Lancome Blush in Love Peche joue-joue- recenzija

Posted by Dear Skin at 11:09

Danas ću Vam predstaviti ovog ljepotana iz ovogodišnje proljetne Lancome kolekcije In Love.

Imam već jedno Lancome rumenilo iz regularne ponude, međutim kada je ova kolekcija napokon stigla kod nas, toliko me oduševila izgledom i vedrinom proljeća da sam morala kupiti ovo divno rumenilo.

Ambalaža je zaista neobična, umjesto uobičajene elegantne crne plastične kutijice, kod ove kolekcije ambalaža je od čvrstog glatkog kartona premazane nekim sjajnim zaštitnim slojem.
Otvara se poput knjigice i podsjeća na mali dnevnik neke zasanjane djevojčice :)

Nijansa Peche Joue-Joue je mješavina svijetlo breskvaste boje  s tamnijom breskvasto ružičastom .
Savršeno pristaje svakom podtonu a posebno ako ste ljubitelj prirodnog looka kao ja :)
Protkano ljubičastim reljefnim ružičama i ugraviranim Lancome logo.


Unutar ambalaže dolazi i ogledalo ali nema četkice što po meni nije nikakav propust.

Pigmentiranost rumenila je visoka, stoga treba pažljivo nanositi iako s ovom mojom nijansom teško da se može pretjerati jer je vrlo nježno i prirodno. Licu daje prelijep dašak proljeća i suptilan sjaj.

Swatchevi na danjem svijetlu:


I evo kako izgleda na meni :)

Cijena ove ljepote je 342,00 kn ( cca 45 eura ) za 8,5 grama

I za kraj, opet moj mali prigovor :D
Naime, nakon samo jednog nanošenja one predivne ljubičaste ružice su nestale :-(
Pogledajmo:


Rumenilo je Limited Edition i zapravo mi ga je žao trošiti, toliko je lijepo da bih ga čuvala samo za gledanje i uživanje u pogledu na njega :)

Kako Vam se sviđa ovo rumenilo? Jeste li Vi što kupili iz ovoproljetne Lancome kolekcije?

64 komentari:

  1. Predivno izgleda i meni bi bilo zao da ga trosim. Kada imam tako neki proizvod koji je ekstremno lep, sa delikatnom sarom, meni dodje pravo zao da ga zabrljam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to :)

      Inače ne padam na takve stvari ali ovo me je baš oduševilo svojom zaigranošću i izgledom :)

      Izbriši
  2. Predivno je<3 i mislim da je savršeno za tebe! Nemoj štediti, trajat će!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maybe :)

      Naravno, trošit ću ga ali se također nadam da će nas Lancome opet počastiti ovako divnom kolekcijom :)

      Izbriši
  3. Meni ne stoje nažalost breskvaste, tople nijanse rumenila, ali ova, čini mi se, ide na rozo više pa mi se jako sviđa! :) Presladak je dizajn, skroz sam se sad zaljubila u ovo rumenilo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima puno rozog u sebi ali i breskvastog pa mislim da bi mnogima odgovaralo :)

      i ' m in love :D

      Izbriši
  4. naravno, kod nas nema lancomeovog proljeca, a ni clarinsovog ni givenchyjevog...'samo' onog kalendarskog. mozda i bolje ;). super ti stoji rumenilo! meni je lipo ali moram priznati da mene ove dicije ambalaze bas i ne privlace nesto, za divno cudo :D. iako nije iskljuceno da se odapet kad ih vidim u zivo. imam samo jedno lancome blush subtil shimmer i lipo mi je ali nijansa nije pogođena pa sam ga koristila samo dva puta. sto se tice ovih grafika i reljefa u bojama, cesto HE proizvodi imaju samo 'poprskan' taj prvi sloj koji nas privuce i zbog kojega kupimo, a posli nakon samo jednog koristenja, on nestane. tako je i slucaj s clarins odyssey face paletom i chanelovim lumiere d'artifices beiges mamu im...$/%#

