Moja kolekcija lakova za nokte

Posted by Dear Skin at 23:24



Kada bi me netko pitao koji su mi najdraži make-up proizvodi, kao iz topa bih ispaila: ruževi i lakovi za nokte !!

Iako antitalenat za manikure kao što gledam kod mojih kolegica blogerica, ne odustajem od lakova i gomilam ih kao hrčak.
Kod lakova, osim nijanse, jako mi je bitna četkica, prekrivanje nokta i na kraju, najvažnije- kvaliteta.

Evo moje trenutne kolekcije:

OPI


ANNY:


ESSIE:
Obožavam Essie lakove,  meni jedni od najkvalitetnijih :)

Jedan Nubar , Allesandro, Manhattan i Make up factory. Prvi i zadnji su mi živa katastrofa po kvaliteti :(



Njezine visosti Zoye, meni osobno jedni od najkvalitetnijih lakova koji postoje :


CHINA GLAZE : jako ih volim, pa im opraštam preusku četkicu, Ruby Pumps i Below Deck , dve nijanse koje su kod mene ušle u ikone :)



Butter London, fantastičan lak, žao mi je što imam samo jednu nijansu, zatim jedan Orly, Milano i Lancome u nijansi Flirty Red:)

Collistar set koji se sastoji od predivne nijanse laka i top coata, iznimno kvalitetno i poklon od drage Zrinke iz Splita <3

ESSENCE I CATRICE LAKOVI


Imam i tri Avon laka, jako dobri i puno sam ih potrošila, moram pronaći Avon lady za obnovu zaliha :)

Zatim Rimmel, Flormar i Bourjois

CHANEL:

Prije sam izbjegavala Chanel lakove, no sad mi se čini da su se jako popravili i traju po četiri dana bez problema :)

DIOR:

Znam, skupi su kao zlato. Ali, meni se isplati uložiti u ove lakove jer mi traju po šest-sedam dana bez problema i jedne ogrebotine. Najkvalitetniji lakovi za mene koji se mogu kod nas kupiti :)

Imam i dosta mini lakova, i obožavam ih jer ih brže potrošim, a usput vidim kako mi koja nijansa pristaje za male novce :)

I za kraj, moji podlakovi, nadlakovi,lakovi za jačanje i thinner :)

Kako Vam se dopada moja kolekcija?
Molim preporuku za najizdržljivije lakove, također i  za neku posebnu crvenu nijansu :))

108 komentari:

  1. Srodna duso <3 i meni su ruzevi i lakovi favoriti :D Svidja mi se kolekcija, mislim da bi mogla jos malo narast (da se mi ovisnice tjesimo :D) treba ti bar jos koji dobar dobar glitter u zivotu, pokoji holic i jedan neonac cisto da imas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Možda si mi mlađa sestra ??

      Joj neonac, daj neki prijedlog nabavljiv kod nas, kako sam mogla zaboravit??

      Izbriši
    2. Ako mladja seka smije zavirit u kozmeticku torbicu onda obavezno ^_^ ja od neonaca onih koji su (bili) regularni imam neke Yolizul, bezobrazno jeftino, ali preko bijelog predobro izgledaju, ako njih vise nema mislim da bi Golden rose trebao imat poneki, e da i Flormar ima neonce. Od nekog viseg ranga mi nista ne pada na pamet, oni nisu zabavni i imaju samo regularne crvene, nude i roze lakove XD

      Izbriši
    3. Naravno, napravit ću uskoro " dane otvorenih vrata" kod mene :)

      Nemam ni jedan Golden Rose lak! Morat ću u izvidnicu ,tnx <3

      Izbriši
  2. Jao divno! Divno! Ne mogu se načuditi kako imamo sličan ukus što se boja tiče :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala azzie, i mi smo još jedne srodne duše <3

      Izbriši
  3. Predivna kolekcija! Posebno mi se sviđaju Essie i Dior :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!

