Njega lica od 30-40 godina

Posted by Dear Skin at 00:23
Post posvećen svim mojim kokama u trećem desetljeću ...




Došao je red i na nas, žene koje smo prešle tridesetu :)

Kada sam danas razgovarala s mojom 20-godišnjom sestrom, rekla mi je kako su za nju ljudi s 35 godina starci :D
Ne moram ni pisati kako sam reagirala, osim što sam se naljutila skoro sam ju istjerala van iz kuće :-)
Zatim sam se sjetila sebe u njenim godinama i kako sam ja razmišljala,skoro identično.
No da li je stvarno tako i što se promijenilo...

Nakon što smo preživjele dvadesete, odstudirale svoje, natulumarile se, neke se udale i dobile dječicu, eto nas u trećem desetljeću.
Sada na naplatu dolazi briga od prije.
Žena s 35 godina može izgledati ovako
A može izgledati ovako :

Razlika je očigledna zar ne? E pa drage moje sad je vrijeme za borbu s vjetrenjačama...

Žena s 35 može izgledati i ovako
ali ovo više nije u našoj domeni već rezultat "više sile" :D

Što nam se počinje događati :

1. Vrsta kože se počne mijenjati. Ako ste prije imale normalnu kožu ona sad počinje biti suha ili masnija, pore se počnu širiti.

2. Nazolabijalne bore- to su bore koje se počinju stvarati od korijena nosa prema ustima jer  mišić oko ustiju počinje slabjeti .

3. Obraščići se počinju opuštati , te lagano dobijamo i podbradak:-(

4. Koža gubi sjaj, sve više ujutro kada se pogledamo koža nam je siva, da ne kažem beživotna .

Što nam je činiti?

SERUMI:

- sada je pravo vrijeme za učinkovite serume,  kreme su nam sada premalo koncetrirane i koži moramo dati udarne doze djelotvornih tvari.
Za mene su oni  u ovim godinama važniji od krema jer ako pronađete pravi serum koji Vam odgovara , kremu za lice možete staviti bilo koju.
Moja preporuka: radije uložiti u dobar serum nego u kremu.



SUNCE:

- sunce nam sada više ne oprašta, svakim izlaskom na sunčeve zrake , primjećujemo sve više posljedica: nove borice, mrljice i ružne fleke po licu
Ne moram ni pisati koliko je potrebna zaštita. Sunce i solarij su odgovorni za 80% bora.

KREME ZA OKO OČIJU I LICE:

- Sada nikako ne zaboravljajte na ovu rutinu.
Ovisno o vrsti kože tapkajte lice i kožu oko očiju omiljenim kremicama.
- ne dozvolite da se i u jednom trenutku osjećate loše u vlastitoj koži, odnosno ako se pretjerano sjajite, matirajte lice, topla preporuka su papirići za upijanje masnoće, ima ih od raznih proizvođača , bolje rješenje od pudera u kamenu jer koža slobodno diše
- ako vas lice zateže, puno vlage u obliku seruma, krema, ulja i svega što vam odgovara.
- što je koža "podmazanija" to će se manje borati
- neću nabrajati koje su kreme djelotvorne a koje nisu, to sam puno puta spominjala što djeluje stvarno na bore, samo apeliram da nove "pomodne" čudotvorne sastojke kao što su zmijski otrov, puževa sluz, razne gljive i slično uzmete zaista sa zadrškom :)

GIMNASTIKA LICA:

- vježbe za lice koje od srca preporučam, zaista djeluju samo treba biti redovit, odvojite 10-15 minuta dnevno i vidjet će te kroz neko vrijeme kako se obaščići ponovo podižu :)
- ovu knjigu mi je otkrila draga Mirella koju ovim putem puno pozdravljam i zahvalna sam do kraja života jer su pomaci itekako vidljivi kod mene :)
- ako nekome treba knjiga, slobodno neka se obrati na moj mail

VITAMINI I MINERALI:

- U ovom periodu života vitamini i minerali su prijeko potrebni. Nitko ne unosi dovoljno određenih tvari hranom. Današnja hrana je nažalost lišena dovoljne količine prijeko nam potrebnih sastojaka.
-Prvenstveno moram reći kako nisam pobornik tzv mjerenja vitamina po ljekarnama kao ni pregleda kože. Po meni, to nisu mjerodavni rezultati već trenutni.
Na svim tim mjerenjima će vam reći da vam svašta nedostaje u cilju prodaje što više proizvoda.
C i B vitamin rapidno gubimo iz organizma i njihov nedostatak je uvijek neminovan.
Ne možete pogriješiti ako ih povremeno popijete ali ako radije birate multivitamine,pročitajte deklaracije, nisu svi vitamini jednaki.
Nije bez veze zašto su neki skuplji a drugi jeftiniji, bitan je i sastav pomoćnih tvari te izvori iz kojih se crpe vitamini.
- Što je bitno u postizanju lijepe , zdrave i sjajne kože i kose:
- prije svega C vitamin:uzmite s vremena na vrijeme udarne doze od 500-1000 mg
-vitamini B skupine,vitamin K i vitamin E: njih preporučam piti u obliku nekih multivitaminskih pripravaka, nema potrebe odvojeno
- omega masne kiseline: jako, jako važni protiv bora, ali opet pazite iz kojih su izvora, pripazite da na deklaraciji piše i EPA i DHA, tek tada su kompletni
- od minerala svakako bih izdvojila cink i silicij, povremeno ih popijte, otprilike jednom godišnje jer nije dobro konstantno piti cink jer smanjuje bakar u organizmu i nikako ga ne uzimati zajedno s željezom ili kalcijem već odvojeno.
- betakaroten koji je jako popularan pogotovo za vrijeme sunčanja ne bih preporučila, voli se taložiti u jetri, ako pušite može biti kancerogen.
Radije uzmite Astaksantin, djeluje 600 puta jače oksidativno od betakarotena, štiti stanice od UV zraka, štiti oči i štiti od alergija.

POSEBNI TRETMANI:

- eh, otkrit ću Vam "tajnu" ali postoje danas zaista učinkoviti tretmani lica kao što su mezoterapija, radiofrekvencija i još neki.
Ja se spremam na jedan od njih a do tada, želite li čitati o iskustvu mojih prijateljica o tim tretmanima?

