Shiseido Sun protection eye cream- recenzija

Posted by Dear Skin at 00:56

Danas Vam donosim recenziju Shiseido Sun protect okoloočne kreme koja je dio kolekcije Shiseido Sun, a također i dio moje male kolekcije iz ove linije.

Sunce je odavno počelo jako zračiti, stoga SPF zaštite nikad dosta.
Vjerojatno ste primjetile kako većina okoloočnih krema ne sadrže SPF faktor. Ne znam ni sama zašto je to tako, no koža oko očiju je iznimno osjetljiva na UV zrake, brzo se bora, a sklona je i hiperpigmentacijama.
Imala sam nekoliko okoloočnih krema sa SPF ( Clarins, LrP, Eucerin, Avon..), no međutim, iskreno, nisam ih baš preferirala jer su me strahovito pekle oči od takvih krema.
Posebice kada bih uronila u vodu ili bi mi znoj natjerao kremu u oči.
Ako i Vi imate takav problem, predlažem da ih izbjegavate :mažite uobičajenu okoloočnu kremu pa kad se upije, lagano povucite svojom SPF kremom za lice i područje oko očiju.
Koristite radije korektore sa SPF, mineralne korektore ili sjenila, te hodajte stalno s sunčanim naočalama.

Shiseido Sun protectin eye cream isprobala sam putem nekoliko izdašnih testera i napokon odlučila kupiti.
Dolazi u prepoznatljivoj tirkiznoj ambalaži ove linije i sadrži 15 ml i SPF 25. Na netu će te često vidjeti verziju sa SPF 32, to je ista verzija kreme namijenjena istočnom tržištu.
Vjerojatno su starešine u Shiseidu zaključile da kod nas u Europi sunce nije jače nego u Aziji i Americi :D
Pakiranje je vrlo praktično i higijensko. Na vrhu se nalazi tanki otvor koji omogućava precizno istiskivanje proizvoda.

A sad o samoj kremi. Ova kremica je jako gusta i teško razmaziva. Trebat će Vam puno tapkanja dok se ne upije u kožu , ali kad se napokon upije, odlična je podloga za korektor.
U početku je jako bijela, kad ju razmažete ili utapkate, primjetiti će te sjaj koji ostavlja. Dakle, ima sitne sjajne čestice koje optički posvjetljuju kožu oko očiju.


Kako sam već napisala da me iritiraju sve kreme sa SPF, tako nažalost nije ni ova iznimka.
Iako još nisam bila na plaži, ipak, kada ju nosim a suze mi oči , krema me počinje peckati a oči počinju suziti još jače.
S druge strane, vrlo je gusta i nekako teška, pa se bojim da bi mogla nekima uzrokovati milije.


Moj zaključak, ovo je prosječna krema, mislim da nije baš vrijedna pažnje. Preporučam ju kao dodatnu zaštitu od sunca ukoliko nemate osjetljive oči i ukoliko Vam je suha koža oko očiju, s naznakom da ne nanosite preblizu oka ili kapaka.
Ne preporučam nikako ako su Vam oči osjetljive na SPF, ako ste sklone milijama, ne volite sporo upijajuće i teške kreme. U tom slučaju, pokušajte zaštiti kožu oko očiju na gore opisani način.

Za kraj, upute proizvođača:

Cijena je 232,00 kn ( oko 31  euro ) za 15 ml proizvoda, ukoliko se odlučite, na netu je dosta povoljnija.
Sastojci :
9.3% zinc oxide, 4.9% oxtinoxate Inactive Ingredients: water, cyclomethicone, glycerin, butylene glycol, dipropylene glycol, dimethicone copolyl, polybutylene glycol copolymer, distearomonium hectorite, titanium dioxide, trimethylsiloxsilicate, dimethicone, sd alcohol 40-B, xylitol, methyl gluceth-10, PEG/PPG 14/7 dimetyl ether, tocoperol acetate, zinc myristate, dipotassium glycyrrizate, scultelleria baicalensis extract, onions spinoza root extract, ectoin, sophora augustifolia root extract, dextrin palmitate, isostearic acid, aluminum distearate, aluminum hydroxide, alcohol, trisodium EDTA, BHT, tocopherol, syzygum jambos leaf extract, phenoxyethanol, fragrance.


