Rezultati mojeg prvog darivanja

Posted by Dear Skin at 22:03

Tko je osvojio nagrade ...




Drage moje,

napokon sam sredila Vaše komentare i izvukla dobitnice :-)

 Evo kako je random.org odlučio:

1. Dnevni preparat osvojila je Zorana Stašina

2. Noćni preparat osvojila je Draga Morić

Testere su osvojile:

1. Ingrid Gregorević

2. Kristina Kemešić

3. Nathalie Dijoux

4. Iva Rogić

5.Vedrana Grbac

6.Tanja Čolak

7. Jelena Radović

8. Dženana Ćosović

9. LeClair - ime ostavljeno u mom mailu

10. Mel10- ime ostavljeno u mom mailu

Drage moje hvala na ovolikom odazivu, molim dobitnice da mi se jave s mailova koje su ostavile u komentarima ili mi poslale mailom , te da mi se jave na moj mail eyedetoxx@gmail.com kako bismo mogle realizirati nagrade u roku od 48 sati, u protivnom izvačim nove dobitnike.


P.S. S obzirom na ovoliki odaziv, odlučila sam izvući još pet čitateljica i nagraditi testerima

1. Anela Barišić

2. Marija Srakić

3. Snow- ime ostavljeno u mailu

4. Sara Deković

5. Jovana Livaja Savić

Čestitam svima <3

32 komentari:

  1. Čestitke svima, i svaka čast tebi koliko si nagradica podijelila, imat ćeš pune ruke posla sa poštom i slanjem :))

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka čast na darivanju! blago dobitnicama :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Buhihihi osvojila sam nesto! :D Jos cu i da poverujem da nisam najveci baksuz u univerzumu. Cestitam svimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
    P.S. Bas si dosta nagrada podelila :D

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke dobitnicama :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  5. Biti će puno posla, zato molim dobitnice za malo strpljenja dok sve ne nabavim , pogotovo za proizvode koje moram naručiti s neta

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da si mi krivo napisala prezime (u 90%slucajeva se to dogodi) :/ tj. Nadam se da sam ja jedina Ingrid ali nisam Gregorevic nego Gregorovic :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ako sam ja u pitanju- woooohoooo :)

      Izbriši
    2. Oprosti draga na pogrešci, inače jako griješim u tipkanju jer se stalno žurim, molim te pošalji mi mail s maila kojeg si ostavila u komentaru :)

      Izbriši
  7. Cestitam svima, ovo je bas bio mega Giveaway i bas ces imati pune ruke posla :-)I ja sam nesto dobila,jeej,prvi put nesto nakon Firmoo vaucera a oni uopste ne dostavljaju u BiH :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cestitam svim dobitnicama!
    Bas se radujem, ovo mi je prva nagradica! Hvala! :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam dobitnicama!
    makoro

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke dobitnicama i tebi Dear Skin svaka čast! Bravo za sve !

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke dobitnicama i svaka čast za tebe, Eye!:-) Sad ćeš imati pune ruke posla, ali ćeš razveseliti puno cura:-)
    _lolly

    OdgovoriIzbriši
  12. zanimljivo da, iako je giveaway bio temeljen na vlastitom izboru proizvoda, da su izabrani najjeftiniji.

    slucajnost? ne znam bas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, razumijem tvoju frustraciju, no međutim od stotinu komentara koji su ostavljeni, random org je izabrao dva koja je izabrao.
      I nije da se opravdavam ali ja sam danas potrošila 750 kn iz svog džepa za nagrade a još ću sigurno 200 kn za poštarine širom Hrvatske, Bosne i Srbije plus moje vrijeme koje ću potrošiti na ovo darivanje.
      Nemam sponzore niti proizvode u ladici pa ih darujem, znači sve što poklanjam, poklanjam od srca i isključivo svojim novcem.
      Kome se nisu svidjela moja pravila i moje darivanje, apsolutno nije trebao sudjelovati niti pratiti.

      Izbriši
    2. Super kako se zna kritizirati giveaway koji netko drugi radi... Eye, ne obaziri se. Haters gonna hate. Ti si učinila sjajno darivanje i još dodatno obradovala par cura. Svaka čast. <3 <3 <3

      Izbriši
    3. darivanje je divno, a te teorije urote su više nego smiješne. Eye svaka čast i ne obaziri se na hejtere :)

      Izbriši
    4. Nevjerojatno kakvih sve ljudi ima. Cura radi darivanje iz svog džepa i još k tome prima kritike, tko je ovdje lud pitam se ja?! Darivanje je bilo predivno, ja još nisam doživjela da netko može birati proizvod po svom izboru i svaka ti čast na tome :)

      Izbriši
  13. Puno hvala svima na podršci, čestitkama i sudjelovanju. <3
    Meni su sve cure predrage i ja bih voljela da su svi osvojili nagrade i iskreno se nadam da ću barem sitnicom razveseliti moje čitateljice.

