MILIE OKO OČIJU

Posted by Dear Skin at 23:43
Znate li što su milie ?


Milie ili bijele tvrde točkice koje se mogu pojaviti na cijelom licu se formiraju tako da keratin ( proizvodi ga koža ) ostane zarobljen ispod površine kože tvoreći malu cistu u obliku bijelih točkica ( primarne milie )
Također, mogu biti nakupine masti i loja ( sekundarne milie )

Pojavljuju se najčešće tamo gdje je koža najosjetljivija i najtanja. Ispod i oko očiju, te na kapcima:


Koji su uzroci ?


- prvenstveno se pojavljuju ako pogriješite u izboru okolooočne kreme. Naime, ako Vam se pojave ovakve točkice, krema nije za Vas.

Obično žene koriste preteške i premasne kreme za svoju kožu s sastojcima koji nisu potrebni njihovoj dobi i onda se pojave milie.

- mogu se pojaviti od stresa, naime, mnogim ljudima kada su u velikim brigama i problemima, pojave se milie

- milie se pojavljuju i kod 50 % novorođenih beba, i smatraju se normalnim.

- mogu se pojaviti nakon sunčanih opekotina, dermoabrazija i raznih kožnih oboljenja , nakon dugotrajnog korištenja kortikosteroida

Kako ih se riješiti?



- Prvo i osnovno: ne pokušavajte ništa same ! Te su nakupine preduboko ispod kože i na osjetljivim dijelovima, stoga ih NE bušite, NE istiskujte i slično.

Obratite se stručnim osobama: dermatologu ili kozmetičarki.

Tamo će Vam ih probušiti sterilnim iglicama, tzv. lancete i izvaditi kuglicu van.

- Ako ne želite ići doktoru a želite same pokušati , metode koje su meni pomogle:

1. Nježan piling svaku drugu večer. Piling ne smije biti grub, nježno pilingirajte područje zahvačeno miliama.

2. S obzirom da sam u više navrata imala blaži oblik nakupina tzv gris, puno mi je pomogla okoloočna krema s glikolnom kiselinom, ja sam koristila Avon Rejuvenate noćnu koja ima malo glikolne kiseline

3. Kod većih milia odličan je i Vitamin A palmitat koji se kupuje u prodavaonicama s ostalim uljima i pripravcima za prirodnu kozmetiku, preporučam da se također savjetujete s stručnjakom oko nanošenja.

Meni osobno, vrlo često se pojavljuje tzv gris oko očiju

Izgledom slično miliama, ali vrlo sićušno i lakše rješivo. Ovo je također znak da sam pogriješila u odabiru okoloočne kreme, te posebno se pojavljuju kada mi je koža dehidrirana.

U tom slučaju, ponovno posežem za nježnim pilingom, ako su zimski mjeseci, mažem kremom s glikolnom kiselinom i vrlo brzo se povuče.

Najvažnije od svega je da ništa same ne dirate po tim točkicama, najbolje otići stručnoj osobi.
Vrlo često se milie i same povuku od sebe, nemojte paničariti.
Milie nisu opasne, samo su estetski ružne i iritirajuće.
Pripazite kod odabira kremica za oko očiju, za mladu kožu nema potrebe za nanošenjem gustih i teških krema, pogledajte svoju kožu i dajte joj ono što je potrebno_
vlage i antioksidanata :))

Imate li Vi problema s miliama? Kako ih se rješavate?

126 komentari:

  1. Meni su se pred mjesec-dva pojavile dvije milije i same od sebe prošle nakon par tjedana. A gris imam već godinama...:/ Ne vidi se jako, ali je tu i ide mi na živce. -.-
    Probat ću ovo tvoje sa pilingom pa ćemo vidjet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, milije i same prođu od sebe, ovisno jesu li primarne ili sekundarne.
      Gris mi se jako često pojavljuje , ali uspješno ga se riješim pilingom ili Avon kremom koja ima u sastavu glikolnu kiselinu.

      Izbriši
    2. Super preporuke u postu! koja je to Avon krema?
      memorysun

      Izbriši
    3. Draga memorysun, Avon je zapravo noćna krema za lice,ali vidjela sam u sastavu glikolnu kiselinu, pretpostavila sam da je nema previše pa sam njom mazala područje ispod očiju.
      Mislim da bi neka jača koncentracija glikolne kiseline bila prejaka za osjetljivo područje.
      Dobra fora je što se mogu naručiti testeri te kreme, dobije se 5 komada i to je sasvim dovoljno dok se ne riješi problem .
      Zove se Avon Anew Rejuvenate noćna krema.

      Izbriši
    4. Ja imam pitanje. Ostaju li rupice na licu kada se izvade milie? Imala sam ih oko ociju, no prosirile su se i po obrazima :((( jedine kreme koje sam PONEKAD koristila su Becutan ili Nivea..

