Dermalogica Gentle Cream Exfoliant-recenzija

Posted by Dear Skin at 22:15

Kako volim pilinge i puno ih koristim, tako se u mojoj kolekciji našao i ovaj divni proizvod, renomirane Američke tvrtke Dermalogica.

Ovaj proizvod je neabrazivni piling za lice s hidroksilnim kiselinama. To znači , da se ne koristi kao klasični pilinzi, trljajući po koži, te ne sadrži granule kojima pilingiramo kožu.
On djeluje kemijski, što znači da AHA i BHA kiseline u njemu vrše piling na koži bez mehaničkog djelovanja prstićima.
Piling dolazi u plastičnoj tubi bijelo-sive kombinacije, prepoznatljive za Dermalogica proizvode u količini od 75 ml.
Na vrhu je plastični čep kojim lako istiskujete potrebnu količinu , te štiti od kontaminiranja proizvoda.

Vrlo važan podatak ,  na svakom Dermalogica proizvodu ( osim testera ) , morate dobiti i holografsku naljepnicu koja garantira autentičnost, s obzirom da se kupovinom preko neta riskira kupnja fake proizvoda.

Gentle cream exfoliant se koristi na način da se prvo dobro očisti koža uobičajenim čistilicama i umivalicama.
Zatim se nanese tanki sloj kao maska, izbjegavajući područje oko očiju, usana i nosnica.
Ostavi se na licu 10-15 minuta kao maska te ispere s toplom vodom.
Odmah nakon umivanja, vidjet će te kako vam je koža puno svježija i glađa.
Ja osobno jako volim ovakve pilinge jer ponekad ne volim trljati lice abrazivnim sredstvima, pogotovo kad mi je lice u jako osjetljivoj fazi, a trebam ga pročistiti.

Piling je gust i bijele boje kao neka pasta s cinkom, ne upija se u kožu već tako bijela stoji na koži dok se ne ispere.



Gentle cream exfoliant se koristi jednom-dva puta tjedno, ponekad mi dođe da ju koristim svaki dan koliko sam zadovoljna rezultatom, no ipak nije dobra ideja zbog kiselina koje sadrži.

Nakon ovog pilinga, lice Vam neće biti crveno, stoga je po meni najbolje rješenje za suhu kožu kojoj su  klasični pilinzi prejaki, kao i za masnu jer odlično uklanja nečistoće iz kože.
S obzirom da sadrži mliječnu i salicilnu kiselinu to nimalo ne čudi, a i dodatak lavande i aloe vere koji dodatno smiruju kožu, dovoljan je podatak koliko je nježan prema koži.

Ovaj piling ima i još jednu namjenu, a to je da se može lokalno nanositi na prištiče i akne preko noći i jako ih lijepo osuši.
Ja sam upravi u fazi divljanja hormona, i pms akni po bradi i čeljusti i ovaj proizvod me spašava.



Ipak, osobe s ekstremno senzibilnom kožom, oprez. Za Vas nije ni ovaj piling, za takvu kožu , uskoro ću recenzirati čak dva super pilinga za osjetljivu kožu.

I za kraj, pogled na sastojke i uputstva proizvođača.


Cijena ovog proizvoda je 310 kn ( 41,50 euro ) za 75 ml proizvoda koji će trajati jako dugo.
No, u USA je puno povoljnije što nije čudno jer je njihov proizvod, no ipak oprez s naručivanjem radi puno fejkova.

Jeste li probale ovaj proizvod ? Koristite li kemijske pilinge?

72 komentari:

  1. Imam je i obožavam je iako iskreno je stvarno skupa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja logika nalaže da je skupo i 20 kuna ako proizvod ne valja i bacim ga u smeće.
      No, koža je samo jedna i ako mi nešto jako odgovara, zažmirim na cijenu, iako ,kako sam napisala u USA je jeftinije dosta pa se tako ponekad snađem :)

      Izbriši
  2. Ovo je nesto sto bi definitivno trebala kupiti jer se cini odlicno. Da li se smije izlagati suncu kad se koristi ovaj piling jer je na bazi kiselina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično i od srca preporučam.

      Naravno, piling je najbolje upotrijebiti navečer, a preko dana je krema sa spf ionako must have za svaku kožu.