PSIHA:

- u ovom desetljeću nas počinje hvatati panika i želimo brze rezultate , mijenjamo preparate panično i sa nijednim nismo zadovoljne. Pustite preparat da pokaže koliko je djelotvoran barem mjesec dana.
- počinju nas pratiti "posebni" osjećaji: kao što je nagli gubitak samopouzdanja, nekontrolirana plačljivost i razdražljivost, depresija  i slično.
Teško je protiv nekih osjećaja ali sve se to odražava na našoj koži.
Izdignite se iz situacije, govorite sebi svaki dan : baš sam lijepa i ja sve mogu.
- kada si tako postavite stvari u glavi, vjerujte da ste mlađe i ljepše barem za 45% ( kako sam samo to izračunala :D)
Depresija je grozna stvar i ako želite, mogu pisati o njoj i posljedicama depresije na kožu i ljepotu

I za kraj tridesete su najljepše godine zašto onda ne bi i naša koža bila najljepša?

Ovo bi bili moji savjeti za moju generaciju, a sad slušam Vaše ?

104 komentari:

  1. Hvala na hrpi informacija :) Sad jos da nadjem idealan serum za suvu kozu i pomenim vitamine koje trenutno pijem :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu:)

      Ima odličnih seruma za suhu kožu, potraži što više testerića i izaberi onaj čiji učinak ćeš najduže osjećati na koži:)

      Izbriši
  2. Imam ovu knjigu u PDF formatu, jedno vrijeme sam bila prelijena ali prije dva mjeseca sam počela intezivno vježbati. Najviše primjećujem da mi se spušteni kapci podižu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao i kod svega, i ovdje treba biti redovit. Mislim da svatko može pronaći 10-15 minuta vremena dnevno za sebe

      Izbriši
  3. Željno iščekujem svaki voj novi post. :klanjamse: Piši, molim te, o posljedicama depresije na kožu i ljepotu i o iskustvu tvojih prijateljica na tretmanima, mnogima bi to moglo pomoći :)
    Jesi li možda razmišljala o pisanju kako hormoni utječu na kožu, o tabu temi ženske dlakavosti...?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja Anonimna, odlična ideja. Za mene nema tabu teme, pisat ću o svemu što znam i što Vas zanima :)

      Izbriši
  4. Super! Mene basa zanimaju iskustva tvojih prijateljica na tim tretmanima, a i tvoja iskustva kad zavrsis sa tim. Otkud ti znas sve ovo? Jel si po profesini neko ko se bavi kozom ili si ovo naucila iz ljubavi i u hodu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve što pišem, pišem iz svog iskustva, o tretmnima koje sam spominjala a uvijek bila skeptična prema svemu uvjerila sam se na svoje oči, stoga ću i zamoliti prijateljice da napišu svoja iskustva .

      Nisam po profesiji ništa što ima veze s kožom ili kozmetikom(nažalost), ja sam jedna obična 36-godišnjakinja koja je puno vjerovala reklamama i pomodnim stvarima te se uvjerila na vlastitoj koži i organizmu kako stvari stoje:)

      Izbriši
  5. Jos jedna super post :-)
    Ja moram reci da se zbilja prvenstveno ne osjecam kao da sam u 30-tim sem po pitanju zivotnog iskustva :-)a potom srecom ni po izgledu. I ta sa prve bolje slike mi izgleda nekako lose, vecina 30-togodisnjakinja iz mog okruzenja izgleda mladje.
    Ono sto ja mogu reci je hidratacija, hidratacija i hidratacija. Bilo cim, samo da se mazemo cim bilo. Sve je bolje od nicega jer ih znam dosta koje namazu samo plavu Niveu jednom sedmicno. Sa vana krema, iznutra vode. Dosta sna, manje secere i soli,niposto cigarete.Vitamini svakako.
    Ako imas tu neku knjigu sa vjezbama u pfd da li bi mi molim te mogla poslati na mail ? To bi moglo biti korisno prouciti :-)
    snow81a@gmial.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krivo je napisala naša Snow, treba bitina kraju @gmail.com :)

      Izbriši
    2. E, da stvarno, malo sam pobrkala slova :-)
      snow81a@gmail.com

      Izbriši
    3. Draga Snow, slažem se jednoglasno s tobom: hidratacija je ključ svega.
      Uz naravno preporuke da se što kvalitetnije jede i živi.

