Šoping, šoping, šoooping !

Posted by Dear Skin at 00:38
Malo novosti i kod mene ..



Znam, znam, rekla sam zadnji put da sam mirna do jeseni :D
Ipak, nakupilo se nekoliko novotarija zadnjih mjesec dana i kod mene.

Krenimo redom:

Prvo sam pročitala ovu recenziju kod naše BabyDoll i pohitala kupiti ROC Solei Protexion fluid spf 50

Fluid je odličan, i svoju recenziju ću napisati uskoro.
Usput, u ljekarni sam slučajno nabasala i na ovaj promo Nuxe set, u kojem dobijete 50 ml suhog ulja i 200 ml micelarne tekućine.
Mislim da su to neki ostaci od prije par mjeseci, kad je Nuxe izbacio ove pakete povodom 20 godina njihovog ulja.


Potom se ukazala odlična prilika, pa sam preko forum hr. kupila jako povoljno moje omiljeno Loccitane ulje za tuširanje i piling za tijelo, iz najdraže Badem linije.

Nakon mog prvog blogerskog eventa , kada sam imala prilike isprobati ovaj divni sprej za tijelo, oduševila sam se i morala kupiti :D
La Prairie Cellular energizing body spray- bit će savršen za vruće dane, pravi ljetni dragulj:)


Uz njega, "pao" je i još jedan La Prairie proizvod: Cellular Soft Glow- kako ga je Ogledalo nazvalo : tekuća svjetlost :)


Stigla je i okoloočna krema sa Strawberry, Shiseido eye sun protect spf 25

Kako sam u zadnje vrijeme spletom okolnosti, puno na suncu, zaštite nikad dosta :)

Dekorativa se ovaj mjesec svela na poklone :)))

Stiglo mi je prelijepo sjajilo u  nijansi Nude koje sam osvojila na nagradnoj igri , weee !!
Molim pljesak za moju drugu kozmetičku nagradu u životu :)
A potom me dragi razveselio Sisley ružem u nijansi L29, koji je moj prvi ove kuće i općenito ovako žarke boje :)

Surfajući blogovima mojih dragih kolegica, naletila sam i na recenziju ovog laka Dior Diablotine kod naše Shine eye's, međutim, nažalost nisam ga našla pa sam se utješila s nijansom Spring Ball.
Ali ne odustajem dok ne nađem i divni Diablotine :D
Zatim sam se našla na jednoj promociji Shiseida i dobila ovu divnu torbicu s mini proizvodima :)
Sadržaj :
- mini rumenilo
-mini ruž
- mini maskarica
I za kraj, stigao je još jedan RT Face expert brush.
Toliko volim ovaj kist da sam naručila rezervu, i mislim da bi svaka žena trebala imati jedan primjerak:)

Stižu mi uskoro i kozji sapuni da i  ja probam to hvaljeno čudo i jedan divni paket od moje guru za prirodnu kozmetiku- Green Gilrl,koji je zaslužio poseban post.

Što ste Vi šopingirale? A sigurna sam da jeste :)
 Kako Vam se sviđaju moji noviteti?

78 komentari:

  1. Divni, divni noviteti! Imam i ja ovu rt cetkicu i stvarno je odlicna, jedva cekam da citam o paketu od Green girl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Angel :))

      RT četkica je zakon !

      I ja jedva čekam GG paket, baš sam uzbuđena :)

      Izbriši
  2. tvoje novitete obozavamo iako su dobri koliko i cokolada za dijebaticara XD.
    ja sam slabo shoppingirala ovi misec, cini mi se ili imam prislinu amneziju XD, ali na umu imam 'samo' dva chanel lakica jerbo parfemi nisu bili na akciji.
    ajme kako bi tila opet probat taj la prarie mist, trazila sam i nigdi testera! i jako me zanima roc fluid, bas sam njega na netu gledala jer nisam jos nista kupila za lito, iako ovdi cipa sunce ima i dva miseca XD.
    l'occitane badem je i moja omiljena tusiralica :D. mislim da im je to najbolja linija ikad! ostale tusiralice i losione sam koristila samo mirisne i debelo su precijenjeni. a badem sam koristila i cilu trudnocu+njihovo ulje za sprecavanja strija. ona bogata krema mi je savrsena i nikako da je kupim jer mi je skupa, a imam i vise nego previse parfemskih losiona i krema koje nikad necu potrosit :/. piling nisam nikad koristila ali sam dobila na poklon od svoje drage mirisne frendice piling sapun i super mi je. ja nikako da se usemin s tom prodajom/kupovinom priko neta pa cak i na forumu i svaki put mi bude krivo kad vidim kako imate super ulove za puno manju cijenu...damn letargija.
    sve skupa, ludilo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, e draga moja, ja sam sama sebi šečeraš za novčanik :D

