TOM FORD PARFEMI

Posted by Dear Skin at 01:12

Večeras sam htjela pisati o jednom kozmetičkom problemu, no kako dugujem ovaj post jako dugo a i ne  želim pisati stalno o problemima , odlučila sam Vam predstaviti dva dragulja moje parfemske kolekcije :)

Tom Ford Tabacco Vanille

Kada bi me netko pitao koji je najbolji parfem na svijetu za mene, rekla bih TF Tabacco Vanille :))
TV je dio Tom Fordove privatne kolekcije ( private blend ).
Tom Ford - site 
Dolazi u količini od 50 ml, zapakiran u luksuznu bočicu s pozlaćenim pločicama.
Sama ambalaža je jako luksuzna , no ne i kičasta. Kako je parfem unisex, tako je i bočica izrađena  da je prilagođena i ženskim i muškim kupaonskim ormarićima :)

Kao što znate, ja sam antitalenat za opisivanje mirisa, stoga je u pomoć priskočio AR koji je također veliki fan ovog parfema:

Sexy! Meda nema jel? Nešto je "ljepljivo"...Parfem koji mi je na prvu izvukao osmjeh na lice! Nema nikakvih puderastih nota, vanilija u parfemu uglavnom je puderasta, ovdje nije. Ima neke dodirne točke sa Back to Black, složio bi se oko toga sa prethodnim komentarom...Ali, vrlo, vrlo malo. Kilian je kompleksniji, ovaj je jednostavniji. Ne po sastojcima (ionako nam ih ne otkriju sve...) nego onako, generalno...Našao bi se moguće i Bois 1920 kao jedan od parfema koji ima nešto zajedničko sa ovim, čak i jedan Montale, ali u stvari ne vidim svrhu usporedbe? Osim da netko tko ga nije probao eventualno dobije precizniju predodžbu. Sillage nije nešto ubojit, ali postojanost je nevjerojatna!!! Uglavnom, "gust", slatkast, ali ipak ne pretjerano...Baš mu paše boja i dizajn, jedino mu cijena ne paše:) Aromatizirani duhan, kakao se lijepo osjeti, sat/dva kasnije čak i više od vanilije, (minimalno, ali osjeti se: kandirano-suho voće kuhano na "gusto" hehe...) negdje duboko čak i pomalo drvenast, fini, fini, njaaam!!! Kategorija orijentalni da - začinski ne. Taj "gustiš" s vremenom lagano popušta, a meni miris postaje sve bolji i bolji i bolji...U biti i nema potrebe za detekcijom sastojaka, ionako su u sinergijskom djelovanju, svi zajedno djeluju kao jedan. Na primjer Back to Black je kao cijela paleta raznih sastojaka, koji se u svakom trenutku isprepliću u jedan miris, ovo kao da je samo jedan sastojak, (kad smo već kod usporedbi...) Ovo je san ljetne večeri, fantazija i hedonizam na djelu, prava mirisna poslastica...Sastojci, sastojci, note, i akordi...Kako uopće fulati s ovim sastojcima? Nikako!!! Jedan od najboljih parfema koje sam ikada probao, neupitno. 10/10. EDIT: Unisex, ali više vuče prema muškom nego prema ženskom mirisu, ta "slatkastost" je muškog roda - duhan je "krivac" za to.

dakle, najbolji niche miris, parfemski niche general, ideal svake domaćice i masovnog ubojice, po mišljenju mnogih aktivnih, te nešto manje aktivnih članova, a koji dijele sličnu ili čak identičnu genetsku strukturu, upravo je, tobacco vanille


uglavnom, više dileme nema - jer onaj miris, od kojeg i slijepac progleda, po vama je, drage čitateljice, upravo;


tobacco vanille! 

od danas, tv je okrunisani kralj niche klase. 
10/10. ocjena je takva, jer ste vi to tražili!

p.s. tom fordu čestitam, te ga pozivam da navrati na kavu, a gdje ćemo ga dočekati uz ratne indijanske pokliče, poput onog; "tom ford care, daj nam za cigare!"


vrač je govorio - odjava programa - režija, reklame (po mogućnosti one, za magičnu krpu!) "


Nadam se da Vam je ovom recenzijom jasno koliko smo oboje zaljubljeni u ovaj miris :D
Cijena je 1650,00 kn za 50 ml ( 220 eura )



Drugi parfem u mojoj kolekciji je           Tom Ford Black Orhid


Ovaj parfem sam kupila u fazi kada sam htjela djelovati tajanstveno, mračno, da ne kažem darkerski :D
S obzirom na sastojke : orhideja, čokolada, tartufi...mislila sam da će stvarno biti mračan parfem.
Ali..ipak nije. Vrlo damski i profinjen, ovaj parfem nije iz privatne već iz regularne ponude, i nije unisex već namijenjen ženama. Iako ja osobno ne vidim razlog zašto ga ne bi i muškarci mogli koristiti.

