Sisley Botanical D-Tox- recenzija

Posted by Dear Skin at 23:57

Kao što znate, prije više od mjesec dana kupila sam novi proizvod  kuće Sisley: Botanical D-Tox.

Prvo da objasnim što je to i čemu služi:

D-Tox je  serum koji se koristi 30 noći kada je koža u fazi regeneracije i djeluje na tri glavne razine detoksikacije kože. Preporuča se upravo na početku proljeća kako bi uklonio toksine nakupljene tokom zime: umor, stres i sivilo. Kada je koža umorna, njena sposobnost da se sama riješi toksina je umanjena.

Tretman je smješten u bočicu s pumpicom s kojom se lako dozira proizvod. Meni su trebale tri pumpice kako bih obilno namazala cijelo lice, vrat i dekolte.





Zanimljivo je da, iako serum, vrlo je kremast i hidratantan i koristi se ispod uobičajene noćne kreme, meni je vrlo rijetko trebala krema jer mi nije bila potrebna, zapravo, ja bih ga nazvala emulzijom.

Serum je sam dovoljan da nahrani i hidratizira kožu cijele noći.

Upija se prilično sporo ali to mi nije bilo važno s obzirom da se koristi tokom noći.

Miris je tipično Sisleyevski, meni  svi njihovi proizvodi imaju karakterističan biljni miris pa tako i D-Tox. Nekako mi se kod njega čini još intezivniji što nije čudno s obzirom da sadrži puno biljaka:

- Peptidi rižinog ekstrakta , pojačava staničnu detoksikaciju kože

- Ginko Biloba, stimulira mikrocirkulaciju kože

- Einkorn wheat extract, bori se protiv oksidativnog stresa

- Ružmarin, stimulira i tonira kožu

- Hop ekxtract, revitalizira kožu

- Eterična ulja ružmarina i kadulje, čiste i pomažu oporaviti kožu

- Matricaria kamilica, omekšava i umiruje

- Eterično ulje ružmarina, smiruje kožu

- Eterično ulje lavande, ubrzava epitelizaciju kože, a usput i lijepo umiruje prije spavanja :)

- Biljni glicerin, vlaži

- Shea maslac, hrani

Iako sam Vam obećala slike prije/poslije  kada sam kupila ovaj tretman, moram napomenuti kako se njegov učinak teško može prenijeti kroz slike, naime ovaj detox tretman  koji tokom 30 noći koliko traje jedan ciklus obnove kože djeluje poput vakuuma koji vadi iz lica nečistoće i na taj način ju pročišćuje i oporavlja.

Ovo nije tretman ( kako sam ja u početku mislila ) koji će me pomladiti ili probraziti u 20-godišnjakinju :D, već način da očistim lice od zimskog stresa i nakupina toksina.

Prvih dva tjedna nisam vidjela nikakve pomake, nakon toga počeli su izlaziti prištići i to najviše oko obrva i nosa.
Naravno, kako nisam znala puno o ovom proizvodu zaputila sam se u Sisley Studio upitati djelatnice da li je moguće da mi izlaze prištevi od D-Toxa ?
Tamo sam saznala od stručnih osoba : da, D-Tox izbacuje toksine i u obliku prištića koji se priznajem nisu pretvarali u akne kako mi se obično događa već su se vrlo brzo povlačili.

Nakon četiri tjedna , lice je puno čišće, koža izgleda odmornije, pore su se malo proširile tokom tretmana ali su čiste i nisu se punile  sebumom .

A sad učinak koliko se god vidio na slikama :D

Prva slika, moje lice na početku korištenja:


Baš izgleda umorno, sivo i beživotno :-(

I nakon 30 noći korištenja:


Na obje slike nemam apsolutno ništa na licu kako bi što bolje prezentirala.  Ljepota ovog tretmana leži u činjenici da je sada koža spremna bolje upiti preparate koje ću koristiti , te će oni bolje i dublje djelovati.

Isprika što sam se slikala na stranu ali s obzirom da sam izvadila zub prije dva dana i vilica mi je pod velikom upalom, nisam htjela da vidite oteklinu na  koja strši na drugoj strani lica :-(

I za kraj pogled na sastojke:

I na cijenu...


