Kako izabrati kvalitetne sunčane naočale

Posted by Dear Skin at 15:20



Došlo nam je sunce napokon i sve ćemo imati omiljeni modni dodatak-sunčane naočale.

Mislim da ih sve obožavamo, prelijep ukras na licu, štite nas od sunca, služe kao držač za kosu ali na što moramo pripaziti kod odabira?

1. Ne kupujte naočale na raznim štandovima, placu ( pijaci ), po ebay-u i slično.

Takve naočale su od nekvalitetne plastike i samo prividno štite od sunca. Njihova plastika ( ne mogu reći stakla jer to nisu ), nisu premazana zaštitom od UV zračenja.
I onda se događa da s takvim naočalima gledamo u sunce a oko se oštečuje.
Radije onda ništa ne nositi jer se oko barem prirodno štiti od sunca žmirkajući i sklanjajući pogled od sunca.

2. Naočale kupujte u ovlaštenim radnjama. Za njih morate dobiti certifikat da štite od UVA, UVB i UVC zraka


3. Naočale ne moraju biti skupe, odnosno ne morate dati 200-300 eura da bi bile sigurne da ste kupile pravu stvar.
Luxoticca group je firma koja proizvodi stakla za skoro sve dizajnere tako da je to ista stvar, samo kod Armanija, Dolce Gabanna, Chloe i slično plaćamo dodatno ime a kvaliteta je jednaka.

4. Toplo preporučam Uvex firmu koja radi jako kvalitetne naočale i nisu preskupi, orijentirani su na skijaše i motoriste ali uveli su i super moderne modele za svakoga.
takvih marki ima još dosta npr Polaroid.

5. Ne čistite stakla vlažnim maramicama za čišćenje naočala koje se mogu kupiti u drogerijama i sličnim radnjama

Sadrže alkohol koji oštečuje premaz na naočalima, pogotovo kod polaroidnih stakala pa uništavate zaštitu. Takve maramice su namijenjene dioptrijskim staklima.

6. Bolje imati jedne prave nego 10 nekvalitetnih naočala jer zdravlje oka je najvažnije.

7. Ne skidajte naočale na plažama, znam da se mnoge cure boje da će im područje oko očiju ostati bijelo u odnosu na lice jer na plažama je zračenje UV najviše.

Da čujem, kakve sunčane naočale nosite? :D

85 komentari:

  1. Imam jedne naočare samo, Ray Ban one prepoznatljive, malo sam se prištedela ali bolje jedne ali vredne :))) nego 10 da su bezveze.
    Ovo ti je dobra tema, mnoge devojke idu na kvantitet a ne kvalitet sto je opet bezveze..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, upravo ono što sam htjela reći: bolje jedne prave nego 10 loših koji samo mogu ugroziti rožnicu oka i uzrokovati probleme.

      Bravo!

      Izbriši
    2. Bolje deset ray ban-a nego jedne nekvalitetne :)

      Izbriši
  2. Ja sam prije mjesec dana svoja klasična Ray Ban aviator stakla zamjenila za dioptrijska. Kako ne nosim leće a poprilični sam šišmiš, i uz najbolje sunčane naočale bih škiljila, ne od sunca već radi toga što ne vidim :D
    Preporodila sam se od kako imam sunčane dioptrijske naočale. Naravno i ove imaju uz dioptriju i svu potrebnu zaštitu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ray Ban su jedne od najboljih. Ja imam jedne i čuvam ih ko oko u glavi :D

