Moj prvi blogerski event- La Prairie kozmetika

Posted by Dear Skin at 00:40



Drage moje čitateljice, eto kao  prava beauty blogerica , pojavila se i na svom prvom kozmetičkom predstavljanju , i to ni više, ni manje nego La Prairie kozmetike :)

Ne moram Vam ni pričati koliko sam bila uzbuđena radi toga.
Prvenstveno iz razloga što ću upoznati mnoge drage kolegice, a drugo što ću slušati o kozmetici koja je usmjrene isključivo njezi kože, pa kako je onda moglo proći bez mene kad je u pitanju njega kože??
La Prairie laboratorij  nam dolazi iz Švicarske, usmjeren je isključivo njezi kože.
Znači, ne proizvode odjeću, jastučnice, posuđe, torbice i slično.


Dočekala nas je domaćica Ira u prekrasnoj prostoriji s ogromnim stolom na kojem su dominirali predivni paketi <3
Domaćica se potrudila i da ne budemo žedne i čekali su nas sokovi i voda.
Doduše,meni je trebao i šećer uz tu vodu a zašto, objasnit ću malo kasnije :D


Odmah na početku, oprostite mi na malo fotografija s ovog predivnog događaja, ja od uzbuđenja i zanimljivog razgovora, potpuno sam zaboravila fotografirati, no vjerujem kako će te se prelijepih fotki nauživati kod mojih kolegica.

Razgovor je tekao vrlo ležerno, ono što sam čula, i sama sam pisala puno o tome, tako da sam samo potvrdno kimala glavom.
Oduševile su me načela La Prairie kozmetike:

- prevencija u mladosti, o kojoj sam puno pisala. Što  se prije počnete brinuti o svojoj koži dok ste mlade, kasnije, u mojim godinama će te imati manje posla :)

- zaštitni faktor u kremama, o čemu sam napisala čak četiri posta .

- hidratacija kože, osnovni preduvjet za odgađanje bora, bez obzira na dob ili vrstu kože

- čišćenje lica, i o tome sam pisala puno, često cure ne skidaju make up, i to se sve u mladosti nekako kompenzira, no kasnije, vjerujte mi, posljedice su neminovne.

- njega vrata, dekolte i ruku, dijelovi tijela koje žene četo zanemaruju, i o tome sam pisala nedavno.
Čak sam dobila upit putem maila, šteta trošiti kreme na vrat???
Nadam se da ne mislite i Vi tako.

-serumi, najvažniji ženini saveznici, ujedno i moj fetiš o kojima sam jako puno pisala

Nakon što smo utvrdile gradivo, ljubazna domaćica Ira, zamolila je za naša pitanja.
Pogodite tko je imao najviše pitanja :D : D

1. Nedavno sam na promociji Skincode kozmetike, dobila informaciju da su oni isto, odnosno nasljednici La Prairie kozmetike.

- ovako nešto ako čujete negdje, znajte da nije točno i ne nadajte se da će te istu stvar, odnosno kvalitetu kupiti za manje novca :D

2. Zašto žene ne mogu do testera ove luksuzne kozmetike?

- La Prairie uredno opskrbljuje svoja prodajna mjesta probicama, stoga, ne ustručavajte se za ništa pitati, i ako dobijete "košaricu" od teta u parfumeriji, inzistirajte na njima, makar na informaciji kad se održava La Prairie promocija jer će te tada od stručnih osoba dobiti sve potrebne savjete i probe.

La Pririe puno ulaže u edukaciju svog tima, stoga po svemu što sam čula jučer, apsolutno sam sigurna da će te na njihovim promocijama dobiti prave savjete.

3. Kako možemo provjeriti rok valjanosti ove kozmetike?

- prema bar kodu koji se nalazi na svakom proizvodu, no isto tako smo dobile informaciju da se proizvodi uredno nadopunjavaju novim proizvodima, i možete biti sigurne da nećete "naletiti" na stari proizvod.

4. S obzirom da sam bila oduševljena izgledom naše domaćice, naravno, da sam morala pitati i za njezinu rutinu, te proizvode koje ona koristi?