      Izbriši
    2. Mislim da ce onda ipak pricekati jesen da ne bi bilo nezeljenih flekica. Naime tako sam koristila avene, samo navecer, krema i puder sa spf, izbjegavala sunce koliko god je bilo moguce (cak i hodala nesuncanom stranom ulice) pa su flekice ipak tu :-(

      Izbriši
    3. Pričekaj jesen, iako korištenje jednom-dva puta tjedno ne može biti uzrok, no ako si sklona flekicama, bolje izbjegavati :)

      Izbriši
  3. Ja ću pričekati nešto za jaaako osjetljivu kožu. :D
    Toliko toga propuštam zbog svoje lude kože. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro draga Chloee, imam čak dva odlična pilinga za osjetljivu kožu :)

      Izbriši
  4. Eto docekasmo i ovu recenziju! Lepo i skupo. :) nisam do sad probala ni jedan hemijski piling. Ko zna jednog dana ce i to doci na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima i jeftinijih alternativa a također odličnih: Avene, Uriage, neki piling iz Mullera, nisam probala ali sam čitala da je fantastičan a jeftin:)

      Izbriši
  5. Probala nisam,ali mislim da bi mojoj mjesovitoj kozi odgovarao..e imam jedno pitanje nevezano za ovu temu..kad ce recenzija kreme reparatrice od Sisleya?! ili je vec bila ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si me sjetila, već sam sve pripremila a nikako napisati tekst. Mislim da će večeras biti :)

      Izbriši
  6. Lijepo si opisala ovaj piling i sve je baš ovako, jedino ga nisam probala kao tretman na prištiće tako da sam dobila super ideju
    Lijep pozdrav
    kanela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kanela,

      ako imaš problema s gadovima kao ja povremeno, probaj lokalno nanijeti na prištič preko noći.
      Meni to jako pomaže :)

      Izbriši
  7. Sigurno je nesto sto vrijedi imati ali dok sam jos na uskom budzetu, preporucujes li neki piling iz nasih apoteka sa cijenom do nekih 100kn a da ima slican sastav? Znam da bi ga vjerovatno i ti koristila da ga ima, ali mozda ih imas nekoliko :D pa postoji u kolekciji i neki malo cijenom prihvatljiviji a i da nije dostupan samo narucivanjem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji: Avene Cleanance K maska- to je kombinacija mehaničkog i kemijskog pilinga. Znači prvo namažeš, malo ostaviš i na kraju istrljaš i ispereš. Cijena je oko 100 kn a odličan.
      Uriage ima tako nešto slično u liniji Hyseac, zatim ima neki odlični AHA piling u Mulleru za neke smiješne novce , mislim da se zove CV piling s AHA kiselinama.
      Navodno jako dobar.

      Caudalie Vinoperfect maska, iako malo slabije djeluje ali također oodlična !

      Izbriši
    2. Hvala ti, nadam se da cu uskoro u Osijek pa da potrazim proizvode kojih nema kod nas.. :))

      Izbriši
    3. Naravno, prije svake odluke, zatraži testere da vidiš kako će ti koža reagirati .

      Izbriši
  8. Već mi je duuuugo na wishlisti, ali nikako da se natjeram odvojit tu svotu za njega :(
    Mislim da ću najprije probati ovu Aveneovu masku, a Dermalogica će pričekati neke bolje dane...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznavajući tvoj ukus i kožu, moglo bi ti se jako dopasti.
      Svakako ako trebaš tester , nabavim ti :)

      Izbriši
    2. Jadna moja koža samnom i jadna ja s tobom :) Tako mi i treba kada sam labilna :D

      Ako možeš nabaviti tester, to bi bilo divno. Ali neću da ispadne da te gnjavim :O

      Izbriši
  9. Koristim kemijske pilinge, ali ovaj nisam probala. Djeluje super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ih voliš, predlažem da isprobaš :)

      Izbriši
  10. Kako sam dobila dvosmislen odgovor od dermatologice smijem li s kiselinama na vitiligo, iz predostrožnosti prekačem iako zvuči jako jako zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, takvi odgovori su mi najbolji :D

      Bolje da preskočiš, iako je ovaj piling isuviše nježan.

      Ako se ne varam, koristiš Biodermine kreme iz linije sebium? One također sadrže kiseline

      Izbriši
    2. ne varaš se, ali zaobilazim to područje s njima :)
      a piling mi nema puno smisla ako ne mogu ispilingirati i bradu :(