      Slažem se, i meni su oni najljepši :)

      Izbriši
  4. predivno, sve bih ti ukrala, mislim da su ovo boje po svačijem ukusu, klasika, a opet nisu dosadni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      definitivno,ima puno klasičnih nijansi koje uvijek prolaze :)

      Izbriši
  5. Vau koliko ih je!!!! Ja sam takoder fanatik sta se lakova tice...ali ovooooooo :D Divota! Ja ih imam 'samo' 20 al ti si bome puno jaca :)!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Bilo ih je prije puno više, no prepolovila sam kolekciju :)

      Izbriši
  6. Kakva slicnost izmedju OPI i Anny lakova :D Imas predivnu kolekciju, neke od ovih lakova i sama posedujem, a najvise mi se svidjaju Dior i Essie nijanse, ne znam koja mi je boja lepsa *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lejdi :)

      Da, imam jako puno sličnih nijansi, ali ne mogu si pomoći jer uvijek padam na iste boje :)

      Izbriši
  7. Ja sam se zakacila na Loreal color riche lakove i Deborah 7 days i Gel like, to su mi najizdrzljiviji ali moram da kazem da nisam vrijedna u pranju sudja pa ne mogu tvrdit kako sluze domacicama :) Ali tusiram se redovno :D i perem kosu dvaput sedmicno :D I eto prosle sedmice sam triput bila na kupanju i suncanju i Loreal color riche perle de jade izdrzao je 6-7 dana bez krhotine ijedne! Dva sloja :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su mi ti Loreal lakovi, imam dva komada, ali morat ću po još koju nijansu :)

      Izbriši
    2. Onaj tvoj essie mini don't sweater it mi je isto odlican :) samo eto mini izdanje je sa mini cetkicom pa ga je malo teze mazat ali fino se razmazuje pa izdrzim :) :*

      Izbriši
    3. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  8. Potpuno se slažem sa tvojim komentarima, Chanel je prije par godina imao lakove jako loše kvalitete a sad su se malčice popravili :) Ali moj favorit šta se tiče parfumerijskog ranga je definitivno Dior, predivne nijanse,dobra trajnost, a od ovih jeftinijih Essie mi je najbolji brend i definitivno najduže izdrži bez oštećenja, također imaju veliki izbor nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo kao da sam ja pisala:)

      Moje ruke su stalno u vodi i često noktima treskam po stvarima, u žaru rada, jel.
      I do sada su mi se pokazali najizdržljiviji Essie i Dior nabavljivi kod nas:)

      Izbriši
  9. Imamo jako sličan ukus, vidim. Doduše, ja imam i par crnih i onako močvarno zelenih/maslinastih, ali tu smo negdje... Nemoj mi reći da je Make Up Factory loš! Upikirala sam njihove žute i narančaste iz ove ljetne kolekcije (taman mi ponestalo obje boje). Sad sam razočarana. :/ sve u svemu, jako lijepa kolekcija. Me like :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je Teice, eto još jedna srodna dušica :))

      Što se tiće MUF lakova, ja imam samo ovaj jedan i jako mi je loš :(

      Izbriši
  10. Divna kolekcija, zavidim !

    Kakav ti je Art Deco Thinner?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      AD Thinner je odličan, nemam zamjerke :)

      Izbriši
  11. super ti je kolekcija. ja obožavam lakove, ne znam kad sam zadnji put imala noktiće bez laka :p
    imamo nekoliko istih lakića :cerek:
    jedino, ja imam jedan makeup factory u nekoj fuksijastoj boji i to mi je jedan od dražih lakova, super se maže i ful dugo traje :ne zna:
    ja ne volim china glaze, tu četkicu im naprosto ne mogu oprostiti. i definitivno trebam još koji essieć.
    ma zapravo ne trebam ja ništa, al želim :zubo:
    nemam nijedan dior lak, a kad ih vidim ovako na ovim slikama tako bi htjela :cerek:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Ja sam luda za lakovima, imala sam ih u jednom trenutku duploviše, ali sadsam ostavila probrano društvo :)

      Ja imam ovaj jedini MUF lak i užasan je, drugi dan izgleda kao da ga imam 10 dana, možda je do tog mog primjerka.

