Sisley Soapless facial cleasing bar VS Sisley Phyto Pate Moussante

Posted by Dear Skin at 00:57

Usporedba i recenzija Sisley sapuna za lice...

Večeras ću pokušati usporediti ova dva sapuna za lice koji nam dolaze od poznatog branda Sisley Paris.

Prvi sapun, punog naziva Soapless facial cleansing bar with Tropical Resins, namijenjen je umivanju
mješovite i masne kože.


Kako volim sapune za lice i tijelo i često im dajem prednost u odnosu na gelove i pjene za umivanje. Prije dva mjeseca odlučila sam isprobati ovaj sapun s tropskim smolama.
 Iako sam čitala neke recenzije kako sapun isušuje,  nisam se previše dvoumila :D

Sapun ima 125 grama, dolazi u lijepoj kartonskoj kutijici. Mislim da je Sisley mogao smisliti i neku kutijicu za čuvanje sapuna no ne zamjeram previše jer:

- sapun savršeno očisti svaku poru i ne isušuje , a ja imam mješovitu i dehidriranu kožu

- otkako ga koristim nisam dobila ni jednu pms aknu većih razmjera ( weeee :)))

- slikan je nakon dva mjeseca svakodnevnog korištenja , znači sporo se troši, koristim ga navečer prije noćnih mazalica

- cijena , ne mogu se sjetiti u lipu ali oko 360 kn za 125 grama

-sastojci:


Nakon uspijeha s ovim sapunom, odlučila sam kupiti i Phyto Pate Moussante Sisley čistač namijenjen za blago čišćenje.

Za razliku od prvog, s ovim čistačem dobijete punu opremu:

- plastična kutijica za čuvanje sapuna

- rupičasti podložak za sapun

- spužvica kojom možete nježno čistiti lice


Ovaj čistač kako sam rekla namijenjen je nježnom a temeljitom čišćenju i dolazi u količini od 110 grama.

- odlično se pjeni, ne isušuje ali ima intezivniji biljni miris u odnosu na prvi

- ne iritira oči, pogodan i za najosjetljiviju kožu

- također se sporo troši, na slici je nakon mjesec dana upotrebe dva puta dnevno, ujutro i popodne

- cijena, cca 700 kn možda malo manje.Bacim račune i kasnije nisam sigurna u lipu :D

- sastojci:

Oba čistača preporučuju se koristiti četkicom. Sisley ima u ponudi svoju četku za lice .
Moram napomenuti da je ta četkica izvrsna, gusta i temeljita a opet jako nježna, i kako sam isprobala puno četki za pranje lica,   ova ima itekako smisla.



Naravno, ona nije neophodna, možete koristiti prste, neke svoje spužvice ili četke.
Ali, ipak sam napravila test pranja s Sisley-om četkicom i drugom koju sam imala kod kuće kako bi vidjele razliku:


Pranje s četkicom drugog proizvođača, trljanje 10 sekundi :


Pranje Sisley četkicom, trljanje 10 sekundi :



Nadam se da primjećujete razliku :D
Sisley četkica je u 10 sekundi napravila gustu i bogatu pjenu dok je drugom četkicom, pjena jako siromašna i sapun se nije dobro rasporedio u sve pore.
Cijena četkice je cca 240 kn.

Zaključak:

Oba sapuna bih preporučila apsolutno svima čak i onima s osjetljivom i suhom kožom, ali ako mene pitate, prvi sapun mi je bolji i draži jer ima slabiji miris, bolje očisti moje začepljene pore , ne zateže obraze i u krajnjem slučaju, jeftiniji je :D

Kako Vam se sviđa ova usporedba i jeste li probali koji od Sisley čistača?

56 komentari:

  1. Ne znam, ne koristim sapune za pranje lica :D malo su mi teži za korištenje nego npr pjena ili gel koji imaju pumpicu..
    imam četkicu ovakvu, samo Sephorinu, a planiram da probam ono sigmino čudo što se okreće hihihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo žena bježi od sapuna i shvaćam zašto, istina, gelovi su puno praktičniji.