      Izbriši
  2. Nisam nikad čula za ovo, ali se ne prestajem diviti tvom znanju o koži! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arena :))

      Ako nisi čula, znači da nemaš problema i zavidim ti zato :)

      Izbriši
  3. Hvala za post!:) Imam ih pojave mi se tud i tamo,najcesce na kapcima..tad odem kod dermatologa koji mi ih izvadi van..sama se ne usudim:)Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično!!

      Najbolje otići kod dermatologa ili kozmetičarke. One to stručno i začas srede:)

      Izbriši
  4. Ja imam po jednu ispod oba oka, tu su godinama, mozda sam se i rodila sa njima, nikada nisam obracala puno paznje na njih jer su sitne i boje koze. Nisam do sada cula za gris, ali pogledah se u ogledalo..imam i ja to :( Moguce da je od kreme, isprobavala sam jednu novu, bas cu da prestanem da je koristim, da vidim da li ce da se povuce. Super post, jako zanimljivo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo vjerojatno da ti je krema prejaka i koža ju ne prihvaća, isto tako može biti i od preslabih krema, tj. od onih koje ne hidratiziraju dovoljno.

      Hvala Marijana :)

      Izbriši
  5. I ja sam donedavno imala svoju prvu bijelu kuglicu ispod oka. Pojavila mi se prošlo ljeto, a s vremenom je rasla, te me počela 'bosti' kad bih se pogledala u ogledalo jer je izgledala kao da sam zakamuflirala prištić. Naravno, pokušala sam ju stisnuti - ne zaozbiljno nego me zanimalo kako će se ponašati - prilično je zaboljelo. Bila je toliko narasla da me počela žuljati kad bih stavljala kremu i onda sam se jedno jutro probudila bez nje :)). Viđala sam to na drugima i znala sam da je to nekakva nakupljena masnoća pa se nisam zabrinula, ali iritirala me.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Često ljudi imaju te nakupine, nisu opasne ali su jako iritantne.
      Nemoj drugi put tiskati, teško ćeš istisnuti, ona se jednostavno mora probušiti iglicom, ali ipak je oko blizu i ne treba oko njega sam dirati :)

      Izbriši
  6. Joj, milije tu i tamo, nista strasno, sredim retin kremom i malo 'rucnog rada' XD i bude sve ok. A gris..mislim da to imam cijeli svoj zivot. I vjerovarala ili ne, bas me briga. Sto sam starija, sve me manje i manje brinu takve stvari. Tipa celulit, strije, gris, pore... bla bla. Trebam li se zabrinuti? XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Ne, ne trebaš brinuti , srećom, imaš puno znanja pa sve uspješno središ :)

      Izbriši
  7. Meni se ponekad javi taj griz spod očiju i to kada mi neka okoločna isuši to područje. Onda i ja radim češće piling i dobro hidratiziram i onda prođe. Nisam nikad koristila okoločne sa glikolnom, nisam nikad ni vidjela takve, sad prvi put čujem za tu avonovu, je li dobra?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao i meni! Češće mi se pojavi gris kad mi je isušena koža nego kad koristim premasnu kremu :)

      Ova Avon je zapravo noćna krema za lice,ali vidjela sam u sastavu glikolnu kiselinu, pretpostavila sam da je nema previše pa sam njom mazala područje ispod očiju.
      Mislim da bi neka jača koncentracija glikolne kiseline bila prejaka za osjetljivo područje.
      Dobra fora je što se mogu naručiti testeri te kreme, dobije se 5 komada i to je sasvim dovoljno dok se ne riješi problem :)

      Izbriši
  8. vjeruješ li ili ne, to sam imala od početka tinejdžerskih godina ali nikada mi nije na pamet palo, da guglam šta to ja imam ispod očiju :D ali jesam pokušavala to da istisnem pa mi jih je ostalo još samo nekoliko.. dobro pa sad znam šta moram uraditi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Aida, nemoj prtljati sama oko očiju, možeš napraviti ožiljke ili povrijediti oko.
      Dermatolog ti to začas sredi i ne boli a ti ćeš biti mirna.
      Drago mi je da ti je post pomogao :)

      Izbriši
    2. to je bilo sve prije ovog posta, onih što su ostali već nekoliko godina nisam pipkala ;) sada to ne bih nikad uradila, ali tada sam bila mlada (dobro, i sad sam ali..:)) pa sam slušala drugarice šta one rade pa tako i ja..