      A Essie obožavam :)

      Izbriši
  12. Predivna kolekcija, posebno mi se sviđaju dior nijanse. A ono ulje koje se digne na laku (vidim na catrice i jednom avonu) obično znači da su spremni za smeće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Donna :)

      Nemam pojma iskreno, ovako kada mi se odvoje faze u laku, ja dobro promućkam i normalno lakiram dalje :)

      Izbriši
  13. :D Mislim da imamo sličan broj lakova, s time da ja imam samo jedan Chanel i jedan Dior - ali sam na dobrom putu da ih imam još :D
    Collistar lakove također imam, obožavam ih :)
    A tek Anny lakovi... nisam probala, ali ove tvoje nijanse koje imaš su mi tako divne!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Collistar me oduševio postojanošću i obavezno kupujem još koji.
      Anny lakovi imaju predivne nijanse, ali po kvaliteti, meni se nisu pokazali nešto posebno .

      Izbriši
  14. Uuuu, morat ću si priuštit jedan Dior kada kažeš da tako dugo traju! Nisam još isprobala ni Anny i Essie, doći će već na red...ovaj plavi Chanel ti je prekrasan :) Kakav je ovaj OPI topcoat? Imam njihov podlak pa bi ih bilo zgodno skompletirat, jel'te :)Jesi li probala Misslyn lakove? Ja ih imam par komada i jako sam zadovoljna, imaju prekrasan izbor boja i iako svaka nijansa ne drži jednako dugo neke mi traju i do 5, 6 dana...doduše ja sam lijenguza koja doma ima suđericu, neznam koliko bi izdržali u tvojima uvjetima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diorovi lakovi su meni osobno zaista odlični, Anny tak-tak, a Essie odlični !

      Plavi Chanel je predivan, tako posebna boja i efektna da sam ga morala imati :D

      Nisam nažalost probala Misslyn lakove ali čitala sam puno pohvala, posebno za top coat.

      Izbriši
  15. Divna kolekcija, ništa lepše od mnogo krasnih nijansi na gomili :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja sam probala i skupih i jeftinijih lakova za nokte,i razocarala se kako su oni skupi losi,za dva dana se na vrhovima vec ogule,a otkad sam otkrila Flormar,ne odvajam se od njihovih lakova,meni drze tocno tjedan dana:))
    Imas krasnu kolekciju!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice, istina potpuno. Cijena uopće ne garantira kvalitetu.
      I ja imam nekoliko Flormar lakova i prezadovoljna sam :))

      Izbriši
  17. Super su mi prve dvije slike, ko klonirane :)

    Daj pliz definitivno proglasi koji su najtrajniji, ja sam već skoro odustala od lakiranja jer mi se svi prebrzo skidaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, istina, vrlo slične nijanse, i uvijek padnem na takve.

      Moja top lista od onog što sam probala:

      - drogerijski niži rang :Flormar i Loreal
      - drogerijski viši rang : Essie , topla preporuka
      - parfumerijski rang: Dior i Collistar
      - s neta: Zoya

      Izbriši
  18. Predivna kolekcija, 90% tvojih nijansi bi i sama kupila/nosila ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Vjerojatno je nula u odnosu na tvoju :))

      Izbriši
  20. Lepi su svi ali kad dodje slika Chanel Taboo krenem da balavim. Omiljeni lak ikad i jedini lak na mojoj WL ikad. No sumnjam da cu ga ikad kupiti jer mi je ipak mnogo da dam preko 2000 dinara za lak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Taboo sam nedavno kupila i pomalo požalila. Mislim, lijep je ali na noktima meni ništa posebno :(

      Izbriši
  21. predivna ti je kolekcija, počni da kačiš i noktiće!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, za mnogo njih si ti "kriva" :)

      Izbriši
  22. Diorovi su ti diiiiivniii, ali najlepse nijanse imas u Anny lakovima...stvarno fina kolekcija...
    E sad , kolkecija ruzeva...??
    Definitivno moje najomiljenije...Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lana :))

      Može, slijedeće je kolekcija ruževa, neka malo uhvatim sunca za fotkanje :)

      Izbriši
  23. Ja sam se navukla na Essie i meni su to najbolji lakovi koje sam ikada probala...
    Chanela imam nekoliko komada i nažalost to su među najgorim lakovima koje sam probala, šteta svake kune, ali me to ipak nije spriječilo da ih kupim kada bih se zaljubila u boju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bih se u potpunosti složiti s tobom, Essie su fenomenalni lakovi, četkica, nijanse, kvaliteta...