      Izbriši
  6. Moram priznati da se meni ovaj tvoj primjer rezultata 'više sile' poprilično sviđa :-D Piši slobodno o tretmanima, treba biti u toku na vrijeme :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. Reci seki da su 30-te nove 20-te ;)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  8. sto se mene tice, mogu sve vrste postova i jedva cekam! meni je osobno nekako malo doslo do zasicenja sto se tice recenzija, posebno dekorative, preparativa i skin care me vise cepaju sada. valjda zato sto ocu brze rezultate jer me vata panika-u tridesetima :O! :D
    eto, ja se ne bi s tobom potpuno slozila u ovome gore sto se tice toga da nam pada samopouzdanje, depra i to...iako na meni visi puno vise stvari nego sto je visilo prije deset godina (najgori je trbuh nakon carskog, za drugo cu lako XD-ispricavam se svima na slikovitom opisu moje groteskne figure XD! ja sam naime u mlađim danima zazirala od zenskih prica kako su im se cice opustile kad su prestale dojit, kako je trbuh omlohavio, kako su dobile strije pa jos kad bi to pocele pokazivat onako 'među nama', samo sam cekala kad ce neko na svjetlo dana iznit svoju plivacu kozicu XD), ne mogu reci da sam izbedirana vise sto se tice mog izgleda nego sam bila u dvadesetima (kada u biti i nisam imala razloga ali sam imala manje samopuzdanja i iskustva)...sto se tice nekakvih depresivnih ili hormonalnih zenskih epizoda, za to srecom sad nemam vremena i nadam se da ce tako i ostati (svima savjetujem da imaju sto manje slobodnog vremena za razmisljanje jer od toga mozete dobit za pocetak jedino gastritis...to vam najdobronamjerniji savjet koji vam ovaj mrgud trenutno mogze dati iz prve ruke :D. ako ne mozete, preselite se u njemacku ili svedsku XD). 'razdrazljiva' sam bila i ostala XD samo sam sad nekad preumorna da bih skakala na prvog koji se nađe na putu tj ugl na muza ali srecom, on zna upravit sa mnom kad sam takva :D. od toga i nema nikakve koristi jer se covik uglavnom bezveze iznervira, u mladosti si mozete taj luksuz priustit bez posljedica, iz ciste dosade ili razmazenosti, a sad je to vec druga prica...ali eto, to je dio moje osobnosti i dalmatinskog temperamenta kojeg su se mnogi muskarci bojali, a od 'beskicmenjaka' iz proslosi, kojih uzgred budi receno nije bilo puno (jerbo sam prema 'kriterijima' jedne amo rec prijateljice, staromodna :cool:) ali su ostavili trag razocaranja :grabi maramicu da obrise jednu furtivu lagrimu: XD, nije ostao ni jedan u tako sjajnom sjecanju, svi su oni bili dobri dok nije dosao kraj XD i dok nije dosao danasnji zakoniti koji mi isto nekad zna dignit zivac da bi ga najrađe u top stavila ali to sve pada u vodu kad ga znam i kad se osjecamo...e, mi nismo onaj ljigavi njonjavi 'zaljubljeni' par sa nekontroliranim izljevima zvaljenja ili onog 'ljubavnog' pipkanja u javnosti jer se mi kao volimo-da ne bi slucajno to mislili, yuk, yuk, yuk :O! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. dramaticni nastavak :D:
    da ne baljezgam puno...savjetujem svim tridesetogodisnjakinjama, going on 40 (i svima opcenito), da od najskuplje i najbolje sminke/kozmetickih tretmana i ostalih bjuti pomagala koji nam cesto daju lazne iluzije i minuse na racunima, nista nije ljepse i ucinkovitije od vedrog duha, diteta u srcu i osmjeha. ovo zadnje posebno puno upotrebljavajte :D! kao sto je dear rekla, laskajte si, govorite si da ste lipe, virujte u sebe. covik zaboravi na te male, a besplatne stvari pod utjecajem teske i stresne svakodnevice, dovoljno vam je samo procitati dnevne novine i osvrsnit se oko sebe. osluskujte drustvo, o cemu se prica...o poslu, o utrci za karijerom, o novcu, o velikom nedostatku istog...novca se nema ali ovde kod nas se masovno ide npr na skijanja i sl...u mom gradu je paradoksalno sto imamo masu nezaposlenih ali svi imaju ujutro na kavi u gradu najnovije smartphone i boze moj, cvike za sunce. mi smo grad naocala i mobitela, a nema za kruv sta se kaze. da ne ispadne da sam ja nekakav 'moralni' kriticar i da osuđujem, ne daj boze XD. sve to je tako ali ni meni nije strano ispeglat karticu u parfumeriji (tj tako je bilo do nedavno :P) pa se krpat do kraja miseca i stvarat bore od 'brige' ;).
    i za sve one koje su same, nisu se udale ili rodile... imas li koga? kako to mislis da ti je dobro samoj? kad ces? sta cekas? ne budi izbirljiva, zivot nije ljubic iz glorije (ovo mi je cak i oke XD). bioloski sat otkucava. ja sam u tvojim godinama imala dvoje dice i cekala trece. neces valjda ic ka baba ditetu na primanje. sta ti mislis od svog zivota? ja sam zabrinut/a za tebe. je li s njom sve ok? dakle ovakvima koji postavljaju ova pitanja, a nisu vam zaista netko jako blizak i volje, triba urucit bon ton. ali mi smo na balkanu... ma htjedoh reci, jerbo sam sve ovo prolazila i dozivljavala nekad sazaljevajuce poglede (a nisam imala ni 30!), a nekad cak i zavidne jer kao slobodna sam i imam ludilo zivot jer izlazim, zabavljam se i mogu sta ocu (ha ha) da triba izbjec 'sindrom stare cure', a to je u biti ono sto vam namece drustvo, osjecaj krivnje, manje vrijednosti, nesigurnosti, pritiska, razdrazljivosti i svega ostalog jer se 'niste ostvarili kao zene' (ne mislim sad na b.a.b.e. i feministkinje ili pak lezbijke XD ipak zivimo u vise-manje emancipiranom drustvu). kazem to jer sam imala cesto priliku vidjeti neki 'specifican uzorak ponasanja' kod zena kroz zivot-cesto sam se druzila sa starijima, od njih sam uvik mogla puno naucit pa tako i od 'starih cura' XD. ugl ja virujem da ce sve doc na svoje i da samo treba ostat pozitivan i vedar i rjesit se ega u zivotu i virovat u nesto (boga, kozmetiku... XD) i sve one lipe stvari za koje se isplati zivit nece izostati!
    disclaimer: nije mi namjera pametovati ni nikoga povrijediti te se zato unaprijed ispricavam ako me se kojim slucajem krivo shvati :P. I'm just a soul whose intentions are good...oh lord, please don't let me be misunderstood :D!
    i jako volim svoje tridesete. a jos se vise veselim cetrdesetima :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E lipa moja goldfinich da te nema trebalo bi te izmislit :)

      Godine zaista brzo prolaze,i kad promisliš o svemu na kraju si sretan da imaš ljubav i ona te automatski čini ljepšom i mlađom.

      Fenomenalni su ti savjeti, na kraju svega ostaje nam da unutarnje zadovoljstvo, a trbuh nakon carskog reza lako se sredi. Žene trebaju uživati u svakoj svojoj godinici i slažem se s tobom, naći stvari za koje se isplati živjet.

      Bravo, bravo, bravo !!!

