam probala ništa od REN kozmetike, no mami me serum s C vitaminom, no moram ga prvo još malo izguglati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ćeš čitati Britanke, mene su uspjele nagovorit XD, u svakom slučaju, bez testera ne kupuj :)

      Izbriši
  2. Imaš sve pohvale od mene, posebno za ljubaznost što mi odgovoriš na svaki mail.. Veliko bravo i hvala :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi :)

      Ako mogu, rado pomognem svojim iskustvom :)

      Izbriši
  3. Hm...znam koliko je hvaljen ovaj brend u Britaniji i sada nekako što sam i imalu volje nešto isprobati...hm...čekam tvoj post za masku ;) ovo preskačem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam za ostale proizvode ali nakon ovog promašaja, nekako ni ja nisam previše zainteresirana za isprobavanje :)

      Izbriši
  4. Nekako mi se uvijek taj REN činio agresivan za bilo koju kožu. Uvijek sam čitala sastojke i nekako mi nije djelovalo privlačno. Vidim da nisam bila daleko od istine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, ne znam što bih rekla, po sastojcima je agresivno ali zapravo mojoj koži apsolutno ništa ne radi :(

      Izbriši
  5. Nisam probala nista od REN kozmetike, a i nisam ih preterano istrazivala. Nnekako se uvek trudim istraziti pristupacnije brendove, pre nego sto se bacim u ocaj i krenem u osvajanje preskupih kremica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo odlično razmišljanje, samo što ja MORAM sve probati što dođe novog :))

      :ovisnica:

      Izbriši
  6. Nisam čak ni čula za ovaj brend. Gde ih ima kod vas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo nisam ni ja za njih čula dok nisu stigli kod nas u Muller, iako sam poslije vidjela da su mnoge blogerice isprobale tu kozmetiku putem naručivanja s neta

      Izbriši
  7. Jako puno preparata sa Aha uopće ne djeluju, da li je to u pitanju loš ph, ne znam. Sjećam se da sam davno imala od Roc-a glikolne kapi, ma nikakave koristi od njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma katastrofa draga moja.
      Ovo je kao neki voćni sok :D

      Izbriši
  8. Hm.....nedavno me zena u Mulleru vukla za rukav (doslovno) da mi pokaze REN kozmetiku i uvjeravala me kako je sve savrseno.
    Bila sam disciplinirana (za cudo bozje) i lijepo sam je zamolila za par testera da prvo isprobam. Dobila sam jedino tester maske (ne znam koje jer je letio u smece) koju sam stavila i jedva izdrzala pet minuta, lice me je peklo (ne peckalo), zatezalo. Brzo sam je skinula i bila sam crvena ko kuhani rak :(
    Dva dana mi je koza bila crvena, suha i jadna :(
    Maska zavrsila u smecu, i sada se ne usudim ista drugo probati :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavljam da je to ta maska s AHA kiselinama, i moja je odletila u smeče ali nažalost ne tester i još je najnagrađivaniji njihov proizvod ??!

      Super da si isprobala testere i tako treba uvijek a ne bacati pare

      Izbriši
  9. Ok, znaci nisam jedina?
    Svidja mi se ova tvoja recenzija, jer nakon iskustva s maskom i tvog iskustva sa serumom, REN je za mene prekrizen!

    A sto se testera tice, nisi cula za 'eyedetox metodu' trazenja testera? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Zapravo za ovaj serum ne postoje testeri pa sam išla na blef ali svakako više ne bih ništa kupila bez prethodne probe, svaka škola košta :P

      Izbriši
  10. Auuuu :/ Pa koliko sadrzi procenata AHA kiseline taj serum? Bas mi je zao sto te je razocarao :/ Kao i maska...
    coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam kupila serum, na njemu nisam našla taj podatak kao ni na netu.
      Ah, ne može sve biti dobro :D

      Izbriši
  11. hvala na recenziji, puno znači da se ne zaletimo :) nisam ništa njihovo probala još :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)

      Ne znam za ostale proizvode i linije ali u svakom slučaju, ništa bez isprobavanja :)

      Izbriši
  12. Ja imam pjenu za umivanje iz linije za osjetljivu kožu, nisam razočarana ali niti oduševljena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala pjenu, zapravo ih inače ne volim ali dobro je znati da nije nešto..

      Izbriši
  13. Ja sam probala tri proizvoda i od kojih mi je definitivno okoloočna bila dobra. Pjena za lice je bila isto ok, a dnevna krema, ništa posebno. Obična dnevna krema.
    Ža mi je šta se nisi našla sa ovim proizvodom, jer znam koliko su hvaljeni i ja i dalje hvalim tu okoloočnu. Ali eto, ne pašu nažalost svima svi proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okoloočnu nisam probala, ja sam nažalost nabasala na proizvode koji meni nisu odgovarali ali vjerujem da i REN ima dobrih proizvoda.

