Aminogenesis kozmetika

Posted by Dear Skin at 01:07
Jeste li čule za Aminogenesis ?




Drage moje čitateljice, već dugo želim napraviti i svoju HG listu, u njoj će se naći jedan proizvod o kojem sam Vam već htjela pisati, no nikako da dođe na red:)

Za početak,  Aminogenesis kozmetika nam dolazi iz USA, ja dugo znam za nju i upoznata sam s njihovim asortimanom, te dugo čitam o iskustvima žena širom svijeta.

Link : Aminogenesis

- kozmetika koja iskorištava moć 17 visokopročišćenih , prirodno dobivenih aminokiselina biljnog porijekla
- devet aminokiselina sadržanih u AminoGenesis formuli su esencijalne, što znači da ne mogu biti proizvedene u stanicama kože nego se moraju unijeti iz vanjskih izvora
-odgovara svim tipovima kože, hipoalergeni proizvodi i ne izazivaju iritacije kože
-potpuno jedinstveni sastav kojeg nećemo naći ni u jednom drugom proizvodu
- proizvodi se u USA po najvišim proizvodnim standardima
- najnovija Anti- age tajna poznatih i slavnih
- preporučen od svjetski poznatog kalifornijskog centra za tumore, za ublažavanje popratnih pojava na koži nakon kemoterapije.

Više od godinu dana slinim za ovim proizvodima koji su dostupni samo u dermokozmetičkim klinikama. Uspjela sam isprobati samo jedan proizvod o kojem ću Vam pisati, a sada imam prilike isprobati još dva proizvoda pogledajmo :

Prvi proizvod je gel za umivanje Really, really clean

O ovoj umivalici sam dugo i puno pisala na forumu,i žene koje su me pratile tamo, znaju moje oduševljenje ovim proizvodom, kojeg sam prije godinu dana proglasila meni najboljom, najsavršenijom umivalicom IKAD.
Detaljna recenzija uskoro :)

Drugi proizvod kojeg dugo, dugo želim probati je krema za područje oko očiju Counter Clockwise

Jako se veselim isprobati ovu jako hvaljenu kremicu :))
Bori se protiv starenja kože, naotečenih i tamnih podočnjaka, hiperpigmentacije podočnjaka :)

I treći proizvod kojeg ću isprobati je potpuna novost, mislim da sam vjerojatno prva u Hrvatskoj koja će isprobati :)) Serum za lice SPOT LIGHT
Serum koji djeluje protiv hiperpigmentacija, uzrokovanih UV zrakama ili staračkim mrljama, protiv bora i dehidracijskih linija, posvjetljuje kožu, duboko hidratizira i nježno pilingira.
Dakle, savršen proizvod za moju umornu, devitaliziranu, kronično dehidriranu kožu koja se bori i protiv mrlja i bora.

Jako hvaljeni serum kojeg zaista vole mnoge poznate ličnosti širom svijeta je ParanormalEfx serum, a Spot Light bi trebao biti još bolji :))

Bacam se u isprobavanje, a do slijedećih recenzija Aminogenesis proizvoda, šaljem Vam puno pusa uz pitanje, jeste li što probali od Aminogenesis kozmetike? Dojmovi, preporuke?

61 komentari:

  1. Ja sam jedna od forumašica koja je kupila gel na tvoju preporuku, imam seboreični dermatitis, jako osjetljivu kožu. Samo ću ti još jednom reći hvala na preporuci, ovaj gel me spasio a i mog supruga koji ima problema s licem.

    tvoja forumašica bell de jour !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga bell, jako sam sretna što je tebi i suprugu pomogao, za osjetljivu, problematičnu kožu, zaista je fantastičan :)

      Izbriši
  2. Ništa probala, do tebe nisam ni čula za njih :)
    Jedva čekam recenzije :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, kod nas se malo zna za njih, vani su jako poznati i hvaljeni :)

      Svakako, recenzije kreme i seruma nakon dužeg isprobavanja a gel ću ubrzo recenzirati pošto sam ga koristila :)

      Izbriši
  3. Nisam,ali serum me takooo privlaciiii :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za serum još ne mogu niša reći, ali poznavajući tvoju kožu, mislim da bi pronašla super proizvode za svoje potrebe. Ova kozmetika je baš usmjerena nama koje se puno iscrpljujemo i koža nam je konstantno pod stresom :(

      Izbriši
    2. Znas li otprilike kolike su cijene? Tamo na njihovoj stranici nista ne pise... :/

      Izbriši
  4. Gel za umivanje je 182 kn, no ne znam toćno za serum i kremu, budem se raspitala pa ti javim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikad čula, hajde nam napiši recenzije, sad me zanima taj gel za umivanje ??