      Izbriši
  3. UH, MOJ REZON :D
    eh ovako. ja sam u sedmom osnovne počela nositi dioptrijske naočale nakon što su mi na sistematskom utvrdili da imam dioptriju. tad je bila -2 i -2,5 . i tad mene mama odvede u Loris, izaberem ja Armani okvir gori hala kako je dobar bio bila sam glavna u školi jer sam imala najljepše naočale (koje sam slomila nakon godinu dana, pu), platimo okvir nešto oko 160e plus stakla 35e sveukupno 195e ili ti ga 390KM sjećam se ko da je jučer bilo. to je bio nekako kraj septembra, oktobar. i dođe proljeće, meni trebaju sunčane naočale. opet ja kupim armani okvir, i sjećam se da su mi samo stakla bila 90e jer su se morala iz italije naručiti. helem nejse, tako ja do prvog srednje nosila naočale, dioptrija se malo smanjila, bila -1,5 i -1,75. tad mene tata odvede kod jednog čike optičara kojeg mu je prijatelj preporučio. a taj čiko 10x jeftiniji od Baroša. i tako on meni napravi naočale i preporuči mi neke vježbe i tablete, meni dioptrija za nepunu godinu spadne za 1. ostane -0,5 i -0,75. trenutno mi je -0,25 i -0,3. ČUDO.
    a ja ne bih bila ja da nemam 10 pari naočala. ali u kojem grmu leži zec... ja kupim naočale na pijaci. max 5e da koštaju. ali bitno je da se stakla tj plastika može zamijeniti. i onda fino te naočale odnesem kod svog spasioca čika optičara i on mi zamijeni stakla i stavi mi sa svim tim filterima za 15-20e, zavisno od modela. tako ja dobijem naočale koje su em lijepe, em zdrave za 20 ili 25e. i čiča miča gotova priča.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj koje su to vježbe i koje tablete, da smanjuju dioptriju, prvi put čujem!! Ja imam -0.75 i bilo bi prekrasno kad ne bih imala uopće dioptriju, jel :D I dobro radiš, samo što se kod jeftinih okvira oni brzo rasklimaju, što ne? Šišaš Armani! Armani Šmarani :D

      Izbriši
    2. Vitamini, puno mrkve i popravljanje imuniteta. A vježbe su individualne, ja sam primicala i odmicala neke crteže

      Izbriši
    3. Hahahaha, moja Betmenka da te nema trebalo bi te izmisliti :D

      Svaka čast, selim se u tvoj grad i kod tvojeg čike optičara :)

      I drago mi je da si uspjela smanjiti dioptriju, svaka čast :)

      Izbriši
    4. ja imam dioptriju -8,50 na desnom i -4,5 na lijevom oku :( ali nosim leće jer puno bolje vidim s lećama :) one same po sebi imaju filtere u sebi (barem im piše na kutiji :) ) ali koristim i naočale, dobila ih na poklon od oca ;) od trusardija :) i obožavam ih :D
      mislim da cure koje nemaju problema s vidom ni ne znaju koju štetu sebi rade tim plastičnim naočalama :( ja svoje okice od svega najviše čuvam...čak sam si i e-čitač zbog faksa naručila da ne umaram oči buljeći u ekran od laptopa :D
      tako da bih i ja voljela saznati te vježbice :D (mrkva nije pomogla xD )

      Izbriši
    5. Bravo!
      Zdravlje očiju je važnije od bilo kakvih plastikarija.

      Nadam se da će nam Betmenka otkriti te vježbice :))

      Izbriši
    6. Betmenka je kraljica! :D Betmenko, molimo te reci nam nešto više o tim vježbama! Ja imam -3 dioptriju + blagi strabizam (okej, ne gledam u križ, al dok čitam i kad sam umorna, oči mi malo pobignu) + astigmatizam. :/
      Pomagaj Betmenkooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

      Izbriši
  4. Jao, moja bolna tacka, moj fetis za kojeg nemam love koliko bi zeljela :D imam neke koje sam narucila u ASOS-u, bila neka akcija i upecala. Za te pare su odlicne a da moze bolje-naravno da moze :D Pored toga sto je kvalitet bitan (dobra stakla, zastita) jako mi je bitna i estetika. Tesko nalazim odgovarajuce za sebe, a zbog sitne glave, svi mi savjetuju manje, uze i tako te, a ja volim kad sam muha CC XD
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I bolje da voliš velike. Veće naočale bolje štite jer zaštičuju veću površinu .