I još moram napomenuti kako mi je nakon 30 dana obilnog mazanja lica, vrata i dekoltea ostalo pola proizvoda i ne znam kada se ponovo preporuča korištenje. To moram upitati Sisley za savjet a možda se i sami jave :))

Kako ste Vi detoksicirali svoju kožu za nadolazeće proljeće?

55 komentari:

  1. Ja sam ti se pouzdala u unutrašnju detoksikaciju. Pila sam puno vode, jela više povrća i koristila sam Darm elixir. Ovaj proizvod me privlači, bila sam baš na predstavljanju, ali mi je zbog cijene trenutno nedodirljiv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Unutrašnja detoksikacija je najvažnija, a što se tiče kože, i nju je dobro pročistiti preparatima koji nam funkcioniraju :)

      Izbriši
  2. Čim sam vidjela da si ga kupila, prošlo mi je kroz glavu: "you actually bought this?" Svaka čast, meni je 1.300 kuna waaaaay too much. Za to bih očekivala eliksir mladosti :Đ Iako, moram priznati da me na eventu predstavljanja ovog proizvoda zadivilo koliko žena koja nam je pričala o njemu zaista zna neke znanstvene stvari koje navodno ovaj proizvod radi, poput smatanja protein, proteasoma itd. :D
    Ali glavno da si ti zadovoljna rezultatom koji daje na koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nažalost nisam bila na predstavljnju, slučajno sam ga vidjela dok se slagao na police parfumerije, tako da nisam puno znala o njemu ali eto, isprobala sam djelotvornost na vlastitoj koži koja mi je sad prezahvalna:)

      Izbriši
  3. woow, promjena je vidljiva na bolje, za te novce i bolje mu je da djeluje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, i ja mislim :))

      Teško je učinak nekog preparata prenijeti slikama ali definitivno promjenu jako vidim :)

      Izbriši
  4. Zanimljiv proizvod i na slikama se vidi razlika. Nastavi ga i dalje koristiti iako je proslo 30 dana, detoksikacije nikad dosta :) Meni jedino retin-a i AHA kiseline izbacuju svu skrivenu gamad i tako mi ciste kozu. I jako sam zadovoljna rezultatima. A vjerujem da je ovaj sisley dosta blazi i za vecu skupina zena podnosljiviji.
    Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna da li se može koristiti dalje, ili bolje da ga ostavim npr za iza ljeta, pred jesen. Ovo je nešto kao biljni retin :))

      Izbriši
    2. Hm, i meni je retinol izbacio svašta van, al u skroz negativnom smislu: puno komedona i par upaljenih akni otprilike po liniji čeljusti (hormoni su mi ok, btw) i još saniram posljedice, a već neka 2 mjeseca ne koristim tu kremu.

      I isto je koštala malo bogatstvo (ne kao Sisley, ali puno previše nego što inače plaćam ljekarničke kreme).

      Marcela

      Izbriši
    3. Retinol nažalost ima takve nuspojave i sve smo imale takvih problema.
      Treba izdržati period dok se koža ne očisti i ne izbaci sve gadosti koje su ispod kože i onda bude super.
      Kod mene je taj period trajao čak dva mjeseca, očito imam puno toga ispod površine :(

      Izbriši
  5. Ja još ništa nisam napravila po pitanju detoxiciranja, ovo mi zvuči a i izgleda jako dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nataša, vrijeme je za neku detoksikaciju, proljeće je tu a samim tim mašćenje, znojenje, začepljivanje pora i ostale blagodati...