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam nikada čula, a baš mi trebaju sva tri ova proizvoda! Gdje se mogu nabaviti u HR?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Hrvatskoj se mogu nabaviti preko zastupnika na mail prodaja@aminogenesis.hr, te preko poliklinika na ovom linku koji također šalju poštom http://www.aminogenesis.hr/gdje-kupiti/

      Izbriši
  7. svakako javljaj za serum, cijena nije uopće strašna za gel za umivanje, pa možda niti serum neće biti nešto abnormalno skup.

    više sam nego zadovoljna sa Obagijem spf;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, vidjela sam tvoje pohvale Obagija na forumu, nikako da stignem odgovoriti, ali jako sam sretna da si zadovoljna :)

      Također mislim da cijena zaista nije pretjerana za ovako odličan proizvod o kojem ću napisati post, a za serum, javljam dojmove svakako :))

      Izbriši
    2. a dali se negdje može netom naručiti?ovaj cocoon losion za tijelo me jako zanima!

      Izbriši
    3. Možeš ga naručiti na linku koji sam ostavila u postu, dođeš na proizvod i iznad svakog ti nudi NARUČI PROIZVOD, dostava im je besplatna , upravo sam naručila Coccon losion, košta 220 kn :)

      Izbriši
  8. Pozz, zanima me gdje se može naručiti ta umivalica i serum?
    hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Serum još nije pušten u prodaju ali mislim da će biti ovih dana, u svakom slučaju, proizvodi se mogu kupiti/naručiti na mjestima na ovom linku
      http://www.aminogenesis.hr/gdje-kupiti/

      Izbriši
  9. Spot Light serum odlično zvuči :-D

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam čula za njih! Auuu, čekam tvoje utiske :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam umivalicu i zaista je temeljita ;) ... jedva čekam dojmove o okoloočnoj ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ti kao kozmetički guru, jako mi je drago da si zadovoljna ovom umivalicom :))

      Izbriši
  12. Super mi je ime okoloočne, vraća vrijeme unazad :)
    Sad i ja jedva čekam recenziju umivalice, ali i ostalih proizvoda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ime je stvarno obećavajuće a učinak ćemo vidjeti :)

      Umivalica je mrak a recenzija slijedi :)

      Izbriši
  13. Nisam čula za njih do sad :D već sam navikla da nam ti otkrivaš nove brendove i super proizvode! Jedva čekam recenziju umivalice, zvuči kao nešto što bi meni moglo odgovarati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Ja sam mala beba u odnosu na tebe koja kupuješ uvijek neke divote za koje nisam čula :)

      Svakako mislim da bi ti se really clean dopao:)

      Izbriši
  14. Juhuu, veselim se buducnim recenzijama :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jaooo Aminogenesis !!

    Potrošila sam dva komada Coocoon mlijeka za tijelo, bila sam na jednom laserskom tretmanu gdje su mi ga preporučili. Totalno mi je obnovio kožu! Sad koristim neke druge mazalice ali Coocoon uvijek imam u pričuvi !

    Kako si ti saznala za Aminogenesis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam i čitala o tom losionu i svakako ga planiram kupiti :)

      Ja sam za Aminogenesis saznala surfajući netom u potrazi za dobrim čistaćem lica, ostalo je povijest :D

      Izbriši
  16. Nisam probala ovu kozmetiku, ali kad ti odobriš nešto, onda znam da valja 100%! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka, ne znam za ostatak asortimana ali ono što sam koristila mi je bilo predobro :)

      Izbriši
  17. vidim da je ima na jagodici, misliš da je sigurno kupiti preko njih jer sam čitala da znaju imati fejk stvari?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja na Jagodi još nisam naletila na fejk, iako imaju fejkove Lancome, Mac-a i Nars-a.

      Za Aminogenesis ne znam da li fejkaju

      Izbriši
  18. Sve do ovog posta nisam nikada čula za Aminogenesis. Daleko smo mi još od Europe,a li hvala Bogu na online shoppingu :)
    Veselim se što češ moći probati još nešto od njih i jedva čekam recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je Aminogenesis zaista slabo primjećen kod nas, šteta i iskreno se nadam da će se to promijeniti.
      Ti kao veliki ljubitelj dobre i djelotvorne kozmetike, vjerujem da očekuješ recenzije a ja ću se potruditit što prije i iskreno napisati :)

      Izbriši
  19. Cula sam za taj gel, jedan poznati nas dermatolog ga preporucuje kao najbolju umivalicu na svijetu.
    Jako me zanima recenzija, sve me umivalice koje se ispiru vodom pomalo isusuju, cak i na forumu omiljeni Uriage baby lavante i Nuxe medena umivalica. Sad sam bacila oko na neku REN kremu za umivanje s glinom (jesi probala mozda?), al pricekat cu s recenzijom ovog Aminogenesisa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krivo sam napisala, pricekat cu s kupovinom dok ne napises recenziju. :-)

      Izbriši
    2. Od kozmetike REN, imala sam samo koncetrat AHA s kojim sam bila slabo zadovoljna, te isprobala putem testera mlijeko za lice i kremu.