      Nadam se da ćeš uskoro naći one prave za sebe :)

      Izbriši
  5. ode post o kojem sam mislila isat,bila si brza od mene ,hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakvih postova nikad dosta a, prema tome veselim se čitati još o tome :)

      Izbriši
  6. Imam dvoje, tamna stakla, dobila certifikate da štite od svega :)

    Nosim ih uvijek: ljeto ili zima, nebitno, često čujem zlobne komentare - uopće me ne diraju :P

    Kupujem ih zimi jer tada budu cijene čak 50% jeftinije, a kako ne robujem trendovima, više sam klasičarka, tada nađem odgovarajući model po super povoljnoj cijeni ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Marija,

      i ja tako funkcioniram. Ove godine sam kupila prelijepe i kvalitetne naočale za 70 % nižom cijenom. To je najbolje po zimi kupovati :)

      Izbriši
  7. imala sam razne,pogotovo one sa placa,standova... koliko sam para dala mogla sam imat armani,gucci,itd... lani sam uzela polaroid i super su mi,odlično štite od sunca i smeđa su stakla što je prirodnija boja oku nego crna stakla. sa njima mi je odlično,kao da ih i nemam tj. bolje vidim sa njima nego sa nekim znj naočalama. kod ostalih mi je smetalo sto su mi tamne i kod prelaska ceste sam ih skidala jer su mi sve zatamnjivale a me bilo strah prelazit ulicu sa takvim naočalama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, mnoge cure kupuju razne naočale a kad se sve skupa zbroji, za te novce mogu kupiti jedne poštene.
      Polaroid su mi otkriče iako me nešto kod njih smeta jedino dok vozim ali nače su mi odlične :)

      Izbriši
  8. Uvek kupim jedan klasičniji da ne kažem nosiviji model više sezona ali da je kvalitetan, pa menjam kada god mogu a može da se nađe i na raznim popustima a i sama si dala par dobrih ideja-preporuka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo!

      Tako se to radi :)

      Zaista se može naći povoljno a kvalitetno.

      Izbriši
  9. Slažem se - bolje jedne prave, nego 10 nekvalitetnih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, zdravlje oka je važnije od mode:)

      Izbriši
  10. Ray Ban, avijatičarske, smeđe, sa zlatnim rubovima.

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam doptriju -1.25 vec godinama i nosim sociva, a na suncane naocale imam fetis jer mi jako smeta svjetlost, cak i kad je tmuran dan bez sunca,a ubija ona neka bijela svjetlost. Imam 2 Ray Ban-Aviator i Wayfarer, jedne klasicne povece a la muha Chanel :-) i nedavno sam kupila jedne krasne Dolce&Gabbana koje ne skidam,onako malo mackaste,malo klasicne, samo sto u kuci ne stavljam :-)
    Dok nisam mogla sebi kupiti nosila sam i one od po 5 evra, pa sam skupila za jedne bolje Vogue koje sam nakon par godina polomila :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kod naočala je rizik da se izgube, da ih slomimo ili da nam netko ukrade. Ja ih stvarno jako pazim, nosim stalno etui pa lijepo spremam i imam naočale po 10 godina.
      Jedino što ih povremeno moram pritegnuti jer se vijci sa strane malo opuste

      Izbriši
  12. Uslikaj certifikat da vidimo kako izgleda! Kupila sam kod raznih optičarskih radnji nekoliko preskupih naočala posljednih godina i nikad nisam dobila nikakav certifikat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću, već sutra kad ih skupim.
      Morala si dobiti u naočalama malu kao knjižicu gdje su mini uputstva i izjava proizvođača

      Izbriši
  13. Ja sam nazalost jedna od onih koja trenutno fura kvantitet a o kvalitetu bi mogle da diskutujemo... Zaasto kvantitet? Pa prvo jer je izbor bio veliki a ja neodlucna :D Drugo jer imam tu ludu "srecu" da mi obavezno neko sedne na naocare i posle su neupotrebljive, pa mi samim tim bude zao da dajem gomilu novca za nesto sto SIGURNO nece doziveti 3ce leto :D I iskreno, ne bih znala gde da ih kupim u mom gradu....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Činjenice su takve kakve jesu, ne mogu naočale od 5 eura ili od raznih šanera biti kvalitetna. Takve naočale su opasne za rožnicu i nikako nisu preporučljive. Ali svatko zna svoje..