      Ali, kako odoliti?

      ROCfluid je fantastičan, nimalo mastan ili težak, nažalost, u Zagrebu je već defektura, rasprodan na sve strane, tako da ako ti treba a naiđeš na njega, nemoj puno mislit. Imaš i u DM-u, pa uz one bodove, iskombiniraš neki popust.

      Loccitane Badem linija je i po meni najbolja njihova stvar, ostalo sve mi je također precijenjeno.

      Što se tiće Body Mist-a, znaš koga možeš pitati za tester :D

      A vidjela sam da si na forumu, pa baci pogled na oglase, nekad se stvarno nađe super povoljnih a novih stvari, nažalost, brzo odu pa treba brzo reagirati :)

      Izbriši
  3. Sve predivno,
    ja čekam recenziju za manic panic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, ja sam toliko dužna recenzija, nikako to pohvatati.
      Može, nadam se sutra natipkam mišljenje o tom čudu :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  4. Sve je divno! <3 Imam ove Nuxe i L'Occitane proizvode, kao i isto Shiseido rumenilo. :) Posebno mi se sviđa La Prairie ulov. Koliko si platila te dvije divote?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo Shiseido rumenilo je predivno, baš moja boja,i ozbiljno razmišljam o full size.

      Joj, sad me ubij u lipu, ali Body Mist sam platila oko 515 kn 50 ml, jer nije bilo 100 ml, a Soft Glow oko 420 kn :)

      Izbriši
    2. Da, predivno je! I ja imam mini verziju i također mislim da ću uzeti full size. :D

      Hvala ti na cijenama. Idu odmah na WL. Prvom prilikom ću pogledati jesu li dostupni u RI.

      Izbriši
    3. Nema na čemu, rumenilo me oduševilo, iako imam previše takvih nijansi.

      Body Mist je fenomenalan, ja sam se baš oduševila a inaće nisam od osvježavajućih mirisa :)

      Izbriši
  5. Sve je divnooo posebno RT cetkica :)i ja je obozavam... :)
    A La Prairie je vec pao... :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha, pao, ali ne i onaj neprežaljeni serum :D

      No, nadam se da će i on jednom naći put do mene.

      RT četkica mi je postala prava kozmetička ikona :)

      Izbriši
  6. ja ti na forum svratim sporadicno ili eventualno kad ocu citat sta nase cure kazu za nesto kozmeticko, a i jednom su me u razmjeni lipo zaj*** i to se otezalo tjednima dok se nije rijesilo i sad sam nekako nepovjerljiva, a ni zivaca ni vremena nemam za natezanje sa prevarantima i meni je nezamislivo da bi neko moga tako nesto uopce napravit! a inace sam, kad nemam izgovor da sam bankrotirala :D, malo lina i nepovjerljiva za narucivanje s neta. odvaznost, samouvjerenost i hrabrst su vrline koje su podbacile u mnogim vaznim zivotnim trenutcima pa tako i u ovom sucaju XD.
    joj, ti uvik ljubazno nudis testerice, a ja se trudim odbiti jer, ne znam jesi li procitala XD, negdi sam napisala da cu bit karakter i pristojna dok mi ne ponudis oni amouage mirisni losion, a tada cu naime pokazati svoje pravo pohlepno lice i postati ono sto cesto na kraju krajeva zene, vise manje kroz zivot prisne kazu jedna za drugu, a to je dvolicna XD!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U, baš mi je žao dasi imala loša iskustva, ja više prodajem negokupujem, ali uvijek gledam da surađujem s provjerenim curama:)