      Joj, kakvo je to čudo koje se okreće ??

      Izbriši
    2. Gledala sam to kod prijateljice u Amsterdamu i nije loše... http://www.sigmabeauty.com/Cleansing_and_Polishing_Tool_p/cpt01.htm

      Izbriši
    3. Uuu, ovo izgleda jako zanimljivo :))

      Izbriši
  2. Ja ne znam jel ja dobro dijelim to iz kuna u km, ali mogu samo reci da su jakooo skupi ako sam ja dobro sracunala. Za tu cijenu uz prvi ne da bih ocekivala da mi dodje kutijica za cuvanje, nego da mi svaki put pred umivanje govori "You`re the fairest of them all!" :-)
    Salu na stranu, jer svako ima pravo kupovati sto zeli, nego ja generalno ne vjerujem bas u toliku blagodat ijednog sapuna ili sindeta bez obzira koliko kostao.Evo i ja sam upravo veceras imala post o sapunima prirodne proizvodnje, i jako su mi se svidjeli,ne isusuju mi nimalo lice, cak mi se i procistilo od onih flekica i uzasa. Samo ja sam ipak za blage gelove, a sapune tek 2-3 veceri u sedmici. Nekako se ipak bojim da za nase godine nisu ni ti sapuni bez sapuna bez obzira ma koliko ne isusuju.
    Ili to mene vec hvata frka od godina i bora pa se i sapuna bojim :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, jako su skupi ali ja si ponekad priuštim ponešto što mi je super i za što mi nije žao dati novac :)
      Probala sam puno sapuna od prirodnih do ljekarničkih i jedino za ove garantiram da ne isušuju i da su blagi, zato se umivam s njima :)

      Izbriši
  3. joj divno izgledaju, posebno Phyto Pate Mossante, ambalaža je predivna ♥
    nekako živim u nadi da će se u nekom jeftinijem cjenovnom rangu naći tako dobar proizvod, meni je strašno žao dati toliko novaca za proizvod koji se ispire, ali nekad kvaliteta stvarno ima svoju cijenu. Eto, vidi se i kod četkice da je tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, i jeftinije se mogu naći predobri proizvodi. Pa i ja ne koristim uvijek Sisley, to je onako: tu i tamo za gušt :D

      Izbriši
  4. Baš dobro da si nam ih pokazala, jer ja ih se sigurno još neko vrijeme neću nauživati :)))

    Inače jako volim sapune ali su mi za lice ipak preagresivni (ok, kužim, nisam probala pravi)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, sapuni znaju biti agresivni ali ovi zaista nisu. Fantastična stvar za očistiti osjetljivu kao i problematičnu kožu kakva je moja.

      Slažem se, skup sport :D

      Izbriši
  5. ja iz ove linije sa tropskim smolama imam masku koju koristim vec nekoliko godina ( ne istu, kupim drugu kad se ova potroši) i mogu reći da mi je to najbolja maska za masnu i mješovitu kožu na tržištu ( pa i od ovih prirodnih)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu masku su mi mnogi jako hvalili, navodno da i ciljano djeluje na prištiče preko noći.
      Jesi li tako probala?
      Inače, ja sam iz te linije probala kremu za lice, ali kako moja koža nije jako masna tako mi je ona bila previše isušujuća

      Izbriši
  6. Ova cetka mi izgleda odlicno, izgleda bas mekano u odnosu na ovu drugu.. Nju bih volela da probam.. Neka jeftinija (slicna) zamena?? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Četka je fantastična, ja samimala puno četki ali ni jedna nije bila ovako gusta, mislim da je u tome poanta

      Izbriši
  7. Od svega mi je najviše zapela za oko četkica za čišćenje i baš ću pogledati cijenu ovdje. Želiš da ti ju kažem? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OK, nije puno, samo 20 kuna jeftinije. Ali svakako ide na WL. Jako mi se sviđa. :)

      Izbriši
    2. Sisley nažalost nigdje nije povoljan. Cijene su im svuda u svijetu slične, ako ikada dođe na red na tvojoj WL, toplo preporučam :)