      Izbriši
    2. Naravno. I ja se slazem da treba ulagati u kvalitetnije zarad ociju, ali cu to kad budem sama zaradjivala i mogla da priustim. :)

      Izbriši
  14. P.S. I mene zanima sertifikat i kako prepoznati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uslikat ću ovih dana svoje certifikate:)

      Izbriši
  15. Ja od srenje imam jedne Armani, totalna klasika ala Audery Hepburn, ne planiram mijenajst. Inače, naočale u DMu imaju oznaku UVA zastite, a nisu skupe. Za one koji si ne mogu nešto više priuštit, ovo bi bio možda boli izbor nego tržnica.
    Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nemam pojma što bih mislila o naočalama iz Dm-a.
      Vjerojatno su prošla neku kontrolu .

      Izbriši
  16. Jao, ja stvarno teško pronalazim odgovarajuće naočale jer imam premali nos pa mi sve klizi :-D A opet glava mi nije toliko mala za manje modele :-D Imam jedne koje su mi ok već par godina, a nadam se da ću ovo ljeto napokon pronaći neki model koji mi se sviđa, koji dobro sjeda na nos i koji nije preskup. Vidiš i sama, skoro pa nemoguća misija :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, naočale u estetskom smislu su stvarno nemoguća misija. Ja sam jedne godine mjesec dana hodala po optičkim radnjama i isprobavala :D

      Izbriši
  17. Meni je problem šta su mi sve velike, jer mi je glava uska, pa koje god stavim izgledam ko cc muha, haha. Moram tražit dječije, a da ne izgledaju ko dječije. Užas živi! :(
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj, bolje da su ti velike. Ja volim velike naočale i najradije bih da mi prekriju pola lica kao maska za ronjenje :))

      Izbriši
  18. Ja sam tek prosle godine dobila kvalitetne naocare i to za rodjendan od tetke i babe, skupila se familija za moje naocare :) U sustini, posto nosim naocare za vid, a nikada nisam koristila sociva, nisam nosila naocare za sunce uopste! Da, uopste! Skiljila sam leti kao kreten! I onda me moja rodbina videla, otkrili su mi genijalni izum - naocare za sunce sa dioptrijom i ta daaaa, sada i ja imam naocare :) Brend je Caractere, mislim. Nije neko ime, ali meni su ok, bitnija su mi stakla, svakako, a i da vidim kuda idem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brend uopće nije bitan, bitna su stakla i da je tvojim okicama dobro a vjeruj, i koža će ti biti zahvalna :)

      Bravo za familiju!
      I mi se tako dogovaramo za nečiji poklon i onda kupimo jednu poštenu stvar umjesto deset gluposti :)

      Izbriši
  19. imam jedne, ali meni beskrajno drage Ray Ban Jackie Ohh koje obožavam ♥
    nikad nisam kupovala naočale bez certifikata jer sam ionako ćorava pa i ne treba još da se dodatno zeznem nekvalitetnim staklima
    a da ne pričam o nepostojećoj UV zaštiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo !

      Ti si školski primjer savjesnosti za svoje zdravlje a i dosta ćeš bore odgoditi :)

      Izbriši
  20. Ja baš ne volim nositi naočale, tjeram se da ih nosim, jer mi sunce uopće ne smeta. Znam da to nije dobro i to me baš treba siliti da promijenim tu naviku. Imam dosta brendiranih naočala, kupim pa ne nosim. Sva sreća pa neki bezvremenski modeli. Naočale su jedina stvar gdje se mogu kontrolirati i nikad se neću dovesti u napast da ne mogu odoliti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi :)

      Ja bez naočala ne mogu. Nosim ih čak i kad kiša pada. Strašno mi smeta svjetlost očima i kad stavim naočale jednostavno samo tako mogu funkcionirati:)

      Izbriši
  21. Odličan post, bravo šta si se sjetila pisat o tome! Ja bez naočala ne mogu, pogotovo zato jer sam kratkovidna, nosim leće, a i iz Splita sam, a mi doli nosimo cvike i kad je oblačno. ;) Volim da su što veće i što više retro! :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Imala sam prilike vidjeti i bravo !

