Sisley restorative facial cream- Reparatrice krema recenzija

Posted by Dear Skin at 00:48



Eto mene i opet Sisley :D
Ne, ne radim za njih, samo sam slaba na ovu kozmetičku kuću u kojoj me pojedini proizvodi naprosto oduševljavaju.
Danas donosim davno obećanu recenziju Reparatrice kreme za koju me često pitate, a koju sam kupila četvrti put.
Creme Reparatrice dolazi u luksuznoj kutijici u kojoj se nalazi lončić s 50 ml proizvoda.
Nisam ljubitelj lončića, draže su mi tube, no kod ovog proizvoda zažmirim na ovaj nedostatak,iskreno se nadam da će se početi u skoroj budućnosti proizvoditi u tubi.

Lončić kreme napravljen je od mliječnog stakla s plastičnim poklopcem, te dodatnim poklopcem koji štiti kremu od vanjskih utjecaja ( koliko-toliko ), te uz nju dobijete i špatulicu za vađenje kreme, kako ne bi morale umakati prste u proizvod i time prenosile bakterije u kremu.


Creme Reapartrice nije krema koju će te koristiti konstantno, ovo je više lijek za kožu nego krema za njegu.
Prvenstvena zadaća je da oporavi ( kako joj i sam naziv kaže), odnosno reparira nadraženu, oštečenu,
i oslabljenu kožu.
Ova krema se koristi u trenucima kada ništa ne pomaže, na primjer iza sunčanja ili ljetovanja, kada nam sunce, sol, klor isuše kožu i učine ju jako osjetljivom i dehidriranom.
Zatim, kada zbog hladnog vremena, Vaše lice postane crveno, bolno od vjetra, posebno bure , ispucana i jednom riječju-sva nikakva.
Creme Reparatrice samo jednim nanošenjem riješava sve probleme koje su Vas snašle s kožom.
Čak i kada ( kao ja) postanete "sam svoj majstor" pa čačkate po komedonima i miteserima, pa Vam nakon toga lice bude kao mesni narezak, ova krema preko noći zaliječi sve.
Ova obnavljajuća krema pogodna je za cijelu obitelj , osim malih beba, osnovni sastojci su joj:

- Shea maslac koji hrani, umiruje , popravlja oštečenja i omekšava kožu

- mrkva koja revitalizira kožu.

Kako koristim četvrtu teglicu ove kreme, moram primjetiti da je prije bila gušća i bogatija.
Sam osjećaj kada nanesete kremu je kao da ste obukli kaput na promrznuto tijelo, kao da ste na lice stavili omotač koji vas štiti.
No, zadnja teglica me malo iznenadila strukturom. On više nije tako bogata već malo rijeđa, što meni u konačnici odgovara radi moje mješovite kože, no učinak je isti.
Jednostavno, kada se probudim ujutro, ne mogu se načuditi u ogledalu kako mi je lice lijepo.
Miris je tipično Sisleyvski, onako botanički, biljni ali ne prenapadan.
Krema se upija brzinom svjetlosti, što i je čar kod nje, jer kada se upije, čini jedinstveni omotač na koži i štiti je od svih vanjskih zločestih , štetnih utjecaja iz okoline i stresa.
Za kraj, preporučam ovu kremu svim dobnim skupinama i vrstama kože: za masnu kako bi umanjili crvenila i ožiljke, te suhu kako bi regenerirale stanice kože, te ju nahranile.

Pogled na popis sastojaka:

I na cijenu...

Zadnji primjerak sam ulovila s 30% popusta , kako uostalom i kupujem Sisley-uz popuste :D

Skupa ko vrag ali dobra kao anđeo...toplo preporučam, uzeti koji tester i uvjeriti se u ove moje riječi:)

P.S. odlična jeftinija alternativa ovakvog učinka je Avene Skin Recovery Cream. Nije baš kao ova, ali odlična zamjena.

A sad Vi? Što koristite u kriznim situacijama?Jeste li probale ovu kremu?