      Morat ćemo i tebe uvesti u svijet naručivanja s neta :D

      Ne moraš biti skeptična,danas je sve dostupno i što je najvažnije, može se jeftino proći :)

      Izgleda da će ovaj Amouage ipak morati otići u ruke prave ljubiteljice parfemskih losiona :)

      Izbriši
  7. :D
    nego, ova la pairie tekuca svjetlost! :O procitala recenziju na ogledalu...iluminator...zlatne cestice...veo svjetla...prodano XD!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jučer sam kupila Roc fluid i baš si mislim moram te pitati s kojim puderom ga mogu kombinirati, kad ono, evo ga i na tvom blogu:) A tvoji novi komadi su mrak. Zanima me kakva će ti biti ova okoloocna sa SPF.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš kao da smo se dogovorile :D

      Odličan je fluid, baš sam zaovoljna zasad.
      A što se tiće pudera, najbolje onaj koji nema spf oznaku:)

      Izbriši
  9. Ijao, pojma nisam imala da Shiseido u toj divnoj liniji ima i okoloočnu kremu! Obavezno piši utiske! Predivne su i ostale stvari, naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super, super noviteti. Zanima me ROC i Shiseido okoloočna najviše. Face expert brush je odnedavno i u mom posjedu, ali još skupljam dojmove. :)
    Čestitke na nagradici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      I mene zanimaju tvoji dojmovi Face expert :)

      Izbriši
  11. Meni 90 % stvarcica nije dostupno pa samo slinim :))) Obozavam L'Occitane a kako su im konacno stigli seumi, bacam se na isprobavanje istih (a mozda usput i badem nadjem). Samo se plasim sto je spisak "za isprobati" sve duzi pa cu dobiti batine na freeshopu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, apsolutno te razumijem, moj spisak je kilometarski.
      No, vrijeme je da povučem kočnice :D

      Izbriši
  12. jao, kako mi je drago za spring ball, sad mi žao što ga ne uzeh.

    inače, htedoh ti reći da naleteh na jednom aerodromu na La Prairie i smorim se vrhunski što nisam utefterila šta mi se svidelo iz onog tvog posta, a nisam imala vremena da istražujem. sad ovaj tvoj soft glow ide na spisak, pa neće biti problema :D

    isto, valjda ću negde naleteti i na ROC Solei Protexion fluid spf 50, zvuči mi skroz dobro i kao nešto što mi treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako ti ja draga, kada nešto vidim, upišem u mobitel da je uvijek uz mene kad se negdje nađem :D

      Spring ball je predivan, ali ja hoću i onaj drugi lak, kmeee:)

      Izbriši
  13. Preeedivne stvari si kupila/dobila! Drago mi je da si zadovoljna RoC kremicom, jedva čekam tvoju recenziju. :)
    Jako se veselim i recentijama La Prairie proizvoda (osobito Soft Glow, ako je glow mora biti dobro :D),a zanima me i Shiseido okoloočna sa spf zaštito. Sisley sjajilo i ruž su prekrasnih nijansi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira :)

      Zapravo, nemam što posebno napisati za ROC, apsolutno potpisujem tvoju recenziju :)

      Ostale stvari, recenziram, samo da uhvatim lijepog vremena :)

      Izbriši
  14. Aaaaa, sve je prekrasno :D Čestitam još jednom na osovjenom Sisley sjajilu :D
    Lak i ruž su savršeni!! A bome i ovaj Shiseido poklon paket, moj najdraži brend dekorative :)
    Okoloočna kremica je baš wow :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      Nemaš se ni ti što žaliti na svoje novitete :D

      Izbriši
  15. Znaći sprej za tijelo preporučaš ... ja nisam još ni tester pronjuškala ali sam pročitala dosta sjajnih i pozitivnih komentara na kontu njega!?

    Shiseido okoloočna ... jedva čekam recenziju :D ???

    Naravno ... sve ostalo je također divno kao i uvijek ;D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala kumo :)

      Sprej mi se jako svidio, i bit će mirisno rješenje za ljeto :)

      Shiseido okoloočna, već sam ju puno puta isprobala i napokon kupila :D

      Izbriši
  16. Ahhhh, koja divota!

