Givenchy Le Soin Noir serum- recenzija

Posted by Dear Skin at 21:48


Nedavno sam dobila u parfumeriji 3 testera Givenchyeve uzdanice u borbi za ljepotu i vitalnost kože.
Inače, teško da ću pisati recenzije na temelju isprobanih testera , ali ovo čudo sam jednostavno morala podijeliti s Vama.

Što je Le Soin Noir serum možete pročitati u ovom članku Ogledala, a ja Vam donosim svoj dojam:


Tako ja jednu večer odlučim isprobati, ono što me najviše iznenadilo je boja seruma. Serum je crn kao katran :))
Probala sam toliko seruma u životu, i iskreno, ovakvu boju još nisam vidjela :)

Moram priznati da me to jako zateklo i nisam baš imala volje nanijeti na lice.
Na kraju sam odlučila ipak isprobati. Miris je blago parfumiran, serum je nekako sklizav na koži, no najgore je od svega što serum ostavlja boju.
Mislila sam da je samo crn ali da se upije i ostavlja kožu normalnom, no nije tako.
A kako izgleda na koži, upravo ću Vam demonstrirati:

Koža bez ičega:
Nanosim serum u jednoj kapljici:

Zatim sam tu kapljicu razmazala, pogledajte kožu koja je ostala tamna i zapravo izgleda kao da je zaprljana :D

Potom sam ostavila serum čak sat vremena da se dobro upije , i evo rezultata:

Serum se ni nakon sat vremena nije upio u kožu, već  je stajanjem ostavio još jače zamusane tragove.
Na kraju sam ga krenula prstom istrljati i evo kakve je ružne nakupine ostavio za sobom:

Na kraju svega, priznajem da me nimalo ne privlači i da sam sretna što sam ga imala prilike isprobati jer cijena od 2.450, 00 ( cca 330 eura) za 30 ml je puno previše za proizvod koji ostavlja ovakve tragove na koži :-(

Nadam se samo da crne alge koje mu daju ovakvu boju, dugoročno zaista nešto rade koži, kako su i obećali :D

Sastojci:

Jeste li imale prilike probati ovaj serum? Dojmovi? Koji Vas je proizvod ovako iznenadio prilikom isprobavanja?

54 komentari:

  1. Haha, ludnica :D
    A nisi stavila na lice? A kad bi ga skroz dobro razmazala, da li bi i dalje bio takav?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam vidjela boju, nisam htjela na lice i dobro da nisam jer bih se morala umivati :D

      Izbriši
  2. Nisam znala za njega... koji šok :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš pravi šok, ovo je kao da očekuješ crveni lak, a ono unutra zeleni :D

      Izbriši
  3. Jao, sjecam se kako mi ga je jedna prodavacica u parfumeriji hvalila ma nema, sa nebesa je dirktno stigao ali kada mi rece cijenu, auu.... Hvala lijepo a jos kada sam vidjela ove grozne tragove, mislim, stvarno ne kontam sta su sa njime htjeli postici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, s nebesa ali vjerojatno iz neke crne rupe u svemiru :D

      A cijena je..no comennt:D

      Izbriši
  4. ja sam se nadala nekim slikicama lica s ovim serumom :zubo:
    otkud im samo ideja, majko mila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, ti stvarno želiš da ja to stavim na lice??

      Uz dužno poštovanje svim algama na svijetu, ali ne volim ih ni jesti:)

      Inače, najčešće kada isprobavam neki tester, prvo isprobam na nadlanici jer je koža tamo najtanja :)

      Izbriši
  5. Ja bi crkla kad to ne bi stavila na lice XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikada ne stavljam prvo na lice, uvijek kap novog proizvoda testiram na ruci. Jednom sam tako zabunom piling za stopala nanijela na lice i od tada pazim :)

      Izbriši
    2. E dobra si, pazljiva. Ja sam il luda il hrabra jer odmah stavljam na lice pa sta Bog da :D
      Sve u svemu, do sada me Bog dobro cuva XD