      Izbriši
  6. Vide se promjene itekako. Kao da ti je svijetlije lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, malo je svjetlije, čini mi se daje puno toksina izašlo :D

      Izbriši
  7. Koristim ga tek tjedan dana i oduševljena sam! Imam mješovitu kožu, koja sada djeluje svježe, t-zona je manje masna, jedino što mi nisu izbili nikakvi prištići (možda ni neće, imam previše godina, hehe)
    malidaR

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam nekoliko žena kojega koriste, sve kažu da su učinke vidjele jako brzo.Kod mene je najbolji učinak pokazao zadnji tjedan i zaista sam prezadovoljna rezultatom.
      Javi kako si zadovoljna na kraju tretmana :)

      Izbriši
    2. Hoću : ) Usput, hvala na ovom blogu, puno mi je pomogao.
      malidaR

      Izbriši
    3. Nema na čemu draga, imam u pripremi par poštenih postova samo da uhvatim vremena da to bude kako treba :)

      Izbriši
  8. Stvarno koža izgleda čišće i svjetlije... Da je puno novaca - jeste, ali ako djeluje onda čovjeku i nije žao... najgore je kad nešto puno platiš i nikakvog efekta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se:)

      Nema gore frustracije nego kad nas nešto razočara. Meni se to jako često događa, no međutim, ovaj put sam jako zadovoljna :)

      Izbriši
  9. Ja sam pila puno vode i općenito jedem zdraviju hranu, a ni ne sjećam se kada sam zadnji puta pojela neki kolač ili keks (osim čokolade). Do sada nisam ništa koristila za detoksikaciju kože lica. Znam da neki koriste tretmane sa AHA kiselinama, ali nisam probala, niti ne znam što bi uzela za svoje lice.
    Nisam ni znala da Sisley ima nešto ovako u ponudi, a baš ti se primjeti razlika na licu :)
    Po tvom opisu, baš mi se sviđa i njegova tekstura i djelovanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja također ne jedem kolače, kekse, tešku i masnu hranu. Prehrana mi se bazira na puno voća i povrća ali svejedno, koža mi je baš sva nekako siva i umorna nakon svake zime. Pretpostavljam zbog boravka u zatvorenim prostorijama i nedostataka sunca i lijepog vremena.

      Ovo je potpuno novi proizvod pa me ne čudi da nisi znala, i ja sam ga slučajno uočila :)

      Izbriši
    2. Eto :) I moja prehrana se bazira na laganoj hrani, voću i povrću pa se i meni dogodi da mi zimi lice ima onu umornu sivu boju i onda jedva dočekam prve zrake sunca :)

      Izbriši
  10. stvarno se vidi razlika..odlična stvar,slučajno sam uletjela na ovaj blog i moram reći da je super,divna si i samo tako nastavi..pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovaj proizvod te je probudio i oslobodio "negativne energije" na licu. Sviđa mi se i lista sastojaka :). Nisam preračunala koliko to košta ali po reakcijama prethodnih komentara nije baš jeftin. Mada, za dobre stvari dala bih i ja dosta novca, ako je nešto kvalitetno ne treba žaiti. Bolje se odreći nečeg manje potrebnog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, baš me je osvježio i koža mi je puno ljepša.
      Već sam nekoliko puta htjela preračunati kune u dinare i km ali nažalost, nisam sigurna kako se to izračunava da ne bih dala neku krivu informaciju :D

      Izbriši
  12. Super mi je sto su rezultati vidljivi ali sam se zagrcnula kada sam medju komentarima procitala koja je cijena. Yikes!

    OdgovoriIzbriši
  13. Uh skroz sam se primila sada ali ono što me brine jeste što vidim ulje ruzmarina a meni ono hoće da napravi haos na licu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi kad znaš što ti ne odgovara od sastojaka, ja u svakom preparatu istražujem što mi smeta :)

      Izbriši
  14. Super post i bravo da si nam stavila fotkice. Cijena je paprena, ali meni isto nije žao izdvojiti više za kvalitetne proizvode, jer na kraju prođem skuplje kad kupim nekoliko jeftinijih proizvoda koji ne djeluju nego jedan skupi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Zaista je teško slikama prenijeti učinak nekog seruma ili kreme ali definitivno je tretman učinio moju kožu puno zdravijom.
      Slažem se, kako god izgledalo puno novaca za stvari koje kupujem, vjerujte, ovo mi je jefttinije jer ne kupujem onda ništa drugo :)

      Izbriši
  15. Čim vidim u nazivu Detox, ili Anti age, odmah mi se jako sviđa:)
    Razlika na slikama prije i poslije se definitivno vidi, serum je zbilja izvrsno odradio svoj posao. A ja se tek spremam na proljetnu detoksifikaciju, ali čekam toplije vrijeme:) planiram se više kretati i popraviti prehranu.
    Jos sam danas u ljekarni vidjela SVR hydracid c20, to je kao neki serum s 20% stabiliziranog c vitamina i trebao bi popraviti opće stanje kože, bore, sivilo, tonus. Zanima me jesi probala možda ili čula nešto o tome?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala flekice :)

      Da, prošlo ljeto sam koristila taj Hydracid SVR i već sam ga bila jako nahvalila na forumu.