      Izbriši
    2. :) pratim blog Dear Skin mjesec dana sad i proučila sam ga detaljno od A do Ž. Prvi puta tu ostavljam komentar, pa bih prvo sve htjela pozdraviti tu. :D. Imam 32 godine. Depresivni dani se provlače kroz cijeli život, no to su tek oni periodi gdje se čovjek prezasiti, pa malo zabrije. Slijedi resetiranje ;), a onda opet sve ispočetka. I sa ljubavlju i pozitivom. Sami sebe trebamo pokretati, ne treba si dopustiti tu "privilegiju" da nas nezadovoljstva previše povuku, jer stvarno imamo u normanim životnim uvjetima utjecati na ono kako živimo i kako što proživljavamo. Ma :), što sam htjela reći, obožavam kozmetiku, još odmalena dok sam gledala mamine stvarčice u kupaonici na ogledalu ili bakin skromni, ali skoro svečani, večernji ritual stavljanja one obične Nivee u plavoj, metalnoj kutijici na lice, stojeći, bez ogledala, ali sa nekim sporim i pažljivim pokretima. Ja bih ju gledala sjedeći na kauču i nekako bih joj se divila. Ovaj blog je prekrasan jer upravo Dear Skin piše o stvarima koje volim, ali još više što u svoje postove unosi neku ljudskost, toplinu, pažnju prema svojim čitateljicama. Baš me osvojila. Meni su za sada tridesete super, najbolje godine do sada, sa najviše samopouzdanja, sigurnosti u sebe i u odnose koje sam izgradila oko sebe. Ovaj post Goldfinch me potaknuo da i ja nešto napišem, super napisan komentar. Uživajte cure i žene, neudane i udane ;), glavno samo da ste sretne! :) Ispričavam se ako sam odužila previše, ali htjela sam i ja probiti led i reći svoj komentar. Odnosno napisati :D.

      Izbriši
    3. Draga Nina, hvala na čitanju, pohvalama i komentaru :)

      goldfinich je posebna žena sa izrazitim smislom za pisanje i komentiranje, sve ono što ja ne napišem ona me nadopuni i dobri razmišljam da ju unaprijedim u svoju suradnicu :D

      Apsolutno se slažem s tobom, moja poruka je ženama da je badava sv kozmetik ovog svijeta ako ne nađemo duševno zadovoljstvo samima sobom, tek tada će nas i okolina primjećivati mlađima i u životu je najvažnije biti -čovjek a onda sve ostalo dolazi na red :)

      Izbriši
  10. Jako dobar post, hvala ti :)
    I ja sam u skupini 30+, ali se ne osjećam tako, još :)
    Lice mi je ok, nemam pretjerano bore, hiperpigmentacije niti sivilo kože.
    Ali ja cijeli život ne mogu bez kreme, koža mi je uvijek bila suha pa čim sa se umila morala sam staviti kremu na lice.
    Moja koža je zadovoljna trenutnom njegom, a zbog alergija unosim dnevno veće doze vitamina C i oralno pijem kapsule ulja boražine koje je bogato omega kisleinama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Starleta:)

      Ni ja se ne osjećam još u toj skupini i samo me pogled na osobnu na to podsjeti :D

      Ti se zaista nemaš na što požaliti jer znaš kako i čime njegovat lice:)

      Izbriši
  11. Odličan članak! Kao zapravo i svaki do sad... Otvaraš mi oči i drago mi je zbog toga. Od kad sam te počela čitati, i ja sam se počela brinuti o svojoj koži. Imam suhu i dehidriranu kožu i teško mi je pronaći dobru kremu. Koristim plavu niveu i ona mi je jedina dobra. Al primijetila sam u par navrata da mi se je koža već polako počela zasićivati te kreme i u potrazi sam za novom. Isprobala sam afroditine, rosalove, nuxe-ove, laroche-posay-ove - nijedna mi nije dobra. Sve mi isušuju kožu (zatežu ili peku i kad stavim puder preko njih -a uvijek nanosim bazu- koža se počinje perutati) i moram se opet vratiti plavoj nivei. :/ A sve kozmetičarke vele da je to katastrofa krema. Zašto se onda moja koža njenoj masnoći tak veseli??
    O serumima nemam pojma. pisala si već o njima?
    Znam da je Tvoja koža masna, ali ako imaš prijateljicu s kožom koja je slična mojoj, može li mi ona preporučiti neku dobru kremu? Hvala unaprijed.
    I ja bih voljela ovu knjigu. Moja adresa je rskomrak@gmail.com
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako su moji postovi korisni i poticateljski:)

      Primjetila sam da se dosta žena gubi u moru kozmetike koja se nudi ili slabo pridodaje pažnju i stoga mi je iznimno drago kada napišem korisne stvari koje mogu pomoći drugim ženama u odabiru pravih preparata za sebe.

      Moja koža nije masna, ja sam izrazito mješovita, t zona jako masna a obrazi i vrat jako suhi.
      Koliko god plava Nivea bila na udaru, samo ću reći da ju moja baka i mama koriste 30 godina i ne žele čuti ni za jednu drugu i izgledaju bolje od mene :D
      Stoga ako ti odgovara zašto ne?
      Inače, čula sam da su hidratantne kreme od LRP jako hvaljene za suhu kožu, posebno Nutritic

      Izbriši
    2. Pa zašto onda svi govore da ta krema ništ ne vredi?? Znači ako mi nekaj odgovara, nek to samo koristim bez obzira kaj drugi govorili, ha? Pa ni meni nitko ne daje više od 25 godina.. Kad sam sa svojim učenicima, onda ne znaju da nisam jedna od njih. Ali JA vidim okom sokolovim da starim. Da mi crte lice više ne izgledaju ko prije 10ak godina.
      Hvala na knjizi, idem ju sad odmah pročitati!
      Hvala na savjetu, budem probala doći do testera. ;)

      Izbriši
  12. Ja bi se strpila i čitala tvoja iskustva o tretmanu.
    Super post ka i uvik, dobra priprema za ono što me čeka. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Što se tiče tih tretmana, dok ne probam na vlastitoj koži pozvat ću upomoć stručnjake :)

      Izbriši
  13. ih, i ja sam sa 20 mislila da će 30 biti smak sveta. i, prođe taj fatalni dan i ništa se nije promenilo, mada moram priznati da se svaku noć sve više zagledam u ogledalu i tražim tragove starenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, i ja kad sam prešla 30-tu čudila sam se kako nisam ostarila preko noći :))

      Zapravo mi se čini da se sada bolje osjećam nego s 20 :)

      Izbriši
  14. A jao smorih se, otkucala svašta i nestalo :( Ajmo sraćeno verziju...