      Izbriši
  9. Imam jedan na pregibu kapka, i baš sam se ovih dana pitala šta je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš nas puno ima s tim problema :(

      Svakako odi stručnoj osobi ako te smeta

      Izbriši
  10. Super članak, ja ih imam i nisam znala što je to. Pomogla si da se ne brinem, a one mi same dolaze i odlaze. Sad gledam komentare i ne mogu vjerovat da to ima tako puno ljudi, a ja nisam vidjela na nikom osim na sebi ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i drago mi je da ti je post bio koristan.
      Ima, ima dosta ljudi milie, ja skoro svakodnevno vidim, iako nam se naši problemi uvijek čine najveći :(

      Izbriši
  11. Ja sam davno imala jednu na gornjem dijelu obraza blize oku ali ipak mrvicu van okoloocnog podrucja...i kakva sam bila mlada neznalica xD (sad s 20 sam kao stara xD) zivciralo me to jako i izmasakrirala sam si obraz dok ju nisam izvadila van...uzas, vise sam si problema time stvorila nego koristi...ali vazno je nauciti na vlastitim greskama...vise nikad ne bih tako nesto ucinila, ne znam gdje mi je pamet bila xD
    Sad za slijedeci put znam sto mi je raditi, super clanak :) iako nisam sigurna to s pilingom, poznavajuci sebe zavrsilo bi pilinga i u oku :/ redovno svako jutro i vecer slucajno pojedem postenu kolicinu gelova za umivanje...a za masku za lice ne moram ni pricati :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nasmijala si me zadnjim djelom komentara :D

      Čini se da si nestrpljiva pa brzo stavljaš preparate , zato završe tamo gdje ne treba.

      Nažalost, istina, svi moramo napraviti poneke greške kako bismo idući put pazile :(

      Izbriši
    2. yep, strpljivost mi nije jača strana :D ali trudim se, pošto većina proizvoda za lice nije najugodnijeg okusa :( čak pazim kako mažem kremu oko očiju nakon onog tvog posta, ali koji put pobjegne :D

      Izbriši
    3. Ja te potpuno razumijem, ja sam ponekad tako u žurbi pa samo bacam na lice :D

      Izbriši
  12. Da nisi ovo napisala nebi ni znala niti obracala paznju na tu jednu milu sto imam ispod desnog oka..ona tu stoji godinama i ne mrda... :D nije mi nikad smetala..neprimjetna je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti ne smeta još i bolje, ako da, onda odi kozmetičarki da ju izvadi :)

      Izbriši
    2. A pitat cu kozmeticarku kad budem isla nek je izvadi..ako moze :D

      Izbriši
    3. Svaka prava kozmetičarka bi to trebala znati :)

      Izbriši
  13. Ja imam jednu u pregibu na lijevom oku jos od treceg osnovne, zasto mi je tad nastala ne znam, ali me s vremena na vrijeme zivcira, valjda cu jednom i otic da mi je maknu, nekako me strah pomalo kad je vec toliko dugo imam da ne bi bilo problema, a ipak su oci u pitanju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bila čak dva puta, također me je bilo strah ali toliko su mi estetski smetale da sam prebrodila strah. Vrlo je važno otići kod stručne osobe, po mogućnosti dermatologa i mirna si.

      Izbriši
  14. Izvrstan post! Sada mogu mami poslati da pročita jer ona ima povremeno baš na vanjskom rubu oka, ali i dečku kojemu se pojavilo prije par mjeseci ispod obrva - i poslati ih da to srede. Osobno, nisam nikad imala, ali u slučaju da se zalomi koji put, dobro je znati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Alexandra :))

      Definitivno, pošalji mamu i dečka dermici, začas će im to izvaditi i neće ih smetati više:)

      Izbriši
  15. Wiii, predobar članak Martina, ljubim te!!
    Tek sam sad skužila sam da imam dehidrirane podočnjake koji su gris teksture, točnije na području podočnjaka imam blaži oblik nakupina tzv. gris o kojem si pisala.
    Imaš li preporuku za koju kremicu s glikolnom kiselinom, osim Avona? Avene, Nuxe, Caudalie možda ili neki drugi brend?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      Isto kao i meni, od dehidriranosti često dobijem gris :(

      Mislim da Nuxe, Caudalie i Avene nemaju glikolnu, eventualno Avene Yesthal ili Eluage koji imaju retinoide pa bi one možda pomogle, iako je glikolna se meni pokazala najboljom.
      Imaš i od Neostrate eye cream ali dosta je skupa . Bitno da je u sastavu glicolic acid ali ne u jakoj koncentraciji:)

      Izbriši
    2. Puno ti hvala na odgovoru :) Ja sam mislila da je to meninormalno jer to imam otkako imam podočnjake, a ispada da to nastaje od dehidriranosti i neadekvatnih kremica - veseli me što ću ih moći ublažiti ovim kremicama :D

      Izbriši
    3. Okoloočnu kremu je najteže pronaći od svih proizvoda, uvijek je dobro imati neku vlažnu ali ne premasnu:)

      Izbriši
  16. Dobijem tu i tamo miliju, meni ne prođu same, a lijeno mi/nemam vremena ići dermatologu ili kozmetičaru. Da ih imam kao na slici koju si stavila, sigurno bih išla, ali jedna k'o nijedna.
    Pa imam svoj sistem (iskušan i na mužu :D)
    Probam je istisnuti, malo onako zagnjavim, naravno ne ide van, ali napravim ozljedu/krasticu koju onda njegujem (kantarion, Babylove s cinkom...) I u tom procesu zacjeljivanja razgradi se i milija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jedan primjer kako ne valja sam dirati po njima, samo se napravi veće sr**e.