      Izbriši
  6. Pametno, ja svaki tester nakeljim na lice, srećom pa dosad nisam imala katastrofalnih posljedica -.- Inače mislim da ova cijena ne bi opravdala nijedan serum na svijetu, jednostavno ne postoji preprarativni proivod koji će zasutaviti starenje, možda može malo usporiti i kupiti nam koju godinicu više :P Nisam Givenhy probala pa može netko reći da se nemam pravo javljati, ali za ovaj serum smatram da je prenapuhan - ekstra fensi amnalaža i razvikano ime!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikada novi proizvod ili tester ne stavljam odmah na lice. Prvo sat-dva neka odstoji na ruci pa možemo dalje :)

      Slažem se, za te novce se ne može kupiti apsolutno ni jedan proizvod koji može napraviti čuda i onaj ko u to vjeruje, mora biti lud :)

      Izbriši
  7. Ne znam što je gore - cijena ili (ne)kvaliteta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne znam, ovo je najgori odnos cijene i kvalitete koji sam vidjela, iako o kvaliteti učinka ne mogu govoriti :)

      Izbriši
  8. Hahahahahhaah! :D
    Ovo je brutalno. xD
    Savršeno za "ciganče" look. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, možda služi za samotamnjenje? :D

      Izbriši
  9. Ne djeluje privlačno i potpuno shvaćam zašto ga nisi željela nanijeti na lice. :D Baš me zanima daje li zadovoljavajuće rezultate...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Struktura i boja me je totalno odbila a za tih par ml ne bih ionako primjetila učinak.
      Bojim se da o učincima na duže staze, nećemo nikad saznati :D

      Izbriši
  10. Ovo je pravi primjer gdje ime branda određuje cijenu. Ne bi to kupila ni za 10 kn a kamoli stavljala na lice. Ali ima hrpa žena koje bi bilo što, bez obzira an sastvav i bez obzira na cijenu stavile na lice ako obećava da će zaustaviti starenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, nema tog seruma koji može napraviti čudo, ovdje je najbolji primjer kako malo algica i ime brenda mogu dići cijenu u visine :)

      Izbriši
  11. Ni ja ga nebi uzela ni da mi ga dzabe daju... Koliko cjenu nabili.. kakva sramota... lopovluk :D

    Za te pare odem 7 dana u Tursku na more :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni se čini kao da se ismevaju potencijalnim kupcima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo!

      Toga se uopće nisam sjetila !

      Odlično :D

      Izbriši
  13. Probaj na licu kad već imaš tester čisto iz znatiželje, možda će biti bolje. :-D
    Al generalno, meni ovo skroz blesavo i promašeno izgleda. Bilo bi zanimljivo da netko tko se malo bolje razumije u sastave ovo prokomentira, baš me zanima što su to smutili za tu cijenu :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda i probam kada mi lice ionako podivlja :D

      I ja bih voljela da netko prokomentira sastav, ja osim brdo silikona i glicerina ne vidim nešto spektakularno :D

      Izbriši
  14. A strašno! Ajde da je maska, pa ono, crna je okej, al serum za lice i to tolike pare - ma nema šanse! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam jednom crnu masku za lice, bila je onako peel off ali ona je po tom crnilu poznata, ajde i serum ali da ovako izgleda na koži, zaista ne znam što su zamislili izvesti??

      Izbriši
  15. Sve što ću reći je: Bože oprosti :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Cijena mu je prava sitnica za katransku boju, LOL. Nimalo me ne privlači što zbog cijene, što zbog boje, baš sam doživjela šok, zaista je le soin noir!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je zaista prava sitnica :D

      Možeš zamisliti kakav sam ja šok doživjela :D

      Izbriši
  17. Odgovori
    1. I ja kažem, naš je kako kaže Sara-noir

      Izbriši
  18. HAhahahahah prvo ta crna boja a onda bezobrazno visoka cena! MIslim da je to vec izivljavanje nad kupcima. Zaista, proizvodnja toga NE MOZE da kosta toliko... Dobra ti je ta fora sa testerima na ruci. Ja ni ne dobijam mnogo testera ali i kad se nadje odma' ga tresnem na lice, ai ima logike to sto ti radis :) Samo jos da mi nekopokloni strpljenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prije keljila testere odmah na lice, ali kada sam se par puta opekla s nus pojavama, otad uvijek prvo na ruku pa ako se ništa ne dogodi , onda može na lice ili ispod očiju :)