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i kod nas kasne osim Diora i Chanela, oni svoje proljeće stave već u siječnju :)

      Vidiš, mene je baš privukla ova vesela ambalaža, vjerojatno se želim osjećati girly-mlađe :D

      Nisam znala to za poprskane slojeve, nemam puno takvih proizvoda pa se sad čudim kao pile glisti :D

      Izbriši
  5. Predivno izgleda i u kutijici i na tebi :) baš mi se dopada nijansa. Kamo su nestale ružice :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao, kakvo divno rumenilo! Bas 'moj broj' :D i odlicno ti pristaje. A to za poprskani prvi sloj, skoro svi to rade, cak i essence :/
    Znaci, za jednu upotrebu i nestane ta magija :( Ali nema veze, vazno je da su ostale nijanse kako treba i da je kvalitet na nivou! Uzivaj maksimalno u njemu, jednom se zivi :D
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Znala sam da će ti se dopasti :)

      A to za poprskani dio nisam imala pojma, nemam ni jedan takav proizvod :P

      Izbriši
    2. Ma lopovska posla, ma bi to tuzila grrr :/
      :D

      Izbriši
  7. kako prelepo pakovanje :)
    i po swatchevima deluje jako lepo,
    pto kazes da ga samo gledas i da
    ti bude zao trositi ga :D
    ali ruzice :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, pakiranje je to die for :))

      Šteta za ružice baš su krasne kad su nove, sjajne i ljubičaste :)

      Izbriši
  8. P R E D I V N O !!!
    makoro

    OdgovoriIzbriši
  9. koja prelepota pa to je strasno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, zaista su pogodili s ovom kolekcijom :)

      Izbriši
  10. Kod nas ovoga neeeeema. kod nas ništa neeeeeeema :( ne znam kad će doći. a kad dođe moram ga kupiti tako je lijepo lijepo. (mislim da sam se zaljubila) :D
    i šta ti ga ima biti žao bona, 8,5 grama ti može biti pune tri godine ako ga stavljaš svaki dan. Znam po mami, ja sam njoj kupila jedno YSL koje je imalo 8gr pa joj je trajalo 3 godine uz svakodnevno korištenje. a ti imaš pola grama više. ne sikiraj se <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma doći će sigurno:)

      I kod nas je tek nedavno stiglo:)

      Ma šalim se ja, naravno da ću ga trošiti. 3 godine? Nisam znala da rumenilo toliko traje, nisam do sada nikada potrošila ni jedno :D

      Izbriši
  11. Kako je slatka ambalaža i boja je divna, baš osvežavajuće -prolećna.
    Klasika što se tiče overspray varijante :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proljetna na najbolji mogući način :)

      I lakovi su mi super iz te kolekcije :)

      Izbriši
  12. Divno je i baš ti krasno stoji!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ambalaža je prekrasna! A bome ni samo rumenilo ne zaostaje, divotica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, lijepo, sve zajedno pun pogodak:)

      Izbriši
  14. Moram priznati da te dvije nijansu su predivne

    OdgovoriIzbriši
  15. ošle ružice, šteta :(
    rumenilo je predivno i lijepo ti stoji, stvarno je tako lijepo da ga je teško početi koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ošle :-(

      ali rumenilo je jako lijepo i baš uživam u njemu :)

      Izbriši
  16. Na svim Lancomovim extra izadnjima se u samo par nanosa taj gornji sloj potroši. Nekad se ljubičaste ruže ili kako je bio onaj bronzer sa zlatom na vrhu. Uvijek izgledaju bolje kad ih se ne koristi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam to znala do sada, ali eto imat ću na umu idući put kad padnem na ružice i ostalo:D

      Izbriši
  17. ma ne štedi to - doći će nova slatka rumenila, a ti nećeš ni ovog potrošit pa šta ćeš onda?! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, iduće godine će izmisliti nešto novo, ljepše, bolje...:D