      Ako nemaš vremena ići kod dermatologa ili kozmetičarke, radije ostavi da same odu :)

      Izbriši
  17. Ovo je stvarno doslo ko preporuceno, meni su se pre par meseci pojavile milije ispod ociju i to je bilo zbog kreme, ali ih nisam dirala i evo vecina njih je prosla,ali gris i dalje imam bas cu da nabavim ovu Avon kremu... Ali bi mogla da nam preporucis koji piling koristis, jer ja ne bih na svoju ruku, vrlo lako cu da pogresim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja za okoloočno područje koristim Nuxe piling, staro pakiranje, ne znam da li su u novom nešto mijenjali, Loccitane ultra nježni piling aponekad i piling od Avona.
      Malo na prst staviš i vrlo, vrlo nježno pilingiraj i kasnije dobro kožu nahrani hidratantnom kremom.

      A Avon je meni pomogla, mislim da im još neke kreme imaju glikolnu u sastavu, treba provjeriti:)

      Izbriši
  18. Odlican post! Ja srecom za sada nisam imala ovakvih problema. Vrlo korisne informacije u slucaju da mi se ovo nekad desi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      I ja kažem, treba sve znati za svaki slučaj :)

      Izbriši
  19. Ja ovo imam po čelu i obrazima i jednom mi je zbog neodgovarajućeg pudera se sve to pretvorilo u potkožne akne :( išla sam kod kozmetičarke pa mi ih je bušila, ali to puno boliiii :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boli ako su na mjestima gdje su živci, no ipak manje boli nego kad same kopamo a napravimo još gore stanje :(

      Izbriši
  20. Hvala Bogu da makar ovo nemam, sto ne znaci da se nekad nece pojavit, tako da hvala ti na ovom postu :) Od tebe se najvise moze naucit o kozi i nadam se da ces nastavit sa ovako edukativnim postovima jer mi oni najvise znace. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretna sam da s ovim nemaš problema i nadam se da će tako i ostati.

      Naravno, edukacije i meni i svima nikad dosta :)

      Izbriši
  21. Za milije znam, ali sam sad prvi puta čula za gris i naravno da ga imam! :( Mene u zadnje vrijeme sve više muče pore kojih prije nisam imala i imam osjećaj da su se pojavile preko noći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, poreeee. Pišem post o njima već dva mjeseca, naravno da i mene jako muče :(

      Izbriši
  22. Sinoć sam legla u krevet i otišla prije spavanja još jednom na Fejs i vidjela da si objavila ovaj post i odmah ga pročitala :D Ali mi se nije dalo tad tipkati, pa ću sad :)

    Imala sam te gadosti ne ispod oka ni na vjeđi, hvala Bogu, ne znam kako bih to riješila da je na vjeđi! Ali onako na obrazu, na jagodici. I imala sam ih dugo dugo i svako malo probala istisnuti, sve dok jednog dana valjda nije dozrijelo i izašlo je van. Znam da nisam sama smjela, ali nije se ništa loše desilo, nemam ni ožiljak ni ništa. A bilo je dalje od oka pa eto. Ali nisam znala kako se to zove nikad, a nije mi palo na pamet ni guglati. Odličan post, once again =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa :))

      U velikoj većini, kao i tebi, milije same odu i to je super ako imamo strpljenja, no mene su jako smetale pa sam ih morala izvaditi. Sada jako pazim da mi se ne dogode :)

      Izbriši
  23. Odličan post! Ja sam u srednjoj imala par sitnih ispod očiju, odnosno u kutevima očiju i dosta dugo sam ih imala. Nisam ih dirala niti se zamarala njima jer nisu bile toliko primjetne i onda su mi same od sebe nestale, vjerojatno zato što više ne koristim toliko kortikosteroide a i ne koristim više iste kreme koje sam u srednjoj koristila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Kortikosteroidi su jedan od uzroka nastanka, dobro da si prestala s korištenjem istih i drago mi je da si se riješila neestetskih kuglica :))

      Izbriši
  24. Meni se znaju pojavit milie kao na prvoj slici :D. Ja obično ko manijak mažem sa skin recovery kremom i valjda ih ona omekša, pojma nemam, pa ih onda ja dezinficiranom iglicom probusim i izvadim kuglicu van, ili se povuku same od sebe. Ne događa mi se to često, ali ih saniram vrlo brzo kad se pojave. I da, nije mi ostao nikakav ožiljka, iako sam se uzasno bojala kad sam ih prvi put bušila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnoge žene ih same buše, naravno, ko zna i ima lancete, može sam, no ne bih preporučila javno nikad jer nedaj Bože da pođe nešto po zlu. Bolje da to obavlja stručna osoba:)
      Avene krema mi je super, no nisam isprobala za milie, probat ću :)