      Izbriši
    3. Slažem se, bolje nemoj dok se ne konzultiraš s dermatologom

      Izbriši
  11. Probala al mi je izazvao koma reakciju na licu!!!:( Da pojasnim....imam mjesovitu kozu ali vise suhu i osjetljivu nego li masnu....Na nagovor jedne kozmeticarke kupila sam par proizvoda od Dermalogice koji su po njenom misljenju trebali biti idealni na moje lice....Rezultat je bio toliko grozan da mi je trebalo vremena i vremena da vratim kozu u normalu...Koza mi je postala suha, crvena i prepuna onih sitnih malih bijelih pristica...Sto po meni znaci da su proizvodi pregrubi za moju kozu....Spasio me je Clinique i njihov sapun, tonik i krema superdefense..( Step 2)....U svakom slucaju preporucila bih svima koji imaju namjeru nesto kupiti a nikada to nisu koristili da nazicaju testere istih proizvoda i koriste ih barem 3 dana kako bi vidjeli reakciju na svojoj kozi...Dermalogica je i dosta skupa pa bolje ne kupovati napamet...Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, tu činjenicu smo apsolvirali odavno- nema kupovanja bez testera i to nekoliko komada, i ne odmah na lice, već prvo na ruku.

      Žao mi je da siimala takvih problema, no kozmetika je individualna, neki proizvodi od Dermalogice su mi genijalni, dok recimo,njihove kreme za lice mi nisu dobre i neke izazivaju čak komedone.

      I vrlo čudno da s tako osjetljivom kožom ti odgovara Clinique pošto kažeš da imaš suhu kožu, jer su prepuni alkohola koji mogu dodatno isušiti,no kako sam napisala, sve je individualno.

      Izbriši
    2. Ne, nemam suhu kozu vec mjesovitu (gore sam napisala) ali manje masnu a vise suhu i osjetljivu...I mene je iznenadio Clinique iako kad sam trazila nesto za sebe bio mi je zadnji na popisu....Clinique koristim iskljucivo za ciscenje koze + njihovu dnevnu i nocnu kremu a hranim i njegujem sa drugim preparatima...serum Kiehls, oko ociju stavljam Kiehls...a pilinge i maske cesto mjenjam....Zasad sam prezadovoljna sa kozom..budemk vidjeli sta ce biti s godinama...:) Al uvijek sam otvorena za isprobavanje novih proizvoda...ali eto Dermalogica mi nikako nije sjela...no znam ljude kojima su ili prezadovoljni ili su zavrsili kao ja....

      Izbriši
  12. Obožavaaaaaaaaaaam ovaj peeling!
    Samo da napomenem, koža mi je mješovita. I da, sucker sam za kiselinama :-D
    Nakon njega koža mi je uvijek tako mekana i glatka. Čak smatram da tijekom ljetnog perioda kad ne koristim nikakve kremice na bazi kiselina, da mi drži kožu pod kontrolom. Čak mi se niti ne stvara toliko crnih mitesera po nosu, zapravo mi se pore pune u prirodnoj boji :-) Obično ga stavljam 1-2 tjedno, za vrijeme tuširanja i pranja kose, ostane i po 20min i ništa mi ne smeta. Negdje sam pročitala da ga curke predlažu stavljanje na neočišćenu kožu (neumivenu), ali mi tako nije ništa uspio pokupiti.
    I za kraj, jest da je cijena od 310kn malo previše, ali meni zadnji traje od kraja studenog i još ga ima za barem mjesec dva. I sve skupa, s obzirom na učinak, stvarno smatram da je to HG proizvod i nastavit ću ga kupovati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna ovim pilingom , kao i ja.
      Definitivno umanjuje mitesere a lice je super pročišćeno.
      Usput je jako nježan i što ćeš bolje ?

      Moje mišljenje je ako je neki proizvod HG onda nije preskup, jer nakon njega ne trošimo na druge proizvode.
      Uostalom, ovakve stvari se sporo troše i na kraju ispadne isplativa investicija.

      Izbriši
  13. Ja sam se nedavno odvažila da kupim tester s ebaya i izgleda da sam dobila stari, ima jako užegnuti miris - to ne treba biti tako jelda?
    Svejedno sam ga probala i nisam baš oduševljena, sad mi je glupo analizirati na osnovu tog defektnog ali mislim da mu neću davati novu šansu.
    Čak sam izgubila interes za takvu vrstu pilinga jer mi je lice i inače dosta glatko, a taj bljesak koji sam od ovoga očekivala trenutno dobivam od svog vitamin c seruma.

    Ali ipak me zanima da li onaj od Kiehl'sa koji si nedavno recenzirala spada u tu kategoriju.

    Puno mi je bolji Dermalogica Daily Microfoliant, u stvari to mi je najbolji piling uopće, jer kad osjetim da mi je potreban piling (a to nije prečesto) onda mi paše struganje, a DM ipak nije pregrub.

