OBAGI Nu-Derm Sun Shield spf 50 lotion - recenzija

Posted by Dear Skin at 20:52



Sunce je odavno granulo a s njime i naše muke po SPF kremama.
Kao i sve Vi drage moje, tako i ja od dnevne kreme tražim slijedeće_

- da ne isušuje ili masti
- da se dobro upija i bude dobra podloga za puder
- s obzirom na moju mješovitu kožu: da me obrazi ne zatežu a T zona sjaji
- da ima visoki SPF a da je kompatibilno s mojim puderima

Mislim da sam našla riješenje za ovo ljeto uz Obagi Nu-Derm Shield SPF  50 :)

Obagi je je Američka medicinska tvrtka,  vrlo poznata širom svijeta i jako cijenjena. Posebno su cijenjeni njihovi tretmani protiv bora i hiperpigmentacija, i o njihovim učincima sam puno gledala na YT i čitala, te uzdisala ...

Ja sam se odlučila počastiti jednim njihovim proizvodom a to je losion za lice ( naravno, može i za tijelo)iz razloga što sam ju imala prilike probati a i čitati hvalospjeve.
Ono što me najviše privuklo je podatak da ne sadrži Buthyl methoxydibenzoylmethane


već su mu glavni sastojci Octinoxate 7,5 % i Zinc Oxide 10,5 %.

Ono što znam iz iskustva kada su u pitanje kreme s Zinc Oxide je činjenica da su takve kreme uglavnom masne i ostavljaju bijeli trag na koži te se teško upijaju pa time nisu najbolje kozmetički prihvatljive kao baza za make up.

Obagi Nu-Derm losion dolazi u tubi od čak 89 ml što je stvarno puno od standardnih 30 ili 50 ml SPF krema koje sam do sada kupovala.

Pakiranje je higijensko, dolazi u tubi s plastičnim poklopcem koji omogućava da se proizvod ne kontamira već istisne potrebna količina bez nepotrebnog umakanja prstiju u proizvod

Ono što je najbolje kod ove kreme je da ostavlja mat  finiš i ne ostavlja bijele tragove na licu.
Kada ju istisnete na prst učinit će se prilično bijelom i teškom,  no razmazivanjem ona se brzo upije, matira lice i tvori odličnu podlogu za puder, pretpostavljam zbog silikona u sastavu.


Razmazano :


Kako je zadnjih dana bilo jako sunčano a ja sam morala biti puno na suncu, Obagi krema je prošla test: pojavila mi se samo jedna mala hiperpigmentacijska točka iznad usana,ali to pripisujem stalnim brisanjem nosa ovih dana, pa sam tako skidala i sloj svoje zaštite.
Još jedan dokaz kako je Zinc Oxide savršena UV zaštita :)
Inače, kada me krema dobro ne štiti, hiperpigmentacije mi se pojavljuju na obrazima, s Obagi se ni jedna nije pojavila kao ni jedan prištić koji je uvijek neminovan uz ovakve kreme :)

Moj zaključak: Obagi Nu-Derm spf 50 je jedna od najboljih isprobanih SPF krema, ali..uvijek postoji ali :D

- kremu bih preporučila isključivo za masnu ili mješovitu kožu radi njenog matiranja

-ne preporučujem onima koji traže hidratantnu SPF kremu

- ako ne pričekate barem 15-20 minuta prije nanošenja pudera, hoće se malo trusiti ali s obzirom da svaku SPF kremu moramo nanositi barem 20 minuta prije izlaska na sunce, ovo i nije neka zamjerka :)




A sad cijena...Obagi Nu-Derm ima za kupiti u mom gradu u jednoj poliklinici no kad sam nazvala i pitala za cijenu, skoro sam pala sa stolca : 750,00 kn !! ( 100 eura).
Naravno, to mi je bilo preskupo i svoju sam naručila preko Ebay-a za cca 240 kn ( cca 32 eura ) s poštarinom.
No ,oprez, Obagi kozmetika se jako fejka tj. prodaju se lažni prozvodi s toga ako mislite naručivati, dobro pripazite od kojeg selera ili s kojih stranica naručujete, s obzirom da je Obagi na svojem sajtu jasno napisao da ne garantia za autentičnost svojih proizvoda ako se kupuju od neovlaštenih trgovaca.

