Blogodarivanje :))

Posted by Dear Skin at 13:10




Drage moje vjerne čitateljice,

povodom 200 000 pogleda na moj blog i 714 lajkova na FB, vrijeme je da se puno zahvalim na Vašem čitanju mojih postova <3
U današnje vrijeme , kada mi žene imamo toliko malo vremena za sebe, a kamoli za čitanje i pisanje blogova, mislim da mogu biti jako ponosna i sretna što dobivam ovoliku podršku <3
Trudit ću se biti što ažurnija i napraviti što više recenzija kako bi Vam približila pojedine proizvode, a Vama od srca puno HVALA.

Ovom prilikom objavljujem malo darivanje, koje ste Vi izabrale.
Dakle , radi se o skin care proizvodima i koje ću podijeliti na dvije nagrade: za moje čitateljice s osjetljivom i suhom kožom i za čitateljice s masnom i problematičnom.

1. NAGRADA
Jedna od mojih omiljenih skin care firmi: Kiehls: radi se o Gentle foaming facial cleanser
Nježan čistać za osjetljivo lice, ne sadrži mirise ni sapune.
Sadrži alantoin, ulje koštice marelice i avokado ulje , 250 ml.
2. NAGRADA

Također dvije omiljene skin care firme: Bioderma fluide matifiant , fluid za mješovitu i masnu kožu, koji matira i hidratizira , 40 ml. plus Murad Sunblock spf 30 , 30 ml. Krema za zaštitu od sunca za mješovitu kožu.

Svi proizvodi su bez kutijica .

Nadam se da Vam se sviđaju nagrade:)

A sad pravila:

1. U darivanju mogu sudjelovatti sve čitateljice bez obzira na mjesto stanovanja.
2. S obzirom da znam kako me čitaju i prate osobe koje ne ostavljaju komentare, uvjet nisu komentari na blogu, no ipak bih voljela da se suzdrže profesionalne igračice za koje mi blogerice znamo da se javljaju isključivo kad su nagradne igre u pitanju.
3. Darivanje je otvoreno danas 02.06.2013. i traje do 16.06.2013. u 23.59 h
4. Pobjednike će odabrati random.org
5. U komentarima ispod posta ostavite svoj mail , ime i prezime. Tko ne želi javno napisati svoje ime i prezime, molim da ostavi samo mail a ime pošalje mailom na eyedetoxx@gmail.com
6. U komentaru napišite i koju nagradu želite 1 ili 2
7. Još jednom se zahvaljujem svima na čitanju i želim puno sreće svima, a darivanja će biti još puno :))

Velika pusa svima <3

Martina

118 komentari:

  1. Želim nagradu broj 1:)
    Vlatka Bratulić, mail: vlatka.bratulic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. josipa24@hotmail.com
    Josipa Kristić

    Željela bi nagradu 2

    (Hvala na darivanju!)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila bih sretna kada bi osvojila nagradu br.1.

    dragamoric@gmail.com Draga Morić

    OdgovoriIzbriši
  4. Pertic Blazenka
    ruth@net.hr
    nagrada 2... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Martina na ovom darivanju :).Inace u pravu si da te citamo, i to redovno, i mi koji ne ostavljamo komentare ;).
    Marija Lazarevic , lazarevicmarija@live.com zelela bih nagradu pod rednim brojem 2 . Kiss od mene.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tea Matešić Bugarin (očito :)
    tea.matesic.bugarin@gmail.com

    U dilemi sam koju bih nagradu željela. Naime, iako imam kombinirani tip kože, volim i koristim umivalice i proizvode za čišćenje za osjetljivu kožu. S druge strane, volim Biodermu i nisam isprobala ovu Muradovu kremu. Decisions, decisions... Ukoliko je ova umivalica pogodna i za nas malo masnije, ipak bih radije nju. Znači, nagrada br. 1.
    Sorry za stream of consciousness, nije mi bilo lako odlučiti.
    Moram ti priznati da pratim dosta hrv. blogerica, ali jedino tvoj blog religiozno pratim. Samo tako nastavi! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Osjetljiva za nagradu br. 1:)