Dolazi u tamnoj, fino izrađenoj bočici, također s pozlatom i u količini od 100 ml.

Recenzija AR :

"bogato mirisati!? black orchid - ostavlja dojam skupog i luksuznog mirisa! ovaj kompleksan i kvalitetan ženski miris, nisam probao na koži, ali ono što sam osjetio sa blotera bilo je vrlo dobro i ultra ženstveno! ovo je na neki način tipičan ženski, mada kvalitetan miris. što je s jedne strane dobro, a s druge, "tipičan" znači, ništa novo ili revolucionarno, mada kvalitetno i pogodjeno. kvalitet ga izdiže iznad mnogočega, pa bi rekao da je ovo jedan od kraljeva regularne ponude, namjenjen isključivo ženama! niche je priča u kojoj ovaj miris i nema što posebno tražiti, barem ne medju nekim jedinstvenim i unikatnim predstavnicima te klase. amber, vanila, agar, cedar, iris, jasmin, neroli - based scent; često je i masovno prihvaćen princip po kojem niche parfemske kuće stvaraju mirise, te mnogo rijedje po sistemu, da su sve note u skladu. sklad, tj. balans - taj princip, vuče korijen vjerojatno iz designer ponude. na primjer, ideja i recept za masovnu dopadljivost odredjenog mirisa; stavimo u miris razne note, od slatkog do oporog, od osvježavajućeg do mračnog, ali neka niti jedna nota ne dominira posebno, već neka su sve note, u balansu i skladu; by designer ponuda! dakle, ovo je miris koji je ipak stvoren da se svidi što većem broju žena, sa naglaskom na one, koje imaju stila i ukusa, tj. kojima bi ovaj miris bio šlag na torti. izlazak sa sponzorom u skupi restoran, luksuzan auto, vila, a pokraj koje se, naravno, nalazi i golemi bazen! pa, kada dosadi tajkunu, njegovi tjelohranitelji dotičnu bace u bazen, pun aligatora, čisto da se malo, svi skupa, zabavljaju...dakle, outfit; večernja haljinica vrišti, skup nakit blješti, fancy restorani, luksuzni auti - gdje smo sad?! los angeles, rodeo drive, noć! black orchid, kao da sam osjetio sa neke žene u prolazu negdje u americi! black orchid ima specijalnu ulogu i namjenu, on se mora vijoriti sa gole ženske stražnjičice, dok ista na sebi ima, samo malu kratku bundicu napravljenu od 142 srebrne polarne lisičice! miris koji evocira ženu koja je kao bombonjera, upravo je, black orchid! zato, klinke, trenirke, neobrijane, brkate, i sve one koje se ne depiliraju, tutanj! 10/10. sve rijedje me neki miris podsjeti na ženu, tj. na miris, sredjene, ženstvene i spicanjene žene - bravo tome, bravo forde!"

Cijena je 990 kn za 100 ml ( 132 eura )

I za kraj, moram napomenuti kako ove parfeme ne možete probati u uobičajenim parfumerijama, koliko ja znam, kod nas na Balkanu ih ima samo na nekoliko odabranih mjesta, te ako očekujete mirise na koje ste navikle iz regularne ponude, moram reći da će te se vrlo iznenaditi.
Osim što su posebno snažni ( jedan špric i mirisat će te dva dana ), vrlo su prirodni bez umjetno izrađenih sastojaka u labaratoriju :)

Od ovog parfemskog majstora imam još dosta favorita koji će , sigurno s vremenom doći na red :))

Jeste li probale Tom Ford parfeme? Koji su Vaši favoriti?


69 komentari:

  1. Ti baš znaš navuči čovjeka :D

    Očajno želim isprobaati ove mirise .