    Istina, ja kad odem na more. Naočale skoro ne skidam ni u snu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A znaš šta je meni još najdraže? Stavit veeeeliki šešir na glavu, nabit cvike na oči, leć na veeeeliki bračni štramac, uvatit se za bovu i plutat na površini mora. I naravno, namazana sam faktorom 50! Viruj mi, nema lipšeg osjećaja! :D

      Izbriši
    2. Ajme Lenka, ne vadi mi mast :D

      Izbriši
  23. Ja sam bas nedavno u DM-u kupila te naocare za sunce koje je Ana pomenula. Mislim da su dobre i da nisu nikakvi laznjaci. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja dvoje, ne znam što bih mislila o njima, iskreno nisam previše istraživala, ali da su plastične-jesu_)

      Izbriši
  24. Sunčane naočale iz Dm-a su ok ali one dioptrijske užas. Ne bih to nikad preporučila !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da imaju oznaku CE tj da su prošle Europske sigurnosne standarde, a ove za vid ne bih znala pošto ih ne koristim ali uvijek mi je bilo čudno, naočale za 80 kn?? Pa moja mama ih plaća 800:))

      Izbriši
  25. Imam jedne skuplje i markirane i nedavno sam si kupila u Mango onako za svaki dan,stim da vecinom ih zaboravim staviti :D .. osim kad je vani vjetar pa mi suze oci radi njega...a od stana do posla imam 3 min pa dok ih izvadim iz torbe kad izadjem na cestu vec sam na poslu :D
    Ove skuplje sto ih imam dobila sam prije 8 godina za rodjendan i dalje izgledaju kao nove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moje naočale sve izgledaju kao nove, baš ih pazim ali i ne štedim. Stalno su mi na nosu :)

      Izbriši
  26. Imam jako sitnu glavu i meni rijetko koje naocale uopste odgovaraju dimenzijama tako da vec godinama nosim svoje Furla naocale koje me odlicno sluze (avijaticarske sa malom bijelom zvjezdicom sa svake strane....girly, I know). I ja vise volim dati novca za jedne ali kako treba naocale i do sada sve mislim na suncane. Ipak, postoji sansa da pocnem koristiti i dioptrijske iako nemam pojma kako bih se na njih uopste navikla. Uh, odloziti cu odluku na jos neko vrijeme :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da znam na koji model misliš. To mi je preslatko i vjerujem da ti prekrasno stoje :)

      Izbriši
  27. Apsoluno se slažem s tim da je bolje imati jedne kvalitetne, nego hrpu loših.
    Ipak je riječ o zdravlju očiju.
    Imam Bvlgari velike crne već nekoliko godina, ali baš sam primjetila
    da sam ih malo izgrebala i jako mi je žao zbog toga.
    Ne znam može li se to ispolirati, ili je šteta na mojim anaočalama nepopravljiva.

    I imala sam Polaroid naočale, prije dosta godina i bila sam izuzetno zadovoljna,
    čak razmišljam da si kupim jedne, samo ne znam gdje ih sada ima za kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nisu ogrebotine preduboke, optičar ih može dobro ispolirati, tako smo sredili par pari od mog dragog.

      Polaroida ima sad stvarno svuda, prije par godina je ponuda bila jako slaba, sad vidim u puno optičarskih radnji, posebno po shopping centrima :)

      Izbriši
  28. Uuuups, ja baš tim maramicama čistim nekad i sunčane naočare :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj, uništavaju zaštitu na staklima.