    Anđela Vidović
    andelavidovic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Marina Šilipetar marina.silipetar@gmail.com
    ja bih drugu nagradu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. draga svaka čast na impresivnoj brojci! darivanje je odlično kao i svako koje si imala do sada. voljela bih osvojiti nagradu br.1

    Tina perić
    pinkyroses at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  10. voljela bih dobiti nagradu br. 2 ;-) Manuela Pilatus - manuela.pilatus@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne vjerujem da cu opet imati srece ali evo da pokusam jer mi je ova druga savrsena!
    mekec88@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Veoma bih rado "udomila" nagradu broj 2 :))
    Pa ako se i gospon' Random.org bude slozio, kontaktiraj me na; sweetest_tabooo87@yahoo.com
    Tvoja sarmantna citateljica Selma Aganagic-Gabela hahaha :)))
    Morala sam se malo nasaliti, ne zamjeri :)

    OdgovoriIzbriši
  13. jelena hrkač
    jelena-1991@hotmail.com
    nagrada broj 2 :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Trkulja Vanja trkulja.v@gmail.com nagrada 1 :) pozdrav veliki

    OdgovoriIzbriši
  15. wow, svaka cast na pregledima i pratiteljima na fb :)
    Ana Petrovic koja zeli nagradu broj 1 :)
    ancibal12@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Kostic Ivana
    ivanaj.jag@gmail.com

    Nagrada 1,taman sam u potrazi za pravim sredstvom za ciscenje :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Nagradu br. 2 bih rado čuvala, mazila i pazila :))
    Melita Jagodić
    melita.kresic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Prvo čestitam na velikom broju pregleda i lajkova :)

    Voljela bih isprobati 1. nagradu, jer imam suhu i osjetljivu kožu :D

    Mirela Cišper
    petitecherie25@gmail.com <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Cestitke na ovolikom broju pregleda uz zelju da nam jos duuugo dugo pises :*

    Ja sam Ivona Marinkovic, mail mi je ivona.marinkovic.bg@gmail.com, a zelela bih nagradu pod brojem 2 :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Naučila si me sve o njezi koze..
    čitam i pratim redovito..Hvala unaprijed
    Zeljela bi nagradu broj 2.
    Imam mjesovitu kozu.
    Ivana Šarec
    moj mail:sarec.ivana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitke na broju pregleda :)
    Nagrada broj 2 (imam mješovitu kožu)
    Ajla Šarić, mail: mypreciousmakeup@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Čestitam, no ne čudi me popularnost bloga jer je odličan!

    Ivana Bebek, astrid_0410@net.hr , voljela bih dobiti nagradu br 2 :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Moja koža je, kako je to super sročila jedna forumašica, prije svega snobovska i ništa ne voli :) ali mislim da bi ipak mogla naći zajednički jezik s ovom umivalicom, pa bih rado ovu prvu nagradu :)
    Tamara Kolarić, tamara.kolaric@gmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Volela bih drugu nagradu..
    Jasmina Stanojevic
    yasminna90@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Tek odnedavno pratim tvoj blog i jako mi se sviđa :) samo tako nastavi :)
    Jelena Roso,jelenaroso@hotmail.com
    Nagrada broj 2 bi mi jako dobro dosla,nikad nisam bila u mogucnosti probati nijedan od ovih proizvoda i jako bi me veselilo da ih isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Danira Redzic
    danira_1707@hotmail.com
    Nagrada br. 1
    :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Maja Božić, majabozic08@gmail.com
    Volela bih nagradu broj 2.
    Čestitam na broju pregleda i radujem se budućim recenzijama!

