Sisley Phyto-Blush 5 Pinky Coral

Posted by Dear Skin at 00:09

Recenzija Sisley rumenila - nijansa 5 pinky coral



Nedavno sam kupila svoje prvo Sisley Paris rumenilo, pa eto imam potrebu napisati i podijeliti s Vama svoj dojam.
Moram priznati da me Sisley dekorativa nikada nije pretjerano zanimala. Iako jako volim njihovu preparativu, kod dekorativne kozmetike ,priznajem pokušavam proći što jeftinije.

Ovo rumenilo sam često puta odlazeći u parfumeriju ogledavala, gledalo je ono mene, gledala sam ja njega ali usprkos tome, nikada nije do nedugo završilo u mojim rukama.

Prvo što mi je uvijek odbojno je ambalaža, ne volim velike ambalaže rumenila, pudera u kamenu i slično.
Volim kada su umjereno velika i praktična za nošenje u torbici.

Ambalaža rumenila je poprilično velika, veličine kao manji rokovnik,iako jako luksuzno, ipak vrlo nepraktično za nošenje.
Drugo, ne volim te zebra, leopard, tigar i ostale uzorke. :D


No usprkos svemu, boja koju sam odabrala me toliko očarala i podsjetila na nadolazeće proljeće da sam pokleknula i udomila jedan primjerak, koji kao i mnoga rumenila dolazi u baršunastoj crnoj košuljici.


Boja je vrlo neobična, rekla bih da je roza , ali ima puno koraljne u sebi, pa čak i neki ton naranđasto-breskvaste nijanse.
Na prvu mi se učinilo presvijetlo i već sam pomislila kako se ono neće ni vidjeti na mom srednje tamnom tenu, no prilikom isprobavanja vrlo sam se iznenadila kako se lijepo vidi na licu.
Boja je tako "nevina" da me na trenutak bacilo u djetinjstvo i sve ružičaste boje iz moje djevojačke mašte izbacilo na površinu.:)


Iako nježno, ono jako dobro prekriva u samo jednom sloju, ja ga koristim izmješanih boja iako se može koristiti svaka boja zasebno.Za taj zahvat bi Vam trebala neka vrlo uska četkica.

Miris je suptilan, nije jako namirisano i vrlo dobro se blenda.

Rekla bih da je rumenilo mat ali daje neku obasjanost, odnosno lijep, zdravi odsjaj.



Uz rumenilo dobijete i prilično široku četkicu koju nisam isprobala ali čak mi se čini da bi mogla biti iskoristiva, iako sam navikla na svoje kistove za rumenila i to najčešće koso rezane koje najviše volim.




Boja je vrlo prilagodljiva, odgovara skoro svim tipovima kože i podtonovima, ipak zbog svoje nježnosti ipak bih ga preporučila ženama svijetlije ili srednje tamne puti.
Nije mi istaknuo proširene pore na mojim obrazima ali trudim se uvijek imati dobru bazu kako se to ne bi dogodilo ni s jednim rumenilom.

Zaključak: rumenilo je predivno, vrlo prozračno, lagano na koži ali ako me pitate da li je posebno po nečemu -nije !
Osim vrlo neobične boje i luksuznog pakiranja, ovo rumenilo zaista ne mogu pretpostaviti npr Nars ili Clarins rumenilima koji su za mene Amen.

I za kraj pogled na sastojke i cijenu



Samo rumenilo ima 7 grama, za cijenu od 479,00 kn je opravdano.


Kako Vam se čini ovo rumenilo i mislite li da je nepravedno došlo na moju  listu?

40 komentari:

  1. Rumenilo izgleda divno, ali svakako je cena preterana.

    OdgovoriIzbriši
  2. najviše što sam ja dala za rumenilo je 125KM tojest 500kn za Estee Lauder gradient rumenilo. i dala bih opet da se nije prestalo proizvoditi. sad mi se plače kad pomislim na to :(((( potrošila sam 2 a ovog trećeg mi je ostalo jaaako jaaaaaako malo pa ga stavljam za specijalne prilike. a inače trenutno omiljeno rumenilo mi je Flormar P115. preporučujem! :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledam sad na netu ta gradiant rumenila koja spominješ i nije mi jasno kako ja to nikad nisam primjetila, vjerojatno mi je promaklo :D

      Nažalost, tako je s kozmetikom često, kupiš neki proizvod i kada ga želiš ponoviti-više ga nema :(

      Izbriši
  3. prelijepo izgleda, ali za mene je sad malo iznad moje lige. A i ako kvaliteta nije bolja od NARS-a ili Clarinsa, ni ne treba mi (ili se to samo tješim XD)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kvalitetno je , to uopće nije upitno ali nisam sigurna koliko odskače od ostalih kvalitetnih proizvođača.
      Ali da je posebno- je :)