      Izbriši
  8. Koristim sapun bez četkice i odličan je. Koja bi bila druga najbolja četkica nakon Sisleyeve?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš Phyto Pate Moussante, odlična ti je i spužvica koja se dobije uz nju.
      A što se tiče četkica, ja imam Loccitane i Avon, nisu loše ali ne rade dobro kao ova.
      Malo ću proučiti

      Izbriši
    2. Imam soapless facial cleansing bar, sapun za nečistu kožu, ali sad kad vidim kako se na tvojoj ruci lijepo pjeni želim i četkicu. Da sam barem znala za nju dok je bila ona akcija s okoloočnom maskom!

      Zar se ne može Sisley naručiti negdje s neta, a da bude povoljniji nego kod nas? Ne mogu vjerovati da ga baš nitko ne drži.

      Izbriši
    3. Koliko sam ja upućena, Sisley je možda nešto povoljniji u Duty Free shopovina i po aerodromima, ovako na netu su cijene približne.

      A četkice, evo napisala je malo niže anonimna čitateljica da je Dermalogica odličnaa čula sam i za Shiseidovu da je jako dobra

      Izbriši
  9. I ja ne koristim sapune za lice. Mada trenutno obozavam Lush sapune i koristim ih za tusiranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikako da isprobam Lush ali morat ću vrlo uskoro :D

      Izbriši
  10. Jako mi se svideo opis sve dok nisam pročitala cene koje su mi momentalno ubile entuzijazam :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Cijene su takve kakve jesu , kvaliteta košta :)

      Izbriši
  11. Ne koristim sapune, uvijek ih se bojim da ne bi previše isušivali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam :)

      I ja se toga bojim ali opet volim temeljito čišćenje a to dobijem najčešće uz pomoć sapuna :)

      Izbriši
  12. Jako mi se sviđaju i sapuni i četkica. Jednog dana si ih budem priuštila! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira:)

      Svakako ti želim što prije jedan primjerak :)

      Izbriši
  13. Što se tiče četke, jednaka toj je Dermalogicina, http://www.dermalogica.hr/shop/webshop/products/40, malo je jeftinija, ali po meni, nema razlike između te i Sisleyeve.

    Eye, super blog, jesi možda razmislila malo promijeniti design da bude malo pregledniji, etc.? To naravno, nema veze s kvalitetom bloga, samo tehnički prijedlog, NHF. :)


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci i na pohvalama<3

      Totalno si u pravu, ni meni se ne sviđa izgled mog bloga ali kako je sve ovo novo za mene, jednostavno se još ne snalazim :D

      Svaka pomoć je dobro došla ;)

      Izbriši
  14. Od kada ti imas blog, moja WL je sve duza i duza, a novcanik sve tanji i tanji ;) :P

    Ali zato uzivam u svakoj kupovini, i do sada sve sto sam probala na tvoj savjet, nisam pogrijesila. Biotherm okoloocnu kremicu koristim i svima preporucujem :)

    A sapuni? Kako sam plitka (facepalm), meni je u oko zapeo ovaj drugi zbog pakiranja :D, kako cuvas, tj gdje drzis prvi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marija,

      drago mi je da ti odgovara kremica:))

      Šo se tiče preparativne kozmetike, preporuke su jako teške jer svaka koža je različita i ja pokušavam opisati pojedine proizvode kako funkcioniraju na meni ali naravno, sve treba probati prije kupovine.

      Soapless facial cleansing bar with Tropical Resins držim u posudi za sapun koju sam kupila u Dm-u. Nakon korištenja čekam da se posuši i onda ga spremim u posudu.