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne znam zasto me objavilo kao anonimno :) sorry,evo ispravak :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Predivno darivanje. ;) Ja također obožavam Kiehl's i tu umivalicu imam već dugo na listi želja, pa vrijedi probat. :)
    Nagrada br. 1
    Ana Marija Krenek
    ana107@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  30. Lucija Ujčić
    ujcic.lucija41@gmail.com
    Nagrada br.2:D

    OdgovoriIzbriši
  31. Ipak je skin care :D Ana Rimac lendoxia@gmail.com i nagrada broj 2

    OdgovoriIzbriši
  32. Nagrada broj 2
    Jelena Radovic
    jecaneca1@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  33. Uuu nagrade su divne :) ja bi nagradu broj 2
    Anja Rajčević
    anja.zg.hr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  34. Nagrada broj 2 bi bila savršena :)
    Marina Petrić
    marina.petric82@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  35. Kako da se odlučim između ovakve dvije krasne nagrade :D

    Biram nagradu 1. Kiehls Gentle foaming facial cleanser <3
    e-mail: mumford0401@gmail.com, a podatke ti šaljem na mail ;))

    OdgovoriIzbriši
  36. tina__sb@net.hr
    Biram nagradu br. 2

    OdgovoriIzbriši
  37. Čestitam na čitanosti, zaista je zasluženo. I u pravu si kad kažeš da ima onih koji ne komentiraju, a čitaju te. Ja sam u toj grupi, nikad ne kometiram, ali te vrlo rado čitam, svaki dan provjerim ima li što novo na blogu... :) Muž mi kaže da moram na liječenje jer sam postala opsjednuta šminkom i kremicama! Rado bih nagradu br 2. :) mail je ruza888@hotmail.com, a ime ti pošaljem na mail! pusaa

    OdgovoriIzbriši
  38. Ana Vukosavljevic
    angelsmiledoll@gmail.com

    Nagrada broj 2 :)

    Sretno mi bilo, i od mene cestitke ali to ne cudi s obzirom na to koliko nas poducavas svojim tekstovima :D :*

    OdgovoriIzbriši
  39. andrijana90pesic@gmail.com
    Andrijana Pesic
    Nagrada broj 2
    Volela bih da napravis post (ako vec nisi, mozda mi je promaklo) o kremam za samopotamnjivanje.

    OdgovoriIzbriši
  40. Takodje spadam u grupu ljudi koji redovno prate, a nikad ne komentarisu. Pobornik sam one bolje cutati nego lupati, a reci kad imas nesto pametno :D Volela bih nagradu br. 2 :)
    mail:anchy773@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Cestitke za veliki broj pregleda, uopste me ne zacudjuje, sve nas redovno prosvijetljujes svojim postovima :-)
    Rado bih nagradu broj 2, stize ljeto i toplo vrijeme(valjda ce konacno )pa ce koza vise da se masti.
    Snježana Đukić
    minaandnestor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  42. Želim nagradu broj 2
    Amila Tinjić amilat89@yahoo.com
    voljela bi biodermu isprobati ali kod nas u BiH je nema, a murad je već legendaran :)

    OdgovoriIzbriši
  43. Čestitam na tolikoj čitanosti. Nije ni čudo da su rezultati tako dobri kad je blog jedan od najkorisnijih u našoj blogosferi. :top:

    Ja bih htjela nagradu br. 2 :)

    Vesna Mateljak
    vesna.mateljak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. Prvo da pohvalim tvoj blog, redovno te čitam. Drugo, da se uključim u trku za proizvode pod brojem 2:)
    Mail dagmar1st@yahooo.com Dagmar Stojanović

    Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  45. Blog je odličan i meni, osobno je jako puno pomogao do sada.
    Ja bih nagradu broj 2
    Hvala, lp
    ostoictanija@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  46. Ja bih nagradu broj 1.
    Renata Ivsic
    renata.ivsic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  47. Anamarija Tetlo
    anatetlo@gmail.com
    zelim nagradu broj 2 :))

    OdgovoriIzbriši
  48. Zelim nagradu broj 2 :)
    Belma Begatovic
    belma_begatovic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  49. Ne treba mi nijedna nagrada, samo bih ti htjela čestitati na 200.000 pogleda, najbolja si! ;)

    OdgovoriIzbriši
  50. Zelim nagradu broj 2
    Josipa Mamut
    jopehtt@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  51. lovestoriii@gmail.com
    Mihaela Kolić
    Želim nagradu 2. zbog matirajućeg fluida jer imam jako masnu kožu

    OdgovoriIzbriši
  52. Cestitam na 200 000 pregleda,da ih imas jos punoo punooo .... :)

    Nagrada Br 1 :P
    Tanja Potkonjak
    tanja.vk1984@gmail.com
    :)

    OdgovoriIzbriši
  53. Meni se sviđa nagrada br. 1
    pohvale za blog! :)
    Valentina Kasum
    valentina.kasum@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  54. Ana Vucetic
    ema.vucetic@gmail.com
    Nagrada br. 1.