Ja sam svoj primjerak dobro provjerila i potvrđeno je da je original, stoga sam sretna jer sam ipak prošla tri puta jeftinije nego u svom gradu.

Jeste li Vi probale koji Obagi proizvod i kakava su Vam iskustva?

44 komentari:

  1. Joj, ovo zvuči tako primamljivo :O
    Ja bi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da znam tvoju vrstu kože, mislim da bi bila zadovoljna :)

      Izbriši
    2. Ide na WL. :)
      I sad ju treba nabavit..krećem u potragu ;)

      Izbriši
  2. i ovaj post sam čekala :)tražim neku kremu sa spf i do sada sam probala brdo testera i nijedna nije to što tražim. još mi je ostao vichy dry touch za probati i chanel. s obzirom na pohvale, i tvoje, a i druge po internetu, obagi naručujem da mi donese rodica ovo ljeto iz amerike.

    hvala za recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo što kažeš, teško je naći dobru spf kremu, mislim da je ova pun pogodak za mene ovo ljeto. I svakako ako ju imaš prilike jeftinije nabaviti nego kod nas,to ti je super :)

      Izbriši
  3. Nisam probala, ali sviđa mi se pročitano. :)

    OMG, koja cijena! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da..užas..naši uvijek moraju nabiti 300 % marže :-(

      Izbriši
  4. Ovu sam recenziju cekala :) Jako zanimljiv proizvod, definitivno na WL S obzirom na navedene karakteristike a tek kolicinu, ovo je itekako isplatljiva i dobra investicija :) Imate tokom cijele godine spf zastitu! Nadam se da ce ti biti dobra i na duze staze.
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da za zimu ne bi bila dobra s obzirom na njena svojstva matiranja, eventualno preko neke hidratantne kreme ali za period znojenja i maščenja-odlična !

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. :D

      Tvoja i moja WL samo rastu i rastu :)

      Izbriši
  6. Potpisujem tvoju recenziju od pocetka do kraja:)
    Izvrsna krema, danas sam provela zbilja puno na suncu, imala sam bb clinique na njoj, niti sam se počela sjajiti, niti sam kasnije primjetila nove pjegice. Tek na kraju ljeta cu vidjeti pravi učinak kreme, obzirom na moje flekice, ali zbilja se nadam najboljem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujući tebi sam ju probala i hvala ti još jednom što si mi ju otkrila.
      Inače, čim zasja sunce, ja mogu zaboraviti na tekuće pudere jer se svi cijede s mene, s ovom kremom kao podlogom nemam nikakvih problema :)

      Izbriši
    2. Nema na čemu, jako mi je drago da ti se sviđa. Ma i s mene se sve cijedi ljeti, muka mi je kad se sjetim. Zato se nadam da će i na temperaturi iznad 30 puder ostati na licu uz ovu kremu. I jos moram naći kombinaciju nekog pudera za plažu i spremna sam za ljeto:)

      Izbriši
  7. Sada si me zaintresirala za nju, samo mi se 90 ml čini nekako puno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako pravilno koristiš kremu s SPF onda ti je 90 ml taman za tri mjeseca ljeta, ja svake godine potrošim otprilike 2 kreme od 50 ml. Nemoj zaboraviti da treba mazati vrat sa svih strana, dekolte, ramena..

      Izbriši
  8. Ova krema isušuje u što ćeš se i sama uvjeriti nakon nekog vremena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavila sam to, zato sam i napisala u recenziji oprez kod kože koja nije masna.

      S obzirom da ljeti uvijek koristim kreme koje matiraju, uredno me isušuju ali već znam kako tome doskočiti :)

      Izbriši
  9. Može preporuka za neku u ljekarnama dostupnu kremu za mješovitu, izrazito dehidriranu kožu? Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško ćeš naći neku koja će zadovoljiti mješoviti dio i dehidrirani, preporučam tu Avene emulziju, Eucerin fluid a ako ti koža i dalje bude dehidrirana, malo seruma za hidratizaciju na dijelove koji su isušeni :)

      Izbriši
  10. ide na WL :D

    ali cijena kod nas... stvarno su ga pretjerali :o

    OdgovoriIzbriši
  11. Cesto se zgranem kad cujem koliko se kod nas povecavaju cene proizvoda :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kažem ti, skoro sam pala sa stolca, znam da je sve puno skuplje ali baš toliko...

