Da imam tvornicu kozmetike ...

Posted by Dear Skin at 02:22



Ne znam kako Vama drage moje, ali meni je kozmetička industrija postala pretijesna.
Nedostaju mi neki proizvodi koji bi mi olakšali život, i danas kad sam razmišljala o njima, pitam se da li postoje?

Da imam tvornicu kozmetike , izmislila bih za početak:

TERMALNU VODU S VISOKIM SPF


Iako znam za mnoge UV preparate u obliku spreja, moja ideja je sprej za lice koji bi u svakom trenutku obnovio SPF zaštitu na području lica bez narušavanja makeup-a i iritacije očiju.
Doslovno termalna s Spf :))

DETEKTOR KOŽE I ORGANIZMA


Ovu zamisao sam zamislila kao mali čip u prstenu koji bi u svakom trenutku govorio ženi kakva joj je danas koža i što joj od proizvoda treba. Detektirao bi moguć izlazak akni, te upozoravao na deficit vitamina i minerala u organizmu.
Otkrio bi sve pojedinosti o ženi kao na primjer podton kože, pigment u kosi, najpristaliji makeup sa popisom proizvoda u bazi koje momentalno imam kod kuće.
Možda bih proširila i na opciju otkrivenja ovulacije, kod muškaraca na laži i slično :D


JEDINSTVENI PUDER ZA SVE


Da mogu, izmislila bih puder koji bi odgovarao svim ženama na svijetu :))

Nema više swatcheva, pogrešnih kupovina, razlike između lica i vrata i slično.
Dijelio bi se jedino prema tipu kože ( masna-suha )

ŠAMPON ZA KOVRČAVU ILI RAVNU KOSU

Da se mene pita, bilo bi gotovo s gubljenjem vremena s frizurama, moj šampon bi imao mali prekidač, ovisno što bi htjele, nakon pranja bi od ravne kose ispala  kovrčava i obratno :)

ODJEĆA OD KOJE NE RASTU DLAKE

Redovitim nošenjem moje odjeće, dlake na tijelu ne bi više rasle :))

ŠABLONE ZA OBLIK NOKTIJU


Nisam sigurna da li to postoji, uglavnom, htjela bih otkriti neko pomagalo koje će mi omogućiti ravnomjerno uređivanje oblika prirodnih noktiju.

INDIVIDUALNI PARFEM


Zaposlila bih parfumijere koji bi svakome napravili poseban parfem prema notama koje osoba najviše voli. Taj parfem bi bio  pravi kameleon, preko dana suptilniji, a navečer zavodnički .
Naravno, trebao bi trajati barem 12 sati na koži , te nosio ime po izboru klijenta.

MIXER ZA MAZALICE


Uh kada bi postojao neki mixer koji bi izrađivao mazalice za lice i tijelo točno prema mojoj potrebi. Danas nešto lagano, sutra nešto masnije, ovisno o raspoloženju i potrebama kože.


Nadam se da ste uživale u ovim mojim maštarijama :D

Koje su Vaše ideje za naše bolje kozmetičko sutra?

P.S. Ukoliko neki od navedenih proizvoda postoji, molim hitnu obavijest :))


100 komentari:

  1. Koja si ti kraljica!! :D super ideje, ako bilo sto od ovog vec postoji, nadam se da ce se nac neka dobra dusa da nas prosvijetli (iako mislim da ako je itko upucen u inovacije i novitete u kozm.industriji - onda si to svakako ti) :))

    Btw-obozavam ove tvoje kasnonocne objave, redovito mi se dogodi da cijelu večer iscekujem novi post, i onda me doceka tek nakon sto obavim tusiranje, beauty rituale i legnem u krevet...razveselim se kao malo dijete, neovisno o temi/naslovu jer znam da je uvijek nesto zanimljivo i poučno....samo tako nastavi, najbolja si!!
    Veliki pozz :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana :)

      Obožavam novitete i inovacije, pokušavam pratiti sve što se stvori,no ipak nekad mi promaknu neke stvari. Ove moje maštarije bi zaista jako olakšale život nama ženama pašteta da ne postoje :D

      Hvala ti na lijepom komentaru, nažalost, u posljednje vrijeme sam imala vremena pisati samo kasno navečer, ali uskoro se mijenja moj ritam pa ću i postove pisati ranije :)