      Izbriši
  29. I ja se slazem s tim naocalama sa standova raznih :/ To nije bit i sustina. Imam prijateljicu koja ih ima 30tak, sve tako kupuje po par eura i mijenja svaki dan haha ali nije to to jednostavno. I sad je eno isla doktoru, te se uspostavilo da je malo unistila vid.
    Ja imam jedne Cavalli, koje su bile superhiperskupe, dobila ih na poklon. I jedne Polaroid koje sam kupila prije nego sam dobila te, kupljene u ZGu i sa 70% popusta :D Niko nije bio sretniji od mene. Jos samo da sam htjela izabrati drugi model. Ovaj mi se vise nekako ne svidja :( Ali sta je tu je. :)
    Voljela bih kupiti sebi uskoro zastitne naocale od zracenja raznog s monitora i za citanje itd. Kako otvorim oci i dok ne zaspem za racunarom sam (struka mi takva). Cak sam isla i probati neke modele i super su mi <3 Uvijek sam zalila sto nisam corava, obozavam naocale dioptrijske :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo, da budem iskrena. Dugo godina sam žalila što ne moram nositi dioptrijske naočale jer zaista znaju biti predivan ukras. Čak sam tražila naočale bez dioptrije, hahaha.

      Izbriši
  30. Ja imam Rey Ban i Celine naočale :)
    Nekada davno kao glupa, glupa djevojčica sam nosila sve te lijepe i moderne naočale s raznih štandova i na kraju sam njima pogoršala vid. Da mogu vratiti vrijeme više ih nikada ne bih kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao slažem se. Ja sam imala tih plastikarija punu kutiju i bilo mi je samo bitno da imam svih modela, a oči, ko šljivi oči :D

      Izbriši
  31. I ja sam prije vjerovala da su naočale kupljene u optikama mnogo kvalitetnije od onih kupljenih na tržnicama ili u nespecijaliziranim trgovinama, no više nisam sigurna:
    http://novatv.dnevnik.hr/clanak//provjereno/koliko-ste-platili-suncane-naocale.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog ovog članka su mnogi šaneri trljali ruke i pozivali se na njega :D

      Ja samo mogu reći, ko je probao nositi prave i loše naočale, zna razliku itekako.

      Izbriši
    2. Hvala Vam na odgovoru. 
      Moram priznati da sam dosad sve svoje sunčane naočale kupovala u optikama (a vjerojatno ću to i dalje činiti) baš iz straha da ne kupim neke nekvalitetne ili neke bez zaštite koja mi je zbog osjetljivih očiju jako bitna. Vjerujem da ste u pravu kada kažete da postoji razlika u kvaliteti među onima kupljenim na tržnici i onima kupljenim u ovlaštenim trgovinama. Ako ne u UV zaštiti, onda sigurno u nekim drugim svojstvima. No mene ne brine toliko nekvaliteta naočala s tržnice, koliko nekvaliteta onih kupljenih u optikama. Pretpostavljam da je tu riječ o lažnjacima i zato s nestrpljenjem očekujem Vaš post o certifikatima.
      P.S. Hvala Vam na zanimljivim temama. Kod Vas se uvijek može nešto naučiti. 

      Izbriši
    3. Ja imam oko 5 pari kupljenih u optikama, neke su stare po 7-8 godina, dragi ima preko 10 naočala kupljenih u optikama i sad pokušavam skupiti sve certifikate i papire na jedno mjesto kako bih mogla pokazati kako izgledaju kod različitih proizvođača.

      Ta zavjera da optičari prodaju fejk naočale je jako smiješna , svaki par naočala koje se kupe imaju svoj broj koji se može provjeriti u tvornici.
      A i sama ako si koristila prave i fejk naočale možeš donijeti zaključak.
      Prave naočale su na oko kvalitetnije, gledajući kroz njih oči se odmaraju i opuštene su, gledaš kroz njih kao da nema sunca, dok kod fejkova itekako škiljiš pod njima , kasnije te bole oči i glava :(