      Izbriši
  25. Imala sam prije milije ali ih nisam dirala već kada su potpuno izbili na površinu sam ih lagana istiskala. "Gris" znam imati dosta često i nisam primjetila zbog čega točno jer mi koža oko očiju više nije dehidrirana. Imam masnu kožu lica, a tako i kapaka pa često mažem istim prizvodima posebno preko dana pa moguće da sam ju malo isušila te slučajno zahvatila to područje prizvodima za njegu lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrlo lako moguće, koža se isuši i onda resgira tim nakupinama, drago mi je da si se riješila ovih vragova :)

      Izbriši
  26. Ajme, ovo mi je opet došlo ko naručeno :)))

    Milie nisam imala, ali zato se mi blagi gris pojavio ispod očiju, koji piling koristiš za to? :)
    Ja doma imam ovaj od Soap & Glory - http://www.soapandglory.com/products/skincare/deep-pore-cleansing/scrub-your-nose-in-it, no bojim da se da je prejak za to jer ima kiseline.
    Imam i onaj Bourjois narančasti piling, čini mi se bi taj bio bolji jer je blaži... A mogu i napraviti homemade piling zapravo, samo ne znam koji su sastojci idealni u borbi protiv grisa :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ovo preagresivan piling za oko očiju. Radije neki što nježniji , za osjetljivu kožu koji nema oštra zrnca. Ja sam u tu svrhu koristila Nuxe stari piling, ne znam kakav je ovaj novi ali pretpostavljam da je nježan, Loccitane ultra blagi piling a ponekad Avene.

      Za home made varijantu, pitat ću neku od svojih aromaterapeuta da nam da recept:)

      Izbriši
    2. Ja imam Balein piling za lice koji je stvarno jako jako nježan, ima jedva primjetne kuglice u sebi, tako da bi možda i taj odgovarao iako ga ja nisam nikad koristila na području ispod očiju :)

      Izbriši
    3. Onda će taj biti odličan, samo nježno i lagano. Nikakva jaka trljanja i tako svaki drugi dan, kasnije puno hidratantne kreme :)

      Izbriši
  27. Nisam znala da ova kremica iz Avon-a pomaze,sada mogu da je preporucujem osobama koje imaju problema! Bravo za post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena :)

      Ne radi se o okoloočnoj već o noćnoj kremi za lice, mislim da i ostale kreme iz Anew linije imaju glikolnu u sastavu, najbolje provjeriti sastav jer Avon često mijenja :)

      Izbriši
  28. ja imam neku maaaaaalu bradavicu na kapku uz sam rub trepavica i strasno me nervira ali nikako da odem kod dr da je se resim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i mene nerviraju sve gluposti po licu, svakako uhvati vremena da to riješiš :)

      Izbriši
  29. Jednom sam ih dobila od preteške kreme pa od tada biram samo laganije. Uklonila sam ih nježnim pilingom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo!

      Klasičan primjer kako se od preteških krema dobiju milie, i kako se mogu nježnim pilingom ukloniti :)

      Izbriši
  30. Nisam znala da je ovo stručan naziv. I odmah sam mami proslijedila post. Jer ona to ima. Ali kaže ona da misli da joj je to od lijeka za tlak. Pa može biti i od toga. Ja, hvala Bogu, nemam to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće, milije mogu uzrokovati i lijekovi a i neke bolesti. Neka mama provjeri i kolesterol :)
      Nadam se da će ih se brzo riješiti :)

      Izbriši
  31. Imam problema s njima, što je u jednu ruku dobro barem znam da mi neka krema ne paše u roku od 3 dana od korištenja. Inače pojave se i od stresa, ali od kreme su češće i zato mi više pašu gelastije teksture okoloočnih krema, jer mi ne začepe kožu, ali onda takve imaju tendenciju isušivanja tog područja.. nikako na zelenu granu sa tim okoloočnim :D
    Super članak kao i uvik. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja sam izbacila gelaste jer me isušuju a s druge strane mnoge su premasne i tako u krug :(

      Izbriši
  32. Super post! Vjerujem da je pomogao mnogima, jer mnogi imaju milije,a nemaju pojma što je to i što s njima. Ja sam ih imala par puta u životu i isto trljala pilingom dok nisu prošle i povukle se za dan-dva...i skužila da su mi bile od premasne kreme za lice i od tada mi je sve jasno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Drago mi je da je post bio koristan, nas žene snađu mnoge nepodopštine a ustvari nitko nam ne zna objasniti što je.