      Izbriši
  18. Divno je i dopada mi se sto nije previse kricavih nijansi uzivo jer su na reklami izgledale elektricno :)) Jako ti lijepo stoji a i ja sam se razalostila kada sam vidjela da su se tako brzo ruzice izbrisale :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo drugo rumenilo iz kolekcije je možda prekričavo, ova moja nijansa nimalo, baš je prirodno i nježno :)

      Izbriši
  19. prekrasno je rumenilo i odlično ti stoji. nema veze za rojže na rumenilu kad si ti rojžica prekrasna !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, hvala Mirella :)

      baš sam prava ružica :D

      Izbriši
  20. Preeedivno je *.*
    Ma troši ga, kad si ga platila već preko 300 kuna, neka ti se obrazi rumene proljetno i nek ga svi vide :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Definitivno, kad su već ružice nestale ima da se rumenim :D

      Izbriši
  21. I kutijica i bojica savrseni!
    Stvarno bi mi bilo zao da ga trosim:-)))
    Odlicno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Eto onda me razumiješ potpuno :D

      Izbriši
  22. Isprobavala danas ta dva rumenila u parfumeriji i ova tvoja nijansa je ipak ljepša. Ono drugo je baš dosta kričavo. Mislim da ću si ga priuštiti sutra !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ova nijansa puno ljepša, barem uz moj ten i način šminkanja.
      Topla preporuka ako ti se sviđa :)

      Izbriši
  23. Prelepo je rumenilo kao rumenilo i samo pakovanje, tako je girly :D I divno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  24. Savršenstvo, proslinila sam nad tipkovnicom od divote! :D

    OdgovoriIzbriši
  25. Ajd razumijem kad jeftiniji brendovi poprskaju bojom samo gornji sloj,ali od Lancomea i za tu cijenu, ccc. Ali to na stranu, rumenilo je prekrasno, i da, i ja bih se ustručavala koristiti ga, kao i kad po prvi put krećeš pisati u prekrasnu bilježnicu, pa ne želiš u nju pisati bilo što. No na kraju ju moraš "oskvrnuti" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, ovo si lijepo usporedila :)

      Ni ja ne razumijem to s prskanjem i čemu to. Nije da mi nedostaje ali šteta što ne može ostati do kraja tako :)

      Izbriši
  26. Ajme što je divno i jako ti lijepo stoji ;) !

    OdgovoriIzbriši
  27. Super je boja, baš mi se sviđa i tebi lipo stoji. Ali me nešto nije baš privukla ova kolekcija, valjda je nekako previše girly i obična, tj. neuobičajena za Lancome, pa san ju preskočila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Vidiš kako smo svi različiti, mene je upravo privukla ova girly ambalaža :)
      Nije da to inače volim ali nekako mi je baš izmamila uzdah a i novčanik :D

      Izbriši
  28. Meni se jako sviđa ambalaža, ali još više mi se sviđa boja rumenila. Predivno. Samo da se još i proljeće napokon pojavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, bojim se da su ove godine mogli svi preskočiti proljetne kolekcije jer proljeća zapravo nema :-(

      Izbriši
  29. Jako mi je girly i baš mi se sviđa. Obožavam takove girly, fensi stvari. :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Jako mi je girly i baš mi se sviđa. Obožavam takove girly, fensi stvari. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, girly i fensi istovremeno. Dobro si to napisala :)

      Izbriši
  31. Jao jao predivno je !Ambalaža u mojoj najdražoj boji i tako slatko,tako da bi mi kao i većini cura bilo žao koristiti ga,čuvala bi ga za ukras :D.I boja mu je divna,obožavam breskvasta rumenila mada ne znam baš koliko se ona slažu s mojom crvenom kosom ali eto :D.
    I da znaš reljef mi puno mi ljepše izgleda bez onih ljubičastih ružica haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, toliko je preslatko da mi ga je žao trošizo :D

      I ja obožavam breskvasta rumenila i uvijek na takve boje padam :)

      Nije da i meni nedostaju ljubičaste ružice ali svejedno sam bila šokirana kad su nestale ne znajući za ta "špricanja" :)

      Izbriši