      Izbriši
  2. haha kako dobar post i odlične ideje! U potpunosti se slažem sa svime, pogotovo detektor i jedinstveni puder. Neki dan sam baš sa rodicom razmišljala o izumima koji bi olakšali proces šminkanja i došle smo do zaključka kako bi idealno bilo imat neki mali kofer koji bi se pri rasklapanju pretvorio u malog robita i doslovno nas obojao prema dimenzijama lica, nešto kao lakiranje auta uz popratno mazanje trepavica, stavljanje linije tuša itd :D

    Ko zna, možda jednom ove SF ideje budu stvarnost, ja se nadam u skorije vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Praska Ska :)

      Odlična ideja s koferom, uh koliko bi nam život bio lakši, posebno meni kojoj treba pola sata da nanese tuš za oči :D

      Izbriši
  3. Potpisujem prvi post. :D
    DOSLOVNO, znam iscekivati po cijeli dan tvoje postove.

    Ideje su super, SPF termalna jer sam lijena mazati se kremom s SPF-om.
    Meni najdrazi bi bio prsten s detektorom koze jer me strah da ce mi zivot proci,a ja nikad necu desifrirati istinske potrebe moje koze i naci odgovarajucu kremu. :(
    Ova ideja za odjecu me nasmijala, ali bilo bi super, a ne da moram svaki tjedan raditi depilaciju. -.-

    Meni osobno bi bilo super da postoji cip koji se moze ugraditi koji ce ti dati signal da je gotovo s jelom tako da nikada ne mozemo pojesti vise od potrebnog. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Nažalost, jako malo vremena za pisanje , ali promijenit će se to i moji će postovi biti ažurniji:))

      Ova ideja s čipom na tanjuru je savršena, ako ikada budem imala neku tvornicu, tanjuri s čipom će biti u asortimanu :D

      Izbriši
  4. Ahahahahh odlicno je! E kad bi ko izmisli taj aparat koji govori kakva je koza i sta ti treba ce se obogatiti kao niko do sada. Isto kao i univerzalni puder. Jako mi se svidja ideja o termalnoj vodi sa SPFom. Mislim da smo jako blizu tom izumu posto se ove godine pojavila nivea za telo koja izgleda kao dezodorans a ne kremica ili skrema u spreju. Jos malo da to usavrse i da bude samo za lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezat?? Nisam još uočila to čudo od Nivee, ajd nadam se da će od silnih inovacija izaći jednom i termalna s SPF za lice :D

      Tnx <3

      Izbriši
  5. ahahhah, ne zna se šta je bolje, pogotovo spf termalna voda.

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo za termalnu vodu je odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Da,da, termalna sa spf...Kraljica si gotovo.!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će ti se svidjeti ova ideja :))

      Hvala <3

      Izbriši
  8. Odlična bi bila tvoja tvornica kozmetike :)
    meni bi pod hitno trebale šablone za oblikovanje noktiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja mislim :D

      Kod mene je problem što ne mogu jednako oblikovati sve nokte, i puno puta sam se pitala zašto ne postoje neki kalupi u koje bih gurnula prste i po njima oblikovala nokte :)

      Izbriši
  9. AHahahaha lepo se ismejah :D Super su ideje, meni je najbolja ova za detektor koze i organizma :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lejdi:))

      Slažem se , kako bi to bilo super :)

      Izbriši
  10. hahah, odlicne su ideje, ja mislim da ce za desetak godina ovo stvarno i postojati. ja bih da se u buducnosti odjeca pravi od vlakana na kojima se ne mogu razmnozavati bakterije i koja se nece usmrditi nakon nosenja. koliko sam samo majica iz manga ili zare bacila jer se onaj dio ispod pazuha usmrdi, kao da truo pamuk koriste ( naravno da pazim na higijenu, depilaciju, dezodoranse i da perem majice nakon jednog nosenja, nemoj me krivo razumjeti :D ), nije do mene. ili odjeca na kojoj ne ostaju fleke, imam djecu, izludise me mrlje po njihovoj odjeci koje je nemoguce ukloniti.
    i da izmisle neke tabletice protiv sijedih vlasi, koje cu uzimati svako jutro kao vitamine, jer cu ovim tempom osijediti do tridesete.
    i napokon nesto protiv dosadnih dlakurina da kazem zbogom depilaciji.
    je li puno traziti i posudje koje detektira kalorijsku vrijednost hrane, kao i koliko nutrijenata sadrzi? ne bih se brinula hoce li mi jos minut kuhanja unistiti sav vitamin c :D
    termalna sa spf je genijalna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se, nadam se da će neki znanstvenik pročitati ovaj moj post i vidjeti što nama ženama stvarno treba :D