      Ti si još jedan primjer kako se može lako riješiti ružnih milija :)

      Izbriši
  33. Koje kreme onda koristiti za taj gris? meni je svakim danom sve jači i vidljiviji, i nakuplja mi se šminka na njemu kao da mi osuši taj dio.. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravu okoloočnu kremu je znanstvena fantastika pronaći :(

      Mora hidratizirati a ne mastiti, jer radi tog grisa se događa kad su nam kreme ili preslabe ili premasne :)

      Izbriši
  34. Odličan i vrlo koristan post, svaka čast! Imala sam nekada ta mala bela čudovišta, sada ih, srećom, nemam već godinama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Drago mi je da si se riješila bijelih čudovišta !

      Izbriši
  35. ma ja ću poludit koja si ti pametnica... mogla bi jedan dan otkrit lijek za psorijazu :D
    e stvarno, mislim da o tom problemu nisi pisala a nekom meni dragom bi dobro došlo :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala naIl crazy <3

      odlična ideja , mislim da će uskoro post o psorijazi :)

      Izbriši
  36. Nisam znala kako se zovu a povremeno se i meni pojave. Sada zahvaljujući tebi znam kako se zove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je post razjasnio o čemu se radi :)

      Izbriši
  37. a kako da znam jel mi nastaju jer mi je suvo podrucije ili od premasna kreme? Jel svrbi kad se pojavi....?
    Citam ja ovaj tvoj post i citam i kao ma sta je ovo-prvi put cujem ...cekaj, pa imam neku minijaturnu belu tackicu na kapku-pogledam ja , kad ono to sto si opisala...jao uzas!! Ne bih imala pojma...Ne da je koristan post , nego otvara ocni kapak!!! OBOZAVAM tvoj blog iz mnogo razloga, a ovaj poucni deo je svakako jedan od njih.....
    LANA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ne svrbe osim što možda smetaju ako su preblizu oku. A kreme...hm, njih je zaista teško skužiti ali kada staviš kremu pa kad se upije, korektor, puder i ostalo, ako te nakon par sati zateže ispod očiju a korektor ti se nakuplja u boricama i pregibima, znači da ti je krema preslaba, tj ne hidratizira dovoljno.
      S druge strane ako se krema ne upija već stoji mastan sloj na koži, onako težak, znači da je premasna za tebe.

      Hvala ti na čitanju i pohvalama <3<3

      Izbriši
  38. nemam takvih problema i prvi put cujem ovako nesto. znam imat sa unutarnje strane oka nešto slično tome,ko bijeli prišt,ali to nestane samo od sebe i rijetko to imam i primjetim.

    OdgovoriIzbriši
  39. ja ih imam u različitim koncentracijama otkad znam za sebe, pa ih riješavam supkutanom iglicom... Iako, otkad češće mackam i trackam lice sa hidratantnim kremicama ih je manje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je tvoj problem očito bio dehidriranost kože :)

      Izbriši
  40. pozdrav... ja ih imam jakooo puno i to po cijelome licu - ne samo kod očiju i neznam kako se ih rješiti jer ih je puno? Najteže mi je kroz ljeto jer kad preplanem, onda se baš vide jer su bijele. A velim imam ih oko očiju, jagodne kosti pa sve do brade i to u svim veličinama - curke, šta kažete na to? Ima mi spasa? Molim Vas pomoć....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da ima spasa, prvenstveno moraš otići u dobru dermatološku kliniku ili kod dobre kozmetičarke da ti ih stručno izvadi.
      Nakon toga, razmisli kakvu kozmetiku koristiš? Možda nije za tebe, i obavezno napravi barem krvne pretrage.

      Izbriši
    2. ja imam isti problem kao i Lidija :-((((

      Izbriši
  41. Upomoćć...ja imam jedno 20-ak mililja ispod oba oka, I ne mogu ih se nikako riješiti, bila sam prije par godina kod dermatologa, ali su mi se vratile I u znatnom vecem broju, sad ih ponekad znam sama istisnuti kad su zrele, ali kad istisnem tu 1 pojave se 5 novih..od cega to nastaje?? koristim od nivee nocnu krmicu za lice..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za početak, odi kod doktora neka te pošalje na pretrage krvi. Ako je sve u redu, promijeni kozmetiku, možda ti je ta Nivea jednostavno premasna pa se koža buni?

      Izbriši
  42. samo sto sam ja bila kod dermtologa i ocistili su mi,ali su mi se pojavile nove i to u vecem broju..