      Chanel sam izbjegavala upraavo zbog loše kvalitete, malo mi se čini da su se popravili u zadnje vrijeme :)

      Izbriši
  24. Potpisujem sve što je Nataša rekla ;)

    OdgovoriIzbriši
  25. Kolekcija je prekrasna, ovi Diorovi su mi posebni! Što se tiče crvene nijanse i lakova mogu preporučiti Sally Hansen Madame X, OPI red lights ahaid, CH Adventure red-y.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Izguglala tvoje preporuke i ne znam koji mi je ljepši <3

      Tnx :)

      Izbriši
  26. Ja sam imala tu cast da mnogo ranije vidim tvoju prekrasnu kolekciju lakova <3
    Tako da, utiske znas, svaki je poseban i lijep na svoj nacin <3

    OdgovoriIzbriši
  27. Definitivno Dior lakovi su najljepši i najkvalitetniji.
    Slažem se i za Essie da su dobri (upravo imam jedan na noktima)
    Opi su mi isto ok po kvaliteti iako im jako varira kvaliteta ovisno o nijansi.
    Chanelovi su me razočarali i to jako.
    I zanimljivo, mene su jako iznenadili kvalitetom, postojanošću i brzinom sušenja Gabrini lakovi koji se mogu kupiti po štandovima.
    Ja sam lani kupila tri takva laka za 20 kn na štandu na Črnomercu i bili su odlični. Iako nikad ne kupujem kozmetiku tako i nikome to ne bih preporučila, taj put sam uzela te lakove na izlasku iz tramvaja i nisam požalila,mada, jedino lakove bih tako kupila. Ništa drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam čitala ovaj komentar, bila sam taman na Črnomercu i na štandu kupila dva Gabrini laka po 20 kn :))

      Sutra stavljam da probam i njihovu hvaljenu postojanost.

      A za Dior, Essie i Chanel se potpuno slažem s tobom :)

      Izbriši
  28. Predivna kolekcija :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Iako ih ima puno vidi se da su svi pomno birani! Nijanse prekrasne, a oni Diorići - koliko skupi toliko lijepi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, istina, svi su birani dok nisam izabrala ono što želim :)

      Izbriši
  30. Sviđa mi se tvoja kolekcija. Morat ću nabavit neki Dior, čine se zaista odlični. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Vjerujem da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  31. Preporuka za crveni lak - Chanel Coromandel, predivna crveno narandjasta, sa zlatnim mikro shimmerom.

    OdgovoriIzbriši
  32. Jako su dori i YSL i Guerlain lakovi. Suoer cetkica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove nisam probala, ali svakako uzimam u obzir :)

      Izbriši
  33. e baš mi je drago da si nam pokazala svoje lakiće ;)
    vidim da si klasičarka, fali ti još koji plavac, obavezno par nijansi zelene i naravno neonci lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, klasičarka ali jako volim eksperimentirati. Bacam se u potragu za nedostajalim lakićima :))

      Izbriši
  34. Anny 308 i Chanel 583 <3 Želim jako jako :D A kolekcija..što reći osim savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  35. Divna je kolekcija, mala ali odabrana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za nekoga ko nije strogo orijentisan samo na lakove, ovo je divna, sa ukusom birana i mala kolekcija. Ima nail-blogerki koje imaju po vise stotina lakova, ako ne i vise. Dear Skin pise o celokupnoj kozmetici, ne samo o lakovima. Zato ovakav moj komentar.

      Dok sam ja npr. nail freak i imam skoro 200 lakova (sa manjim ili vecim povremenim ciscenjem). Dok bi moja make up kolekcija nekome ko je vise orijentisan ka toj sferi, ona bila "mala ali odabrana" ;)

      Izbriši
    2. Slažem se s Jelenom potpuno, moja kolekcija je ustvari jako mala:))

      Iako ne recenziram isključivo lakove, zapravo je mala :)

      Izbriši
  36. Sve do i jedne boje su moje boje i divni su mi. Ja nisam jos probala niti jedan Dior jer sam dobila na poklon jedan Chanel i moram priznati da su mi sve puno bolji od njega. Zato se ne usudim vise kupiti tako skupi lak. Ali jednom cu se odvaziti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dior je puno bolji od Chanela, ali opet nije čudo. Srećom postoje testeri pa bez ustručavanja nalakiraj koji noktić , da vidiš koliko će ti držati :)

      Izbriši
  37. Ako ti kažeš da su se Chanelovi lakovi popravili, onda kupujem Taboo! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taboo sam imala samo jednom, i izdržao je tri dana bez oštečenja :)

      Izbriši
  38. Najviše mi se dopadaju Anny i Dior nijanse!