52 komentari:

  1. Ovo bi moglo biti taman za mene. :)
    Baš budem provjerila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo definitivno:))

      Tvoja koža je jako nadražena i osjetljiva, ako ju ova krema ne smiri, ne znam što će.
      Svakako užicaj testere :)

      Izbriši
  2. Kad sam vidjela cijenu skoro sam pala sa kreveta :D
    Citam i mislim si kako izgleda primamljivo i kako bi je mogla probati kad potrosim sve zalihe mojih kremica :D ... medjutim ti znas sta ja mislim o preskupim proizvodima,radije jos toliko dodat i otic na putovanje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, znaš onu draga : svaki bedak ima svoje veselje :D

      Izbriši
    2. Sutra ne radim i ako stignem otici cu u Muller da se i ja malo proveselim :D
      Prije mozda 2 tjedna otvorio se novi i neki dan kad sam bila svi testesri od parfema do kozmetike su puni,bas cu potraziti tu kremu :D Ako bude neka dobra teta mozda mi da tester :D

      Izbriši
    3. Potraži, mislim da bi ti se mogla sviđati. Znam koliko voliš obnavljajuće i hidratantne kreme.
      A tete, moraju dati tester, makar ti odvaditi u neku posudicu pa ju odmah ponesi sa sobom da ti ne bi rekle da nemaju posudice ni testera.
      Hoću sutra čuti dojmove :))

      Izbriši
    4. Ma nisam otisla... imala sam nekih obaveza u vezi kafica a morala sam ici na drugu strani di nema Muller..ima parfumerija,ali nisam isla u nju jer vec imam losa iskustva sa prodavacicama iz te parfumerije :/
      Drugi put :D

      Izbriši
  3. Sastav joj je poprilično loš :/ a pogotovo za tu cijenu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Loš ili ne, meni jako pomaže, što ne znači da vrijedi :)

      Izbriši
  4. Idem sutra po tester, moja koža je često isušena i kako ti kažeš: nikakva.
    Cijena je paprena, ali ako uspije pomoći mojoj koži kojoj ništa ne pomaže, definitivno vrijedi.

    Javim dojam !

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelim! Mada bas je skupo. Mozda probam prvo Avene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Užicaj testere, probaj. Jedva čekam da čujem i druga mišljenja :)

      Izbriši
  6. Zvuči kao san snova. Ja bih ju svaku noć stavljala pa da budem sretna s kožom ujutro hihi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može se koristiti i svaki dan, ali preporuka je nakon 3 mjeseca napraviti stanku :)

      Izbriši
  7. Ovo jako fino zgledi i zvuci, mislim da bi ju mogla za iducu zimu staviti na WL. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, no svakako isprobaj prije definitivne odluke :)

      Izbriši
  8. Jeste skupo ali s obzirom da se ne koristi svakodnevno, znači da je ekonomično. Želim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uglavnom mi traje oko godine dana.
      Imam periode da ju koristim svaki dan, a imam periode da mi ne treba pa koristim povremeno.
      U svakom slučaju, u mojoj kupaonici se često nalazi :)

      Izbriši
  9. Meni je ova krema fantstična, san snova!
    Evo i zašto: Svaki puta kada si istisnem par onih šugavih komedona na čeljusti uvijek iziritiram kožu. Uvijek ja to poslije stiskanja operem umivalicom sa salicilnom kiselinom i natrackam acne-pro kremicom, ali nema mi pomoći - moja cijena za istiskivanje i rješavanje tih komedona je pojavljivanje prištića na tom mjestu i tako bolno stoji natečeno oko tri dana dok se sami ne počnu sušiti i prolaziti. I ništa mi nije pomagalo u tome, uvijek bih riskirala te glupe prišteve. Dok nisam probala ovu kremu. Navečer bih istisnula komedone, oprala da maknem bakterije i u tankom sloju namazala ovom kremom. Sutradan bih se probudila i lice bi mi bilo WOW, ni traga nateknutosti, crvenilu, kao da ih uopće nisam stiskala, a meni je ona tako fino hranjiva i koža mi je tako sjajna i mekana. Što da ti kažem, obožavam!! Znam da je malo veća cijena, ali brate, obožavam ju! Vidjela sam da ih na ebayu ima uzeti u tester pakiranjima, mislim da se daju naći oni od 15-30 ml za nekih 180-200 kn (ima i onih od 2-5 ml za neke sitnije novce), pa eto ako netko ne može priuštiti veliko pakiranje, možda da uzme manje. Ja sam je svakako zapikirala i zasada mi ta varijanta s ebaya izgleda cjenovno dostupna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sara,