      Izbriši
  14. Ajoj, way too much $ da bi bila razočarana tako :/ Nadam se da ćeš naći neku upotrebu za njega..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :)
      Nema namjene više, ja sam ga u 4 tjedna potrošila tako da ostaje samo bočica za neku namjenu :D

      Izbriši
  15. a sranje :D
    ja sam jučer bila oduševljena kada sam pročitala da REN ima za kupiti kod nas.
    Nadam se da ću se dokopati testera seruma viitamina c ili one jedne kreme, koju sad ne znam :D

    možda se jednom odvažim smućkati svoj serum po receptu ;)
    kakva su ti iskustva sa Cosmel kremama s voćnim kiselinama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodno ima u Mulleru testera ali ne svih proizvoda, tako da svakako treba probati prije kupovine.
      Od Cosmela koristim jedino losion za tijelo s AHA kiselinama i on mi je fantastičan, kreme za lice su mi bile skoro sve premasne

      Izbriši
  16. Bas steta sto ti nista nije uradio serum, mozda ga nisi dovoljno dugo koristila? Mada jeste cudno sto te nista ne pecka, ja sam uzela neku kremu od 10% aha kiselina (isto smuckano nekoliko vrsta kiselina) i u pocetku me je toliko svrbelo i peckalo da sam htela da poludim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam ga 4 tjedna svaku večer i za taj period potrošila, mislim da je za to vrijeme trebao pokazati neke rezultate, pogotovo što se radi o AHA kiselinama.

      Sad čekam tvoju "Jako dobru kremu", nadam se da će mi ona odgovarati :))

      Izbriši
    2. Nisam skontala da si ga za ta 4 dana i potrosila, onda je definitivno trebalo da deluje, bas steta..

      A sto se tice kreme, nadam se da ce ti pomoci, a jos ti nije stigla??

      Izbriši
    3. Ne 4 dana, već 4 tjedna :)

      Nije kremica još došla, čekam poštara svaki dan :D

      Izbriši
    4. aaa glupa ja :D

      e ne mogu da verujem, jesu debili, jel moguce da toliko putuje..bezveze, javi kad stigne :)

      Izbriši
  17. Kako sam se samo nasmijala na ono pitanje i odgovor "Nikome" :)
    Baš sam se ponadala da će ovaj serum biti dobar, pogotovo jer je toliko toga obećavao... Šteta!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Pa zaista, ja ga stvarno ne znam kome bih preporučila jer ako na mojoj ne zahtjevnoj koži ništa ne radi kako će onda raditi nekome s puno jačim hiperpigmentacijama, nepravilnostima i slično .
      Jako hvaljen proizvod na Britanskim blogovima ali meni veliko razočarenje :-(

      Izbriši
  18. Dosta hvaljen, i volila bi probat. Žao mi je što ti nije odgovarao :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaljen je, ali nažalost na mojoj koži ne funkcionira,što ne znači da drugima neće biti ok :)

      Izbriši
  19. Baš mi je trebala ova recenzija, jer sam škicala serum.
    Ja sam imala filorga sleep and peel kremicu, sa AHA i BHA kiselinama i isto na mojoj koži nije funkcioniralo....
    ne znam zašto.
    Ja sam se pripremila kako će me peckati, pa da ću se sva zacrveniti i svašta nešto, a ono ništa.
    A koža mi je inače tanka i dehidrirana i bila sam sigurna da ću nekako odreagirati.
    Baš me zanima zašto neke kože slabo reagiraju na kiseline.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E dobro da si rekla za Filorgu da slučajno ne bacim novce i na nju :D

      Koliko nam je rekla naša Estee, guru za AHA kiseline, nisu sve djelotvorne jer trebaju imati točno određeni Ph jer u suprotnom nisu djelotvorne

      Izbriši
    2. Baš sam čitala po forumu, i čini mi se da ti tretmani sa kiselinama koje estee i cure rade doma imaju puno bolje učinke nego ovi višestruko skuplji kupovni.

      Samo s obzirom na moju tanku kožu, nikako da skupim hrabrosti i probam sama jer se malo bojim.

      A trenutno su me ovi serumi zainteresirali :)
      http://nufountain.com/specials.html

      Izbriši
    3. I moja koža je tanka i pričlično osjetljiva ali volim AHA kiseline

      Izbriši
  20. Znam za REN, ali nekako nije mi privlačan. Ne znam zašto.

    OdgovoriIzbriši
  21. Baš sam maloprije gledala jedan video o ren maskama, gdje ih cura toliko hvali.... baš me zanima šta ćeš ti reći, jedva čekam :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja sam osjetila peckanje dok sam nanosila serum i mislim da mi je ujednačio ten i malo smanjio ožiljke od akni tako da sam zadovoljna. Očito neki proizvodi ne odgovaraju svima. :)
    Jesi li promućkala bočicu prije nanošenja seruma? Meni se nekoliko puta dogodilo da sam zaboravila i tada nisam osjetila peckanje...možda ti zato nije djelovao...
    Pročitala sam negdje da ga se ne bi trebalo stavljati svaku večer kroz tako dugo vrijeme nego 2 do 3 puta tjedno. Ja sam ga kupila prije 2 mjeseca i još imam pola bočice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, promućkala sam prije svake upotrebe kako piše u uputstvima.
      Također piše da se koristi svaku drugu večer, ali kako je moja koža naviknuta na AHA, ja sam koristila svaku.
      Nije me ni jednom peckao, jednostavno za moju kožu nekako preslabo učinkovit, drago mi je da tebi odgovara, jer zaista nije baš jeftin.

      Izbriši