    Sve je predivno i nista od ovoga nisam probala.
    A probala bih sve i jedan od ovih proizvoda.
    ...Shiseido torbica me odusevila.
    Ja sam kupila Himalaya piling sa kajsijom,Himalaya gel za ciscenje lica sa Neem-om i pjenusavi gel za ciscenje isto sa Neem-om koji sam poklonila(Anaviglam recezncije su zasluzne za moj shopping).


    Najvise me interesuje Shiseido eye krema, ROC Solei protection fluid i Cellular Soft Glow serum... sad sam se raspametila :).

    Divni proizvodi i jedva cekam recenzije! :) Uzivaj u njima.

    Lijep pozdrav,
    Aida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aida :)

      Ja Himalayu nikako da isprobam. I mene jako privlači otkako je Anaviglam nahvalila:)

      Naravno, recenzije svega uskoro :))

      Izbriši
  17. Jako me zanima ova Roc krema iako sam ja u potrazi za Neutroga Ultra Sheer Dry-touch Sunscreen SPF 100+...Da li si mozda cula za nju? Svi je jako puno hvale a ja ju nikako ne mogu naci ovdje u Stockholmu u ducanima...:( Ne volim narucivati preko interneta jer ovdje sve sto kupim ako ispadne da mi ne odgovara ((dami izazove bilo kakvu reakciju) mogu slobodno vratiti u ducan i dobiti nazad novce ili zamjeniti za neki drugi proizvod...:)))) Sto se tice drugih stvari koje si navele nista nazalost nisam isprobala...Trenutno sam u fazi testiranja Kiehls proizvoda i jakooo sam zadovoljna...S tim da i meni treba neka okolocna krema sa zastitom pa mr zanima kakva ce ti biti ova koju si navela...Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s.gore sam krivo napisala...Nije Neutroga vec Neutrogena...:))

      Izbriši
    2. Čula sam za Netrogeninu kremicu i hvalospjeve. Također kao ti, i ja ne volim kupovat na "neviđeno", ne iz straha od naručivanja, već iz straha da neće biti promašena inveticija .

      I uvijek je najbolje dobro istestirati neki proizvod.
      Ja imam dosta Kiehls proizvoda, mislim da imaju neki stick s spf koji se nanosi oko očiju, pa baci pogled kad već imaš priliku :)

      Izbriši
  18. Ne znam sto bilo koja od nas nekada kaze da nece kupovati nista neko vreme. Samo lazemo sebe naravno da cemo kupovati :) Joj sve mi se svidja sto si nabavila ali mi je specijalno animljiva torbica posto se prezanimljivo zatvara, nisam to nikad videla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, ja se stalno lažem. Uvijek kažem "još samo ovo i gotovo", ha!
      To traje do iduće prilike :D

      Hvala ti, torbica je zaista zanimljiva:)

      Izbriši
  19. Aaaaaaaaa, ma tvoj blog treba zakonom zabranit XD
    Aj kakve divote?!! Sta izdvojiti? LP glow, jedva cekam recenziju za to cudo! Divan dior lak! Cestitke na dobijenom sisley sjaju za usne, prekrasna nijansa! Kao i prekrasan sisley crvendac! Shiseido proizvodi su medeni, posebno ruz, krasno izgleda, koja je nijansa u pitanju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i ja ću sebi zabraniti sve blogove XD

      Hvala draga, nijansa je L29:)

      Izbriši
    2. sisley je nijansa L29 a shiseido? :)

      Izbriši
    3. Oprosti, krivo sam shvatila pitanje :)

      Shiseido je nijansa RS612, boja vina sa zlatnim odsjajem :)

      Izbriši
    4. Hvala, odoh ganjati swatcheve online, divno djeluje :*

      Izbriši
  20. Stvarno sam aplaudirala za tvoju drugu nagradu da znaš... Ovo je sve previše lepo, ne mogu da komentarišem, ionako zapadam u depresiju, sad tonem još dublje. Blago tebi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti od srca<3

      Kozmetika je veselje veliko, no i kod mene često stvara osjećaj tuge..
      pogotovo ako nešto vidim a ne mogu imati.