    Inače su mi i Kiehl's i Dermalogica omiljene marke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj piling nema miris a kamoli užegnut. Žao mi je da si nabasala na stari tester, možda mu jednom pružiš još koju šansu.
      No, mnoge žene vole mehaničke pilinge i nemaju povjerenja dok se dobro ne izribaju, stoga nije sve za svakoga.

      Kiehld Dermoabrasion nije u ovoj kategoriji, on je dermoabrazija, znači razina više od pilinga i djeluje mehanički. Znači, trlja se prstima.

      Dermalogica Daily Microfoliant je i moj najbolji piling na svijetu i uskoro će recenzija i njega :)

      Jako volim Kiehls i Dermalogicu, isprobala sam puno toga, no s nekim stvarima sam oduševljena dok s drugima nisam.

      Izbriši
  14. Sviđa mi se! Nisam probala ništa od Dermatologice, ali sam zapikirala jednu umivalicu, moram naći gdje sam pospremila fotku proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umivalice nisam probala iako imam neke probe pa možda isprobam ovih dana :)

      Čula sam dosta pohvala na njihov račun :)

      Izbriši
  15. Slaba sam na kemijske pilinge jer mi je želja jednog dana postići onako savršenu, porculansku kožu bez porica i pjegica, a pjegicama sam jako sklona. Zbog toga me i malo strah koristiti ovakve pilinge ljeti da ne bih slučajno izazvala stvaranje novih pjegica, ali svakako ide na shopping listu za kasnije. Moram spomenuti da me trenutno od pjegica (ja jednom izađem na sunce i evo ih 100 komada :D ) spašava Roc spf 50 krema s kojom se sa sunca vraćam i dalje lijepog svijetlog tena bez pjegica, baš me oduševio taj efekt!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je odlična informacija.
      Možeš nam napisati puni naziv te ROC kreme?

      A što se tiće pilinga, ovaj piling nije toliko močan da bi riješio pjege, on više poboljšava pore i općenito izgled kože.
      Protiv pjega i za porvulanski ten , ipak treba puno jača koncentracija.

      Izbriši
    2. Roc krema je ovogodišnji novitet, puni naziv je Roc Soleil Protexion+ Fluide Anti-Taches Brunes 50+ spf (Roc Soleil Protexion 2u1 ultra lagani fluid protiv tamnih mrlja spf 50+) :)

      Izbriši
    3. Ta krema ima 2 funkcije: prevencija i korekcija, znači štiti od novih mrljica i pomoću vitamina C ublažava već postojeće hiperpigmentacije. Odlična je, ja oduševljena skroz! :)

      Izbriši
    4. Hehe, javi kakva ti je kad probaš! :) I da, tekstura je stvarno lagana, baš divno sjedne na kožu i ne masti,a koža bude super mekana. ;)

      Izbriši
    5. Javim ovih dana, jedva čekam :)
      Iako sam puna spf krema, no njima ne mogu odoliti jer su zaista najkorisniji kozmetički preparat.

      Hvala ti na preporuci <3

      Izbriši
  16. Probala sam u ožujku ovaj piling kad sam bila kod kozmetičarke i zanimljivo mi je bilo što me peckao a opet nisam bila crvena. S tim da mi je ona objašnjavala da mi na lice nije stavila običnu vodu neki ovlaživač za hidrataciju jer je to bolje za moj tip kože. Imam doma dva testera no nikako da ih sama isprobam. Baš se veselim ovoj seriji postova o pilinzima za lice :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miss, ti kao i ja voliš pilinge, zato ih imam nekoliko komada i volim ih isprobavati i koristiti.

      Upravo tako, ovaj piling, iako kemijski, vrlo je nježan prema osjetljivoj koži, stoga ga upravo žene s takvom kožom često koriste:)

      Izbriši
  17. iako mi po svemu djeluje super,izgleda da nebi bio super za moju kozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, svaka od nas što nam djeluje a što ne.

      Ja volim razne vrste pilinga jer mi je koža promijenjiva pa prema tome mijenjam rutinu i proizvode :)

      Izbriši
  18. Odgovori
    1. :D

      Draga Mell, mislim da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  19. Nikad nisam koristila takav tip pilinga a svakako da hocu u buducnosti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si na retin-u, tebi ne trebaju kemijski pilinzi :)

      Izbriši
  20. Za mitisere biste li preporucili gentle cream exfoliant ili daily microfoliant? koja je razlika?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za mitesere definitivno ovaj piling. Jako ih lijepo eliminira.

      Osnovna razlika između Gentle Cream Exfoliant i Daily microfoliant je što je prvi kemijski a drugi mehanički, tj. trlja se prstima.

