La Prairie Soft Glow- recenzija

Posted by Dear Skin at 00:21

Stiglo nam je ljeto i sukladno ovom ,meni najdražem godišnjem dobu, volim kupovati kozmetiku koja daje svjetlost, svjetluca, sjaji, blješti i slično :)
Tako sam prije više od mjesec dana kupila La Prairie Soft Glow- iluminator za lice.


Radi se o svilenkastoj, kremastoj tekućini koja sadrži zlatne čestice, smještenoj u luksuznoj LaPrairevskoj  bočici od stakla.

Na vrhu se nalazi pumpica kojom se lako dozira proizvod, te sadrži 30 ml.


Što se tiće ambalaže, nemam ni jednu zamjerku. Vrlo luksuzno, higijenski i lijepo ali...što se tiće samog proizvoda, krenimo redom :

- nevidljiv difuzor svijetla koji naglašava prirodnu boju kože:  istina, iako spada u neku vrstu tonirane kreme, vrlo slabo je pigmentiran, da li naglašava prirodnu boju kože, nisam sigurna, ali da naglašava pore , to da :(

- zahvaljujući sitnim zlatnim česticama čini ten besprijekornim i prirodnim:  zlatnih čestica u proizvodu je toliko malo da nije vrijedno spomena, a samim tim , sjaj samih čestica nestaje vrlo brzo s lica :(


- raspršuje svjetlo koje pada na lice i samim tim čini bore i fine linije manje primjetnim: nažalost,kod mene to ne funkcionira. Proizvod zamsti kožu pa ju tako čini sjajnijom i na taj način daje glow licu, no moje bore i fine linije nisu manje primjetne :(

-La Praireov stanični kompleks vrača energiju koži, hrani je i hidratizira :  s ovim navodom bih se mogla složiti , ali samo u slučaju da imate jako suhu kožu :)





Na slijedećoj slici, možete vidjeti kako izgleda kapljica istisnutog proizvoda.
Dosta rijetka i masnjikava tekstura bjeličaste boje s ružičastom bazom.




Izblendano na koži, gdje se vidi kako je koža samo sjajna , ali ništa od reflektirajućih čestica i iluminizirajućeg efekta :(
I ovaj sjaj koji vidite, nestaje za sat vremena :(

Proizvod je zamišljen da se koristi samostalno umjesto pudera, to bi funkcioniralo jedino na suhoj i zrelijoj koži koja je toliko savršena da ne treba prekrivajući efekt.
Također, može se umiješati u tekući puder, pa time stvoriti od svakog mat pudera dewy finish. Isprobala sam i na taj način, istina, dobije se lijepi sjajan puder, no momentalno mi ne treba takav efekt na licu jer želim samo naglasiti neke dijelove lica , a ne sjajiti se kao disco kugla :D




I za kraj, evo kako izgleda na meni, osim što se neugodno sjajim i istaknute su mi pore, ne vidim nikakav drugi efekt :(


Cijena ovog proizvoda iznosi 439,00 kn  ( cca 58,50 eura ) za 30 ml.
Ovaj proizvod me nije oduševio :(
Jako volim La Prairie i koristim dosta njihovih proizvoda, no ne mogu sakriti razočarenje Soft Glow-om.
Preporučila bih ga suhoj i zreloj koži koja je zaista bez sjaja , a nama ostalim, večinom mješovitim i masnokošcima, nikako :(

Jeste li probale Soft Glow? ČimeVi postižete sjaj u ove ljetne dane , preporuke?


43 komentari:

  1. ma kakvi...njihovi proizvodi su mi stvarno too much...sta ce mi sjaj kad se ionako sijam i bez icega?
    Vise gledam da budem mat...Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Isto i ja kažem, ovaj proizvod nepotrebno sjaji lice koje nam se ionako sjaji samo.
      Ipak, ja volim neke dijelove lica istaknuti nekim sjajilom , ali ovaj proizvod se nije pokazao dobrim za mene :(

      Izbriši
  2. Uf, zao mi je kupovine :( Hvala na recenziji, vjerujem da si tuzna i razocarana :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao, no eto, nadam se da je bar pomoglo ostalima da isprobaju prije kupovine .

      Izbriši
  3. Iskrena recenzija-svaka čast!

    Hvala ti , preskačem ako mi ikada dopadne u ruke .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barem isprobaj, ako na meni ne funkcionira, ne znači da možda tebi neće biti odlično :)

      Izbriši
  4. Aiiii... ma ja bi to koristila na jesen/zimu kao baza za puder :)
    A da li posjeduje neka njegujuca svojstva ili samo sluzi da daje sjaj tenu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako će i biti najvjerojatnije , ako ne proslijedim prije :D

      Da, sadrži Cellular kompleks koji vrača energiju koži, hrani je i hidratizira :)

      Izbriši
    2. https://www.youtube.com/watch?v=usnGI6BHZy8

      Izbriši
  5. da stvarno se previše sjaji...super recenzija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana :)

      Ja sam željela sjaj ali ne ovako mastan :(

      Izbriši
  6. Moja koža je prirodno u ovako po meni masnom izdsanju tako da bolje ovome da ne prilazim. Ne budi tužna, brzo se razveseli nekim šopingom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo je i moja , nisam tužna, znam da će i ovaj proizvod pronaći neku namjenu :)

      Izbriši
  7. Ajoj onda i ja ovo moram da zaobilazim u sirokom luku. Ja sam bas masnokozac. A ni cena nije mala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista ne preporučam za masnu kožu :(