    Hvala za post!
    Za koju nedelju ću 31-u i imam sreće te stvarno imam dobar ten i kožu koju mogu da svrstam u normalnu sa povremenim isušivanjem u nekim periodima ali ništa dramatično.
    Do sada sam koristila sve što je moglo za hidrataciju jer sam njom od 17-te bukvalno opsednuta. Više se ne izlažem prekomerno sunčanju, zapravo skoro i da se ne izlažem, ne pušim a o zdravoj ishrani ne mogu da pričam.
    Mene je počeo da hvata psihički momenat u kome želim da pojačam negu nekim ''jačim'' okoloočnim tretmanom, generalno tim mimičnim borama oko očiju i na čelu. Po principu ''Zausravite vreme sada, želom večno biti mlada'' :D
    Serum sam poslednje 2 godine ubacivala zimi ali i leti, dobra kremica koja hidrira i laganija okoloočna uz blage pilinge i maskice, mislim da mi je koža zahvalna i da će mi vratiti dobrom :D
    Takođe posle 35-te planiram sa tim tretmanima pa bih svakako volela da čujem tvoju reč o njima. Za sada planiram neki tretan kiseoniko možda ili voljenim vit.C :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hidratacija je amen za svu dob i sve vrste kože. Bez nje nema lijepe kože ni odgode bora, zato bravo što paziš na nju.
      Okoloočno područje nažalost najprije pokazuje znakove umora, godina i ne brige i zato mu treba posvetiti posebnu pažnju.
      Uvijek govorim bolje spriječiti nego liječiti i zato je super što prije početi s prevencijom-

      Za tretmane kiseonikom nisam čula, morat ću se raspitati za to:)

      Izbriši
  15. Odlični su ti ovi postovi. Stvarno zanimljivo, drugačije i puno korisnih informacija za sve što nas čeka... Eh koja žena ne bi htjela izgledati kao Monica :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dunja:)

      Koliko god znamo nikad ne znamo baš sve, i ja učim konstantno i isprobavam i tako ću izgleda do kraja života :)

      Eh Monica...da sam muško zaljubila bih se u nju :D

      Izbriši
  16. Jedva sam dočekala ovaj post!!!
    Super si sve napisala.

    Od kad sam navršila 30, znači već neke 3 godine, polako se mirim s time da starim i da je to normalno.Dok sam bila mlađa nekako sam si mislila da mene starenje neće "uloviti".
    Ma koje bore i borice, nekako sam ignorirala to sve, ali polako me stiže.
    Njegovala sam se ja, zbilja oduvijek, ali jednostavno nisam uopće željela razmišljati o znakovima starenja na koži.
    Sve dok nisam vidjela male sitne borice oko očiju ;-)
    Onda me uhvatila panika.
    Onda sam sumanuto kupovala razne čudotvorne kremice.
    Ništa spektakularno se na mojoj koži nije događalo, nisu me pomladile i vratile u dvadeste godine.
    I onda sam polako počela prihvaćati činjenicu da su te male borice normalne, da je starenje normalan proces i da ga je nemoguće izbjeći, ali moguće napraviti puno toga na području njege lica i tijela, čak nisu potrebni ni ekstra skupocjeni preparati ( na žalost krema koja zaustavlja starenje, briše bore i vraća u mladost ne postoji, koliko god ja željela vjerovati u to kad god vidim neku novu reklamu).
    Baš kao što si napisala, jako je važno što unosimo u organizam, vitamini, voda, zdrava prehrana, važno je baviti se nekom tjelesnom aktivnošću(jako važno, a na žalost nemamo baš vremena za to), dovoljno sna,naći unutarnji mir i zadovoljstvo samom sobom je zagarantirano!
    ( jednostavno u teoriji, ali malo teže za izvesti u praksi )

    Tretmani kod kozmetičara su dobrodošli :-))
    I svakako želim čitati o tome!

    i molim te knjigu o gimnastici lica na mail ;-)


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem s tobom.

      Kreme neće ništa spektakularno napraviti, u vezi bora bitni su i drugi faktori na koje ne možemo utjecati: stres, genetika itd.

      Ali definitivno zdravim načinom koliko je to moguće možemo bitno utjecati na nastanak i odgodu :)

      Izbriši
  17. Odlican post, kao i uvek! Ne moras pitati da li da pises o necemu, sve o cemu ti pises je zanimljivo i korisno, samo daj! :D Jedva cekam detaljniji post o vitaminima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Još da je više vremena za pisanje...

      Izbriši
  18. Meni je super kad pročitam tvoj odličan post (dobro, jel ti spavaš s enciklopedijom ispod jastuka? :D), i onda još kad čitam komentare ispod i koliko potičeš žene na njegu i da više paze na sebe, stvarno inspirativno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa:)

      Hahaha, nekad sam čitala enciklopedije, danas imam više iskustva nego što sam pročitala :)

      Izbriši
  19. Bas si inspirativna, kada je u pitanju kozmetika. Kako mozemo doci do te knjige? Ima li negde da se downloaduje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju imam skeniranu i spremljenu na kompjuter pa je mogu poslati jedino mailom , ako te zanima, slobodno se javi :)

      Izbriši
  20. post objavljen samo dan prije mog rođendana :) ovako,serume nemogu kupit jer su njihove cijene ajme,domaći nemogu napravit jer nemam sve sta treba :( ali na izgled utječe i genetika. meni otac sa 63 i njegov stariji brat izgledaju ko mladići sa nešto bora oko očiju. ten im je vrhunski,zubi besprjekorni. ako je istina da su ovo najbolje godine zasto ih onda sve teze prihvaćam i zalim za 20-ma? knjigu i dvd ima kupit kod nas? na mjerenje vitamina sam isla davno,tik mi je do kuće. ok,mozda to je trenutni rezultat al bar je tad mjerodavan. a pregled koze lica mi je pokazao i dokazao kako mi je zeznuta i koliko je suha za sto sam se tek kasnije uvjerila. volila bi da dođe to ponovo u moju apoteku da vidim kakva je sad situacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretan rođendan Tina:)