      jako mi je drago da si ju isprobala i uvjerila se o njezinoj učinkovitosti.

      Vidjela sam na ebay-u da ima i jeftinijih opcija , pa zašto ne?

      Izbriši
  10. Zvuči super, možw uaporedba po efektu s Lancome Nutrix? Osim što se očito Sisley brzo upija?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nutrix je hranjivija, teška i masna u odnosu na ovu, iako ni Reparatrice ne spada u lagane kreme po teksturi.
      Nutrix je fenomenalna krema ali ipak mi nekako "sjedi" na koži i ne upija se , no ima odličan zacjeljujući učinak.

      Teško se odlučiti:)

      Izbriši
    2. za ono za što ju ja koristim, mislim da će onda ipak prevagnuti Nutrix zbog cijene :)

      Izbriši
  11. Iskreno, dok nisam pocela pratiti tvoj blog, nisam ni znala da Sisley radi i kozmetiku.
    Da sam to sama otkrila, ne bih imala povjerenja u kvalitet :)
    S obzirom na sve izdatke za preparativu koje sam imala u 4. mjesecu, mislim da cu se ovaj put odluciti ipak za Avene. :)

    Lijep pozdrav,
    Aida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo isto mi je rekla sestrična, a kod mene obratno. Ja znam za Sisley samo putem kozmetike, iako sam saznala da proizvode odjeću i posteljinu :)

      Avene je također odlična krema i ako imaš česte brake out-ove s kožom, toplo preporučam :)

      Izbriši
  12. Isprobala sam Avene Skin Recovery i bila mi je super, cijelu sam potrošila, baš bih mogla opet kupiti. Ova krema djeluje baš odlično, bilo bi super imati tako nešto kad je lice stvarno u krizi što mi se zna dogoditi ponekad ili zbog vanjskih faktora ili zbog stresa. Jako mi se sviđa ova opcija s naručivanjem tester tubica od 15 ml s Ebay-a, super su cijene, mislim da ću uskoro i naručiti, baš bih voljela isprobati ovu kremu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti biti dobra kao i Avene, no ima i kod nas testera, nije nužno da kupuješ na neviđeno.
      Jer i tih 15 ml puno košta pa radije nabavi tester u parfumeriji koji je besplatan :)

      Izbriši
    2. Istina, probat ću prvo u parfumeriji. :)

      Izbriši
  13. zvuči kao san snova! ima sve sto trazim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tina, nadam se da ćeš ju uskoro imati prilike probati, i uvjeriti se i u učinak :)

      Izbriši
  14. Stvarno odlično zvuči (karite fan :-D) al ipak ću za početak probati Skin Recovery iz jasnih razloga :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam sigurna da li Avene sadrži karite , no odlično zacjeljuje kožu:)

      Izbriši
  15. Čitam recenziju i mislim si, pa moja avene recovery isto to radi :D i onda ju ti spomeneš na kraju posta :D takve kreme su stvarno spas u kriznim situacijama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avene također odlična, po nekim stvarima se ne mogu uspoređivati, no definitivno odlična zamjena :)

      Izbriši
  16. Napokon :D vec dugo pikiram ovu kremu,al se nikako odluciti.Probala sam njihovu okoloocnu masku..i sta reci..savrsenstvo! Mislim da od sisleya nemoze bit nista lose :) a i nesmi s obzirom na cijenu.Znaci definitivno je kupujem..jednom godisnje si je valjda mogu priustiti :P a uostalom ako necemo ulagati u svoju kozu.....nemoze ti ni najbolja i najskuplja garderoba pomoci,ako lice ne valja :D pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, napisala sam ovu recenziju napokon,iako dugo planiram no put uvijek negdje drugdje odvede :)

      Slažem se potpuno s tobom, i za mene je njega na prvom mjestu, pored osnovnih životnih stvari, a onda ostalo.

