Shiseido Perfecting Hydrating BB krema- recenzija

Posted by Dear Skin at 23:12



Probala sam jako puno BB krema i kada bih morala birati najgore odabranu BB za moju kožu definitivno bi Shiseido BB krema pobijedila :P

Shiseido je jedan od rijetkih brendova koju su me nekim proizvodom razočarali i često možete čitati od mene samo riječi hvale.
Zato sam jedva dočekala ovu kremu da stigne na naše tržište. Krema dolazi u dvije nijanse Medium natural i Dark fonce.
Ja sam kupila odmah tamniju s obzirom da mi svijetle nijanse jako loše stoje a i računala sam, dolazi proljeće pa će mi više pristajati.

Nakon godina korištenja Azijskih BB krema, sve nadolazeće su me strašno razočaravale, stoga sam se veselila da je Shiseido , moj omiljeni brend kada su podloge i puderi u pitanju izbacio svoju BB kremu. Kupila sam bez razmišljanja.

Obje nijanse su žučkaste ali u njima se ne mogu naći žene svjetlog tena jer je medium natural baš srednja nijansa dok je dark fonce pretamna čak i za mene koja volim radije tamnije nego svijetlije,
Ovdje možete vidjeti usporedbu obje nijanse: lijevo medium natural, desno: dark fonce


Kažu proizvođači : smanjuje izgled pora-nisam primjetila, čak mi ih jače istakne
                               čini ten blistavijim- da, jer se sjajim kao prasac
                              ima efekt zaglađivanja-jednako kao i bilo koja druga krema

Krema je jako rijetka, bez ulja što je plus ali toliko loše prekriva da nakon nje trebam upotrijebiti tonu korektora i dodatnih pomagala da bih prekrila što imam za prekriti.

Iako pretamna, morala sam ju nanositi par puta kako bih dobila ujednačen izgled, slažem se da hidratizira ali i daje mastan izgled licu .
Lice nema zdrav sjaj već "stoji" na koži , kao da se ne upije dovoljno.

Mislim da se čak i na ruci vidi koliko uopće nije sakrila pore, već ih dapače istaknula :-(

Ovu kremu bih preporučila eventualno zreloj i suhoj koži, koja nema previše za prekriti kako bi lagano ali jako lagano ujednačila ten. Naravno, ako se nađete u ove dvije škrte nijanse.


Evo i usporedba Estee Lauder BB kreme u nijansi 02 Medium lijevo i Shiseido BB krema Dark Fonce desno
Lista sastojaka, koju sam teško uslikala s obzirom da je kutija srebrna i jako se reflektira:

Krema inače dolazi u količini od 30 ml po cijeni od 284,00 kn ( cca 38 eura ).

I za kraj evo kako izgleda na meni na suncu, uz napomenu da je nijansa zaista tamna što možete vidjeti u razlici lica i vrata. I s obzirom na njena jako loša svojstva za moju kožu, morala sam upotrijebiti transparentni puder za matiranje jer bi se sjaj na licu odbijao od blica :-)

I na sobnoj svjetlosti:


Jeste li probale ovu BB kremu, kakva su Vaša iskustva?

64 komentari:

  1. Probala svjetliju nijansu, to je toliko rijetko da ne znam tko ju je stavio u kategoriju BB ??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek govorim, tko nije probao Azijske BB kreme, ne zna što su one :-(

      Izbriši
  2. nisam je probala, ali sam imala namjeru jer još nisam naišla na nešto od shiseida da mi ne paše.. sada više nisam sigurna :)
    ja sam isto razočaranje doživjela s mojim omiljenim clarinsom i njihovom bb kremom. katastrofa.
    ma, ipak ću nabaviti tester ove shiseido bb.kako kažu sto žena, dvjesto.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalni potpis, i ja sam se razočarala s Clarins BB kao i s ovom, samo za razliku od Shiseido nisam ju srećom kupila.