    OdgovoriIzbriši
  55. llella45@gmail.com Jelena Došen, želim drugu nagradu :)

    OdgovoriIzbriši
  56. Petra D.

    Voljela bih nagradu broj 1 :D
    petrad77@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  57. Čestitke :D

    I stvarno super giveaway :D. Teško je odabrati nagradu jer su obje super, ali biram ipak nagradu br.2.

    Lana Pilauer
    lana.pilauer@mail.inet.hr

    OdgovoriIzbriši
  58. Nekako me ne cudi sto je toliko ljudi pregledalo blog jer je stvarno jedan od najboljih na hrvatskom...ipak iskustvo cini svoje...:)
    Voljela bih udomiti nagradu broj 2...:) iako imam osjetljivu kozu, isto tako imam i masnu pa mislin da je ova 2. korisnija u ovo ljetno vrijeme.
    Prosli put sam osvojila testerice kod tebe, to mi je bila prva nagradica koju sam ikad osvojila, nadam se da cu i ovaj put biti sretne ruke ;)
    Ime i prezime: Ingrid Gregorovic
    Mail: ingrid.gregorovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  59. Čestitam!
    Sviđa mi se nagrada br.2
    Nikolina Renić
    nik.ren.007@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  60. Ivana Živčić, iggy_pooh9@yahoo.com, nagrada 2

    OdgovoriIzbriši
  61. Čestitke na čitanosti!
    Mail: ivchi.mirchi@gmail.com, biram nagradu broj dva.

    OdgovoriIzbriši
  62. Super nagradice! Cestitam na blogouspjehu! :)
    Dunja Osmanović (2. nagrada)
    dunjaosmanovic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  63. samo da cestitam....drugu nagradicu bih volela , ali posto to vec imam, prepusticu trku ostalim devojkama...Lana

    OdgovoriIzbriši
  64. Želim nagradu br 2.
    mstarcevic10@gmail.com
    Melanija Starčević.

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  65. Aleksandra Dobardzic, aleksdobardzic@gmail.com
    A kao masnokozac biram 2. Cestitke za preglede doguraces ti i mnogo vece brojke :)

    OdgovoriIzbriši
  66. lana.cicek@gmail.com

    Lana Čiček, željela bih nagradu broj 1 :)
    Hvala ti što pišeš ovaj blog, nemaš pojma koliko si mi pomogla s odabirom ispravne njege za moju hirovitu osjetljivu kožu ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  67. Svaka čast za nagrade eto i ja se prijavljujem, masna.
    Marija M.
    sanelmahic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  68. Pratim te od pocetka! Uzivam u svakom postu!
    Zelela bih nagradu br1!
    Tatjana Sokovic
    sokabg@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  69. Obožavam čitati tvoje recenzije
    Biram nagradu br.1 ,Miroljuba Spasojević,zikaeda@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  70. Baš su divni pokloni! :-) Igram za nagradu pod brojem 1.
    gabbaggab123@hotmail.com

    G.

    OdgovoriIzbriši
  71. Martina, čestitam na velikom broju pregleda bloga i FB lajkovima, potpuno je zasluženo :)
    Želim ti još toliko svaki mjesec!! Divne su ti nagrade, posebno me veseli što su preparativne :D
    Budući da spadam u one pod opisom nagrade 1, sve ti je jasno :)

    Sara Deković
    makeupmyday0@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  72. Čestitam na 200000 pregleda, to je ogroman uspjeh ;-)

    Željela bih osvojiti nagradu br. 1.