      Slažem se, ja svake godine kupujem majice i bacam jer bez obzira na dezodoranse prirodne/sintetičke, usmrde se, kao da u vlakno uđe znoj koji se više ne može oprati.
      Definitivno bi trebalo puno raditi na odjeći i kvaliteti iste , te poraditi na njenom učinku na našu kožu.

      Ovo s posuđem je genijalno !!!

      Zamisli da stavimo hranu na tanjur a on nam kaže sve o njoj: porijeklo, sastav, nutrijente, kalorije !!

      Izbriši
  11. Odlicne ideje,sve do jedne,bas si me nasmijala..tko zna,kako tehnologija napreduje,mozda i nesto od ovog postane stvarnost:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Renchice, nadam se...nadam se...:D

      Izbriši
  12. Hahahaha, ma nisi ti ni luda :D :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Fenomenale ideje, pogotovu detektor, puder i termalna!!! :)
    Svaka cast! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Nadam se da će moje ideje jednom postati stvarnost :))

      Izbriši
  14. Odlicna zamisalao...Sve bi mi odgovaralo,a posebno odlikovanje frizure i odeca koja sprecava rast dlaka, jos ako su gacice u pitanju,milina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sandra :)))

      Svakako, gaćice pod obavezno :D

      Izbriši
  15. hahhahahaha sve prijeko potrebno, ali nikad mi ne bi palo na pamet da pozelim nesto ovakvo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Ja svaki dan poželim svašta, i uvijek zamišljam kako bi mi život bio lakši da izmisle ovo ili ono :D

      Izbriši
  16. Maštarije su ti genijalne! Dok sam čitala samo sam kimala glavom, pa da, to nam svima treba! Posebno mi se sviđa detektor kože i organizma :) i naravno, odjeća od koje dlake prestanu rasti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Vrlo sam maštovita kad je kozmetika i zdravlje u pitanju :D

      Izbriši
  17. Super ideje. Ja o termalnoj sa spf-om maštam već par godina, koliko bi kozmetički život bio lakši :)

    :* memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, slažem se. To bi bio genijalan proizvod :))

      Izbriši
  18. Hmm baš si sada razmišljam kako UVA sprej i nije nemoguće napraviti, a da ne iritira oči i ne smeta šminki, baš kao termalna.
    A nešto ima i na temu individualnih parfema :D

    http://www.winnipegfreepress.com/arts-and-life/life/his-nose-knows-209771781.html

    Odličan post draga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, kad bi netko smislio takvu termalnu, obogatio bi se vrlo brzo , mislim da bi to svaka žena nosila u torbici, posebno ljeti:))

      A ovo za parfeme nisam znala, idem čitati link, hvala ti <3

      Izbriši
  19. Sad će ti kompanije ukrasti genijalne ideje.

    Odlično !! Svaka čast !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, da bar :))

      Zato sam i napisala da smisle nešto takvo :D

      Izbriši
  20. Super su ti ideje, odličan post, najviše mi se sviđa ideja detektor kože i organizma :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Definitivno bi bio proizvod stoljeća :)

      Izbriši
  21. Hahaha, odlične su ti ideje :D ja bih pridodala ruž koji traje od jutra do mraka bez obzira na sve vanjske faktore :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Ideja s ružem odlična , i još da se mijenja nijansa prema momentalnim željama, daj zamisli :)))

      Izbriši
  22. Nadam se da si sve ove ideje zastitia kao intelektuano vlasnistvo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, nisam naravno, no evo sada ga zaštičujem !!! :D

      Izbriši
  23. Koja tema, ideje i uvodna slička za nedjeljno popodne uz kavu. Stvarno predobro :-)

    OdgovoriIzbriši
  24. Vrlo kreativan i zanimljiv post ;)!