      Zaista sam vjerovala i kupila bez razmišljanja, još jedna škola da prije prethodnog isprobavanja nema šopinga :-)

      Izbriši
  3. Nijanse :( ali si ti zato kao djevojčica ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Na slici ne izgleda lose :D
    Inace meni je najbolja BB krema od Gosh,Eto kad drugi put budem dolazila dole poslat cu ti malo svoje da je probas... :) Mislim da je u Hr nema za kupiti..a ovdje je uzimam u Bipi i kosta samo 15 eura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema nažalost, jednom sam imala Gosh puder, osim što sam također fulala nijansu bila sam zadovoljna.
      Definitivno bih htjela probati i Gosh BB :)

      Izbriši
  5. Eh, na slikama, kao da nemas nista, nikakvu podnogu, bb, niti ista... bas prirodno :)
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda prirodno ali zato jer je jako rijetka što ja baš ne volim. Volim kad prekrije nedostatke :)

      Izbriši
  6. na kraju vise mana nego prednosti od kreme :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš se na swatchu vidi da je u pitanju prilično vodenasta tekstura. S obzirom da se radi o tamnijoj nijansi, vjerojatno je uživo još rjeđa tekstura nego što imamo dojam na slikama. Ni ja ne volim takve nedorečene teksture jer mi tu uvijek fali neke kompaktnosti, masnoće, nečega da poveže sam sadržaj proizvoda i stopi ga s kožom. Ovako je korištenje samo muka, pa krpaj ovo s puderom u prahu/kamenu, pa krpaj ono sa korektorom... Što sam starija, sve manje imam živaca za takve poluproizvode i instant idu u otpis :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahhh, krpam li ga krpam ali stvarno je ni vrit ni mimo. Čak ne bih stavila u kategoriju obojane kreme :P

      Ovo može biti dobro jedino nekom sa savršenom kožom ali takvom onda ne treba nikakvo prekrivalo, zar ne?

      Izbriši
  8. Uf, hvala na recenziji, izgleda na ruci poput sprzene kreme za samotamnjenje :( Steta, do sada zaista sve sto sam probala od njih bilo je cisto savrsenstvo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela bih dodati i da su sastojci jaaaako losi =:O

      Izbriši
    2. Hihihihi "spržena krema za samotamnjenje" odlično :D

      Slažem se, veliko razočarenje za Shiseido kojeg jako volim :-(

      Izbriši
  9. Baš šteta šta ti ne odgovara. Nijanse su dosta tamne, a mene baš i ne privlači ta BB krema, kad "ne radi" baš ništa.

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam se baš veselila ovoj kremi da stigne na naše tržište, Shiseido me nikada nije razočarao i barem sam od njih očekivala da naprave pravu Azijsku BB kremu. Izgleda da nema ništa od toga :( Baš štete! Skroz si me nasmijala s ovim - da, jer se sjajim kao prasac :D I sastojci mi se ne sviđaju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voliš Shiseido kao i ja, vjeruj ja sam baš teško razočarana glede ovog proizvoda :(

      Izbriši
    2. Da, baš zato jer me Shiseido nikada do sada nije razočarao :(

      Izbriši
  11. Eh bas je tuga kad se daju tolike pare a ono ispadne lose. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tuga...još jedna škola, bez testera ne vjeruj ni mami :D

      Izbriši
  12. Shiseido je moj omiljeni brand, i stalno mislim probati njihovu bb kremu, ali sada ju sigurno neću kupiti. Imamo sličnu kožu i sigurno bi se užasno mastila. Hvala na uštedi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moj također, što se tiče BB ili dobro isprobaj ili preskoči.
      Preloše :(

      Izbriši
  13. na slikama ti skroz dobro stoji, ali mi je zao sto ti u stvarnosti uopste ne odgovara :( nisam je probala,niti cu jer ne volim bb kreme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne izgleda ona toliko loše na slikama ali poanta BB krema je da u jednom proizvodu imamo sve. S ovom kremom mi je trebalo još tri pomagala da izgledam dobro :(

      Izbriši
  14. Ne koristim BB kreme, al moram priznat da iako tebi možda ne odgovara ova krema, jako lipo izgledaš na fotografijama! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka:)

      Kada profesionalac makeup-a to kaže onda je stvarno kompliment :)

      Izbriši
  15. Super recenzija, baš sam u potrazi za BB kremom parfumerijskog ranga. Troumila sam se između Dior, Clarins i Estee :D Dobro da sam u komentarima pročitala da nisi sa Clarinsom zadovoljna, ako može ukratko zašto?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se troumiš između te tri, moj glas ide za Estee ali pod uvjetom da ti također ne treba dobro prekrivanje.