Koristite li Vi kreme za oko očiju sa SPF? Preporuke dobro došle <3

70 komentari:

  1. Ja nisam ni kremu za lice koristila sa SPF dok nisam pocela citati tvoj blog :P

    A isto imam osjetljive oci,tako da ostajem na onoj kremici od green girl :D nju stavim navecer,a od afrodite stavim ujutro jer se brze upija :) mislim da ni ona nema spf :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezat? Onda ćeš mi biti zahvalna za jedno 15 godina kada nećeš imati ni jednu boru :))

      A što se tiće okoloočne kreme sa spf, kako sam napisala, nije uopće nužno, posebno što sve iritiraju. Drži se provjerenog i stavi sunčane naočale kada si na suncu :)

      Izbriši
    2. Pa da,a moja mama ima 53 godine i koristi obicnu niveu otkad zna za sebe :D I dalje ima lijepo lice bez previse bora :) A nije se nikad bas ni sminkala pa i zato :)

      A ni suncane bas ne nosim... kad mi je posao pred nosom,dok ih izvadim iz torbe vec sam na poslu :D

      Izbriši
    3. Tako i moja mama, no pusti ti njih, ta generacija je "zauvijek mlada" generacija :D

      Šalim se, naravno, puno je u genetici, no puno možemo i same napraviti dobrom prevencijom :)

      Btw čini mi se da si ti nasljedila dobar dio genetike svoje majke :)

      Izbriši
    4. Bas mi je neki dan jedna cura rekla da je mislila da nemam vise od 25-26 godina i pitala je gdje su mi borice hahaha

      A dobro je,sad vise pazim na lice od kad citam tvoj blog i od kad sam na forumu,a ove kremice od avene sto imam neke su sa uv neke bez..ove bez nekako su mi bolje i masnije,one sa uv su mi nekako vodenastije..ne znam zasto,a kao iste su..

      Izbriši
    5. To sam i ja primjetila, nikako nisu iste. Što se tiće Avene, meni bolje odgovaraju one bez spf-a

      Izbriši
    6. Da i meni su te bolje jer su masnije,a takve mi trebaju :D

      Izbriši
  2. Ista stvar..namazem uobicajnu kremu oko ociju i nakon nje kremu za lice sa spf koje nanesem malo,ne previse oko ociju.i naravno suncane naocale obavezno..e sad koliko je takva zastita dovoljna neznam...ali ono sta znam je da nam najvise bora zadaje mrstenje na suncu :( cak mislim vise od samog sunca...hm...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je za dnevne aktivnosti takav režim odličan, na plaži ili prilikom velikog izlaganja suncu, ja namažem malo deblje uobičajenu kremu za lice sa spf.
      Potpuno se slažem, mrštenje i žmirkanje jako stvaraju bore oko očiju, više nego ne korištenje kreme, stoga su sunčane naočale jako bitne.

      Izbriši
    2. mislim da ću i ja nastaviti tako... plus što nosim sočiva, mislim da bih dušu isplakala sa tim okoloočnim sa spf.

      Izbriši
  3. Koristim Kiehlsovu kremu od avokada za podrucje oko ociju i jako sam zadovoljna...Krema nema zastitni faktor ali sam primjetila da mi je izbrisala sve one mimicke bore smijalice....:) Cula sam da je dobar i Cliniqueov "all about eyes serum" ali ga jos nisam isprobala jer eto nisam imala potrebu...On isto nema zastitu...Ono sto povremeno stavim ispod ove kreme ali na same rubove je Kiehlsov C vitamin koji je inace namjenjen za lice....Kiehlsova skin terapeutica mi je objasnila da je to dobra kombinacija...Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kiehls od avokada sam probala i oduševljena sam. Također imam i Kiehls serum s C vitaminom i potegnem malo s njim i oko očiju.
      Clinique All abaut eyes serum nisam probala , no imat ću ga u vidu :)

      Izbriši
  4. Preskačem onda ako nije vrijedna pažnje ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila bi laž kada bih rekla da je nešto posebno, mislim da se za te novce može kupiti bolja krema:)

      Izbriši
  5. Super recenzija Martina :) Ja sam veliki fan Shiseida, pogotovo ove sun linije, ali moram se složiti s tobom i reći da je ovo ipak jedna prosječna krema za tako velike novce. Doduše, ja sam probala samo izdašni tester, dosta je gusta i treba joj neko vrijeme da se upije, a kao i od svake kreme ispod očiju ljeti (po vrućinama i dok se znojiš) i mene peku okice :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      Znam da si fan Shiseida isto kao ja, no bilo bi presavršeno da sve valja. Ova krema je ok kao zaštita no nije nužna jer se protiv sunca možemo bolje i jeftinije zaštititi.

      Izbriši
  6. Baš mi je žao da te i od ove kreme peku oči. Izgleda da spf tako djeluje na osjetljive oči i tu nema pomoći. Ja stavim mrvicu, ali zbilja mrvicu i to ne baš blizu oka svoj Roc fluid, i ponekad me počne peći. Baš mi je žao, jer voljela bih imati dobar Spf oko očiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću odustati od potrage okoloočnih SPF krema, svaka me peče i iritira, no nikad ne zaboravim uobičajenom kremom malo potegnuti oko očiju.