      Odličan serum/krema koji mi je pomogao ljeti da se hiperpigmentacije ne pojačaju i šire :)

      Izbriši
  16. ola dear eye,
    preselila si se trajno na blog i nema te više na forumu. šmrc.
    ali blog ti je prva liga. jedini na koji bacim pogled. :mig:
    drago mi je da si zadovoljna s d-toxom i ja sam i pri kraju mi je.
    smiješ ga koristiti svaka 3 mjeseca.
    meni hvala Bogu ništa nije izbacilo.
    puno pozdrava od snnopy. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej draga snoopy,

      drago mi je da si se javila jer i ti koristiš ovaj tretman pa znaš onda o čemu sam pisala u recenziji:)

      Dođem ja na forum ali istina, blog i svakodnevne obaveze oduzimaju previše vremena, ali svejedno stignem škicnuti šta pišete i jako mi nedostajete moje drage forumašice <3<3

      Izbriši
  17. Po tvom opisu, deluje tako magicno :)
    Cini mi se da se vidi razlika na slikama, nekako je belje u ujednacenije..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Magično nije ali da djeluje na teksturu i poboljšanje kože-definitivno :)

      Izbriši
  18. Sviđa mi se rezultat i drago mi je da si i sama zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. vidi se razlika :)
    nije jeftin, ali uz rezultat i tvoje zdovoljstvo proizvodom, cijena se sigurno ipak lakše podnese :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, zapravo nisam previše sumnjala s obzirom na kreatora proizvoda :)

      Izbriši
  20. dobar piling i maska, meni dovoljno ;)
    u biti, koliko malo pažnje posvećujem svim ovim stvarčicama koža mi super izgleda... dobri geni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, zapravo da jepo majci i ja bih imala dobru kožu ali nažalost moji geni vuku ko zna od kud :)

      Izbriši
  21. Rezultat se vidi, vjerujem da je bolje uživo već na slikama, ali cijena? Onak, neeeeee... zašto tolike cijene!?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je jako visoka, ali ko voli - nek izvoli :D

      Izbriši
  22. Rezultat se vidi i to mi je drago s obzirom na cijenu ;) !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, s obzirom na cijenu zaista je bolje da je dobar :D

      Izbriši
  23. Moram priznati da ja baš i ne vidim neku značajnu razliku, ali može biti da je i do kuta slikanja kod druge slike.
    Što se detoksikacije tiče, mogla si u biti proći puno jeftinije jer u dm-u možeš kupiti razne pripravke za 100-njak kuna (ne sjećam se više točno, možda su i skuplji) i to je moja frendica znala piti i isto se pije tipa mjesec dana, a efekt je isti - tijelo se 'čisti', izbijaju prištići na površinu, koža djeluje sjajnije i tome sl. Pa eto, možda da to probaš ako te zanima detoksikacija. :) Narvno, nije fensi i nije Sisley, ali Bože moj... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slike sam stavila jer sam obećala, ali svatko mora biti svjestan da se slikama preparativni proizvod teško može prenijeti.
      Najvažnije je da ja osjetim djelovanje a i mnoge korisnice koje ga troše.
      Naravno da se sa svime može proći jeftinije ali svaka roba ima svog kupca :)

      Izbriši
  24. Razlika je itekako vidljiva. Ja se nisam još usudila probati, ali mislim da ću sad u uredu gledati ko molećivo djetešce da mi sa skladišta donesu jedan D-tox. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Gdje je taj ured?? Doći ću i ja molećivo gledati :D

      Izbriši
    2. Radim kod njih u Laura Filia d.o.o. :D
      Moram priznati da mi je to kao beauty blogerici kao san snova. :)

      Izbriši