      Izbriši
  15. Odlicna recenzija! Takodjer mnogo volim sapune kao i ti :) A cetkica, eeee, ona je posebna prica. Razlika je drasticna i tako se sporije trosi sapun.
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco:)
      svakako, četkica nije neophodana ali ima svoj smisao

      Izbriši
  16. Ja nisam sklona sapunima ni za tijelo ni za lice ali Sisley bi probala i to možda ovaj prvi prije zbog cijene ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne samo zbog cijene, njega bih ti preporučila jednostavno zato jer je bolji za tvoju i moju kožu :)

      Izbriši
  17. Nisam koristila Sisley proizvode, ali mislim da je prvi sapun isplativiji. :) Takodje, svidja mi se usporedba cetki, odlicno se vidi razlika. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne samo isplativiji, po meni i puno bolji iako je i drugi savršen :)

      U četkicama je ogromna razlika :)

      Izbriši
  18. Ja više volim drugi sapun. :D
    A četkica je BOGOVSKA! Nebi je više mijenjala za ništa na svijetu!

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako ih kombinujes? Kada se opredelis za Soapless facial cleasing bar, a kada za Sisley Phyto Pate Moussante? Inace, koristim Shiseido cetku, takodje je odlicna, pravi bogatu penu, a nije gruba prema licu. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam napisala, Soapless cleasing bar navečer jer tada želim dubinski očistiti kožu a Pate Moussante za jutarnje umivanje i poslije podnevno kada dođem s posla, jer kako sam pisala u prijašnjem postovima,ja čistim lice tri puta dnevno :)

      Čula sam za tu Shiseidovu da je odlična :)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru, stvarno ne znam kako sam previdela taj deo. :shy:
      Moracu da probam ovaj Soapless facial cleasing bar, moja lice je takodje masno. :(

      Izbriši
    3. Nema na čemu :)

      Svakako ga preporučam, zaista odličan proizvod

      Izbriši
  20. Bravo eye, još jedan dobar i stimulativan post
    kanela

    OdgovoriIzbriši
  21. Ovo se uopće ne može usporediti sa pravim sapunom (prirodnim)i ne mislim to u lošem smislu.
    Pravi sapuni često imaju neprolagođen ph koži (8-9), ovo je pločica sa detergentima.
    Ja prave prirodne sapune ne koristim za tijelo niti za lice jer mi nikako ne odgovaraju.
    Ovo je dobar proizvod za one koji nisu totalno udareni na prirodnu kozmetiku. Ako vam prirodni sapun isušuje kožu, ne mora značiti da će to biti sa svim proizvodima na čemu piše sapun. možda će vam bolje dogovarati ovaj tip "sapuna".
    Nije sve što je prirodno najbolje, niti je sve što je kemija jako loše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru, ti si ipak guru za sastojke i to imaš u malom prstu.

      Ja kombiniram ono što mi je dobro i što mi odgovara. Ovi bili ili ne "sapuni" ne isušuju i vrlo su učinkoviti za razliku od mnogih sindeta i sapuna koji su bez ovog ili onog a meni su izazivali probleme :-(

      Izbriši
    2. Ja sam se samo nadovezala na komentare cura koje nisu zadovoljen prirodnim sapunima jer ih isušuju.
      Zato sam napisla da ovo nema veze sa tim sapunima koji mogu isušivati i zatezati kožu.

      Ja također kombiniram kozmetiku i nisam opterečena time je li sve 100% prirodno u sastavu. Volim prirodnu, posebno aromakozmetiku, ali definitvno ima i nekih stvari koje koristim, a nisu prirodne.


      Izbriši
    3. Svakako, i apsolutno se slažem s tobom <3

      Izbriši
  22. Da li su ovi sapuni dovoljni i za skidanje sminke i jesu li blagi za oci?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Soapless facial cleansing bar with Tropical Resins skida šminku dok Phyto Pate Moussante Sisley samo čisti lice ali ne uklanja u potpunosti make up. Oba su blaga za oči i ne iritiraju ih :)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :)

      Izbriši
  23. pošto u komentarima čitam da mnogi ne vole koristiti sapun na lice, samo bi nadodala da ovo u stvari nije sapun premda tako izgleda. to je nelužnata pjena BEZ sapuna! i bitno je da tkđ neutralizira tvrdu vodu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična informacija, hvala draga Snoopy :))

      Ja ih dalje koristim i prezadovoljna sam :)

      Izbriši