      Potrudit ću se što prije napisati recenziju jer vidim da si u potrazi za umivalicama, mene je Nuxe također isušivala , Uriage nije ali nije ni bila učinkovita :(

      Izbriši
  20. Drago mi je da je konacno netko otkrio ovo savrseno umivanje. Od kad imam ovaj gel, preporodili smo se svi u obitelji (sin akne, muz rosacea, a ja isusivanje koze), sve smo rijesili aminogenesis kozmetikom.Nisam registrirana na forumu, pa mi je bas bilo zao da nigdje ne mogu pohvaliti.
    Zahvalna sam dermatologici svojoj do neba, koja mi je ovo preporucila. Sad sam na photolagenu za mrlje serum, i imam opet samo rijeci hvale. Mrlje nestaju, tj. blijede za pocetak, ali konobarica u mom kvartu je za 5 mj rijesila sve svoje mrlje, a imala ih je.
    Tome se i ja nadam.
    Dear Skin, hvala ti na blogu i otkricima, zaista pomazes,samo nastavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam prije godinu dana otkrila Really , really clean bila sam oduševljena i jako sam htjela isprobati još nešto od ove kozmetike. Napokon imam tu čast i nadam se da će i meni pomoći kao tebi i tvojoj obitelji.

      Hvala ti što si podijelila s nama svoje iskustvo, nažalost vrlo malo ljudi je probalo i svako iskustvo je dobro došlo :)

      Izbriši
  21. Moj muz je pomorac i svi njegovi kolege koriste Th. facial repair od aminogenesis, vec godinu dana. Kada stigne s broda narucujemo lager, koza im je inace koma od sunca i vjetra, preporodili su se, isto na preporuku dermatologa. Sad samm pocela i ja koristiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, joj, samo vi hvalite, moja Wish lista samo raste :D

      Još jedno odlično iskustvo, nažalost, nisam probala tu kremu ali nadam se da ću imati tu priliku.

      Hvala ti :)

      Izbriši
  22. Marijana Davorin16. lipnja 2013. u 02:19

    Nisam dočekala, kupila sam gel za umivanje, nadam se da će ispuniti moja očekivanja .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako javi dojmove. Sutra ću napisati svoju recenziju, u slučaju da ti nisu objasnili neke stvari :)

      Izbriši
  23. ni probala ni čula ;)
    što se tiče preparative, kupim kad mi nešto treba, obićno u drogeriji i to prvo što mi padne pod ruku ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična taktika, blago tebi :))

      Meni su drogerije postale pretijesne :)

      Izbriši
  24. Nikad nisam čula ni čula za Aminogenesis, shame on me :D Ali kako volim isprobavati nove proizvode, a vidim da ove svi hvale, baš bih ih voljela probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš isprobavati, sigurna sam da će i ova divna kozmetika naći put do tebe :)

      Izbriši
  25. zanimljiv brend,prvi put cujem za njih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si onda saznala za njih :)

      Nažalost, kod nas se jako malo zna za njih, dok su vani jako popularni .

      Izbriši
  26. Davorka ( yogica)17. lipnja 2013. u 01:10

    Moja kolegica s posla mi je jednom pričala o serumu ove firme, opisivala ga je kao deseto svjetsko čudo. Možda je to baš taj Paranormal koji si spomenula. Baš ću provjeriti , mislim da ću pričekati tvoje recenzije i naručiti koji proizvod, ulijevaju povjerenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam čitala puno odličnih recenzija, baš me zanima koji je to proizvod s kojim ti je kolegica zadovoljna :)

      Izbriši
  27. Baš se veselim recenzijama! Posebno me interesira okoloočna krema koju već sada želim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene najviše ona zanima, i bacam se na korištenje :)

      Izbriši
  28. Mislim, kaj da sada radim? Jednostavno moram kupiti taj gel za ciscenje :))) Da li znas da li skida i teski puder tipa Colorstaya? Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana,

      večeras ću napisati recenziju, danas imam Shiseido puder na licu koji je jako vodootporan i na njemu ću testirati uklanjanje.

      Izbriši
  29. Ta umivalica mi je stalo na pameti od kada si je nahvalila na Forumu, jedva čekam recenziju :D
    I da, noviteti su ti fantastični :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti recenzija približiti ovu umivalicu :)

      Hvala :)

      Izbriši