    OdgovoriIzbriši
  43. Meni se isto ponekad pojavi gris oko očiju. Podočnjaci mi izgledaju isto kao kod tebe na slici. Imam 23 godine. Što bi mi preporučila za njegu tog područja? Hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Uh, ja sam imala jednu bijelu kuglicu prošle godine na pregibu oka, strašno me nervirala i na kraju sam jednu noć uzela stvar u svoje ruke, istisnula je i ne pitajte koliko dana sam hodala sa ljubičastom sjenom i blažom oteklinom na kapku:-) Zato poslušajte Dear Skin - pravac stručnjaku, a ne kućna radinost.
    Sjećam se dobro ljeta 2006. - kupila sam kremu Vichy Thermal Matt S (htjela sam malo matirati t-zonu) i cijelo lice, bio je vrući avgust... Koža mi je bila glatka kao nikad do tad, ali nakon par dana na licu užas - brdo ovakvih bijelih čuda sa obje strane vrha jagodica na obrazima. Riješila sam ih opet srećom u kućnoj radinosti bez problema, ali ipak ne bih preporučila nikome da čačka puno po licu kad su ove stvari u pitanju...Zato poslušajte Dear Skin - pravac stručnjaku, a ne kućna radinost.

    OdgovoriIzbriši
  45. Imala sam na obrazu miliu (barem mislim) i pošto sam išla za medicinsku sestru, sterilno sam ja to sve riješila i evo smanjila se i ne vidi se skoro više.. ali imam još uvijek nešto (što bi moglo biti isto to) kod nosa i to ne diram jer ne želim ali pilingiram i manje je :D

    OdgovoriIzbriši
  46. Nisam znala da se tako zovu,ja bi ih radije nazvala nemili.Ja jedan imam na kapku već sto godina ,neće da ode nikako.,sitan je pa može proći.Inače kad sam imala ispod oka,odnosno malo dole niže oka to sam sama riješila dezinficiran iglu i lagano probijem površinu kožice i izbacim to van .Mada ko nesmije i boji se nek neradi to.,a igla mira biti dezinficirana sto posto. Lp

    OdgovoriIzbriši
  47. Zdravo, ja stavljam ricinusovo ulje na trepavice preko noći, i područje ispod očiju mi bude masno kada se probudim? Inače koristim piling i sapune za lice i trudim se da mi ne bude masno. Je li moguće da su mi milie od ricinusovog ulja? Kontam ulje je, masno, a opet negdje sam čitala da je ono dobro za akne, pjege i tako to.
    Hvala unaprijed. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ricinusovo ulje je premasno i teško se upija, kladim se 99 posto da ti se stvaraju milije od njega.

      Izbriši
  48. Imam isti problem sa miliama. Uzasno me nerviraju. Isla sam kod dermatologa i prepisala mi je terapiju tecnim azotom, isla sam 2, 2 i po meseca i nista tako da sam prestala da idem. Da li je neko imao iskustva sa tecnim azotom konkretno za ove napasti? Sta mi je dalje ciniti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što je azoton? Da li je to dušik? Ako je, trebalo bi davati rezultate. Možda da potražiš drugo stručno dermatološko mišljenje?

      Izbriši
  49. Svaki put kad guglam neki svoj problem s kozom dodjem do tvog bloga! Stvarno si sve teme obradila. Nisam znala da se na kozi ispod oka smije raditi piling?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispod očiju se u pravilu ne radi piling. U slučaju grisa oko očiju, ja naravim nježni piling onako vrhovima prstiju i nakon toga dobro navlažim kremom.

      Izbriši
  50. A morat cu onda probat rijesit ih s pilingom!
    Inace sumnjam da mi ih stvara Eucerin SUN matirajuci fluid. Sigurna sam da sam procitala na blogu da ga si ga i ti koristila. Da li on smije ispod ociju ili mi treba nesto drugo za to podrucje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja osobno utapkam Eucerinov fluid nisko ispod očiju, nemoj previsoko jer te može peči i iritirati oči, i ne stvara mi gris niti milije. Možda je veći problem ostatak njege koji ili ti je ili preslab, tj ne hidratizira ili premastan.

      Izbriši
  51. Ja sam musarac posto vidim samo su zenske ovdje, ja imam dosta tih tacaka po licu naci trebam uzet Avon Anew Rejuvenate i koristit ili? i hvala!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da možeš. Sve kreme jednako djeluju na mušku i žensku kožu. Ja bih ti savjetovala da prvo odeš kozmetičarki da ti ih izvadi pa onda nastaviš kremom kao prevenciju.

      Izbriši
  52. a meni rastu milije a je to normalno.

    OdgovoriIzbriši
  53. Pozdrav, zanima me da li si možda u međuvremenu od nastanka ovog posta otkrila neki preparat koji bi riješio ili bar ublažio gris oko očiju jer kod mene je dosta izražen i pilinzi nisu pomogli, nemam milie ali zbog tog grisa kad nanesem puder ili korektor ispod očiju to izgleda užasno suho kao nekakve ljuskice s tim da hidratiziram prije i stavljam primer, inače imam 22 god. pa ne bi tribalo biti problema sa znakovima starenja kože..Unaprijed hvala na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako su milie u pitanju, toplo ti preporučujem odlazak kod kozmetičarke. Njima je to čas posla i stručno obave a mi riskiramo iritacije na nježnoj koži. Milie ti se očito događaju zbog suhe kože i trebala bi dobro hidratizirati to područje.