      Blaženi internet :D

      Izbriši
  12. Hvala na recenziji, jedva sam ju dočekala, još kad bi nam stavila link sellera...
    Sada koristim lierac 50spf,anti-tache, odlično štiti,lijep, nenametljiv miris,samo za mene(mješovita-masna) malo teška. Probala sam eucerin fluid i avene cleanance i jako su dobra samo što volim probat nove stvari pa sad želim ovu. Kako znati gdje je orginal?
    Lijep ti pozdrav
    kanela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu:)
      Tako i ja, uvijek nakon dobrog, tražim još bolje :D

      Uzela sam od ovog selera
      http://www.ebay.com/itm/221193728842?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Autentični proizvod mora imati hologramski krug na pakiranju a i kontaktirala sam Obagi direktno :)

      Izbriši
    2. Odlično, baš ti hvala na pomoći
      draga si kao i uvijek
      kanela

      Izbriši
    3. Nema na čemu :)

      Znaš da ako ga želiš prvo probati da mi se uvijek možeš obratiti :)

      Izbriši
  13. Skupooo... Ali 'fala Bogu na ebajy :D Znas li, da li mozda testiraju na zivotinjama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se:)

      Ne, Obagi ne testira na životinjama :)

      Izbriši
  14. nemam obicaj da koristim spf kreme ispod pudera ali ova zvuci bas dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih uvijek koristim, zato vječito tražim najbolju :)

      Izbriši
  15. Ovo stvarno nije za mene po opisu i performansama :-D

    OdgovoriIzbriši
  16. napookon, ovu sam čekala tvoju recenziju, non stop njuskam po forumu da vidim kada će osvaniti

    izgleda da bi mogla biti moja HG krema, za masnu kožu, isušuje, i ne testiraju na životinjama,
    čim si je prvi put spomenula odmah sam je stavila na wishlistu.
    još mi molim te reci da li preko nje mogu puderi sa spf-om, jer još nikako ne nađoh neki puder bez spf
    thx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nikako stići nešto suvislo napisati na forumu ali svakako moram javiti svoje oduševljenje Obagijem dragim forumašicama:)

      Svakako preporučam za masnu kožu, eventualno mješovitu kao što je moja i kojoj se sve kreme tope s lica :)

      Naravno, moja misija je pronaći što bolje kozmetički prihvatljive kreme a da idu ispod svakog pudera. S Obagijem nemaš brige, možeš preko bilo koji puder ili BB :)

      Izbriši
  17. Krema se čini odličnom i drago m i je da ti savršeno odgovara izuzev onih sitnih ALI, ALI :D Mislim da nam svaka krema ima taj ALI, ma koliko neznatan bio :D
    Što se tiče cijene, nevjerojatno koliko nas opet u ovoj državi žele oderati!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Kod mene i mojih recenzija je vječito neki ALI..no, definitivno sam prezadovoljna i ovo ljeto će biti stalno u upotrebi.

      Ma, to smo se već navikli da je kod nas sve trostruko skuplje :(

      Izbriši
  18. you made my day happier :*
    naručujem odmah, a bome si mi dala i mislit za kiehl's dermoabrasion, gdje njega naručuješ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Kiehls mi jednom godišnje donese rodbina iz USA ali ima na Jagodi, Ebay-u, iako je ovu abraziju teško uhvatiti, uglavnom je out of stock :(

      Izbriši
  19. draga, za koliko ti je došao obagi od ovog sellera, i ja naručila :D

    OdgovoriIzbriši
  20. I got this web page from my friend who informed
    me concerning this web site and now this time I am visiting this web page and reading very informative articles here.


    My homepage Skinceuticals

    OdgovoriIzbriši