    I bravo za dragoga, fantastične recenzije !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se, baš navučeš :D Sad bih sve dala da mogu pomirisati oba parfema :)
    Ali stvarno, skupi su ko suvo zlato :D ali sigurno su predivni. Ja sam inače ljubitelj unisex parfema, smatram da svi unisex parfemi mirišu nekako najbolje i da se najduže zadrže na koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupi su ko zlato, inače nisam baš brza na trošenju novca na parfeme, ali ovi su itekako isplativi, s obzirom na trajnost i jačinu, potrajat će ko 4 klasična parfema :))

      Izbriši
  3. Prvi krala od momka uz njegovo odobravanje :-) a drugi posjedovala sve do skoro i veliki sam obozavatelj. U stanju sam da se mazem Niveom iz plave limenke, ali moram imati za parfeme.
    Slazem se sa opisima, i drago mi je da su kod nas rijetki, i srecom jos uvijek nisu narocito kopirani. Svaki dobar parfem mi se ogadi kad se njegovim kopijama pocnu svi prskati od klinke u gradskom prevozu pa nadalje.Prosto skrnavljenje parfema, jer nekako mislim da nije svaki parfem za svakoga, za svacije godine, a kod nas se na to neobraca paznja. Zamisli ovakve parfeme na srednjoskolkama kad se spremaju za uvece van-meni se dize kosa na glavi. :-)
    I bocice su divne, tako elegantne, svedene,savrseno :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me iznenadila Snow, drago mi je da imamo isti ukus :))

      Slažem se, iako čitam često neke usporedbe, apsolutno nisam naišla na ništa slično.
      I svakako, ko želi mirisatio posebno i drugačije od drugih, treba tražiti među niche parfemima miris za sebe :)

      Izbriši
    2. Nazalost, sa niche parfemima je problem sto kao prvo nisu sire dostupni, drugo,skuplji su naravno.Kod mene se ne prodaju, niti u okolnim vecim gradovima, ono sto sama imala nabavljala sam online ili u BG. Trenutno nazalost nemam nijedan takav parfem, svi su mi komercijalni. Inace volim mirise starinskog tipa, cak i kad sam bila mladja. Za mene su jos uvijek najdivniji oni stari parfemi poput Guerlain Shalimara,Samsare i sl.Iako ne spadaju u niche grupu, naspram ovih modernih imaju nekako puno vise karaktera i postojanosti.
      Dragi ti odlicno pise o parfemima, sad tek vidjeh da si ostavljala link.

      Izbriši
    3. Slažem se, niche ponuda je jako oskudna kod nas. Tako smo dragi i ja naručivali testere s neta, a potom i parfeme.

      Totalno se slažem s tobom, današnji, novi parfemi su skoro svi isti , Sansara, Shalimar i još pokoji od stare garde su kultni parfemi i bez vremenski. Nadam se samo da ih neće preforumulirati kao mnoge :(

      Izbriši
  4. Ok da li tvoj dragi ima blog? :) Ako nema nek ga napravi :) Opisi su legendarni a opet mozes nekako od njih da zamislis ako mirisu :) Odlican post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema nažalost, ni ima starnicu na FB, ostavila sam u postu link gdje ima preko 400 recenzija parfema :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. Fenomenalni su opisi :)
    I ja bi sada probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maša :))

      Nadam se da ćeš ih uskoro isprobati :)

      Izbriši
  6. Nisam ništa od TF probala ali sada imam želju da probam ovaj drugi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ćeš ih probati uskoro, ne znam tvoj parfemski ukus ali nekako imam osjećaj da bi ti se dopao :)

      Izbriši
  7. Kkav ste vi tandem, fenomenalni ste <3
    Naravno da posle ovakvog posta želim oba, skromno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Malo Prase :))

      Kada sam vidjela tvoju fotku, apsolutno sam sigurna da su ovo parfemi za tebe :))

      Izbriši
    2. Ooo pa hvala :*
      Setila sam se da sam pomirisala BO, prijateljica ga donela ali me nervira što sve mora online ili da čeka inostranstvo.. a evo leti mi misao da mi je dragi baš u avionu :) milina, odoh da mu otkuckam sms :D

      Izbriši
    3. Točno sam znala da žena poput tebe može nositi ovaj parfem :))

      Izbriši
  8. moram da priznam da nista njihovo nisam njuskala ali moracu to da promenim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da će se i to promijeniti skoro :)

      Izbriši
  9. Ja na žalost nisam probala, ali jako bih htjela, možda jednog dana naletim ana njih izvan našeg Balkana :)
    Dragi ti je zakon , oboje ste mi super kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvan Balkana ih ima u mnogim gradovima, ali nije ti ni zagreb daleko :))

      Hvala Sara, istina, dragi je zakon i lud za parfemima :)

      Izbriši
  10. Ja ne mogu da vjerujem kako je muskarac opisao parfem :D ali po opisanom nije nesto sto bi mi se svidjelo, ja sam vise za njeznije varijante :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Uf, ovo nije ništa kada pročitaš još koju njegovu recenziju, zaista je pravi stručnjak za mirise :)

      I vidim da je dobro opiosao i da si dobila pravi dojam, ako si za nježne varijante, ovaj dvojac definitivno nije za tebe :)