      Oba su za osjetljivu kožu s tim da DM može skoro svaki dan, no detalje ću objasniti u njegovoj recenziji :)

      Izbriši
  21. Nisam se jos ohrabrila na kemijski piling, a moram priznat i ove mehanicke precesto zanemarujem. Nekako mislim da bi trebala prvo dosta toga proucit prije nego sto se upustim u to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, uvijek je dobro se informirati i savjetovati prije korištenja nekog proizvoda.
      Ne znam kakva je tvoja koža, no ovaj piling je vrlo učinkovit a opet jako nježan :)

      Izbriši
  22. za ovo sam cula i privlaci me! znas da imam el idealist peeling i ne smin ni rec koliko kosta (prema njemu je ovaj 'jeftiniji' XD). ali jako sam zadovoljna! pukla bi da ga nisam kupila, toliko sam ga cekala i citala o njemu. nije to 'operacija' u bocici ali je ten prekrasan, pore se ne pune toliko puno i cesto, malo su manje (mrzim ih i u zadnje vrime samo to primjecujem i dala bi ruku u vatru da su prije bile manje :O!), ten blista, zaglađen, manje mitesera, postoji sansa da ako se koristi liti, da se malo izbili lice. ne stavlja se naravno oko ociju kao sto sam procitala na lauder stranicama da ga neka zenska koristi i da joj je ludilo za to podrucje-wtf?!?! ugl moj idealist je kemijski peeling i valjda neka kombinacija ovog i onoga tvog kiehl'e koji me isto masu privlaci. idealist se stavlja na mokro lice, moze dosta peckat (glikolna kiselina) dok se utrljava ali to jako brzo prestane, kremast je sa sitnim cesticama, nece izgrebat lice iako je mehanicki ali je jako njezan. i po meni ga treba ipak malo vise nego sto oni preporucuju da bi se lipo ravnomjerno nania. drzim ga cca 5 min, koristim uvcecer, posli natrackam nocnu kremu i to radim jedno dva puta tjedno. misljena sam da ako vam ovako nesto savrseno odgovara, ovo vam moze pokriti i obicni peeling i masku, ne koristi se svaki dan, ne treba velika kolicina, trajat ce dugo...dakle, isplatvo je. imala sam mali miljun peelinga, sa pola njih samm na kraju noge ribala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, pa znaš da ovakve stvari ne smiješ meni pisati???
      Ide na WL čim potrošim svoja 4 piling koja imam:D

      Idealist je očito kombinacija kemijskog i mehaničkog i nikako to oko očiju, ta žena je luda!! Ili ima đon oko očiju :D

      I slažem se, nakupovala sam se raznih pilinga koji su u konačnici služili za tijelo, i sad kad otkrijem da mi je nešto dobro radije izdvojim više novca jer takve stvari traju dugo.

      Izbriši
  23. Odlično zvuči! Koji još ne-mehanički pilinzi postoje? Da su po mogućnosti nabavljivi kod nas :) ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih, na primjer Gatinaue, Caudalie, rade na istom principu kao ovaj, samo imaju drugačije sastave

      Izbriši
  24. Sad si me podsjetila da sam dobila tester tog pilinga! :) MOram to isprobati! Kako sam to uopće mogla zaboraviti!
    makoro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, ne znam kako ti je promakao, probaj.
      Zanima me tvoje mišljenje :)

      Izbriši
  25. Volela bih da probam ovo, volela bih da probam bilo sta njihovo, ali nazalost nisu dostupni kod nas, ali videh gore da si pomenula i Caudalie kao jedan od ne mehanickih pilinga, pa cu pogledati u apoteci..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, Caudalie Vinoperfect maska je također nemehanički piling, jako lijepi efekt daje, posebno kod crvenih mrljica :)

      Izbriši
  26. Sviđa mi se i idem još danas po njega!

    OdgovoriIzbriši
  27. sad kad vidim koje sve pilinge imas, mislim da ti idealist ne treba pa eto cisto da ti ustedim koju kunu XD.
    ja sad zelim i ovaj i daily i kiehl's. obozavam pilinge! a kako svako malo prođem kraj dermalogice, mami me ono malo DM pakiranje od 90kn... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, ima pilinga kod mene u kilama :)

      Jako ih volim i mislim da su oni jako važni.

      Pa ako prolaziš pored Dermalogice, zatraži koji tester, eto čisto da utažiš znatiželju :D

      Izbriši
  28. Martina, ima li i gdje na netu ovaj piling po povoljnijoj cijeni (a da sigurno nije fejk). Hvala

    OdgovoriIzbriši