      Izbriši
  8. Nisam isprobala, ne znam ni sama zasto me ovakovi proizvodi ne zanimaju. I zao mi je sto te razocarao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene jako privlači sve što daje sjaj, no ovaj proizvod ne daje efekt koji sam očekivala, nažalost :(

      Izbriši
  9. Ovu sam recenziju čekala od kad si kupila proizvod. Jako mi je zanimljiv i samome teški racio spriječio kupiti ga prije nego ga ti testiras. I jos jedna stvar: nisam ga mogla nigdje probati-ne postoji tester parkiranje u parfumerijama. Ne ono za poklon nego niti u trgovini. Pitala i U Mulleru i u Irisu. Šteta, bas sam pomslila da je to ono nešto the final best sto nam treba :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, nema testera nigdje. ja sam probala kod prijateljice i učinilo mi se super za ljeto, na kraju je ispalo da je bolja opcija za zimu kad nam kronično nedostaje sjaja i hidratacije :)

      Izbriši
  10. totalno bezveze proizvod. žao mi da si bezveze na to bacila novce. :)
    ja ne trebam proizvode za sjaj, u zadnje vrijeme imam previše i prirodnog :p

    OdgovoriIzbriši
  11. Šteta :( Mojem licu ne bi loše došlo malo više sjaja, ali mislim da ću ipak pričekati neki proizvod koji dobije malo bolju ocjenu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da za ove novce ima boljih proizvoda :)

      Izbriši
  12. Šteta, ali gledaj na to ovako, ipak je jeftinije od Sisleya. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, imaš pravo :D

      Dobro sam prošla :))

      Izbriši
  13. Zao mi je da si razocarana. Ja se ionako nenormalno sjajim i mastim pa me ne privlace bas takvi proizvodi, ali na drugima mi je lijep dewy finish. Mozda ce ti zimi biti dobar?
    Off topic, znam da si negdje spominjala ali ne mogu naci. Koju matirajucu kremu preporucujes? Sa ili bez spf-a. S mene se doslovno cijedi znoj i masnoca ovih dana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zimi će definitivno biti dobar,miješat ću sa puderom jer nikako ne mogu koristiti samostalno jer mi je potrebno jače prekrivanje.

      Što se tiće posljednjeg užasno vrućeg vremena, mnogi me pitaju što koristiti, ja se također jako znojim i sve mi curi s lica, tako da stavim malo Murad Oil Mattifier kreme na T zonu a preko ROC spf 50 fluid, alii to iscuri za pola sata s mog lica jer je jednostavno prevruče :(

      Izbriši
  14. Uh koliko tuznih smajlija. Do sada sam od La Prairie probala samo Cellular Treatment Foundation Satin SPF 15 (ima tome već par godina). Mada sam zaista svim srcem želela da bude moj match, prosto je bio premastan za moje lice. Nosila sam ga par puta zimi, i na kraju sam odustala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nažalost nisam isprobala taj puder, ali ako kažeš da je težak i mastan, mislim da preskačem.

      Hvala ti :))

      Izbriši
  15. jupi, sad ga mogu mirna srca preskočiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko znam, mješovita si, stoga mirne duše-preskoči :)

      Izbriši
  16. Za nas masnije ovakvi proizvodi ni nisu, osim ako ih ne misliš koristiti pri vrhu jagodica i mrvu po nosu i iznad usnica. Za cijelo lice - ni slučajno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušala sam i tako draga Vesna, no međutim, ne razmazuje se dobro, pošemeri mi se puder od njega a na kraju, sjaj brzo nestane :(

      Izbriši
  17. Žao mi je što te ovaj proizvod razočarao :(
    Ali ovo tvoje "Stiglo nam je ljeto i sukladno ovom ,meni najdražem godišnjem dobu, volim kupovati kozmetiku koja daje svjetlost, svjetluca, sjaji, blješti i slično :)" - potpisujem :)
    Još samo da nađem onaj svoj HG svjetlucajući proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi predobro kad bi sve valjalo, znam da i ti voliš ovakve stvarčice, stoga ću pomno pratiti tvoja otkrića :)

      Izbriši
  18. šteta sto te za te novce razaočarao

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam probala ali kako imam nešto slično od Clarinsa mogu pretpostaviti o čemu se radi a i ja taj svoj od Clarinsa obožavam ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ću isprobati i to čudo od Clarinsa :)

      Izbriši
  20. Ovih dana se ja sjajim i bez da ista stavljam na sebe XD jasni su mi highlighteri za sjaj, ovo mi bas nije jasno kao koncept

    OdgovoriIzbriši
  21. srecom pa sam pitala da mi daju testeric prije nego sam kupila, a bila sam spremna uzet na slipo kad sam vidila u tvojim novitetima-ccc :D. ugl ovo meni ne cini nista. ako stavim samo, sve sto daje je neki blagi sjaj ali vise na mom licu to izgleda masno. a tekstura je isto koma jer iako pari vodenasta, u biti je masna, na mom licu. ako stavim priko pudera, puder se obrise jer je ovo nekako vodenasto. ako pomisam s puderom, ajde kao moze ali nista posebno. i da, ovo je za savrsenu kozu, bez iti jedne pore koja je vise suha, a po meni bi najbolje odgovara takvoj kozi jos u zrelijim godinama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutan potpis na sve napisano :))

      Sreća da si ga isprobala prije, ja sam mu našla namjenu: mažem ruke, dekolte i ramena :D

      Izbriši