      Naravno, slažem se potpuno, genetika je od velike važnosti

      Izbriši
  21. još jedan odličan i jako informativan post! sad ne mogu dočekati da vidim što si spremila za nas dame u najboljim godinama ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala inra, još malo i objavljujem i taj post :)

      Izbriši
  22. Ovaj sam post čekala :-) Naravno nisam ga uzalud čekala, odličan je... i ja sam u 20-im mislila da je žena od 35 ženturača, sad se samo smijem na to :-) ja se osjećam kao da sam još uvijek u 20-im...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga Arena, kada nam je netko s 20 rekao da ćemo se s 35 osjećati mladima a tako i izgledati, svima je bilo smiješno. Ali zaista je tako, sve je stvar osobnog zadovoljstva samim sobom a onda tek kozmetika :)

      Izbriši
  23. Još ne primjećujem znakove starenja na svom licu iako sam u kasnim tridesetim,ili ih ne želim vidjeti :), jedino sto me je sad počelo smetati je podbradak! Baš me to nervira. Ja sam sebi stalno,naravno u svojoj glavi, u ranim dvadesetim,iako mi je moja najdraža kćer rekla da ću skoro umrijeti od starosti...(ah, te tinejdžerice).
    Molila bih te ako mi možeš poslati na mail tu knjigu s vježbama,možda se podbradak malo smanji... :) Tnx
    makoro
    nik.ren.007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga makoro, ti si sretnica koja ili nema znakove starenja ili si to uspješno odgodila pravilnom njegom.
      Bravo!
      Ah tinejđeri, nedavno mi je kolegica mojih godina pričala kako joj je kčer rekla da ima smežurane kapke a meni se čine savršeno glatkim, naravno, ponekad nas takve primjedbe frustriraju ali uvijek govorim da će svi doći na naše.
      Za podbradak ne brini, upornim vježbama možeš ga jako popraviti :)

      Knjiga ti je poslama :)

      Izbriši
    2. Hvala na velikom trudu i volji!
      Pusa!
      makoro

      Izbriši
  24. Hvala sto si nas od 25 isprepadala :D Ma daj nije tako lose valjda, mislim da do te depresije, razdrazljivosti i placa dolazi kod tastih zena, a one koje rano nauce da se vole, lako prihvate starenje :) Sve su zene lijepe :) Ja hocu uvijek da se brinem o kozi ali necu da mi to postane neko opterecenje... Ja cu to da radim jer volim da se tetosim a ne zato sto mi je to neka obaveza .. nadam se da se slazes, steta bi bilo da si nama tako lijepa, pametna i inspirativna, a da tako ne mislis o sebi .. Evo ti pusa :* :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Nisam vas valjda isprepadala :)) Nije mi to bila namjera :D

      A ovo što se tiće depresije i razdražljivosti, ja to pišem iz osobnog iskustva, dok sam u 20-im bila puno samouvjerenija i mislila da je cijeli svijet moj, u tridesetim se ponekad dogodi da mi se cijeli svijet sruši na glavu, iako bi po svim kriterijima trebao biti obratno:)
      Hvala ti na jako lijepim riječima i ja tebi šaljem veeeliku pusu <3

      Izbriši
  25. odličan post.
    ja i krema za lice nismo bile prijateljice dok mi Starleta nije napravila pravu.

    pojavile su mi se sitne borice ali ja sebi još uvijek dobro izgledam i izgledam si mlađe od nekih svojih vršnjakinja, e sad neznam dal sam zabrijala ili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs:)

      Kozmetika je prezahtjevna, i u svom dugogodišnjem stažu u isprobavanju ,u rijetko koje stvari bih se mogla zakleti.
      Drago mi je da si pronašla ono što ti odgovara i ja sam jako zadovoljna isprobanim od Starlete:)

      Izbriši
  26. Hvala ti na hrpi informacija! Već sam jednom nogom u 30.-oj :/ Baš sam primjetila u zadnjih godinu dana kako mi lice gubi sjaj, a pojavile su se i neke pore... I serumi su kod mene nezaobilazni, pomažu mi puno bolje nego kreme koje sam koristila :D
    Ali još sam optimistična jer izgledam dosta mlađe nego moje vršnjakinje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme Sara, pa ti si još djevojčica <3

      i znam da jako brineš o svojoj koži a vjerojatno i zato što si s juga, ne moraš brinuti o borama još jako jako dugo :)

      Izbriši
  27. Kao i uvijek, super post! :D Ja sam blizu tridesete i pazim, pazim, krenili su lagano i serumi... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti djevojčice jesi li uopće punoljetna? <3

      Izbriši
  28. Imas li mozda kakve informacije o efektu Astaksantina za vrijeme trudnoce - mislim, citam kako beta karoten nije stetan, pa me zanima ako imas kakvu informaciju o ovom obliku karotenoida...btw, nisam trudna, ali nikad se nezna :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam u trudnoći se za bilo kakvo uzimanje suplemenata treba konzultirati s liječnikom, inače nisu provedena neka značajna ispitivanja u vezi korištenja astaksantina za vrijeme trudnoće i dojenja.
      No pretpostavljam da se trudnice klone sunca :)

      Izbriši
  29. Ja sam nedavno napunila 40, i ne osjećam se tako, a volim i misliti da ne izgledam tako:-)
    Ono što najviše primjećujem je gubitak sjaja kože, nekako si često izgledam "isprano", bore nisu (još ne) neki problem...

    Zainteresirala me povezanost između depresije i stanja kože, voljela bih pročitati nešto o tome, pa ako nađeš vremena i za taj topic...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja znam jako puno žena koje s 40 izgledaju bolje od 20-godišnjakinja. Sve to ovisi o puno stvari a najviše o genetici i našim ponašanjem u mladosti.

      Naravno, vremena nažalost imam jako malo, obaveze su ogromne, ali svakako pišem čim prije :)

      Izbriši
  30. Oooodlican post,zelim citati o iskustvima tvojih frendica i tretmana na kojima su bile!
    I molim te,ako mi mozes poslati tu knjigu na mail,da i ja malo vjezbam,
    moj mail je: renata.ivsic@hotmail.com
    Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Knjigica ti je poslana a post je u pripremi :)

      Izbriši
    2. Hvala ti puno ,draga!Veselim se postu i iskustvima cura jer sam uvjek nevjerni Toma sto se toga tice!