    OdgovoriIzbriši
  25. I am sure this article has touched all the internet people, its really really nice piece of writing
    on building up new website.

    swag socials

    OdgovoriIzbriši
  26. odlične ideje, sve jedna bolja od druge.
    ovo s noktima bih trebala pod hitno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba:)

      evo uređujem nokte i svaki put se sjetim toga :D

      Izbriši
  27. hahah genijalno, trebaju nam ljudi kao ti, sa vizijama koje nadmasuju standard njihovog vremena...prva bih stala u red za tu termalnu vodu i aparat za kozu...joooj, koliko bi mi to para ustedelo, ne bih uzaludno pokusavala da odgonetnem sta to danas mojoj kozi treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marijana :))

      Uf, uf, da nam je takav gadget...nama ženama ne bi bilo kraja, zamisli da ti kaže: danas stavi ovo, nemoj ono...jao ..sanjam :D

      Izbriši
  28. Uh, odlican post. Ja stalno razmisljam o nekim takvim izumima :D Termalna sa spfom je vrh, kao i savrseni puder...ma joj, sve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, mi imamo puno ideja, samo nedostaje netko da ih realizira :D

      Izbriši
  29. Hehe termalnu sa spfom ne ocekuj (ili bar ne skoro), problem je sto UV filteri nisu topljivi u vodi ni titanijev dioksid ni ova organska cudesa iako ideja je super definitivno bi olaksalo obnavljanje spfa i ne bi vise bilo glupih bijelih tragova kao kod vecine krema. Odjecu od koje ne rastu dlake bi odma potpisala :D Sablone za nokte mi bas i ne trebaju, a individualni parfem bi bio kul stvar iako mislim da takvih vec ima, pogotovo ako si voljan izdvojit puno love. Puder je isto u domeni nemoguceg/tesko dostiznog, meni bi bilo dosta samo da svi pocnu proizvodit veci rang nijansi, to bi mi rijesilo problem i da imaju male countere na normalnom svjetlu da mozes dobro odredit nijansu. Ovaj sampon, bi vjerojatno bilo zgodno probat al mogu zivjet i bez njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :((

      Evo, ubi mi snove :D

      Kmeee!

      Šalim se, znam daje puno toga nemoguće ali ipak..bilo bi lijepo :D

      Izbriši
    2. Bolje da znamo probleme ovako na pocetku, pa ih mozda uspijemo rijesit :D

      Izbriši
  30. mogu se samo nadat ispunjenju tvojih snova - tebi tvornica a nama ovi genijalni proizvodi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaaha, istina, sam mi je imati vlastitu tvornicu i kupati se u kozmetici :D

      Izbriši
  31. Odlične ideje! Vrlo maštovite i korisne :)

    Vidim i da komentatorice imaju pokoju, oću i ja kofer!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:))

      Ova s koferom je genijalna :))

      Izbriši
  32. Draga moja ti si čudo od žene... tebe bi trebali zaposliti u kozmetičkoj industriji, definitivno!!!

    OdgovoriIzbriši
  33. Kada sam davnih dana gledala film Total Recall, dugo sam maštala da ovo postoji:

    http://www.youtube.com/watch?v=aEyWavv1Lts

    Genijalna stvar!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, ovo je genijalno !!!

      Pogledati obavezno :))

      Izbriši
  34. Sve ideje su odlicne, ali najbolji mi
    je aparat za kozu i termalna sa spfom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana :))


      Istina, bilo bi tako dobro..:))

      Izbriši
  35. Uzela si mi skoro sve zamisli, odavno sanjam o kalupima za rašpanje noktiju, tušu za oči koji će sam raditi crtu, trepavicama koje ne ispadaju i ne bodu u oči !