    Jasmina Perić makeuparenaaa@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  73. Čestitke na 200.000 pregleda! :D

    Željela bi nagradu pod rednim brojem 2 :)

    Nikolina Jurinjak, njinja_666@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  74. igram za nagradu br 2.
    Marija Đorđević, mail je djordjevichmarija@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  75. U sustini nikada nisam probala nijedan od ovih proizvoda pa bih bila zadovoljna sam bilo cime, mada mi taj bioderma deluje kao nesto sto bi mi odgovaralo :)
    Tamara Farmakovski, lovelaughandsmile@gmail.com

    P.S. Cestitke za 200.000 pregleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  76. Čestitke i od mene!
    Nagrada br. 1
    nela_b@net.hr
    ostale podatke saljem mailom :))

    OdgovoriIzbriši
  77. Draga,ja ne zelim nagradu,ali zelim da ti kazem da te pratim i da voooolim tvoje postove,a najvise bih volela da vidim od tebe u buducnosti,nocnu,dnevnu,jutarnju rutinu,ali detaljno,nekako sam zaludjena sa postovima i video klipovima na youtobe-u,i naravno kantu koja je ne prevazidjena!!!! Zelim ti josh vishe like-ova na FB kao i sto vishe citateljki na tvom blogicu!!! :-* :-* :-*

    OdgovoriIzbriši
  78. Nagrada broj 2
    jelena_pobric@yahoo.com
    Jelena pobrić

    OdgovoriIzbriši
  79. Voljela bih osvojii nagradu broj 2. :)
    nenica0204@gmail.com, helena sertić
    Moje čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  80. Moj prvi komentar a svakodnevno pratim tvoj blog jer je jedan od najboljih :)
    Mersiha Macić
    Nagrada br.1
    mersiha80@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  81. Draga, od <3 iskrene cestitke na takvom uspjehu! Svaka cast i nastavi biti tako odlicna!
    Nagrade su odlicne, licno ne znam sta bi izabrala, teska odluka :D ali eto, posto dolazi ljeto i sjaj na licu, da vidim kako funkcionise taj hvaljeni bioderma sebium mat. Znaci, biram nagradu br.2
    Vrcić Selma, mail: vrcicselma@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  82. Čestitke na uspjehu; ovaj blog zaslužuje i više jer je među najboljima u blogosferi. Želim ti još puno uspjeha! :)

    Nagrada br.1 je moj izbor, već dugo mi je Kiehl's općenito na listi proizvoda koje moram probati, ovo bi bio idealan način :)
    mail: tinich3003@gmail.com (podatke šaljem na mail)

    OdgovoriIzbriši
  83. cestitke na postignucu marina, zelim ti ih jos toliko :)
    zelim nagradu br. 2, bubreg bih dala za biodermin proizvod jer samo cujem hvalospijeve!
    lejla sisic, sisic.lejla@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  84. Maja Tomšić
    majatomsi@gmail.com

    željela bih nagradu broj 2. :)

    OdgovoriIzbriši
  85. Cestitke :)
    Samo da podrzim blogodarivanje,ja necu da ucestvujem :)

    OdgovoriIzbriši
  86. Evo da i ja oprobam srecu u igri, zelela bih nagradu br. 2
    milenadejanovic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  87. Ja te pratim redovno :-)
    želela bi nagradu br 2
    Nisam imala priliku da probam ništa od Dr. Murada.

    lidajavasic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  88. čestitam, želim još puno uspjeha s blogom.
    Ivana Mišetić
    ivanamisetic@hotmail.com
    poklon br.2

    OdgovoriIzbriši
  89. Suva i osetljiva koža, nagrada br. 1
    koricamarija@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  90. broj 1, naravno :)
    Mateja Nožarić
    mateja.nozaric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  91. Cestitke na citanju,200 000 je veliki uspeh! Zelim ti da nastavis sa pisanjem jos uspesnije,tvoj blog mi je jedan od najdrazih koje volim da citam :) inace zelela bih nagradu pod brojem 2- Gajic Sonja, email: s7.1.11@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  92. Čestike draga, tvoj blog a prvenstveno Ti, zaslužuje još veće cifre <3