    Ovim putem najavljujem ponovno malo drugačije darivanje, raditi će se više o humanitarnoj akciji.
    Puno pusa svima !

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam svim dobitinicama :)
    Jeeej, ja sam jedna od onih što će dobiti testere, baš sam sretna! Hvala ti <3
    Javim se na mail :) :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Osvojila sam testere i baš sam sretna. Puno hvala.

    OdgovoriIzbriši
  16. Jesus Christ, ona koja je ostavila poruku anonimno, je li može link na tvoj giveaway, pleeeease...
    Obično takvi kao ti neće dati ni komad kruha gladnom, ali zato su spremne kritizirati ostale.
    Ja sam sudejlovala i nisam ništa dobila i mogu se samo lijepo nasmijati i reći da se nisam niti nadala, ali da sam sretna za druge cure:) Ti si krenula raditi analize koji od prijavljenih proizvoda je najjeftiniji, to se trebalo domisliti...
    _lolly

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja osobno potvrđujem i stojim iza toga da je ovaj giveaway 100% vjerodostojan jer sam i sama dobitnica noćnog preparata koji by the way stoji 210kn u ljekarnama i ako je to nekome mala suma novca-zbilja blago takvima.
    Ali cura koja nesebično daruje omiljenim preparatima sljedbenice svoga bloga i još i sama poštarina koju treba platiti- to je jedna iznimna gesta i smatram da naša draga blogerica Dearskin zbilja ima veliko srce i svima koji sumnjaju u to sugeriram da se suzdrže od destruktivnih i neutemeljenih komentara.
    I draga Martina ne obaziri se na zle jezike jer ih je uvijek bilo i uvijek će ih biti, a ja ću još jednom iskoristiti priliku da ti od srca zahvalim na svom omiljenom preparatu:)) Kiss<3
    Draga

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja osobno potvrđujem i stojim iza toga da je ovaj giveaway 100% vjerodostojan jer sam i sama dobitnica noćnog preparata koji by the way stoji 210kn u ljekarnama i ako je to nekome mala suma novca-zbilja blago takvima.
    Ali cura koja nesebično daruje omiljenim preparatima sljedbenice svoga bloga i još i sama poštarina koju treba platiti- to je jedna iznimna gesta i smatram da naša draga blogerica Dearskin zbilja ima veliko srce i svima koji sumnjaju u to sugeriram da se suzdrže od destruktivnih i neutemeljenih komentara.
    I draga Martina ne obaziri se na zle jezike jer ih je uvijek bilo i uvijek će ih biti, a ja ću još jednom iskoristiti priliku da ti od srca zahvalim na svom omiljenom preparatu:)) Kiss<3
    Draga

    OdgovoriIzbriši
  19. Prvi puta u zivotu nesto sam dobila na nagradnoj igri i sretna sam ko malo dijete (ne moram ni reci da redovito igram sve igre i ama bas nikada nista nisam dobila)

    Hvala ti i samo nastaviti biti ovako divna, a zlobne komentare - ignore :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Za @Anonimnu alapaču!
    Ako već želiš uputiti negativnu kritiku na ovaj velikodušni giveaway, onda, budi tako hrabra i reci ko si, ime/prezime/nick. Najlakše i najniže je ovakve neutemeljene komentare upućivati pod 'Anonimno'. Ali dobro, zanemarimo sad to, kažeš da su izabrani jeftiniji proizvodi?! Izvini, tebi je npr. Dermalogica..hmmm... jeftina?! Pa blago ti se! Onda ne vidim niti jedan razlog zašto si se javila i sudjelovala u ovome. Ako ti je npr. Dermalogica jeftina, šta li si ti onda tražila, baš me zanima :D U poštenje blogerke Dear Skin i regularnosti ove nagradne igre, zaista ne trebaš sumnjati! Zavist je rak na duši i iskreno se nadam da ćeš se od toga izliječiti, za tvoje dobro. I drugi put više sreće, nije ti svijet propao što ništa nisi osvojila, nisu ni ostalih 89 osoba (i da, gdje si još vidjela giveaway sa izabranih 17 osoba?!?! ja- nigdje!).
    Pozz
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  21. uh, mislim da bi se zlobna djeca trebala kloniti ovog bloga. Draga eye ne trebas se ti nikome opravdavati, a ponajmanje nekome tko nema hrabrosti stati iza svojih rijeci (vec se fino prijavljuje anonimno). I ja sam sudjelovala na darivanju i nisam dobila nista i ne pada mi na pamet uopce gledati koje su pobjednice preparate zazeljele. Samo ti nama i dalje pisi <3

    OdgovoriIzbriši