      Clarins ima tri nijanse od čega je najsvjetlija opet pre pretamna. Trusi se s lica i ostavlja brašnast izgled. Barem na mojoj koži :)

      Svakako isprobaj sve prije odluke

      Izbriši
    2. A meni je Clarinsova odlična. Najbolja od svih koje sam probala. imam suhu dehidriranu kožu. ne naglašava mi suhe dijelove (što je rijetkost), lijepo mi sjedne i ne trusi se. s obzirom da mi stalno curi nos primjetila sam da mi se ne skida oko nosa kao neke druge kreme i puderi. totalna suprotnost sa svime što si napisala :D
      ali naravno, nema nijanse za mene. ne mogu preći preko toga :(
      ali barem će biti za ljeto :D

      Izbriši
    3. Super, mislim da je ona baš jako pogođena za suhu kožu. Moja je mješovita ali najviše me zapravo kod njih brine izbor nijansi.

      Ali eto ,kako je svaka koža različita tako je nekome super drugome nije i tako u krug :D

      Izbriši
  16. Šteta što ti nije odgovarala. :( Koja je po tebi najbolja azijska bb krema? Ja sam ih dosta već isprobala, ali uvijek me privlače neke nove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta istina.
      Meni su najbolje Missha Perfect Cover i Dr Jart, tri sam vrste probala.
      Jedini je problem što su Azijske presvjetle ili presive za nas Europljanke pa teško nalazim nijansu.

      E da Holika-Holika mi je bila super.

      Izbriši
  17. Onako mi je, definitivno je necu kupiti zbog cijene a bas je bezveze sto jos naglasi pore. Buuuaaa Shiseido :/ Bas bi od njih ocekivala nadprosjecnu BB kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također :D

      I ja sam očekivala najbolju a ispala je najgora :(

      Izbriši
  18. koje su to azijske bb kreme i gde ih nabavljas? Po cemu su one toliko bolje? Bas me zanima, ja bi nabavila jednu takvu dobru. Pozdrav, Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nabavljam ih preko Ebay-a kao i mnogi već godinama.

      Iako je ideja došla od Nijemaca, Azijci su napravili ono što je poanta BB kreme: krema, puder, korektor, primer i spf u jednom.
      Njihove kreme u jednom sloju prekrivaju, ne treba mi ni korektor ni ništa iza njih, eventualno malo matirajućeg pudera .
      Ima ih puno vrsza, meni su najbolje Dr.Jart-medicinske i dermatološke BB kreme koje ujedno i liječe kožu i Missha PC.
      Jedini je problem u njihovim nijansama jer su jako svijetle i sivkaste. Ovo što su počeli raditi u Europi su obične tonirane kremice u odnosu na prave BB

      Izbriši
    2. e pa hvala puno!! bas cu se potruditi da pronadjem neku nijansu!!ja jesam svetle puti..=)

      Izbriši
  19. Super recenzija! Meni se čak i sviđa kako izgleda na licu, ali nije mi jasno zašto tako tamne nijanse..i Shiseido i Clarins. :(
    Možeš li mi reći koje si azijske bb kreme koristila da si tako zadovoljna? Htjela bih isprobati pa bih molila preporuku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira:)

      Izgleda ok jer sam je stavila jako puno plus matirajućeg pudera i korektora.
      Ne moram ti ni govoriti kako je loš osjećaj na licu nakon toga:(

      Ovisi kakva ti je koža, ja sam jako zadovoljna s Dr.Jart BB kremama, malo su skuplje ali su meni najbolje, zatim Missha i Holika-Holika.
      Problem je jedini u nijansama jer su Azijke puno svijetlije od nas a i u težini, jer prava BB krema da bi ispunila sve uvjete je dosta teška na licu stoga ih preferiram više zimi nego ljeti :)