      Izbriši
  11. Zahvaljuci tebi, dobila sam priliku da se sa oba parfema upoznam kako treba :) Kvalitet i originalnost na nivou, a moj glas ide TV-u :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S. Sto je ovaj Tom Ford zgodan, steta sto * igra za svoj tim * XD

      Izbriši
    2. Hahhaha, e jesi me nasmijala :))

      I ja kažem, prava šteta za TF :D

      Izbriši
  12. Kako vrhunski post, narocito sto ste oboje ucestvovali u stvaranju :D!
    NIsam imala prilike da ih probam :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana :))

      Sigurna sam da će se to promijeniti i da ćeš uskoro isprobati koji TF parfem :)

      Izbriši
  13. skoro sam bila zamoljena da pogledam ima li kod mene tf parfema, i nema, a baš bih i ja njušnula nekog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, znam da ih nema kod tebe ali čula sam da stižu uskoro pa ćeš moći ponjuškati :)

      Izbriši
  14. Uživala sam čitajući opise parfema, pravi doživljaj! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  15. TV nažalost nisam uspila probat, BO sam imala - divan, kao i voile de fleur, white patchouly mi nije baš najbolje sjeo, dok mi je ipak violet blonde najdraži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam skoro sve njegove parfeme iz private i regularne ponude.
      Draga imaš dobar ukus, Violet blonde je fantastičan, imam čak i dekant :))

      Izbriši
  16. prvi nisam probala ali sam zato drugi osetila kod poznanice...
    ostao mi je u tako divnom sećanju...raspametio me tad kad sam
    ga osetila na njoj, divan, ženstven, savršen...predivan parfem stvarno!
    dragi ti divno opisuje parfeme, svaka vam čast oboma :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se drugi svidio, vjerujem da bi ti se i prvi :)
      Nisu slični ali imaju neku zajedničku notu :)

      Hvala Lena, dragi je pravi guru za parfeme :))

      Izbriši
  17. Kako savršeno opisani parfemi !!!

    Svaka čast tvom dragom, moj ne bi skužija ni da mu staviš najskuplji parfem na svitu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša. Moj voli parfeme cijeli život a usput ih zna super opisivati :)

      Izbriši
  18. Kako savršene recenzije parfema, pogotovo tabacco vanille! Pojest ću se od jada jer ja to nemam di probati, a već sanjam taj parfem!
    Dobro cijena me naglo prizemljila, al ipak želim ga opako, pa barem probati..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala astrid :))

      Sigurna sam da ćeš ih imati prilike isprobati, lagano niche parfemi dolaze na velika vrata :)

      Izbriši
  19. Čula sam za oba parfema i rekla bih da sam ga vidjela onaj dan u Lafayettu. I dobro, ženo, gdje nađe ovog čovjeka koji ovako dobro opisuje parfeme??!?! I moj se voli mirisati, ali zna mi jedino reći kupi mi neki skupi da dobro mirišim. Ali ovo...svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaj, jel ova fejs stranica i blog pun miris njegovo djelo??? Ako je, super, ako nije, možeš me obavijestiti kada otvori svoj blog? Definitivno bi trebao. Nedostaje pravih, muških blogova...A ima najbolju učiteljicu pored sebe.

      Izbriši
    2. Hahaha, moja jača polovica obožava parfeme od malih nogu, ima apsolutni njuh i detektira svaku notu. Usput lijepo piše pa onda nije ni čudo da ih tako dobro opisuje :)

      Fejs stranica je njegovo djelo, dok je na Punmirisu član, te je i tamo ostavio oko 430 recenzija.
      Slažem se, nedostaje pravih muških blogova, no nikako da ga nagovorim da otvori :(

      Izbriši
  20. I ja glasam da dragi otvori svoj blog :=)))

    Ajme koji divni parfemi. Nadam se da ću koji pomirisati negdje nekom prilikom, baš me zanima kako miriši.. Uglavnom, ako ti ikada dođem kojom prilikom, sakrivaj sve parfeme jer ću ih sve ponjuškati hahahah :D Već vidim kako me pronalazite onesvještenu negdje na podu, jer sam se previše našnjofala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga moja, da dođeš nekad kod mene, imala bi što njuškati: oko 40 mojih parfema i oko 40 od mog dragog :))

      Mislim da bi ti prisjeli :D

      Izbriši
  21. Opis je vrhunski :))))
    Ne znam kako mirišu, s obzirom na cenu verovatno nikad neću ni saznati, ali baš me zanima kako miriše parfem kojiti je najbolji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Iako skupi, nigdje ne piše da ih ne budeš bar isprobala. Nažalost, i testeri se plaćaju ali sigurno će uskoro doći i u tvoj grad u neku parfumeriju pa ćeš moći besplatno ponjušiti :)