    OdgovoriIzbriši
  39. Baš ti je lijepa kolekcija lakova- sviđaju mi se svi :) Probaj Inglot - oni su mi uz avon lakove najdraži :) Moj prijedlog crvendaća avon-real red, red wine i cherry jubilee te inglot 801,802 i 805

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala sassy :))

      Definitivno odlični prijedlozi i svakako ću uzet kojeg, hvala ti :)

      Izbriši
  40. Odlicna kolekcija :) Taboo je pravi lepotan :D

    OdgovoriIzbriši
  41. Sve OPI, Dior, Essie i Chanel nijanse su mi divne! <3 Gledam taj Chanelov Bel Argus i nikako da se odlučim iuzeti ga ili ne, boja mi izgleda tako posebno, ali nisam navikla na metalik lakove..
    Super kolekcija! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira:)

      Kao što vidiš, volim klasične nijanse, no Bel Argus iako metalik, poseban je i savršen za ljeto.
      Toliko je lijep da moraš cijeli dan buljiti u nokte, i to mi je jedini plavi lak :)

      Izbriši
  42. kolekcija je krasna :). ali moram se ne sloziti sa vecinom :D, meni su chanelovi lakovi trajniji od diorovih, iako su neke chanel nijanse iznimno lose. osim ako nije isto i s diorom pa sam kupila sve pogresne nijanse XD.
    a lak od celika i apsolutni pobjednik svih lakova je za mene estee lauder pure color (imam samo jedan u nijansi bette noire).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkako si mi rekla za E.Lauder lak, ja ne prestajem dok ne nabavim kojeg, vjerojatno već sutra :D

      Izbriši
  43. Impresivna kolekcija i moram priznati da mi se nijanse baš sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  44. Predivno :) Posebno mi se Dior lakići sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      I meni su Diorići najdraži :)

      Izbriši
  45. Odusevljena sam! Zaista imas od svih boja po nesto (zavidim na Flirty red!)! Pored Chanel i Dior lakova, obavezno progledaj nove YSL i Givenchy, vredi imati barem po jedan u kolekciji.

    Takodje pogledaj Essence Prom berry lakic ako ti bude usput, prelepa je ljubicasta boja, klasicna, nalik Chanelovoj Vendetti, ali svetlija.

    t.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti na preporuci, guglam taj Essence i zaista je divan i poseban <3

      A želim isprobati i YSL i Givency lakove kao i Estee Lauder :))

      Izbriši
  46. OMG kako sam uživaa u ovom postu.... ooooo raj za oči.... skoro sam po prvi put probala Dior lak i potpuno potpisujem tvoje riječi... ranije sam mislila da lak kao lak, isto traje.... a neeee..... grdno sam se varala.... ovaj traje i skinem ga jer mi dosadi već 5. dan heheh
    odlična kolekcija, zaaaavidim puno ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Naravno, da bi lak duže trajao potrebni su i dobar podlak i nadlak, no svakako su Diorovi odlični i po meni opravdavaju cijenu :)

      Izbriši
  47. dijelim ovisnost :-))
    sam sto vj ima duplo vise kolicinski...al su mi marke slabije...
    inace, ovaj lak s linka je moj sveti gral i natjerala sam sve frendice da ga pocnu koristiti...savrsen je...nokti su mi preporodeni i iznimno cvrsti i dugi vec godinu dana ...sada sam na 3. bocici...