      Izbriši
    2. Imam mješovitu do normalnu kožu, ali dehidriranu, jako svijetlog tena, rozi podton. Zato mi se sviđaju azijske bb kreme jer ću sigurno pronaći super nijanse za sebe. Budem proguglala ova tri brenda, hvala na informacijama. ;)

      Izbriši
    3. Nema na čemu :)

      Definitivno s tako svijetlim tenom ćeš lako pronaći nijansu za sebe :)

      Izbriši
  20. Baš sam ostala tužna!
    Jako volim Shiseido i radovvla sam se njihovoj BB kremi :(
    Pored loših kritika, boje su definitvno pretamne za mene belu kao krpa. Šteta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo Prase, ako si svijetla ovu preskoči jer i svijetlija je dosta tamna za blijedolike.

      I ja kažem-šteta :(

      Izbriši
  21. dear skin, zamolila bih te da mi preporučiš kremu za prve bore. već tjedan dana čačkam po forumu i sva sam zbunjena,ne spominje se konkretno moj problem i neznam što bih uzela. imam 25 godina i primječujem da se počinju formirat poviše gornje usne. Hidratiziram se :) to mi očito više nije dovoljno. Genetski sam izrazito sklona upravo tim borama jer ih ima baka a i mami postaju sve vidljivije no ovim tempom dobit ću ih 10 godina prije nego ih je majka dobila! puno ti hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam ti od ROC-a Night Corerexion retinol cream, Avene Yesthal ili Eluage također za noć.

      Preko dana dobra spf zaštita, c-serum i ti si nakon godinu dana na konju :)

      Izbriši
    2. U pon nabavljam testere!hvala ti :)

      Izbriši
    3. Svakako, prvo testeri iako su to kremice s kojima ćeš učinak vidjeti tek nakon par mjeseci korištenja.
      Uskoro ću napisati post o tome :)

      Izbriši
  22. nemam ni jednu BB kremu i mislim da nisam tip za njih tj draze mi je imat posebno kremu i poseno puder, a i volim malo jace prekrivanje. ne znam koja je poanta tih krema iskreno, meni to kao neki jako dobar marketinski trik. mislim imaju svojstva superjunaka, a na mojoj kozi ne cine nista. mislim da su za cure sa jako dobrim tenom kojima ne triba neko prekrivanje. probala sam dosta njih tj one sto se nude u nasim parfumerijama, ni jednu azijsku.
    a zasto vam clarins BB nije dobra? meni se ona jos nekako cinila naj od svih.
    a da ne bih volila probat chanelovu CC, volila bih... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Clarins ima tri nijanse od kojih je najsvjetlija jako tamna, mogu misliti kakve su onda ostale dvije :D
      Teška je, masna a ostavlja brašnasti izgled, jako loše :(

      BB kreme nikako nisu marketinški trik, možda jedino kod nas. Prave BB kreme ( Azijske) su zaista ono što se očekuje od njih jedan proizvod koji u potpunosti zamjenjuje 4 stvari : kremu za lice, puder, korektor, primer i visoki spf

      Izbriši
  23. E bezveze :(, ali ne sumnjam da imas drugih milijardu koje ti odgovaraju :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kažem, bezveze :(

      Pa i nemam, malo se odmaram od BB-ica :)

      Izbriši
  24. Bas steta, tebi lepo stoji, kad imas savrsenu kozu! Nema, moracu da probam neku azijsku bb kremu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana, zaista sam se jako pomučila da na nešto ličim prilikom slikanja ;D

      Izbriši
  25. Nekako Shiseido zaobilazim. Uvijek me više zainteresiraju Chanel, Dior ili Sisley.

    OdgovoriIzbriši
  26. Eh sad kad Sisley izbaci BB kremu ...:)

    OdgovoriIzbriši
  27. E što volim kad pročitam negativnu recenziju nekog skupljeg proizvoda koji me privlači! :D :D Hvala na uštedi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)

      Kad ne valja- ne valja :D

      Izbriši