      Preporučam ti da prvo potražiš tester ukoliko ju nisi probala već :)

      Izbriši
  17. Uh, ovo vise nema smisla!
    Uplacujem loto pa onda cu sve stvari sa bloga pokupovati XD
    A prije toga...Koja je cijena Avene-a? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Baš si me nasmijala:)

      Probaj prvo s Avene, jako dobra krema, mislim da je tu negdje kao i ostale njihove kreme između 100 i 150 kuna.:)

      Izbriši
  18. Nema do Sisleya. Sve od Sisleyja je najbolje što postoji.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam probala ovu kremu ali zvuči baš obećavajuće :). Inače i meni se često učini, kod kupovine x-ti put iste kreme, da tekstura nije ista kao što je bila. Ne znam kako bih to objasnila osim da me čula varaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada su me znali pitati za ovu kremu, uvijek sam govorila: bogata, hranjiva..no ova zadnja nije takva iako je po svemu ostalom ista ( miris, djelovanje), proizvođači često znaju nešto promijeniti a moguće da se i moja koža promijenila.

      No, bitno da ona i dalje obavlja svoju zadaću :)

      Izbriši
  20. Uh, točno mogu zamislit taj osjećaj na koži... A di pratiš popuste? Po časopisima ili oni u dućanu objavljuju? Jer ja ne čitam ove Glorije&Storije. A prođem skoro svaki dan kraj njihovog dućana i baš bi pitala tester, al uvik mi bude crnjak jer nikad nigdi ne pitam testere (okej, moram se pokrenit) i zato sam toliko sritna kad u L'Occitaneu dobijem testeriće uz kupovinu, a ne tražim ih. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa uglavnom čitam na forumu , gdje cure odmah dojave za neke popuste. A i parfumerije imaju moj mail pa se ljubazno potrude, obavijestiti me :D

      Ja danas bez veze ušla u parfumeriju i dobila 4 Sisley testera, tako da Lenka, oni služe da bi mi probale i neka ti ne bude neugodno pitati.
      Ovo je preskupo da bi se na neviđeno kupovalo.

      Izbriši
  21. sisley mi je skup pa i ne znam puno o njemu, osim o parfemima. izbjegavam ga namjerno XD. ali nekad sam znala dobit koji tester i sve sta sam probala je savrseno. ginem godinama za peelingom za lice i tijelo te za reparatrice kremom za tijelo koja je savrsenstvo! koza je tako glatka, nahranjena...nisam nikad tako nesto probala. doduse, ja najvise koristim parfemske kreme i losione, a oni ipak malo isusuju, posebno losioni. volila bih i ovu kremu jednom imat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Buffing cream, tj piling je fenomenalan.
      Reparatrice za tijelo nisam probala ali imam tester pa ću uskoro isprobati.

      Parfemski losioni isušuju, istina, vjerojatno zbog velike količine alkohola kako bi držali miris

      Izbriši
  22. Nakon ovog bi je rado probala, ali price tag mi ima bar jednu nulu viska XD ostavljam za one dane kad postanem prljavo bogata ili bar dobijem ozbiljan posao :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Nabavila testere, teškom mukom .
    Lice je stvarno ne prepoznatljivo lijepo ujutro.
    Kupujem prvom prilikom kad ulovim popust .

    OdgovoriIzbriši
  24. Nisam isprobala ali sada hoću :D!!!

    OdgovoriIzbriši