    http://en.eveline.eu/1,5695,NAIL_THERAPY_TOTAL_ACTION.html


    Matea

    OdgovoriIzbriši
  48. Chanel Pirate nr.08. Meni osobno to je "ona" crvena. Tražim još ruž, po mogućnosti chanel, koji će mi biti "go to" za dane kad baš hoću biti ženstvena. tako da ako iko ima preporuku, da ne isprobavam miliun, pls recite. :D Nešto malo topliji od ove nijanse laka, jer mislim da mi hladni crveni tonovi ne stoje najbolje, ali ne odveć na narančasto
    Nisu tete u parfumeijama zločeste, ali ako dođete nespremni znaju upeglati, pa radije ovako na blogu čitam preporuke i onda u shopping odem educirana :D
    Inače lakova nemam previše, sad sam na nekih 5 i to mi je sasvim ok. Osobni favoriti za svaki dan O.P.I. You don't know Jacques? I Particulier od chanela. O.P.I. stvara ovisnost, poslje njih ništa nije dovoljno dobro :/. Nedavno sam uspjela zbaviti dva O.P.I. iz 2011, kojih više nema u prekrasnim sivim nijansama Suzy takes the wheel i French quarter for your thoughts. Koja blasava i slatka imena za lak? O.P.I. se naprosto mora voljeti.

    Iiii da, sad tražim neku tamno plavo/sivu nijansu, high end, a da je dostupna u BiH i HR, pa ako neko ima preporuku, shoot!!
    Pozz svim sminkoljupcima :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se potpuno da Opi-ji stvaraju ovisnost :D Nažalost, kod mene Diorovi lakovi stvaraju još veću , baš ih volim .

      Što se tice crvenog ruža, ja ih imam jako malo jer ih rijetko nosim i također mi pristaju toplije nijanse. Moj favorit je Sisley L33 i Chanel Rouge Allure 38 La Fascinante. Oba su izrazito topla i vrlo nosiva. Naravno, svakako moraš isprobati jer sve ovisi o sveukupnom dojmu i usnama.
      O.P.I. You don't know Jacques i Particulier Chanel su pravi must have, nema im premca <3

      Izbriši
  49. Hvala puno!! Idem onda prvom prigodom isprobavati ruževe i zabaviti se, a budm sigurna sam i kupila nešto :D

    OdgovoriIzbriši
  50. Super zanimljiv post, posebno za mene koja sam velika obožavateljica lakova za nokte. Gotovo da se u cijelom mom "odraslom" životu može zbrojiti mjesec dana kada mi nokti nisu bili nalakirani. No kako sam sva suha - kosa, koža, nokti - Trind lak je apsolutni spas od listanja i lomljenja. Kupijem ga svakih 6 mjeseci i apsolutni je best buy proizvod za njegu noktiju. Chanel je moja stara ljubav. Imam gomilu - oko 30tak - Chanelovih lakova za nokte, kao i njihove dekorativne kozmetike, maskara, i sl, no na žalost, posljednjih par godina nisam zadovoljna s njihovom kvalitetom. Za HE lakove za nokte, koji nemalo koštaju, trebali bi vratiti onu nekadašnju kvalitetu kad je njihov lak stvarno na noktima trajao pet dana bez ikakvih intervencija i "dofarbavanja" vrhova gdje se ogulio. Dior je u sličnoj kategoriji (makar sam neki dan kupila jedna od lakova iz njihova projetne kolekcije :)), jer ne mogu odoljeti). No svakako bih preporučila Essie. Nisam ga koristila sve dok se nije pojavio u RH, i moram reći da su, kao uostalim i mnogi drugi američki (kozmetički) proizvodi, izuzetno kvalitetni, a zapravo uopće nisu skupi. To donekle vrijedi i za OPI, no znaju biti nekako pregusti, pa se teško nanose, što kod Essie lakova još nisam primjetila. Voljela bih vidjeti još postova o lakovima za nokte, ali i o novoj Armanijevoj kozmetici - imam maskaru i stvarno je super - ali me zanimaju i ostali proizvodi

    OdgovoriIzbriši
  51. Zaviri u Max Factor, pogledaj njihove mini lakove znaju biti na akviji po 11 kn u dm-u, inace su oko 30. Jako su vrijedni pažnje :) također, sve preporuke za BarryM lakove, ukoliko voliš jako kremaste lakove da imaš osječaj da stavljaš rastopljeni vosak na nokte, savršenstvo :)

    OdgovoriIzbriši