      Izbriši
    3. Bez brige, najveći nevjerni Toma sam ja kad su u pitanju razno razni tretmani za lice ali kad se uvjerim da je nešto stvarno djelotvorno, odmah hoću i ja :)

      Izbriši
  31. Slažem se za serume – definitivno je bolje uložiti u njih nego u kreme. Baš me zanimaju iskustva vezana za tretmane. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je moje mišljenje svakako jer serumi su ipak koncetrati a u ovoj dobi koža treba puno više:)

      Izbriši
  32. Stavi knjigu na blog tako da ju možemo downloadati ili nam daj link...

    OdgovoriIzbriši
  33. Slažem se sa svime napisanim u ovom postu.Sada kad znam da smo vršnjakinje još više volim tvoj blog:) Također dijelim želju sa anonimnom da knjigu staviš na blog da ju možemo downloadati. Pozz:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cure, knjiga mi je skenirana i spremljena u kompjuter u PDF-u, ja zaista ne znam kako da je postavim na blog osim da vam šaljem mailom pa kome treba neka se javi na mail eyedetoxx@gmail.com

      Izbriši
  34. Još jedan tvoj post koji printam ;)!

    OdgovoriIzbriši
  35. Odlican post, puno korisnih informacija...samo jedna ispravka, ovo je za koke u 4. desetljecu :)) 0 -10 godina zivota = prvo, 10-20 = drugo, 20-30 = trece, 30 - 40 = cetvrto....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Ma to je namjerno napiano da se mi u ovom desetljeću bolje osjećamo :D

      Izbriši
  36. hvala na komplimentima :P!
    a sta se tice plave nivee, reci cu da mi mama i baka cili zivot to koriste, a bora skoro da i nema! vidi se da su tu godine, ispacenost od zivota (one su oni tipovi zena 'majke hrabrst' i zrtvuju se za sve...posebno moja majka :/) i sl...ali plava nivea i njen miris, to je miris moje majke <3. osim njenih ociju, koje su najljepse, na nju ce me uvijek podsjecati ta krema...kao plavo more, kao cvijet iz bajke ;).
    ps: i da, sve kozmeticarke mrze plavu niveu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Identično kao kod moje majke i bake. Cijeli život se mažu plavom Niveom i izgledaju bolje od mene koja treošim na kozmetiku kao luda :D

      Kozmetičarke pljuju plavu Niveu ali znamo svi iz kojih razloga...

      Izbriši
  37. Koju god zensku znam sa savrsenim tenom, kaze da koristi samo tu plavu niveu :/
    jbg-a...kako god, meni je ta plava nivea jednostavno must have u svakom domu, uvijek je imamo i kupujemo...nekad skinem s njom ostatke sminke s ociju, nekad ruke namazem i tako to...dodje kao neka univerzalna krema :) a miris, posebna prica <3
    coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto...još jedna potvrda.
      Nivea je desetlječima njegovala žene pa koji je razlog da i dalje ne bude must have krema??

      Izbriši
    2. Upravo tako! Jos i neke starije zene, generacije nasih mama, koje imaju ekstra njegovan ten sa minimalno bora, kazu da cijeli zivot koriste samo tu plavu niveu ?! A ti mislis one daju grdne pare na posebnu kozmetiku za njihove godine/tip koze, idu na tretmane isl. A one, samo tu plavu niveu :D
      Covjece...
      Eto, ja bi voljela da je manje masna, pa da je mogu koristiti za lice :/ (navecer). Jer inace, sva mi se kosa zalijepi za lice i probudim se masne kose XD
      A nivea soft- aaaah <3 ja sam zaljubljena u tu kremu! Sa njom mazem tijelo i odusevljena sam sa svim. Sa mirisom najvise jer me asocira na more i jednostavno me cini sretnom! Kao i kad osjetim miris klasicnog Dove sapuna i fenjal roll-ona, odmah osmijeh na lice <3

      Izbriši
  38. i mogu vam rec da je meni onaj slogan iz reklame za niveu soft jedan od najistinitijih (sto se tice reklama koje su cesto lazne): kao osjecaj ljetne kise na kozi! svaki put kad je malo probam ili pomirisem, to mi prođe kroz glavu :).
    bia je jednom dokumentarac o nivei, davno gledala...nije ona bezveze toliko godina omiljena :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakav je osjećaj ljetne kiše na koži ali nivea soft odlično miriši barem meni, često ju koristim posebno za dekolte i vrat :)

      Izbriši
  39. Draga Dear Skin,

    Ovo je jedini blog koji pratim. I hvala ti sto si odlucila da podijelis svoje znanje sa nama. Uvijek, ali uvijek od tebe naucim dosta toga novoga. Isto tako, ne davis svojim znanjem, vec tako pises da je bas milina citati te. Hvala ti jos jednom :)
    33 godine, puno oziljaka po licu od hormonalnog poremecaja koji nije tretiran na vrijeme, prosirene pore, masna ali dehidrirana koza, podocnjaci, izuzetno sklona miteserima, koza mi je pocela da gubi na tonusu i malo "visi" mrlje i depigmentacije su se pocele pojavljivati zadnjih par godina, uhhh. Kada citam tvoje postove, daju mi nadu da ipak mogu koliko-toliko da "sredim" svoje lice. Sada korisim peeling Caudaile i Kiehl's Midnight Recovery serum (pocastila sam sebe za 33. rodjendan). I naravno, imam pitanje :).
    Kako da znam da sam nanijela dovoljno seruma na lice?
    Citala sam da su 2-3 kapi dovoljne za cijelo lice i vrat, ali ja potrosim jedno 5-6 kapi samo za lice i dok nanosim, koza upija serum, tako da uopste nemam masni sloj na licu, vec se blago osjeti "vlaznost" i predivan miris.
    I da, napokon sam naucila kako se koriste kreme za podrucje oko ociju i otkrila sam misteriju zasto se ujutro budim sa natecenim kapcima.
    Je li mozda imas neki prijedlog cime djelovati na oziljke? Isla sam na 9 tretmana aha kiselinama kod kozmeticarke, ali na mom licu se ama bas nista nije promijenilo. Kozmeticarka nije mogla da vjeruje :(.