      Ali, uvijek vjerujem da će prava stvar naći nekako put do nas :)

      Izbriši
  21. Kakav odličan šoping :D !!! Shiseido minies <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Uh nema odmora dok traje obnova što bi rekli :)
    Neka, neka, samo nek mi uživamo u divnim novitetima <3

    OdgovoriIzbriši
  23. Ma da, to svi kažemo da nećemo više ništa kupovati kad ono... opa odjednom prazan novčanik :D Ne možeš protiv toga nikako.
    Fino si pokupovala svega, opasno bome. :)
    Ja sam isto imala neke lude sreće u nagradnim igrama, evo baš danas kod Mell osvojila Avene paketić, pa da bih riječ rekla :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam na nagradi!!

      Ja moram priznati da nemam neke sreće na nagradnim igrama, pa sam sad jako sretna :)

      Izbriši
  24. Koliko dobre i kvalitetne stvari posedujes, ne odnosi se samo na ove vec generalno :)!
    Nadam se da cu kao buduci ekonomista fino da zaradjujem, makar za trecinu ovakvih stvari :D
    Jedva cekam da citam detaljnije :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Di :)

      Bit će, sigurna sam da će i kod tebe biti predivnih stvari, uostalom, nemaš se ni sad šta žaliti :))

      Izbriši
  25. Nuxe imam i jedno i drugo i zakon je. RT također imam i zakon je. Ostalo nemam, divno je, ali posebno me zanima ROC. Nisam od njih još ništa probala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo iste stvari, znači da imamo sličan ukus:)

      ROC ima pogođenih stvarčica, zaista nisu loši :)

      Izbriši
  26. Ajme divote... Nemam više šta za komentirat. ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. Prekrasne stvarčice, svaka posebno birana za čisti užitak! Kakva će to uživancija biti koristiti, a i recenzije čitati. Već se radujem :-) Jako me zanima ta tekuća svjetlost, volim ispunjena obećanja :-) Čestitam na nagradi, lijepo se uklopila u ovaj post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Kozmetika je stvarno uživancija, sve zanima La Prairie, pa ću njega što prije recenzirati:)

      Izbriši
  28. kad kod tebe vidim novitete pogubim se totalno ;)
    nisam ni ja baš bila dobra ovaj mjesec, skupilo se toga... ali muka mi je to stavit na hrpu, ovako se lakše tješim da to nije strašno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Apsolutno te razumijem, ja svoje postove o novitetima, ne smijem ni otvarati da me ne peče savjest, užas :( :D

      Izbriši
  29. Dakle ja ovako ne shopping-ujem ni za Božić :D Sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  30. Fantasticni noviteti :)
    Jedva cekam po koju rec o RT cetki :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, RT četka je jednostavno kist koji služi za apsolutno sve: od tekućeg pudera do rumenila :)

      Izbriši
  31. a trudi se ne shoppingirat ovih dana ali nisam sigurna koliko je uspjesno. od ovoga, dior lak i expert face brush :slin:

    OdgovoriIzbriši
  32. Sve je divno, a pogotovo Dior lak za nokte. Baš je prava proljetna nijansa :) Ja sam se u zadnje vrijeme počastila samo sa Missha PC BB kremom jer mi se jako svidjela i stvarno je super, nemam zamjerke! (Hvala na testeru!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, lak je prelijep. Još samo da moji nokti nisu u komi :(

      Drago mi je da ti je tester pomogao u odluci :)

      Izbriši
  33. Jao kod tebe uvijek padamo u nesvijest od ljepote kupljenih proizvoda! :-D Baš sam geledala ovu Roc emulziju al ipak odlučih ne eksperimentirati jer sam prilično zadovoljna sa Ducray Melascreen emulzijom. To mi je najbolji proizvod sa SPF koji sam ikad imala al znaš ono kopkanje u glavi da možda postoji i nešto još bolje. :-D Možda isprobam Roc kad nju potrošim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Burleska, imam ja i Ducray pa ću kombinirati, kod mene spf krema ne nedostaje :D

      Izbriši
  34. Torbica sa mini proizvodima *____* i onaj lakić za nokte ! DIVOTA!

    OdgovoriIzbriši