      Izbriši
  22. nisam nikad bila luda za parfemima jer mi je jako teško naći neki od kojeg me nakon par sati ne zaboli glava i koji mi paše. volim mirise s određenom oštrinom, ali da nisu teški. kad nađem neki koji mi paše koristim ga godinama jer sam lijena tražiti drugi :) sad koristim womanity od kad se pojavio i s njim se osjećam da mogu pokoriti svijet :) nisam imala namjeru tražiti novi, ali sad imam oooogromnu želju probati toma forda. gdje se mogu nabaviti online?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad vidim da sam napisala da imam želju probati toma forda :))) a koja žena nema tu uzaludnu tlapnju ;) uglavnom, mislim na parfeme toma forda.

      Izbriši
    2. Hahaha, skužila sam, i ti bi probala Toma Forda? :D

      Ja sam kao ti prije funkcionirala, imala sam dva parfema godinama i samo njih kupovala, ali navukao me ovaj moj na grijeh :D

      Izbriši
  23. Online možeš naručiti sempliće a i cijele parfeme
    http://theperfumedcourt.com/search.aspx?keyword=tom+ford

    i na Biraj.hr, ebay itd

    OdgovoriIzbriši
  24. Dobro je, nisam jedina, koja uz parfeme dobiva vizualne, hm, kako to nazvati? Uglavnom, opisi su odlični!!!!!!

    Ne bih se bunila da češće bude ovih opisa ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :)

      Moja polovica ima zaista odličnu moć vizualizacije :)

      Izbriši
  25. Moji favoriti parfema koje imam su: Escada Magnetism i Guerlain My Insolence. Kad se bude imalo para uzet cu Kenzov Amour :). Obozavam puderaste mirise, a Kenzo ima ono sto mene u parfemima odusevljava: puderasti miris sa laaaganom notom tamjana, ali toliko lagan da je miris njezan a ne tezak i mracan kao sto takvi parfemi znaju biti- totalno po mom gustu. Volim parfeme koji se osjete, ali nisu napadni i ne izazivaju glavobolju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan izbor Luna :))

      Definitivno ako ne voliš napadne parfeme zaobiđi niche svijet a time i Tom Ford :D

      Izbriši
  26. Jaooo, parfemi!!!
    Moja najveca strast uz sminku. :D
    Bez njih kao da gola hodam, to mi je "final touch", osjecam se mocno s njima.
    Iako imam 20 godina i po nekim "definicijama" ne bi trebala nositi jake parfeme- JPG Classique je moj apsolutni favorit.
    Oduvijek sam ga voljela i napokon sam si ga priustila. Od kada sam pocela koristiti Chanel parfem patim samo na jake parfeme. :D
    Moji naj parfemi su Chopard Cashmere, JPG, YSL Cinema, YSL Opium, etc.
    Jednostavno takvi parfemi bude u meni duh proslih vremena kada su zene bile dame, a i sama se tako osjecam, ponasam i oblacim (iako, kazem, imam premalo godina za tako nesto).Uz njih se osjecam profinjeno, elegantno i kao pravo zensko.
    I koliko god su me pokusali (i dalje pokusavaju) "spustiti" za moj damski stil, ja se ne dam i dalje furam svoje! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno nema veze što imaš 20 godina, vidim da već imaš istančan ukus i to samo znači da maš još jednu strast.
      Moj dragi se parfumira od svoje 9-e godine života i cijeli život uživa u dobrim parfemima.
      Parfem nije trivijalna stvar, parfem je strast koju treba njegovati, i bez obzira koliko imali novca, uživati u svojoj strasti nas neće omesti bez obzira na godine ili kupovnu moć :)

      Izbriši
  27. Volim guste i opojne parfeme a prema savršenim recenzijama tvog dragog, mislim da su ova dva baš po mom ukusu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš takve parfeme, ovaj dvojac je za tebe :))

      Izbriši
  28. Bravo za post! Bravo za dragoga, voljela bih da nam staviš češće ovakve recenzije

    OdgovoriIzbriši
  29. glasam da jaču polovicu redovito ugošćavaš na blogu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga,

      svakako kada će biti post o parfemima, on će biti redoviti gost :)

      Izbriši
  30. nemam njegove mirise,vise volim nesto laganije i cvijetno

    OdgovoriIzbriši
  31. Fenomenalni su opisi :)
    Baš sam nedavno probala parfeme i stvarno su odlični

    OdgovoriIzbriši