- Ovisno o godišnjem dobu, rutina se mijenja, no draga Ira ne mijenja kozmetičke proizvode ( kao recimo ja), vjerna je jednoj rutini koja joj odgovara mjesecima.
Dakle, ključ njegovane kože je dati šansu proizvodima i do nekoliko mjeseci.
Koliko ste Vi strpljive glede rezultata nekog kozmetičkog proizvoda?

Dalje, na sredini stola je stajala krema za lice koja je više nalikovala na svemirski brod nego na  kremu :)

Ta krema je najskuplja krema na svijetu, nismo ni pitale koliko košta, kako mi se zamaglilo pred očima, a i moje kolegice Martina s Beauty and Mess bloga i Petra s Makeuninja bloga su mi morale brisati sline dok sam buljila u taj prizor, potpuno sam zaboravila fotografirati.
Samo sam kroz maglu čula riječi da se krema radi u specijalnim uvjetima s kirurškim rukavicama, te da sadrži najrjeđi metal na svijetu, nepopustljiv vremenu- platina.


I na kraju, nakon vrlo ugodnog i poučnog razgovora, otvorile smo prekrasne srebrne kutije koje su stajale ispred nas.

Sama kutija je luksuz za sebe i mislim da će zauzimati lijepo mjesto na mojoj polici.





Kutija je toliko sjajna da može poslužiti i kao ogledalo :


A sadržajjj...



Dobila sam divne stvarčice od kojih i sama već neko vrijeme  koristim :)


- kremica za ruke, nisam probala i jako se veselim

- emulzija za lice sa spf 30, baš nedavno probala i odlična je

- gel za umivanje kojeg sam potrošila dva komada

-odstranjivač make up-a

- tonik za lice,kojeg sam već jednog potrošila, no obnovila zalihu :)

- krema za lice sa spf 30

-Cellular Energizing body spray- koji me naprosto oduševio i kupujem prvom prilikom kad se nađem u parfumeriji.

Osim gela za umivanje i tonika za lice imam i divan Liquid soft glow, te neponovljivi parfem Silver Rain.

Druženje je bilo predivno, zahvaljujem na pozivu Ogledalu i gostoprimstvu, a najviše zahvaljujem timu La Prairie što tako stručno savjetuju svoje klijentice i uče mlade pravilnoj njezi kože <3


Jeste li drage moje probale što od ove kuće? Preporuke?

80 komentari:

  1. Pa nije ti bilo loše za prvi put :D

    Probala sam kremu s kavijarom, pravi luksuz za kožu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. XD
      baš si me nasmijala, nije loše za prvi put, slažem se :)

      Ja nisam probala kavijar kremu, no potrudit ću se da to ispravim :)

      Izbriši
  2. Ovaj post je pravi "boem" među postovima :D
    Baš ti zavidim na paketiću.

    Što se tiče strpljenja pri korišćenju jednog proizvoda, u principu ja volim da koristim nešto mesec, dva ali ne volim da navikavam kožu na iste proizvode. I to ne samo zbog velike radoznalosti da isprobam sve živo što se pojavi :D, već i iz razloga što sam primetila da mi se koža nekako zasiti npr. iste kreme i nakon nekog vremena počne potpuno drugačije da reaguje (recimo više se masti i sl.).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena :)

      Paketić je krasan, i sama sebi zavidim :D

      Isto kao ti, nisam previše strpljiva, ipak dam šansu nekom proizvodu barem 1,5-2 mjeseca, i često me nešto na prvu razočara a kasnije oduševi, i obratno.

      Također, i moja koža se brzo zasiti nekog proizvoda, no to mi nimalo ne smeta jer imam izliku da otvorim nešto novo :D

      Izbriši
  3. Vi ste Martina baš prava osoba za pozvati na takve eventem zaista. Lijep izvještaj.
    G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala G. :)

      Event me se dojmio i oduševio, stoga sam i ovaj post pisala dugo kako bih prenijela svoje oduševljenje :)

      Izbriši
    2. *evente, sorry. :-)

      Izbriši
  4. Prvi put i ovakav event, to stvarno zaslužuješ! Ništa manje od ovog!!! Baš mi je drago zbog tebe i drugih cura jer ovo je jako lijepa prilika za druženje i učenje. Predivno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka :))

      Bilo je prelijepo a nadasve poučno.

      Izbriši
  5. Ja sam si priuštila kremu za područje oko očiju Advanced marine.