      Izbriši
  19. Bljak :D ... ono što stavljam na lice ne bi trebalo asocirati na BLJAK ... dosta od mene ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je BLJAK u pravom smislu riječi :D

      Izbriši
  20. Boja je sok,verujem da si se posteno prepala kad si videla nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma možeš misliti, baš mi je bilo veliko iznenađenje

      Izbriši
  21. hahaha neka hvala :D strasno kakvo kozmeticno cudo :D ni ja ga ne bih bas na lice :D

    OdgovoriIzbriši
  22. moram priznat da nisam cula za ovo dok nisam ovdi vidila. stvarno neobicno...ja bi ipak probala stavit na lice :D. ovo bi moglo bit za mene, kaze muz da s vrimena na vrime 'pustam crnilo' XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Onda si ti ovaj serum osmislila? :D

      Ako želiš probati ovo čudo, rado ti prepuštam tester :)

      Izbriši
    2. draga moja, hvala ti od srca ali probat cu bit skromna, suzdrzana i karakter na te tvoje ponude :D sve dok mi ne ponudis onaj amouage losion za tijelo XD XD XD!

      Izbriši
  23. Iz ove Noir linije imam okoloočnu kremu koja je također crna, ali kad se nanese na kožu u vrlo kratkom vremenu se upije (lagane je gelaste teksture) i ne ostavlja crnu boju. Čudi me da je sa serumom drugačije. Mislim da ti neće naškoditi ako ga ipak probaš na licu (barem ja ne bih izdržala a da to ne napravim).
    Obzirom da prvi put komentiram (na iti jednom blogu uopće) koristim priliku da pohvalim tvoj blog, način pisanja, odabir interesantnih i korisnih tema i iznad svega iskrenost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da je i okoloočna krema crna???
      Super da ona ne ostavlja crnu boju jer onda stvarno ne znam koja bi svrha bila.
      Hoćeš li s nama podijeliti kakva je i kakvi su rezultati?

      A što se tiće ovog seruma, možda ga i stavim na lice, ko zna, možda me ugodno iznenadi :)

      Hvala ti na pohvalama, čitanosti i komentaru :))

      Izbriši
    2. Kao što sam već napisala krema je lagana, gelasta, brzo se upije, ali ostavi kožu malo ljepljivom (što mi ne smeta kod nanošenja tekućeg ili korektora).
      Što se tiče učinkovitosti tu teško mogu dati realnu ocjenu. Prvo zato što nisam posebno obraćala pažnju na stanje okoloočnog područja prije i poslije (što će biti uskoro jer joj se već prozire dno).
      Drugi razlog je taj što rijetko kad koristim isključivo jedan proizvod. Tako sam i ovu kremu kombinirala s Diorovim Capture totale serumom koji, kao, detoksicira područje i tako pospješuje djelovanje drugih preparata na svim područjima okoloočnog ratovanja. U zadnje vrijeme paralelno koristim i Sublimage od Chanela koja je gušća i bogatija pa mi ulijeva više povjerenja za noćnu njegu.
      Sve u svemu, obzirom da ću uskoro napuniti 48, imam malo sitnih bora oko očiju (mislim da nema te kreme koja može zaustaviti proces starenja). Koliko je zaslužna ova krema - ne znam. Mogu reći da je ugodna, dobro hidratizira, ne iritira i imam dojam da sam ove zime dosta rijetko imala natečene vrećice ispod očiju (što me zimi inače muči kao posljedica sinusitisa).

      Izbriši
    3. Ako s 48 godina imaš sitne borice oko očiju, vjeruj, kreme djeluju a i tvoja njega.
      Danas cure s 20 godina manje imaju puno bora i jako loše okoloočno područje.
      Ja također, nikad ne koristim uvijek isti proizvod, osim nekih koji su mi HG, no eto..uspjela si me zainteresirati za još dvije okoloočne kreme a one su mi posebna slabost:D

      Izbriši