      Izbriši
  7. Sjećam se kad si pisala da okoloočne kreme treba stavljati jako nisko,na rub jagodične kosti...a što je s ovakvim kremama? Bojim se da nemaju efekt ako se tako stave :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. Ni jedna okoloočna krema se ne smije nanositi preblizu oka, jer se ionako kapilarno povlači prema oku.
      Pa tako i ove zaštitne, treba ih što dalje od sluznice nanositi a koliko štite, ne znam toćno.
      Po meni je najbolja zaštita mineralni korektor i sunčane naočale :)

      Izbriši
  8. Ja imam Kiehl's stick sa zaštitom za okoloočno područje i prezadovoljna sam !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jedino njega nisam probala, ali sigurno budem:)

      Izbriši
  9. E dobro je ovo znati. Ipak nisu to male pare pa da se daju a da krema nije nista posebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako ti je recenzija pomogla :)

      Izbriši
  10. Jedno 10 dana sam se mislila oću naručit ovu ili od Nuxe i sinoć se odlučim za Nuxe. Sva srića, jer bi vjerojatno ostala razočarana sa ovom.
    Nisam koristila sa SPF-om, bit ću sritna da nađen običnu koja mi super dobro odgovara, za sad se Nuxe pokazala kao takva. Mislim da sam vidila da ROC ima sa SPF-om. Jesi probala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si odlučila, ne znam koju Nuxe si kupila, ja sam ih nekoliko imala i bile su mi ok za moje osjetljive oči.

      Misliš na ROC okoloočnu sa spf? Nisam zamjetila koja je to

      Izbriši
    2. Sorry, falila san za spf, pomišalo mi se sve. :D Nema ROC spf.
      Od Nuxe san uzela Nirvanesque.

      Izbriši
  11. Nisam nikada ni razmisljala o okoloocnoj kemi zastitnim faktorom.
    Iako nakon opisa me ne privlace.

    Nanesem kremu za lice i podlogu sa SPFom ispod oka i mpsim naocale.
    Nadam se da ce mi koza biti zahvalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična rutina , koža će ti biti jako zahvalna :)

      Izbriši
  12. steta sto ti ne odgovara :( ja je nisam probala a verovatno i necu...
    ja bih volela da probam onaj puder iz ove spf linije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puderi su druga priča, po meni totalni HG za ljeto :)

      Okoloočna se nije baš proslavila

      Izbriši
  13. Htedoh te pitati da li znas postoji li jos neki nacin resiti se milija ispod ociju, a da nije busenje iglicom?
    P.s. Ova kremica je za mene -Ne, nikako! Posto sam sklona milijama :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je tzv gris ili mala milija, odlično pomažu kreme sa aha kiselinama, bila je jedna od Avona u plavom pakiranju s kojom sam se riješila nekih milija.
      Ako je veća milija super je Vitamin A palmitat, ima ga za kupiti u prodavaonicama koje prodaju ulja i pribor za aroma kozmetiku :)

      Izbriši
  14. Onda preskačem ovu kremicu, meni je za lice dobra Ducray melascreen spf 50, lagana i lijepo se razmazuje. Oči me ne peku od nje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš super, imam ju u zalihi, no još nije došla na red :)

      Izbriši
  15. Taman kad pomislim da sam donekle informirana onda iskočiš ti s okoloočnim kremama s SPFom! :)
    Svjesno ću to preskočiti, ionako sam ko krtica-niš ne vidim na suncu bez sunčanih naočala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne preporučam draga. Iako je spf važan i za kožu oko očiju, ova krema je ok za nekog ko nema osjetljive oči

      Izbriši
  16. Uskoro moram u nabavku neke kreme sa SPF, čim se makne ovo ružno vrijeme :)

    Ovu bi preskočila, ne volim kreme koje se teško razmazuju, već sam imala "tih" problema s gustim bijelim kremama o.o

    Probao netko možda biofarm ulja ? sigurno su rafinirana, ali jel su bar donekle dobra tj. da nisu štetna ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biraj fluide, oni su puno laganiji i lako razmazivi.

      Ja nisam probala Biofarm ulja, definitivno ti preporučam ulja od renomiranih proizvođača i hladno prešana.