    Toliko mi je učvrstila kožu ( imam 42 godine) da uopće nemam potrebe razmišljati o nekoj drugoj kremi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Advanced Marine linija..za nju sam čula već puno pohvala.
      A sad mi još i ti potvrđuješ..nema druge, nego probati :)

      Izbriši
  6. svarno divan event za prvi put <3 i tako ti :)
    bila bi greška da te nisu pozvali jer ako netko cijeni dobru preparativu, to si ti :)

    nisam ništa probala, malo su "izvan moje lige", no jednog dana kad budu drugačiji prioriteti, svakako će doći vrijeme i za njih :)
    Jedva čekam recenzije i preporuke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga moja :)

      Jako sam sretna zbog ovog događaja jer je moj prvi blogerski posjet :)

      Izbriši
  7. Ozbiljne tvrtke ne propuštaju prave prilike! Nestrpljivo čekam prve recenzije jer me ovaj luksuzni brand privlači dugo, no malo je preskup za isprobavanje. Imala sam njihov tekući puder, kupila sam ga na preporuku prodavačice, no bio je malo "prejak" za moje lice. Imala sam osjećaj kao da mi je "zatvorio" lice iako je tekstura bila predivna. Potrošila sam bočicu, no nisam ju ponovila. Proizvode uvijek potrošim do kraja, svaki ima svoju šansu, a oni najbolji uvijek ponovo dođu na moju beauty policu. No, kako koža ima različite potrebe i stanja, nisu svi proizvodi uvijek na polici, nego jedan po jedan, uglavnom sama procjenim što mi treba. Drugi je razlog vrlo praktičan: puno toga želim , sve je tako divno i mirisno i sve ima svoju cijenu :-( I za kraj još jedno: jedva čekam recenzije!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. La Prairie također i mene privlači zadnjih 10 godina, obilazim oko njega kao mačak oko vruće kaše :D

      No, ne sumnjam da neću kupiti dosta stvari, samo dok se uvjerim koja linija meni osobno odgovara.

      Žao mi je da ti puder nije odgovarao, mi smo imale priliku vidjeti i probati na druženju dva pudera koji su mi se ovako na prvu jako svidjeli, no valjalo bi isprobati na licu :)

      Izbriši
  8. Eh divno. Volela bih ja tako da odem na neku promociju. Mozda jednog dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uopće ne sumnjam da nećeš i ti uskoro završiti na ovako lijepom druženju :))

      Izbriši
  9. Jako sam ljubomorna na paketić, predivne stvarčice su unutra! :)
    Baš mi je žao što i nas nisu pozvali na event, baš me zanima La Prairie kozmetika, ali zato jedva čekam tvoje recenzije i želim ti još puno ovakvih evenata! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira :D

      Paketić je sjajan zaista, posebno što su u njemu stvari koje već koristim i zaista su odabrane s puno pažnje.

      Recenzije, naravno, uskoro :)

      Izbriši
  10. Divno vam je bilo, ja imam negdje tu pjenu za pranje lica, još čeka red za korištenje. I mirise naravno, Silver i Midnight koji su odlični. :)
    I slažem se za body sprej super je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti, kao prava ljubiteljica mirisa, zaista bi bilo neobično da nemaš La Prairie mirise jer su zaista odlični.

      Izbriši
  11. I ja sam čitajući bila uzbuđena jer si ti uzbuđena. Super post! Vjerujem da će La Praire zamijeniti Sisley...već te gledam...a i ona svemirka bi mogla nekako naći put do tebe... Nekako vjerujem da bi uživala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, draga moja Mirna, jako sam bila uzbuđena, ne moram ni govoriti.

      A svemirka...uf, uf, nadam se da će jednom naći put do mene :D

      Izbriši
  12. e ako je neko ovo zaslužio, to si ti!

    OdgovoriIzbriši
  13. Čak i da sam striktno beauty blogerica, kod nas ovoga nema :( ne sumnjam da vam je bilo divno i da ste se super provele
    Mama koristi la praire kremu koju joj ja ponekad kradem jer je tako predivna... nažalost ja trenutno nisam u mogućnost davati toliko novca za jednu kremicu/serum pa se zadovoljavam drogerijskim i farmaceutskim preparatima ali biće kad porastem malo :P ulažem u njegu kože skoro koliko i u dekorativnu kozmetiku no dekorativa mi je mrvicu draža. priznajem, dok sam bila mlađa, sa 15-16 godina nisam obraćala pažnju toliko na kremice, jesam redovno čistila lice ali koristila sam jednu kremu za lice uvijek (neponovljiva nivea soft) no nije da sam baš bila nemarna prema sebi. stvarno moramo da se brinemo o svojoj koži jer nemamo drugu i koga ćemo maziti i paziti ako ne sebe.
    od srca ti želim da ova kremica sa platinom nađe put do tebe (a i do mene jednog dana) i da uživaš u njoj :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala moja Betmenko, eto , barem ti majka koristi kremu pa si imala prilike probati.
      U mojoj okolini, znam samo jednu ženu koja koristi La Prairie kozmetiku, e sad da li zbog nje ili ne, žena izgleda za svoje godine barem 15 godina mlađe :))

      Upravo o tome smo puno raspravljali, kako cure polažu pažnje više u make up nego u njegu, i sretna sam kako se prioriteti mijenjaju.

      Izbriši
  14. Divno, divno, divno Martina :) Stvarno je bilo zasluženo, vjerujem da si uživala, slinila i lijepo se družila :) I paketić je predivan, očekujemo recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Saro,

      istina uživala sam kao dijete u svijetu igračaka, prela sam kao mačka :D

      Izbriši
  15. baš divan event i jako mi je drago da su te pozvali, ti si skincare queen među blogericama. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga LilMee,

      i meni je iznimno drago da sam pozvana :)

      Izbriši
  16. Eto ja sam zahvaljujući tvom blogu već jutros išla kupiti body sprej i super je..
    Šteta što je to tako skupa kozmetika, jako me zanima da li cijena opravdava kvalitetu, mislim uglavnom na preparativu. Na žalost rijetki si mogu priuštiti ovu kozmetiku.
    Kao i Sisley koji mi je super ali ipak kupim nešto samo kad potpuno izgubim kontrolu.
    A ovo s testerima je koma naravno da ih nikad nemaju.
    Blog ti je super samo tako nastavi!
    E.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Body spray je fantastičan, ne znam ni sama kako sam ga do sada propustila, a svako proljeće mislim što kupiti za nadolazeće ljeto??

      Drago mi je da se i tebi dopao, moj primjerak je već rezerviran :)

      Istina, osnovni problem su testeri, nadam se da si kojeg zatražila prilikom kupovine spraya?

      Hvala na pohvalama i čitanju <3<3

      Izbriši
  17. Imamo je LP i pudere u prahu, gledala sam ih jednom u Limoniju, ali su mi bili previše svijetli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da Limoni nema potpuni izbor. Trebala bi provjeriti možda u nekoj drugoj parfumeriji?

      Izbriši
  18. kad vidim ove poklone, pozelim i ja biti bjuti blogerica :D. wow, predivno! steta sto nema jos slika ;).
    imam la prarie midnight i silver rain, među najdrazim parfemima su! body mist, god damn sad ga opet zelim. jednom sam ga probala ali mislim da je tester bio sumnjiv jer se to meni nije svidilo, a bilo mi je cudno da se ne sviđa XD. koliko se sicam, skup je poprilicno? moze jos malo detaljnije o mirisu, trajnosti i to...pliz
    advanced marine sam imala jedan testeric i bia mi je super, za lice emulzija ili tako nesto ali kako je to za mene, kao i sisley, tamo u drugoj galaksiji, nisam mislila o njemu :plac:.
    a opcenito sto se tice ove kozmetike, otkad sam prvi put gledala 'kovrcavu sue', a to je bilo davno, sanjam da imam kupatilo i toaletni stolic u sobi pun ovih proizvoda ka sta ih je imala ona bogata odvjetnica...ali ja ocito ipak nisam imala tolike ambicije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, ja sam toliko zinula na ovom druženju da sam zaboravila fotografirati, ipak mi je ovo bilo prvi put :D

      Imamo isti ukus s parfemima, no ja još nemam Midnight Rain, čekam priliku.
      Body Mist za jedan sprej za tijelo je jako trajan, barem na mojoj koži a ona guta sve.
      Doduše, ako nisi ljubiteljica osvježavajućih mirisa, možda ti se zato nije dopao.

      Nije ta kozmetika samo za odvjetnice, mnoge žene, bez obzira čime se bavile u životu, ne bi vjerovala, koliko njih koristi i kupuje La Prairie i Sisley.

      Ja da nisam tolika ovisnica, bilo bi mi super , jer bih tada kupila jedan pošteni serum ili kremu za lice i cijelu godinu više ništa ne kupovala, no problem je kada želiš imati i probati puno proizvoda..

      Izbriši
  19. Prvo pa "musko" sto bi se reklo-prvi event pa tako dobar, a ako je iko zasluzio biti na njemu, ti si :-)
    I divni pokloni
    Pocinjem zavidjeti vama blogericama iz HR, stalno citam o nekim promocijama, eventima, pozivaju vas,lijepo se druzite i upoznajete, a kod nas nista, smrc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, slažem se. Prvo pa muško :D

      Istina, kozmetičke kuće su počele shvaćati čemu služe blogovi i ulagati u suradnje s blogericama.

      Nadam se, a i prilično sam sigurna da će se i kod Vas uskoro početi događati ovako lijepi eventi :)

      Izbriši
  20. Wow, divno kozmeticko i edukativno druzenje! I napokon jedan brand kojeg ima i kod mene XD Radujem se buducim recenzijama tih proizvoda! Kutija je posebno lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, bilo je zaista edukativno !

      Drago mi je da La Prairie ima i u tvojem gradu, to samo znači da ga žene vole i kupuju.

      Kutija je pravi mali svemirski brod :D

      Izbriši
  21. Nažalost ništa nisam probala, još uvek ne mogu da se iskontrolišem i toliko sakupim za neki proizvod ali verujem da vredi.... Svakako, ono što mi je draže jeste to što si ti prisustvovala tako divno eventu i što si dobla tako lepe darove jer retko ko će bolje od tebe napraviti odličnu i iskrenu recenziju.

    p.s. od pre neki dan si mi ubacila bubicu u glavu sa onim pištoljem-spaljivačicom dlaka, intezivno sam se bacila na istraživanje i kako ga nabaviti jer je u Srbiji to ne moguće. Doduše od tog dela sam odustala i prepustila jačoj polovini da se bakće a ja čitam i čitam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga <3

      Što se tiće Lumee, vrlo je nezahvalno pisati recenziju, jer pravi učinak se vidi nakon dva mjeseca. Tek tada dlake prestaju rasti, no super da se informiraš, a za uređaj lako.
      Ako se ikada odlučiš, imaš nas kolegice blogerice, koji ti uvijek možemo pomoći da se dokopaš bilo čega što ovdje ima a kod Vas nema.

      Izbriši
    2. Hvala :*
      Ako sam se ikada osetila dobrodošlo da zatražim bilo šta, to je baš ovde :) a znajte da je obostrano <3

      Izbriši
    3. Drago mi je da se tako osjećaš, jer to je istina!
      Uvijek si dobro došla za apsolutno sve , i bez obzira na kozmetiku <3

      Izbriši
  22. Bas mi je drago zbog tebe, divan paketic! :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Drago mi je da si uživala i dobila ovako krasan paketić... nadam se da će ovi eventi postati redovan dio tvog života ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Uživala sam kao nikad do sada :)

      Izbriši
  24. Krasan event, krasni darovi... Drago mi je što sam te upoznala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je za pamćenje :)

      I meni je iznimno drago, ljepotice <3

      Izbriši
  25. svaka cast! predivni pokloncici :) nista od njih nisam probala :(

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlicni pokloni, dosli su u prave ruke :)
    Nisam nista probala od ovog brenda, a kada vidim cijene, ocekujem pravo cudo, e sada.... :)

    I bez fotki, mogla sam osjetiti atmosferu, super post.
    I jos puno, puno ovakvih evenata ti zelim!


    Lijep pozdrav,
    Aida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Aida :)

      Ja sam probala i koristim puno toga,nadam se uskoro podijeliti svoje dojmove i iskustva s ovim brendom :)

      Izbriši
  27. zbilja predivno izgleda, drago mi je da si se dobro zabavila... sad čekamo recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Zabavila sam se odlično, mogla bih se naviknuti na ovakve stvari :))

      Izbriši
  28. Body spray je najbolji ljetni miris koji se kod nas može kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kratko i jasno :D

      Mirisi su jako individualna stvar, no vjerujem kako ovaj miris mnoge žene obožavaju, ja sam se zaljubila :)

      Izbriši
  29. Drago mi je da si nam se pridružila ;D!

    OdgovoriIzbriši
  30. Za kakvu je kozu ona svemirska krema?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutni vrhunac znanosti i luksuza, ova krema , namijenjena je kao tretman protiv starenja.

      Također, poboljšava prirodnu ljepotu, čuvajući njezinu teksturu i ton.

      Izbriši
  31. Da li su proizvodi na slici testeri ili mini izdanja? Po koliko imaju ml i da li se mogu kupiti regularno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proizvodi sa slike su mini proizvodi, nisu regularne veličine.

      Mislim da se ne mogu kupiti u parfumerijama.

      Izbriši
  32. Bila mi je čast i zaovoljstvo upoznati te. <3
    A ona krema, mamicaaaaa, ne bi se usudila taknuti ju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljstvo je bilo moje <3

      Ahhh, ja sam samo buljila u nju ko luđak :D

      Izbriši
  33. Bome fino za prvi put :) Nadam se da cemo se srest na jednom od ovakvih druzenja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam, zapravo sam sigurna i jako se veselim tome <3

      Izbriši
  34. Uh, kakav paketić! Jedva čekam recenzije! Jako si lepo predstavila brend, a slažem se da kozmetičkim proizvodima ipak treba nešto duže vreme davati šansu (osim ako odmah stvore probleme), nekad sam koristila po dve-tri nedelje i prelazila na sledeći, sad se trudim da koristim bar dva meseca pre konačne ocene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Ja sam vrlo nestrpljiva i brzo očekujem rezultate, ipak dajem šansu nekom proizvodu barem 30-40 dana. Slažem se da ipak od ničega na svijetu ne možemo očekivati brze rezultate.

      A recenzije vrlo brzo, s obzirom da neke stvari već koristim duže vrijeme :)

      Izbriši
  35. Krasan post:)Želim ti još puno takvih iskustava:)
    Jedin što nisam razumijela u postu je ovo sa kirurškim rukavicama. Ja onako, laički, pretpostavljam da se SVA kozmetika mora proizvoditi i pakirati tako da ljudi koji nju dodiruju imaju ruke u sterilnim rukavicama. ? _lolly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Ovo s rukavicama se ne odnosi samo na ovu kremu, La Prairie Cellular Platinum kolekcije, cijela se proizvodi i pakira u rukavicama, tako da je kupac prvi koju ju dotiče rukama,
      zar to nije poseban osjećaj?

      Izbriši
    2. Je:)
      Ono što sam htjela reći da se nadam kako sva kozmetika koju stavljam na sebe (ok, Lush bi možda bio izuzetak) rađena u sterilnim uvjetima. No, bolje da ne idem dalje u razgovor o nečem što ne znam ili ne razumijem, a nije previše bitno;) _lolly

      Izbriši
    3. Sterilni uvjeti svakako, no ovdje je koliko sam ja shvatila, poanta da nitko ne takne kremu svojim rukama ni izvana, ona stoji u jednoj staklenoj čahuri dok ju netko ne kupi, i taj kupac je prva osoba koja ju dotiče, i ambalažu i sadržaj

      Izbriši
  36. Čestitam, ovo je kao stvoreno za tebe!

    OdgovoriIzbriši
  37. tvoj rvi izlet na evente! da ih barem ima i kod nas :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je i vrijeme da i ja malo vidim kako je to :))

      Bit će i kod vas sigurno :)

      Izbriši
  38. Ovako kažu: LA PRAIRE su osmislili, lansirali i prodali 'Beiersdorfu' princ M.Massalsky i njegov sin princ Niclas-ruski prinčevi koji su 1998.g. u Švicarskoj s dermatologom prof. B.Renaldijem pokrenuli visokokvalitetni liniju SKINCODE.
    Stoga neka veza ipak postoji.

    OdgovoriIzbriši