    Vrh post !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja :))

      Moramo izmisliti robotuš :D

      Izbriši
  36. :)) vrlo vrlo dobar post! potpisujem za onu odjecu protiv dlaka. najradije bi da mogu navukla omiljenje traperice pa da one ubiju sve dlake :))) Što se tice termalne sa spfom, za to imam jedino nesto slicno, a to je Peter Thomas Roth sunscreen powder u obliku cetkice. moze se nanositi na lice sa sminkom. ja si planiram to uskoro naruciti :))) Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana:))

      Molim te, ako ti se da ostavi link od kud ćeš naručiti to čudo :moli:

      Izbriši
    2. ja ti to narucujem s Amazona. iako imas i na ebay-u, ali me strah laznjaka. :))) Ana

      Izbriši
    3. Hvala draga, nažalost, Amazon je koliko ja znam nama nedostupan u Hrvatskoj, ali ako ti se da , pliz ostavi mi link :))

      Tnx

      Izbriši
    4. da, nazalost, ali zato postoji stranica Moj Shopping za takve slucajeve :))) ugl ako zelis, saljem linkove na amazon pa probaj:

      http://www.amazon.com/Peter-Thomas-Roth-Problem-Instant/dp/B002C0338W/ref=sr_1_1?s=beauty&srs=2598431011&ie=UTF8&qid=1374085032&sr=1-1&keywords=peter+thomas+roth+sunscreen

      http://www.amazon.com/Peter-Thomas-Roth-Instant-Mineral/dp/B007C75F5E/ref=sr_1_2?s=beauty&srs=2598431011&ie=UTF8&qid=1374085032&sr=1-2&keywords=peter+thomas+roth+sunscreen


      Izbriši
    5. Hvalaaa :))

      Sad sam se sjetila da mi je ovo preporučila jedna draga Koka s foruma. Kupujem :))

      Izbriši
  37. Jao, super je post :)))) Ja fantaziram o komori u koju samo uđem i otpadnu mi sve dlake osim onih na licu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, odlična ideja, komora za dlakurine , yey :))

      Izbriši
  38. Sjajan post i ideje, posebno kod odece :)

    OdgovoriIzbriši
  39. Hahahahaha zakon :D :D sve nam ovo treba :D

    OdgovoriIzbriši
  40. Hahaha genijalne ideje. Najbolje mi je ovo za dlake :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D

      Jooj, da netko izmisli nešto efikasno napokon !!

      Izbriši
  41. Super post!! :)
    Sve bih dala da imam detektor kože i organizma, da znam što mojoj koži stvarno treba, a uz njega bih dodala i detektor sastojaka u kremicama i ostalim proizvodima u odnosu na potrebe moje kože koji bi davao informacije koliko taj proizvod i njegovi sastojci odgovaraju/trebaju mojoj koži, tako da ne trošim novce na stvari koje mi ne pašu ili nemaju učinka. E to bi bio posao! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ira :))

      Joj, taj detektor mi je san !!

      Definitivno bi u njega ubacila sve navedeno, koja bi nam to pomoć bila, testeri bi izumrijeli :D

      Izbriši
  42. hahaha super ideje :D al mislim da bi mi najpotrebnija bila odeca protiv dlaka :D

    OdgovoriIzbriši
  43. Termalna voda sa sprejom je i moja zamisao.
    Već godinama se nadam da će Korejci izmisliti sprej sa SPF 50+ i sveko toliko pretražujem ebay u potrazi za čudotvornom vodicom :D
    Spasila bi se, vjerujem i mnogi. Na taj način jednostavno obnoviš zaštitu i nema više ni hiperpigmentacija ni drugih posljediva UV zračenja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :))

      Samo, mislim da će to prije Nijemci izumiti nego Koreanci, sve što valja je izašlo iz Njemačkog labosa :)

      Izbriši
  44. Ajme kakav san, da bar... Ja da imam tvornicu kozmetike bih za početak smislila kremu koja u potpunosti blokira utjecaj testosterona na lojnice haha :))
    I nema više hormonalnih akni nikada.

    -Petra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja !!!

      Ja bi kupila odmah kamion tih krema :D

      Izbriši
  45. Nisam ni znala da mi sve ovo treba dok nisam pročitala. Sve bih iz te tvornice, pokreni je što prije! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Da se mene pita, ovo bi već sve postojalo :))

      Izbriši
  46. Haha, ovo je odlicno! Sjajne ideje, zatekla sam sebe kako ludacki klimam glavom u monitor posto se slozim sa svakom tvojom idejom :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      Eh, da ih netko još pretoči u djelo...:P

      Izbriši