    OdgovoriIzbriši
  93. Eto, nisam odoljela i ipak se prijavljujem za 1.
    lacelady1975@gmail.com
    Povod je hvale i čestitke vrijedan :-)

    OdgovoriIzbriši
  94. Čestitam, nastavi ovako! Redovno te pratim i uživam. :) Poklon br.2
    Daliborka Dačić
    daliborka65@live.com

    OdgovoriIzbriši
  95. Draga Eye,

    citati tvoj blog je pravo zadovoljstvo. :)
    Ja sam jedna od tih koja ne komentira, ali uvijek jedva cekam svaki novi post!
    Dugo te pratim, jos sa foruma, pa sam bas bila sretna sto si se upustila i u blogosferu. :)

    Ja bih ovljela dobiti Poklon br. 1

    aylour@gmail.com

    Puno pozdrava
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  96. Obje nagrade su super, al ja ipak biram broj 2!
    Jasenka Jaganjac, jasenka_gms@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  97. čestitam :)

    zarazila si me Kiehlsom, pa bih 1. :)
    Nives Banjšak
    nives.banjsak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  98. čestitam,samo tako dalje :)
    voljela bi osvojiti nagradu br.2
    Mateja Brlečić
    mateja.brlecic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  99. Predivne nagrade ;) Ja bi nagradu broj 2. :)
    Andrea Jeličić andreajelicic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  100. Ove brojke nisu uopće iznenađujuće :)
    Čestitam i želim nam svima još puno, puno tvojih postova :)

    tonka.m@gmail.com
    Antonia Mihetec
    Voljela bih nagradu br. 2

    OdgovoriIzbriši
  101. Uh!:):) Nagrada no.2:)
    Petra Bijelic,petra_bijelic@yahoo.com

    Pozzzz:)

    OdgovoriIzbriši
  102. ooo da, citamo te i mi sutljivi :))) moram reci svaka cast na blogu i na svim savjetima! zelim ti puno vremena za pisanje i novaca za kupovanje :))

    nagrada br 2

    Ana R. dorja146@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  103. Nagrada broj 2
    petradicarbonia@gmail.com
    petra vale
    Super ti je blog! Pozz

    OdgovoriIzbriši
  104. Kao i uvijek imaš odlična darivanja! :)
    Ja želim nagradu broj 2 :D
    nath.dijoux@gmail.com
    Nathalie Dijoux Bralić

    OdgovoriIzbriši
  105. Nagrada br.1, da i ja okušam sreću :)
    Jasmina Jančić, jancicjas@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  106. Nagrada 1.
    mail marina55@vip.hr
    Podatke pošaljem na tvoj mail ;-)

    OdgovoriIzbriši
  107. prestrašno, ovo se ne propušta ;)
    nagrada #1, Žana Žalac, nailcrazy69@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  108. Ajme :) Jako lijepa nagradna igra, a ja bih voljela nagradu br. 2 :)

    Mona Šćasni
    b_l_ondy@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  109. Čestitam na brojkama i želim ti ih još puno više, zaslužila si! :)

    Ružica Liović
    nagrada br. 1
    ruzicaliovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  110. Tanja Mirnić
    nagrada br.2
    tanjamirnic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  111. Čestitam :))
    Voljela bih nagradu br.1 :)

    Mail: azziella@gmail.com (podatke ću poslati na mail)

    OdgovoriIzbriši
  112. Čestitke na jubilarnom broju pregleda u slučaju da me random.org izabere želim nagradu broj 2:)
    Tea Blaževac
    tea.blazevac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  113. Budući imam suhu i osjetljivu kožu ova Kiehl's umivalica je kao stvorena za mene :)
    Kristina Kemešić
    kkemesic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  114. A ooooovo blogodarivanje??? :))) ja se jos jadnica nadam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, sutra objava dobitnika.Imala sam malo posla s razvrstavanjem komenatara i nagrada :))

      Izbriši