      Izbriši
  17. Aj, bas bezveze sto se nije pokazala kao odlicna kremica :/ nista, lov za tebe nije gotov :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo si odlično napisala :)

      Lov se nastavlja :D

      Izbriši
  18. Veliki sam obožavatelj Shiseida i nabavila sam kompaktni sun puder prema tvojoj preporuci i recenziji i stvarno je odličan. Mene isto peku oči i suze od svih krema sa zaštitnim faktorom i sad sam malo razočarana što je ova okoločna kremica "niš bog zna kaj"
    Čitam dalje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna puderom, ja stalno isprobavam druge i na kraju se ovom pokajnički vračam :D

      Ako ti suze oči od SPF-a, preskoči i ovu, očito je nemoguća misija pronaći zaštitnu okoloočnu kremu koja ne iritira :(

      Izbriši
  19. Šteta što je teška... Ne odgovaraju mi takve kreme.

    OdgovoriIzbriši
  20. Kupila sam puder u kamenu (taj plavi) nakon što sam vidjela na tvom blogu i super je :D
    ali ovu okoloočnu ću morati izbjeći, pošto nosim leće vjerujem da bih imala još većih neugodnosti nego ostatak svijeta xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna puderom, ja ga stvarno godinama volim i koristim a probala sam ih mali milion.
      Što se tiće kremice, s obzirom da su i tvoje okice osjetljive- ne preporučam :)

      Izbriši
  21. Čini se da je nastala prava ludnica,nakon tvog članka o shiseido sun puderu.
    I ja sam kupila u tekućoj varijanti,pa nekako mislim da je uz sunčane naočale
    dovoljna zaštita za kraću šetnjicu gradom.
    MARINA P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iznimno mi je drago da si zadovoljna s puderom, potpuno se slažem, za svakodnevne aktivnosti, dovoljna zaštita :)

      Izbriši
  22. Takodjer godinama trazim dobru kremu za oko ociju sa SPF. Tople preporuke za one s osjetljivim ocima: Dermalogica total eye care SPF 15, bez umjetnih boja, mirisa, mineralnih ulja i, meni najvaznije, bez kemijskih filtera. Jedina mana cijena. Lp, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na preporuci, ovih dana ću užicati tester :)

      Izbriši
  23. Ovo je dobra zamisao ali nema želju da je probam :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni sama ne znam da li da preporučim probati ili ne :)

      Baš me neugodno iznenadila:(

      Izbriši
  24. Hvala ti na ovoj recenziji, krema deluje vrlo privlačno (ma cela ta linija deluje privlačno), ali očito nije vredna tih para, sigurno je neću kupiti, nikako ne volim kad me kreme peckaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što je bila korisna, po meni nije vredna, ok kao zaštita ali badava kad izronim litre suza :(

      Izbriši
  25. Nisam probala i ne koristim okoloočne kremice sa zaštitnim faktorom. Jel bi trebala? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa...trebala bi nekako štiti i okoloočno područje od zločestih UV zraka :)

      Izbriši
  26. Ne koristim posebno okoloocnu sa spfom, nego kremu za lice sa spfom nanosim na cijelo lice i mrzim ovo sto si i ti napisala, kad dodje u blizinu, a oci pocnu pec do neiznemoglosti, pogotovo ako se tipa jos moram i nasminkat i u zurbi sam, jao odma se nazivciram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična rutina, tako ću i ja nadalje :)

      Izbriši
  27. I ja imam isti problem, sve me kreme sa SPF strašno svrbe i peckaju na okoloočnom području. :(
    E sad, jedino od čeg zasad nemam nikakve iritacije je Anthelios XL, stavljam ju preko cijelog lica. Oče mi ne suze ni ne svrbe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E hvala ti na preporuci, probat ću prvom prilikom :)

      Izbriši
  28. Nisam ni znala da postoji okoloočna kremica i to samo za zaštitu od sunca ali dobra ideja svakako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaštiti okoloočno područje od UV zraka je iznimno važno, no izgleda da su SPF sastojci previše iritirajući za sluznicu oka :(

      Izbriši
  29. Nisu me nikad privlačile okoloočne sa spf, uvijek sam preferirala tehniku koju si opisala - nanijeti regularnu okoloočnu a preko kremu sa spf-om. Plus toga uštedi se ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tehnika je skroz ok, i ja ju najviše preferiram :)

      Izbriši
  30. Ne koristim okoloočne sa Spf. Ja kao i bubley kremu sa Spf stavim preko one regularne i to je to. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je još najbolji izbor za svakodnevne aktivnosti :)

      Izbriši
  31. ma sramim se, uopće ne trošim okoloočne kremice... ali stalno kod sare škicam shiseido stvarčice i sve me više mame ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sara voli Shiseido kao i ja, no nije im baš sve savršeno, bilo bi preidealno da je :))

      Izbriši