      Izbriši
  54. Borila sam se s tim groznim tockicama koje sam imala oko ociju bile su jako sitne i bilo ih je mnogo...jako su ruzno izgledale i vise ih nisam mogla prekriti ni puderom...i odlucila sam posjetiti kozmeticara da bi se rijesila tog problema...proces je bio bolan i dugotrajan za mene jer nisam dosla na vrijeme i zato sto su mi je jako prosirile...moj savjet je idite na vrijeme kad primjetite i najmanju tockicu jer kad je rijec o grisevima oni se sire i rastu....sto ih se prije rijesite bit ce vam lakse...pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Odlični savjeti , komentari.Nisam pročitala da netko ima milije oko ruba usana.Tu ne mogu dirati jer je područje jako osjetljivo- bolno. Na licu sam znala skinuti ali ostane malo udubljenje. Užas

    OdgovoriIzbriši
  56. Cao društvo, ja sam bas u problemu sa ovim kvržicama, ja imam jedan bijeli kamenčić duboko iPod koze na bradi i 3, 4 manje po nosu, i jednu ogromnu kvržicu tačno između obrva... To tako stoji godinama (minimum 3)
    Večeras sam pokušala probušiti ovu na bradi ... Nažalost nijesam uspjela.. Posto živim u inostranstvu nijesam bas u mogucnosti posjetiti dermatologa.. A jako su me počele nervirati ove moje kvržice ..

    OdgovoriIzbriši
  57. Ja imam Gris oko ociju sto je puno gore nego Milie...Jedno pitanje u vezi ovih krema:Jel da budu obavezno bez parabena???? Mada mogu kupiti ovu sa slike...Nadam se cudu ovo me stvarno nervira....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako provjeri sastav prije kupnje ako izbjegavaš parabene

      Izbriši
  58. Imam problem sa Grisom,dali si probala ili znas za neku Afroditinu kremu za to podrucje..Sem sto hidriraju dali imaju neki od tih sastojaka,hvala....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam više Afroditinih krema i one mogu uzrokovati gris ako su premasne ali ne pomažu protiv njega.

      Izbriši
  59. Već sam pisala na forum gdje nisam dobila odgovor, pa ću samo kopirati:
    Ja sam imala 2-3 milie jednu do druge ispod desnog oka. Samo su rasle i rasle i onda su otpale jedna po jedna. Dugo sam ih imala i za to vrijeme sam prestala stavljati jedan novi piling za prištiće i bilo kakvu kremu jer sam se bojala. Inače imam miješani tip kože i nemam pojma kako održavati kožu zdravom. Sad mi se pojavilo puno više milia na lijevoj strani lica, također blizu oka ali i na samom obrazu. Nisam stavljala piling, koristim Nivea Soft kremu koju stavljam nakon što skinem šminku. Šminku skidam odstranjivačem marke Alverde kojeg koristim stvarno dugo i s njim nisam imala problema, tek kasnije su mi se pojavile te milie. Bojim se otići kod doktorice jer ju smatram nesposobnom za takve stvari. Imala sam nekih kožnih problema za koje mi je ona dala pogrešne dijagnoze, a s tim i pogrešan lijek. Što se tiče dermatologa, nisam čula ni za jednog u mom gradu, a i prilično je skupo. Znam jednu kozmetičarku ali nisam čula da je netko išao čupati milie, samo dlačice haha.
    Što da radim? Kako da održavam kožu zdravom? Da prestanem koristiti taj Alverde odstranjivač šminke ili Niveinu kremu?
    Hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  60. Imam problem sa belim tackicama oko ociju i na gornjoj usni, pisalo je ovde da je za uklanjanje dobra jedna avon nocna krema Anew Rejuvenate, pa me zanima gde moze da se kupi ta krema posto sam gledala u avonu ali te kreme vise nema, ima jedna ali se zove Anew Reversalist...pa me zanima sta moze da mi pomogne od toga? Hvala unapred.

    OdgovoriIzbriši
  61. I ja sam nedavno primijetila blagi gris oko ociju, kao na slici u sad vec davno objavljenom clanku. :) Ne koristim okoloocnu kremu, zaista rijetko namazem to podrucje hidratantnom kremom za lice, pa pretpostavljam da bi uzrok grisa mogla biti dehidriranost. Inace imam tanku kozu i jako tamne podocnjake. Zanima me bi li Afroditina krema sa 6,5% glikolne kiseline mogla odgovarati ili je postotak prevelik za podrucje oko ociju? Hvala na odgovoru. :)

    OdgovoriIzbriši