      Izbriši
    4. Pa, iskreno, meni i nije baš smiješna. Vjerujem da se i po optikama mogu naći lažnjaci. Možda su rijetki, ali ih sigurno ima. U prilogu, koji Vam, kako vidim i nije baš mio, očito je da su jedne naočale kupljene u optici lažnjak. Je li djevojka s njima dobila certifikat ili nije ne znam, ali svejedno ostaje da je lažnjak prodan u specijaliziranoj trgovini. Nije se kod nas jednom pokazalo da se po visokim cijenama i u ovlaštenim trgovinama prodaju lažnjaci (odjeće, parfema).
      Nisam nikada kupila lažnjak, ali sam ih imala u ruci i istina je da naspram naočala kupljenih u optici izgledaju pomalo kao igračke.
      Ne morate me uvjeravati da su one kupljene u optici bolje. Slažem se s vama. Samo, eto, malo brine što nam se sve može prodati kao original. Ovo ne vrijedi samo za naočale. Ne znam. Možda sam samo previše paranoična. ;)

      Izbriši
    5. O prilogu nemam apsolutno nikakvo mišljenje, gledala sam to i na Tv u "Potrošačkom kodu", vjerujem da se u Lijepoj našoj mogu takve stvari događati i da se u trgovinama prodaju fejkovi ali zato postoji Državni inspektorat gdje se takve stvari prijavljuju , link:
      http://www.inspektorat.hr/

      Ja nikoga u ništa ne uvjeravam, samo iznosim činjenice, a svatko ima pravo odlučivati o sebi i svom zdravlju

      Izbriši
  32. Ja vec par godina imam samo jedne Sting suncane naocale,ostale plasticnjave sa standova sam pobacala. Ne sjecam se ako sam uz Sting dobila i certifikat, znam samo da sam bila uvjerena da ako su kupljene u optici onda mora da imaju pravu zastitu. Sad vidim da i ne mora biti tako hm, hm. U svakom slucaju cekam tvoj post o certifikatu, a i vidjela sam da si pisala o Uvexu i Polaroidu pa se nadam da ce past i kakva recenzijica ;):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si kupila kod ovlaštenog prodavača,nemaš brige. Svakako, pripremam post o certifikatima, koji se nažalost također mogu falsificirati. Zato je najvažnije kupovati u optičkim radnjama.

      Izbriši
  33. Moje su ogromne cvilje i svaki puta kupujem isti odnosno vrlo sličan okvir ;)....skrivena i zaštičena od sunca ;).

    OdgovoriIzbriši
  34. Nažalost skup sport za prosječnog studenta :(
    ali jednog dan neće više biti ;)
    Odličan članak opet u svakom slučaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ali kako sam napisala, dobre sunčane naočale ne moraju biti skupe, za cca 200 kn se već nađe prave zaštitne naočale a eto i one iz Dm-a Sundance pružaju dobru UV zaštitu :)

      Hvala :)

      Izbriši
  35. Nažalost,nestručan i dezinformirajući članak.
    Ako želite realan i argumentiran članak o sunčanim naočalama.evo linka:
    http://www.vecernji.hr/moje-zdravlje/testirali-smo-i-jeftine-suncane-naocale-odlicne-541160

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na linku, super informacija, samo nažalost, nisu testirali baš sve jeftine naočale.

      Izbriši
  36. Pozz...također savjetujem da nikako ne kupujete naočale na štandu, jer sam ja loše prošla pretprošlo ljeto. Kupila sam na štandu na moru jako lijepe naočale za 50kn..naravno nisam očekivala super kvalitetu, ali nakon nošenja po 2-3h i tako mjesec dana zaredom počeo mi se mutivi vid i suziti oči..pa sam ih se riješila u strahu da mi ne oslabi vid. :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Vrlo je važno znati svoju dioptriju , inače nam se samo može pogoršati vid.

    OdgovoriIzbriši
  38. 1.ne postoji dioptrija 0,3!!!!!!!...2. ne postoje tablete kojima se skida dioptrija 3.optika Baroš nije skupa optika, ima naočala za svačiji džep ,4. sunčane naočale ne služe kao "rajf"

    OdgovoriIzbriši