    I da, hvala jos jednom na knjizi :).

    Puno pozdrava,
    Aida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi Aida na čitanju i podršci <3

      Što se tiče tvog tena i problema koje opisuješ, čini mi se da si savršeni kandidat za retinol tj. tretion , s njime bi mogla riješiti svoje probleme, samo, naravno ništa ne ide preko noći.
      Ja sam prošlo ljeto dobila taj serum Kiehls Midnight Recovery ali čitala sam da je uljast pa sam se uplašila da mi neće odgovarati i proslijedila...sad mi je žao.
      Voljela bih da napišeš svoja iskustva i dojmove o tom serumu u slučaju da ga opet dobijem:)

      Što se tiče tvog pitanja, da, serumi se nanose u kapima ali ovisno o strukturi seruma kod nekih nije dovoljno 2-3 kapi , stavljaj koliko ti koža traži, tj kada osjetiš da je dovoljno a mogla bih i napisati post o korištenju seruma.
      Što se tiče kozmetičkih tretmana koje rade kozmetičarke vrlo sam skeptična i radije bih se dala u ruke dobrom dermatologu nego kozmetičarki. Nisu sve kiseline iste i neke su skroz nedjelotvorne.
      Preporučam ti da pročitaš moje postove "sve o hiperpigmentaciji PART 2" i "upute o korištenju AHA kiselina", naučit ćeš kako sama za jeftine novce možeš napraviti tretmane koji će ti dati izvanredne rezultate:)

      Izbriši
    2. Nema na cemu i citanje i podrska su i vise nego zasluzeni <3
      Citala sam tvoje postove o hiperpigmentaciji, djelovalo mi je kao previse posla za jednog ljenjivca tipa ja :).
      Ali mislim da cu te ipak poslusati.
      Na fejsu si jednom share-ovala serum Kiehl's brenda i onda sam se odlucila za Midnight Recovery. Koristim ga nekih 15ak dana, dat cu mu jos mjesec dana i pisem ti svoje utiske.
      Hvala za pojasnjenje za serum, a mislim da je tvoja ideja da nam napises post o tome kako se koriste serumi za lice odlicna!

      Hvala ti za odgovor,
      Puno pozdrava,
      Aida :)

      Izbriši
    3. Imam puno proizvoda od Kiehlsa i iskreno sad mi je jako žap da sam se Midnight Recovery-a riješila jer sam malo čitala i čini se da je odličan.

      Svakako ću pričekati i tvoje dojmove o njemu :)

      Izbriši
  40. ja sam u onom idućem desetljeću, nemam bora osim smijalica i žmirkalica oko očiju, najveće promjene su mi proširne pore, prošireni kapilari (ali njih imam od puberteta) i smanjen tonus kože, ali još nema ni sivila i uvijek najbolje izgledam ujutro :D
    bez obzira što si mogle priuštiti ili ne, veliku, ako ne i najveću ulogu vam ipak igraju geni ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je totalno istinito.
      Nažalost,nismo sve obdarene dobrim genima pa se"krpamo" kozmetikom :D

      Izbriši
    2. krpam se i ja, ali kad vidim svoje frendice onda sam super happy :D

      Izbriši
  41. Odličan post, kao i svi predhodni. Ove godine punim 40 i primećujem da mi koža počinje gubiti tonus. Probala bi sa gimnastikom za lice i bila bi ti veoma zahvalna kada bi mi poslala navedenu knjigu mejlom. Hvala unapred!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      s gimnastikom lica možeš dosta napraviti za tonus kože upornim i redovitim vježbanjem.

      Rado bih ti proslijedila knjigu ali mi moraš napisati mail ili se javi na moj :eyedetoxx@gmail.com

      Izbriši
    2. Zaboravila sam da ti ostavim adresu:)
      koricamarija@gmail.com

      Izbriši
  42. Odlicno napisano kao i sve dosad!
    Ako mogu zamolit da mi se posalje knjiga za vjezbe lica.
    Unaprijed hvala!

    mail: tihana.magdic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Super savjeti! I ja bih knjigu ako moze na:
    miamartos@gmail.com

    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  44. Odlican je post, kako sam usla u tridesetu već razmišljam početi sa ovom gimnastikom, pa bi bila zahvalna ako bi i meni proslijedila na s.mirela@hotmail.com. hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
  45. Ja bih volela knjigu ako moze, upwardstar@gmail.com Hvala unapred! <3

    OdgovoriIzbriši
  46. VELIKO TI HVALA...ZATO STO ZAISTA NESEBICNO DJELIS SVOJA ZNANJA I ISKUSTVA SA NAMA
    Meni licno znaci punooooo svaka tvoja recenzija...savjet...preporuka...ma nista ne kupujem dok ne provjerim tvoje evenualne recenzije za odredjeni proizvod
    etooo zaista sto posto vjerujem u tvoj sud! ja licno imam 37 god. suvu kozu...i najveci problem mi je - opusteno lice obrazi...molim te za prijedlog...cime bih mogla tretirati kozu lica jer i ja kao i vecina curaaa u najbolim godinama...koje su se javljale na tvom blogu - kao sumanuta kupujem stosta...a nikako naletiti na prave proizvode. inace sam pobornik prirodne kozmetike...pa ako imas ikakav prijedlog...MOLIM TE DA MI POMOGNES...i naravno ako mozes mail-om da mi posaljes knjigu...malo je reci...koliko bih ti bila zahvalna!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na čitanju i komentaru :)
      Svakako ubaci serume s C vitaminom, retinolom, dobru hidratantnu kremu i štiti se od UV zraka. Ima na blogu recenzije mnogih odličnih proizvoda ako preferiraš prirodnu kozmetiku, probaj JMO c serum, odličan za opuštenu beživotnu kožu kao i Caudalie brend.
      p.s. knjiga je poslana

      Izbriši
  47. Micika posalji i meni knjigu molim te! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bojana, javi mi se na moj mail eyedetoxx@gmail.com kako bih ti poslala

      Izbriši
    2. I ja bih molila knjigu :)
      majsterson@msn.com

      Hvala :o*

      Izbriši
  48. I ja bih molila za knjigu..unaprijed hvala!mejaagovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši