New in PART 2

Posted by Dear Skin at 12:18



Moje zadnje novosti se uglavnom sastoje od poklona, a još mi nije ni rođendan :-)

Pa krenimo redom:

Prije koji dan stigao je predivan poklon ravno iz Sarajeva od moje drage Sarajke s kodnim imenom Coco:))
Sastoji se od predivnog drvenog kovčežića koji je zaista unikatan, kaže moja Sarajka , neka on služi za sve moje okoloočne kremice :-)

Prekrasan je, zar ne? Osim lijepe čestitke, unutar njega se nalazio i set Dr.Pasha Zlatni melem s sapunom, i jako sam sretna da ću isprobati proizvode Dr.Pashe s obzirom da ih u Hrvatskoj nema .

Zatim se unutra našao Avon gel za tuširanje s Goji bobicama, okoloočna krema ( zna moja Sarajka što je moj najveći fetiš  :)) i predivno dugotrajno sjajilo kojeg također nema kod nas u Hrvatskoj Revelique:)
Hvala Coco, apsolutno je sve savršeno <3

Nakon ovako lijepog poklona, stigao je još jedan poklon, ako se sjećate iz mojeg zadnjeg posta i one nesretne maske za lice koju sam kupila s starim datumom. Prodavači su se iskupili povratom novca i ovom lijepom paletom sjenila, taman u mojim nijansama. Hvala !

Potom me i moja Flekica počastila divnim ružom u prelijepoj svakidašnjoj boji.
Hvala draga, prelijep je <3

Zatim sam apsolutno neplanirano i nagonski otišla u parfumeriju i počastila se s ovim setom u kojem se nalazi Sisley puder/bronzer u nijansi peach/gold s kojim dolazi i kabuki četkica.

Uz ovaj set, nezaobilazan ljetni puder Shiseido o kojem ste se već načitale puno hvalospjeva :)


I na kraju, kako sam luda za bronzerima, tako sam naručila i ovaj kist za nanošenje bronzera Ecotools Domed Bronzer koji je fenomenalan :))


Kako Vam se sviđaju moje novosti, što ima kod Vas novog , a sigurna sam da ima :))

57 komentari:

  1. Super kupovine! :) Sisley djeluje baš jako lijepo, a ovaj Shiseido puder me već dugo kopka, stalno čitam odlične stvari o njemu, a nisam ga nikad isprobala. Koristila sam dosta dugo Shiseido Pureness kompaktni puder i bio mi je odličan, ali najsvjetlija nijansa je bila mrvicu pretamna i žučkasta pa sam nekako odustala od Shisido pudera zbog toga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira :)

      Shiseido puder je zaista odličan, iako je meni mrvicu bolji kompaktna verzija.
      Nažalost od cijele dve nijanse koje su dostupne kod nas , obje su žučkaste pa sumnjam da bi tebi odgovarale, a opet naručivati s neta na neviđeno je jako nezahvalno :(

      Izbriši
  2. Divni noviteti, naročito ova ecotools četkica, izgleda tako divno i pufnasto. U prethodnom periodu (do pre nekoliko dana) nisam gotovo ništa kupovala, a onda sam dobila na poklon prilično nekih divotica i ponovila se nečim što sam mnogo, mnogo želela, tako da će uskoro biti i kod mene post ovog tipa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ja sam kod zadnjeg svog posta napisala da ne kupujem ništa do jeseni, ali osim ovih poklona, moja strast za kozmetikom me previše obuzme.

      Četkica , ustvari, četkurina je fenomenalna, jako mi olakšava nanošenje bronzera :)

      I jedva čekam i tvoje novitete :)

      Izbriši
  3. Joj, ovaj Shiseido me tako dugo mami...daj mi reci da je ono ful grozan pa da odustanem od njega :D
    I ovo Sisley cudo izgleda jako lijepo ;)
    ma sve ti je divno, kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, grijeh bi bio reći da je grozan jer je zaista odličan za ljeto, matira, prekriva a još ima spf 30 :))

      Naravno, ukoliko ga želiš probati, znaš da mi se možeš obratiti :)

      Hvala :)

      No, tvoji noviteti su predivni u zadnje vrijeme <3

      Izbriši
  4. Sisley puder/bronzer je predivan... iako da vidim cijenu vjerojatno bih se ohladila (studentski zivot). No moram reci: I want your job! Hhehehehehehehheeh.

    Trenutno sam u potrazi za dnevnom kremicom/ toniranom sa zastitnim faktorom, mislim da bi mi puderi bili preteski :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan je zaista, nije da mi je baš trebao ali vrag će ga znati zašto sam uopće ušla u parfumeriju :D

      Meni su puderi čim sunce grane uvijek preteški i izbjegavam ih, ovaj Shisedo će poslužiti za situacije kad izgledam kao mesni narezak :D

      Izbriši
  5. Prekrasni noviteti!!!Znas li ima li u Mulleru tog pudera Shiseido,htjela bi tester,a tete tamo i nisu darezljive.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ima ih u Mulleru, ja u 8 godina korištenja ovog pudera, nikad nisam vidjele testere ali zato dođi s nekim posudicama, ljubazno će ti presipati da isprobaš kod kuće :)

      Izbriši
  6. Ne znam što mi je bolje i ljepše <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno! A evo i ja gledam ovaj Shiseido, iako imam dosta pudera, nekako, ovaj bi baš probala pošto je dosta hvaljen...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj draga, za ljeto i ove dane kad nam nedostaje postojanih pudera, ovaj je odličan :)

      Izbriši
  8. Predivno!! Sve bih rado udomila. <3
    Molim te, daj nam nabaci koji look s ovom paletom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala TheChloee :)

      Ah, ovo za look, prvo moram doći kod tebe na instrukcije :D

      Izbriši
  9. Divno divno divno ... o sve je tako divno :D.

    Dr Pasha melem je jedini koji ja podnosim :D.

    Lajkam bronzer ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Eto, iznenada je Dr Pasha i kod mene došao u kuću :)

      Izbriši
  10. Super kupovina kod tebe, sve je predivno :) Shiseido puder i Sisley bronzer set <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve je predivno, a paleta osobito :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nema na cemu i uzivaj u tim sitnicama :)
    A kod tebe imam "problem" pa nikad odluciti se koji je novitet najljepsi! Ili divna paleta ili sisley puder/bronzer ili fluffy cetka ili shiseido puder. Tesko za odluciti se, uvijek pogadjas pravo u metu!
    P.S. koji broj ti je taj deborah milano ruz, ja sam imala broj 2.
    Coco

    OdgovoriIzbriši
  13. Malo "istrazujem" i da vidim da li moze da se stalno ne potpisujem :D Joj, ja i tehnika XD

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo upalilo je, sorry na spam-u XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Coco na predivnom poklonu, stvarno je sve lijepo i korisno :))

      Milano ruž je broj 2 i predivan je :)

      Izbriši
  15. uuuu sve je divno! Kovčeg je odličan i ja bi jedan takav volila imat :D baš me zanima ova okoloočna, nyx paletica je super kao i deborah ruž! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      kovčeg je kao škrinja s blagom :)

      Izbriši
  16. Kovčežić je genijalan ko i namjena za okoloočne kreme, Coco je baš pogodila :-D Baš su me zaintrigirali ti Dr.Pasha proizvodi jer se s vremena na vrijeme spomenu na forumu, pa eto veselim se nekoj tvojoj recenziji. Inače imam i ja ovaj gel od Avona sa goji bobicama i Planet Spa kavijar okoloočnu i dobre su stvarčice.;-) Ma sve mi se iz posta sviđa, al posebno su slatki Ecotools kist i ovaj mali Sisley kabuki koji mi tako izgleda vintage :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Coco uvijek pogodi jer zna moj ukus i moje potrebe :D

      I ja se veselim Dr Pashi,čitala sam na forumu hvalospjeve i zato sam presretna što ga mogu isprobati :)

      Izbriši
  17. svega lijepog ovdje ima.... Sisley set mi je wow....

    OdgovoriIzbriši
  18. kupovine su odlične, ali kovčežić! preslatko.

    OdgovoriIzbriši
  19. Bilo bi lijepo kada bi što prije recenzirala Sisley puder, bronzer i kabuki. Gledam ga još od prošle godine. Je li taj set sada na nekom sniženju ili si imala neki kupon?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušat ću, već sam pripremila recenzije tri druga bronzera s obzirom da ih jako volim :)

      To sam slučajno našla, jer su takvi paketi bili dostupni prošle godine, ali ih se nađe još po parfumerijama :)

      Izbriši
    2. Znam, sjećam ih se... nekih 800 kn, zar ne?

      Izbriši
  20. I kod Sare sam vidjela taj Shiseido puder i jos sto je lijepo pakovanje, ona ga je toliko nahvalila da je bas postao jos privlacniji :))
    A tako i ja slavim rodjendan po mjesec dana :D bas me briga, priustim ja sebi, priuste mi drugi :))) hocu da uzivam :) tako da samo ti kupuj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puder je fantastičan, koristim naizmjence ovaj i u kamenu već dosta godina svako ljeto.

      Ovo nisu rođendanski pokloni, bar mislim :D

      Izbriši
  21. Sisley i NYX paleta su moji favoriti...Prelepe slike :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Što mi se sviđa ta NYX paleta! Zašto je nemam, zašto? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jednostavno je doći do nje: naručiš na FB masku za lice koja će ti stići s isteklim rokom trajanja, a prodavači će se iskupiti ovom paletom :D

      Izbriši
  23. kako fini noviteti! zelimmm ovu ecotools cetkicu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Po ovom postu sam se oglasila na FB-u ali da i ovdje dodam,Revelique lipcream mislim da ce ti se svidjeti jer sam upratila cime mazes usne. Dr.Pasha je fenomenalan BiH brend i zao mi je sto ne dobija vise paznje ni kod nas. Shiseido puder je odlican! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lip Cream je fantastičan, samo ima malo pretvrdu četkicu, nadam se da će omekaniti s vremenom.
      A Dr Pashi se jako, jako veselim . Bojim se ako se navučem, morat ću u BIH svako malo :D

      Izbriši
  25. Kakav je Shiseido Pureness kompaktni puder? jel bolji od sun-a?na jagodici je trenutno za 16 eura..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlican puder ukoliko imas masnu ili mjesovitu kozu.

      Izbriši
  26. A sun kompaktini je moze za mjesovitu?

    OdgovoriIzbriši
  27. U kojim parfumerijama kupuješ kozmetiku? Ja sam dugo išla u Limoni, sad tražim novo gnijezdo. Znaš li možda da li je ponovno izašao na tržište La Prairie puder s korektorom u poklopcu u svijetloj nijansi- Ivory, Porcelaine blush ili Cream blush? Ja uvijek pitam je li roba friška, ali neće nitko reći da je iz 2009. Sada kupujem u Mulleru u Cityu, onaj na trgu mi je nekako ne znam, imam osjećaj da me odmjeravaju. Iako, uvijek ih ozarim svojim poznavanjem kozmetičkih linija.

    OdgovoriIzbriši