      Izbriši
  4. Stara Sisley rumenila su bila bolja i žalim što nisam napravila veću zalihu. Samo su nestala preko noći. :-( Boje ovih novih su previše svijetle, pa ih mogu nositi samo zimi. Obrnuto je s Guerlainovim rumenilima. Stara su bila previše svijetla, ali su zato nova žarkih boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nažalost probala stara Sisley rumenila . Guerlain koristim samo bronzere, morat ću isprobati i koje rumenilo iz nove ponude :)

      Izbriši
  5. Meni izgleda privlačno i lijepo :-) o kvalitetu ne mogu govoriti, ali apsolutno ti vjerujem :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je lijepo istina, mogu samo zamisliti kako bi krasno stajalo plavušama poput tebe iako jako lijepo izgleda i na brinetama :)

      Izbriši
  6. Imam jedno iz redovne linije...lijepo je, postojano je, pigmentirano je no da li je vrijedno tih para - nije :/ a i nakon 3mj je napuklo što mi se ni sa jednim nije desilo :( no spasilo se al ga nikada ne nosim sa sobom što znaći da ga zaista prerijetko koristim :(.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto draga, upravo si i potvrdila koliko je cijena opravdana :D

      Izbriši
  7. I nijansa i pakovanje su savršeni! Mada je i cena malo previše savršena za moj ukus... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je nijansa oborila s nogu, dok mi pakiranje nimalo nije privlačno, slažem se za cijenu :D

      Izbriši
  8. Jako je lijepa nijansa, volim takve koje osvježe ten i daju živost licu! Platila bih toliko za rumenilo da mi nijansa stvarno savršeno odgovara jer rumenila traju i traju, ali ova ambalaža me jako odbija, slažem se da je prevelika, a također ne volim taj animal print, ne djeluje mi elegantno. Baš me čudi što biraju takve ambalaže..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene čudi, mislim da je jedna firma kao Sisley mogla biti malo originalnija :D

      Izbriši
  9. Rumenilo prelijepo izgleda i sigurna sam da ti savrseno pristaje :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh boja je savršena!
    Slažem se, za manje novca se mogu naći odlična rumenila ali dobro, svi mi moramo nekada ispuniti sebi neki hir :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahh, što da ti kažem Malo Prase, da nisam kupila, sanjala bih ga i znojila se u snu, hahaha :))

      Izbriši
  11. Tek kad sam vidila swatch sam pomislila kako je boja prekrasna, inače u kutijici nema nele razlike u odnosu na klasična roza/koraljna rumenila, ali ovo je stvarno divno.
    Odbija me zebra (i svi ostali životinjski uzorci općenito) i cijena. Ali naravno da se ne bi bunila da završi u mojoj makeup kolekciji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, i mene odbija zebra uzorak ali boja je tako posebna , da eto njega kod mene :D

      Izbriši
  12. Meni je krasno :) Kao i cijena haha :D Osobno ga ne bi kupila, ali imam i ja svoje momente, kad zapnem za nešto i zaljubim se u to imam osjećaj da bi za to dala svo bogatstvo svijeta...Iako se inače također trudim biti racionalna i što manje trošiti na dekorativu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se trudim, pet puta odustanem a onda odem kao vjetrom gonjena..ovisnost..što ćeš

      Izbriši
  13. Divno je rumenilo i pakovanje i nijansa, cena jeste previsoka ali boze moj :D desava se :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Sviđa mi se boja i super izgleda. Cijena je stvarno visoka pa je opravdano došlo na tvoju sivu listu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, omjer cijene i kvalitete nije baš opravdano:)

      Izbriši
  15. Boja mi se sviđa, ali takva se može naći u MAC ili Nars rumenilima. Što se tiče cijene meni je njihova kozmetika općenito preskupa, ali da mogu sigurno bi nešto probala, možda ne od dekorative nego od preparative.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno, što se tiče Sisley-a, radije uložiti novac u preparativu nego dekorativu

      Izbriši
  16. Imam isto takvo rumenilo i prezadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Nataša, barem me sad ne peče savjest što sam ga toliko platila XD

      Izbriši
  17. predivno je, ne mogu ga se nagledati :) bolje da nisam otvarala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tvoj ten i tvoje ličeko bi savršeno pristajalo, probaj ga u nekoj parfumeriji kad ćeš biti u prolazu :-)

      Izbriši
  18. Za mene su Sleek rumenila TOP, iza njih NARS, treći ne postoje. xD
    Osim Sisley preparative s kojom sam, ovisno o kojem se proizvodu super zadovoljna, dok s nekima nisam...dekorativu nikad nisam ništa posebno proučavala. Ali ovo rumenilo želim barem swatchati. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NARS obožavam i mogu sa sigurnošću reći da su mi najbolja rumenila koja sam probala, Sleek nažalost nisam ni jedno , svakako moram malo proučiti tu marku.

      Svakako kad se nađeš u parfumeriji baci pogled na ovo rumenilo, baš me zanima što misliš :)

      Izbriši
  19. Predivno je !

    OdgovoriIzbriši